Wat doen ze dan? Jatten? De winkel in de fik steken? Ruzie maken?quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:34 schreef derLudolf het volgende:
Over lijstjes gesproken, het begin is er
[ afbeelding ]
aantal views op m'n Flickr account.
Oh en misschien moet ik es een lijstje gaan bijhouden van het aantal keren dat ik bij de Jumbo of Aldi in Ter-Apel kom en er politie aanwezig is om 'foei' tegen een veiligelander te zeggen![]()
De laatste drie keren dat ik er was sowieso.
Proletarisch winkelenquote:Op vrijdag 1 november 2019 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doen ze dan? Jatten? De winkel in de fik steken? Ruzie maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:38 schreef golfer het volgende:
Zeer indrukwekkende docufilm op Netflix gezien: Tell Me Who I Am (2019) - IMDbDie omschrijving zo klinkt onaangenaam sensatieachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar is dus desondanks een aanrader?
Let me see you stripped down to the bone
Wat let je?quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:41 schreef Aure het volgende:
Ja bedankt nu wil ik brownies gaan bakken
Zeker een aanrader en absoluut niet sensatie-achtig.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:42 schreef minilot het volgende:
Die omschrijving zo klinkt onaangenaam sensatieachtig.Maar is dus desondanks een aanrader?
Hmm. Nou, binnenkort proberen dan maar, dank voor de tipquote:Op vrijdag 1 november 2019 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker een aanrader en absoluut niet sensatie-achtig.
bak flestaartjes!quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:53 schreef minilot het volgende:
(J. morgen naar bedrijfsbbq. Wat zal ik zelf eens eten?@:Lonaa, wat werden je hapjes?
)
Als ze maar mee gaan winkelen en helpen kiezenquote:Op vrijdag 1 november 2019 22:11 schreef minilot het volgende: [..] Ik heb geen vriendinnen, louter vrienden! Wat nu?
![]()
Ik zie het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Als ze maar mee gaan winkelen en helpen kiezen
Heh nee, beetje op dieet hè? Avondeten van deegtaartjes met geitenkaas klinkt aanlokkelijk, maar daar zou ik er direct zes van wegschranzenquote:
Moet ook wel wil je genoeg groente binnenkijgenquote:Op zaterdag 2 november 2019 05:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh nee, beetje op dieet hè? Avondeten van deegtaartjes met geitenkaas klinkt aanlokkelijk, maar daar zou ik er direct zes van wegschranzen
Ik zou dan eerder opteren voor een salade ernaastquote:Op zaterdag 2 november 2019 06:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ook wel wil je genoeg groente binnenkijgen
dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 2 november 2019 07:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder opteren voor een salade ernaast
Ik weet niet of het iets voor jou is, maar ik ben wel te spreken over deze handel in (tamelijk tot zeer sjieke) tweedehandskledij: the next closetquote:Op zaterdag 2 november 2019 04:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren.Bovendien koop ik online, een echte winkel ga ik al jaren bij voorkeur niet meer in
Tweedehands altijd een plus!quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet niet of het iets voor jou is, maar ik ben wel te spreken over deze handel in (tamelijk tot zeer sjieke) tweedehandskledij: the next closet
Lief wel dat je initieel maat S voor me geselecteerd hebt - daar krijg ik de ritsen/knopen van z'n levensdagen niet van dichtquote:Op zaterdag 2 november 2019 07:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet niet of het iets voor jou is, maar ik ben wel te spreken over deze handel in (tamelijk tot zeer sjieke) tweedehandskledij: the next closet
Ik maakte een broodje gezond en een broodje met smeerkaas.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:53 schreef minilot het volgende:
(J. morgen naar bedrijfsbbq. Wat zal ik zelf eens eten?@:Lonaa, wat werden je hapjes?
)
This is my life.quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:40 schreef minilot het volgende:
Muuuuuuh, ik moet meer afvallen én een baan.
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Beter betaalde baan in mijn werk gaat niet lukken. En geen zin in volledig omscholen voor ander werk.
Afvallen moet ik wel en veel ook. Gisteravond besloten om het programma waar ik zo’n 20 jaar geleden in 8 maanden bijna 20 kg mee ben afgevallen weer op te pakken. Op een andere manier lukt het niet.
Eckt fantastischquote:Op zaterdag 2 november 2019 07:40 schreef minilot het volgende:
Muuuuuuh, ik moet meer afvallen én een baan. Damn you Alexander McQueen en je verrukkelijke zwarte jurkje van tweedehands ¤450,- in maat 36! *balt vuistje*
Ja ik zit ook aan de butterscotchreep nuquote:Op zaterdag 2 november 2019 08:10 schreef Lonaa het volgende:
Voor vandaag heb ik gezonde eet-dingen (nu nog opeten)
Herbalife. Vieszoet maar het werkte. Kan me van toen herinneren, veel betere darmwerking, mooiere huid, en vooral minder gewicht en omvang. En alleen de eerste 2 dagen een hongerig gevoel, opgelost met wat meer fruitquote:
Dit.quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Daar zou ik héél ongelukkig van worden, Kaatje.
Ik word er ook niet blij van maar het alternatief is een operatie en dat wil ik persé nietquote:
Zo zwart-wit is het niet, Kaatjequote:Op zaterdag 2 november 2019 08:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik word er ook niet blij van maar het alternatief is een operatie en dat wil ik persé niet
Als het voor jou werkt.. prima toch?quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik word er ook niet blij van maar het alternatief is een operatie en dat wil ik persé niet
Meer gaan zwemmen!quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil ook wel 20 kilo kwijt. Om te beginnen
Ik had ook een prijscategorie gepreselecteerd hèquote:Op zaterdag 2 november 2019 07:40 schreef minilot het volgende:
Muuuuuuh, ik moet meer afvallen én een baan. Damn you Alexander McQueen en je verrukkelijke zwarte jurkje van tweedehands ¤450,- in maat 36! *balt vuistje*
Ja, ik wat ik moet doen en vooral wat ik moet laten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Als het voor jou werkt.. prima toch?
Hopelijk krijg je er wel voldoende begeleiding in als je weer terug gaat naar normaal eten NA die 20 kilo.
Als het voor jou werkt, lijkt het me een prima plan.quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, ik wat ik moet doen en vooral wat ik moet laten.
Dit systeem is strak, dat werkt bij mij, adviezen van diëtisten “dan mag je dit of je mag dat” werkt niet bij mij.
En als ik wat kilo’s kwijt ben hoop ik dat bewegen ook weer makkelijker gaat
quote:
Daar kan zeker wel even een onderzoekje naar gedaan wordenquote:
Dan minder bier. Minder douchen is zo rot voor je omgeving.quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat doe ik misschien 2 keer per jaar of zo
Zwemmen is awesomequote:Op zaterdag 2 november 2019 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kan zeker wel even een onderzoekje naar gedaan wordenMisschien een soort stok achter de deur nodig
Daar wordt al aan gewerktquote:Op zaterdag 2 november 2019 08:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan minder bier. Minder douchen is zo rot voor je omgeving.
Serieus?quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat doe ik misschien 2 keer per jaar of zo
Het is ook wel de combinatie uiteindelijkquote:Op zaterdag 2 november 2019 09:03 schreef minilot het volgende:
In mijn ervaring en volgens huidige mening wetenschap is meer sporten absoluut goed voor betere conditie en algeheel welbevinden en in die zin ondersteunend, maar stevig gewichtsverlies bereik je toch voornamelijk door (veel) minder zooi in je mond te stoppen. Tegen een belabberd eetpatroon kun je gewoonweg niet ophardlopen.
Zwemmen etc is lekker, en er naar toe gaan ook best ok, maar als ik dan om 2100 (want dan ben je klaar weer minimaal 20 minuten moet fietsen naar huis, zeker nu in de winter, kan ik daar de moed niet voor opbrengenquote:Op zaterdag 2 november 2019 09:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Serieus?Waarom zou je bier meenemen in de douche?
Ik zou beter betaald willen (hoop volgend jaar moed te vinden ernaar te vragen). Succes voor de mensen die af willen vallen. Zou zwemmen als tip willen geven. Ik doe aquafitness en aquarobic en is zo lekker! Oefeningen zijn beter voor je lijf dan boven water en je houdt t beter vol, ondanks intensief. Echt n lekker gevoel zodra je t zwembad uitstapt
Snap ik. Ik ben met de auto dus dat scheelt wel zeker.quote:Op zaterdag 2 november 2019 09:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zwemmen etc is lekker, en er naar toe gaan ook best ok, maar als ik dan om 2100 (want dan ben je klaar weer minimaal 20 minuten moet fietsen naar huis, zeker nu in de winter, kan ik daar de moed niet voor opbrengen
Ja, inderdaad. Dus ik wil hem gerust meenemen naar de meet als iemand hem wil passenquote:Op vrijdag 1 november 2019 16:51 schreef Uhmmpie het volgende:
@:candaasje: als je de jas toch al hebt...
kan hij beter gebruikt worden dan doelloos in de kast hangen.
Dan is het helemaal onnodig geweest
Kun je hem beter weggeven oid
Ja, hij is echt heel zwaar/dik en laat geen wind door. En volledig gevoerd met fluffy warme spulquote:Op vrijdag 1 november 2019 17:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die jas is mooi!!
Maar is ie ook dik genoeg voor ijskoude fietstochten door een koukleum?
quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:04 schreef Zilverberk het volgende:
Ik vind deze jas mooi.Ik vind dat soort jassen ook mooi. Zeker als ze getailleerd zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geen 180 euro waard.
Plus dat zo'n jas voor mij eigenlijk ingekort moet worden. En dát klusje lukt mij dan weer niet.![]()
Ik heb trouwens deze.quote:Op zaterdag 2 november 2019 09:39 schreef Candaasje het volgende:
Nog even uit het vorige topic:
[..]
Ja, inderdaad. Dus ik wil hem gerust meenemen naar de meet als iemand hem wil passen
[..]
Ja, hij is echt heel zwaar/dik en laat geen wind door. En volledig gevoerd met fluffy warme spul![]()
Ik merk het nu bij het wachten op de trein/bus dat ik er al heel blij mee ben.
[..]
Ik vind dat soort jassen ook mooi. Zeker als ze getailleerd zijn
Ik probeer veganistisch te eten, maar ik ben er niet minder door gaan snoepen. Ik was altijd al fan van pure chocolade, en er zijn ook zat veganistische koekjesquote:Op zaterdag 2 november 2019 10:01 schreef Candaasje het volgende:
@:Eetpatroon/afvallen/sporten:
Ik ben eigenlijk nooit afgevallen door te gaan sporten. Wel een stuk strakker geworden in de benen en al zeg ik het zelf ; ik had echt heel goede ronde billen, (Dank aan bodypumpen) maar ik ging er ook wel 2 broeksmaten door omhoog
.
Wat ik afviel, was vooral op de verkeerde plekken (borsten, en daar heb ik al niet heul veel van)![]()
Afgelopen 2 jaar heb ik niet meer gesport maar ben ik best veel kilo's kwijtgeraakt. Natuurlijk door 'verkleining' van spierweefsel van mijn benen, dat telt zeker, maar ik ben ook veel vetweefsel kwijt. En dit keer eens niet enkel mijn borsten![]()
Ik denk dat het voornamelijk komt omdat ik dus minder vet ben gaan eten, en minder suiker. Want het is natuurlijk gewoon zo dat ik in de supermarkt en op verjaardagfeestjes veel laat liggen, waar ik voorheen echt wel van 'snoepen' hield. Zowel hartig als zoet.
(Ik dacht ook nog aan stress enzo als factoren, maar die speelden 10 jaar terug eigenlijk een grotere of evengrote rol als nu. Zeker de afgelopen 5 jaar heb ik eigenlijk weinig veranderd, op mijn eetpatroon na. En ik ben nu qua lichaamsgewicht en op het uiterlijk schuinbare vetverdeling beter in evenwicht dan dat ik vanaf mijn 16e ooit geweest ben. Dus vandaar dat ik denk dat het daar naar te leiden is. )
Daar probeer ik wel enigszins rekening mee te houden ja. Maar dat is zeker lastig, omdat echt heel veel inderdaad in lagen plastic verpakt wordt. Ik heb dus wel tasjes voor groentes, of hergebruik papieren zakken. En ik ben nu heel blij met het broodtrommel/beker systeem van de kantine; je levert een munt in, krijgt je eten in zo'n trommel, en je krijgt de munt weer terug als je de trommel inlevert. Dus dat is in de strijd tegen 'waste'quote:Op zaterdag 2 november 2019 09:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Maar candaasje
Niet om te rellen of lastig te doen he.
Je wil dus geen dingen die gemaakt zijn van dieren..
die snap ik.
Niet mijn streven in het leven maar dat maakt niet uit.
Hou je dan ook rekening met dingen als minder plastic gebruiken?
Dan hou je wel heel weinig over denk ik?
Of valt dat eigenlijk heel erg mee?
Omdat het kan? Zat mensen die een wijntje mee in bad nemen. Dat is hetzelfdequote:Op zaterdag 2 november 2019 09:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Serieus?Waarom zou je bier meenemen in de douche?
Ik heb het geluk dat ik niet zo dol ben op chocolade. Ik word er snel misselijk vanquote:Op zaterdag 2 november 2019 10:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik probeer veganistisch te eten, maar ik ben er niet minder door gaan snoepen. Ik was altijd al fan van pure chocolade, en er zijn ook zat veganistische koekjesWel handig dat dat bij jou wel werkte. Minder snoepen is wel goed.
Maar ben je wel centimeters kwijt?quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:23 schreef borisz het volgende:
Het sporten levert tot nu toe maar in zeer beperkte mate gewichtsverlies op. Ik voel me iig wel fitter.
Ik denk dat lange jassen bij heel veel vrouwen mooi kunnen staanquote:Op zaterdag 2 november 2019 10:05 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb trouwens deze.
https://www.large.nl/p/ni(...)oductSelection=false
En ondanks ik denk ik minstens een keer zo breed ben als deze dame krijg ik regelmatig complimenten dat het heel goed staat.
Dus niet meteen alle lange jassen afschrijven dames
Dat is misschien nog wel het belangrijkste jaquote:Op zaterdag 2 november 2019 10:30 schreef Tele6 het volgende:
En ik denk dat lange jassen hartstikke fijn zijn als het koud en nat is
Maar als de jas nat is, heb je van die natte flappen tegen je benen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:30 schreef Tele6 het volgende:
Wel iets. Sommige hemden kan ik weer fatsoenlijk aanquote:Op zaterdag 2 november 2019 10:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar ben je wel centimeters kwijt?
Dat dat het gezondste is wat je kunt eten is, staat ook niet vast.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:22 schreef Candaasje het volgende:
Maar ik eet zeker niet puur gezond (whole foods plant based) ofzo.
Nahja ik merk dat ik bet zelf lastig vind.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Daar probeer ik wel enigszins rekening mee te houden ja. Maar dat is zeker lastig, omdat echt heel veel inderdaad in lagen plastic verpakt wordt. Ik heb dus wel tasjes voor groentes, of hergebruik papieren zakken. En ik ben nu heel blij met het broodtrommel/beker systeem van de kantine; je levert een munt in, krijgt je eten in zo'n trommel, en je krijgt de munt weer terug als je de trommel inlevert. Dus dat is in de strijd tegen 'waste'![]()
Maar 100% plasticvrij leef ik (zeker) niet. Het zou sowieso zeker een stuk 'milieubewuster' kunnen. En ik eet ook wel eens dingen met palmolie (dat geeft ook altijd leuke discussies), hoewel ik het probeer te minderen.
Ik gebruik geen dierlijke producten omdat ik tegen het 'bezit' van dieren bent; ze beschouwen als eigendom en product, in plaats van vrij individu. (met de nadruk op vrij. Ik geloof wel dat er boeren zijn die in elk geval een deel van de dieren namen geeft en ze echt kent) En dankzij veel alternatieven (of het nu over kleding of over eten gaat), gaat het me inmiddels vrij gemakkelijk af.
Het is vrij zwart/wit in de zin dat als je een dier niet 'mag' gebruiken (volgens mijn visie), je er dus ook geen producten van gebruikt.
Milieu is een wat 'vager' begrip, en hoewel ik het wel probeer te ontzien omdat ik wel weet dat er anders ook dieren door lijden, vind ik het lastiger. Ook omdat de alternatieven vaak lastiger te vinden zijn (ik kan toch moeilijk lopend of fietsend naar Antwerpen vanuit Utrecht, elke week..), of omstredener zijn (groene energie, kern energie, palmolie liever dan andere olies? plastic nu wel of niet, want veel producten zouden anders eerder vergaan en das ook niet duurzaam? Windenergie nu wel tof, of zielig voor al die vogels die tegen de wieken aanknallen? etc.)
Maar het blijft een tikkie inconsequent wel hoor. Ik zou meer kunnen doen.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat dat het gezondste is wat je kunt eten is, staat ook niet vast.
Mja alleen specifiek deze is van boven wel echt heel erg open.. dat wordt een sjaal als het nog kouder wordquote:Op zaterdag 2 november 2019 10:30 schreef Tele6 het volgende:
Absoluut eens hoorquote:Op zaterdag 2 november 2019 10:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nahja ik merk dat ik bet zelf lastig vind.
En dan met name plastic.
Maar ook andere dingen zoals idd palmolie.
Het is ECHT overal.
Ook verwerkt in een hoop kleding bijvoorbeeld.
Wij zijn hier trouwens over op de bamboe broodtrommels. Niet te duur en fijne trommeltjes voor kleine eters zoals wij.
(Er zijn ook grotere... maarja voor 2 bolletjes Of 3 boterhammsn max.. is dat wat overdreven)
Maar bewust zijn scheelt al en berg volgens mij.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.Ik zeg alleen dat het gezond is, (dat wordt ook gewoon gestaafd door de WHO) en zeker gezonder dan mijn voedingspatroon waarin ik nu nog wel bewerkte troep eet. Van zoute crackers tot pizza en frisdrank, en LU choco-koekjes.
![]()
Natuurlijk kan dat laatste ook met mate niet per se heel veel kwaad (of in elk geval wil ik dat risico dan wel nemen), maar ik ben me er wel van bewust dat ik niet per se echt voor mijn gezondheid plantbased ben gaan eten.
Mja ik heb het opgegeven om alles te vermijden...quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Absoluut eens hoor. Het is wel lekker voordelig winkelen als je het allemaal probeert te vermijden
Zekerquote:Op zaterdag 2 november 2019 10:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar bewust zijn scheelt al en berg volgens mij.
En het moet soms ook gewoon kunnen lijkt me
Wel meteen ook goed voor de lijn.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
ZekerEn ik merk dat het bij mezelf ook niet op de een of andere dag is gegaan. Althans, niet in 1x alle producten overboord. Elke keer slechts een paar. Gaat ook best vaak onbewust; dat je merkt omdat je het snoepschap al wat links laat liggen, en je de roomboterkoeken overslaat, je ook veel minder snel langs de andere koeken loopt, en dan thuiskomt en bedenkt dat je heel geen koekje voor bij de thee hebt meegenomen.
Oh ik gebruik af en toe wel plantaardige margarine. (Onverzadigde vetten zijn an sich prima om te eten, je moet vooral uitkijken voor verzadigde / transvetten)quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wel meteen ook goed voor de lijn.
Al ben ik dan wel spontaan benieuwd wat je dan ipv roomboter op brood doet.
Hier gezonde antipathie tegen margarine..
en je moet toch IETS onder de hagelslag
Het hangt er een beetje vanaf of het zover is afgebroken dat er een opening is naar de zenuw.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:57 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm ontdek net dat het puntje van de voortand van 1 van de katers is afgebroken.
Betekent dat een rondje dierenarts of valt het wel mee?
Dan denk ik dat het even zou aankijken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:22 schreef Uhmmpie het volgende:
@:candaasje: mijn kater kun je ongeveer alles mee doen... en het is echt het puntje..
ik zie verder niks geks
Haha ik ben Downton en Harry Potter fan dus kon mijn hart weer heerlijk ophalenquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:09 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben gisteren trouwens naar de film van Downtown Abbey geweest (ik had ooit 1 aflevering gezien geloof ik, maar mijn zusje en moeder zijn fan, en die vroegen me mee. Het is toch een vrij losstaand verhaal) en het was net alsof ik naar Harry Potter/Fantastic Beasts zat te kijken
De film opende met beelden van een rode stoomtrein, en de halve cast van HP kwam voorbij
Mja en hij komt ook niet buiten... dus de kans dat ie een stuk steen heeft geprobeerd te vermalen acht ik vrij kleinquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het even zou aankijken.
(Ik dek mezelf hier wel even in hè) .
Katten zijn vaak iets kieskeuriger dus het gebeurt wat minder vaak, maar bij honden slepen er heel wat met stenen/keien en zijn afgesleten hoektanden vrij gebruikelijk en vaak niet gelijk een probleem (Het wordt natuurlijk wel afgeraden om je hond met stenen te laten spelen, omdat op den duur natuurlijk wel de zenuw bloot komt te liggen.)
Dan zijn Günther en ik jas-tweelingenquote:Op zaterdag 2 november 2019 05:03 schreef minilot het volgende:
Klinkt goed @:Tele6, die A van jou! Al ben ik wel vrij verknocht aan geen kleur en geen print
Dit is trouwens Günthers jas:
https://www.nextdirect.com/nl/nl/g99298s7#306683
Lijkt-ie?
Meewerkende exemplaren zijn zeer fijn jaquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:40 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja en hij komt ook niet buiten... dus de kans dat ie een stuk steen heeft geprobeerd te vermalen acht ik vrij klein
En hij zit ook nog kattensnoepjes te jatten zie ik net. Mafkeesje.
Wel blij dat ik een heel gewillig meewerkend exemplaar heb
Gecombineerd met een kattentuigje kun je er eigenlijk het meeste wel mee doen.
(Het tuigje zodat als hij op onderzoek uit wil... je hem gewoon wat makkelijker vast kunt houden... )
Zat online eens te lezen.. en lees hele dramaverhalen voor de portemonee als je pech hebt.
(Lees... dierengebitjes zijn net zo duur als mensengebitjes als er wat mis mee is...)
Ja, als 'ie niet ligt te creperen in zijn mandje, zou ik even wachten tot na het weekendquote:Op zaterdag 2 november 2019 11:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm ik update net mijn vorige post..
met dat ik denk dat ik best even tot een doordeweekse dag kan wachten
Incl fotomateriaal
Krijg van dat verhaal van dat paard accuut de kriebels trouwens... brrrrr
Ik zou deze ook niet zo snel lokaal verdoven hoor... dat is toch net weer een stapje verder dan dubbelvouwen, aankleden en practisch met vingers duwen en trekken.
Dat bekkie open is al minder leuk..
verder ziet zn gebit er best heel ok uit.
Mooi wit en geen tandsteen oid.
Lang leve kvv
quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:06 schreef golfer het volgende:
Ik kijk veel naar sport, dat helpt ook enorm met afvallen.![]()
/dieettopic?
Ligt lekker te snurken op de schoorsteen boven de kachel nu.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, als 'ie niet ligt te creperen in zijn mandje, zou ik even wachten tot na het weekend.
Leuk exemplaar heb je
Uh.. wat die je daar dan ook?quote:Op zaterdag 2 november 2019 13:03 schreef fietsie het volgende:
Ok, KreaDoe was officieel een misrekening. Wat een ellende. Moet aan Douglas Adams’ raket vol telefoonschoonmakers denken...
Hm. Dacht ook dat je daar met name voor het voer heen ging.quote:Op zaterdag 2 november 2019 13:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Zal ik zo naar Pasar Malam gaan? Is dat leuk?
Entree van 7 euro staat mij een beetje tegen voor zang, markt, kleding waar ik niet op zit te wachten. Ik wil voer
Pindakaas!quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wel meteen ook goed voor de lijn.
Al ben ik dan wel spontaan benieuwd wat je dan ipv roomboter op brood doet.
Hier gezonde antipathie tegen margarine..
en je moet toch IETS onder de hagelslag
Hier gaat het ook niet best qua hoeveelheid slaapquote:Op zaterdag 2 november 2019 14:19 schreef Lonaa het volgende:
Muppet slaapt eindelijk. Na sinds vanochtend 8 uur pas 1 uur geslapen te hebben. Kan ik even snel een boodschap doen. En dan moet ik nog stofzuigen en dweilen maar ik ben zooo moe.
Heeft een poes hier ook. Los ik in het weekend op om wat eten te gevenquote:Op zaterdag 2 november 2019 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier gaat het ook niet best qua hoeveelheid slaapPoes is van mening dat hij een bepaalde wekkerfunctie moet vervullen
Bij G is dat het DNA dat vind dat om 6 uur iedereen wakker moet worden. Daarom springt hij maar gewoon bij ons in bed :’)quote:Op zaterdag 2 november 2019 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier gaat het ook niet best qua hoeveelheid slaapPoes is van mening dat hij een bepaalde wekkerfunctie moet vervullen
Ja, goedemiddag na 4,5 uur slaap. Dat is voor mij echt te weinigquote:Op zaterdag 2 november 2019 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
Bij G is dat het DNA dat vind dat om 6 uur iedereen wakker moet worden. Daarom springt hij maar gewoon bij ons in bed :’)
Goedemiddag trouwens
Tegenwoordig heb ik 2 nachten van 3 uur en doe het er prima opquote:Op zaterdag 2 november 2019 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Ja, goedemiddag na 4,5 uur slaap. Dat is voor mij echt te weinig
De nachten daarna lig ik in comaquote:Op zaterdag 2 november 2019 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Nou ik niet. En ik geloof niemand echt. Echt idioot ongezond. Maar ja, als dat alles is wat lukt dan is dat wel kut
Slaap je dan ook overdag niet een paar uur (of alleen maar een uurtje)?quote:Op zaterdag 2 november 2019 14:59 schreef Blues het volgende:
[..]
De nachten daarna lig ik in comaIk snap het zelf ook niet, maar het zal wel
"Je kan slaap niet inhalen"- elke expert over slaap.quote:Op zaterdag 2 november 2019 14:59 schreef Blues het volgende:
De nachten daarna lig ik in comaIk snap het zelf ook niet, maar het zal wel
Het sluitende N=1 argumentquote:Op zaterdag 2 november 2019 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Je kan slaap niet inhalen"- elke expert over slaap.
"Ik weet wel zeker dat dat kan, uit ervaring"- Isa
Eigenwijs.
Wat is nou het bijzondere van die serie? Toch gewoon wat kerels die iemand of iets een make over geven ofzo?quote:Op zaterdag 2 november 2019 14:18 schreef minilot het volgende:
Oh God. Vier minuten onderweg in Queer Eye... in Japan en al aan het grienen. Nog een heel vers seizoen te gaanSniiiiiif!
J. kijkt exact zo:achter z'n laptop, maar als -ie écht mee zou kijken, zou -ie het snappen
![]()
En aangezien ik de enige N ben die voor mijn eigen slaap telt ben ik er content meequote:
Ja, dat wordt ook o-ve-ral aangeraden. Zelfde tijd op, zelfde tijd naar bed. Maar dat kan een groot deel van de bevolking niet hè en ze komen nou nooit met een alternatief planquote:Op zaterdag 2 november 2019 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen uitslaap niet, nooit eigenlijk. Of elke dag, het ligt er aan hoe je het bekijkt. Elke dag op dezelfde tijd mijn bed uit, ongeacht hoeveel slaap ik heb gehad.
Ik ben een beetje met huishouden bezig. Stapel t-shirts uitgezocht, 6 wasjes gedraaid, boodschappenlijst gemaakt. Af en toe discussiëren over en assisteren met het ophangen van buitenverlichting.
Probleem met de N=1 is vaak dat de bezitter van die N het naar het algemene wil trekken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En aangezien ik de enige N ben die voor mijn eigen slaap telt ben ik er content mee
Tegen anderen zeg ik: Je schijnt slaap echt niet in te kunnen halenquote:Op zaterdag 2 november 2019 15:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Probleem met de N=1 is vaak dat de bezitter van die N het naar het algemene wil trekken.
Maar als jouw N voor je werkt: go for it!
Ja, inderdaad. Ik heb gelukkig de luxe dat ik het wel kan. Moet ook wel met mijn medicatie. Als ik daar van afwijk, heb ik daar een paar dagen last van. Er was even sprake van dat ik komende woensdag om 4 uur uit bed zou moeten. Ik ben blij dat ik dat klusje uit heb kunnen besteden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat wordt ook o-ve-ral aangeraden. Zelfde tijd op, zelfde tijd naar bed. Maar dat kan een groot deel van de bevolking niet hè en ze komen nou nooit met een alternatief planStomme slaapexperts.
Das idd wel weinigquote:Op zaterdag 2 november 2019 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, goedemiddag na 4,5 uur slaap. Dat is voor mij echt te weinig
Nee want die nachten zijn altijd voor een werkdag. Timing tochquote:Op zaterdag 2 november 2019 15:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Slaap je dan ook overdag niet een paar uur (of alleen maar een uurtje)?
Onpraktischquote:Op zaterdag 2 november 2019 15:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee want die nachten zijn altijd voor een werkdag. Timing toch
De zon bestaat nietquote:Op zaterdag 2 november 2019 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga sportschool opzoekenWandelen in de zon
(dit klinkt wat tegenstrijdig, maar ik ga wandelend naar de sportschool toe
)
quote:
Ik probeer het niet als probleem te zien. Lukt aardig hoor!quote:
Hey, dit heeft Miepje hier als eerste jas aan gehad. Maar dan met kabouter puntmutsje, was een soort van capequote:Op zaterdag 2 november 2019 05:03 schreef minilot het volgende:
Klinkt goed @:Tele6, die A van jou! Al ben ik wel vrij verknocht aan geen kleur en geen print
Dit is trouwens Günthers jas:
https://www.nextdirect.com/nl/nl/g99298s7#306683
Lijkt-ie?
Zenuwschadequote:Op zaterdag 2 november 2019 15:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik probeer het niet als probleem te zien. Lukt aardig hoor!
Over probleem gesproken ik ga met been weer de molen in. Dit x in eigen zkh. Er is een nieuwe methode van spataderbehandeling. Gaan eerst kijken met duplex hoe het er voor staat en ik verwacht dat er zenuwschade is omdat ik last blijf houden en de fysio dat niet heeft kunnen oplossen. Weet alleen niet of dat aan te tonen is ergens mee. Hoe is t bij jou daarmee nu?
Dat is wel een patroon waar je wat mee zou kunnenquote:Op zaterdag 2 november 2019 15:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee want die nachten zijn altijd voor een werkdag. Timing toch
Kan middels naald EMG, maar vrij ingrijpend onderzoek dus weet niet of dat de aangewezen route is voor jouquote:Op zaterdag 2 november 2019 15:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik probeer het niet als probleem te zien. Lukt aardig hoor!
Over probleem gesproken ik ga met been weer de molen in. Dit x in eigen zkh. Er is een nieuwe methode van spataderbehandeling. Gaan eerst kijken met duplex hoe het er voor staat en ik verwacht dat er zenuwschade is omdat ik last blijf houden en de fysio dat niet heeft kunnen oplossen. Weet alleen niet of dat aan te tonen is ergens mee. Hoe is t bij jou daarmee nu?
Tja, of ik het mooi vind, niet allemaal. Sommigen wel. Maar of ik zelf zo op de foto zou (willen) staan, nee denk het niet. Op instagram volg ik snagtights en daar staan ook foto's van dames waarvan ik denk, zou willen dat ik dat durf.quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:04 schreef Zilverberk het volgende:
Kiek dan wat een mooi draadje op bored panda over bikinilijven.
Waarom? Wel vervelend om te horen dat dat er met jouw leeftijd nog zo toe doet voor je. Hoop dat je dat ooit van je af kunt zettenquote:Op zaterdag 2 november 2019 16:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tja, of ik het mooi vind, niet allemaal. Sommigen wel. Maar of ik zelf zo op de foto zou (willen) staan, nee denk het niet. Op instagram volg ik snagtights en daar staan ook foto's van dames waarvan ik denk, zou willen dat ik dat durf.
Kreeg vorige week nogal wat "blikken" toen ik knalroze/rode kousen aanhad onder een jurk.
Ik zie vrouwen in bikini, die lol maken in de zomer. Ik wens iedereen dat lef toe.quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tja, of ik het mooi vind, niet allemaal. Sommigen wel. Maar of ik zelf zo op de foto zou (willen) staan, nee denk het niet. Op instagram volg ik snagtights en daar staan ook foto's van dames waarvan ik denk, zou willen dat ik dat durf.
Kreeg vorige week nogal wat "blikken" toen ik knalroze/rode kousen aanhad onder een jurk.
Ik word er niet verdrietig van of zo, maar ik zou me, in een bikini, erg onzeker voelen. Badpak is wat anders, maar bikini (Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst zo'n ding gedragen heb. Waarschijnlijk toen het bovenstukje verdween in zee)quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom? Wel vervelend om te horen dat dat er met jouw leeftijd nog zo toe doet voor je. Hoop dat je dat ooit van je af kunt zetten
Die is prachtig!!quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou de Brownie uit de op staat in de oven hoor![]()
Ik heb weer een hele leuke jurk bij top vintage gekocht die mijn figuur echt op de goede punten benadrukt![]()
https://topvintage.nl/nl/(...)ng-dress-in-burgundy
Hij wordt alleen wel ingekort tot boven/op mijn knie.
Mooiquote:Op zaterdag 2 november 2019 16:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb weer een hele leuke jurk bij top vintage gekocht die mijn figuur echt op de goede punten benadrukt![]()
Kort bakken, oestersaus, peper en sesamzaad erover. Klaar.quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:27 schreef Molo het volgende:
Ik heb een stuk zalmfilet, wat zal ik er eens bij doen?
Tevens geschikt voor peuter en niet teveel werk
Mooi!quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waar zit het verschil in tussen onzeker voelen maar toch willen dat je iets durft? Wil je daar dan iets mee?quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik word er niet verdrietig van of zo, maar ik zou me, in een bikini, erg onzeker voelen. Badpak is wat anders, maar bikini (Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst zo'n ding gedragen heb. Waarschijnlijk toen het bovenstukje verdween in zee)
Ik zou het onzekere gevoel liever niet willen hebben. En soms denk ik "schijt, ik vind het leuk" en soms denk ik dat niet. En ik zou vaker "schijt" willen denken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar zit het verschil in tussen onzeker voelen maar toch willen dat je iets durft? Wil je daar dan iets mee?
Ah op die manier, ja zulk gevoel kan natuurlijk alle kanten op slingerenquote:Op zaterdag 2 november 2019 16:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou het onzekere gevoel liever niet willen hebben. En soms denk ik "schijt, ik vind het leuk" en soms denk ik dat niet. En ik zou vaker "schijt" willen denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:38 schreef Barreltje het volgende:
Wij hadden een dagje uit met de stichting..Waar zijn jullie geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
De zangjuf draagt de vintage stijl ook wel.quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
We hebben binnenkort weer een boorplatform aan het werk.. mn werkgever had een opendag geregeld met een rondleiding.. je mocht je familie ook meenemen dus ik had K. meegenomen.. super tof..quote:
Zoiets wellichtquote:Op zaterdag 2 november 2019 16:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Kort bakken, oestersaus, peper en sesamzaad erover. Klaar.
Enige wet mij niet staat is de lengte want ik laat ze allemaal inkorten. Maar verder vind ik het fantastisch. En heel goed draagbaar als je het er niet te dik bovenop legtquote:Op zaterdag 2 november 2019 16:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
De zangjuf draagt de vintage stijl ook wel.
Fijn, als je er het type voor bent.
Oh wat leuk. Mijn vader werkte vroeger ook op boorplatformen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
We hebben binnenkort weer een boorplatform aan het werk.. mn werkgever had een opendag geregeld met een rondleiding.. je mocht je familie ook meenemen dus ik had K. meegenomen.. super tof..
Goede genen meegekregen?quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:45 schreef Molo het volgende:
Binnenkort weer eens naar ziekenhuis met kleine hier. Die vindt de ernstig aangedane mensen (vooral amputaties) altijd wel vet fascinerend
Oh tof! Als wat?quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Mijn vader werkte vroeger ook op boorplatformen.
Ze heet Wednesday?quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:45 schreef Molo het volgende:
Binnenkort weer eens naar ziekenhuis met kleine hier. Die vindt de ernstig aangedane mensen (vooral amputaties) altijd wel vet fascinerend
Als Lasser. Een week op een week af was het geloof ik. Of iedere keer twee weken weet het niet precies meer.quote:
Ze is heftiger dan ik. Sterkte aan de wereld gewenst alvastquote:Op zaterdag 2 november 2019 16:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Goede genen meegekregen?
Nog iets met amputaties gedaan afgelopen Halloween?
Wat het 'doet' weet ik niet, weet ook niet zeker natuurlijk of het zenuwschade is, maar het is een mogelijkheid, het was ook zo'n gepruts toen met dat laseren, ze kreeg het niet goed voor elkaar om die draad erdoor te krijgen..'rollend vat' verzuchtte ze met zweet in haar snor.quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zenuwschade![]()
Mijn been doet het ok vooralsnog. Ik doe erg mijn best om te bewegen en het been niet te warm te laten worden. Bij vlagen doet het been nog zeer maar er lijkt op dit moment geen spatader te zijn.
Sinds dat spatadergebeuren is het been wel rusteloos helaas. Volgens de arts is dat toeval. Wanneer ik dat heb leg ik mijn been hoger. Dat heeft wel weer als gevolg dat ik last krijg van mijn heup en onderrug. Het heeft wel een jaar geduurd voor ik de link legde tussen zere heup en been omhoog. De causaliteit was wat ingewikkelder dan ik hier schrijf. Maar nu er een oorzaak is, hoef ik me geen zorgen te maken over mijn heup dus dat is mooi.
Ik las dat jij permanent je steunkous draagt. Wat vervelend zeg. Heb je er echt veel last van? Wat doet die zenuwschade denk je?
Klinkt griezelig!quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:03 schreef Molo het volgende:
Kan middels naald EMG, maar vrij ingrijpend onderzoek dus weet niet of dat de aangewezen route is voor jou
Ik voel me in bikini ook niet fijn.quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik word er niet verdrietig van of zo, maar ik zou me, in een bikini, erg onzeker voelen. Badpak is wat anders, maar bikini (Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst zo'n ding gedragen heb. Waarschijnlijk toen het bovenstukje verdween in zee)
Zo'n kinT die die mensen dan lekker gaat aanstarenquote:Op zaterdag 2 november 2019 16:45 schreef Molo het volgende:
Interessant en indrukwekkend ook lijkt me!quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
We hebben binnenkort weer een boorplatform aan het werk.. mn werkgever had een opendag geregeld met een rondleiding.. je mocht je familie ook meenemen dus ik had K. meegenomen.. super tof..
Sinds ik 30 ben ofzo boeit het me eigenlijk geen zak meer wat anderen van me vinden, met of zonder kleding. Vind het een verademing en gun iedereen die modusquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik voel me in bikini ook niet fijn.
Of in blootje als niemand behalve g me kan zien, of badpakkie in het openbaar
Die lult met iedereen joh, wat dat betreft meer Rotterdams dan ikquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Zo'n kinT die die mensen dan lekker gaat aanstaren
Of moet ze voor zichzelf?
Helemaal dit!quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:35 schreef AnneX het volgende:
Dan zou ik nog liever naakt lopen dan als een worst gevangen in bandjes en stukken snoerende stof.
Badpak
Yup. Zou het zo graag aan de hele wereld overdragen, maar hoe in vredesnaam?quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Sinds ik 30 ben ofzo boeit het me eigenlijk geen zak meer wat anderen van me vinden, met of zonder kleding. Vind het een verademing en hun iedereen die modus![]()
Naakt zwemmen is bijvoorbeeld zo verschrikkelijk awesome
quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Die lult met iedereen joh, wat dat betreft meer Rotterdams dan ik![]()
Mijn oud collega's werken daar en relaxte patiënten dus is wel leuk. En zij vindt het maar wat interessant en niet eng, dus prima om af en toe langs te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Bikini: ik heb nu eindelijk een bikini die nog enigszins flatterend is. Maar ik vind het al snel 'meuh'. Het snijdt al zo snel in je vel, ook al koop je gewoon een goede maat.
(Dat vind ik wel een ding. Dik of dun, groot of klein; koop een beetje een passende maat. Niemand zit het labeltje....)
Zie nu mijn typo pasquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Yup. Zou het zo graag aan de hele wereld overdragen, maar hoe in vredesnaam?
quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]Ooit, ooit als ik dierenarts ben en zelf eens een autopsie moet doen, stuur je d'r maar langs!
Voor de lugubere viespeuken zoals ik:Dierlijke structuren zijn prachtig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Bikini: ik heb nu eindelijk een bikini die nog enigszins flatterend is. Maar ik vind het al snel 'meuh'. Het snijdt al zo snel in je vel, ook al koop je gewoon een goede maat.
(Dat vind ik wel een ding. Dik of dun, groot of klein; koop een beetje een passende maat. Niemand zit het labeltje....)
En leerzaam
Passende kleding, mooier maar bij mega schommelen in gewicht wel een ingewikkeld iets vond ik altijd.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik vind wijnrood een tamelijk wanstaltige kledingkleur bij mijn bleke, blonde zelf.quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie nu mijn typo pas
En ja, idd, geen idee maar vertellen doet al iets hoop ik
Ik hoef niet door iedereen leuk, mooi, genoeg, whatever gevonden te worden. Dat doet er echt gewoon niet toe
C&A heeft trouwens een toffe corduroy broek in wijnrood, die zou jou ook tof staan. En perfect te combineren met....... zwart en bandshirts
Is daar iets speciaals mee? Al is het wel mooi in donker natuurlijk, maar toch. Koud, sauna- en wijnweerquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:29 schreef minilot het volgende:
Wel zin om met Günther op de bank te hangen terwijl het buiten hard waait, maar per ongeluk met broertje en neefje van J. afgesproken om zo twee uur langs de molens van Kinderdijk te wandelen. Naja. Ook leuk.
Juist daaromquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind wijnrood een tamelijk wanstaltige kledingkleur bij mijn bleke, blonde zelf.Maar toch bedankt!
Recept graag, ik krijg m nooit zo goedquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:33 schreef FranticDJ het volgende:
E. Maakt mij het leven zuur mer kladdkaka foto’s
Chocoladetaart, plakkerig, heerlijkquote:
🤣🤣quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:31 schreef Molo het volgende:
Maar ok, vooruit, je mag zelf beslissen wat je draagt![]()
![]()
Nee hoor, maar het is zo ongeveer onze achtertuin. Twee uur is een mooi rondje van mijn voordeur langs alle molens tot aan de voordeur van het broertje van J. voor postwandelborrel. Ik ben op zich niet zo van het doelloos lopen, maar dude probeert momenteel wat gewicht te verliezen en wat meer buiten te komen en een eind lopen rond het weekend is de afgelopen tijd vaak een mooie gelegenheid gebleken om de week even door te sprekenquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Is daar iets speciaals mee? Al is het wel mooi in donker natuurlijk, maar toch.
Yay!quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar ok, vooruit, je mag zelf beslissen wat je draagt![]()
![]()
Zekers! Prima idee dan wel jaquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het is zo ongeveer onze achtertuin. Twee uur is een mooi rondje van mijn voordeur langs alle molens tot aan de voordeur van het broertje van J. voor postwandelborrel. Ik ben op zich niet zo van het doelloos lopen, naar dude probeert momenteel wat gewicht te verliezen en wat meer buiten te komen en een eind lopen rond het weekend is de afgelopen tijd vaak een mooie gelegenheid gebleken om de week even door te spreken
100 g smörquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Recept graag, ik krijg m nooit zo goed
Ieksss ook zo iets vreselijks voor mij. Dat hete, dat doelloos zitten, dat blote in t openbaarquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:33 schreef Barreltje het volgende:
Volgende week weer naar de sauna.. poedelnaakt
Bewust ontspannenquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Ieksss ook zo iets vreselijks voor mij. Dat hete, dat doelloos zitten, dat blote in t openbaar![]()
![]()
Heerlijk.. lekker opwarmen.. lekker in je blote kont.. en lekker met vriendinnen.. dus doelloos (stil) zitten zal het wel niet zijn..quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Ieksss ook zo iets vreselijks voor mij. Dat hete, dat doelloos zitten, dat blote in t openbaar![]()
![]()
Stiekem jaloers?quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:41 schreef minilot het volgende:
*Ik kan geen A en B meer lezen of typen zonder aan die van @:Tele6 te denken![]()
Dat heb ik als ik naar kantoor 5, bloedhekel eraan als dan een collega langsfietst en blijft hangen en kletsen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:41 schreef minilot het volgende:
@:Molo Ik vond toen ik nog vroege diensten draaide de vijf kilometer naar mijn werk lopen om 06:00 ook altijd tof, zeker in de winterMaar als ik alleen loop dan moet dat wel zijn om zinnig van A naar B* te komen.
*Ik kan geen A en B meer lezen of typen zonder aan die van @:Tele6 te denken![]()
Ja snap ik welquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:41 schreef minilot het volgende:
@:Molo Ik vond toen ik nog vroege diensten draaide de vijf kilometer naar mijn werk lopen om 06:00 ook altijd tof, zeker in de winterMaar als ik alleen loop dan moet dat wel zijn om zinnig van A naar B* te komen.
Ik loop best vaak even zinloos een rondje door het park, of door wat wijken heen waar ik de weg niet kenquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:41 schreef minilot het volgende:
Antoni!quote:Op zaterdag 2 november 2019 15:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is nou het bijzondere van die serie? Toch gewoon wat kerels die iemand of iets een make over geven ofzo?
Snap ik hoor. Bij mij werkt dat goed dmv andere dingen. Ieder zn ding! Heb wel alles geprobeerd dat jullie noemen. Dat dan weer welquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Bewust ontspannen![]()
Je lijf even een soort van kickstart geven, heerlijk![]()
Ieder zijn ding natuurlijk maar ik krijg er net zo'n kick van als van skiën (concentratie), hardlopen (concentratie) en andere van dat soort bezigheden
Alles loslaten
Zeemansgraf gevenquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:40 schreef Barreltje het volgende:
Waarom letten mensen niet op hun kinderen?![]()
Er zijn hier op de boot al 10 minuten 2 kinderen achter elkaar aan aan het rennen.. met enorm veel kinder-geluid..
En pa en ma maar lekker met elkaar kletsen..
Als je het hebt, donkere broek is altijd goed en een shirt/blouse/vest/jasje (geen idee wat je normaal draagt) eropquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:58 schreef Tally het volgende:
Ik heb straks een feestje. Alleen ik. Van een moeder uit de klas van oudste en jongste. Jongste is erg close met haar zoon. En ik weet niet wat aan te trekkenIk de zolderkamernerd is niet zo’n sociaal diertje en zeker niet bij vreemden. Haar man en kinderen (en zijzelf uiteraard) zijn de enige die ik er ken.
Sperzieboontjes blancheren, mengen met cherrytomaatjes en basilicum, olijfolie en peper, in ovenschaal, ansjovisfilet erover, zalmfilet ernaast, 20 minuutjes in oven. Eten met pommes duchesses of stokbrood ofzo.quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:27 schreef Molo het volgende:
Ik heb een stuk zalmfilet, wat zal ik er eens bij doen?
Tevens geschikt voor peuter en niet teveel werk
Het wordt zalm met mosterd/pistachekorst uit de oven met gegrilde wortels en gnocchiquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Sperzieboontjes blancheren, mengen met cherrytomaatjes en basilicum, olijfolie en peper, in ovenschaal, ansjovisfilet erover, zalmfilet ernaast, 20 minuutjes in oven. Eten met pommes duchesses of stokbrood ofzo.
Wel overleefd verder?quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:27 schreef fietsie het volgende:
Ik maakte rosti rondjes, kippedijvlees en rodekool-uit-de-diepvries-van-mn-moeder. Nom.
Oren tuuten nu nog van de beurs.
Er voor kunnen zorgen dat uk de workshops doen kon die ze wilde doen, en eega en de rest van het bonte gezelschap hun eigen programma konden afwerken.quote:
Je ziet ook de wildste dingen tegenwoordig. Nog ff en we krijgen bitterballen met krokettensmaak.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:26 schreef Molo het volgende:
Dit meegenomen net in de supermarkt
Ben benieuwd
[ afbeelding ]
Tevens stiekeme wijnrode corduroy broek indoctrinatie voor Mini middels deze foto
Dit is toch niet zooo exotischquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je ziet ook de wildste dingen tegenwoordig. Nog ff en we krijgen bitterballen met krokettensmaak.
EN, hoe smaakt het?quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit is toch niet zooo exotisch![]()
Klonk lekker
Eerst gewoon avondeten. Mogelijk vanavond of morgenavond als hapje makenquote:
Ribbroekenquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:26 schreef Molo het volgende:
Ben benieuwd
[ afbeelding ]
Tevens stiekeme wijnrode corduroy broek indoctrinatie voor Mini middels deze foto
Pfff Geduld is zooo 1970quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Eerst gewoon avondeten. Mogelijk vanavond of morgenavond als hapje maken
Heb geduld
Heej, ik heb de kaasvariant in de vriezer! Ook benieuwdquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:26 schreef Molo het volgende:
Ben benieuwd
[ afbeelding ]
Laatst kwamen wij een man in een rolstoel tegen. Mijn T keihard: ik wil ook zo graag een rolstoel hebben, lijkt me zo leuk. Gelukkig kon de man het goed hebben...quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Zo'n kinT die die mensen dan lekker gaat aanstaren
Of moet ze voor zichzelf?
Ja die zagen er ook goed uit. Nog eventjes getwijfeldquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Heej, ik heb de kaasvariant in de vriezer! Ook benieuwd![]()
En aangaande wijnrood ben ik onindoctrinable.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Meer groenten, bij voorkeur groenten die stevig blijven, is ook prima te doen en dan minder of geen kaasquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind die geitenkaastaartjes eigenlijk wat te kazig, gewoon. Misschien dat die volgende run met die gegratineerde parrano lekkerder is. Anders ga ik weer over op champignons en gehakt.
En fijn toch als ze lekker ongeremd zichzelf kunnen uitenquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Laatst kwamen wij een man in een rolstoel tegen. Mijn T keihard: ik wil ook zo graag een rolstoel hebben, lijkt me zo leuk. Gelukkig kon de man het goed hebben...
Het is sowieso een kletskous, wil iedereen op straat die hij tegenkomt vertrekken dat hij t is, dat hij al kan fietsen, dat ik z'n mama ben en n heet, dat hij supergoed kan klimmen, etc.Schattig, en leuk om te zien hoe mensen erop reageren. Ook grappig, nu we terug zijn uit Berlijn kiest hij er steeds voor om dat in het Duits te doen.... Hij krijgt Duits weinig antwoord...
Dat! Go go T.'tje!quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:07 schreef Molo het volgende:
[..]
En fijn toch als ze lekker ongeremd zichzelf kunnen uiten
Nope. Want ik ben klein dus met flared pijpen lijk ik een obese kabouter en daar ben ik niet zo van gecharmeerd.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:07 schreef minilot het volgende:
@:Molo Heeft de broek wel ietwat ruim uitlopende pijpen? Want zoeen heb ik momenteel toevallig bij uitzondering aan. Vaalzwart, dat wel. Onder een pikzwart Vive Maria-pofmouwtje
broccoli of zo. of wortel. Hmm.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Meer groenten, bij voorkeur groenten die stevig blijven, is ook prima te doen en dan minder of geen kaas
quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Laatst kwamen wij een man in een rolstoel tegen. Mijn T keihard: ik wil ook zo graag een rolstoel hebben, lijkt me zo leuk. Gelukkig kon de man het goed hebben...
Het is sowieso een kletskous, wil iedereen op straat die hij tegenkomt vertrekken dat hij t is, dat hij al kan fietsen, dat ik z'n mama ben en n heet, dat hij supergoed kan klimmen, etc.Schattig, en leuk om te zien hoe mensen erop reageren. Ook grappig, nu we terug zijn uit Berlijn kiest hij er steeds voor om dat in het Duits te doen.... Hij krijgt Duits weinig antwoord...
Merk. Mouwsoort.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:09 schreef Molo het volgende:
Wat is een Vive Maria pofmouwtje trouwens??
Ik was het net aan het goochelen!quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:09 schreef Molo het volgende:
Wat is een Vive Maria pofmouwtje trouwens??
Nooit van gehoord maar ziet er prima uitquote:
HIER delen graagquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:11 schreef Molo het volgende:
Zie Whatsapp voor volledige poot plus hoe pijpen lopen Mini
Nooit van gehoord maar ziet er prima uitquote:
Neenquote:
Veel plezier, wat je ook gaat doenquote:
Leuk! Kerstmarkt al daar eigenlijk? Of nog niet?quote:
Hopelijk toffe tryout!quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Claudia de Breij tryout. Gaaf die broek maar de docs zijn favoër bij mij
Das gewoon afgunstquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Hopelijk toffe tryout!
En ja, hier bij meerderen. Krijg in real life vaker te horen hoe afzichtelijk ze zijn
Nee nog niet. Wel kermisquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk! Kerstmarkt al daar eigenlijk? Of nog niet?
Ook leukquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee nog niet. Wel kermis
https://www.stadt-muenste(...)herbstsend-2019.html
Mijn ritme zit nog later. Onhandig, maar na 36 jaar maar bij neergelegdquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:40 schreef Candaasje het volgende:
Veel plezier Bloes en Golfer!
Ik begin eindelijk een beetje op gang te komen met mijn leerwerk voor maandagIk heb echt een idioot onhandig ritme, vanaf een uur of 18 tot 02:00 werk ik vaak het beste. Vet handig als je de volgende dag weer om 7 uur op moet
Zat mensen gruwen ervan, mag, doen we niets meequote:Op zaterdag 2 november 2019 19:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Das gewoon afgunstDocs zijn tof!
Het is op de Schloßplatz, een plein dus kan het verder prima ontlopen.quote:
Ja ik ben een paar jaar geleden naar die in Münster geweest. Ze hebben daar gewoon 5 kerstmarkten tegelijk door de hele stad heenquote:
Het is november jahquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:55 schreef Zilverberk het volgende:
In bad, in de tuin. Het water koelt veel te vlug af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |