Wat doen ze dan? Jatten? De winkel in de fik steken? Ruzie maken?quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:34 schreef derLudolf het volgende:
Over lijstjes gesproken, het begin is er
[ afbeelding ]
aantal views op m'n Flickr account.
Oh en misschien moet ik es een lijstje gaan bijhouden van het aantal keren dat ik bij de Jumbo of Aldi in Ter-Apel kom en er politie aanwezig is om 'foei' tegen een veiligelander te zeggen![]()
De laatste drie keren dat ik er was sowieso.
Proletarisch winkelenquote:Op vrijdag 1 november 2019 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doen ze dan? Jatten? De winkel in de fik steken? Ruzie maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:38 schreef golfer het volgende:
Zeer indrukwekkende docufilm op Netflix gezien: Tell Me Who I Am (2019) - IMDbDie omschrijving zo klinkt onaangenaam sensatieachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar is dus desondanks een aanrader?
Let me see you stripped down to the bone
Wat let je?quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:41 schreef Aure het volgende:
Ja bedankt nu wil ik brownies gaan bakken
Zeker een aanrader en absoluut niet sensatie-achtig.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:42 schreef minilot het volgende:
Die omschrijving zo klinkt onaangenaam sensatieachtig.Maar is dus desondanks een aanrader?
Hmm. Nou, binnenkort proberen dan maar, dank voor de tipquote:Op vrijdag 1 november 2019 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker een aanrader en absoluut niet sensatie-achtig.
bak flestaartjes!quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:53 schreef minilot het volgende:
(J. morgen naar bedrijfsbbq. Wat zal ik zelf eens eten?@:Lonaa, wat werden je hapjes?
)
Als ze maar mee gaan winkelen en helpen kiezenquote:Op vrijdag 1 november 2019 22:11 schreef minilot het volgende: [..] Ik heb geen vriendinnen, louter vrienden! Wat nu?
![]()
Ik zie het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Als ze maar mee gaan winkelen en helpen kiezen
Heh nee, beetje op dieet hè? Avondeten van deegtaartjes met geitenkaas klinkt aanlokkelijk, maar daar zou ik er direct zes van wegschranzenquote:
Moet ook wel wil je genoeg groente binnenkijgenquote:Op zaterdag 2 november 2019 05:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh nee, beetje op dieet hè? Avondeten van deegtaartjes met geitenkaas klinkt aanlokkelijk, maar daar zou ik er direct zes van wegschranzen
Ik zou dan eerder opteren voor een salade ernaastquote:Op zaterdag 2 november 2019 06:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ook wel wil je genoeg groente binnenkijgen
dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 2 november 2019 07:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder opteren voor een salade ernaast
Ik weet niet of het iets voor jou is, maar ik ben wel te spreken over deze handel in (tamelijk tot zeer sjieke) tweedehandskledij: the next closetquote:Op zaterdag 2 november 2019 04:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren.Bovendien koop ik online, een echte winkel ga ik al jaren bij voorkeur niet meer in
Tweedehands altijd een plus!quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet niet of het iets voor jou is, maar ik ben wel te spreken over deze handel in (tamelijk tot zeer sjieke) tweedehandskledij: the next closet
Lief wel dat je initieel maat S voor me geselecteerd hebt - daar krijg ik de ritsen/knopen van z'n levensdagen niet van dichtquote:Op zaterdag 2 november 2019 07:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet niet of het iets voor jou is, maar ik ben wel te spreken over deze handel in (tamelijk tot zeer sjieke) tweedehandskledij: the next closet
Ik maakte een broodje gezond en een broodje met smeerkaas.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:53 schreef minilot het volgende:
(J. morgen naar bedrijfsbbq. Wat zal ik zelf eens eten?@:Lonaa, wat werden je hapjes?
)
This is my life.quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:40 schreef minilot het volgende:
Muuuuuuh, ik moet meer afvallen én een baan.
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Beter betaalde baan in mijn werk gaat niet lukken. En geen zin in volledig omscholen voor ander werk.
Afvallen moet ik wel en veel ook. Gisteravond besloten om het programma waar ik zo’n 20 jaar geleden in 8 maanden bijna 20 kg mee ben afgevallen weer op te pakken. Op een andere manier lukt het niet.
Eckt fantastischquote:Op zaterdag 2 november 2019 07:40 schreef minilot het volgende:
Muuuuuuh, ik moet meer afvallen én een baan. Damn you Alexander McQueen en je verrukkelijke zwarte jurkje van tweedehands ¤450,- in maat 36! *balt vuistje*
Ja ik zit ook aan de butterscotchreep nuquote:Op zaterdag 2 november 2019 08:10 schreef Lonaa het volgende:
Voor vandaag heb ik gezonde eet-dingen (nu nog opeten)
Herbalife. Vieszoet maar het werkte. Kan me van toen herinneren, veel betere darmwerking, mooiere huid, en vooral minder gewicht en omvang. En alleen de eerste 2 dagen een hongerig gevoel, opgelost met wat meer fruitquote:
Dit.quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Daar zou ik héél ongelukkig van worden, Kaatje.
Ik word er ook niet blij van maar het alternatief is een operatie en dat wil ik persé nietquote:
Zo zwart-wit is het niet, Kaatjequote:Op zaterdag 2 november 2019 08:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik word er ook niet blij van maar het alternatief is een operatie en dat wil ik persé niet
Als het voor jou werkt.. prima toch?quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik word er ook niet blij van maar het alternatief is een operatie en dat wil ik persé niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |