Dat is geen sport.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:00 schreef Gehrman het volgende:
Tijd voor F1 op de Ziggy.
@:wereldgozer
@:zipportal
Tot zondag allenquote:Op vrijdag 1 november 2019 22:00 schreef Gehrman het volgende:
NietMijnIslam.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:00 schreef Gehrman het volgende:
ja godverdommequote:Op vrijdag 1 november 2019 22:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:powerloungen
@:de_kraam
@:coco.
@:superniger
Puur genotquote:Op vrijdag 1 november 2019 22:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat smerigquote:Op vrijdag 1 november 2019 22:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Die nagel vooral.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Wij van wc eendquote:Op maandag 4 november 2019 18:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Tot zijn eigen verbazing is René van der Gijp uitgeroepen tot grappigste Nederlander, door lezers van Veronica Magazine.
Begint ook veel te laat, wie gaat er nu om half 11 nog voor een tv programma zitten.quote:Op maandag 4 november 2019 16:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Naar de 25e herhaling van Border Security kijken meer mensen.
Maar die van jouw kijkt 'm uit je broek die is wulps.quote:Op maandag 4 november 2019 19:00 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Begint ook veel te laat, wie gaat er nu om half 11 nog voor een tv programma zitten.
Of ben ik zo saai / op tijd naar bed.
Zeg maar nagelsquote:
Goedemondtquote:Op maandag 4 november 2019 18:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
René van der Gijp uitgeroepen tot grappigste Nederlander![]()
Tot zijn eigen verbazing is René van der Gijp uitgeroepen tot grappigste Nederlander, door lezers van Veronica Magazine. De analist van Veronica Inside laat daarmee beroepskomieken als André van Duin en Jochem Myjer, die respectievelijk tweede en derde werden, achter zich.
“Dat vind ik hartstikke leuk. Ik lach me helemaal de pleuris joh”, reageert ‘Gijp’ in het blad op de uitverkiezing. “Ben ik echt zo grappig dan? Er zijn genoeg mensen waar ik zelf heel hard om kan lachen, dus ik vind het toch wel mooi dat ik die heb verslagen.”
René dankt zijn succes vooral aan collega’s Wilfred Genee en Johan Derksen, vindt hij zelf. Maar doordat ze zo vaak met elkaar op tv zijn, vliegt er ook weleens een grap uit de bocht. “Dan roep ik iets over homo’s dat ik beter niet had kunnen doen. Maar zoiets er per ongeluk uitgooien, is inherent aan het programma dat we maken. (…) Soms denk ik echt dat ze het groter maken dan het is. Als ik een grap maak over homo’s, gaat Peter van der Vorst me gelijk een heel verhaal appen over wat hij als twaalfjarige allemaal heeft meegemaakt. Ja, vervelend, maar dat is mijn grap niet hè.”
Veronica Magazine had een shortlist samengesteld van ruim veertig mannen en vrouwen, bekend van tv, film en theater. In de afgelopen weken kon er worden gestemd. Na René, André en Jochem eindigde Ronald Goedemondt op de vierde plaats. Chantal Janzen is de eerste vrouw, op plaats vijf.
https://www.shownieuws.nl(...)ppigste-nederlander/
Sow koekoek
Moet jij weten.quote:Op maandag 4 november 2019 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik kijk de fragmentjes wel op YouTube allen
Wie is dit?quote:Op maandag 4 november 2019 19:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar die van jouw kijkt 'm uit je broek die is wulps.
[ afbeelding ]
Dit is een tikje ordinairquote:Op maandag 4 november 2019 19:04 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 november 2019 19:04 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Negers kunnen niet coachen.quote:Op maandag 4 november 2019 20:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het negroïde duo Reiziger & Bogarde.
Wie is ditquote:Op maandag 4 november 2019 19:04 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik net ook al, iedereen staat hier paraat met google.quote:
Dames posten zonder bron of naam is vervelend.quote:Op maandag 4 november 2019 20:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat vroeg ik net ook al, iedereen staat hier paraat met google.
quote:Op maandag 4 november 2019 20:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dames posten zonder bron of naam is vervelend.
Vervelende aan Johan is dat hij zijn mening nooit wil wijzigen of toegeven dat hij verkeerd zat. Vond Ten Hag in het begin al een kuttrainer en zal die mening ook nooit aanpassen.quote:Op maandag 4 november 2019 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
Johan moet niet zo'n onzin verkondigen
Dan loopt hij weg.quote:Op maandag 4 november 2019 20:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom pakt genee die Derksen niet gewoon aan?
Racistische Rinusquote:Op maandag 4 november 2019 20:43 schreef Zorro het volgende:
Hier heeft Derksen helemaal gelijk.
Michels
En wilfred is zogenaamd een kritische presentator maar geeft 0.0 tegengas. Vroeger ging hij er tegenin maar dat doet hij al jaren niet meer.quote:Op maandag 4 november 2019 20:42 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Vervelende aan Johan is dat hij zijn mening nooit wil wijzigen of toegeven dat hij verkeerd zat. Vond Ten Hag in het begin al een kuttrainer en zal die mening ook nooit aanpassen.
Ach beter dan Rosario die nog niet tot 5 kan tellen.quote:Op maandag 4 november 2019 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Dumbfries kan niet tot 10 tellen en die moet de interviews doen daar.
Veelzeggend.
Een paar hebben syndroompje van downquote:Op maandag 4 november 2019 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach beter dan Rosario die nog niet tot 5 kan tellen.
Ik las geen negerlul.quote:Op maandag 4 november 2019 20:45 schreef Zorro het volgende:
Dumfries
Geen mediagelul maar gewoon zeggen wat je vindt.
Dat was ook echt lachwekkendquote:Op maandag 4 november 2019 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Dacht dat PSV Internationale top was
Daar gaan ze naar toequote:Op maandag 4 november 2019 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Oké PSVELquote:Op maandag 4 november 2019 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
@Lange_Lans is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 4 november 2019 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Dumbfries kan niet tot 10 tellen en die moet de interviews doen daar.
Veelzeggend.
Jeetje zegquote:Op maandag 4 november 2019 20:47 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Kate Kirienko.
https://www.instagram.com/p/B3d9Ez9I54S/
Gratenpakhuisquote:Op maandag 4 november 2019 20:47 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Kate Kirienko.
Ik pak hier een TR voor mee.quote:Op maandag 4 november 2019 20:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gratenpakhuis
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Koning Totoquote:Op maandag 4 november 2019 20:49 schreef WethouderHekking het volgende:
Van de Nederlandse of Marokkaanse koning?
@Coco. en ik vinden dit erg smerig.quote:Op maandag 4 november 2019 20:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gratenpakhuis
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Vies dikquote:Op maandag 4 november 2019 20:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gratenpakhuis
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Ditquote:Op maandag 4 november 2019 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
17 jaar en zo volwassen in zijn interviews. Goede generatie jongens nu
We gaan gewoon EK en WK worden.quote:Op maandag 4 november 2019 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
Aanvoerder maken bij PSV dan.quote:Op maandag 4 november 2019 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
En ook geen aankomend talentquote:Op maandag 4 november 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
We hebben zo de Grote Tien in Oranje.
Alleen geen keeper.
Gewoon hollands boeren verstand.quote:Op maandag 4 november 2019 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
Ja, Zoet en Cillessen kunnen echt niet.quote:Op maandag 4 november 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen geen keeper.
Padt ontwikkelt zich goed.quote:Op maandag 4 november 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen geen keeper.
Krulquote:Op maandag 4 november 2019 20:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja, Zoet en Cillessen kunnen echt niet.
Zelfs Stijn is klaar met Barca.quote:Op maandag 4 november 2019 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Koemans droom is een aftakelende Messi en een club waar het 1 grote puinzooi is.
Zo waren er ook PSV fans die Zoet de beste vonden. (waaronder ik lol)quote:Op maandag 4 november 2019 20:58 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Er zijn aardig wat Groningen fans die hem de beste van NL vinden.
Groningenquote:Op maandag 4 november 2019 20:58 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Er zijn aardig wat Groningen fans die hem de beste van NL vinden.
Ook gevoed door bijvoorbeeld Ziggo die nog steeds in de waan leven dat alles er heel mooi en prachtig is .quote:
In de jeugd volgens mij ook echt niks.quote:Op maandag 4 november 2019 20:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja, Zoet en Cillessen kunnen echt niet.
De nieuwe blanque bogardequote:Op maandag 4 november 2019 20:58 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Stijngod is een grote Twitteraar geworden.
Bejaarde verdediger die meer bezig is met een tennistoernooi (lol)quote:Op maandag 4 november 2019 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Koemans droom is een aftakelende Messi en een club waar het 1 grote puinzooi is.
Die ziet het spelletje goedquote:Op maandag 4 november 2019 20:58 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dat is echt tenenkrommend ja.quote:Op maandag 4 november 2019 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook gevoed door bijvoorbeeld Ziggo die nog steeds in de waan leven dat alles er heel mooi en prachtig is .
Piquestrontquote:Op maandag 4 november 2019 20:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bejaarde verdediger die meer bezig is met een tennistoernooi (lol)
Wat is jouw account ouwe reusquote:Op maandag 4 november 2019 20:58 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
"niet normaal meer man, werelds"quote:Op maandag 4 november 2019 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En elke vrijdag :'' Die kleine ka balle hee goh ''
Das nie nowmaal wilfjedquote:Op maandag 4 november 2019 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En elke vrijdag :'' Die kleine ka balle hee goh ''
Wie is ditquote:Op maandag 4 november 2019 20:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gratenpakhuis
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Dank voor het goede voorbeeld.quote:Op maandag 4 november 2019 20:47 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Kate Kirienko.
Onderling resultaat gaat boven doelsaldo.quote:Op maandag 4 november 2019 21:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
https://www.uefa.com/uefachampionsleague/standings/
Ja dat was precies wat ik de vorige keer zei, maar toen zeiden ze iets anders in het ajax topic en verwezen ze naar de uefa site.quote:Op maandag 4 november 2019 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onderling resultaat gaat boven doelsaldo.
De UEFA zal dat wel pas doorrekenen als de returnduels ook zijn gespeeld.quote:Op maandag 4 november 2019 21:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja dat was precies wat ik de vorige keer zei, maar toen zeiden ze iets anders in het ajax topic en verwezen ze naar de uefa site.
sowquote:Op maandag 4 november 2019 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
Geld ophalen voor gehandicaptenvoetbal, ik dacht dat ze daarvoor de vrienden van Feijenoord hadden.
@Calandquote:Op maandag 4 november 2019 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
Geld ophalen voor gehandicaptenvoetbal, ik dacht dat ze daarvoor de vrienden van Feijenoord hadden.
Ach, RIP Scrummie.quote:Op maandag 4 november 2019 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:caland
@:kapiteintje
@:scrummie2.0
@:onlogisch
@:GGMM
@:jr-style-93
Pikken jullie dit
Het was vrij plotseling, inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2019 21:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waarom hij weg is.
Ik heb liever je moeder.quote:Op maandag 4 november 2019 21:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij hebt liever die TN'er van de SNS?
Hij doneerde 15eu aan @Danny en als dank gelijk een ban gekregenquote:Op maandag 4 november 2019 21:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waarom hij weg is.
wilde hij de 4045?quote:Op maandag 4 november 2019 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij doneerde 15eu aan @:danny en als dank gelijk een ban gekregen
Ik heb het idee dat jij niet het volledige verhaal vertelt.quote:Op maandag 4 november 2019 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee niet eens een nieuwe naam
En dan zo genaaid worden door @:Danny en @:Yvonne
Hopelijk zijn ze trots op hunzelf
Zeker welquote:Op maandag 4 november 2019 21:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij niet het volledige verhaal vertelt.
Dan gaat Hans met jasjes gooien.quote:Op maandag 4 november 2019 21:39 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Zouden ze het erg vinden als je een kraai nadoet?
Zelfs ik deed er aan mee.quote:Op maandag 4 november 2019 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mitroglou was één van de meest vreemde hypes ooit op FOK!
Zelfs ik deed er aan mee.quote:Op maandag 4 november 2019 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mitroglou was één van de meest vreemde hypes ooit op FOK!
Heeft BBW ook een app?quote:Op maandag 4 november 2019 21:45 schreef Wereldgozer het volgende:
StengsGod
@:kingroland @:lavenderr
Die dikke van @RamboDirkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL ON TOURquote:Op maandag 4 november 2019 21:47 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Die dikke van @:RamboDirkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stengsgodquote:Op maandag 4 november 2019 21:45 schreef Wereldgozer het volgende:
StengsGod
@:kingroland @:lavenderr
Als marketingstudent ben ik het met jou eensquote:Op maandag 4 november 2019 22:10 schreef KaheemSaid het volgende:
Die Vanguard reclame is ook PME gelijk...
Hunzelf?quote:Op maandag 4 november 2019 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee niet eens een nieuwe naam
En dan zo genaaid worden door @:Danny en @:Yvonne
Hopelijk zijn ze trots op hunzelf
Kunnen ze nieuw dak van bouwenquote:Op maandag 4 november 2019 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Stengs is 35 miljoen waard op dit moment denk ik
@:lavenderr
nee joh waarom zou je in hemelsnaam een jaarsalaris van 6-7 ton op het spel zetten door Johan weg te jagen. Dat zie je ook aan Gijp die gaat nergens meer op in en speelt de lieve vrede mee.quote:Op maandag 4 november 2019 20:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En wilfred is zogenaamd een kritische presentator maar geeft 0.0 tegengas. Vroeger ging hij er tegenin maar dat doet hij al jaren niet meer.
quote:Op maandag 4 november 2019 23:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Kunnen ze nieuw dak van bouwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:ikweethetookniet
Scheringa roggelt er wel 1quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]idd goed plan, maar ze zoeken nog een goedkope aannemer
klopt, kwam hem vaak tegen daar toen ik nog in Dordrecht woonachtig was.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:03 schreef Evertjan het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-jumbo-supermarkt
Volgens mij is dat de Jumbo waar Gijp altijd boodschappen doet
Ik zit vanavond weer met angst en beven voor de televisie als ze Barça tegen Slavia gaan analyseren. Gelukkig ben ik zaterdagavond absent als Barça ongetwijfeld weer met 4-0 wint en ze doen alsof er niets aan de hand is.quote:Op maandag 4 november 2019 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook gevoed door bijvoorbeeld Ziggo die nog steeds in de waan leven dat alles er heel mooi en prachtig is .
Stuur maar een mail naar admin@knvb.nlquote:Op donderdag 7 november 2019 14:58 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.bndestem.nl/w(...)is-woedend~ae481a88/
Hallo Jumbomede mogelijk gemaakt door Bjorn Kuipers
@:Zipportal @:ikweethetookniet
Lekker naarquote:Op donderdag 7 november 2019 16:43 schreef Nober het volgende:
Eens kijken hoe heet ie nou echt is.
[ afbeelding ]
Hopelijk is ie werelds.
ik zit er helemaal klaar voorquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:36 schreef Coco. het volgende:
Tijd voor de wekelijkse Feyenoord en PSV bash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |