abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 november 2019 @ 17:35:06 #101
25470 SoSolid
Danke danke
pi_189896371
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 17:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat laatste gaat in Nederland niet werken
Waarom niet?
xxx
  maandag 11 november 2019 @ 17:36:31 #102
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189896389
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 17:35 schreef SoSolid het volgende:

[..]

Waarom niet?
Denk teveel supermarkten overal in de buurt?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 11 november 2019 @ 17:43:38 #103
25470 SoSolid
Danke danke
pi_189896474
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2019 17:36 schreef Perrin het volgende:

[..]

Denk teveel supermarkten overal in de buurt?
Sja mensen zijn vaak lui, daarnaast heeft het ook te maken met vraag en aanbod op een locatie net zoals Uber nu al doet op drukke tijden > prijs omhoog. Dynamic pricing is online al normaal, in Amerika zijn ketens als Target en Wallmart er ook al mee bezig. Het gaat om een verzameling van omstandigheden: merk loyaal, rustig/ruk moment, aanbiedingen etc.

quote:
“Retailers are competing with Amazon with eyes wide open; they realize it’s a different game — in 15 minutes a price can be old and it’s usually based on competition,” said Ouimet. “You can’t fight that pricing is becoming more localized, more dynamic and personalized — in five to 10 years, everything you buy will be based on personalized offers.”
Helaas is dynamic pricing bijna niet tegen te houden. Check dit artikel op Digiday. Zal nog wel een aantal jaar duren in Nederland maar toch.
xxx
pi_189898828
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 14:10 schreef SoSolid het volgende:

[..]

Waar haal je die 70 miljard vandaan? Afgelopen cijfers zijn 233 miljard omzet met 10 miljard winst tegenover 62,3 miljard omzet met iets meer dan een half miljard winst van AHD. Al heeft Bol zelf "maar" 2 miljard omzet en is dan dus meer dan 100 keer zo klein als Amazon. Ik denk dat Amazon een volwaardige speler wil worden in Nederland anders kunnen ze het net zo goed niet doen. Daarnaast is de ambitie van Amazon natuurlijk veel groter met hun TV dienst (en wie weet in de toekomst ook in Nederland supermarkten). Hun strategie is eerst de andere spelers weg concurreren en dan pas winst maken. Daarnaast hebben ze ook nog eens een technologische/data voorsprong. Wordt een spannende tijd voor Nederlandse webwinkels.
Qua technologie valt het wel mee, Bol heeft een zeer moderne architectuur, tuurlijk heeft amazon aws, maar ik vermoed dat daar weinig synergie is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_189899204
Heel leuk dat Amazon groot wil worden, maar eigenlijk hoop ik dat ze hier in Nederland niet groot gaan worden. Amazon concurreert voornamelijk op prijs, die prijzen kunnen ze drukken door het personeel uit te buiten.

Ik bestel uitsluitend dingen die hier in Nederland niet te krijgen zijn via Amazon, maar dat doe ik zo min mogelijk. Zulke praktijken steun ik persoonlijk liever niet.
  maandag 11 november 2019 @ 20:48:05 #106
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189899376
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 20:40 schreef Jantje2k het volgende:
Heel leuk dat Amazon groot wil worden, maar eigenlijk hoop ik dat ze hier in Nederland niet groot gaan worden. Amazon concurreert voornamelijk op prijs, die prijzen kunnen ze drukken door het personeel uit te buiten.

Ik bestel uitsluitend dingen die hier in Nederland niet te krijgen zijn via Amazon, maar dat doe ik zo min mogelijk. Zulke praktijken steun ik persoonlijk liever niet.
Wat is er in NL niet te krijgen wat je wel via Amazon kunt kopen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 11 november 2019 @ 20:49:39 #107
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189899417
quote:
5s.gif Op maandag 11 november 2019 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat is er in NL niet te krijgen wat je wel via Amazon kunt kopen?
Best veel boeken. Vizio TV's.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_189899429
quote:
5s.gif Op maandag 11 november 2019 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat is er in NL niet te krijgen wat je wel via Amazon kunt kopen?
Ik was op zoek naar niet te dure noise-canceling headphones. Te beste die ik kon vinden en niet te duur waren, was de OneOdio A10 (chinees merk). Die waren in China te krijgen, én op Amazon. Ik heb eerst nog gezocht naar een nederlandse winkel, maar die vond ik niet.

Andere headsets, zoals de Bluedio T7 was wel in Nederland te krijgen, maar die had meerdere reviews dat de knoppen snel slijten, dus dat was geen optie.
pi_189901390
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 17:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat laatste gaat in Nederland niet werken
Toch doet Jumbo dat al.. verschillende prijzen in verschillende wijken/plaatsen: https://www.distrifood.nl(...)036439641.1573509120
dag
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 november 2019 @ 22:56:27 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189901445
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 22:52 schreef Peter het volgende:

[..]

Toch doet Jumbo dat al.. verschillende prijzen in verschillende wijken/plaatsen: https://www.distrifood.nl(...)036439641.1573509120
:o
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_189901534
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 22:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

:o
Wij hebben ook wel wat data scientists in de retail zitten die zich bezig houden met dynamic pricing. Er is best ruimte voor in Nederland.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189925988
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 22:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

:o
Ja, is al heel oud nieuws.

Klant is bij de ene Jumbo duurder uit dan bij de andere, 'en dat is heel logisch'

Klik voor een overzicht, een map, voor een Jumbo bij jou in de buurt, of men hoog, midden of laag prijzen hanteren.



quote:
Prijsverschillen:

De Consumentenbond geeft twee voorbeelden van producten die bij de ene Jumbo duurder zijn dan bij de andere:

Douwe Egberts oploskoffie Gold:

Jumbo Terheijden: ¤6,85
Jumbo Etten-Leur: ¤6,29
Jumbo Breda: ¤5,99​
Hellmann's mayonaise real

Jumbo Wierden: ¤2,65
Jumbo Rijssen: ¤2,53
Jumbo Almelo: ¤2,19
Voor Hoogvliet geeft de Consumentenbond één voorbeeld van twee (zeer) uiteenlopende prijzen van eenzelfde product:

Robijn color wasmiddel Pink Sensation klein en krachtig

​Hoogvliet Den Haag Leyweg: ¤7,29
Hoogvliet Den Haag Theresiastraat: ¤4,99
bron

Laatste nieuws.
quote:
Opnieuw zusterbedrijf van Neckermann.com over de kop

Webwinkel D5Avenue, zusterbedrijf van het in zwaar weer verkerende Neckermann.com, is failliet. De website van Neckermann zelf is op dit moment nog in de lucht.

D5Avenue is gevestigd in Naarden en is eigendom van de broers Joop en Ronald Steenbergen. Hun ondernemingen raakten eerder in opspraak, onder meer door faillissementen en een inval van de FIOD. Daarnaast regende het bij de Consumentenbond klachten over Neckermann.com. Onder andere het plotselinge overlijden van een geldschieter zou ten grondslag liggen aan de problemen binnen het bedrijf.

Curator Seerp Gratama vertelt RTL Z dat hij nog niets kan zeggen over het nieuwe faillissement. "Ik heb al wel contact gehad met de bestuurder en de andere betrokkenen, zoals de Belastingdienst. Maar over de oorzaken kan ik nog niets zeggen. Ook weet ik nog niet of er andere faillissementen zitten aan te komen." D5Avenue is onbereikbaar en de website is al uit de lucht. Op de website van Neckermann zelf kunnen al weken geen bestellingen meer worden geplaatst.

Eerder werd bekend dat twee failliete zusterbedrijven, Readen en Neckermann.com Retail, de directie van de webwinkel voor de rechter willen slepen met een schadeclaim van 3,5 miljoen euro. De claim zou losstaan van de klachten die de afgelopen tijd bij Neckermann binnenkomen.
bron
pi_189926892
quote:
Blokker-baas haalt Chinese koopjeszaak MINISO in 2020 naar Nederland

Mirage Retail Group, het voormalige Blokker Holding, haalt de Chinese koopjeswinkel MINISO naar Nederland. De winkelketen opent volgend jaar drie winkels in ons land, in Amsterdam, Eindhoven en Utrecht.

MINISO zit de laatste jaren flink in de lift. Het bedrijf opende de eerste winkel in 2013 en nog geen twee jaar later waren dit er in China ongeveer driehonderd. Inmiddels telt de onderneming 4.800 winkels in 86 landen. Eind volgend jaar hoopt MINISO meer dan tienduizend winkels te hebben.

"Ik ben erg blij dat wij erin zijn geslaagd om de exclusieve franchiserechten voor de populaire en snelgroeiende MINISO-formule in Nederland te verwerven", reageert Mirage Retail Group-directeur Michel Witteveen. "De winkels van MINISO zijn wereldwijd zeer succesvol en ik heb ook hoge verwachtingen voor Nederland."

De Chinese onderneming doet het goed vanwege de verkoop van alledaagse consumentenproducten tegen lage prijzen. De winkels bieden een assortiment van tweeduizend artikelen, waarvan het merendeel een prijs heeft van onder de 5 euro.

"MINISO is niet vergelijkbaar met enige andere winkelformule in Nederland. Het heeft een frequent wisselend assortiment aan designartikelen van hoge kwaliteit en een zeer aantrekkelijke prijs", sluit Witteveen af. De exacte winkellocaties en openingsdata zijn nog niet bekend.
bron

Een soort van Flying Tiger lijkt mij.
pi_189927410
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:19 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

Een soort van Flying Tiger lijkt mij.
Oeh toffe winkel lijkt me dat *O*
pi_189927821
Utrecht, Amsterdam en Eindhoven.

quote:
Chinese koopjeswinkel MINISO komt naar Utrecht

Utrecht krijgt een van de eerste Nederlandse vestigingen van MINISO. Deze Chinese koopjeswinkel opent drie winkels in ons land. Naast Utrecht komt er ook een vestiging in Amsterdam en Eindhoven. Dit meldt nu.nl.

MINISO is in het buitenland al heel groot. De keten opende de eerste vestiging in 2013 en heeft nu 4.800 winkels in 86 landen. Het bedrijf wil gauw doorgroeien naar 10.000 winkels.

Bij MINISO worden alledaagse consumentenproducten verkocht tegen lage prijzen. De winkels hebben ongeveer 2000 producten in huis waarvan het meeste verkocht wordt voor een bedrag van minder dan 5 euro.

De keten wordt naar Utrecht gehaald door Mirage Retail Group, het voormalige Blokker Holding. Volgens de directeur is MINISO niet te vergelijken met een andere winkelformule in Nederland. Waar de winkel precies in Utrecht komt is nog niet bekend.
bron
  woensdag 13 november 2019 @ 21:12:58 #116
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189929910
Dat klinkt als een stenen AliExpress. Scheelt 3 weken wachten voor je het spul in huis hebt. :+
  woensdag 13 november 2019 @ 21:24:30 #117
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_189930109
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:19 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

Een soort van Flying Tiger lijkt mij.
Dus in plaatst van dat we bij Chinezen bestellen komen Chinezen nu naar ons toe :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 november 2019 @ 21:47:01 #118
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189930531
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2019 21:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dus in plaatst van dat we bij Chinezen bestellen komen Chinezen nu naar ons toe :D
de containers van die Chinezen konden we afgelopen winter al op de kust van de Wadden vinden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 13 november 2019 @ 21:56:42 #119
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189930716
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 21:12 schreef Eightyone het volgende:
Dat klinkt als een stenen AliExpress. Scheelt 3 weken wachten voor je het spul in huis hebt. :+
met maar 2000 producten.
Tot nooit .......
pi_189931176
Flying Tiger heeft nog best leuke producten. Daar ben ik al best vaak geweest in Rotterdam.
Maar het is een winkel waar je toevallig tegen leuke opmerkelijke producten aan kan lopen. Naar de Hema ga ik meestal om praktische redenen en als ik al weet wat ik wil hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 13 november 2019 @ 23:43:06 #121
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_189932264
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 22:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Flying Tiger heeft nog best leuke producten. Daar ben ik al best vaak geweest in Rotterdam.
Maar het is een winkel waar je toevallig tegen leuke opmerkelijke producten aan kan lopen. Naar de Hema ga ik meestal om praktische redenen en als ik al weet wat ik wil hebben.
Puur een persoonlijke mening. Maar flying tiger is pure crap. Echt crap.

USB kabel > na 2 weken kapot.
Blik opener > eerste blikje wat ik probeer te openen en het breekt in fucking 2 stukken. :')

Ga er nooit meer wat kopen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 14 november 2019 @ 08:48:29 #122
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189934260
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 22:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Flying Tiger heeft nog best leuke producten. Daar ben ik al best vaak geweest in Rotterdam.
Maar het is een winkel waar je toevallig tegen leuke opmerkelijke producten aan kan lopen. Naar de Hema ga ik meestal om praktische redenen en als ik al weet wat ik wil hebben.
Ik vind de kaarsen er leuk en regelmatig hebben ze net iets leuks of handigs wat ik zoek. Het is ook een van de weinige winkels in de omgeving die taro chips verkoopt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 14 november 2019 @ 08:50:02 #123
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189934268
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 19:17 schreef Mylene het volgende:
Utrecht, Amsterdam en Eindhoven.
[..]

bron
Ik ga er wel heen, denk ik. Hoop dat het een beetje is zoals Daiso / de 100 YEN shop in Japan. Hebben toch net weer andere dingetjes dan de Nederlandse ketens.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_189934472
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2019 08:48 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik vind de kaarsen er leuk en regelmatig hebben ze net iets leuks of handigs wat ik zoek. Het is ook een van de weinige winkels in de omgeving die taro chips verkoopt.
Søstrene Grene vind ik ook fof om te neuzen. Bij Flying Tiger heb je net iets andere enveloppen dan elders, ook met zo'n touwtje, ouderwets. Ook leuk, als je geld wilt geven als cadeau. Ik heb er ook lijsten voor LP's aan de muur gehaald, waren maar 6 euro ofzo. En poezie plaatjes :D.

Kerstspullen zijn ook tof.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 november 2019 @ 07:18:38 #125
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189949289
De Bijenkorf springt weer bij https://fd.nl/ondernemen/(...)m-kosten-te-besparen
Diverse medewerkers eruit en de lichtshow was dus ook geschrapt ipv de kosten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 15 november 2019 @ 08:29:21 #126
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189949776
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 07:18 schreef borisz het volgende:
De Bijenkorf springt weer bij https://fd.nl/ondernemen/(...)m-kosten-te-besparen
Diverse medewerkers eruit en de lichtshow was dus ook geschrapt ipv de kosten.
Even geleden nog over gehad in deze topicsreeks:

quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:24 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Bijenkorf bewijst anders
De Bijenkorf houdt het slechts wat langer vol.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_189950460
Bijenkorf haalt steeds meer omzet uit web-verkopen. Logisch dat je dan kosten gaat reduceren op je fysieke winkels. Daar zit amper tot geen groei meer in. Ze hebben zeker voor een retailer gewoon een gezonde winstmarge.

Er zijn niet veel warenhuizen meer over maar de Bijenkorf heeft met zijn beperkte hoeveelheid winkels meer dan 25% van de markt in handen op dat gebied. Dat is netjes voor een warenhuis dat vooral op luxe gericht is.
pi_189953166
Voor mij komen die jubel verhalen die ik lees over de Bijenkorf ook nooit overeen met de drukte die ik zie in de winkels. Nu kom ik vooral in Rotterdam regelmatig maar daar kan je door de weeks een kanon afschieten. Je hebt er ook steeds minder verkoopmedewerkers en kassa's.
pi_189954417
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 13:01 schreef ConnerJohn het volgende:
Voor mij komen die jubel verhalen die ik lees over de Bijenkorf ook nooit overeen met de drukte die ik zie in de winkels. Nu kom ik vooral in Rotterdam regelmatig maar daar kan je door de weeks een kanon afschieten. Je hebt er ook steeds minder verkoopmedewerkers en kassa's.
In Amsterdam is het er wel altijd vrij druk. Dat hebben ze imo vooral aan de rijke Russische en Chinese toeristen te danken. En de locatie natuurlijk. Maar de Nederlandse huisvrouw shopt daar al lang niet meer.
  zondag 17 november 2019 @ 16:42:56 #130
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_189987507
Ze kunnen beter weer een vestiging sluiten van de Bijenkorf.
  zondag 17 november 2019 @ 16:51:51 #131
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189987602
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 13:01 schreef ConnerJohn het volgende:
Voor mij komen die jubel verhalen die ik lees over de Bijenkorf ook nooit overeen met de drukte die ik zie in de winkels. Nu kom ik vooral in Rotterdam regelmatig maar daar kan je door de weeks een kanon afschieten. Je hebt er ook steeds minder verkoopmedewerkers en kassa's.
Vestiging Rotterdam heeft nu, op de begane grond, ook al zo'n koude rijke-mensen-uitstraling. Een tandje minder mag wel.

Eindhoven is gelukkig nog zoals het al jaren is. Daar zal minder markt zijn voor extra dure shop-in-shop-hokjes met bewakers ervoor.
  maandag 18 november 2019 @ 22:34:10 #132
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_190013033
Boekwinkelketen Bruna en Audax, moeder van AKO en Marskramer, gaan samen verder.

Bruna en Audax Groep zijn voornemens om in 2020 de krachten te bundelen, zo maakten beide bedrijven bekend. Bruna blijft onder de eigen naam actief op de Nederlandse markt, verder lijkt het de bedoeling dat filialen van The Read Shop, ook een (franchise)label van Audax, na de overname ook onder die naam verder gaan.

https://www.ad.nl/economi(...)men-verder~a514b6a0/
pi_190013277
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:19 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

Een soort van Flying Tiger lijkt mij.
Qua uiterlijk vind ik het ook veel weg hebben van Hema als ik de plaatjes via Google mag geloven
pi_190016784
Audax en Bruna. De lamme helpt de blinde. Wordt voor de Bruna filiaalhouders hopelijk niet zo'n feest als bij Marskramer.
  dinsdag 19 november 2019 @ 07:37:46 #135
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_190016816
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 22:34 schreef KingRadler het volgende:
verder lijkt het de bedoeling dat filialen van The Read Shop, ook een (franchise)label van Audax, na de overname ook onder die naam verder gaan.
Dat lijkt me logisch. Ik geloof niet dat die formule heel succesvol was.
Tot nooit .......
pi_190017214
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 07:37 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Dat lijkt me logisch. Ik geloof niet dat die formule heel succesvol was.
Wat is precies het verschil in formule tussen Bruna en de Read Shop? Voor mijn gevoel is het exact dezelfde zaak.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 november 2019 @ 11:18:37 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_190018776
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 08:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat is precies het verschil in formule tussen Bruna en de Read Shop? Voor mijn gevoel is het exact dezelfde zaak.
ik vind Bruna's altijd veel drukker ogen, Read Shop ziet er altijd fijner uit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_190019089
Toevallig ken ik iemand die Bruna franchises had, die heeft ze allemaal weggedaan omdat het al jaren terugliep. E-readers, de daling van de verkoop van tijdschriften en jongeren die hun schoolspullen bij de Action kopen deden de omzet dalen.
  dinsdag 19 november 2019 @ 12:01:39 #139
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_190019233
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 08:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat is precies het verschil in formule tussen Bruna en de Read Shop? Voor mijn gevoel is het exact dezelfde zaak.
De kleur van het logo :+

Maar bij onze lokale Read Shop is het eigenlijk altijd wel druk. Maar dat is ook pakketpunt en volgens mij moeten ze het meer hebben van de verkoop van sigaretten en loten.
Don't let my username fool you...
pi_190019837
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 12:01 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

De kleur van het logo :+
Dat was ook mijn idee idd, het assortiment en inrichting verschilt nagenoeg niets.

quote:
Maar bij onze lokale Read Shop is het eigenlijk altijd wel druk. Maar dat is ook pakketpunt en volgens mij moeten ze het meer hebben van de verkoop van sigaretten en loten.
Same here (minus de sigaren), ze verkopen hier nog bonbons erbij :')
De eigenaar is beduidend minder vriendelijk als je alleen voor een pakketje komt en probeer altijd wel om nog iets anders mee te nemen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_190021669
Nu met die uitverkoop bij de hudsons bay is het zelfs doordeweeks overdag druk hier in Enschede :')
  dinsdag 19 november 2019 @ 15:33:44 #142
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_190022001
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 12:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat was ook mijn idee idd, het assortiment en inrichting verschilt nagenoeg niets.
[..]

Same here (minus de sigaren), ze verkopen hier nog bonbons erbij :')
De eigenaar is beduidend minder vriendelijk als je alleen voor een pakketje komt en probeer altijd wel om nog iets anders mee te nemen.
Ja, chocolade van de speciaalzaak verkopen ze er bij ons ook nog bij ja. Verder nog pasfoto's, kopiëren, opladen van OV chipkaart, overschrijven van rijbewijzen enz. Maar het is nooit echt rustig in die winkel.
Don't let my username fool you...
  dinsdag 19 november 2019 @ 16:00:40 #143
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_190022363
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 15:05 schreef Stefanovich het volgende:
Nu met die uitverkoop bij de hudsons bay is het zelfs doordeweeks overdag druk hier in Enschede :')
Het kan dus wel de prijzen waren gewoon te hoog

pi_190022605
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 16:00 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Het kan dus wel de prijzen waren gewoon te hoog

[ afbeelding ]
Er is nog geen dag voorbij gegaan dat er niet een kortingsactie daar was, wat je nu ziet is het standaard nederlandse aasgieren wat je ook bij de V&D zag.

Was bij de Hudson's in Tilburg en daar zei een vrouw bij de kassa 'nou ik word hier wel heel hebberig van hoor. voor jullie ook wel leuk he dat er eens mensen zijn?'

:')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 19 november 2019 @ 16:26:53 #145
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_190022641
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 16:24 schreef Ceased2Be het volgende:

Was bij de Hudson's in Tilburg en daar zei een vrouw bij de kassa 'nou ik word hier wel heel hebberig van hoor. voor jullie ook wel leuk he dat er eens mensen zijn?'

:')
Ja echt genieten dat ze er binnenkort uitvliegen en zich nu nog even uit de naad mogen werken :P

Sintboodschapjes grotendeels al gedaan: 98% online.. Bij deze mijn excuses, bakstenen retailers :@
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 19 november 2019 @ 16:27:55 #146
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_190022647
het is nu in iedergeval niet saai om te werken bij HB
pi_190022978
Grappig dat je bij een reguliere uitverkoop bij HB amper iemand in de winkel zag.

Bij die keren dat ze uitverkoop hadden waren de aanbiedingen beter dan nu.
  dinsdag 19 november 2019 @ 18:20:03 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190024095
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 16:00 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Het kan dus wel de prijzen waren gewoon te hoog

[ afbeelding ]
De prijzen voor het assortiment dat ze hadden waren gewoon prima, zelfde spul als wat bij de Bijenkorf ligt en dan zeurt ook niemand dat het te duur is.

Dat je het er niet voor over hebt of niet kunt betalen is wat anders, maar ik word ook behoorlijk gaar van dat C&A, H&M, Hema, Blokker en Action segment dat tegenwoordig schijnbaar de standaard is.

Dat een Volvo geen Volkswagen is maakt niet dat de dealers die het verkopen "te dure" auto's verkopen, het is gewoon het segment dat kennelijk te hoog voor je is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190025295
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 08:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat is precies het verschil in formule tussen Bruna en de Read Shop? Voor mijn gevoel is het exact dezelfde zaak.
ik zeg altijd de reet shop
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 19 november 2019 @ 19:40:59 #150
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_190025353
Beetje offtopic waarom liggen er Frozen 2 spullen bij de Action de film moet nog in de bioscoop komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')