Je moet gewoon wat minder Graham Stephen kijkenquote:Op maandag 30 december 2019 15:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon minder avocado-toast eten.
De rest van het bericht:quote:Opnieuw dieprode cijfers voor Blokker: 344 miljoen euro in de min
Jaarcijfers Het verlies over 2018 bij Blokker is vooral het gevolg van afschrijvingen die te maken hebben met de latere verkoop van het bedrijf. De omzet is bijna gehalveerd.
ik zie ook totaal geen manier waarop die toko het gaat reddenquote:Op maandag 30 december 2019 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
De rest van het bericht:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)o-in-de-min-a3985296
Ik wilde vorige week solidair zijn met Blokker. Ik wilde ze redden. Dus ik bestelde het broodrooster niet online bij bol.com, maar ging in persoon de winkel binnen. Dat was lang geleden, en het voelde goed. Nadat ik alle huishoudapparaten 3 keer had gescand kwam ik tot de conclusie dat ze echt geen broodrooster hadden.quote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zie ook totaal geen manier waarop die toko het gaat redden
Wat erg. Maar soortgelijke ervaringen. Er is een Blokker naast de supermarkt waar ik altijd winkel. Uit solidariteit en milieu-overwegingen (je papierkliko wordt zo snel vol van online bestellen) kijk ik daar altijd eerst als ik iets huishoudelijks moet hebben. Maar dan hebben ze 9 van de 10 x niet wat ik wil. Het lulligste is nog wel dat ze niet alle zakken voor Brabantia-emmers hebben. Net het type dat ik nodig heb, voeren ze niet. Juist dat verwacht ik wel bij Blokker, omdat supermarkten en Action etc het niet hebben. In plaats van compleet te zijn in huishoudspul liggen er een hoop prullen die niemand nodig heeft. Herman den Blijker-tapasschaaltjes. 20 soorten cupcakevormen. Gratis tip aan de nieuwe CEO: wees compleet in de meest gangbare huishoudspullen die níet óok bij de Action of Jumbo liggen. Boterhamzakken en cocktailprikkers dus niet, wel alles van Brabantia, Leiheit enz.quote:Op maandag 30 december 2019 23:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik wilde vorige week solidair zijn met Blokker. Ik wilde ze redden. Dus ik bestelde het broodrooster niet online bij bol.com, maar ging in persoon de winkel binnen. Dat was lang geleden, en het voelde goed. Nadat ik alle huishoudapparaten 3 keer had gescand kwam ik tot de conclusie dat ze echt geen broodrooster hadden.
Het pakketje heb ik vandaag ontvangen.
Nou, dat idd... in dat segment zitten en dan millennials als doelgroep hebben, dat is op z'n minst bizar.quote:Op zondag 29 december 2019 21:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wacht, (oa) ik was de doelgroep? Ik dacht dat de HB er vooral voor senioren was...
Sowieso zouden ze vooral huishoudelijke artikelen moeten hebben, dus geen halve supermarkt/drogist/speelgoedwinkel, dat is wat mij betreft de grootste makke van Blokker: als ik iets huishoudelijks nodig heb dan hebben ze het niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat erg. Maar soortgelijke ervaringen. Er is een Blokker naast de supermarkt waar ik altijd winkel. Uit solidariteit en milieu-overwegingen (je papierkliko wordt zo snel vol van online bestellen) kijk ik daar altijd eerst als ik iets huishoudelijks moet hebben. Maar dan hebben ze 9 van de 10 x niet wat ik wil. Het lulligste is nog wel dat ze niet alle zakken voor Brabantia-emmers hebben. Net het type dat ik nodig heb, voeren ze niet. Juist dat verwacht ik wel bij Blokker, omdat supermarkten en Action etc het niet hebben. In plaats van compleet te zijn in huishoudspul liggen er een hoop prullen die niemand nodig heeft. Herman den Blijker-tapasschaaltjes. 20 soorten cupcakevormen. Gratis tip aan de nieuwe CEO: wees compleet in de meest gangbare huishoudspullen die níet óok bij de Action of Jumbo liggen. Boterhamzakken en cocktailprikkers dus niet, wel alles van Brabantia, Leiheit enz.
jij gaat er van uit dat JOUW vuilniszak een gangbare is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:24 schreef Aventura het volgende: Net het type dat ik nodig heb, voeren ze niet.
knip
Gratis tip aan de nieuwe CEO: wees compleet in de meest gangbare huishoudspullen die níet óok bij de Action of Jumbo liggen.
Boterhamzakken en cocktailprikkers dus niet, wel alles van Brabantia, Leiheit enz.
Dit idd, ik snap niet waarom ze Palmolive handzeep en Ariel waspods verkopen, idem voor dat babyspul.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:59 schreef Aventura het volgende:
Ja precies, die babyspullen snap ik ook echt niet. Pampers haal ik bij de Etos als er een 3 voor 2-actie is. Niet 1 pak bij Blokker voor de hoofdprijs. Blokker is geen winkel voor ‘als je er dan toch bent neem ik ook product X mee’. Zoals een supermarkt dat wél is.
Wat voegt Blokker nog toe voor Ahold?quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:16 schreef KingRadler het volgende:
Jumbo is een samenwerking gestart met de Hema.
Zou het niet vreemd vinden als Ahold zijn slag slaat en Blokker koopt
Niks, nakkes, nadaquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat voegt Blokker nog toe voor Ahold?
Nou dat heeft de familie Blokker nu juist wel in eigendom gehouden bij de verkoop van de keten..quote:
Ok, dan dus helemaal niks toe te voegen aan Aholdquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Nou dat heeft de familie Blokker nu juist wel in eigendom gehouden bij de verkoop van de keten..
nou doei HB! we hardly knew ye!quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:24 schreef KingRadler het volgende:
Hudson’s Bay nu officieel failliet, alle winkels dicht
De rechtbank in Amsterdam heeft op 31 december het faillissement van Hudson’s Bay Nederland uitgesproken. Dat maakte de warenhuisketen woensdagavond bekend.
https://www.telegraaf.nl/(...)t-alle-winkels-dicht
Zelfde hier. En in het dorp is de franchisehouder er ook mee gestopt.quote:Op maandag 30 december 2019 23:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik wilde vorige week solidair zijn met Blokker. Ik wilde ze redden. Dus ik bestelde het broodrooster niet online bij bol.com, maar ging in persoon de winkel binnen. Dat was lang geleden, en het voelde goed. Nadat ik alle huishoudapparaten 3 keer had gescand kwam ik tot de conclusie dat ze echt geen broodrooster hadden.
Het pakketje heb ik vandaag ontvangen.
Uniqlo is dan ook een fijne winkel als je basic zaken nodig hebt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het is toch grappig hoe de Nederlandse consument 'werkt'. UNIQLO (Japanse kleding keten die al in heel veel andere landen zit) doet het bijvoorbeeld extreem goed in Amsterdam, veel beter dan verwacht. Met kerst stonden er ook gigantische rijen aan de kassa's. Hudson Bay zat letterlijk tegenover ze en was nagenoeg altijd leeg.
ik weet niet of dat wel de oplossing was geweest, de echte topmerken krijgen ze sowieso niet maar qua merchandising hadden ze het wel veel beter kunnen doen, dit was gewoon een bijeengeraapt zooitje.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:46 schreef KingRadler het volgende:
HB had exclusief moeten zijn maar 1 vestiging openen in Nederland zoals in Amsterdam.
mwah, dan hadden ze al snel hetzelfde gaan doen als de Bijenkorf en dat heeft geen nut. Ze hadden om te beginnen een duidelijke strategie moeten volgenquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:46 schreef KingRadler het volgende:
HB had exclusief moeten zijn maar 1 vestiging openen in Nederland zoals in Amsterdam.
Alleen Hudson's Bay Nederland I presume?quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:24 schreef KingRadler het volgende:
Hudson’s Bay nu officieel failliet, alle winkels dicht
De rechtbank in Amsterdam heeft op 31 december het faillissement van Hudson’s Bay Nederland uitgesproken. Dat maakte de warenhuisketen woensdagavond bekend.
https://www.telegraaf.nl/(...)t-alle-winkels-dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |