Lekker rustig wel.quote:
Moet ze toch bellenquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee toch..
Worden de opdrachten wellicht mondeling doorgegeven.
Of er loopt even iemand langs.quote:
Wonderbaarlijkquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Leer je wel, zelfs ik ben in staat om enigszins te functioneren
Ja maar jij hoeft alleen maar de hele dag in de kak te roeren, zo moeilijk kan dat niet zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom op werk aan, ik ga werken. Ik weet wat ik moet doen. Belangrijke dingen worden toch mondeling overgebracht of er wordt gezegd dat ze een mail hebben gestuurd. Zo makkelijk kan het zijn.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft alleen maar de hele dag in de kak te roeren, zo moeilijk kan dat niet zijn.
Ik ben wel gezegend ja, dat klopt welquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Ik doe niets met mest.
Voor een "slim" persoon met een stel "goed hersens" onthoud je verrassend weinig.
Haakjes zijn voor mensen zoals MCH te simplistisch om juist te begrijpen. Bij hooggeleide mensen zoals hem moet het zeer duidelijk worden vertelt wat er bedoeld word!quote:
Ontspan vriend, ik merk dat je nog niet in de weekend modus zitquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haakjes zijn voor mensen zoals MCH te simplistisch om juist te begrijpen. Bij hooggeleide mensen zoals hem moet het zeer duidelijk worden vertelt wat er bedoeld word!
Noem je je aanstaande kinderen zo?quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:35 schreef Chia het volgende:
Ik stuur mijn cultuurtechnische monsters misschien wel op naar ieniminimuis
Jasmijn?quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Jasmijn zit al bijna in de overgang, opschieten
Ik heb geen haast.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Jasmijn zit al bijna in de overgang, opschieten
Mijn zaad wordt er ook niet beter op.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:50 schreef MCH het volgende:
[..]
goh, je bent een vent. nogal wiedes harrie
Ik vrees dat dat weer zo'n Kopjechino verhaal wordt.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:49 schreef MCH het volgende:
[..]
bitterbal en scrup worden bijna een setje
maar je hebt wel potentieel hooggeleid zaad met je vwoquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn zaad wordt er ook niet beter op.
Zou ik dan niet iemand wensen met hetzelfe niveau?quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:52 schreef MCH het volgende:
[..]
maar je hebt wel potentieel hooggeleid zaad met je vwo
Ik voel je bezorgdheid.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat weer zo'n Kopjechino verhaal wordt.
Dan krijgen jullie een gemiddeld kind, is ook wel eens lekker tochquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zou ik dan niet iemand wensen met hetzelfe niveau?
Zal wel een lieverd wordenquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan krijgen jullie een gemiddeld kind, is ook wel eens lekker toch
Wat een domme truiquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn trui is niet dik genoeg voor de huidige temperaturen.
Jij bent wel vruchtbaar?quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo'n kind dat je altijd alles serveert, super handig
Ouwe trui vooral. Hij was ooit warmer.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:02 schreef MCH het volgende:
[..]
wat zijn dit voor vragen, tr gezet @:budapestenaar
Tijd om afscheid te nemen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ouwe trui vooral. Hij was ooit warmer.
Kast opruimen is stom.quote:
Als ik kleding weg ga doen, ga ik alles doen. Kan mooi alles bij elkaar naar de kledinginzameling.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik kleding weg ga doen, ga ik alles doen. Kan mooi alles bij elkaar naar de kledinginzameling.
Ja, er zit echt nog veel spul tussen dat prima in orde is, zonde om het weg te flikkeren als een ander er nog wat aan heeft. (Drie keer gedragen, maar nu ruim twee maten te groot, dus mja.)quote:
Ja jawel, tot er een machine storing kreeg. Om dat op te lossen had ik een wachtwoord nodig, maar die willen ze ons niet gevenquote:
Als dat laatste sarcastisch is dan jaquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Machine, storing en wachtwoord niet af willen geven, dat klinkt bekend.
De risico's van het wachtwoord wel geven zijn daarentegen kostbaarder dan ¤2500.
Moeten zij wetenquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:06 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja jawel, tot er een machine storing kreeg. Om dat op te lossen had ik een wachtwoord nodig, maar die willen ze ons niet geven. Bepaald stuk materiaal moet nu weggegooid worden.
Die stommiteit gaat ze nu zo’n ¤2500,- kosten. Gewoon puur door dat wachtwoord
Voorheen kwam ik hier ook wel zo nu en dan hoorquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:24 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Donderstraal lekker op, scharminkeltje
[..]
Driepink ook hier!
Ik ben in je dorp nu!!!quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voorheen kwam ik hier ook wel zo nu en dan hoor
Ja hoor baasje heeft verkansie en gelijk een grote mond.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:24 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Donderstraal lekker op, scharminkeltje
[..]
Driepink ook hier!
Oh dan heb ik niet opgeletquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voorheen kwam ik hier ook wel zo nu en dan hoor
Goed gezienquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja hoor baasje heeft verkansie en gelijk een grote mond.
Nu mag je niet meer weg he, dat snap je welquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was alweer een poosje geleden hoor
Oh jeejquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:31 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Nu mag je niet meer weg he, dat snap je wel
Hangt er ook vanaf hoe universeel en waardevol dat wachtwoord isquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:06 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja jawel, tot er een machine storing kreeg. Om dat op te lossen had ik een wachtwoord nodig, maar die willen ze ons niet geven. Bepaald stuk materiaal moet nu weggegooid worden.
Die stommiteit gaat ze nu zo’n ¤2500,- kosten. Gewoon puur door dat wachtwoord
Specifiek die machine. Het is gewoon een windows XP wachtwoord bedenk ik me nu. Als ik mn laptop mee had, dan had ik er nog in gekund ookquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf hoe universeel en waardevol dat wachtwoord is
Het wachtwoord van lastpass.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf hoe universeel en waardevol dat wachtwoord is
'Waar gaat de vakantie heen?quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:37 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Specifiek die machine. Het is gewoon een windows XP wachtwoord bedenk ik me nu. Als ik mn laptop mee had, dan had ik er nog in gekund ook
Maargoed, vakantie dus
Bestemming onbekendquote:
Oh wow, dat is ergens wel ergquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:37 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Specifiek die machine. Het is gewoon een windows XP wachtwoord bedenk ik me nu. Als ik mn laptop mee had, dan had ik er nog in gekund ook
Maargoed, vakantie dus
Zeker zeker!quote:
Goed hoor, over 20 mins naar huis, lekker weekend vierenquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker zeker!
Hoe is het met jouw?
Gewoon naar Schiphol met een koffer, op de vertrekborden kijken waar je heen wil en een ticket halenquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:38 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Bestemming onbekend
Wat kleine dingetjes gepland, verder gewoon een beetje bijkomen van een druk jaar.
Lekker!quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:38 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Bestemming onbekend
Wat kleine dingetjes gepland, verder gewoon een beetje bijkomen van een druk jaar.
Gast, ik ben jou nooit tegen gekomen volgens mij hoorquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Waar ik je toen zag bij de oude Maas, geen idee hoe het heet
Lekker!quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goed hoor, over 20 mins naar huis, lekker weekend vieren
Jij zag mij niet, ik jou welquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gast, ik ben jou nooit tegen gekomen volgens mij hoor
Zie hier de samenvatting van MCHquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:51 schreef TaMieke het volgende:
En dat noemt zich een globetrotter![]()
Middag
Helemaal niets mis mee!quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
helemaal niets doen dit weekend.
beetje gamen.
jij?
quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
ah ok, maar als het de oude maas is.. is het een bos?
Is dat even jammer, of niet?quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helemaal niets mis mee!
Ik mag vanaf morgen mezelf weer officieel loonslaaf noemen ergo ik mag weer an die arbeit
Zegt me nietsquote:
Morgenavond maar eens uit eten dan....quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helemaal niets mis mee!
Ik mag vanaf morgen mezelf weer officieel loonslaaf noemen ergo ik mag weer an die arbeit
Een salade met verse spuug dressing comming upquote:Op vrijdag 1 november 2019 16:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Morgenavond maar eens uit eten dan....de moeilijke klant spelen.
Alt+Print screen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een salade met verse spuug dressing comming up![]()
Rustaaghquote:Op vrijdag 1 november 2019 16:01 schreef TaMieke het volgende:
Hoe moet hij dan weten waar jij hem zag?!?![]()
Mijn god zeg!!!
quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:01 schreef TaMieke het volgende:
Hoe moet hij dan weten waar jij hem zag?!?![]()
Mijn god zeg!!!
Leuk voor je. Heb je je fleshlight al ingesmeerd?quote:
Gast, je bent zelf ook elke dag wel een keer naaktquote:Op vrijdag 1 november 2019 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over een uurtje of zo, maar dan nog.
Jij poept ook elke dag, maar daarom hoef je mijn poep niet te ruiken.quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Gast, je bent zelf ook elke dag wel een keer naakt
Misschien is dat juist zijn geheime wens...quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij poept ook elke dag, maar daarom hoef je mijn poep niet te ruiken.
De vraag is: willen wij dat weten?quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien is dat juist zijn geheime wens...
Bij voorkeur niet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De vraag is: willen wij dat weten?
Niet alleen maar, hij heeft best een aantal nuttige posts in TRV.quote:
Beetje de hele dag Sangria zuipen en naakt rondlopen, zoals het hoort. Toch?quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:07 schreef Karzai het volgende:
Ik had net een vriend over de vloer die had net een trip gemaakt in zuid-spanje
En wil daar nu een huisje kopen, of ik mee wil doen
Ja wat moet ik daar in the middle of nowhere, denk dat ik me snel verveel
topnummer!quote:
Draagt de bekendste Belg van FOK! een capuchon?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:01 schreef Belg het volgende:
Is KSC de populairste slowchat van FOK! ?
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Draagt de bekendste Belg van FOK! een capuchon?
Bekleed de bekenste capuchon van FOK! een Belg?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Draagt de bekendste Belg van FOK! een capuchon?
Zeker en vast!quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bekleed de bekenste capuchon van FOK! een Belg?
Wist je dat we in België zeggen "vast en zeker"quote:
Nou, volgens mij zeggen wij dat juist in Nederland en zeggen jullie ‘zeker en vast’. Toch?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:31 schreef Belg het volgende:
[..]
Wist je dat we in België zeggen "vast en zeker"
Amai, da meente ge nie!quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:31 schreef Belg het volgende:
[..]
Wist je dat we in België zeggen "vast en zeker"
Haha, erkenning van Fogelquote:Op vrijdag 1 november 2019 16:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet alleen maar, hij heeft best een aantal nuttige posts in TRV.
Stiekum heb je er vast een fapje op gepleegd.quote:
Zit je al een beetje in de weekend vibe?quote:
ja, net m'n chickie even gedopt en er staat een heerlijke pompoen ricotta lasagne in de ovenquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit je al een beetje in de weekend vibe?
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Best wel wat, ik weet dat de TRV mods flink gestruggeld hebben met mijn genialiteit
Het gaat niet iedereen zo voor de wind.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Best wel wat, ik weet dat de TRV mods flink gestruggeld hebben met mijn genialiteit
quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Dank voor je begrip. Het eerste pilsje in Wuppertal betaal ik.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:38 schreef MCH het volgende:
[..]
In die situatie zal ik een beginner zoals jou niet laten komen
quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:41 schreef MCH het volgende:
[..]
@:bitterbal dit moet wel jouw droomgerecht zijn
quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ben je blauw ineens trouwens?
quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past je als een wollen handschoen, leuk en succes man.
Heeft zo zijn redenen maar ik lees nog wel eens mee en ik heb het eerder gezegd jij bent een van de liefste mensen van Fok! zonder saai te zijn dus zet hem op.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Thanks! Tijdje geleden dat jij hier binnenviel!
Leuke stad he?quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Of nee, valt mee. Week of twee geleden, toen ik net in Den Bosch was geweest
quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft zo zijn redenen maar ik lees nog wel eens mee en ik heb het eerder gezegd jij bent een van de liefste mensen van Fok! zonder saai te zijn dus zet hem op.
Ja super! Ook leuk dat een Bosschenaar speciaal even stopte om mij dat ene moderne engeltje met een mobiele telefoon op de Sint Jan aan te wijzenquote:
Integer is het woord dat in me opkomt dus gaat je lukken, is een mooie steeds zeldzamere eigenschap.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dank je! Ik ga mijn best doen
Keertje terug komen, laat ik je de verdwaalde muurspreuken zien, die zijn echt bijzonder vind ik.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja super! Ook leuk dat een Bosschenaar speciaal even stopte om mij dat ene moderne engeltje met een mobiele telefoon op de Sint Jan aan te wijzen
Wat voor love drug heb jij op?quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Integer is het woord dat in me opkomt dus gaat je lukken, is een mooie steeds zeldzamere eigenschap.
Tof!quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje terug komen, laat ik je de verdwaalde muurspreuken zien, die zijn echt bijzonder vind ik.
Itchy itchy.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, die bans boeien me geen fuck dus doe maar normaal
Chagrijnig?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, die bans boeien me geen fuck dus doe maar normaal
Ik drink heel zelden. En ik zal niet voor MCH sprekenquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Jullie zijn beiden geen fanatieke dronkaards toch?
Ik drink zelden niet maar ben zeker geen dronkaardquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Jullie zijn beiden geen fanatieke dronkaards toch?
Ja dusquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik drink zelden niet maar ben zeker geen dronkaard
Geld maakt jou niet gelukkigquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar zal er niet rijk van worden :p
Ja maar helpt je de volgende maand door te komen in het leven, dan is het ook goed toch?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar zal er niet rijk van worden :p
Ja maar vind 11.5 uur wel wat enthousiast hoorquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar helpt je de volgende maand door te komen in het leven, dan is het ook goed toch?
Daar heb je een punt, heb vandaag zelf ook gewerkt van 06:45 tot 18:30 zonder betaling overuren maar doe het graag, vind je me nu raar?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar vind 11.5 uur wel wat enthousiast hoor
Hmm ja een beetjequote:Op vrijdag 1 november 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, heb vandaag zelf ook gewerkt van 06:45 tot 18:30 zonder betaling overuren maar doe het graag, vind je me nu raar?
De altijd spannende en onberekenbare wereld van de telecom (en dan nog wat neven shit)quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja een beetje
Wat voor werk?
Dan ben je echt dom. Heb je geen vrouw en kinderen om iets leuks mee te doenquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, heb vandaag zelf ook gewerkt van 06:45 tot 18:30 zonder betaling overuren maar doe het graag, vind je me nu raar?
Ah ;pquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De altijd spannende en onberekenbare wereld van de telecom (en dan nog wat neven shit)
Ik krijg op zich wel een leuke vergoeding daarvoor.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan ben je echt dom. Heb je geen vrouw en kinderen om iets leuks mee te doen
Deel je dagloon maar eens door 12,dan valt het wel weer meequote:Op vrijdag 1 november 2019 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg op zich wel een leuke vergoeding daarvoor.
Ben nu wel redelijk klaar met de dagquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:16 schreef UitStraling het volgende:
11.5 uur in de horeca en je zou me ook wel kunnen opdweilen denk ik zo
Al deel ik het door 100 dan valt het nog mee.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Deel je dagloon maar eens door 12,dan valt het wel weer mee
Heb je wel een mooie kont als je nooit kunt zittenquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben nu wel redelijk klaar met de dag
Heb 15 minuten kunnen zitten :p
Jij runt zo'n belwinkel waar nooit een klant is te zien maar waarvan de eigenaar toch een splinternieuwe auto rijdt?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De altijd spannende en onberekenbare wereld van de telecom (en dan nog wat neven shit)
Kan me dat wel voorstellen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben nu wel redelijk klaar met de dag
Heb 15 minuten kunnen zitten :p
Ah, werken is dagbesteding of therapie voor jequote:Op vrijdag 1 november 2019 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al deel ik het door 100 dan valt het nog mee.
Op zulk soort gasten valt Yasmin23 welquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij runt zo'n belwinkel waar nooit een klant is te zien maar waarvan de eigenaar toch een splinternieuwe auto rijdt?
quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel een mooie kont als je nooit kunt zitten
Ik heb financieel niets te klagen maar ik werk kwakveel uren soms, soms ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Ah, werken is dagbesteding of therapie voor je
quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Op zulk soort gasten valt bitterbal niet.
Pas maar op straks eindig je zoals @haags_kwartiertjequote:Op vrijdag 1 november 2019 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb financieel niets te klagen maar ik werk kwakveel uren soms, soms ook helemaal niet.
Ik ga vaak uit eten, helpt niet voor je lijn dat rondrennen in de horeca hč, daar verbaas ik me wel eens over.quote:
Je weet wat die doet hč?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Pas maar op straks eindig je zoals @:haags_kwartiertje
Dat je dikke mensen in de bediening ziet?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga vaak uit eten, helpt niet voor je lijn dat rondrennen in de horeca hč, daar verbaas ik me wel eens over.
Volgens mij is deze bitterbal niet rondquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga vaak uit eten, helpt niet voor je lijn dat rondrennen in de horeca hč, daar verbaas ik me wel eens over.
Ik heb wel collega's gehad die dik waren ja. Vond dat zelf ook altijd apart. maar veel drinken veel en eten ongezond.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij is deze bitterbal niet rond
Was laatst bij FF Swanjee in Den Bosch, echt goed eten en relaxte sfeer en helemaal top maar serieus iedereen in de bediening had een reet als de USS Carl Vinson, viel me gewoon op want die meiden waren me toch aan het rondrennen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je dikke mensen in de bediening ziet?
Er is slechts 1 foto van haar bekend, daar kun je niet zien of ze rond isquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij is deze bitterbal niet rond
hmm 2quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Er is slechts 1 foto van haar bekend, daar kun je niet zien of ze rond is
Misschien voornamelijk bijbaantjes?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was laatst bij FF Swanjee in Den Bosch, echt goed eten en relaxte sfeer en helemaal top maar serieus iedereen in de bediening had een reet als de USS Carl Vinson, viel me gewoon op want die meiden waren me toch aan het rondrennen.
Ze vertelde gisteren of eergisteren dat ze geen aanleg heeft om dik te worden.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Er is slechts 1 foto van haar bekend, daar kun je niet zien of ze rond is
Repost wantedquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm 2
nee 3 zelfs. 2 hoofdfotos en 1 lichaam foto
Je hebt gepost in KPD?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm 2
nee 3 zelfs. 2 hoofdfotos en 1 lichaam foto
Hmmmzzz zo zag het er niet naar uit, echt wel goed personeel, geen bijbaanmeisjes maar viel me echt op, niet dat het uitmaakt maar viel me op.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien voornamelijk bijbaantjes?
Ja begrijp ik. Ik vind het ook raar hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hmmmzzz zo zag het er niet naar uit, echt wel goed personeel, geen bijbaanmeisjes maar viel me echt op, niet dat het uitmaakt maar viel me op.
Owquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gek zeg
Nee kleding topic in LIF.
Niet dat ik nu heftig rondrennend slank personeel eis als ik lekker tegen een ster aan zit te vreten maar viel me gewoon op.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begrijp ik. Ik vind het ook raar hoor.
Denk dat het deze wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat het deze wasZie aan dit fotootje al dat je lief bent, heb maar een flard nodig vaak, leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Denk dat het deze wasWow, knap wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mos! Je gaat zeilen?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:31 schreef mosrednA het volgende:
Avond!
Lekker aan de zuip
Morgen waddenrace
Nee, slanke bitterbalquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje![]()
Maar goed niet rond dus ;P
Zelfs met die blik?:Pquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie aan dit fotootje al dat je lief bent, heb maar een flard nodig vaak, leuk
Blijft me een raadsel in welk zwarte gat al dat eten terecht komt hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje![]()
Maar goed niet rond dus ;P
Ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft me een raadsel in welk zwarte gat al dat eten terecht komt hoor.
Jawel joh, Turkse voorouders schat ik?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zelfs met die blik?:P
nou die zie je niet eens![]()
Nee gedeeltelijk egyptischquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel joh, Turkse voorouders schat ik?
Ik wil er ook eentje.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft me een raadsel in welk zwarte gat al dat eten terecht komt hoor.
[..]
Denk dat het deze wasBreken je armen niet af als je borden rondbrengt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou heel misschien kunnen dat ik eigenlijk te weinig eet voor wat ik verbruik. Alleen dat zou niet verklaren dat ik dit altijd heb gehad/.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Breken je armen niet af als je borden rondbrengt?
Het zal deels aanleg zijn, gok ik?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het zou heel misschien kunnen dat ik eigenlijk te weinig eet voor wat ik verbruik. Alleen dat zou niet verklaren dat ik dit altijd heb gehad/.
Jij drinkt 386 liter cola en vreet 800 kilo bitterballen per week, zelfs al zou jij dagelijks een triatlon rennen heb je nog niet zoveel nodig.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het zou heel misschien kunnen dat ik eigenlijk te weinig eet voor wat ik verbruik. Alleen dat zou niet verklaren dat ik dit altijd heb gehad/.
Siert juist, kop houden over bitterbal nu of ik trek mijn harnas aan.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Breken je armen niet af als je borden rondbrengt?
Geen last van zeeziekte? Vaar je mee of zeil je actief zelf?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:38 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Jazeker. Windkracht 8 a 9 voorspeld
Ja mijn moeder en vader hadden dit ook. Maar er zijn veel mensen die daar niet in geloven en dan zeggen dat je gewoon te weinig eet. Wat misschien dan ook wel zo is?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zal deels aanleg zijn, gok ik?
Ja oke. Vergeet die cola altijdquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij drinkt 386 liter cola en vreet 800 kilo bitterballen per week, zelfs al zou jij dagelijks een triatlon rennen heb je nog niet zoveel nodig.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:42 schreef UitStraling het volgende:
Mijn eerste jeugdliefde was half Egyptisch.
Nee, ik ken wel meer mensen die enorm bunkeren en toch slank blijven. Vriendin van mij eet zelfs dagelijks chips omdat ze anders te mager isquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja mijn moeder en vader hadden dit ook. Maar er zijn veel mensen die daar niet in geloven en dan zeggen dat je gewoon te weinig eet. Wat misschien dan ook wel zo is?
Die naam heb ik nog nooit gehoordquote:
Dus daar komt ze dan wel van aan?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ken wel meer mensen die enorm bunkeren en toch slank blijven. Vriendin van mij eet zelfs dagelijks chips omdat ze anders te mager is
Met een klipper. En ik vaar mee, maar zeil wel actief zelf. Ik kan het roer overnemen als het moetquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen last van zeeziekte? Vaar je mee of zeil je actief zelf?
quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Siert juist, kop houden over bitterbal nu of ik trek mijn harnas aan.
Zou je wat dikkere lippen verwachtenquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die naam heb ik nog nooit gehoord![]()
Mijn opa kwam eigenlijk uit Sudan maar ze hebben toen die grenzen aangepast en werd het een Egyptenaar.
Ja, een beetje. Ze is echt superslank.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus daar komt ze dan wel van aan?
Dan zou je in haar geval toch denken dat ze dan te weinig eet?
Jawel maar ze doet het goed in het leven en dat stelt me gerust.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw. Eerste liefde blijft altijd bijzonder he?
Nee Sudanezen zijn vrij slank.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je wat dikkere lippen verwachten
Ik weet niet wat er zou gebeuren als ik elke dag een zak chips zou eten. Denk niet zo veel eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, een beetje. Ze is echt superslank.
Leuk om te doen. Heb jaren geleden een weekje gezeild was heerlijkquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:45 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Met een klipper. En ik vaar mee, maar zeil wel actief zelf. Ik kan het roer overnemen als het moet
Uit het diepvriesvakquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:46 schreef UitStraling het volgende:
Vind Bitterbal wel leuk en spontaan, hoe komen jullie eraan?
Lucky youquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er zou gebeuren als ik elke dag een zak chips zou eten. Denk niet zo veel eigenlijk.
Volle lippen zijn wel mooi hoor, ze zijn toch niet (te) donker?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee Sudanezen zijn vrij slank.
Maar heb vollere lippen dan de Nederlander.
Maar goed ik doe geen zittend werk. Rook trouwens ook. Stel dat ik zittend werk ga doen en zou stoppen met roken zou het goed kunnen dat ik wel vrij snel aankom.quote:
Charlie Hebdo.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:46 schreef UitStraling het volgende:
Vind Bitterbal wel leuk en spontaan, hoe komen jullie eraan?
Uhm geloof het niet?quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volle lippen zijn wel mooi hoor, ze zijn toch niet (te) donker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |