Lekker rustig wel.quote:
Moet ze toch bellenquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee toch..
Worden de opdrachten wellicht mondeling doorgegeven.
Of er loopt even iemand langs.quote:
Wonderbaarlijkquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Leer je wel, zelfs ik ben in staat om enigszins te functioneren
Ja maar jij hoeft alleen maar de hele dag in de kak te roeren, zo moeilijk kan dat niet zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom op werk aan, ik ga werken. Ik weet wat ik moet doen. Belangrijke dingen worden toch mondeling overgebracht of er wordt gezegd dat ze een mail hebben gestuurd. Zo makkelijk kan het zijn.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft alleen maar de hele dag in de kak te roeren, zo moeilijk kan dat niet zijn.
Ik ben wel gezegend ja, dat klopt welquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Ik doe niets met mest.
Voor een "slim" persoon met een stel "goed hersens" onthoud je verrassend weinig.
Haakjes zijn voor mensen zoals MCH te simplistisch om juist te begrijpen. Bij hooggeleide mensen zoals hem moet het zeer duidelijk worden vertelt wat er bedoeld word!quote:
Ontspan vriend, ik merk dat je nog niet in de weekend modus zitquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haakjes zijn voor mensen zoals MCH te simplistisch om juist te begrijpen. Bij hooggeleide mensen zoals hem moet het zeer duidelijk worden vertelt wat er bedoeld word!
Noem je je aanstaande kinderen zo?quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:35 schreef Chia het volgende:
Ik stuur mijn cultuurtechnische monsters misschien wel op naar ieniminimuis
Jasmijn?quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Jasmijn zit al bijna in de overgang, opschieten
Ik heb geen haast.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Jasmijn zit al bijna in de overgang, opschieten
Mijn zaad wordt er ook niet beter op.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:50 schreef MCH het volgende:
[..]
goh, je bent een vent. nogal wiedes harrie
Ik vrees dat dat weer zo'n Kopjechino verhaal wordt.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:49 schreef MCH het volgende:
[..]
bitterbal en scrup worden bijna een setje
maar je hebt wel potentieel hooggeleid zaad met je vwoquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn zaad wordt er ook niet beter op.
Zou ik dan niet iemand wensen met hetzelfe niveau?quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:52 schreef MCH het volgende:
[..]
maar je hebt wel potentieel hooggeleid zaad met je vwo
Ik voel je bezorgdheid.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat weer zo'n Kopjechino verhaal wordt.
Dan krijgen jullie een gemiddeld kind, is ook wel eens lekker tochquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zou ik dan niet iemand wensen met hetzelfe niveau?
Zal wel een lieverd wordenquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan krijgen jullie een gemiddeld kind, is ook wel eens lekker toch
Wat een domme truiquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn trui is niet dik genoeg voor de huidige temperaturen.
Jij bent wel vruchtbaar?quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo'n kind dat je altijd alles serveert, super handig
Ouwe trui vooral. Hij was ooit warmer.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:02 schreef MCH het volgende:
[..]
wat zijn dit voor vragen, tr gezet @:budapestenaar
Tijd om afscheid te nemen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ouwe trui vooral. Hij was ooit warmer.
Kast opruimen is stom.quote:
Als ik kleding weg ga doen, ga ik alles doen. Kan mooi alles bij elkaar naar de kledinginzameling.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik kleding weg ga doen, ga ik alles doen. Kan mooi alles bij elkaar naar de kledinginzameling.
Ja, er zit echt nog veel spul tussen dat prima in orde is, zonde om het weg te flikkeren als een ander er nog wat aan heeft. (Drie keer gedragen, maar nu ruim twee maten te groot, dus mja.)quote:
Ja jawel, tot er een machine storing kreeg. Om dat op te lossen had ik een wachtwoord nodig, maar die willen ze ons niet gevenquote:
Als dat laatste sarcastisch is dan jaquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Machine, storing en wachtwoord niet af willen geven, dat klinkt bekend.
De risico's van het wachtwoord wel geven zijn daarentegen kostbaarder dan ¤2500.
Moeten zij wetenquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:06 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja jawel, tot er een machine storing kreeg. Om dat op te lossen had ik een wachtwoord nodig, maar die willen ze ons niet geven. Bepaald stuk materiaal moet nu weggegooid worden.
Die stommiteit gaat ze nu zo’n ¤2500,- kosten. Gewoon puur door dat wachtwoord
Voorheen kwam ik hier ook wel zo nu en dan hoorquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:24 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Donderstraal lekker op, scharminkeltje
[..]
Driepink ook hier!
Ik ben in je dorp nu!!!quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voorheen kwam ik hier ook wel zo nu en dan hoor
Ja hoor baasje heeft verkansie en gelijk een grote mond.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:24 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Donderstraal lekker op, scharminkeltje
[..]
Driepink ook hier!
Oh dan heb ik niet opgeletquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voorheen kwam ik hier ook wel zo nu en dan hoor
Goed gezienquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja hoor baasje heeft verkansie en gelijk een grote mond.
Nu mag je niet meer weg he, dat snap je welquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was alweer een poosje geleden hoor
Oh jeejquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:31 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Nu mag je niet meer weg he, dat snap je wel
Hangt er ook vanaf hoe universeel en waardevol dat wachtwoord isquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:06 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja jawel, tot er een machine storing kreeg. Om dat op te lossen had ik een wachtwoord nodig, maar die willen ze ons niet geven. Bepaald stuk materiaal moet nu weggegooid worden.
Die stommiteit gaat ze nu zo’n ¤2500,- kosten. Gewoon puur door dat wachtwoord
Specifiek die machine. Het is gewoon een windows XP wachtwoord bedenk ik me nu. Als ik mn laptop mee had, dan had ik er nog in gekund ookquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf hoe universeel en waardevol dat wachtwoord is
Het wachtwoord van lastpass.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf hoe universeel en waardevol dat wachtwoord is
'Waar gaat de vakantie heen?quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:37 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Specifiek die machine. Het is gewoon een windows XP wachtwoord bedenk ik me nu. Als ik mn laptop mee had, dan had ik er nog in gekund ook
Maargoed, vakantie dus
Bestemming onbekendquote:
Oh wow, dat is ergens wel ergquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:37 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Specifiek die machine. Het is gewoon een windows XP wachtwoord bedenk ik me nu. Als ik mn laptop mee had, dan had ik er nog in gekund ook
Maargoed, vakantie dus
Zeker zeker!quote:
Goed hoor, over 20 mins naar huis, lekker weekend vierenquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker zeker!
Hoe is het met jouw?
Gewoon naar Schiphol met een koffer, op de vertrekborden kijken waar je heen wil en een ticket halenquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:38 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Bestemming onbekend
Wat kleine dingetjes gepland, verder gewoon een beetje bijkomen van een druk jaar.
Lekker!quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:38 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Bestemming onbekend
Wat kleine dingetjes gepland, verder gewoon een beetje bijkomen van een druk jaar.
Gast, ik ben jou nooit tegen gekomen volgens mij hoorquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Waar ik je toen zag bij de oude Maas, geen idee hoe het heet
Lekker!quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goed hoor, over 20 mins naar huis, lekker weekend vieren
Jij zag mij niet, ik jou welquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gast, ik ben jou nooit tegen gekomen volgens mij hoor
Zie hier de samenvatting van MCHquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:51 schreef TaMieke het volgende:
En dat noemt zich een globetrotter![]()
Middag
Helemaal niets mis mee!quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
helemaal niets doen dit weekend.
beetje gamen.
jij?
quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
ah ok, maar als het de oude maas is.. is het een bos?
Is dat even jammer, of niet?quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helemaal niets mis mee!
Ik mag vanaf morgen mezelf weer officieel loonslaaf noemen ergo ik mag weer an die arbeit
Zegt me nietsquote:
Morgenavond maar eens uit eten dan....quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helemaal niets mis mee!
Ik mag vanaf morgen mezelf weer officieel loonslaaf noemen ergo ik mag weer an die arbeit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |