SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 01-11-2019 17:33:40 ]SOONY
Te veel water?quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:05 schreef DKUp het volgende:
Oh heerlijk toch wat lagere cijfers.
IGN US 6.8
Geen idee, hij is wel online op PS4 constant.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar is @:poezenvanger_van_hamelen? Ik vrees voor zijn gezondheid met deze scores.
En toch gaven zij het een 10quote:
Op je lijf geschrevenquote:
Banned by Sony voor The Last of Us 2quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:05 schreef DKUp het volgende:
Oh heerlijk toch wat lagere cijfers.
IGN US 6.8
Dat komt omdat de NDA echt veel te streng is. Je mag haast niets.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:51 schreef KennyPowers het volgende:
Al die 10en en niemand kan zeggen wat er goed aan is zonder vaag te zijn.
Geen idee, ik heb een stuk over dat NDA gehoord op een previewevent. Ik kan er geen traan om laten dat we de game niet vroeger hebben gekregen eerlijk gezegd. Dat is Sony die gewoon censuur eist. Natuurlijk wil je het verhaal niet spoileren, maar iets meer de diepte in wat hoe en waarom lijkt me wel belangrijk.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:54 schreef dud0r het volgende:
Ja dat is wel makkelijk om dan de interesse hoog te houden kunstmatig.
Wanneer mag er wel wat meer in de diepte gesproken worden dan? Na de release?
US is geschreven door Jimboquote:Op vrijdag 1 november 2019 08:57 schreef Pheno het volgende:
IGN Benelux geeft een 9, US een 6.8. Ja, wees eens consequent IGN.
Hoog cijfer zit je in de broek van Kojima, laag cijfer schrijf je clickbait. Geen winnaars hier, alleen een fanbase oorlogquote:Op vrijdag 1 november 2019 08:56 schreef Pheno het volgende:
Ach, als je nu een matig cijfer geeft dan denken mensen dat je clickbait schrijft. Dat is pas een rare situatie.
Pauper gespot.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:19 schreef Dopekoe het volgende:
Hoewel ik niet geinteresseerd ben in een walking simulator heeft deze game toch mijn interesse, maar als ik hem aanschaf dan zeker niet digitaal. Dan bestel ik hem bij bol.com met achteraf betalen. Mocht ik hem dan toch niet leuk vinden dan kan ik hem zo terug sturen zonder dat ik hoef te wachten op een refund
Waarom ?quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:26 schreef dud0r het volgende:
Maar als die uit de seal is kan je het dan gewoon terug sturen?
Ook seksartikelenquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:26 schreef dud0r het volgende:
Maar als die uit de seal is kan je het dan gewoon terug sturen?
Dat is wel nastyquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:37 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ook seksartikelen
https://www.volkskrant.nl(...)an-bol-com~b18a9510/
Klinkt goed. Ik heb er in ieder geval zin in.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:44 schreef Sabata het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is Death Stranding het verhaal van Costner's film The Postman gecombineerd met elementen van Silent Hill en Firewatch? Slow gaming indeed
84 gemiddeld? Niks mis mee toch? Mensen die beginnen te juichen na een IGN review, jammer jongens :’)quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar is @:poezenvanger_van_hamelen? Ik vrees voor zijn gezondheid met deze scores.
madquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:16 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
84 gemiddeld? Niks mis mee toch? Mensen die beginnen te juichen na een IGN review, jammer jongens :’)
Waarom? Ik ben niet degene die de game wilde zien floppen. Ik heb zin om de game eindelijk te spelen na al die goede reviewsquote:
Ja tot vannachtquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:10 schreef Elvi het volgende:
Kut ik ben de Halloween sale vergeten!is die er vandaag nog?! Ik moest dead island nog kopen
Nee blijfquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:33 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Tim Rogers god
Maar ik ben er weer weg van, sorry deze scores waren te goed om niet even langs te droppen hier, kusjes en veel plezier met DS volgende week allen!
Pussquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:16 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
84 gemiddeld? Niks mis mee toch? Mensen die beginnen te juichen na een IGN review, jammer jongens :’)
Ziet er wel ziek uit.. ik ga het zeker niet nu kopenquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:29 schreef Drankster het volgende:
Ja ok ik ga deze vrijdag gewoon kopen hoor.
Nee, die aangeklede Jim Sterling van je is zo lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:36 schreef MMaRsu het volgende:
ign gaf god hand een 3
fuck die kneuzensite hoezo kijken mensen daar nog
Jij kijkt er nog zo te zien? Wij niet hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:36 schreef MMaRsu het volgende:
ign gaf god hand een 3
fuck die kneuzensite hoezo kijken mensen daar nog
Niet meer dan dit gelezen maar klinkt primaquote:De eerste paar uur van je bezorgavontuur kunnen wat simpel en zelfs saai zijn. Je hebt naast je ladder en klimtouw nagenoeg niks om je tocht divers te maken, waardoor je vooral op langzaam tempo van punt A naar punt B loopt. Pakweg de eerste vijftien uur van de game voelden tergend langzaam aan: de in de game vormgegeven wereld was fascinerend, maar het daadwerkelijke spelelement was niet veel aan.
Gelukkig komt daar later verandering in. Gaandeweg introduceert Death Stranding nieuwe spelelementen, zoals spoken waar je langs moet sluipen en rovers die achter je pakketjes aan komen en bevochten kunnen worden. Op spaarzame momenten verandert Death Stranding ineens in een actiegame, waarin je met geweren en granaten gigantische bazen moet verslaan.
Nee natuurlijk kijk ik daar nietsquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:10 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Jij kijkt er nog zo te zien? Wij niet hoor.
Niet meer dan dit gelezen maar klinkt enorm kutquote:De eerste paar uur van je bezorgavontuur kunnen wat simpel en zelfs saai zijn. Je hebt naast je ladder en klimtouw nagenoeg niks om je tocht divers te maken, waardoor je vooral op langzaam tempo van punt A naar punt B loopt. Pakweg de eerste vijftien uur van de game voelden tergend langzaam aan: de in de game vormgegeven wereld was fascinerend, maar het daadwerkelijke spelelement was niet veel aan.
So close yet so far.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer een stapje dichter bij de platina van D3.
Alles met de Necromancer gedaan, en alle slots met lv70 legendary items bezet.
5de karakter nu op 35. 375 bounties. Ben er bijna boys
Pfft, zo heb ik helemaal geen zin in TLOUquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
So close yet so far.
Ben bijna klaar met TLOU-multiplayer grind maar ik heb nog steeds 1 map niet gezien (waar een trophy aan gekoppeld is)
Andere maps al 20+ keer. En niet dat hij niet gekozen wordt in de lobby vote, hij komt gewoon niet. Andere mensen halen die trophy wel dagelijks.
FUCKING BS REEEEEEEEE
Hopelijk was mijn post een jinx en krijg ik hem vanavond het 1e potjequote:Op vrijdag 1 november 2019 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfft, zo heb ik helemaal geen zin in TLOU
Ik lees wat Metacritic nu, maar het vliegt alle kanten op. De een vind het trage prachtig, de ander vind het een grote dialooghel rondom koeriersmissies. Ik weet het niet. Mij klinkt het als fetch quests, dan speel ik wel de gratis proefperiode van <insert random MMO>.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet meer dan dit gelezen maar klinkt enorm kut
quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet meer dan dit gelezen maar klinkt prima
JAAAAAAquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Roy heeft geen smaak dat weet iedereenquote:
Waar game jij eigenlijk mee nu je ook geen pc meer hebt?quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Roy heeft geen smaak dat weet iedereen
Daar kijk ik niet naar voor reviewsquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die aangeklede Jim Sterling van je is zo lekker
Mn pc staat bij de makerquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waar game jij eigenlijk mee nu je ook geen pc meer hebt?
Ik wil niet 15 uur saaie gameplay hebben voor een game interessant wordtquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ouwe man.quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:03 schreef Jimbo het volgende:
Ik wil even mededelen met jullie dart ik voorlopig niet meer moet drinkenmanmanman
Zo?quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:10 schreef MMaRsu het volgende:
https://imgur.com/dsovkXZ
Hoe de fuck img je die shit
Begint er bijna op te lijkenquote:Op vrijdag 1 november 2019 14:46 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Diablo 4 aankondiging![]()
Timetable voor Blizzcon vanavond
Dat deden ze bij Blizzard al vrij snel na de vorige Blizzconquote:
Moeten is mogen geworden ?quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:03 schreef Jimbo het volgende:
Ik wil even mededelen met jullie dart ik voorlopig niet meer moet drinkenmanmanman
Vraag me wel af de combat lekker aanvoeltquote:
Van wat ik gespeeld heb: ja, ging wel. Het lijkt wel wat op Xenoverse, alleen gaan de bazen nu veel meer all outquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Vraag me wel af de combat lekker aanvoelt
Ja dat werkt helaas ook niet echtquote:
Mn hele lichaam begint het steeds moeilijker ermee te krijgen. Oud worden is echt super kut..quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Moeten is mogen geworden ?
Of is je lever aan het staken ?
Geen idee of je dit al doet. Maar die bounties zijn zeer snel klaar met je lvl 70 op de laagste moeilijkheidsgraad.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer een stapje dichter bij de platina van D3.
Alles met de Necromancer gedaan, en alle slots met lv70 legendary items bezet.
5de karakter nu op 35. 375 bounties. Ben er bijna boys
quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:56 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Geen idee of je dit al doet. Maar die bounties zijn zeer snel klaar met je lvl 70 op de laagste moeilijkheidsgraad.
Moet je voor de platinum niet minstens 1 op hardcore levelen. Het is al een tijd geleden dat ok die gehaald heb.
Heb zitten no-lifen op diablo toen. Alle classes 2x op max level in de beste gear doe toen beschikbaar was.
Op basis van de trailers denk ik dat combat heel repetitief gaat zijn. Uiteraard ga ik hem wel gewoon kopen natuurlijk. Ik heb wel sterk de indruk dat ze heel erg tevreden zijn met hun cutscenes, want van het free roaming hebben we nog niet heel veel gezien terwijl dat er heel belovend uitzag.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Vraag me wel af de combat lekker aanvoelt
Oh ja, die is vandaag begonnen he?quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:05 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Nioh 2 beta pret is ook snel voorbij. De 4de missie net afgewerkt. Voorlopig geen fan van die nieuwe yokai transformatie, misschien moet ik er nog aan wennen. Ik ga de beta nog een paar keer spelen met de nieuwe wapens. Dit keer met dual swords gevochten.
De skill trees zijn wel erg onoverzichtelijk. Dat gaat nog vaak voor verkeerd geplaatste skillpunten zorgen.
Inderdaad sinds vandaag te downloaden en 10 dagen te spelen, 12,5gb groot. Ik was meteen weer de tijd uit het oog verloren, het blijft toch een zeer goede game.quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oh ja, die is vandaag begonnen he?
10 dagen lang toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |