Pussquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:16 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
84 gemiddeld? Niks mis mee toch? Mensen die beginnen te juichen na een IGN review, jammer jongens :’)
Ziet er wel ziek uit.. ik ga het zeker niet nu kopenquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:29 schreef Drankster het volgende:
Ja ok ik ga deze vrijdag gewoon kopen hoor.
Nee, die aangeklede Jim Sterling van je is zo lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:36 schreef MMaRsu het volgende:
ign gaf god hand een 3
fuck die kneuzensite hoezo kijken mensen daar nog
Jij kijkt er nog zo te zien? Wij niet hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:36 schreef MMaRsu het volgende:
ign gaf god hand een 3
fuck die kneuzensite hoezo kijken mensen daar nog
Niet meer dan dit gelezen maar klinkt primaquote:De eerste paar uur van je bezorgavontuur kunnen wat simpel en zelfs saai zijn. Je hebt naast je ladder en klimtouw nagenoeg niks om je tocht divers te maken, waardoor je vooral op langzaam tempo van punt A naar punt B loopt. Pakweg de eerste vijftien uur van de game voelden tergend langzaam aan: de in de game vormgegeven wereld was fascinerend, maar het daadwerkelijke spelelement was niet veel aan.
Gelukkig komt daar later verandering in. Gaandeweg introduceert Death Stranding nieuwe spelelementen, zoals spoken waar je langs moet sluipen en rovers die achter je pakketjes aan komen en bevochten kunnen worden. Op spaarzame momenten verandert Death Stranding ineens in een actiegame, waarin je met geweren en granaten gigantische bazen moet verslaan.
Nee natuurlijk kijk ik daar nietsquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:10 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Jij kijkt er nog zo te zien? Wij niet hoor.
Niet meer dan dit gelezen maar klinkt enorm kutquote:De eerste paar uur van je bezorgavontuur kunnen wat simpel en zelfs saai zijn. Je hebt naast je ladder en klimtouw nagenoeg niks om je tocht divers te maken, waardoor je vooral op langzaam tempo van punt A naar punt B loopt. Pakweg de eerste vijftien uur van de game voelden tergend langzaam aan: de in de game vormgegeven wereld was fascinerend, maar het daadwerkelijke spelelement was niet veel aan.
So close yet so far.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer een stapje dichter bij de platina van D3.
Alles met de Necromancer gedaan, en alle slots met lv70 legendary items bezet.
5de karakter nu op 35. 375 bounties. Ben er bijna boys
Pfft, zo heb ik helemaal geen zin in TLOUquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
So close yet so far.
Ben bijna klaar met TLOU-multiplayer grind maar ik heb nog steeds 1 map niet gezien (waar een trophy aan gekoppeld is)
Andere maps al 20+ keer. En niet dat hij niet gekozen wordt in de lobby vote, hij komt gewoon niet. Andere mensen halen die trophy wel dagelijks.
FUCKING BS REEEEEEEEE
Hopelijk was mijn post een jinx en krijg ik hem vanavond het 1e potjequote:Op vrijdag 1 november 2019 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfft, zo heb ik helemaal geen zin in TLOU
Ik lees wat Metacritic nu, maar het vliegt alle kanten op. De een vind het trage prachtig, de ander vind het een grote dialooghel rondom koeriersmissies. Ik weet het niet. Mij klinkt het als fetch quests, dan speel ik wel de gratis proefperiode van <insert random MMO>.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet meer dan dit gelezen maar klinkt enorm kut
quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet meer dan dit gelezen maar klinkt prima
JAAAAAAquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Roy heeft geen smaak dat weet iedereenquote:
Waar game jij eigenlijk mee nu je ook geen pc meer hebt?quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Roy heeft geen smaak dat weet iedereen
Daar kijk ik niet naar voor reviewsquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die aangeklede Jim Sterling van je is zo lekker
Mn pc staat bij de makerquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waar game jij eigenlijk mee nu je ook geen pc meer hebt?
Ik wil niet 15 uur saaie gameplay hebben voor een game interessant wordtquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |