Dat komt omdat Disney piraten lame af zijn en jij Yellowbeard nooit hebt gezienquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind piraten juist extreem suf. In KHIII was dat ook het meest suffe gedeelte en het duurde juist erg lang
Dat is vrij accuraat. Als ik screens zie op internet ben ik daar wel blij om.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is vrij accuraat. Als ik screens zie op internet ben ik daar wel blij om.
Gun Runner, Hackney Yard, die Cave map, Rammaza en Grazna Raid zijn toch wel mijn favoriete maps.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:49 schreef DKUp het volgende:
Vandaag trouwens een heerlijke 10 gunstreak gehaald op de map Gun Runner lekker rushen met de P90
Modern Warfare zit qua gameplay fantastisch in elkaar helaas mogen meer maps zo goed zijn als Gun Runner en Hackney Yard want dat is nu niet het geval.
Volgende week NFS Heat lekker arcade racen in Palm City en ik twijfel nog over Death Stranding.
Ja we hebben die Ezio collectie ook (stiekem heb ik alle AC games in huis want m’n vriendin vindt het te gek).quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh nee
Klopt Ezio is een douche, in het begin als die jong is, die chick neukt en die broer van die chick in elkaar mept. Maar in die 2 uur kom je niet zo heel ver. Later is die wel echt dope. Dan speel je volgens mij ook een paar jaar later ofzo
Maar Altair was ook wel een droogkloot, maargoed ik vond heel die vibe van AC1 wel echt superdik.
Ik kan je nog steeds aanraden AC2 en Brotherhood te spelen, nog steeds goede games.
Komt Heat in de EA Access?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:49 schreef DKUp het volgende:
Vandaag trouwens een heerlijke 10 gunstreak gehaald op de map Gun Runner lekker rushen met de P90
Modern Warfare zit qua gameplay fantastisch in elkaar helaas mogen meer maps zo goed zijn als Gun Runner en Hackney Yard want dat is nu niet het geval.
Volgende week NFS Heat lekker arcade racen in Palm City en ik twijfel nog over Death Stranding.
Ja lekker boeie, staan iets van 4/5 spellen op die ik nog wil spelen. Betaal dan liever 2/3 maandjes Acces dan alleen Heat voor 50 ofzo.quote:
Joa denk het wel maar dan moet moeite doen met zoeken/kopen/laten opsturen/ophalen en weer verkopen/opsturen etc.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
Maar kan je die 4/5 spellen niet voor 10/15 euro op de kop tikken en dan doorverkopen?
Volgend jaar komt er ook geen nieuwe Battlefield, dus dan zullen er ook nog wel een aantal maps komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:13 schreef Kickinalfa het volgende:
Bf v pacific update is tof!
Eigenlijk is bf v best tof met de laatste paar nieuwe maps
Die gast ziet alleen maar sponsors, geld en anale seks met Kojima.quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:38 schreef DKUp het volgende:
Over 22 minuten de Death Stranding reviews (de eerste golf hahahahaha).
Geoffie The Game Awards Keighley zit al te soppen zie ik op ResetEra, wat een objectieve journalist is het toch.
94 gemiddelde, desondanks toch een kutgame.quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:38 schreef DKUp het volgende:
Over 22 minuten de Death Stranding reviews (de eerste golf hahahahaha).
Geoffie The Game Awards Keighley zit al te soppen zie ik op ResetEra, wat een objectieve journalist is het toch.
9,5 van Gamer.nlquote:Op vrijdag 1 november 2019 08:01 schreef Pheno het volgende:
Wat dat betreft jammer dat ik het niet review. We hebben ook nog geen copy, Sony stuurt ze vast eerst uit naar de 'betrouwbare' sites die Kojima op handen dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |