Geen idee, het trekt me gewoon niet terwijl ik AC 1 oprecht super awesome vond. Vriendin heeft wel Odyssey maar om een of andere rede wil ik er niet aan beginnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
vreemd want origins was wel dope en waarom deze dan wel?
Odyssey is ook een stuk minder dan Origins. Sowieso minder mooi.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Geen idee, het trekt me gewoon niet terwijl ik AC 1 oprecht super awesome vond. Vriendin heeft wel Odyssey maar om een of andere rede wil ik er niet aan beginnen.
fuck net beatewn arghquote:
Ik heb 2 een uur volgehouden, vind Ezio echt een douchebag.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
AC1 was top idd, maar heb je 2 en Brotherhood niet gespeeld dan? Dat waren wel waardevolle toevoegingen aan de AC1 formule
Gelukkig is Kassandra een godin.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb 2 een uur volgehouden, vind Ezio echt een douchebag.
Wat? Ezio was misschien wel de beste hoofdrolspeler in AC. Al heb ik nog niet met Kassandra gespeeldquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oh neequote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Straks kondigen ze hem aan en doen ze daarna een TLOU2-tjequote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:26 schreef DKUp het volgende:
Ach als ik die game volgend jaar op de PS5 kan spelen boeit het mij geen reet voor de rest
Als die game goed is dan kunnen die extra drie maanden er ook wel bij.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Straks kondigen ze hem aan en doen ze daarna een TLOU2-tje
Ik denk dat dat laatste deel van je voorspelling accuraat is, dat het kut is.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:47 schreef Bananenpap het volgende:
Ik vermoed dat dat Death Stranding een beetje de nieuwe Shadow of the Colossus gaat worden. Vage cultgame dat ongelooflijk goed beoordeeld gaat worden, maar stiekem gewoon ontzettend kut is.
Goed:quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
Black Flag was idd ook nice
Revelations, Unity, die in engeland, en AC3 zijn maar matig vond ik
Ik vond hem wel een toffe story hebben met die zoon en die vrouw aya maar ik heb hem nog niet uitquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Origins was okay. Alleen was de main character wel een beetje een poepzak.
Ik vind piraten juist extreem suf. In KHIII was dat ook het meest suffe gedeelte en het duurde juist erg langquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vond hem wel een toffe story hebben met die zoon en die vrouw aya maar ik heb hem nog niet uit
Black Flag was alleen al tof vanwege de setting, we krijgen echt veel te weinig pirate games
Maar dat komt niet door de piraten, die film past gewoon niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind piraten juist extreem suf. In KHIII was dat ook het meest suffe gedeelte en het duurde juist erg lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |