Ik heb geen idee, ik doe niet aan Netflix.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja die is leuk.. Met Dwightstaat die op Netflix?
Okéquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik doe niet aan Netflix.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:33 schreef Candaasje het volgende:
Ik kreeg net de vraag of ik Nederlands sprak. Kennelijk klonk mijn "Huh?" buitenlands
Het is wel heel goed weer om geen hond te hebben jaquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh man net is koud buiten... En die hond naar snuffelen met al die blaadjes.
Aaaa, nickchangeverwarring! Wie ben jij, medenachtbraker?quote:
Ik ben idd sararaats. En wat leuk om te horen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Aaaa, nickchangeverwarring! Wie ben jij, medenachtbraker?![]()
En goed!
Oh hai!quote:Op vrijdag 1 november 2019 03:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ben idd sararaats. En wat leuk om te horen.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is wel heel goed weer om geen hond te hebben ja![]()
Warme chocolademelk, whisky, bankdekentjes daarentegen..![]()
Enige nadeel van dit knusse kouwe weer: mijn winterjas (vierde jaar in gebruik) is te groot en begint te desintegreren en ik heb zo erg geen zin in een nieuw kopen, want ik vind alle jassen stom.![]()
Verder vanavond ca. twintig kinderen langs ons monsterhuis, voor snoepjes. Aansluitend Halloweenbuurtborrel. Wat zal ik voor die laatste eens bakken vandaag?
Schoolziekquote:Op vrijdag 1 november 2019 06:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Ziek zijn lijkt me geen goed idee![]()
Ik ga de trein pakken
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:53 schreef minilot het volgende:
Lucky, eens over The Office US tegenover UK, al protesteert de anglofiel in mij daar hevig tegenIk trek Ricky Gervais sowieso niet zo goed en Steve Carells Michael Scott is.. Nou ja.. Misschien wel het tofste comedypersonage ooit
![]()
![]()
Kinderenquote:Op vrijdag 1 november 2019 06:08 schreef Uhmmpie het volgende:
Morning.
Dochterlief oppert: zullen we vanaf nu heel ziek zijn?
Met keelpijn enzo..
Oh zóet! Ja klinkt erg lekker dit!quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:20 schreef minilot het volgende:
Na enig idee besloten, het worden deze voor de buurtbijeenkomst: https://www.davidlebovitz(...)wirl-brownie-recipe/
Eerder gemaakt en is nogal een crowdpleaser
Oh ja dat kan natuurlijk primaquote:Op vrijdag 1 november 2019 07:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Schoolziek
Iets met koud buiten bed
Ze heeft wel al heel de week last van dr keel.quote:
Ik zag dat onze bakker brood met salami en rode wijn heeftquote:Op vrijdag 1 november 2019 07:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Enige serie waarin US zwaar boven de UK versie uit kwam.
En Ricky![]()
Bakken: broodjes met chorizo erdoor oid? Die gaan hier altijd enorm hard erdoor bij borrels iig
Het was even verleidelijkquote:
Hahahaha mooi wel wat ze allemaal proberenquote:Op vrijdag 1 november 2019 07:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ze heeft wel al heel de week last van dr keel.
Maar als ik opper dat oma dan vanmiddag gewoon naar huis gaat ipv samen lunchen en wat leuks doen.... was dat toch ook weer niet de bedoeling
En morgen de visite afzeggen mocht ook al niet.
Dan ook gewoon lekker naar school
Bohhhhquote:Op vrijdag 1 november 2019 07:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik zag dat onze bakker brood met salami en rode wijn heeftmoet ik maar eens gaan halen.
Ik ga dat even opduikelen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 02:02 schreef minilot het volgende:
Oh en voor ik het vergeet / weer in slaap val: is er al een datum voor Indiaas in Hengelooo?
Hehehe klinkt gezelligquote:Op vrijdag 1 november 2019 07:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahahaha mooi wel wat ze allemaal proberen
Hier doen we soms aftellen in de avond als ze toch echt (nooit naar haar zin) naar bed moet.
Nu roept ze steeds dat wij niet mogen tellen![]()
Dus verzonnen we gisteren voor de grap aftellen met het ABC, toen werd ze ook boos.
Vervolgens aftellen met kleuren, en toen werd ze weer boos eerst maar begon toen toch wel hard te lachen toen ze besefte er toch echt niet onderuit te komen![]()
Kleine mafketel
Thxquote:Op vrijdag 1 november 2019 02:01 schreef minilot het volgende:
@:Zilverberk Kudos voor je kimchi! Lekker hè?En ja, glas
Plastic blijft er eeuwig naar rieken.
Da's toch wel vrij spartaans ja, zonder CV.quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het was even verleidelijk
Ik heb een gaskachel in de woonkamer
Geen moederhaard maar puur een kachel.
Dus de slaapkamer is altijd **koud**
En dan valt de mijne nog mee want die zit aan de achterkant van de kachel.
Maar bij dochterlief begint het al flink fris te worden. Van het weekend even de extra deken in de was.
Ik heb 7 jaar in zo'n huis gewoond.quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het was even verleidelijk
Ik heb een gaskachel in de woonkamer
Geen moederhaard maar puur een kachel.
Dus de slaapkamer is altijd **koud**
En dan valt de mijne nog mee want die zit aan de achterkant van de kachel.
Maar bij dochterlief begint het al flink fris te worden. Van het weekend even de extra deken in de was.
Gefeliciteerd met je verjaardag! 🎉🍾🎂🎁quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]![]()
Hier wordt gelukkig niet gelopen voor Halloween, maar zo'n monsterhuis is wel heel gaaf natuurlijk. Mijn pumpkin spice cake smaakte goed, maar dat is misschien een beetje afgezaagd
Ik ben op weg naar het werk ook. Naar werkplek B, ongebruikelijk op vrijdag maar werkplek A is onbereikbaar vandaag. Ik ben al zeer content dat ik de afslag naar het juiste vertrekstation nam. Lage doelen voor de vrijdag
Leuk sigme! Krijgen we foto's als hij af is?quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:31 schreef sigme het volgende:
Mogge. Ik ben vandaag met de auto naar kantoor, want goede voornemens met betrekking tot fietsen. Ik zou eigenlijk wel af en toe ipv met de e-fiets, met een racefietsje naar kantoor willen gaan. Enige tijd geleden liep ik tegen een mooi wrakje aan (een gazelle van zo'n 25 jaar oud) , en die ligt nu achterin de auto, zodat ik deze vanmiddag kan afgeven aan een fietsenmaker, die 'm dan weer berijdbaar zou moeten maken.
Volgens mij is een gebroken been geen intern letsel. Volgens mij hebben ze het dan over interne bloedingen enzo.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:43 schreef derLudolf het volgende:
https://www.dvhn.nl/groni(...)erkomt-24975289.html
Snapt iemand wat ze met intern letsel bedoelen?
Is een gebroken been ook intern letsel? Zolang het geen open been breuk is
Intern letsel lijkt me iets als gescheurde lever, milt, klaplong etcquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:43 schreef derLudolf het volgende:
https://www.dvhn.nl/groni(...)erkomt-24975289.html
Snapt iemand wat ze met intern letsel bedoelen?
Is een gebroken been ook intern letsel? Zolang het geen open been breuk is
Dit jaquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Intern letsel lijkt me iets als gescheurde lever, milt, klaplong etc
Ja geen idee, maar als je in een brandend huis bent en je struikelt ergens over. Hij heeft die stofzuiger er niet neergezet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:47 schreef Tele6 het volgende:
Bedoelen ze er niet dat het iets is dat niet door iemand anders dan jijzelf veroorzaakt is? Zeg maar, ik struikel hier en scheur al m'n enkelbanden, dan is dat niet door iets externs gedaan?
Een gescheurde milt komt toch ergens door? Of kan dat ook spontaan gebeuren?quote:
Je kunt intern letsel hebben door een externe oorzaak jaquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een gescheurde milt komt toch ergens door? Of kan dat ook spontaan gebeuren?
keert alleen uit als er sprake is van een ongeval, van iets dat van buiten af komt. Dat was nu niet zo.’’
Oh leuk. Vooral als je zoiets risicovols als vrijwilliger doetquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:59 schreef Molo het volgende:
Ik lees net het artikel pas. Ik gok dat hier sprake is van medische terminologie en juridische terminologie door elkaar gebruiken
Denk dat ze er gewoon een goeie jurist naar moeten laten kijken. Dit slaat niet echt ergens op zoquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh leuk. Vooral als je zoiets risicovols als vrijwilliger doet
quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:09 schreef Zilverberk het volgende:
Groeten uit de trein.
Note to self: minder dromen op de fiets, dat scheelt kilometers.
Deze uitleg klinkt mij nog het meest aannemelijk.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:59 schreef Molo het volgende:
Ik lees net het artikel pas. Ik gok dat hier sprake is van medische terminologie en juridische terminologie door elkaar gebruiken
Beide bewoordingen betekenen in de context echt heel iets anders namelijk
Wat is er bij Amsterdam Zuid?quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:11 schreef borisz het volgende:
Mogge
Iets drukker dan normaal op de weg ivm het gedoe bij Amsterdam-Zuid.
Vanavond naar het Concertgebouw. KCO met Beethoven IV en Shostakovich X
Ik ga naar een zaal alwaar ik 45 minuten stil moet zijn tot de pedel de stilte verbreekt. Ook geen zin in, maar daarna borrel.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:12 schreef z80 het volgende:
[..]terug vanachter mijn computer.
Zin maken om wat bomen wat kleiner te maken. Echter de zin wil nog niet echt lukken.
Gedoe.quote:
Dit gedoe, denk ik. https://www.nu.nl/binnenl(...)d-stel-reis-uit.htmlquote:
Gelukkig hoef ik daar dan pas volgende week weer heenquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit gedoe, denk ik. https://www.nu.nl/binnenl(...)d-stel-reis-uit.html
Rest van het huis is heerlijk warm hoorquote:Op vrijdag 1 november 2019 08:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Da's toch wel vrij spartaans ja, zonder CV.Ik zou daar niet kunnen wonen, ik heb zo'n schurfthekel aan kou.
Meneer Berk woonde ooit op een studentenkamer waar de huisbaas de CV pas liet aangaan als hij zelf opstond. Tegen 9.00 uur ofzo. Ijzig koud in de winter. Dus meneer Berk zette zo'n electrisch kacheltje aan een tijdschakelaar en stond alsnog enigzins warm op. De stroom werd niet per kamer gemeten, dus geen haan die ernaar kraaide.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Rest van het huis is heerlijk warm hoor
En voor nood een electrisch kacheltje maar die staat eigenlijk alleen aan als de kachel stuk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
Zo blij als een aap met 9 lullenThuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
Zo blij als een aap met 9 lullenAhw, 2 hoeken! Ideaal! Hoef je er niet om te vechten wie in de hoek mag zitten/liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snapte niet hoe je zo vlug kon reizen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is thuis ja. Ik zit nog baast de Lofoten
Bijna weekend?quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:52 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh.. Ik heb mn dag niet..![]()
En goed van de A10.. vanmiddag maar de A5 pakken dan..
Mijn moeder heeft de thuis wachtquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik snapte niet hoe je zo vlug kon reizen.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft de thuis wachter komen 8 leveringen vandaag.. incl een lunch van de lokale bakker waar ze niet van weet
Da's liefquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft de thuis wachter komen 8 leveringen vandaag.. incl een lunch van de lokale bakker waar ze niet van weet
quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo te zien wordt het ook nooit meer droog.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:29 schreef z80 het volgende:
Goed planning voor vandaag valt in het water. Hak en zaagwerk in de regen ga ik niet aan beginnen.
Als vervanging nog maar een extra bak koffie.
Het is ook zondag bij jouquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:29 schreef z80 het volgende:
Goed planning voor vandaag valt in het water. Hak en zaagwerk in de regen ga ik niet aan beginnen.
Als vervanging nog maar een extra bak koffie.
Ahw, wat lief van ze!quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:23 schreef Tele6 het volgende:
Iemand van mijn sportclub kwam vanochtend langs en bracht me een knuffel van een aap (soort van de mascotte van onze sport)en hij is ZO FLUFFY
Toen ik opgenomen werd, hadden ze me in afwezigheid verkozen als Trainer van de Periode en dit is mijn cadeau (in plaats van het speciaalbier dat ze normaal uitreiken)
Waar ga je heen met Loebes?quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Net met de buurvrouw alle bladeren uit de voortuinen gehaald. Wat een pleuris weer.
En ik moet vanmiddag nog een heel eind fietsen met Loebes in de kar... En dat gaat niet zo snel.
AH. Daarom regent het. Standaard weekeind weer.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is ook zondag bij jouRuhetag!
En bovendien zit ik op kantoor, alwaar het buitenweer mij altijd volledig ontgaat. Als ik op fok iets lees over het weer, kijk ik eens naar buitenquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:34 schreef derLudolf het volgende:
Het is nog droog hier, maar lang niet zo mooi als je rest van de week.
Naar mijn schoonoudersquote:
quote:President Trump is al ruim een maand
geen inwoner meer van New York.Zijn
privé-adres is nu zijn landgoed Mar-a-
Lago in Palm Beach,Florida.Dat ontdekte
The New York Times in rechtbankstukken.
Op Twitter bevestigde Trump het nieuws.
"Ik koester de mensen van New York,maar
helaas ben ik erg slecht behandeld door
de politieke leiders.Ook al betaal ik
miljoenen per jaar aan belastingen."
Trump woonde sinds 1983 in zijn Trump
Tower in Manhattan,New York.De laatste
jaren was hij al vaker in Florida dan
in New York te vinden.Gouverneur Cuomo
is niet rouwig om het vertrek van Trump
en twitterde:"Opgeruimd staat netjes."
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:46 schreef Clubsoda het volgende:
Dank voor de felicitaties!
Dat gedoe bij Amsterdam is wel gedoe ja. Gelukkig alleen dit weekend.
Jarig? Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:46 schreef Clubsoda het volgende:
Dank voor de felicitaties!
Dat gedoe bij Amsterdam is wel gedoe ja. Gelukkig alleen dit weekend.
Ik zag zojuist wat meer van dat twitterdraadje. Dolkomischquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zag zojuist wat meer van dat twitterdraadje. Dolkomisch
En gisteren had zijn dochter iets gepost, werd ook al met de grond gelijk gemaakt.
Toen ik op zoek was naar een nieuwe fietscape zag ik ook wat capes, speciaal gericht op wandelen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier staat het te plenzen![]()
Dit zijn de momenten waarop ik denk... Ik moet een regenpak kopen.
Ja maar ik moet eerst fietsen 😂quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Toen ik op zoek was naar een nieuwe fietscape zag ik ook wat capes, speciaal gericht op wandelen.
Ah ik dacht dat het voor de hondenwandelingen was.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar ik moet eerst fietsen 😂
Ik weet nog niet wat ik ga houden... Zal zo eens foto's uploaden.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:29 schreef Candaasje het volgende:
Gefeliciteerd Clubsoda!(Ik denk met je verjaardag?
)
Parapluutje erbij Loon?![]()
Wat voor kleding is het geworden Aure? (fotootjes van de items?)
Jay, groepsopdracht/presentatie voor anatomie gaat goed, fijn teamIedereen wil het goed doen en er zijn al delen af terwijl het pas in december gepresenteerd moet worden. /blij!
Dat hoop ik. De dierenambulance is druk en stond met pech langs de weg, dus duurt nog even voordat ze komen. Hij staat ook her en der op feestboek inmiddels.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:40 schreef golfer het volgende:
Ik neem aan dat ie gechipt is en dat de dierenambulance zo de eigenaar kan opsporen?
Foto's graag!quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:27 schreef Aure het volgende:
Gefeliciteerd clubsoda!
Gisteravond en net nog een keer alle nieuwe kleding maar eens gepast. Een van die boxen was een totale faal, maar die van zalon was best leuk! Jammer dat ik niet alles kan houden
Ogh arm beestje. Hopelijk snel weer thuis.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:38 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind m wel zielig, hij is er een beetje van in de war.
Nee dan loop ik met een paraplu haha.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat het voor de hondenwandelingen was.
Die wil ie niet aannemen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:47 schreef Lot_1 het volgende:
Ziet er uit als een nette bordercollie. Hij zal wel gemist worden. Koekjes helpen niet in het zich wat meer op zijn gemak voelen?
quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:29 schreef Candaasje het volgende:
Wat voor kleding is het geworden Aure? (fotootjes van de items?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zwarte broek op deze foto's is steeds dezelfde. Ik hou hier waarschijnlijk alleen de broek en het vest linksboven van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van deze wil ik zowel de blauwe broek(eerste 3 foto's) als de zwarte broek(laatste foto, die komt trouwens niet van zalon). En de jas. En de blouses![]()
Waar is mijn geldboom?![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:53 schreef Aure het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zwarte broek op deze foto's is steeds dezelfde. Ik hou hier waarschijnlijk alleen de broek en het vest linksboven van.Serie1: Eerste met vest vind ik ook leuk! De rest van die 4 foto's doet weinig voor je figuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van deze wil ik zowel de blauwe broek(eerste 3 foto's) als de zwarte broek(laatste foto, die komt trouwens niet van zalon). En de jas. En de blouses![]()
Waar is mijn geldboom?
Serie 2: blauw broek is mooiBlouses vind ik nice!
Wat betreft zwarte broek: zeer ok, maar hoe stretchy is het materiaal? Hij zit ietsje wijder rond je knieën lijkt het, en ik heb zelf de ervaring dat ze daar vaak nog meer uitlopen.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:57 schreef Lot_1 het volgende:
ja ik ben het eens met je keuzes, Aure
Voor @:minilot: ideetje voor volgend jaar:
https://twitter.com/addarioandrea/status/1189681086860840963?s=19
Hij hoort ook eigenlijk wat wijder te zitten geloof ik, het is een beetje een nette pantalon. Mijn bovenbenen zijn misschien iets dikker dan bedoeld voor deze broekquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Serie1: Eerste met vest vind ik ook leuk! De rest van die 4 foto's doet weinig voor je figuur.
Serie 2: blauw broek is mooiBlouses vind ik nice!
Wat betreft zwarte broek: zeer ok, maar hoe stretchy is het materiaal? Hij zit ietsje wijder rond je knieën lijkt het, en ik heb zelf de ervaring dat ze daar vaak nog meer uitlopen.
Dat is zo niet te beoordelen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:02 schreef Aure het volgende:
[..]
Hij hoort ook eigenlijk wat wijder te zitten geloof ik, het is een beetje een nette pantalon. Mijn bovenbenen zijn misschien iets dikker dan bedoeld voor deze broek
Hele reis dusquote:Op vrijdag 1 november 2019 12:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Naar mijn schoonoudersMaar het halve dorp ligt open en met die kar kan ik niet langs bepaalde routes omdat Loebes dan uit die kar schud. (Door het park waar hele kleine kinderkopjes liggen enzo)
Nee, hij liep los vlakbij het parkje. Meisje op een scooter had t gezien en m geprobeerd te vangen, dat lukte niet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:13 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa wat doet die hond dan ineens in je tuin? Stond hij er gewoon ineens?
Hond boft wel dat hij jou tegenkomt als hij verdwaald is
Ha, duidelijk, snap ikquote:Op vrijdag 1 november 2019 14:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, hij liep los vlakbij het parkje. Meisje op een scooter had t gezien en m geprobeerd te vangen, dat lukte niet.
Ik kwam eraan lopen met Dora en iemand met een grote pitbull. Toen hebben we m in een omheind losloopveld gekregen ( "omheind" ). Ik had 2 riemen bij me dus ik heb m met een lus aangelijnd want geen halsband. De ambu gebeld en die konden pas over 2 ur langskomen, dus heb m maar mee naar huis genomen. Ik voelde er weinig voor om 2 uur in de regen te wachten
Ja ik ook, maar die heeft mijn vriend geveto'd. Ik ga wel bij de stylist aangeven dat ik die kleur heeeeel mooi vind voor een volgende keerquote:Op vrijdag 1 november 2019 14:14 schreef Tele6 het volgende:
@:Aure ik vind die groene trui ook wel heel mooi eigenlijk
Ja, het is vooral de kleurquote:Op vrijdag 1 november 2019 14:18 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar die heeft mijn vriend geveto'd. Ik ga wel bij de stylist aangeven dat ik die kleur heeeeel mooi vind voor een volgende keer
Provaccinatiedecoratie!quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:57 schreef Lot_1 het volgende:
Voor @:minilot: ideetje voor volgend jaar:
https://twitter.com/addarioandrea/status/1189681086860840963?s=19
Tof! Vaak geprobeerd mezelf wat handwerkskills aan te leren, maar stapels te weinig geduld voor..quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben begonnen om polswarmers te breien voor een van mijn tantes die gewrichtsissues heeft en daarom bijna altijd polswarmers of vingerloze handschoenen draagt. Ik had nog rode wol met glitters erin liggen; we zien wel of het te glitterig wordt. Tante draagt altijd nogal excentrieke kleding, dus ik denk wel dat het in haar straatje past
Het is gelukt. Ben gewoon wat later vertrokkenquote:Op vrijdag 1 november 2019 14:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hele reis dussucces, en ik hoop dat je niet heel gruwelijk natregent
Een mooie effen blauwe met een capuchon?quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:40 schreef minilot het volgende:
Zal zo de fotootjes van @:Aure eens beter bekijken als ik de laptop ergens kan vindenBenieuwd!
Inzake kleding: ik heb (serieus!) voor het eerst sinds pyjamabroek in december '17 zowaar iets voor mezelf gekocht! Twee dunne zwarte, strak zittende langemouwenshirts van de Hema, voor onder mijn t-shirtjes met korte mouwen. Na zo'n decadente aankoop eens kijken of ik in één keer door durf naar de aanschaf van eenwinterjas
Heb ik nu al bijna een lustrum. Valt uit elkaar. Een maat of drie te groot.quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een mooie effen blauwe met een capuchon?
Het stomme is dat eraan beginnen altijd de meeste moeite is. Ik heb vandaag ook al een uurtje zitten mopperen bij het opzetten van de steken en het breien van de eerste paar rondjes. Misschien een beetje hetzelfde als wanneer je een huis metselt: als je eenmaal een halve muur hebt, komt de rest makkelijker ook. Het beginnetje gaat altijd scheef en valt snel uit elkaarquote:Op vrijdag 1 november 2019 14:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Tof! Vaak geprobeerd mezelf wat handwerkskills aan te leren, maar stapels te weinig geduld voor..
Pic van roodglitterend (kerstig!) eindresultaat?
Dit wil ik ook wel wetenquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mini...van waar de weerstand tegen een nieuwe winterjas?![]()
En wat lief Tele, dat je de favo trainer bent.
Ik voel met je mee. Mijn jas is ook versleten, linkerzak is onbruikbaar, want je spullen verdwijnen in de voering (en die is diep en groot).quote:Op vrijdag 1 november 2019 14:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Heb ik nu al bijna een lustrum. Valt uit elkaar. Een maat of drie te groot.
Maar ik wil nieeeeet.![]()
Maar er was geen lunch of hapje na de promotie?quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:30 schreef Zilverberk het volgende:
Clubsoda gefeliciflapstaart
Tele, wat lief dat je voor je tante breit.En tof dat je de favo trainer bent, zonder bier.
![]()
Lonaa, die hond boft maar dat jij hem vond. Tevens fijn dat hij toch naar binnen durfde.![]()
TP, succes met fietsen. Je opa past bijna niet in de wagen.
Ik heb het gedoe in Amsterdam weer verlaten. Heb nog geen lunch gehad.Promotieplechtigheid was mooi, de vragen waren zinnig en de antwoorden prachtig.
1 bitterbal en 1 filodeeghapje gehad.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar er was geen lunch of hapje na de promotie?
Meh.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
1 bitterbal en 1 filodeeghapje gehad.
Er bleek een baas te zijn?quote:
Ik wilde hem net naar het asiel brengen toen de dierenambulance me belde dat z'n baas zich gemeld had. Dus ipv naar het asiel hebben we hem naar huis gebrachtquote:
quote:
Hij was m gewoon gepeerd. Loopse teef in de neus ofzo.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hoe was ie ontsnapt/ kwijtgeraakt?
Kan bennobaas niet n halsbad met gps-tag kopen?quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij was m gewoon gepeerd. Loopse teef in de neus ofzo.
Er meldde zich ook net iemand op feestboek die de hond herkende en zei dat het niet de eerste keer is...Bennobaas moet beter opletten. Dat vind ik wel ruk.
Bennobaas moet zn hond gewoon minder los laten lopen. Denk ik.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:42 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Kan bennobaas niet n halsbad met gps-tag kopen?
Check, check en check.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:44 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Ik vind alle winterjassen lelijk, ik weet niet wat ik wél wil en mijn zeer geringe lengte beperkt de keuze nog eens extra.
Ik denk niet dat mijn winterhumeur daar beter van wordt.quote:@:Zilverberk, herkenbaar - zaken kwijtraken in de voeringZullen we binnenblijven tot een eindje in de lente?
Veel te praktischquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bennobaas moet zn hond gewoon minder los laten lopen. Denk ik.
Koekjes bakken, griezelfilms kijken, verwarming hoog, sterke drank, kaarslicht, jaweeeeeel toch?quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:46 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Check, check en check.
[..]
Ik denk niet dat mijn winterhumeur daar beter van wordt.
Je beschrijft mijn ideale carnavalsjasquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Mijn jas is ook versleten, linkerzak is onbruikbaar, want je spullen verdwijnen in de voering (en die is diep en groot).
Maar winterjassen kopen is stohom.
Hoe kom je bij dat mollige zelfbeeld?quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:53 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Nee, want ik vind mijn huidige en al mijn vorige ook weinig soeps, maar je moet uiteindelijk toch iets als iedereen zo nodig met je naar de Winter Efteling of een nieuwjaarsbarbecue of uit schaatsen wil.![]()
Wel benieuwd wat je dan een geschikte jas voor mij vindt?
(Ik vind overigens die enorme oversized kerelachtige mantels van dit seizoen - bijvoorbeeld bij Zara nu - esthetisch heel gaaf, maar daarvoor moet je nou eenmaal smal en lang zijn, en geen mollige dwerg.)
Niet kiezen is ook een keuzequote:Op vrijdag 1 november 2019 15:54 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Keuzestress is als je niet kunt kiezen tussen de dingen die je zou willen hebben.Ik wil geen enkele winterjas hebben.
Nog net wat officieel overgewicht volgens BMI hè en als ik een broek koop waar mijn kont in past moet er aan de onderkant een kwart meter af. Ik ben niet dik en sowieso verzot op mijn lijf hoor, maar een rank klein elfjeslijfje heb ik nou eenmaal niet. Wat prima is, behalve als je er goed zittende kleren omheen wilt kopenquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe kom je bij dat mollige zelfbeeld?
Have fun!quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:55 schreef Lonaa het volgende:
Vanavond alleen thuis. Ik denk bank, dekentje, hapjes, netflix.
Even nadenken over wat Netflix en wat hapjes
LANparty.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Have fun!Wat is F. doen dezer dagen?
Hapjes.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:55 schreef Lonaa het volgende:
Tofquote:
Vriendjes met meerdaagse lanparty's zijn de beste vriendjesquote:
Ja, doen ze met een stel vrienden 1 a 2 keer per jaar. Meestal eerste weekend van november.quote:
Ik vind het leuk dat zij het leuk vinden.quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Vriendjes met meerdaagse lanparty's zijn de beste vriendjes
Aw, Geeksquote:Op vrijdag 1 november 2019 16:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, doen ze met een stel vrienden 1 a 2 keer per jaar. Meestal eerste weekend van november.
Ik breng m zo weg met al z'n zooi (en nog iemand), dan komt ie geloof ik vannacht wel thuis. En dan haal ik m zondag weer op.
Sterktequote:Op vrijdag 1 november 2019 16:03 schreef fietsie het volgende:
Ik ben morgen taxi en "leuke-dingen-spotter-want-ik-kan-overal-overheen-kijken" op Kreadoe. In de jaarbeurs.
Vind je het zelf ook nog leuk, of dat niet?quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:03 schreef fietsie het volgende:
Ik ben morgen taxi en "leuke-dingen-spotter-want-ik-kan-overal-overheen-kijken" op Kreadoe. In de jaarbeurs.
Na vijf minuten:quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je het zelf ook nog leuk, of dat niet?
Als er genoeg tech-gadgets zijn wel. Als het enkel en alleen marketing van shit en papier en te dure inktzooi blijkt te zijn, dan wordt het wel zwaar.quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je het zelf ook nog leuk, of dat niet?
Volgens mij wel, ik kijk thuis wel ffquote:Op vrijdag 1 november 2019 16:07 schreef derLudolf het volgende:
@:dr_Flash
Staat Brother al op je lijstje?
Dat ze te pauper waren voor Leica en Hasselblad had ik al vastgesteldquote:Op vrijdag 1 november 2019 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Leica Nikon Canon Pentax Panasonic
Hmm
Oef ja, dat is altijd instant klotsende oksel.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ben heel blij met mijn nieuwe winterjas.Maar hij is niet bepaald heel warm, maar dat vind ik juist fijn. Het is vooral voor wanneer ik naar mijn werk ga, en dan is het echt verschrikkelijk als je dik aangekleed bent, en ze vervolgens de metro echt stoken alsof hun leven er vanaf hangt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik nog een ski-jas, maar dat vond ik vorig jaar al niet echt geweldig om te dragen naar de lessen, ik heb nog een korte leren jas ( ja zeg maar niks. Ik vind het zonde om hem weg te doen, maar ik draag hem ook niet meer. Mocht ik naar de meet kunnen en iemand wil hem passen ... geef even een gil? Ik hoef er echt niks voor te hebben, maar hier hangt 'ie te verstoffen. Ik ben 1.74m lang, paste er met 68 kg ook nog in (zat het wel iets strakker dan nu
)
Bij interesse: ik kan ook nog wel even een foto opzoeken (morgen, ik ga zo weg).
Oh, en ik heb een lange zwarte mantel van ART. Maar das meer voor de dagen dat ik me wat euh, 'hekseriger' voelDie heeft namelijk uitlopende mouwen.
Ik ben eigenlijk wel op zoek naar een enkellange, getailleerde zwarte mantel zonder uitlopende mouwen. Maar vrijwel altijd kom je dan bij wollen mantels uit.![]()
Ze zijn verwendquote:Op vrijdag 1 november 2019 16:32 schreef z80 het volgende:
Valappels waren niet goed genoeg voor de vogels. Liggen inmiddels al een paar weken te rotten onder de boom.
Nu het ineens kouder is, is het een komen en gaan van vogels. Blijkbaar moet er eerst de vorst over voordat de appels lekker zijn.
Met net officieel overgewicht kun je prima in een leuke jas.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Nog net wat officieel overgewicht volgens BMI hè en als ik een broek koop waar mijn kont in past moet er aan de onderkant een kwart meter af. Ik ben niet dik en sowieso verzot op mijn lijf hoor, maar een rank klein elfjeslijfje heb ik nou eenmaal niet. Wat prima is, behalve als je er goed zittende kleren omheen wilt kopen
quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oef ja, dat is altijd instant klotsende oksel.
Ik heb toevallig dit jaar een nieuwe winterjas. Kwam op FB voorbij, iemand bood hem aan omdat ze hem een maat te klein had gekocht. Heel fijne jas van Hoodlamb (maken veel van hennep)Die jas is mooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik nog een ski-jas, maar dat vond ik vorig jaar al niet echt geweldig om te dragen naar de lessen, ik heb nog een korte leren jas ( ja zeg maar niks. Ik vind het zonde om hem weg te doen, maar ik draag hem ook niet meer. Mocht ik naar de meet kunnen en iemand wil hem passen ... geef even een gil? Ik hoef er echt niks voor te hebben, maar hier hangt 'ie te verstoffen. Ik ben 1.74m lang, paste er met 68 kg ook nog in (zat het wel iets strakker dan nu
)
Bij interesse: ik kan ook nog wel even een foto opzoeken (morgen, ik ga zo weg).
Oh, en ik heb een lange zwarte mantel van ART. Maar das meer voor de dagen dat ik me wat euh, 'hekseriger' voelDie heeft namelijk uitlopende mouwen.
Ik ben eigenlijk wel op zoek naar een enkellange, getailleerde zwarte mantel zonder uitlopende mouwen. Maar vrijwel altijd kom je dan bij wollen mantels uit.
Maar is ie ook dik genoeg voor ijskoude fietstochten door een koukleum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geen 180 euro waard.
Plus dat zo'n jas voor mij eigenlijk ingekort moet worden. En dát klusje lukt mij dan weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:12 schreef sigme het volgende:
Ik heb de lekker warme dikke parka van mijn liefste weer aan![]()
Zelf heb ik wel een lange niet echt warme filmsterallure neplammymantel
En als het echt koud wordt, dan fiets ik mijn 20km heen en 20km terug in een úiterst charmante overall.
[ afbeelding ]
M'n collega's informeerden vandaag al, of ik dat ding al weer aanhad. Pff. Het vriest ja nog niet
Ik draag wel eens een skibroek tegen de kou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar informeren collega's ook naar ja.
![]()
Ik ben verliefd geworden op thermo ondergoed. Kun je een gewone broek overheen zodat je toasty warm bent bij koude dagen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik draag wel eens een skibroek tegen de kou.Daar informeren collega's ook naar ja.
Dit klopt. Accu’s leeg, koude klauwen, ALLES!quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb altijd mijn outfit van Groenland nog. Daarvan is eigenlijk alles bestand tegen - 40°.
Hoewel het bij 15 graden vorst na 3 uur niet echt lollig meer is hoor
Wat een fijne Groningse zinquote:Op vrijdag 1 november 2019 17:12 schreef sigme het volgende:
M'n collega's informeerden vandaag al, of ik dat ding al weer aanhad. Pff. Het vriest ja nog niet![]()
Ik heb ooit bij de Sting een houtjetouwtjejas gekocht. Zo'n wollen donkerblauwe met een geruite voering en een grote capuchonquote:Op vrijdag 1 november 2019 15:53 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Nee, want ik vind mijn huidige en al mijn vorige ook weinig soeps, maar je moet uiteindelijk toch iets als iedereen zo nodig met je naar de Winter Efteling of een nieuwjaarsbarbecue of uit schaatsen wil.![]()
Wel benieuwd wat je dan een geschikte jas voor mij vindt?
(Ik vind overigens die enorme oversized kerelachtige mantels van dit seizoen - bijvoorbeeld bij Zara nu - esthetisch heel gaaf, maar daarvoor moet je nou eenmaal smal en lang zijn, en geen mollige dwerg.)
Waterfles bevrorenquote:Op vrijdag 1 november 2019 17:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit klopt. Accu’s leeg, koude klauwen, ALLES!
Allemaal de schuld van de boeren!quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:43 schreef derLudolf het volgende:
Hele land op slot en het prinsje mag gewoon door bouwen![]()
![]()
![]()
Afschaffen die poppenkast
Geen toegang hebben tot warme drankquote:
Ik heb gisteren de film “meneer pluizen bol” gekeken. Ik vond het wel leuk. Is een Amerikaanse film trouwens.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:55 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:04 schreef Zilverberk het volgende:
Ik vind deze jas mooi.Oh ja die is zeker leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geen 180 euro waard.
Plus dat zo'n jas voor mij eigenlijk ingekort moet worden. En dát klusje lukt mij dan weer niet.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:12 schreef sigme het volgende:
Ik heb de lekker warme dikke parka van mijn liefste weer aan![]()
Zelf heb ik wel een lange niet echt warme filmsterallure neplammymantel
En als het echt koud wordt, dan fiets ik mijn 20km heen en 20km terug in een úiterst charmante overall.
[ afbeelding ]
M'n collega's informeerden vandaag al, of ik dat ding al weer aanhad. Pff. Het vriest ja nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winteroveralls
Ik heb er een in tennisbal motief![]()
Ja snap er niks vanquote:Op vrijdag 1 november 2019 17:43 schreef derLudolf het volgende:
Hele land op slot en het prinsje mag gewoon door bouwen![]()
![]()
![]()
Afschaffen die poppenkast
Wie heb je ingehuurdquote:Op vrijdag 1 november 2019 16:55 schreef Uhmmpie het volgende:
Dat je thuis komt en je huis is opgeruimd en de kaarsjes branden
Tennisbalmotief? Euh, een soort onesie?quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]winteroveralls
Ik heb er een in tennisbal motief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Goed van je hondenredactie!quote:
Das liefquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Goed van je hondenredactie!
Je bent een fijne om te hebben rondlopen, zo iemand hebben we wat aan.
Goed gezegd, klopt helemaalquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Goed van je hondenredactie!
Je bent een fijne om te hebben rondlopen, zo iemand hebben we wat aan.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Tennisbalmotief? Euh, een soort onesie?Leuke winterjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote
Fluogeel met reflectie strepen![]()
Ach zo! Je moet mij ook alles uitleggenquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:25 schreef Lonaa het volgende:
Los van de komza en materiaal is het natuurlijk ook wel raar dat je varkensspareribs nodig hebt voor lamsspareribs.
Nee hoor dat kan gewoon. Je moest eens weten hoeveel paardenvlees onderweg rundvlees wordtquote:Op vrijdag 1 november 2019 19:25 schreef Lonaa het volgende:
Los van de komza en materiaal is het natuurlijk ook wel raar dat je varkensspareribs nodig hebt voor lamsspareribs.
Komza halen danquote:Op vrijdag 1 november 2019 19:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb er 7. Barrel mag er best 1 lenen.
En als ik een paardenbiefstuk wil eten, moet ik bijkans het paard zélf slachten.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor dat kan gewoon. Je moest eens weten hoeveel paardenvlees onderweg rundvlees wordt
Ja! Want anders wordt het rundvleesquote:Op vrijdag 1 november 2019 19:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En als ik een paardenbiefstuk wil eten, moet ik bijkans het paard zélf slachten.
En dus minder lekker.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Want anders wordt het rundvlees![]()
Ik las kattenspekquote:Op vrijdag 1 november 2019 20:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier een stevige tomatensoep en crackers met katenspek (dat laatste was erg gewild)
[ afbeelding ]
Waarom lees ik steeds kattenspek?quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier een stevige tomatensoep en crackers met katenspek (dat laatste was erg gewild)
[ afbeelding ]
Omdat je een kat zietquote:Op vrijdag 1 november 2019 20:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Waarom lees ik steeds kattenspek?
Ik denk dat mijn brein defect is.
Mooie spek-snoeper.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet eens een flatterende foto van haar. Maar ja ze is een heul mooi krengetjequote:
quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat krijg je als je in Helmond gaat etenquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit is niet eens een flatterende foto van haar. Maar ja ze is een heul mooi krengetje
Maar heb je nu een Cefaly of was dat een grapje?quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb geen fitte dag dus ik heb tortellini met spinazie, tomaat en blauwe kaas gemaakt. Was eetbaar. Het was belangrijker dat het snel, makkelijk en in huis was.
Ik heb echt een Cefalyquote:Op vrijdag 1 november 2019 20:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Maar heb je nu een Cefaly of was dat een grapje?
quote:
Dat doe je verkeerd, Fiets.quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:26 schreef fietsie het volgende:
Zow. Na 2 uur installatiewerk mag ik nu toekijken hoe anderen met de nieuwe playstation spelen.
Enige wat nog niet gelukt is is het geluid via Headsets te regelen.
Lamsribben is wel echt mijn minst favoriete onderdeel aan het lam. Tegenwoordig heb ik een slager die ze netjes uitbeent en gehakt maakt van het vlees. Tenzij ik dat vergeet te vragen, dan zit ik opeens weer met kilo's ribbetjes.quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Wij hebben laatst uitstekende kalfsspareribs opEr ligt trouwens ook nog een streng lamsribben in de vriezer. Daar moeten we maar eens iets mee gaan doen.
Wat ik vooral verkeerd deed was een Chinese HDMI kabel gebruiken die met 45 minuten heeft gekost.... TV raakte steeds de verbinding kwijt..quote:
Wij hebben maar 1 kleine streng. Het leek me wel een leuk experiment maar we vergeten hem steeds.quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Lamsribben is wel echt mijn minst favoriete onderdeel aan het lam. Tegenwoordig heb ik een slager die ze netjes uitbeent en gehakt maakt van het vlees. Tenzij ik dat vergeet te vragen, dan zit ik opeens weer met kilo's ribbetjes.
Maar waarom speel jij er nu niet mee?quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat ik vooral verkeerd deed was een Chinese HDMI kabel gebruiken die met 45 minuten heeft gekost.... TV raakte steeds de verbinding kwijt..
Omdat de game die ik heb niet geschikt is voor de nog meekijkende oogjesquote:Op vrijdag 1 november 2019 21:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar waarom speel jij er nu niet mee?
Ik heb geen vriendinnen, louter vrienden! Wat nu?quote:Op vrijdag 1 november 2019 16:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Met net officieel overgewicht kun je prima in een leuke jas.
Tijd om te gaan winkelen met een vriendin die voor je kiest
Zalon inschakelen en zeggen dat ze je alleen jassen op moeten sturenquote:Op vrijdag 1 november 2019 22:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendinnen, louter vrienden! Wat nu?
Klinkt okee-ish. Grote capuchons zijn fijn, houtje-touwtje prettig.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij de Sting een houtjetouwtjejas gekocht. Zo'n wollen donkerblauwe met een geruite voering en een grote capuchondaar zie ik jou ook nog wel in rondlopen. Maar ik weet niet of ze die nog steeds hebben.
Ik geloof eigenlijk niet dat er stylistes van Zalon zijn die de finesses van mijn ultrabeperkte smaak aanvoelen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:13 schreef Aure het volgende:
[..]
Zalon inschakelen en zeggen dat ze je alleen jassen op moeten sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |