Ik heb geen idee, ik doe niet aan Netflix.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja die is leuk.. Met Dwightstaat die op Netflix?
Okéquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik doe niet aan Netflix.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:33 schreef Candaasje het volgende:
Ik kreeg net de vraag of ik Nederlands sprak. Kennelijk klonk mijn "Huh?" buitenlands
Het is wel heel goed weer om geen hond te hebben jaquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh man net is koud buiten... En die hond naar snuffelen met al die blaadjes.
Aaaa, nickchangeverwarring! Wie ben jij, medenachtbraker?quote:
Ik ben idd sararaats. En wat leuk om te horen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Aaaa, nickchangeverwarring! Wie ben jij, medenachtbraker?![]()
En goed!
Oh hai!quote:Op vrijdag 1 november 2019 03:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ben idd sararaats. En wat leuk om te horen.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is wel heel goed weer om geen hond te hebben ja![]()
Warme chocolademelk, whisky, bankdekentjes daarentegen..![]()
Enige nadeel van dit knusse kouwe weer: mijn winterjas (vierde jaar in gebruik) is te groot en begint te desintegreren en ik heb zo erg geen zin in een nieuw kopen, want ik vind alle jassen stom.![]()
Verder vanavond ca. twintig kinderen langs ons monsterhuis, voor snoepjes. Aansluitend Halloweenbuurtborrel. Wat zal ik voor die laatste eens bakken vandaag?
Schoolziekquote:Op vrijdag 1 november 2019 06:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Ziek zijn lijkt me geen goed idee![]()
Ik ga de trein pakken
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 1 november 2019 01:53 schreef minilot het volgende:
Lucky, eens over The Office US tegenover UK, al protesteert de anglofiel in mij daar hevig tegenIk trek Ricky Gervais sowieso niet zo goed en Steve Carells Michael Scott is.. Nou ja.. Misschien wel het tofste comedypersonage ooit
![]()
![]()
Kinderenquote:Op vrijdag 1 november 2019 06:08 schreef Uhmmpie het volgende:
Morning.
Dochterlief oppert: zullen we vanaf nu heel ziek zijn?
Met keelpijn enzo..
Oh zóet! Ja klinkt erg lekker dit!quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:20 schreef minilot het volgende:
Na enig idee besloten, het worden deze voor de buurtbijeenkomst: https://www.davidlebovitz(...)wirl-brownie-recipe/
Eerder gemaakt en is nogal een crowdpleaser
Oh ja dat kan natuurlijk primaquote:Op vrijdag 1 november 2019 07:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Schoolziek
Iets met koud buiten bed
Ze heeft wel al heel de week last van dr keel.quote:
Ik zag dat onze bakker brood met salami en rode wijn heeftquote:Op vrijdag 1 november 2019 07:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Enige serie waarin US zwaar boven de UK versie uit kwam.
En Ricky![]()
Bakken: broodjes met chorizo erdoor oid? Die gaan hier altijd enorm hard erdoor bij borrels iig
Het was even verleidelijkquote:
Hahahaha mooi wel wat ze allemaal proberenquote:Op vrijdag 1 november 2019 07:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ze heeft wel al heel de week last van dr keel.
Maar als ik opper dat oma dan vanmiddag gewoon naar huis gaat ipv samen lunchen en wat leuks doen.... was dat toch ook weer niet de bedoeling
En morgen de visite afzeggen mocht ook al niet.
Dan ook gewoon lekker naar school
Bohhhhquote:Op vrijdag 1 november 2019 07:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik zag dat onze bakker brood met salami en rode wijn heeftmoet ik maar eens gaan halen.
Ik ga dat even opduikelen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 02:02 schreef minilot het volgende:
Oh en voor ik het vergeet / weer in slaap val: is er al een datum voor Indiaas in Hengelooo?
Hehehe klinkt gezelligquote:Op vrijdag 1 november 2019 07:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahahaha mooi wel wat ze allemaal proberen
Hier doen we soms aftellen in de avond als ze toch echt (nooit naar haar zin) naar bed moet.
Nu roept ze steeds dat wij niet mogen tellen![]()
Dus verzonnen we gisteren voor de grap aftellen met het ABC, toen werd ze ook boos.
Vervolgens aftellen met kleuren, en toen werd ze weer boos eerst maar begon toen toch wel hard te lachen toen ze besefte er toch echt niet onderuit te komen![]()
Kleine mafketel
Thxquote:Op vrijdag 1 november 2019 02:01 schreef minilot het volgende:
@:Zilverberk Kudos voor je kimchi! Lekker hè?En ja, glas
Plastic blijft er eeuwig naar rieken.
Da's toch wel vrij spartaans ja, zonder CV.quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het was even verleidelijk
Ik heb een gaskachel in de woonkamer
Geen moederhaard maar puur een kachel.
Dus de slaapkamer is altijd **koud**
En dan valt de mijne nog mee want die zit aan de achterkant van de kachel.
Maar bij dochterlief begint het al flink fris te worden. Van het weekend even de extra deken in de was.
Ik heb 7 jaar in zo'n huis gewoond.quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het was even verleidelijk
Ik heb een gaskachel in de woonkamer
Geen moederhaard maar puur een kachel.
Dus de slaapkamer is altijd **koud**
En dan valt de mijne nog mee want die zit aan de achterkant van de kachel.
Maar bij dochterlief begint het al flink fris te worden. Van het weekend even de extra deken in de was.
Gefeliciteerd met je verjaardag! 🎉🍾🎂🎁quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]![]()
Hier wordt gelukkig niet gelopen voor Halloween, maar zo'n monsterhuis is wel heel gaaf natuurlijk. Mijn pumpkin spice cake smaakte goed, maar dat is misschien een beetje afgezaagd
Ik ben op weg naar het werk ook. Naar werkplek B, ongebruikelijk op vrijdag maar werkplek A is onbereikbaar vandaag. Ik ben al zeer content dat ik de afslag naar het juiste vertrekstation nam. Lage doelen voor de vrijdag
Leuk sigme! Krijgen we foto's als hij af is?quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:31 schreef sigme het volgende:
Mogge. Ik ben vandaag met de auto naar kantoor, want goede voornemens met betrekking tot fietsen. Ik zou eigenlijk wel af en toe ipv met de e-fiets, met een racefietsje naar kantoor willen gaan. Enige tijd geleden liep ik tegen een mooi wrakje aan (een gazelle van zo'n 25 jaar oud) , en die ligt nu achterin de auto, zodat ik deze vanmiddag kan afgeven aan een fietsenmaker, die 'm dan weer berijdbaar zou moeten maken.
Volgens mij is een gebroken been geen intern letsel. Volgens mij hebben ze het dan over interne bloedingen enzo.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:43 schreef derLudolf het volgende:
https://www.dvhn.nl/groni(...)erkomt-24975289.html
Snapt iemand wat ze met intern letsel bedoelen?
Is een gebroken been ook intern letsel? Zolang het geen open been breuk is
Intern letsel lijkt me iets als gescheurde lever, milt, klaplong etcquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:43 schreef derLudolf het volgende:
https://www.dvhn.nl/groni(...)erkomt-24975289.html
Snapt iemand wat ze met intern letsel bedoelen?
Is een gebroken been ook intern letsel? Zolang het geen open been breuk is
Dit jaquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Intern letsel lijkt me iets als gescheurde lever, milt, klaplong etc
Ja geen idee, maar als je in een brandend huis bent en je struikelt ergens over. Hij heeft die stofzuiger er niet neergezet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:47 schreef Tele6 het volgende:
Bedoelen ze er niet dat het iets is dat niet door iemand anders dan jijzelf veroorzaakt is? Zeg maar, ik struikel hier en scheur al m'n enkelbanden, dan is dat niet door iets externs gedaan?
Een gescheurde milt komt toch ergens door? Of kan dat ook spontaan gebeuren?quote:
Je kunt intern letsel hebben door een externe oorzaak jaquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een gescheurde milt komt toch ergens door? Of kan dat ook spontaan gebeuren?
keert alleen uit als er sprake is van een ongeval, van iets dat van buiten af komt. Dat was nu niet zo.’’
Oh leuk. Vooral als je zoiets risicovols als vrijwilliger doetquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:59 schreef Molo het volgende:
Ik lees net het artikel pas. Ik gok dat hier sprake is van medische terminologie en juridische terminologie door elkaar gebruiken
Denk dat ze er gewoon een goeie jurist naar moeten laten kijken. Dit slaat niet echt ergens op zoquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh leuk. Vooral als je zoiets risicovols als vrijwilliger doet
quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:09 schreef Zilverberk het volgende:
Groeten uit de trein.
Note to self: minder dromen op de fiets, dat scheelt kilometers.
Deze uitleg klinkt mij nog het meest aannemelijk.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:59 schreef Molo het volgende:
Ik lees net het artikel pas. Ik gok dat hier sprake is van medische terminologie en juridische terminologie door elkaar gebruiken
Beide bewoordingen betekenen in de context echt heel iets anders namelijk
Wat is er bij Amsterdam Zuid?quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:11 schreef borisz het volgende:
Mogge
Iets drukker dan normaal op de weg ivm het gedoe bij Amsterdam-Zuid.
Vanavond naar het Concertgebouw. KCO met Beethoven IV en Shostakovich X
Ik ga naar een zaal alwaar ik 45 minuten stil moet zijn tot de pedel de stilte verbreekt. Ook geen zin in, maar daarna borrel.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:12 schreef z80 het volgende:
[..]terug vanachter mijn computer.
Zin maken om wat bomen wat kleiner te maken. Echter de zin wil nog niet echt lukken.
Gedoe.quote:
Dit gedoe, denk ik. https://www.nu.nl/binnenl(...)d-stel-reis-uit.htmlquote:
Gelukkig hoef ik daar dan pas volgende week weer heenquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit gedoe, denk ik. https://www.nu.nl/binnenl(...)d-stel-reis-uit.html
Rest van het huis is heerlijk warm hoorquote:Op vrijdag 1 november 2019 08:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Da's toch wel vrij spartaans ja, zonder CV.Ik zou daar niet kunnen wonen, ik heb zo'n schurfthekel aan kou.
Meneer Berk woonde ooit op een studentenkamer waar de huisbaas de CV pas liet aangaan als hij zelf opstond. Tegen 9.00 uur ofzo. Ijzig koud in de winter. Dus meneer Berk zette zo'n electrisch kacheltje aan een tijdschakelaar en stond alsnog enigzins warm op. De stroom werd niet per kamer gemeten, dus geen haan die ernaar kraaide.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Rest van het huis is heerlijk warm hoor
En voor nood een electrisch kacheltje maar die staat eigenlijk alleen aan als de kachel stuk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
Zo blij als een aap met 9 lullenThuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
Zo blij als een aap met 9 lullenAhw, 2 hoeken! Ideaal! Hoef je er niet om te vechten wie in de hoek mag zitten/liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snapte niet hoe je zo vlug kon reizen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is thuis ja. Ik zit nog baast de Lofoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |