70m2 voor 1950 euro per maand.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt als een standaard open dag.
Ja dat is wel even 450 euro meer dan hierquote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
70m2 voor 1950 euro per maand.
Ga lekker over de grens wonen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, volgend jaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga lekker over de grens wonen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ex 250 euro servicekostenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja dat is wel even 450 euro meer dan hier
Nee, dat is een standaard appartement.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Wow. Is dat dan wel een gemeubileerd expat appartement?
Pffft, wat plebejisch. Had toch wel iets premiums verwacht.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dat is een standaard appartement.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pffft, wat plebejisch. Had toch wel iets premiums verwacht.
Upgrade even naar de VIP plekken anders.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
Verder heb ik weinig zinnigs te zeggen. Ik zit in de foyer van de bios en de laatste film begint pas over 70 minuten.
Welke vip plekken.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Upgrade even naar de VIP plekken anders.
Gewoon binnen blijven is veel beter.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan ik beter naar Dolby Cinema gaan of IMAX?
Gezellig avondje uit?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
Verder heb ik weinig zinnigs te zeggen. Ik zit in de foyer van de bios en de laatste film begint pas over 70 minuten.
Lastig te zeggen, zal per zaal verschillen. Hier in Rotterdam is het Dolby scherm groter geloof ik. Maar ja een groter scherm krijgen ze niet in de IMAX zaal gepropt.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan ik beter naar Dolby Cinema gaan of IMAX?
Even m'n Unlimited abo z'n geld waard maken. Ben de hele maand niet geweest. Vanmiddag om half twee Terminator: Dark Fate gekeken, half uurtje later de originele Blade Runner, straks Nightmare On Elm Street.quote:
Hoe was Terminator?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even m'n Unlimited abo z'n geld waard maken. Ben de hele maand niet geweest. Vanmiddag om half twee Terminator: Dark Fate gekeken, half uurtje later de originele Blade Runner, straks Nightmare On Elm Street.
Gisteravond nog even Joker gekeken.
Ik ga ook vaak alleen. Hoef je niet te plannen. De reden dat ik Joker en Maleficent nog steeds niet heb gezien.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
Gezellig in m'n eentje overigens. Ik zit niet voor niets op Fok.
Bang boom fwhoom! En niemand die uitlegt waarom een robot uit de toekomst ineens een oude gast is.quote:
O dat vroeg ik me juist af toen ik gister de trailer had.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bang boom fwhoom! En niemand die uitlegt waarom een robot uit de toekomst ineens een oude gast is.
Maar wel prima.
*trots*quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
Gezellig in m'n eentje overigens. Ik zit niet voor niets op Fok.
Jij bent meer van ouderwetse moderne oorlogvoering?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Jezus wat ben ik slecht in die nieuwe modern warfare
Niks mis mee. Anders ben je een dief van je eigen portemonnee.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even m'n Unlimited abo z'n geld waard maken. Ben de hele maand niet geweest. Vanmiddag om half twee Terminator: Dark Fate gekeken, half uurtje later de originele Blade Runner, straks Nightmare On Elm Street.
Gisteravond nog even Joker gekeken.
Blizzcon gaat zo'n shitfest worden dit jaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, Loka is morgen pas terug.
Nog even snel een grindsessie eruit persen in Diablo 3 dan maar.
Bijna platina. Hnngggg.
Zal wel weer een shitshow worden, ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blizzcon gaat zo'n shitfest worden dit jaar.
Do YoU gUyS nOt HaVe PhOnEs!?
En de China meuk er bovenop.
Hallo.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Na 21:30 slapen de prinsesjes.
heeft Arnhem een toeristische route?quote:Op vrijdag 1 november 2019 00:19 schreef CherryLips het volgende:
Sorry, was naar de film. In Arnhem. Toeristische route naar huis genomen.
Via Oosterbeek.quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft Arnhem een toeristische route?
de originele?quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch maar naar Nightmare on Elm Street gegaan. Er werd verrassend vaak gelachen.
dan snap ik wel dat mensen lachenquote:
Ik twijfel nog of ik hem ga halen. Bang dat ik hem na 20 potjes weer aan de kant leg. Dat had ik met de vorige iig.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Jezus wat ben ik slecht in die nieuwe modern warfare
hoe laat was je thuis?quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:08 schreef Elvi het volgende:
Ik ben kapot. Gisteren een Halloween feestje op t week, laat thuis, en dan vanochtend om 7 uur weer de wekker om te sporten.![]()
Maar ik ben wel vet kwijt
10 uur, iets later. Er was ineens een omleiding dus moest de kleine weggetjes nemenquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe laat was je thuis?
heb je wel weer nieuw vet op je boodschappenlijstje gezet?
ja, maar vetquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
10 uur, iets later. Er was ineens een omleiding dus moest de kleine weggetjes nemen
En neeweg is weg
talk dirty to mequote:
Goede kwaliteit, drilt goed. Bestaat voornamelijk uit chocolade, dus lekker romig.quote:
Gaat dit over je billetjes?quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede kwaliteit, drilt goed. Bestaat voornamelijk uit chocolade, dus lekker romig.
Klinkt wel aantrekkelijk zo CLquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede kwaliteit, drilt goed. Bestaat voornamelijk uit chocolade, dus lekker romig.
Pooaaahhhquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ook compacte kontjes hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar hou jij wel van heb ik gehoord.
Beter dan zo'n plank als jij al weet ik niet of de vrouw van dop net zo obees is als Elviquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar hou jij wel van heb ik gehoord.
Haha, en jij maar doen alsof je me in het echt gezien hebtquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Beter dan zo'n plank als jij al weet ik niet of de vrouw van dop net zo obees is als Elvi
Heb je RDR2 al uit?quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
10 uur, iets later. Er was ineens een omleiding dus moest de kleine weggetjes nemen
En neeweg is weg
Ik denk dat ik je wel gezien heb maar je bent niet echt blijven hangen, snapte al nooit dat je er zo triggered van raaktequote:Op vrijdag 1 november 2019 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, en jij maar doen alsof je me in het echt gezien hebt.
Je moet iets als je wereld niet verder komt dan je fantasiequote:Op vrijdag 1 november 2019 11:28 schreef rival het volgende:
"je bent niet echt blijven hangen". typte hij stoer toen hij zich weer met haar bezig hield.
Je viel toen echt op met je vuurtorenlookquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet iets als je wereld niet verder komt dan je fantasie.
Redheads zijn zo geil als boter joh.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je wel gezien heb maar je bent niet echt blijven hangen, snapte al nooit dat je er zo triggered van raakte
daar is thuisbezorgd.nl voor uitgevondenquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:30 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb honger en zin om met een dekentje op de bank te liggen. Wat een vies prut weer zeg.
Ook de fake onesquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Redheads zijn zo geil als boter joh.
Nee die niet.quote:
Ik heb trek, in een vieze snackquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:30 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb honger en zin om met een dekentje op de bank te liggen. Wat een vies prut weer zeg.
Pak uit de kast dan. Je leeft maar 1 keer.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zin in côte d'or en snickers en appeltaart.
Haha nee. Wel al in de laatste chapter. Maar ik heb een foutje gemaakt in de volgorde van de missies waardoor ik nu op de halve map wanted dead or alive ben.quote:
Heb het toch niet in huis, anders was het allang op geweest.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Pak uit de kast dan. Je leeft maar 1 keer.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Haha nee. Wel al in de laatste chapter. Maar ik heb een foutje gemaakt in de volgorde van de missies waardoor ik nu op de halve map wanted dead or alive ben.
Is het spel zo groot, dat je er zo lang mee bezig bent?quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Haha nee. Wel al in de laatste chapter. Maar ik heb een foutje gemaakt in de volgorde van de missies waardoor ik nu op de halve map wanted dead or alive ben.
Ja. Als je je alleen bezig houdt met de hoofdmissies ben je er sneller doorheen, maar ik doe ook de sidemissies, je hebt Easter eggs, collectibles, jagen vissen verzamelen... Treasure hunt, bounties. Ik heb denk ik alsnog de helft gemist. Maar nu wil ik gewoon het spel uitspelen en dan opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het spel zo groot, dat je er zo lang mee bezig bent?
Pfft.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Als je je alleen bezig houdt met de hoofdmissies ben je er sneller doorheen, maar ik doe ook de sidemissies, je hebt Easter eggs, collectibles, jagen vissen verzamelen... Treasure hunt, bounties. Ik heb denk ik alsnog de helft gemist. Maar nu wil ik gewoon het spel uitspelen en dan opnieuw beginnen
Arme beestje moet kakken als een bunzing maar die plee is niet te hardenquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kat loopt maar te janken bij de kattenbak.
Ja, hallo. Ik wacht even met schoonmaken totdat ik niet meer moet kotsen van de stank.
Is Loka zwanger dan? Anders kan zij het toch doenquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kat loopt maar te janken bij de kattenbak.
Ja, hallo. Ik wacht even met schoonmaken totdat ik niet meer moet kotsen van de stank.
Beuk je dan over het weekend 8 van die muffins in je eentje?quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Misschien appelkaneelmuffins maken vanavond.
Ze heeft al uitgebreid zitten schijten net.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Arme beestje moet kakken als een bunzing maar die plee is niet te harden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |