*trots*quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
Gezellig in m'n eentje overigens. Ik zit niet voor niets op Fok.
Jij bent meer van ouderwetse moderne oorlogvoering?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Jezus wat ben ik slecht in die nieuwe modern warfare
Niks mis mee. Anders ben je een dief van je eigen portemonnee.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even m'n Unlimited abo z'n geld waard maken. Ben de hele maand niet geweest. Vanmiddag om half twee Terminator: Dark Fate gekeken, half uurtje later de originele Blade Runner, straks Nightmare On Elm Street.
Gisteravond nog even Joker gekeken.
Blizzcon gaat zo'n shitfest worden dit jaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, Loka is morgen pas terug.
Nog even snel een grindsessie eruit persen in Diablo 3 dan maar.
Bijna platina. Hnngggg.
Zal wel weer een shitshow worden, ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blizzcon gaat zo'n shitfest worden dit jaar.
Do YoU gUyS nOt HaVe PhOnEs!?
En de China meuk er bovenop.
Hallo.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Na 21:30 slapen de prinsesjes.
heeft Arnhem een toeristische route?quote:Op vrijdag 1 november 2019 00:19 schreef CherryLips het volgende:
Sorry, was naar de film. In Arnhem. Toeristische route naar huis genomen.
Via Oosterbeek.quote:Op vrijdag 1 november 2019 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft Arnhem een toeristische route?
de originele?quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch maar naar Nightmare on Elm Street gegaan. Er werd verrassend vaak gelachen.
Ik twijfel nog of ik hem ga halen. Bang dat ik hem na 20 potjes weer aan de kant leg. Dat had ik met de vorige iig.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Jezus wat ben ik slecht in die nieuwe modern warfare
hoe laat was je thuis?quote:Op vrijdag 1 november 2019 10:08 schreef Elvi het volgende:
Ik ben kapot. Gisteren een Halloween feestje op t week, laat thuis, en dan vanochtend om 7 uur weer de wekker om te sporten.![]()
Maar ik ben wel vet kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |