En jij moet je gewoon aan de maximumsnelheid houden. Asociaal.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb jij niks mee te maken. Gewoon opdonderen naar rechts als het kan, dat moet namelijk ook gewoon van de verkeerswet.
Daar heb jij niks over te zeggen (nog even los van het feit dat ik altijd 102 op de GPS rij), maar je bent wel zelf zo'n aso die links blijft plakken. Heb je die ironie nou zelf niet in de gaten?quote:Op zondag 10 november 2019 12:55 schreef vscncls het volgende:
[..]
En jij moet je gewoon aan de maximumsnelheid houden. Asociaal.
Wie zegt dat ik links blijf plakken? Ik blijf altijd rechts op die snelweg.quote:Op zondag 10 november 2019 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb jij niks over te zeggen (nog even los van het feit dat ik altijd 102 op de GPS rij), maar je bent wel zelf zo'n aso die links blijft plakken. Heb je die ironie nou zelf niet in de gaten?
Het zijn geen gekke regels.quote:Op zondag 10 november 2019 15:48 schreef Ixnay het volgende:
Dat ze maar fijn doorgaan met die gekke regels.
Hopelijk straks een volksopstand.
Deze volksopstand heet "verkiezingen"
Ja, maarvwaarom alrijd via boetes? (Extra belastingen en zo?) waarom worden automobilisten niet beloond voor inspanning? Bv als een dieselrijder overstapt op LPG hij nog meer wegenbelasting moet betalen dan voor de diesel?quote:Op zondag 10 november 2019 18:25 schreef vscncls het volgende:
[..]
Het zijn geen gekke regels.
Automobilisten (horen bij de bijna grootste vervuilers) moeten nou eenmaal ook hun steentje bijdragen aan een beter milieu.
Tja.. waarom worden mensen die stoppen met roken ook niet beloont dat ze stoppen?quote:Op zondag 10 november 2019 18:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maarvwaarom alrijd via boetes? (Extra belastingen en zo?) waarom worden automobilisten niet beloond voor inspanning? Bv als een dieselrijder overstapt op LPG hij nog meer wegenbelasting moet betalen dan voor de diesel?
De echte grote vervuilers worden juist ontzien en Jan met de pet mag weer extra betalen.quote:Op zondag 10 november 2019 18:25 schreef vscncls het volgende:
[..]
Automobilisten (horen bij de bijna grootste vervuilers) moeten nou eenmaal ook hun steentje bijdragen aan een beter milieu.
Volgens mij is er een vrijstelling van de BPM voor electrische auto's, dat lijkt me een beloning. En ook voor lease is er natuurlijk een beloning voor hen die electrisch gaan rijden, in de lagere bijtelling.quote:Op zondag 10 november 2019 18:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maarvwaarom alrijd via boetes? (Extra belastingen en zo?) waarom worden automobilisten niet beloond voor inspanning? Bv als een dieselrijder overstapt op LPG hij nog meer wegenbelasting moet betalen dan voor de diesel?
En wie zijn de echte grote vervuilers dan?quote:Op zondag 10 november 2019 18:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De echte grote vervuilers worden juist ontzien en Jan met de pet mag weer extra betalen.
Wat denk je zelf helder licht. Bedrijven, multinationals.quote:Op zondag 10 november 2019 18:33 schreef vscncls het volgende:
[..]
En wie zijn de echte grote vervuilers dan?
Zowat heel Nederland rijdt auto stomme zak.
Als je er niet voor je lol inzit waarom rij je dan? Er bestaat ook nog zoiets als openbaar vervoer?quote:Op zondag 10 november 2019 18:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat denk je zelf helder licht. Bedrijven, multinationals.
Iedereen zit zeker voor z'n lol s'ochtends om 8 uur in de auto![]()
![]()
Want die gaat van deur tot deurquote:Op zondag 10 november 2019 18:37 schreef vscncls het volgende:
[..]
Als je er niet voor je lol inzit waarom rij je dan? Er bestaat ook nog zoiets als openbaar vervoer?
Ja.. dat is jouw probleem.quote:Op zondag 10 november 2019 18:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Want die gaat van deur tot deur![]()
Niet alleen mijn probleem maar het probleem dat de meeste werkende mensen hebben.quote:Op zondag 10 november 2019 18:42 schreef vscncls het volgende:
[..]
Ja.. dat is jouw probleem.
Maar uhm als je zomenteen de snelweg opgaat kan je alvast oefenen op de nieuwe maximumsnelheid en je gaspedaal minder hard intrappen. Succes.
Waarom? Ik hoef geen beter milieu.quote:Op zondag 10 november 2019 18:25 schreef vscncls het volgende:
[..]
Ik geloof in het Vliegend Spaghettimonster en ik wil dat er meer kerken daarvoor komen, meer rechten en nationale feestdagen.quote:Op zondag 10 november 2019 20:29 schreef vscncls het volgende:
[..]
Maar anderen mensen misschien wel. Je bent niet de enige op de aarde.
Als ik met OV naar mijn werk wil moet ik 2 uur eerder van huis en ben dan nóg te laat waar ik zijn moet.quote:Op zondag 10 november 2019 18:37 schreef vscncls het volgende:
[..]
Als je er niet voor je lol inzit waarom rij je dan? Er bestaat ook nog zoiets als openbaar vervoer?
Ik geloof die woorden van jou niet. Je praat bs.quote:Op zondag 10 november 2019 23:24 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik geloof in het Vliegend Spaghettimonster en ik wil dat er meer kerken daarvoor komen, meer rechten en nationale feestdagen.
Sorry waar moet meer over gepraat worden? Ik raak de draad kwijt. Teveel bs kan ik niet aan.quote:Op zondag 10 november 2019 23:24 schreef Ixnay het volgende:
Ook moet er meer over gepraat worden, vooral in de publieke media. Iedereen zal het gaan geloven en degenen die het niet geloven zijn egoïsten. Denken ze dat de wereld alleen om hun draait?
Dus? Niemand zegt dat je met het OV naar je werk moet. Niemand zegt dat je moet wonen waar je woont. Niemand zegt dat je moet werken waar je werkt.quote:Op zondag 10 november 2019 23:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als ik met OV naar mijn werk wil moet ik 2 uur eerder van huis en ben dan nóg te laat waar ik zijn moet.
Meer praten over onze schepping.quote:Op maandag 11 november 2019 08:01 schreef vscncls het volgende:
[..]
Ik geloof die woorden van jou niet. Je praat bs.
[..]
Sorry waar moet meer over gepraat worden? Ik raak de draad kwijt. Teveel bs kan ik niet aan.
Maar het ergste wat je krijg in VSM hel is oud bier en strippers met een SOA.quote:Op maandag 11 november 2019 11:12 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Meer praten over onze schepping.
Het VSM heeft de mens geschapen en iedereen moet dat geloven.
Net als dat ik vroeger onzin over zure regen moest geloven op school, waar nu niemand het nog over heeft. En dat er een nieuwe ijstijd komt.
Ik geloof jouw woorden trouwens ook niet.
Het is ook helemaal niet zo eng.quote:Op maandag 11 november 2019 11:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Maar het ergste wat je krijg in VSM hel is oud bier en strippers met een SOA.
Dus hoe erg is het?
Een VSM'er die niet in wetenschap gelooft.quote:Op maandag 11 november 2019 11:20 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet zo eng.
Als je kinderen zou indoctrineren met het VSM zullen ze (gelukkig) niet bang worden. In tegenstelling tot de milieuleugens en andere religies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |