Dat was vele malen beter toen die gedrochten er nog niet stonden.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
Op bijvoorbeeld de N11, een 4 baans 100 weg, is de doorstroming prima. En daar rijdt iedereen wel maximaal 100, er staan 6 of 8 flitspalen langs die weg. Gaat prima. Op een zesbaansweg zal het nog beter zijn.
Daar heb jij niks mee te maken. Gewoon opdonderen naar rechts als het kan, dat moet namelijk ook gewoon van de verkeerswet.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Probleem zijn dan natuurlijk degenen die tóch nét iets te vaak het gaspedaal intrappen.
Mensen die net iets sneller dan 100 willen rijden, dus.
Toch grappig dat juist die mensen altijd de schuld leggen bij degenen die zich aan de maximumsnelheid houden,.
Ja, 6 minuten eerder weg gaan als je 40km over de snelweg moet rijden (en dus gewoon meer dan 50km moet rijden meestal) is natuurlijk echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:48 schreef Ringo het volgende:
Haast haast, ikke hebbe haast.
Weg is van mij, mij.
Gefrustreerde hardrijder gespot.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Daar heb jij niks mee te maken. Gewoon opdonderen naar rechts als het kan, dat moet namelijk ook gewoon van de verkeerswet.
Ik hou me gewoon aan de snelheid, en al deed ik het niet, wat heb jij daar mee te maken? Jij houdt je duidelijk niet aan de regels aan dit denigrerende toontje te horen.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gefrustreerde hardrijder gespot.
Gewoon je aan de snelheid houden, dat moet namelijk gewoon van de verkeerswet.
Mooi.quote:
Alles, als jij mijn mede-weggebruiker bent.quote:en al deed ik het niet, wat heb jij daar mee te maken?
Snelheid aanpassen maar dan zeggen dat je om de controle uit te voeren electronische hulpmiddelen moet hebben is een van hun andere stokpaardjes. Soms moet je een loper offerenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk dat de VVD zeker wel haar experts hierop losgelaten heeft. Het zou voor hen in het bijzonder uitermate goed uitkomen als ze de berekeningen in twijfel kunnen trekken i.p.v. een van hun stokpaardjes vaarwel te zeggen.
Oftewel symboolpolitiek.quote:In september is er op 6% van alle gereden kilometers 130 km/h of harder gereden. In oktober was dat 5%. Gemiddeld over de twee tijdspannes dus 5,5%. Volgens bronnen komt ongeveer 6,1% van de stikstof depositie voort vanuit het wegverkeer. Op basis van verzamelde data kunnen we concluderen dat deze mogelijke maatregel dus slechts 5,5% van 6,1% stikstof reductie gaat opleveren. Oftewel 0,34% minder stikstofdepositie.
https://medium.com/@flits(...)nelheid-f23bef3f66b2
de hele stikstof gedoe is toch onzin , net als de natura 2000 gebieden die op de meest onmogelijke plekken werden aangewezenquote:
Dus rekeningrijdenkastjes.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Snelheid aanpassen maar dan zeggen dat je om de controle uit te voeren electronische hulpmiddelen moet hebben is een van hun andere stokpaardjes. Soms moet je een loper offeren.
Ik verwacht dat de VVD op een ander dossier iets gaat eisen. Ze weten wel dat ze hier op niks kunnen winnen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:15 schreef Hanca het volgende:
Op het D66 congres is er voor 90km/u gestemd.
Niet dat dat haalbaar is, maar zo kan VVD 100km/u nog als compromis presenteren. Al denk ik nog steeds dat het voorstel uit het rapport (plaatselijk 100km/u) het gaat halen.
Ja, en ik vrees dat dat het migratiedossier of iets dergelijks is.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de VVD op een ander dossier iets gaat eisen. Ze weten wel dat ze hier op niks kunnen winnen.
Ik was al ongerust dat de immigratie er nog niet bijgesleept was.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:36 schreef Klopkoek het volgende:
Haha, een beetje stoer doen over migratie maar ondertussen is de VVD de massa immigratie partij bij uitstek!
Gezinnen die al schreeuwend en huilend uit elkaar worden gescheurd.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, en ik vrees dat dat het migratiedossier of iets dergelijks is.
Zorgen ook voor stikstof uitstoot. Alle buitenlanders eruit en je kunt weer bouwen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik was al ongerust dat de immigratie er nog niet bijgesleept was.
Mwoah zowel de boeren als de maximumsnelheid is voor hun natuurlijk wel iets wat echt even slikken is. Dus al was het maar om geloofwaardigheidsprobleem redenen, maar ze moeten er iets voor terug.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, en ik vrees dat dat het migratiedossier of iets dergelijks is.
Al is "bouwen, bouwen, bouwen" ook gewoon een verkiezingsbelofte van hen, wat dat betreft is deze knoop ontwarren misschien juist voor VVD wel het belangrijktste.
Je weet dat een van de basisvoorwaarden van migratiebeleid de eenheid van gezinnen is?quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Gezinnen die al schreeuwend en huilend uit elkaar worden gescheurd.
De mannen met de sigaren genieten ervan. Zag gisteren Azmani op tv in een gesprek met Rick Nieman. Twee walgelijke personen. Narcisten ten top.
Ja, maar die is voor de VVD en alle rechtse partijen in de wereld zeker niet heilig.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je weet dat een van de basisvoorwaarden van migratiebeleid de eenheid van gezinnen is?
Verlagen alle wegenbelasting zou dan wel weer een negatief effect kunnen hebben. Misschien een tegemoetkoming voor hen die soms het meeste rijden en last hebben van een snelheidsverlaging: de ondernemers met hun bestelbusjes? Verlaging van het lage tarief voor de wegenbelasting dus (voor CU is dan weer leuk dat ook gehandicaptenbusjes in die categorie vallen)?quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mwoah zowel de boeren als de maximumsnelheid is voor hun natuurlijk wel iets wat echt even slikken is. Dus al was het maar om geloofwaardigheidsprobleem redenen, maar ze moeten er iets voor terug.
Iets met symbolische waarde wellicht? Of juist iets heel concreets (verlagen wegenbelasting schiet ineens door mijn hoofd).
quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:51 schreef Hanca het volgende:
[..]
Verlagen alle wegenbelasting zou dan wel weer een negatief effect kunnen hebben. Misschien een tegemoetkoming voor hen die soms het meeste rijden en last hebben van een snelheidsverlaging: de ondernemers met hun bestelbusjes? Verlaging van het lage tarief voor de wegenbelasting dus (voor CU is dan weer leuk dat ook gehandicaptenbusjes in die categorie vallen)?
Verlaag dan de wegenbelasting voor LPG. De schoonste brandstofen de hoogste belasting. Wat altijd al onzin is geweest.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:51 schreef Hanca het volgende:
[..]
Verlagen alle wegenbelasting zou dan wel weer een negatief effect kunnen hebben. Misschien een tegemoetkoming voor hen die soms het meeste rijden en last hebben van een snelheidsverlaging: de ondernemers met hun bestelbusjes? Verlaging van het lage tarief voor de wegenbelasting dus (voor CU is dan weer leuk dat ook gehandicaptenbusjes in die categorie vallen)?
Maar dat lijkt me geen VVD standpunt. Op LPG zit natuurlijk wel veel minder accijns.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Verlaag dan de wegenbelasting voor LPG. De schoonste brandstofen de hoogste belasting. Wat altijd al onzin is geweest.
100 en 130 1% tijdswinst?quote:Op donderdag 7 november 2019 17:31 schreef DireStraits7 het volgende:
Het levert welgeteld 1% tijdswinst op...
Lees je anders even in. Je vindt het met twee seconden googelen.quote:Op zondag 10 november 2019 09:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
100 en 130 1% tijdswinst?
Daar gaat iets fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |