quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:23 schreef Greys het volgende:
Ik haak af bij Het Perfecte Plaatje. Tis meer reclame dan programma en nu snap ik weer waarom ik steeds minder tv kijk. Wat een tergend langzaam oninteressant gebeuren.Zelfs Kees Tol kan dit niet voor me redden. Dat geaandachtshoer van die Christina Curry. Pfffff.
Nou ja kortom, ik ga Netflixen.![]()
Jaquote:
Oh, ik vond hem wel leukquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, de trofee van slechtste grap gaat weer naar jou vandaag, hier kan ik niet tegenop!
Blijft altijd zo heerlijk exciting om te zien hoe hij altijd nét een element wat anders heeft.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bob Ross had nu een tekening van een eekhoorn
Maar, maar, maar... ik ben toch geen vreemde? Ik ben het, Will !quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoi meisje, wil je een snoepje?
Zo rol ik.quote:
Ik vind je online niet per se jonger overkomen hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah, daar zijn ze!
Feedback op mijn assessment graag
Slechte grappen zijn ook leukquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het een sluit het ander ook niet uit
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaZijn username komt scary genoeg zo vaak toevallig goed uit, dat het bijna een soort scary occulte complottheorie moet zijn.
Daar ben ik nooit geweest!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar, maar, maar... ik ben toch geen vreemde? Ik ben het, Will !
Je weet wel... in west Philadelphia born and raised
Hij had nu een schelpvormig schilderij van een strandquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Blijft altijd zo heerlijk exciting om te zien hoe hij altijd nét een element wat anders heeft.Tussen de bomen en de bergen en de meertjes.
Ja wrijf het er nog maar eens inquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar dat is een andere film Meke!
Ah, oké. Soms heb ik dat idee namelijk wel eens. Maar misschien ook omdat ik hier een van de jongsten ben (en een van de weinigen die jonger is, is dan weer mod met bijbehorende autoriteitquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:00 schreef I het volgende:
Ik vind je online niet per se jonger overkomen hoor.Maar misschien heb ik m'n verwachtingen bijgesteld inmiddels ofzo?
Kan me in ieder geval niet herinneren dat ik je als een heel jong iemand zou hebben geschat.
(Dit is een gevaarlijk statement richting een vrouw natuurlijk, dus even een disclaimer: Met 'niet heel jong' bedoel ik natuurlijk niet dat je oud bent.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:00 schreef I het volgende:
Ik vind je online niet per se jonger overkomen hoor.Maar misschien heb ik m'n verwachtingen bijgesteld inmiddels ofzo?
Kan me in ieder geval niet herinneren dat ik je als een heel jong iemand zou hebben geschat.
Je wil een oog máken?quote:
I is Sauron!quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij had nu een schelpvormig schilderij van een strand
Dan liep hij voor op schema en was de aflevering anders niet lang genoeg gewordenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Innovatief voor zijn doen!
En ik maar denken dat het toppunt dat cactus-schilderij van hem was.
Al was toen alsnog 1 cactus standaard hoger dan de andere cactussen en werd de hoge cactus met veel bombarie aangekondigd.
Die kijkt met zo'n blik van:quote:
Hij gaf blijkbaar schilderles on tour. Wel slim, en hij schildert prima. Wel is zijn stem minder zen dan die van Bob zelfquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die kijkt met zo'n blik van:
'Wat heeft die klote-pa van mij jullie nu weer voor rotzooi gepresenteerd; kan ik beter!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |