Ben ik nou echt de enige die nog maar 2 jaar te leven heeft?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:49 schreef Meke het volgende:
Ik sluit me ook aan bij team "op 27 september 2040 al schilderend vallen"
Is ook langs mij heen gegaanquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:55 schreef Guanabana het volgende:
Oh blijkbaar was dit een ding?twitter:MattESCunited twitterde op woensdag 30-10-2019 om 20:39:46So the Delegations apparently voted in favor of the current voting system, thank god. There is still room for improvement for both juries & televote but I'm thrilled that they are not throwing out the baby with the bathwater. #eurovision reageer retweet
Joah. Zie ook algemene zaken topic in ESF.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:55 schreef Guanabana het volgende:
Oh blijkbaar was dit een ding?twitter:MattESCunited twitterde op woensdag 30-10-2019 om 20:39:46So the Delegations apparently voted in favor of the current voting system, thank god. There is still room for improvement for both juries & televote but I'm thrilled that they are not throwing out the baby with the bathwater. #eurovision reageer retweet
twitter:ESF_FOK twitterde op woensdag 30-10-2019 om 21:14:29Gelukkig! 🙏 Het blijft kennelijk 50/50 qua juryvote en publieksstemmen. #songfestival #ESC2020 https://t.co/XGSPK36NIK reageer retweet
Moet nog wat topics bijlezenquote:
Geeft uiteraard helemaal niet hoor maar van jou had ik het idee dat je op Twitter ook echt alles meekreeg dat maar een beetje ESFgerelateerd was.quote:
Nee ik kreeg dezelfde datum als jij, maar vond het maar een stom testje, met die handlijnenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben ik nou echt de enige die nog maar 2 jaar te leven heeft?
Oh ik dacht dat hij bedoelde of het systeem hetzelfde zou blijven met de televoteresultaten (zoals dat in 2016 of 2017 voor het eerst was), maar het ging dus over 50/50 of nietquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Joah. Zie ook algemene zaken topic in ESF.twitter:ESF_FOK twitterde op woensdag 30-10-2019 om 21:14:29Gelukkig! 🙏 Het blijft kennelijk 50/50 qua juryvote en publieksstemmen. #songfestival #ESC2020 https://t.co/XGSPK36NIK reageer retweet
Een paar weken terug was er (even uit m'n hoofd dit hoor, zit op werkquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij bedoelde of het systeem hetzelfde zou blijven met de televoteresultaten (zoals dat in 2016 of 2017 voor het eerst was), maar het ging dus over 50/50 of niet
Ik kijk elke dag wel even op Twitter, maar zie soms echt door de bomen het bos niet meer daar.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft uiteraard helemaal niet hoor maar van jou had ik het idee dat je op Twitter ook echt alles meekreeg dat maar een beetje ESFgerelateerd was.
Het is ook stom en niet serieusquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik kreeg dezelfde datum als jij, maar vond het maar een stom testje, met die handlijnen
S02E05 met ons aller Fritsje Sissing.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Ik vind deze gozer nu al enig
![]()
Jinek: 'Het grote succes van überloser Toon!'
En hij daar met dat hoofd van 'huh, what?'![]()
Altijd weer die Spanjaarden.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:22 schreef Greys het volgende:
het was de Spaanse HoD die uit de school klapte.
Hoe was het trouwens gisteren, met je oog-onderzoek?quote:
Deze had ik gemist. Er was alweer een nieuw deel.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:36 schreef Meke het volgende: [..] Maar dan is reclame juist ook wel gezellig, samen even nakletsen, nieuwe chips halen
![]()
Dat is trouwens wel gieren op verjaardagen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:13 schreef Aoibhin het volgende:
https://www.playbuzz.com/(...)h?utm_campaign=obrec
Ik heb Voldemort, wtf
Jatog, je brengt me op ideeënquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:18 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel gieren op verjaardagen.
Nou jongens, dit is Voldemort, m’n nieuwe vlam, maar hij heeft liever Hijdienietgenoemdmagworden. Afkorten tot HDNGMW mag.
En dan een vervelend familielid laten vervloeken.
je ken ze nie vertrouwe die spanjole Roosj!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd weer die Spanjaarden.![]()
Vraag me af wat @:Strani hierover te zeggen heeft.
Ik hoef die test niet eens te doen, sowieso Dracoquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:13 schreef Aoibhin het volgende:
https://www.playbuzz.com/(...)h?utm_campaign=obrec
Ik heb Voldemort, wtf
Haha, ja, op een gegeven moment wordt het echt wel genoegquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:15 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Deze had ik gemist. Er was alweer een nieuw deel.![]()
Ja, dat bijkletsen is op zich wel leuk hoor, in één reclameblok.
Neejoh, hij heeft zelf liever de Heer van het Duisterquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:18 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel gieren op verjaardagen.
Nou jongens, dit is Voldemort, m’n nieuwe vlam, maar hij heeft liever Hijdienietgenoemdmagworden. Afkorten tot HDNGMW mag.
En dan een vervelend familielid laten vervloeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |