De belhamelquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:17 schreef bitterbal het volgende: [..] MCH Doet daar de hele tijd topickaaps
![]()
Ik ben zwaar generiekquote:
Ook genereus met het zetten van TR's op users met maar 3 letters in hun naam?quote:
Dat is mijn feest-ui op fok sinds een jaar of 7quote:
Het is oktoberquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:43 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dat is mijn feest-ui op fok sonds een jaar of 7
FEE is open.quote:
Over een maandje of 2 liggen er alweer paaseitjes in de winkelsquote:
Ik vind het vooral raar dat er nog geen zwartepietdiscussie is op fok. Laat dit jaar 🤔quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over een maandje of 2 liggen er alweer paaseitjes in de winkels
Houd ook maar nog even zo. Allemaal vermoeiend en kinderachtig gedoe die hele discussiequote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat er nog geen zwartepietdiscussie is op fok. Laat dit jaar 🤔
Ik vind die awkward friemel dates altijd het leukste om te zien.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik hoop juist altijd op die super matches.
Ja dat zag je meer dacht ik bij de Britse waar ze buiten die bank hadden staan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind die awkward friemel dates altijd het leukste om te zien.
Volgens mij wel ja, maar blijft een leuk programma om terug te kijkenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zag je meer dacht ik bij de Britse waar ze buiten die bank hadden staan.
Niet echtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook genereus met het zetten van TR's op users met maar 3 letters in hun naam?
Eensch.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Houd ook maar nog even zo. Allemaal vermoeiend en kinderachtig gedoe die hele discussie
Een paar keer gekeken. Leuk programmaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:46 schreef bitterbal het volgende:
Kijken jullie ook dat programma Reizen Waes?
Ja vind het ook echt een leuke vent.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een paar keer gekeken. Leuk programma
Waar kijk je dat dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind het ook echt een leuke vent.Begon er over omdat ik dacht dat er nieuwe afleveringen waren maar had ze al gezien
Oh dat heeft mij niet zo kunnen boeien dus nooit mee verder gegaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kijk naar Designated Survivor, maar dat begint zo tegen het einde van seizoen 1 meer en meer op House of Cards te lijken.
House of Cards was zeker supervetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat heeft mij niet zo kunnen boeien dus nooit mee verder gegaan.
Al vond ik House of Cards wel supervet maar dat was voornamelijk door Spacey
Spacey maakte die serie wel briljant inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat heeft mij niet zo kunnen boeien dus nooit mee verder gegaan.
Al vond ik House of Cards wel supervet maar dat was voornamelijk door Spacey
Nou ook met Spacey was het er na de eerste twee seizoenen wel vanaf hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spacey maakte die serie wel briljant inderdaad
Nee.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou ook met Spacey was het er na de eerste twee seizoenen wel vanaf hoor.
Daarmee geef je het verschrikkelijke Designated Survivor wel een héél groot compliment.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kijk naar Designated Survivor, maar dat begint zo tegen het einde van seizoen 1 meer en meer op House of Cards te lijken.
Zelfs met krasjes is die man nog om op te vreten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zijn slachtoffertjes:
[ afbeelding ]
Het begint meer op een slap aftreksel van te lijken, bedoel ik eigenlijk. Dat hele terrorismeverhaallijntje verschuift steeds meer naar de zijlijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Daarmee geef je het verschrikkelijke Designated Survivor wel een héél groot compliment.
Vind ik niet hoor, echt afzichtelijk maakt dat schrammetje 'm.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zelfs met krasjes is die man nog om op te vreten.
Zeker, maar hij bleef wel een van de dragers van de serie tot aan zijn 'affaires'.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou ook met Spacey was het er na de eerste twee seizoenen wel vanaf hoor.
Je zou ‘m daten?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zijn geen krasjes, dat zijn tattoo's met wereldse betekenis!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijken we naar dezelfde foto?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn geen krasjes, dat zijn tattoo's met wereldse betekenis!
Het laatste seizoen, zonder Spacey, was nauwelijks te doen. Toen merkte je dat heel goed.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker, maar hij bleef wel een van de dragers van de serie tot aan zijn 'affaires'.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je wel in zijn bitterballen zou happen
Als ik acteur vind ik ‘m niet zo geslaagd.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Denk dat vrijwel alle vrouwen Pitt aantrekkelijk vinden.
Nee?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik acteur vind ik ‘m niet zo geslaagd.
Voor mij blijft het altijd Brad Pitt die een rol speelt. Zijn personages komen nooit erg tot leven voor mij.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee?
Ik heb wel altijd met plezier zijn films gezien. Zeker Fight Club. Maar weet niet of ik hele kritische kijker ben op het gebied van acting skills
Laatste seizoen heb ik niet eens afgekeken. Na 2 aflevering ben ik afgehaakt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het laatste seizoen, zonder Spacey, was nauwelijks te doen. Toen merkte je dat heel goed.
Tegen heug en meug afgekeken. Gelukkig is de herinnering helemaal verdrongen door het wanstaltig slechte laatste seizoen van GoTquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste seizoen heb ik niet eens afgekeken. Na 2 aflevering ben ik afgehaakt.
Hmm ja. Maar ik zou nu zo snel niet een acteur/actrice kunnen opnoemen waar ik dat dan ineens vergeet.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij blijft het altijd Brad Pitt die een rol speelt. Zijn personages komen nooit erg tot leven voor mij.
Die heb ik niet eens bekeken, het seizoen daarvoor was al een dramatisch bij elkaar geraapt zooitje waar geen touw aan vast te knopen was.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het laatste seizoen, zonder Spacey, was nauwelijks te doen. Toen merkte je dat heel goed.
Dan heb je nog nooit Snatch gezienquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij blijft het altijd Brad Pitt die een rol speelt. Zijn personages komen nooit erg tot leven voor mij.
Ik was nooit een fan van Leonardo DiCaprio, maar in Wolf of Wall Street vond ik hem echt geniaal. Al was die dikke nog veel genialerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja. Maar ik zou nu zo snel niet een acteur/actrice kunnen opnoemen waar ik dat dan ineens vergeet.
Ja die heb ik nog nooit gezien maar volgens mij is hij wel een goede acteur.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was nooit een fan van Leonardo DiCaprio, maar in Wolf of Wall Street vond ik hem echt geniaal. Al was die dikke nog veel genialer
Jeps ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kloptIn Inglorious Basterds vond ik ‘m wel verdienstelijk spelen trouwens.
Ik zal nooit zijn grootste fan worden.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps ook
Misschien is hij toch niet zo slecht :p
Dat is vaak met bekende acteurs, die worden te bekend en spelen vaak een zelfde soort rol terwijl ze in oude films voor het gevoel vaak meer hun karakter zijn. Kijk bijvoorbeeld naar Tom Hardy en Idris Elba in RocknRolla, Tom Hardy is voor mij nu gewoon de nieuwe Mad Max en Elba is Luther. Zelfde met J.K. Simmons, die is tegenwoordig vooral bekend als sympathieke aardige man, maar ik zie hem altijd als Vern Schillinger uit Oz (een psychopatische nazi).quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja. Maar ik zou nu zo snel niet een acteur/actrice kunnen opnoemen waar ik dat dan ineens vergeet.
Maak je geen zorgen, wij zijn buitengewoon compatible.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:33 schreef MCH het volgende: [..] Samzz lijkt me juist een huismusje dus hoop dat dat niet gaat botsen maar als je ouder wordt hoef je ook niet meer elk weekend volgeplanned te hebben he
Beetje laatquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:14 schreef bitterbal het volgende: [..] De hulp is idd wel handig ja
Ik heb geloof maar 2 echte vriendinnen. Nog wel kennissen waar ik altijd terecht kan maar weet niet of dat echt een vriendschap is. Met sommige mensen is het gewoon altijd goed als je ze weer ziet ook al heb je ze een hele tijd niet gesproken.
Werkze vandaag makkerquote:Op donderdag 31 oktober 2019 05:59 schreef scrupuleus het volgende:
Mensen toelaten tot je gevoelswereld
Leuke film, vooral hoe ie daar praat.quote:
Voor- en nadelen, het is opzich ook wel chillquote:Op donderdag 31 oktober 2019 06:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lijkt me niks, zo in de nacht
Krijg ik niet genoeg voor betaald om mij daar mee bezig te houdenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:41 schreef Karzai het volgende:
Heb je ook te maken met pfas op het lab ienie?
Het is fris ja. Of ben je de diepvries aan het schoonmaken?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:41 schreef Karzai het volgende:
Schema omgegooid, nu heb ik bevroren vingers🙌
Vrolijke UIquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet wel echt nieuwe wanten/handschoenen. Nu al ijskoude vingers.
Eindelijk weer eens krabben vanochtend!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet wel echt nieuwe wanten/handschoenen. Nu al ijskoude vingers.
Het ging over Brad! (Is uit dezelfde film als dat gifje van Molo eerder)quote:
Ja, daar was Joop ook erg blij mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens krabben vanochtend!
Helaas voorlopig weer laatste dag zag ik, vanaf morgen weer druilerig herfstweer.
Weer is echt prima vandaag! De echte klacht ging over mijn wanten.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ook nooit goed met het weer hè?
Ik ben helemaal blij met dit weer van gisteren en vandaag hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ook nooit goed met het weer hè?
Ik had het ook tegen Archquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weer is echt prima vandaag! De echte klacht ging over mijn wanten.
Je was nu al mopperen over het weer van morgen dat het zo herfstig was terwijl het herfst is.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben helemaal blij met dit weer van gisteren en vandaag hoor.
Van mij blijft het zo tot het echt koud is en hard gaat vriezen en sneeuwen.
Ik ben er tevens achtergekomen dat als het regenachtig en druilerig is, ik mijn tepels moet afplakken tijdens hardlopen.quote:
Ja maar, ik ben vandaag en gisteren lekker gemaakt met "winterweer" en dan wordt dat ineens afgepakt.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je was nu al mopperen over het weer van morgen dat het zo herfstig was terwijl het herfst is.
Beetje mopperen dat het druk is bij IKEA op een zaterdag
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben helemaal blij met dit weer van gisteren en vandaag hoor.
Van mij blijft het zo tot het echt koud is en hard gaat vriezen en sneeuwen.
Goed om te weten, I guess.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben er tevens achtergekomen dat als het regenachtig en druilerig is, ik mijn tepels moet afplakken tijdens hardlopen.
Als het droog is en koud hoeft dat niet.
Dus hoewel in de regen hardlopen ook erg lekker is, zijn er bijwerkingen die minder lekker zijn.
YES>quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 30-10-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 99 bitterbal
02 69 MCH
03 68 Budapestenaar
04 33 scrupuleus
04 33 mosrednA
06 30 IJsdraakje
07 28 DerRabbit
08 27 FANN
09 25 Mo_Muffin
10 20 Karzai
11 14 Bos81
12 12 Pumpalov
13 10 Arch-Indar
14 08 Muck
15 06 van_Lamehuizen
16 05 Voxs
17 04 goldfinger1963
18 03 Leonos
18 03 Chia
18 03 LTVDK
21 01 Molo
klik hier voor meer stats
Ik begrijp dat dus echt niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
HerfstweerDruilerigheid
Dat is toch wel mijn favoriete weer. Een echte winter lijkt me ook wel fijn, met lang vriesweer zodat hier weer een molentocht verreden kan worden
Dat is wel een dingetje ja. Ik woon aan een weg die geen topprioriteit zal hebben met strooien, vrees ikquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Koud, doch rustig winterweer.
Alleen glad mot ik niet.
Ik vind het echt doodeng, fietsen met gladheid, dus dan kom ik nergens meer tenzij ik overal de auto voor pak en dat staat me óók tegen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje ja. Ik woon aan een weg die geen topprioriteit zal hebben met strooien, vrees ik
Laatste keer dat ik molentocht gedaan heb... 10 jaar terug of zo nog een keer?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
HerfstweerDruilerigheid
Dat is toch wel mijn favoriete weer. Een echte winter lijkt me ook wel fijn, met lang vriesweer zodat hier weer een molentocht verreden kan worden
Nu welquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:03 schreef bitterbal het volgende:
NWS / Filmpje van Duitse tiener die bever een handje helpt gaat viral
Hadden jullie het filmpje van de bever al gezien ?
Ik moet tegen een steile dijk op met de fiets, dus dat kan best lollig wordenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het echt doodeng, fietsen met gladheid, dus dan kom ik nergens meer tenzij ik overal de auto voor pak en dat staat me óók tegen.
2012 was de laatste. Maar in 2009 was er ook eentjequote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik molentocht gedaan heb... 10 jaar terug of zo nog een keer?
2012 blijkt het!
Tofquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:08 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik sta hier nog op deze beelden zelfs....
Zo fucking koudquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
HerfstweerDruilerigheid
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo fucking koud
Trui, vest en sjaal om opt werk. En nogsteeds koud.
Vogel.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:36 schreef Molo het volgende:
Bradje![]()
Wat of wie is Tetje? Ik ken alleen Tedje van Es
Is die met het zwembad zo’n peperdure David Lloyd?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Die op drie minuten van m'n werk ziet er in ieder geval uit als een kanshebber.![]()
Al heeft de andere op 3 minuten ook een zwembad geloof ik. Keuzes!
Na het sporten gelijk baantjes trekken.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Die op drie minuten van m'n werk ziet er in ieder geval uit als een kanshebber.![]()
Zwembadquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, een lokaal ding, geen keten afaik.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is die met het zwembad zo’n peperdure David Lloyd?
Half crimineel Rotterdam sport daarquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is die met het zwembad zo’n peperdure David Lloyd?
Als je dan op de fiets erheen gaat, op de loopband gaat en daarna zwemt, kun je zeggen dat je wekelijks een triathlon doet!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, een lokaal ding, geen keten afaik.
Bij mij in het zwembad is een vrouw die haar halters meeneemt naar het bad en om de paar baantjes een paar minuten op de kant met die dingen bezig is.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Na het sporten gelijk baantjes trekken.
Dan kan ik ook naar mijn werk fietsen, van werk naar sportschool lopen, daar zwemmen, terug lopen en naar huis fietsen. (Ja, zo dichtbij is het)quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als je dan op de fiets erheen gaat, op de loopband gaat en daarna zwemt, kun je zeggen dat je wekelijks een triathlon doet!
Bij mijn BasicFit in Dordrecht was het niet veel beter. Sodeknetter wat een tuig daar.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Half crimineel Rotterdam sport daar
Valt me eigenlijk mee hoe weinig schietpartijen en steek'incidenten' er zijn daarquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mijn BasicFit in Dordrecht was het niet veel beter. Sodeknetter wat een tuig daar.
Het scheelt wel enorm per sportschool hoor. Etterbakken heb je sneller bij de echt goedkope of juist bij zo'n dure "health club", maar bij de meeste middenmoters zijn de meesten te druk bezig met zichzelf.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
Sportschool is sowieso niks voor mij. Denk de hele tijd dat mensen mij uitlachen dan of zo.
Hoezo dat? Al ligt dat wel aan soort sportschool denk ikquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
Sportschool is sowieso niks voor mij. Denk de hele tijd dat mensen mij uitlachen dan of zo.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Valt me eigenlijk mee hoe weinig schietpartijen en steek'incidenten' er zijn daar
Hoe vaak zwem je normaal?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Oogkleppen op en gáán.
Hmm, zwembadschool is zo'n ¤10 duurder dan huidige. Belofte van zwembad is toch wel aantrekkelijk.
Zo voelt het gewoon altijd.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoezo dat? Al ligt dat wel aan soort sportschool denk ik
Ik haat gewoon andere mensen als ik bezig ben, laat mij maar gewoon alleen dingen doen, behalve wandelen met de dakduivenclub
Laat staan dat je even in hun vrouwtje knijptquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik ben er na een half jaartje mee gekapt daar. Het is gewoon niet zo prettig omringd te zijn door kleerkasten die net even wat te intimiderend naast je komen staan als je te lang met hun favoriete speeltje bezig bent.
Heb je die helemaal gereden? Gaaf!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:08 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik sta hier nog op deze beelden zelfs....
Niet, want ik ben te gierig voor wekelijks ¤65 voor een uurtje zwemmen naast de rest.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe vaak zwem je normaal?
Ik vind het echt heerlijk. Doe het toch uiteindelijk minder vaak dan ik eigenlijk wil, maar toch best vaak. Fijn![]()
Vanavond weer denk ik
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Laat staan dat je even in hun vrouwtje knijpt
Damn! Maar je zal zo gefilmd worden joh, ook niet tofquote:
Als je naar de sportschool gaat als je aan de drugs zit vraag je er ook wel omquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Damn! Maar je zal zo gefilmd worden joh, ook niet tof
Tot aan bebloede voeten toe...quote:
Zwemmenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet, want ik ben te gierig voor wekelijks ¤65 voor een uurtje zwemmen naast de rest.Maar ik ben wel echt dol op zwemmen, altijd al geweest.
Edit: bijna goed onthouden
Squash heb ik nooit echt begrepen en het gaat me te snel.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ZwemmenEigenlijk de enige sport naast wandelen die ik echt leuk vind. Al vond ik squash ook wel tof.
Alleen wandelen is echt niet leuk, maar met groepje met beetje zelfde basis tempo is leuk wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ZwemmenEigenlijk de enige sport naast wandelen die ik echt leuk vind. Al vond ik squash ook wel tof.
Het gaat inderdaad wel snel ja. En ik sloeg steeds de bal in de court naast ons. Waar die mensen dan weer niet blij van werdenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Squash heb ik nooit echt begrepen en het gaat me te snel.
Wacht ff....quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad wel snel ja. En ik sloeg steeds de bal in de court naast ons. Waar die mensen dan weer niet blij van werden
Oke nou dan is het nog geen lunchtijdquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier niet, kantine pas om 12:00 open
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wacht ff....
Veld ernaast?
Squashen doe je toch in een glazen doos?
Dat vind ik best knap, dat je de bal naar een veld naast je kunt krijgenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad wel snel ja. En ik sloeg steeds de bal in de court naast ons. Waar die mensen dan weer niet blij van werden
Auw!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tot aan bebloede voeten toe...
Want ik had alleen maar niet goed passende ijshockey schaatsen.... Maar ja, het was wel een Molentocht...
Zeg maar de elfstedentocht van de alblasserwaard.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]maar die glazen doos reikte net niet helemaal tot het plafond. En ik kreeg het steeds voor elkaar het balletje door die kier te meppen
Dat is gewoon een defect in de glazen doos, dat is niet jouw schuld dat je zo precies kan richten.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]maar die glazen doos reikte net niet helemaal tot het plafond. En ik kreeg het steeds voor elkaar het balletje door die kier te meppen
Ik was niet zo goed in squash, maar daar had ik wel talent voor. De buren waren lichtelijk geïrriteerd toen ik het drie keer in vijf minuten deedquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik best knap, dat je de bal naar een veld naast je kunt krijgen![]()
Geen flauw idee. Die hal was behoorlijk hoog en er zatten wel netten. Niemand anders deed dit, dus het lag toch wel enigszins aan mijquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is gewoon een defect in de glazen doos, dat is niet jouw schuld dat je zo precies kan richten.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was niet zo goed in squash, maar daar had ik wel talent voor. De buren waren lichtelijk geïrriteerd toen ik het drie keer in vijf minuten deed
Ik ging op skiweek met mijn opleiding. In mijn les zat iemand die nóg slechter was dan ikquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Die hal was behoorlijk hoog en er zatten wel netten. Niemand anders deed dit, dus het lag toch wel enigszins aan mij
Ik ga dit weekend weer wandelen, eens kijken of mijn schoenen minder strak doen helptquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
En wandelen, nu moet ik wel. Ik heb de schoenen immers.
#grijzedakduiven
Dit klinkt als iets wat ik zou kunnen doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ging op skiweek met mijn opleiding. In mijn les zat iemand die nóg slechter was dan ik
Op de hele berg stond één boompje
En hij presteerde het om er recht op af en tegenaan te skiën![]()
![]()
![]()
Tevens ons terras opgeskied omdat hij niet meer wist hoe te remmen.
Toen maar biertje gegeven en gezegd verder uit onze buurt te blijven. Bob![]()
Hoop dat hij als behandelaar beter is
Hehehehequote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets wat ik zou kunnen doen.
Ik ben er nog steeds van onder de indruk dat ik alleen een miniblaartje had, toen ik de trein uit moest ging dat echt voor geen kloot.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend weer wandelen, eens kijken of mijn schoenen minder strak doen helpt
#grijzedakduiven
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van onder de indruk dat ik alleen een miniblaartje had, toen ik de trein uit moest ging dat echt voor geen kloot.
https://www.wandel.nl/wan(...)delreisluxemburg.htmquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:18 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Mijn teenaids is gelukkig weer helemaal over. Zin in nieuw avontuur
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ging op skiweek met mijn opleiding. In mijn les zat iemand die nóg slechter was dan ik
Op de hele berg stond één boompje
En hij presteerde het om er recht op af en tegenaan te skiën![]()
![]()
![]()
Tevens ons terras opgeskied omdat hij niet meer wist hoe te remmen.
Toen maar biertje gegeven en gezegd verder uit onze buurt te blijven. Bob![]()
Hoop dat hij als behandelaar beter is
Tofquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://www.wandel.nl/wan(...)delreisluxemburg.htm
Doe je dan 6 dagen die afstand? Of eenmaal?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://www.wandel.nl/wan(...)delreisluxemburg.htm
Ik klikte maar gewoon, want luxemburg....quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Doe je dan 6 dagen die afstand? Of eenmaal?
Onduidelijk verhaalquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik klikte maar gewoon, want luxemburg....
Ik ben niet tegen. Lekker in de buurt wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:22 schreef Arch-Indar het volgende:
De fjoertoer...
https://www.wandel.nl/wan(...)joertoeregmond-3.htm
Ja dat wel ja, want geen idee of het nou elke dag is en zo, maar Luxemburg is wel mooi land om te wandelen en fietsen.quote:
Prima!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:22 schreef Arch-Indar het volgende:
De fjoertoer...
https://www.wandel.nl/wan(...)joertoeregmond-3.htm
Wasda?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik héb mijn monnikenroutekaart nog.
Zekersquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat wel ja, want geen idee of het nou elke dag is en zo, maar Luxemburg is wel mooi land om te wandelen en fietsen.
Ook in Egmond, er zat een wandelroutekaart bij m'n bier.quote:
GVD! KutRia's!!!!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, Fjoertoer heeft geen inschrijving meer. Next!
Ben je nog omvergerolkofferd?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:26 schreef Molo het volgende:
[..]
GVD! KutRia's!!!!
Gisteren ook al, de creadoe was blijkbaar tegelijkertijd met de beurs waar ik voor kwam
Duizenden Gerda's, óveral! En allemaal hun jas en rugzak bij de gezamenlijke garderobe willen hangen hè... En contant afrekenen ook nog![]()
We zijn maar koffie gaan drinken tot de rij weg was
Op de heenreis bijna jaquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben je nog omvergerolkofferd?
Klopt. Die "maken" over het algemeen ook allemaal hetzelfde, net als in de boekjes.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Op de heenreis bijna ja
Maar ik zag er natuurlijk raar uit omdat ik mijn make up zat op te smotsen in de trein en dat is eng dus ze bleven redelijk uit mijn buurt
Overal de trappen nemen ipv roltrap of lift scheelde ook wel al enorm![]()
Voor creatieve mensen zagen ze er flink saai en grijs uit trouwens
Kopiërenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt. Die "maken" over het algemeen ook allemaal hetzelfde, net als in de boekjes.
Nee, maar wel veel positieve geluiden over gehoord.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:33 schreef bitterbal het volgende:
Word net meegevraagd naar de bios door mijn nichtje. Die had een kaartje over.
The Joker.
Iemand al gezien?
Dat ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar wel veel positieve geluiden over gehoord.
Ben niet zo van de marvelfilmsquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar wel veel positieve geluiden over gehoord.
Niet vloeken he!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben niet zo van de marvelfilmsHeb op werk wel collega's die al meerdere keren zijn geweest.
Joh, ga gewoon. Is toch gezellig.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben niet zo van de marvelfilmsHeb op werk wel collega's die al meerdere keren zijn geweest.
Nou zo erg ben ik er niet vanquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet vloeken he!
Het is van DC, niet Marvel.
Ja ik ga ookquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Joh, ga gewoon. Is toch gezellig.
Die haal ik ook door elkaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Is een beetje als star wars en star trek door elkaar halen![]()
Ook al ben je geen nerd heb wel even je basiskennis op orde.
Nerd!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Is een beetje als star wars en star trek door elkaar halen![]()
Ook al ben je geen nerd heb wel even je basiskennis op orde.
Over een paar weken doen we een overhoring. Dan moet je de basiskennis wel onder de knie hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maak ik vast geen vrienden mee
Denk dat ik ga zakken voor de test.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over een paar weken doen we een overhoring. Dan moet je de basiskennis wel onder de knie hebben.
Wie is dalek?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Of dan rd2d en dalek door elkaar halen omdat het beiden robots in de ruimte zijn.
Dan sturen we de Stormtroopers op je af.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ik ga zakken voor de test.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Of dan rd2d en dalek door elkaar halen omdat het beiden robots in de ruimte zijn.
quote:
Die schieten altijd mis toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan sturen we de Stormtroopers op je af.
Dalek is heul geen robot, er zit een schrompelding in dat 'm bestuurt.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze blijft wel mooi.quote:
Die heb ik wel eens voorbij zien komen ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt ze heel makkelijk verslaan met je lightsaber.
Sorryquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dalek is heul geen robot, er zit een schrompelding in dat 'm bestuurt.
Snel, stuur je rekeningnummer met pincode ter verificatiequote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh nooooo, mijn rabobankbetaalpas vervalt volgens de sms.
Ik heb heul geen rabobank. Is er nog ergens zo'n phishingmeldsite?
Star Wars is minder leuk nu er jaarlijks zo’n film uitgepoept wordt door Disney.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens voorbij zien komen ja.
Sorry maar heb er helemaal niks mee
Okequote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Star Wars is minder leuk nu er jaarlijks zo’n film uitgepoept wordt door Disney.
Ik vond Rogue One en dat Solo ding nog wel grappig eigenlijk. Het leukste aan de nieuwe trilogie vond ik de Porgs.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Star Wars is minder leuk nu er jaarlijks zo’n film uitgepoept wordt door Disney.
De zomereik migreert in de winter naar Afrika, toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan een zomer en wintereik van elkaar onderscheiden en nee het antwoord is niet de wintereik heeft geen bladeren
Jups het enige juiste antwoord!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De zomereik migreert in de winter naar Afrika, toch?
Porgsquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond Rogue One en dat Solo ding nog wel grappig eigenlijk. Het leukste aan de nieuwe trilogie vond ik de Porgs.
Ben wel benieuwd naar die serie The Mandalorian.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Porgs![]()
Rogue One was beter dan Solo. Maar ze moeten waken voor overkill.
Ik overweeg om de eerste betaalde maand Disney te houden, ben ergens wel benieuwd naar die serie en wat het openingsaanbod gaat doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Porgs![]()
Rogue One was beter dan Solo. Maar ze moeten waken voor overkill.
Ik ben vooral benieuwd naar Picardquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar die serie The Mandalorian.
Ook!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar PicardIk ben nèt iets meer trekkie
Dat zou dan de enige reden zijn. Verder vind ik er echt nada van mijn gading.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik overweeg om de eerste betaalde maand Disney te houden, ben ergens wel benieuwd naar die serie en wat het openingsaanbod gaat doen.
Gravity Falls.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou dan de enige reden zijn. Verder vind ik er echt nada van mijn gading.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook!
Verzuipen in de streamingdiensten.
Ken ik niet. Wasda?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gravity Falls.![]()
Da's serieus waarom ik het nam, trouwens.
Tekenfilmserie van Disney. Met andere dimensies en wazige shizzle (inclusief een Mad Max-aflevering ergens aan het eindequote:
Te wazig voor mij, denk ikquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tekenfilmserie van Disney. Met andere dimensies en wazige shizzle (inclusief een Mad Max-aflevering ergens aan het einde)
Gesterdquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog een tipje voor mensen die flauwe parodieën en Star Trek/Babylon 5 kunnen waarderen en Fins niet schuwen: Star Wreck. Van dezelfde dude als Iron Sky.
Heerlijk! Al te lang niet opquote:
Hij staat volgens mij ook op Youtube.quote:
Bejaarden?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik was op weg naar de ING voor hulp. Kom binnen. Hele ruimte zat vol met wachtende mensen. Ben maar weer weg gegaan. Online afspraak maken is er pas plek over 2 weken.
Deze tipsquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij staat volgens mij ook op Youtube.
Indien verse boterham, hmmmmmquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een boterham met pindakaas
Kun je niet bellen of appen met je vraag?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik was op weg naar de ING voor hulp. Kom binnen. Hele ruimte zat vol met wachtende mensen. Ben maar weer weg gegaan. Online afspraak maken is er pas plek over 2 weken.
Één sluit het ander niet uitquote:
Misschien eerst een beetje masseren? Sap volgt dan vaak wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:43 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb zin in een sappige pruim.![]()
Maar heb alleen maar een harde peer hier.
Dit klinkt fout. Alsof het één een gevolg is van het andere.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:43 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb zin in een sappige pruim.![]()
Maar heb alleen maar een harde peer hier.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien eerst een beetje masseren? Sap volgt dan vaak wel.
Het was toen ik in Rijswijk woonde overal in de buurt zó druk toen ik een ingewikkelde vraag had voor de ING, dat ik naar een Wassenaars filiaal ben gegaan toen ik daar toch in de buurt was.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:42 schreef bitterbal het volgende:
Ja Den Haag
Ja dacht ga ff langs want vlakbij.
Had tijd terug rekening geopend. Niets mee gedaan. Ook geen geld opgezet maar ze schreven natuurlijk wel de bankkosten af en nu kan ik niet meer inloggen
Daar mag je wel naar binnen als je saldo niet uit zeven cijfers bestaat?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Het was toen ik in Rijswijk woonde overal in de buurt zó druk toen ik een ingewikkelde vraag had voor de ING, dat ik naar een Wassenaars filiaal ben gegaan toen ik daar toch in de buurt was.
Werd direct, en goed, geholpen
Ja kan mij zo voorstellen dat het daar heel rustig isquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Het was toen ik in Rijswijk woonde overal in de buurt zó druk toen ik een ingewikkelde vraag had voor de ING, dat ik naar een Wassenaars filiaal ben gegaan toen ik daar toch in de buurt was.
Werd direct, en goed, geholpen
Ik verwachtte een link naar pornhub.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deze dame heeft goede instructie filmpjes
https://www.instagram.com/stephanie_sarley/
Nou ja het scheelt niet veelquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verwachtte een link naar pornhub.
Ditquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit klinkt fout. Alsof het één een gevolg is van het andere.
Wie zegt dat mijn saldo dat niet is?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar mag je wel naar binnen als je saldo niet uit zeven cijfers bestaat?
Dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |