De belhamelquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:17 schreef bitterbal het volgende: [..] MCH Doet daar de hele tijd topickaaps
![]()
Ik ben zwaar generiekquote:
Ook genereus met het zetten van TR's op users met maar 3 letters in hun naam?quote:
Dat is mijn feest-ui op fok sinds een jaar of 7quote:
Het is oktoberquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:43 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dat is mijn feest-ui op fok sonds een jaar of 7
FEE is open.quote:
Over een maandje of 2 liggen er alweer paaseitjes in de winkelsquote:
Ik vind het vooral raar dat er nog geen zwartepietdiscussie is op fok. Laat dit jaar 🤔quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over een maandje of 2 liggen er alweer paaseitjes in de winkels
Houd ook maar nog even zo. Allemaal vermoeiend en kinderachtig gedoe die hele discussiequote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat er nog geen zwartepietdiscussie is op fok. Laat dit jaar 🤔
Ik vind die awkward friemel dates altijd het leukste om te zien.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik hoop juist altijd op die super matches.
Ja dat zag je meer dacht ik bij de Britse waar ze buiten die bank hadden staan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind die awkward friemel dates altijd het leukste om te zien.
Volgens mij wel ja, maar blijft een leuk programma om terug te kijkenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zag je meer dacht ik bij de Britse waar ze buiten die bank hadden staan.
Niet echtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook genereus met het zetten van TR's op users met maar 3 letters in hun naam?
Eensch.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Houd ook maar nog even zo. Allemaal vermoeiend en kinderachtig gedoe die hele discussie
Een paar keer gekeken. Leuk programmaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:46 schreef bitterbal het volgende:
Kijken jullie ook dat programma Reizen Waes?
Ja vind het ook echt een leuke vent.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een paar keer gekeken. Leuk programma
Waar kijk je dat dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind het ook echt een leuke vent.Begon er over omdat ik dacht dat er nieuwe afleveringen waren maar had ze al gezien
Oh dat heeft mij niet zo kunnen boeien dus nooit mee verder gegaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kijk naar Designated Survivor, maar dat begint zo tegen het einde van seizoen 1 meer en meer op House of Cards te lijken.
House of Cards was zeker supervetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat heeft mij niet zo kunnen boeien dus nooit mee verder gegaan.
Al vond ik House of Cards wel supervet maar dat was voornamelijk door Spacey
Spacey maakte die serie wel briljant inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat heeft mij niet zo kunnen boeien dus nooit mee verder gegaan.
Al vond ik House of Cards wel supervet maar dat was voornamelijk door Spacey
Nou ook met Spacey was het er na de eerste twee seizoenen wel vanaf hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spacey maakte die serie wel briljant inderdaad
Nee.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou ook met Spacey was het er na de eerste twee seizoenen wel vanaf hoor.
Daarmee geef je het verschrikkelijke Designated Survivor wel een héél groot compliment.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kijk naar Designated Survivor, maar dat begint zo tegen het einde van seizoen 1 meer en meer op House of Cards te lijken.
Zelfs met krasjes is die man nog om op te vreten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zijn slachtoffertjes:
[ afbeelding ]
Het begint meer op een slap aftreksel van te lijken, bedoel ik eigenlijk. Dat hele terrorismeverhaallijntje verschuift steeds meer naar de zijlijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Daarmee geef je het verschrikkelijke Designated Survivor wel een héél groot compliment.
Vind ik niet hoor, echt afzichtelijk maakt dat schrammetje 'm.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zelfs met krasjes is die man nog om op te vreten.
Zeker, maar hij bleef wel een van de dragers van de serie tot aan zijn 'affaires'.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou ook met Spacey was het er na de eerste twee seizoenen wel vanaf hoor.
Je zou ‘m daten?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zijn geen krasjes, dat zijn tattoo's met wereldse betekenis!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijken we naar dezelfde foto?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn geen krasjes, dat zijn tattoo's met wereldse betekenis!
Het laatste seizoen, zonder Spacey, was nauwelijks te doen. Toen merkte je dat heel goed.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker, maar hij bleef wel een van de dragers van de serie tot aan zijn 'affaires'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |