Echte pepernotenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of kruidnoten?
Ik haal ze altijd door elkaar.
Liever kruidnoten, pepernoten vind ik vaak wat taaiïg.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of kruidnoten?
Ik haal ze altijd door elkaar.
Pepernoten zijn die hondebrokken toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever kruidnoten, pepernoten vind ik vaak wat taaiïg.
Oh god. Ineens taaitaai-flashbacks van Sint Maarten vroeger.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Pepernoten zijn die hondebrokken toch?
En kruidnoten die ronde dingen?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Pepernoten zijn die hondebrokken toch?
En kruidnoten die ronde dingen?
Die dingen zijn gevaarlijk. Op voor ik er erg in heb.quote:
taai taai lekker.quote:
Dank, door deze post schoot het me te binnen dat ik nog een nieuwe achterlamp moet regelen. Even langs de Karwei dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:21 schreef Karzai het volgende:
Kan wel weer eens goulash maken, haal ik gelijk eens die karwij kruiden
Lekker!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:21 schreef Karzai het volgende:
Kan wel weer eens goulash maken, haal ik gelijk eens die karwij kruiden
Komt op mij over als een redelijk normale prijs.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:36 schreef bitterbal het volgende:
Wat een lamp![]()
[ afbeelding ]
99 euro. Ligt dat nou aan mij of is dat gewoon goedkoop?
https://www.made.com/nl/ozzy-staande-lamp-zwart
Denk je dat die te fel is?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt op mij over als een redelijk normale prijs.
Geinig ding wel, hij lijkt me alleen nogal onpraktisch. Beetje veel peertjes voor sfeerverlichting en als echte "ik moet licht"-lamp is weer wat mal.
O ik wel hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Je wordt nooit blij als je naar het uwv moet
Fel niet perse, maar 5 peertjes voelt als overkill.quote:
Mijn ervaring met uwv is dat ze echt te makkelijk maar geld blijven door betalen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O ik wel hoor.
Ik kan aan de slag in een werkfit traject.
Op de vraag wat ik ambieerde voor soort werk zei ik interim manager.
#mikhoog
#nietalteserieus
Het zou wel fijn zijn als je hem kon dimmen denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fel niet perse, maar 5 peertjes voelt als overkill.![]()
Of er van die Hue-achtigen ingooien (indien mogelijk) en er een discolamp van maken.
hier is ie goedkoper...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:36 schreef bitterbal het volgende:
Wat een lamp![]()
[ afbeelding ]
99 euro. Ligt dat nou aan mij of is dat gewoon goedkoop?
https://www.made.com/nl/ozzy-staande-lamp-zwart
Ik heb wel een hele mooie Sprei gekocht... hij was op de ene site 159 euro en op de andere sitequote:£10 off your first order
Subscribe to our newsletter and you’ll get £10 off your first order, as well as news of our latest offers and product releases.
Email address
We will email you a voucher worth £10 off your first order over £50.
Is pond toch? Scheelt niet zoveel.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:49 schreef FANN het volgende:
[..]
hier is ie goedkoper...
https://www.made.com/ozzy-floor-lamp-black
[ afbeelding ]
die website van Made.com zitten een beetje vreemd ik elkaar, dus passen !
[..]
Ik heb wel een hele mooie Sprei gekocht... hij was op de ene site 159 euro en op de andere site
60 euro![]()
even kijken of ik de foto nog heb, want hij staat niet meer op de site en hij is nog niet gebruikt,
want ik bewaar hem tot het écht kou is
Fijn dat je weer beter bentquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn ervaring met uwv is dat ze echt te makkelijk maar geld blijven door betalen.![]()
Heb ook een tijdje in de ziektewet gezeten. Wilde daar uit en gaan werken maar dat was allemaal maar lastig :p
dit is de sprei...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is pond toch? Scheelt niet zoveel.
Ik zal je mailen als we hem weer in stock hebben.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:57 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is de sprei...
https://www.made.com/nl/bloco-patchwork-bedsprei-meerkleurig-1
[ afbeelding ]
maar of ze hem nu wel of niet hebben weet ik nou niet meer... ik snap niks van die site![]()
Ik denk dat ie uitverkocht is....![]()
Bloco patchworkbedsprei, meerkleurig
¤ 65 ¤ 159
WEER IN STOCK? E-MAIL ME
Je kan proberen.... mooie lamp welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is pond toch? Scheelt niet zoveel.
Staat uitverkocht in het plaatje.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:57 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is de sprei...
https://www.made.com/nl/bloco-patchwork-bedsprei-meerkleurig-1
[ afbeelding ]
maar of ze hem nu wel of niet hebben weet ik nou niet meer... ik snap niks van die site![]()
Ik denk dat ie uitverkocht is....![]()
Bloco patchworkbedsprei, meerkleurig
¤ 65 ¤ 159
WEER IN STOCK? E-MAIL ME
Nee je hoeft mij niet te mailen!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zal je mailen als we hem weer in stock hebben.
Ohhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee je hoeft mij niet te mailen!dat zeggen ze op de website
Balletje is zooooo grappigquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee je hoeft mij niet te mailen!dat zeggen ze op de website
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zal je mailen als we hem weer in stock hebben.
Ja kijken is soms wel kopen... beetje gevaarlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat uitverkocht in het plaatje.Andere kleurcombinatie is er nog wel.
Meubels kijken is niet goed voor me, want ik wil eigenlijk al een tijdje een andere kast in de woonkamer. Maar de huidige is zo mákkelijk.
ja zie je...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, nu klik ik weer naar die "uitverkochte" en hij zegt "KOOP NU".
Gelukkig woon ik niet alleen, kerel wil ook graag wat te zeggen hebben over de meubels.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja kijken is soms wel kopen... beetje gevaarlijk![]()
Heb ik ook wel eens last van hoor
Ik moet nu naar stiefmonster.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zo nog even lekker buiten zijn?
Ook lekker! Goulash is ook goed wintervoer.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee toch een andere keer, ik ga ook voor de pasta.
De gezeefde tomaten waren in de aanbieding
Ja ze kunnen niet alles hebbenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net nu je weekend hebt. Kun je het niet aan klanten laten zien
Succes en sterktequote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik moet nu naar stiefmonster.
Gaat koud worden op de scooter.
van het weekend maarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook lekker! Goulash is ook goed wintervoer.
dan heb je mazzelquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet alleen, kerel wil ook graag wat te zeggen hebben over de meubels.Al had ik binnen een week "mijn" kast staan toen ik zei dat ik die wel tof vond...
Het verschuiven, verhuizen van spullen is wel altijd een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend werkje, maar klussen en het uiteindelijke resultaat daarnaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Het zal in praktijk wel veel heen en weer schuiven worden. Maar we hebben wel echt veel gevulde kast, inclusief een flinke boekenkast.
A potjandrie wat jongquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:35 schreef Bos81 het volgende:
RIP Mister Per Seconde Wijzer Kees Driehuis
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:35 schreef Bos81 het volgende:
RIP Mister Per Seconde Wijzer Kees Driehuis
Kut.quote:
Nog nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:14 schreef Karzai het volgende:
Blegh, ze kunnen de oorzaak maar niet vinden
Ik weet dat het netwerk in een vleugel plat ligt, foutje met borenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het in de rechtbank?
Wil jij ook niet liever in 40+ zijn?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet dat het netwerk in een vleugel plat ligt, foutje met boren
Maar ik ben er deze week nog niet geweest
Je bent zelf raarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Het ‘nieuwe’ station van Breda is een raar gebouw. De ondergrondse stationshal lijkt wel een bunker
Oops!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet dat het netwerk in een vleugel plat ligt, foutje met boren
Maar ik ben er deze week nog niet geweest
Inderdaad @MCH luister naar de man!quote:
Begin je weer?quote:
Neuh, slechts één vleugel van één rechtbankquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oops!
Hele rechtspraak plat?
Ienimaus ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Begin je weer?
Ik ben nog lang geen 40+
uhoh..quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent mij nieuwe favoriete lieverd
Het is koud, ze willen hete koffie.quote:
Hoe diep kun je ze je strot in drukken?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Leonos is een baas en 1 van de beste mods
Begrijpelijk, zeer begrijpelijk!quote:
Moet jij zeggen, jij staat zo ongeveer bovenaan het klassement TR zetten op @MCHquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe diep kun je ze je strot in drukken?
Zal ik maar een pot zetten dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk, zeer begrijpelijk!
Kap eens met slijmen gek.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Leonos is een baas en 1 van de beste mods
Ik heb net een espresso gezetquote:
Nog spannende plannen voor vandaag?quote:
Helaas niet. Etentje van mn werk, echt met 30 man ofzo en daarna gewoon weer aan de arbeitquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog spannende plannen voor vandaag?
Hier ook niet, zo nog even snel fiets ritje en daarna bankhangen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:26 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Helaas niet. Etentje van mn werk, echt met 30 man ofzo en daarna gewoon weer aan de arbeit
Jij?
Niet spannend mss, maar wel chillquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ook niet, zo nog even snel fiets ritje en daarna bankhangen.
Zijn die 30 man al je collega's?
Schelen ze zoveel jaar?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Dag vriend,
Tijdje niet gezien
Hoe gaat het met jou en je cougar?
Het is morgen pasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ook niet, zo nog even snel fiets ritje en daarna bankhangen.
Zijn die 30 man al je collega's?
Nee nachtleef en zulksquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Dag vriend,
Tijdje niet gezien
Hoe gaat het met jou en je cougar?
Gelijk weer triggeredquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:52 schreef mosrednA het volgende:
Maar je moet wat hebben om over te zuigen natuurlijk
Dat is toch jouw vader? Althans dat zegt iedereen en @Chiaquote:
Zeker vriend, van het zelfde jaar maar wij zijn dan ook al 15 jaar samen ofzoquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij een jouw godin zijn van dezelfde leeftijd?
Ja dat past toch beter voor de langere termijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Zeker vriend, van het zelfde jaar maar wij zijn dan ook al 15 jaar samen ofzo
Die ene foto van jullie is wel heel cutequote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Zeker vriend, van het zelfde jaar maar wij zijn dan ook al 15 jaar samen ofzo
Haha jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:09 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Die ene foto van jullie is wel heel cute
Niet gekekenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:09 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Die ene foto van jullie is wel heel cute
Lol wat is datquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:13 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja man
Jammer dat het geen filmpje was zodat haar SOS geknipper op kon vallen maargoed
Haha daarvoor was ze nog bij wedden dat met rolf wauters inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ze SOS in morse knippert met haar ogen.
Ga je je nou echt verantwoorden ook?quote:
Ze schept enkel duidelijkheidquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:22 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ga je je nou echt verantwoorden ook?
Zo zie ik dat niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:22 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ga je je nou echt verantwoorden ook?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik sta daar niet onwelwillend tegenover.
Hahaha, daar heb ik ook last van deze week. Ik heb al de hele week het idee dat het een dag vroeger is dan het daadwerkelijk is.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:51 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Het is morgen pas
Ben helemaal in de war met de dagen.
[..]
Nee nachtleef en zulks
En voor de wind natuurlijk
Maar dat is opzich wel positiefquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hahaha, daar heb ik ook last van deze week. Ik heb al de hele week het idee dat het een dag vroeger is dan het daadwerkelijk is.
Haha, kun je dat nader toelichtenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je kan wel wat van haar leren.
Dat wel weer, al moet ik dit weekend werkenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:39 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Maar dat is opzich wel positief
Eerder weekend enzo
En dan nog iedere keer die jetlag als je terug bent uit Limburgquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hahaha, daar heb ik ook last van deze week. Ik heb al de hele week het idee dat het een dag vroeger is dan het daadwerkelijk is.
Jammer man maar zo werkt het leven als burgerflipper bij de berenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat wel weer, al moet ik dit weekend werken
Zegt iemand die in Sliedrecht woontquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan nog iedere keer die jetlag als je terug bent uit Limburg
Inderdaad, die jetlag van 250 jaar is slopend manquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan nog iedere keer die jetlag als je terug bent uit Limburg
Bij een toyboy hoort toch een cougar of niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zij doet haar best om feiten te delen.
Jij maakt van feiten jouw eigen fictie.
Nee.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij een toyboy hoort toch een cougar of niet?
Een vrouw van pakweg 25 is imo wat te jong om een toyboy te willen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee.
Elke vrouw verdient een toyboy als ze dat verlangt ongeacht leeftijden.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is dat voor vrijgezellenleef maaltijd voor mannen dan
Met een hand in de onderbroek en in de andere een biertje voor de tv zittenquote:
Fixed :pquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een hand in de onderbroek en in de andere een cola voor de pc zitten
Heb gister nog varken opquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:00 schreef MCH het volgende:
Bitterbal die geen varkensvlees eet, ongeloofwaardig
Je hebt ook Kaasbitterballenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:00 schreef MCH het volgende:
Bitterbal die geen varkensvlees eet, ongeloofwaardig
Ik kook altijd terwijl zij mijn brood smeert @ieniminimuisquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar wat gaat je vriendin koken?
Nee joh.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een vrouw van pakweg 25 is imo wat te jong om een toyboy te willen.
Alsof het een ander persoon wasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nagenieten van je gesprek met stiefmonster?
Ik heb net cola gepakt, komt dichtbij zoquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net cola gepakt, komt dichtbij zo![]()
Een man voor de seks?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan een toyboy??
Lekker! Gezeik over een erfenis is niet leukquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsof het een ander persoon was
Als het goed is nu alles snel geregeld.
Neequote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker! Gezeik over een erfenis is niet leuk
En dan tot nooit!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee
Maar ze heeft mij nu alles laten zien. Nog paar kleine dingen dan zou het goed moeten komen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee
Maar ze heeft mij nu alles laten zien. Nog paar kleine dingen dan zou het goed moeten komen.
Nee tevreden. Maar goed ze kan er ook niet onderuit. Weet ze zelf ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:12 schreef scrupuleus het volgende:
Wat fijn bal
Tevreden of nog ietwat wantrouwig?
Haaaaa genoegdoening en een slaak van verzuchtingquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee tevreden. Maar goed ze kan er ook niet onderuit. Weet ze zelf ook.
Haha je zit serieus een bestemming voor het geld te zoekenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:16 schreef bitterbal het volgende:
Deze staat te koop in Thailand. Iets van 10 kamers en een zwembad. Ik denk zoiets kost daar 1.5 ton ofzoWillen ze er 7 ton voor
https://www.facebook.com/laplagekohphangan/
Vond die 1.5 ton al veel.
Nee deze heb ik al uit mijn hoofd gezet :pquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha je zit serieus een bestemming voor het geld te zoeken
Het zou wel cool zijn als inimi een penny wasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kook altijd terwijl zij mijn brood smeert @:ieniminimuis
Ken ik nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:31 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Het zou wel cool zijn als inimi een penny was
Alleen jij zou echt niet door kunnen als Sheldon
Dan moet ik maar eens royalties innen, series kijken is vermaak voor laaggeleidenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:37 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Wat jij net zei en vaker hebt gezegd is letterlijk uit die serie...
Ik kijk geen series. Wat doe ik fout?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens royalties innen, serieus kijken is vermaak voor laaggeleiden
Bij PSV ging het al foutquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kijk geen series. Wat doe ik fout?![]()
Wat moet je als hooggeleid persoon dan een beperkt leven hebbenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens royalties innen, serieus kijken is vermaak voor laaggeleiden
Hij is veels te slim om vrienden te hebben, niemand begrijpt zijn intelligentie!quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is veels te slim om vrienden te hebben, niemand begrijpt zijn intelligentie!
Hier heeft tie wel een puntquote:
Dat wel inderdaad, ik ben best jaloers op hemquote:
Zou echt moe worden van veel vriendenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad, ik ben best jaloers op hem
Ik ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad, ik ben best jaloers op hem
Waaromquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Zou echt moe worden van veel vrienden
Omdat hij zich steeds moet verlagen qua niveau.quote:
Maar dat willen vrienden ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wil gewoon lekker op de bank liggend bier drinken in het weekend
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat hij zich steeds moet verlagen qua niveau.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:53 schreef bitterbal het volgende:
Vrienden hebben![]()
Born alone die alone en zo
Gisteren had je er nog minimaal 1,die ganzenschieterquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:53 schreef bitterbal het volgende:
Vrienden hebben![]()
Born alone die alone en zo
Oops. Busted.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Gisteren had je er nog minimaal 1,die ganzenschieter
Omdat je veel vriendenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:03 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Misschien iets meer dan gemiddeld. Wattan?
Oh zoquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat je veel vriendenvindt :p
De hulp is idd wel handig jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Oh zo
Nee ik weet niet, altijd veel vrienden gehad gewoon. Niet dat ik ze elke week zie ofzo, maar altijd een goede band mee.
Ook wel eens handig als je wat hebt. De een is loodgieter, de andere bouwvakker, de ander automonteur, weer een in de houtbewerking, ICT’er, agent, ijzerbewerking
Altijd hulp als het nodig is
Samzz lijkt me juist een huismusje dus hoop dat dat niet gaat botsen maar als je ouder wordt hoef je ook niet meer elk weekend volgeplanned te hebben hequote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Oh zo
Nee ik weet niet, altijd veel vrienden gehad gewoon. Niet dat ik ze elke week zie ofzo, maar altijd een goede band mee.
Ook wel eens handig als je wat hebt. De een is loodgieter, de andere bouwvakker, de ander automonteur, weer een in de houtbewerking, ICT’er, agent, ijzerbewerking
Altijd hulp als het nodig is
Is dit serieus? Waarom denk je zoveel na over je date?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind musea wel zeer goed voor 1e date. je ziet ook hoe iemand denkt en kijkt.
Wat is daar raar aan om te zien hoe iemand bepaalde dingen ziet?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dit serieus? Waarom denk je zoveel na over je date?
je weet toch gewoon of iemand leuk is of nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan om te zien hoe iemand bepaalde dingen ziet?
Ja maar het is toch ook interessant om te weten hoe iemand denkt?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:29 schreef MCH het volgende:
[..]
je weet toch gewoon of iemand leuk is of niet
en daar helpt een museum enorm bij?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar het is toch ook interessant om te weten hoe iemand denkt?
ok, wanneer gaan we?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee niet enorm maar wel andere setting dan bv wat gaan drinken.
ik denk serieus dat ik me aan jou kapot zou ergerenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jij bent ook veel te hooggeleid voor mij.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:41 schreef MCH het volgende:
[..]
ik denk serieus dat ik me aan jou kapot zou ergeren
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb net snel mezelf huilend op beeld gezet.
Zit je ex in een Syrische cel?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier was ik het ook zat allemaal
[ afbeelding ]
Die rechter heeft wel een mooie bomgordel, wist helemaal niet dat ze die ook decoreren.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier was ik het ook zat allemaal
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ok, vanaf hier geloof ik je niet meer
Ja tuurlijk. Hoeft toch niet allemaal zo somber.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Die rechter heeft wel een mooie bomgordel, wist helemaal niet dat ze die ook decoreren.
Verrassend fleurige sokken ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Hoeft toch niet allemaal zo somber.
Don't get your hopes up, het was eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Don't get your hopes up, het was eenDie van die pannekoeken was wel de besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Buda, waar is iedereenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verrassend fleurige sokken ook.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:12 schreef MCH het volgende:
Ik ben uit het zicht van jullie toegesproken door Delsey dus ik staak mijn promotiecampagne van Romano na dezen topic
Watskeburtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:03 schreef bitterbal het volgende:
Kijk ze flippen om die TT in 40plus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |