Echte pepernotenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of kruidnoten?
Ik haal ze altijd door elkaar.
Liever kruidnoten, pepernoten vind ik vaak wat taaiïg.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of kruidnoten?
Ik haal ze altijd door elkaar.
Pepernoten zijn die hondebrokken toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever kruidnoten, pepernoten vind ik vaak wat taaiïg.
Oh god. Ineens taaitaai-flashbacks van Sint Maarten vroeger.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Pepernoten zijn die hondebrokken toch?
En kruidnoten die ronde dingen?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Pepernoten zijn die hondebrokken toch?
En kruidnoten die ronde dingen?
Die dingen zijn gevaarlijk. Op voor ik er erg in heb.quote:
taai taai lekker.quote:
Dank, door deze post schoot het me te binnen dat ik nog een nieuwe achterlamp moet regelen. Even langs de Karwei dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:21 schreef Karzai het volgende:
Kan wel weer eens goulash maken, haal ik gelijk eens die karwij kruiden
Lekker!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:21 schreef Karzai het volgende:
Kan wel weer eens goulash maken, haal ik gelijk eens die karwij kruiden
Komt op mij over als een redelijk normale prijs.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:36 schreef bitterbal het volgende:
Wat een lamp![]()
[ afbeelding ]
99 euro. Ligt dat nou aan mij of is dat gewoon goedkoop?
https://www.made.com/nl/ozzy-staande-lamp-zwart
Denk je dat die te fel is?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt op mij over als een redelijk normale prijs.
Geinig ding wel, hij lijkt me alleen nogal onpraktisch. Beetje veel peertjes voor sfeerverlichting en als echte "ik moet licht"-lamp is weer wat mal.
O ik wel hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Je wordt nooit blij als je naar het uwv moet
Fel niet perse, maar 5 peertjes voelt als overkill.quote:
Mijn ervaring met uwv is dat ze echt te makkelijk maar geld blijven door betalen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O ik wel hoor.
Ik kan aan de slag in een werkfit traject.
Op de vraag wat ik ambieerde voor soort werk zei ik interim manager.
#mikhoog
#nietalteserieus
Het zou wel fijn zijn als je hem kon dimmen denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fel niet perse, maar 5 peertjes voelt als overkill.![]()
Of er van die Hue-achtigen ingooien (indien mogelijk) en er een discolamp van maken.
hier is ie goedkoper...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:36 schreef bitterbal het volgende:
Wat een lamp![]()
[ afbeelding ]
99 euro. Ligt dat nou aan mij of is dat gewoon goedkoop?
https://www.made.com/nl/ozzy-staande-lamp-zwart
Ik heb wel een hele mooie Sprei gekocht... hij was op de ene site 159 euro en op de andere sitequote:£10 off your first order
Subscribe to our newsletter and you’ll get £10 off your first order, as well as news of our latest offers and product releases.
Email address
We will email you a voucher worth £10 off your first order over £50.
Is pond toch? Scheelt niet zoveel.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:49 schreef FANN het volgende:
[..]
hier is ie goedkoper...
https://www.made.com/ozzy-floor-lamp-black
[ afbeelding ]
die website van Made.com zitten een beetje vreemd ik elkaar, dus passen !
[..]
Ik heb wel een hele mooie Sprei gekocht... hij was op de ene site 159 euro en op de andere site
60 euro![]()
even kijken of ik de foto nog heb, want hij staat niet meer op de site en hij is nog niet gebruikt,
want ik bewaar hem tot het écht kou is
Fijn dat je weer beter bentquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn ervaring met uwv is dat ze echt te makkelijk maar geld blijven door betalen.![]()
Heb ook een tijdje in de ziektewet gezeten. Wilde daar uit en gaan werken maar dat was allemaal maar lastig :p
dit is de sprei...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is pond toch? Scheelt niet zoveel.
Ik zal je mailen als we hem weer in stock hebben.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:57 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is de sprei...
https://www.made.com/nl/bloco-patchwork-bedsprei-meerkleurig-1
[ afbeelding ]
maar of ze hem nu wel of niet hebben weet ik nou niet meer... ik snap niks van die site![]()
Ik denk dat ie uitverkocht is....![]()
Bloco patchworkbedsprei, meerkleurig
¤ 65 ¤ 159
WEER IN STOCK? E-MAIL ME
Je kan proberen.... mooie lamp welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is pond toch? Scheelt niet zoveel.
Staat uitverkocht in het plaatje.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:57 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is de sprei...
https://www.made.com/nl/bloco-patchwork-bedsprei-meerkleurig-1
[ afbeelding ]
maar of ze hem nu wel of niet hebben weet ik nou niet meer... ik snap niks van die site![]()
Ik denk dat ie uitverkocht is....![]()
Bloco patchworkbedsprei, meerkleurig
¤ 65 ¤ 159
WEER IN STOCK? E-MAIL ME
Nee je hoeft mij niet te mailen!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zal je mailen als we hem weer in stock hebben.
Ohhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee je hoeft mij niet te mailen!dat zeggen ze op de website
Balletje is zooooo grappigquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee je hoeft mij niet te mailen!dat zeggen ze op de website
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zal je mailen als we hem weer in stock hebben.
Ja kijken is soms wel kopen... beetje gevaarlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat uitverkocht in het plaatje.Andere kleurcombinatie is er nog wel.
Meubels kijken is niet goed voor me, want ik wil eigenlijk al een tijdje een andere kast in de woonkamer. Maar de huidige is zo mákkelijk.
ja zie je...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, nu klik ik weer naar die "uitverkochte" en hij zegt "KOOP NU".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |