Als meerdere mensen hetzelfde nummer kiezen komt die er maar een keer inquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ontzettend interessant, volgens mij behoorlijk afwijkend hier(Behalve 'Arcade' neem ik aan?
)
DIE OOK NOG!?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah joh, zo lang zit Giel Beelen er niet in
Ga ik later luisteren. Ik heb je post in een tabblad op de achtergrond klaar staanquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze zijn ook van After Forever en lekkere nummers als je nog tips wilt hebben:P
Masterchefquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ojaaa dat kwam vanavond! Ga het morgen kijken denk ik, wij kijken nu Masterchef van 18 september![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ga ik later luisteren. Ik heb je post in een tabblad op de achtergrond klaar staan
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als meerdere mensen hetzelfde nummer kiezen komt die er maar een keer in
Paar jaar terug gedaan met toenmalige collega's. Lijstje erbij dat je kon opzoeken wie op welk nummer had gestemd, en de regel was dat nummers niet geskipt mochten worden
Die regel hebben we later wel eens genegeerd als de stemmer er niet was en verder iedereen het een stom nummer vond
For the first time in foreeeeeveeeeeeeerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
And now for something completely different:
For the first time in foreeeeeveeeeeeeeer
There'll be music, there'll be light
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
And now for something completely different:
For the first time in foreeeeeveeeeeeeeer
There'll be music, there'll be light
Is dat ook weer bezig?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ojaaa dat kwam vanavond! Ga het morgen kijken denk ik, wij kijken nu Masterchef van 18 september![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geslaagd!Je ziet toch nog wel wat
Nu kan je ook nooit meer mijn username verkeerd uitsprekenquote:
AUS, maar die was al beschikbaar. Nu sinds september op Net5quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat ook weer bezig?
Binnenkort maar weer eens online gaan zoeken dan. US of Aus?
Zat je DWDD te kijken?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:00 schreef Strani het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat Roos Moggré nu op nr. 1 staat in mijn ranglijst van meest aantrekkelijke presentatrices.
AUSquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:01 schreef Meke het volgende:
[..]
AUS, maar die was al beschikbaar. Nu sinds september op Net5
Ah zoquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikMaar bedoel dat ik verwacht dat de rest van de muzieksmaak behoorlijk af zal wijken
Bij komt er in ieder geval geen metal op
![]()
Het is een tijdje terug dat ik de hele film heb gezien, maar ik zet wel af en toe een van de liedjes opquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Moet ik echt weer eens kijken, ik heb heel vaak willekeurig : 7AM, the usual morning line-up in m'n hoofd
Ja maar blijkbaar stoppen ze alledrie volgend seizoenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AUSWel de beste versie
Al heb ik ook een zwak voor de UK versie
Iddquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu kan je ook nooit meer mijn username verkeerd uitspreken
LET IT GO?! Da's een hele andere film johquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is een tijdje terug dat ik de hele film heb gezien, maar ik zet wel af en toe een van de liedjes opMeestal First time, soms Let it go, de rest eigenlijk niet
Volgens mij heb ik die reeks idd nog niet gezien.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:01 schreef Meke het volgende:
[..]
AUS, maar die was al beschikbaar. Nu sinds september op Net5
Dat is niet altijd genoeg I.quote:
Whutquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar stoppen ze alledrie volgend seizoenHéél benieuwd hoe het daarna is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |