Ik ook niet, maar hakken is ook een vorm van dansen, zeggen zequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
hakken en XTC? Of alcohol en XTC?
Ik doe niet aan XTC.
Doe eens niet zo triest zeg.quote:
ohhhhh zo jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hakken is ook een vorm van dansen, zeggen ze, Dat komt uit de House scene en in de House scene is XTC het ding. Dus lekker hakken met XTC.
Dat hakken komt dan weer omdat speed goedkoper was.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hakken is ook een vorm van dansen, zeggen ze, Dat komt uit de House scene en in de House scene is XTC het ding. Dus lekker hakken met XTC.
Je kunt een gyroscoop ook gebruiken om iets rechtop te houden als je het roterende wiel maar zwaar genoeg maakt. Praktisch zal het niet zijn in schoenen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Als de gyroscoop in je hoofd ontregeld is, heeft een gyroscoop in je schoenen geen zin.
Ohw, naja, ik zat in de buurtquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:53 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat hakken komt dan weer omdat speed goedkoper was.
Nee dan zal je schoenen nodig hebben ter grootte van een skippybal denk ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt een gyroscoop ook gebruiken om iets rechtop te houden als je het roterende wiel maar zwaar genoeg maakt. Praktisch zal het niet zijn in schoenen.
oh ja! Ik had Yasminquote:
Ik was laatst bij een optreden in Paradiso en daar werd later op de avond in de grote zaal de verjaardag van The Darkraver gevierd. Ben even wezen kijken en vond het echt heel leuk. Hoewel ik een vreemde eend in de bijt was, had ik direct contact met andere feestgangers.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze zeggen altijd dat de sfeer echt geweldig is bij hardcore feesten
Ja dat lees je vaak, maar ja die muziekquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was laatst bij een optreden in Paradiso en daar werd later op de avond in de grote zaal de verjaardag van The Darkraver gevierd. Ben even wezen kijken en vond het echt heel leuk. Hoewel ik een vreemde eend in de bijt was, had ik direct contact met andere feestgangers.
Heb je die aflevering van South Park over ballen al gezien?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dan zal je schoenen nodig hebben ter grootte van een skippybal denk ik
Ik heb werkelijk geen idee. Maar ik probeer alles uit, dus wie weet...ik hou wel van een goede sfeer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze zeggen altijd dat de sfeer echt geweldig is bij hardcore feesten
Neequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je die aflevering van South Park over ballen al gezien?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Maar ik probeer alles uit, dus wie weet...ik hou wel van een goede sfeer.
Het was hard maar toch best te doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat lees je vaak, maar ja die muziek
Geen idee maar ik doe er vrolijk aan mee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:57 schreef PP_Sound het volgende:
Wat is precies de hype van die nep Klukkluk?
Zijn ze zo verlegen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zit al 2 dagen met de Bleu Diamonds in mn hoofd
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Trieste mongooltjes met een topickaap.
Mongooltjes zijn juist altijd heel vrolijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
De mod kan je helpen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Ja, net als dikke mensen zo gezellig zijn altijd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mongooltjes zijn juist altijd heel vrolijk
Preciesquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, net als dikke mensen zo gezellig zijn altijd.
quote:
Dat zou rare beelden geven denk ikquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik woon ergens in de Biblebelt....erge refo's hier. Eerste jaar dat ik hier woonde, vierden we ons jaarlijkse Halloween feest. Doe ik altijd samen met m'n zus. Ene jaar bij haar, dan bij mij.
Skeletten en grafstenen en afgehakte handen....dat was toch Not Done hier
Jep, ik heb te maken met een triest mongooltje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:00 schreef Recce het volgende:
[..]Je hebt nu toch wel door hoe het werkt?
wat was 010 ook al weer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]Kom maar naar 010! Hier ben je welkom hoor!
Oh? Welke dan? Dan moet ik daar even rekening mee houden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas je op? Je hebt een reputatie hoog te houden.
Leuk voor die vogelquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, ik heb te maken met een triest mongooltje.
Rotterdam en omstreken. En vooral de omstreken is gezelligquote:
Daar heb ik een hele andere mening over.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rotterdam en omstreken. En vooral de omstreken is gezellig
quote:
quote:
Tsk! Dan ben je toch echt verkeerd geïnformeerdquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik een hele andere mening over.
oh ja! Nah..ik hou meer van het oosten. Nijmegenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
wat zegt Wiki dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik een hele andere mening over.
Halloowquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, ik heb te maken met een triest mongooltje.
Ervaring maar jou mag ik wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tsk! Dan ben je toch echt verkeerd geïnformeerd
Ach, ik denk het er maar net aan ligt waar je geboren bent. Daar voel je je toch het meeste thuis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja! Nah..ik hou meer van het oosten. Nijmegen
Veel users lijken te denken dat jij een kenau bent.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh? Welke dan? Dan moet ik daar even rekening mee houden.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ervaring maar jou mag ik wel.
Bostonquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, ik denk het er maar net aan ligt waar je geboren bent. Daar voel je je toch het meeste thuis.
Weet ik veel ga zelf zoeken.quote:
Zo laf ditquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel users lijken te denken dat jij een kenau bent.
Hoi!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is Kuzu van DENK.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:09 schreef Prisha het volgende:
wat is dat toch voor een rare smilie. Het lijkt op zo'n pekineesje
Lekker kusjes gevenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hebt verkering met een mongooltje
gelukkig ben ik ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hebt verkering met een mongooltje
Neequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel users lijken te denken dat jij een kenau bent.
Ik weet het ook niet maar sommigen krijgen een harde derde been van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:09 schreef Prisha het volgende:
wat is dat toch voor een rare smilie. Het lijkt op zo'n pekineesje
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:10 schreef Recce het volgende:
Badeend heeft een eigen komeet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ah ok.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan vind ik hem minder leuk geloof ik
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah ok.
Wat of wie is Kuzu en Denk dan?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah ok.
Wat of wie is Kuzu en Denk dan?
Vorige week ging het er hier over dat die smiley op Kuzu leek namelijk.quote:
Eikols ja. Je bent een cowgirl met een lange vlecht en benen tot aan je kin en een blaffer op elk heup. Pfff. Dat ze dat niet zienquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige week ging het er hier over dat die smiley op Kuzu leek namelijk.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Er loopt al een jaar een topic over die smiley in feedback
Ik mis weer van allesquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Er loopt al een jaar een topic over die smiley in feedback
Tnxquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is stof en ijskristalletjes die uit de komeet komen door verwarming van de zon.
Dat lijkt ook wel op een pekineesjequote:
Ja klopt jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat lijkt ook wel op een pekineesje
Precies! Eindelijk iemand die het snaptquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eikols ja. Je bent een cowgirl met een lange vlecht en benen tot aan je kin en een blaffer op elk heup. Pfff. Dat ze dat niet zien
Prisha is niet echt op de hoogte van de politiek hier, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Amerika hebben ze maar 2 partijen natuurlijk
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Prisha is niet echt op de hoogte van de politiek hier, heb ik het idee.
TWee partijen en de independentsquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Amerika hebben ze maar 2 partijen natuurlijk
Is gewoon een mooi beeld. I like itquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Precies! Eindelijk iemand die het snapt
Terwijl jij zo op de hoogte bent van de Amerikaanse.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
GB vond dat die smiley op Kuzu leek en dat werd hier beaamdquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog langer zelfs. Dacht je dat jullie een primeur hadden?:P
Als ze op komen dagen om te stemmen welquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
TWee partijen en de independentsWerkt niet echt geweldig eigenlijk.
Nee Maz wist het en die zei hetquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GB vond dat die smiley op Kuzu leek en dat werd hier beaamd![]()
We lopen gruwelijk achter joh.
Ja maar de rest van FOK! ziet dat al tweeënhalf jaarquote:
euhm nee. Je gaat me vast nog wel bijspijkerenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij is me nu pas opgevallenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog langer zelfs. Dacht je dat jullie een primeur hadden?:P
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar de rest van FOK! ziet dt al tweeënhalf jaar
Of Maz, sorry Mazquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Maz wist het en die zei het
Nee alleen in feedback en de sc van nieuws.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij staat er ook nog niet zo lang tussen volgens mij.quote:
En vind je hem nog minder leuk ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik maar zeiken dat het karig was 1 smiley voor het 20 jarig bestaan
Ow dat scheelt, nu voel me iets minder traagquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee alleen in feedback en de sc van nieuws.
Nou ik ben niet echt pro Kuzuquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En vind je hem nog minder leuk ook.
Stukje Limoncello-taart om het goed te maken?quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij staat er pas tussen sinds de aankondiging van het 20 jarig bestaan
Daar heb ik hem al helemaal niet gezien. Ik zie jullie hem ineens hier in de topic gebruikenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij staat er ook nog niet zo lang tussen volgens mij.
Eigenlijk kwam ik erachter omdat als je erop klikt en zegt 'opslaan als', dat dat ding dan 'kuzu' heetquote:
Naast smiley met vlaggetje :pquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Daar heb ik hem al helemaal niet gezien. Ik zie jullie hem ineens hier in de topic gebruiken
Naast Sinterklaasquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Daar heb ik hem al helemaal niet gezien. Ik zie jullie hem ineens hier in de topic gebruiken
Ja alle coole users hier gebruiken hemquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Gewoon vergeten dat-ie er op lijkt. Ik vind 'm wel grappig. De smiley dan.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja alle coole users hier gebruiken hem
quote:
ertussenin...ik zie hemquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het is wel een leuke smiley.
[ afbeelding ]
nog een pekineesjequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je nog vreemde dingen gedaan? Jeu de boules is hip atmquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
ertussenin...ik zie hem![]()
Ik zat de afgelopen tijd weer in mijn eigen wereldje blijkbaar
Ja, erg vrolijk word je daar ook niet van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Terwijl jij zo op de hoogte bent van de Amerikaanse.
Nee, ondertussen al lang niet meer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de hot users niet...liever hot dan coolquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja alle coole users hier gebruiken hem
Partypooperquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Nee, ondertussen al lang niet meer.
Nee, misschien moet je iets luchtigers zoeken om je in te verdiepen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, erg vrolijk word je daar ook niet van.
Ik snap er zelf ook geen snars meer van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
euhm nee. Je gaat me vast nog wel bijspijkeren
Interactieve Moordnacht gedaan, twee keer zelfs. Ben er erg slecht in, ik denk teveel na.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je nog vreemde dingen gedaan? Jeu de boules is hip atm
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Interactieve Moordnacht gedaan, twee keer zelfs. Ben er erg slecht in, ik denk teveel na.
En volgende week Doedelzak leren spelen. Week erna mijn eerste schietles.
Weer een rabbit hole ingedoken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
ertussenin...ik zie hem![]()
Ik zat de afgelopen tijd weer in mijn eigen wereldje blijkbaar
ja ik amuseer me welquote:
jaquote:
Gaaf zeg dat schietles.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Interactieve Moordnacht gedaan, twee keer zelfs. Ben er erg slecht in, ik denk teveel na.
Ja, @TillyB nog eens om wat tips vragen. Love Island schijnt wel goed te zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, misschien moet je iets luchtigers zoeken om je in te verdiepen.
quote:
Misschien kun je een doedelzak meenemen de Kilimanjaro op om iedereen moed in te spelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:23 schreef Prisha het volgende:
En volgende week Doedelzak leren spelen.
Ik zit wel een beetje in de smilies.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het hele Hillsborough drama. Niet eens zozeer het drama zelf maar de nasleep. Echt ongeloofelijk. Terwijl het nog aan de gang was vond een cover up al plaats. Zelfs toen door diverse inquirys bekend was dat het verhaal dat verteld werd een leugen was, heeft het 27 jaar geduurd eer de waarheid bevestigd werd.quote:
Arme sherpa met zo'n ding laten sjouwenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je een doedelzak meenemen de Kilimanjaro op om iedereen moed in te spelen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Tijd om dag te zeggen![]()
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je een doedelzak meenemen de Kilimanjaro op om iedereen moed in te spelen.
Uiteindelijk wordt de vuurwerkramp ook zo'n onderwerp. Daar is ook veel misgegaan in het onderzoek.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het hele Hillsborough drama. Niet eens zozeer het drama zelf maar de nasleep. Echt ongeloofelijk. Terwijl het nog aan de gang was vond een cover up al plaats. Zelfs toen door diverse inquirys bekend was dat het verhaal dat verteld werd een leugen was, heeft het 27 jaar geduurd eer de waarheid bevestigd werd.
164 getuigenissen werden door mensen hogerop in de plotie vervalst. Regering, politietop, alles wist ervan.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
G'nightquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Nee, je moet al spelend de berg op.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Arme sherpa met zo'n ding laten sjouwen
Zo grappig die filmpjes altijd, ik vind die van Arabische strijders ook zo mooi, dat ze hem dan verkeerd om houden of zoquote:
Je hebt dingen die misgaan. en je hebt bewuste leugens om de schuld bij een ander neer te leggen. Tot aan vervalste verklaringen aan toe. En dit gedaan door mensen die geacht worden de wet te handhaven. Politie, ambulancepersoneel, lijkschouwer....te erg voor woorden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt de vuurwerkramp ook zo'n onderwerp. Daar is ook veel misgegaan in het onderzoek.
heb je het wel eens gedaan? Het lijkt me eigenlijk best moeilijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Je moet altijd zo raar heimlich drukken op die doedelzakken
Dat denk ik ook ja, zelfs de geoefende spelers doen moeilijk met die zak nogquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
heb je het wel eens gedaan? Het lijkt me eigenlijk best moeilijk
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Je moet altijd zo raar heimlich drukken op die doedelzakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vader had doedelzak platen vroeger
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Bezuinigen op veiligheid.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt dingen die misgaan. en je hebt bewuste leugens om de schuld bij een ander neer te leggen. Tot aan vervalste verklaringen aan toe. En dit gedaan door mensen die geacht worden de wet te handhaven. Politie, ambulancepersoneel, lijkschouwer....te erg voor woorden.
Het had niets met bezuinigen te maken en alles met onkunde.quote:
Ik zou kijkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat je geen vlogger word echt hilarisch zeg
Ja, maar dat is bij het onderzoek naar de vuurwerkramp ook gebeurd. Nog steeds ongelooflijk dat dit zo dicht bij mij in de buurt was:quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt dingen die misgaan. en je hebt bewuste leugens om de schuld bij een ander neer te leggen. Tot aan vervalste verklaringen aan toe. En dit gedaan door mensen die geacht worden de wet te handhaven. Politie, ambulancepersoneel, lijkschouwer....te erg voor woorden.
Damn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Mijn vader had doedelzak platen vroeger
Haha, nee, ik heb geen inside contacten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:38 schreef Prisha het volgende:
@:Recce weet jij iets meer van die X-37B space plane die 780 dagen aan het rondvliegen was en nu eindelijk geland is?
Hij landde op Kennedy Space Center afgelopen zondag. Maar wat deed dat ding 780 dagen?
Ik weet eigenlijk niets van de achtergronden van die ramp eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar dat is bij het onderzoek naar de vuurwerkramp ook gebeurd. Nog steeds ongelooflijk dat dit zo dicht bij mij in de buurt was:
[ afbeelding ]
Is het ook snoeihard en klinkt altijd valsquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:42 schreef Lyza666 het volgende:
Ik vind het een afgrijselijk geluid, zo'n doedelzak.
Het is dan ook echt een instrument voor buiten en dan ook weer niet in een stad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:42 schreef Lyza666 het volgende:
watquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Mijn vader had doedelzak platen vroeger
Het is meer een instrument voor in de open haard.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is dan ook echt een instrument voor buiten en dan ook weer niet in een stad.
Vind ik dan.
ik associeer ze altijd of met begrafenissen of met André Rieuquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is dan ook echt een instrument voor buiten en dan ook weer niet in een stad.
Vind ik dan.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is meer een instrument voor in de open haard.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is meer een instrument voor in de open haard.
owj ja? Zag je een tuinkabouter in de Intratuinquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moest vanmiddag nog aan je denken trouwens Prish
Ik met schotse adel en dan dat landschap en dat je dan in de verte doedelzakmuziek hoortquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik associeer ze altijd of met begrafenissen of met André Rieu
Ik heb een kabouter in de tuinquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj ja? Zag je een tuinkabouter in de Intratuin
Nah, ik woonde 2 kilometer verderop, maar ik kwam wel bijna dagelijks door die wijk. De schokgolf was goed te voelen, mijn zus keek naar buiten en kreeg het raam dat op een kier stond tegen haar neus. Daarvoor klonk het als onweer en alsof iemand met een kliko door de straat liep, maar dan veel harder. Die schokgolf was een raar gevoel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niets van de achtergronden van die ramp eerlijk gezegd.
Was het zo dichtbij jou? Je hebt het ook echt gehoord/gevoeld?
WEGHALEN?????? wajshweijhfjkdkl32893p;sjllk!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb een kabouter in de tuinmaar nee ik heb stukken mos weg staan halen van 30 cm
Ja deed gewoon zeer echt hoog mos diepgroen maar ja je kan moeilijk mos op je pad latenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
WEGHALEN?????? wajshweijhfjkdkl32893p;sjllk!!
Sodeknettersquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:46 schreef CarManiac het volgende:
Goeienavond allemaal.
En Prisha, sorry.ik zag je mention gisteren pas.
Groeien die bij jou in de badkamer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb een kabouter in de tuinmaar nee ik heb stukken mos weg staan halen van 30 cm
IK HAD HET WILLEN HEBBEN!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja deed gewoon zeer echt hoog mos diepgroen maar ja je kan moeilijk mos op je pad laten
Geeft niks. Jij mag dat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Sodeknetters(sorry voor mij ben je voor altijd SK). Draaien in een bel
Avond!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:46 schreef CarManiac het volgende:
Goeienavond allemaal.
Meer iets voor in de Hooglanden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Vind ik dan.
Haai zweverigequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:46 schreef CarManiac het volgende:
Goeienavond allemaal.
Ik kan me niet herinneren of we er hier wat van hoorden maar we konden wel de rook zien. Bizar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik woonde 2 kilometer verderop, maar ik kwam wel bijna dagelijks door die wijk. De schokgolf was goed te voelen, mijn zus keek naar buiten en kreeg het raam dat op een kier stond tegen haar neus. Daarvoor klonk het als onweer en alsof iemand met een kliko door de straat liep, maar dan veel harder. Die schokgolf was een raar gevoel.
En Cliff Richard.quote:
Op 3 km afstand nog die schokgolf kunnen voelen. Heftig!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik woonde 2 kilometer verderop, maar ik kwam wel bijna dagelijks door die wijk. De schokgolf was goed te voelen, mijn zus keek naar buiten en kreeg het raam dat op een kier stond tegen haar neus. Daarvoor klonk het als onweer en alsof iemand met een kliko door de straat liep, maar dan veel harder. Die schokgolf was een raar gevoel.
Ik let meer op een UI, dus mij maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:48 schreef CarManiac het volgende:
Ok. Vraag.
Zal ik weer terug gaan naar Sodeknetters, of deze houden?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt een slimme marketing zet van Danny je krijgt altijd mensen die spijt hebben
In de Bijlmer hebben ze het ook niet zo hoog op met vliegtuigen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet wel dat toen ik in Enschede was niemand echt enthousiast was over vuurwerk afsteken meer
Juust. Al heb ik wel plannen om volgend jaar naar Schotland te gaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan hebben wij er geen last van?
oh joh! Lijkt me heel bizar, je hebt denk ik geen idee van wat er gebeurt, zo ineens vanuit het niks eigenlijk. Denk met die schokgolf dat je in de gaten kreeg dat er iets was? Of pas bij het geluid van sirenes? Of helemaal niet tot het nieuws aanging?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je een nessie kopen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juust. Al heb ik wel plannen om volgend jaar naar Schotland te gaan.
Met een Hooglander danquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kan Prisha er de Veluwe mee op.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:48 schreef CarManiac het volgende:
Ok. Vraag.
Ik twijfel namelijk
mijn antwoord weet je alquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:48 schreef CarManiac het volgende:
Ok. Vraag.
Ik twijfel namelijk
Die blijft. Echt wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik let meer op een UI, dus mij maakt het niet uit.
Als je je UI maar houdt.
wie ben ik? dat drijvend lijk?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is dit toch een mooie slowchat![]()
[ afbeelding ]
In je achtertuin?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een nessie met een schotse sweater
Als je je hoofd wilt laten tollen welquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:54 schreef FANN het volgende:
en nu moet ik weer alles teruglezen zeker?
My name is Connor Macleod.quote:
Het is je lot.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben echt de enige serieuze user hier
da's waarquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel met een leuke hippie jurk of wah?
Je bent een uitgeperste drol die de weg naar het riool niet kan vinden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:56 schreef Sodeknetters het volgende:
Ja, dit voelt toch beter.
Honey, I’m home.
hell yeahquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:56 schreef Sodeknetters het volgende:
Honey, I’m home.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:56 schreef Sodeknetters het volgende:
Honey, I’m home.
Told you so.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:56 schreef Sodeknetters het volgende:
Honey, I’m home.
Zo snelquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:56 schreef Sodeknetters het volgende:
Honey, I’m home.
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere.
We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Alle users blauw en de mods op zwartquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou graag een blauwe naam willen zonder mod te zijn
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Jammer dat er geen high five emoji is.quote:
Wat een top ideequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Alle users blauw en de mods op zwart
oeh ja dat zou mooi zijn!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Jammer dat er geen high five emoji is.
Blauw is mijn lievelingskleurquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Alle users blauw en de mods op zwart
Was tof om mijn eerste account weer terug te hebben. Maar was in die tijd meer een lurker.quote:
de mijne ookquote:
Dus je had geen nickchangequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was tof om mijn eerste account weer terug te hebben. Maar was in die tijd meer een lurker.
Met Sodeknetters ben ik meer gaan posten en heb ik leuke herinneringen.
Ik blijf Sodeknetters.
Is ook om de vijand angst aan te jagen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:42 schreef Lyza666 het volgende:
Lul niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Jammer dat er geen high five emoji is.
dat ziet eruit als iets heel andersquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 23:00 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Is ook om de vijand angst aan te jagen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je had geen nickchange![]()
Deze is beter
Ja maar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 23:01 schreef Prisha het volgende: