Ik ook niet, maar hakken is ook een vorm van dansen, zeggen zequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
hakken en XTC? Of alcohol en XTC?
Ik doe niet aan XTC.
Doe eens niet zo triest zeg.quote:
ohhhhh zo jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hakken is ook een vorm van dansen, zeggen ze, Dat komt uit de House scene en in de House scene is XTC het ding. Dus lekker hakken met XTC.
Dat hakken komt dan weer omdat speed goedkoper was.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hakken is ook een vorm van dansen, zeggen ze, Dat komt uit de House scene en in de House scene is XTC het ding. Dus lekker hakken met XTC.
Je kunt een gyroscoop ook gebruiken om iets rechtop te houden als je het roterende wiel maar zwaar genoeg maakt. Praktisch zal het niet zijn in schoenen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Als de gyroscoop in je hoofd ontregeld is, heeft een gyroscoop in je schoenen geen zin.
Ohw, naja, ik zat in de buurtquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:53 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat hakken komt dan weer omdat speed goedkoper was.
Nee dan zal je schoenen nodig hebben ter grootte van een skippybal denk ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt een gyroscoop ook gebruiken om iets rechtop te houden als je het roterende wiel maar zwaar genoeg maakt. Praktisch zal het niet zijn in schoenen.
oh ja! Ik had Yasminquote:
Ik was laatst bij een optreden in Paradiso en daar werd later op de avond in de grote zaal de verjaardag van The Darkraver gevierd. Ben even wezen kijken en vond het echt heel leuk. Hoewel ik een vreemde eend in de bijt was, had ik direct contact met andere feestgangers.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze zeggen altijd dat de sfeer echt geweldig is bij hardcore feesten
Ja dat lees je vaak, maar ja die muziekquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was laatst bij een optreden in Paradiso en daar werd later op de avond in de grote zaal de verjaardag van The Darkraver gevierd. Ben even wezen kijken en vond het echt heel leuk. Hoewel ik een vreemde eend in de bijt was, had ik direct contact met andere feestgangers.
Heb je die aflevering van South Park over ballen al gezien?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dan zal je schoenen nodig hebben ter grootte van een skippybal denk ik
Ik heb werkelijk geen idee. Maar ik probeer alles uit, dus wie weet...ik hou wel van een goede sfeer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze zeggen altijd dat de sfeer echt geweldig is bij hardcore feesten
Neequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je die aflevering van South Park over ballen al gezien?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Maar ik probeer alles uit, dus wie weet...ik hou wel van een goede sfeer.
Het was hard maar toch best te doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat lees je vaak, maar ja die muziek
Geen idee maar ik doe er vrolijk aan mee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:57 schreef PP_Sound het volgende:
Wat is precies de hype van die nep Klukkluk?
Zijn ze zo verlegen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zit al 2 dagen met de Bleu Diamonds in mn hoofd
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Trieste mongooltjes met een topickaap.
Mongooltjes zijn juist altijd heel vrolijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
De mod kan je helpen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Ja, net als dikke mensen zo gezellig zijn altijd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mongooltjes zijn juist altijd heel vrolijk
Preciesquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, net als dikke mensen zo gezellig zijn altijd.
quote:
Dat zou rare beelden geven denk ikquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik woon ergens in de Biblebelt....erge refo's hier. Eerste jaar dat ik hier woonde, vierden we ons jaarlijkse Halloween feest. Doe ik altijd samen met m'n zus. Ene jaar bij haar, dan bij mij.
Skeletten en grafstenen en afgehakte handen....dat was toch Not Done hier
Jep, ik heb te maken met een triest mongooltje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:00 schreef Recce het volgende:
[..]Je hebt nu toch wel door hoe het werkt?
wat was 010 ook al weer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]Kom maar naar 010! Hier ben je welkom hoor!
Oh? Welke dan? Dan moet ik daar even rekening mee houden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas je op? Je hebt een reputatie hoog te houden.
Leuk voor die vogelquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, ik heb te maken met een triest mongooltje.
Rotterdam en omstreken. En vooral de omstreken is gezelligquote:
Daar heb ik een hele andere mening over.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rotterdam en omstreken. En vooral de omstreken is gezellig
quote:
quote:
Tsk! Dan ben je toch echt verkeerd geïnformeerdquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik een hele andere mening over.
oh ja! Nah..ik hou meer van het oosten. Nijmegenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
wat zegt Wiki dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik een hele andere mening over.
Halloowquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, ik heb te maken met een triest mongooltje.
Ervaring maar jou mag ik wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tsk! Dan ben je toch echt verkeerd geïnformeerd
Ach, ik denk het er maar net aan ligt waar je geboren bent. Daar voel je je toch het meeste thuis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja! Nah..ik hou meer van het oosten. Nijmegen
Veel users lijken te denken dat jij een kenau bent.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh? Welke dan? Dan moet ik daar even rekening mee houden.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ervaring maar jou mag ik wel.
Bostonquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, ik denk het er maar net aan ligt waar je geboren bent. Daar voel je je toch het meeste thuis.
Weet ik veel ga zelf zoeken.quote:
Zo laf ditquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel users lijken te denken dat jij een kenau bent.
Hoi!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is Kuzu van DENK.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:09 schreef Prisha het volgende:
wat is dat toch voor een rare smilie. Het lijkt op zo'n pekineesje
Lekker kusjes gevenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hebt verkering met een mongooltje
gelukkig ben ik ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hebt verkering met een mongooltje
Neequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel users lijken te denken dat jij een kenau bent.
Ik weet het ook niet maar sommigen krijgen een harde derde been van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:09 schreef Prisha het volgende:
wat is dat toch voor een rare smilie. Het lijkt op zo'n pekineesje
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:10 schreef Recce het volgende:
Badeend heeft een eigen komeet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ah ok.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan vind ik hem minder leuk geloof ik
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah ok.
Wat of wie is Kuzu en Denk dan?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah ok.
Wat of wie is Kuzu en Denk dan?
Vorige week ging het er hier over dat die smiley op Kuzu leek namelijk.quote:
Eikols ja. Je bent een cowgirl met een lange vlecht en benen tot aan je kin en een blaffer op elk heup. Pfff. Dat ze dat niet zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |