Ik ook niet, maar hakken is ook een vorm van dansen, zeggen zequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
hakken en XTC? Of alcohol en XTC?
Ik doe niet aan XTC.
Doe eens niet zo triest zeg.quote:
ohhhhh zo jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hakken is ook een vorm van dansen, zeggen ze, Dat komt uit de House scene en in de House scene is XTC het ding. Dus lekker hakken met XTC.
Dat hakken komt dan weer omdat speed goedkoper was.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hakken is ook een vorm van dansen, zeggen ze, Dat komt uit de House scene en in de House scene is XTC het ding. Dus lekker hakken met XTC.
Je kunt een gyroscoop ook gebruiken om iets rechtop te houden als je het roterende wiel maar zwaar genoeg maakt. Praktisch zal het niet zijn in schoenen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Als de gyroscoop in je hoofd ontregeld is, heeft een gyroscoop in je schoenen geen zin.
Ohw, naja, ik zat in de buurtquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:53 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat hakken komt dan weer omdat speed goedkoper was.
Nee dan zal je schoenen nodig hebben ter grootte van een skippybal denk ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt een gyroscoop ook gebruiken om iets rechtop te houden als je het roterende wiel maar zwaar genoeg maakt. Praktisch zal het niet zijn in schoenen.
oh ja! Ik had Yasminquote:
Ik was laatst bij een optreden in Paradiso en daar werd later op de avond in de grote zaal de verjaardag van The Darkraver gevierd. Ben even wezen kijken en vond het echt heel leuk. Hoewel ik een vreemde eend in de bijt was, had ik direct contact met andere feestgangers.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze zeggen altijd dat de sfeer echt geweldig is bij hardcore feesten
Ja dat lees je vaak, maar ja die muziekquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was laatst bij een optreden in Paradiso en daar werd later op de avond in de grote zaal de verjaardag van The Darkraver gevierd. Ben even wezen kijken en vond het echt heel leuk. Hoewel ik een vreemde eend in de bijt was, had ik direct contact met andere feestgangers.
Heb je die aflevering van South Park over ballen al gezien?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dan zal je schoenen nodig hebben ter grootte van een skippybal denk ik
Ik heb werkelijk geen idee. Maar ik probeer alles uit, dus wie weet...ik hou wel van een goede sfeer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze zeggen altijd dat de sfeer echt geweldig is bij hardcore feesten
Neequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je die aflevering van South Park over ballen al gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |