quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Spannend hoor, dames en heren! Een virtueel overzicht op basis van de huidige stand in Parijs.
Definitief gekwalificeerd voor de WTF![]()
1 intel
2 XL
Restant top-8![]()
3 APK
4 franklop
5 Papabassie
6 wimderon
7 Ambrosius
8 voetbalmanager2
Theoretische kanshebbers![]()
9 BobW
10 de_boswachter
12 Sebastiaan92
15 Max23
17 Vaduz
18 Szura
19 norich
20 sporttv
24 danusz1986
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Spannend hoor, dames en heren! Een virtueel overzicht op basis van de huidige stand in Parijs.
Definitief gekwalificeerd voor de WTF![]()
1 intel
2 XL
Restant top-8![]()
3 APK
4 franklop
5 Papabassie
6 wimderon
7 Ambrosius
8 voetbalmanager2
Theoretische kanshebbers![]()
9 BobW
10 de_boswachter
12 Sebastiaan92
15 Max23
17 Vaduz
18 Szura
19 norich
20 sporttv
24 danusz1986
Dat klopt! Daarnaast is @APK inmiddels ook verzekerd van een plek bij de laatste 8!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 02:08 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij kunnen we nummer 7 van de ranglijst, @:voetbalmanager2 ook afstrepen voor een plek in de PO na zijn uitschakeling in ronde 1. @:Bobw is hem nu voorbij.
Ik ga gewoon een Kiki Bertensje doen. Of dat nog voor of tijdens het toernooi is zien we nog wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 02:08 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij kunnen we nummer 7 van de ranglijst, @:voetbalmanager2 ook afstrepen voor een plek in de PO na zijn uitschakeling in ronde 1. @:Bobw is hem nu voorbij.
@APK doet volgens mij nooit mee aan de finals.... Althans eerder nooitquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een Kiki Bertensje doen. Of dat nog voor of tijdens het toernooi is zien we nog wel.
Soms welquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:APK doet volgens mij nooit mee aan de finals.... Althans eerder nooit
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Soms wel![]()
SPT / XL Tennisgame #110 - WTF!
3 matchpoints, zuur stokbrood zegquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:56 schreef Szura het volgende:
Moest wat proberen te forceren en hopen dat de mass pick faalde
Dat gaat lastig worden, moest het wel zo spelen, anders was ik nooit iemand voorbij gegaanquote:Op zaterdag 2 november 2019 16:47 schreef BobW het volgende:
Nadal geeft op dus franklop is veilig
Morgen dus de finale tussen mij (Djokovic) en Max23 (Shapovalov)
Hey ik leef ook nog! Was ooit geswitcht naar Dimi. Hup Shapo!quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:47 schreef BobW het volgende:
Nadal geeft op dus franklop is veilig
Morgen dus de finale tussen mij (Djokovic) en Max23 (Shapovalov)
Ja, maar jij bent al zeker van de Finals, daar ging het overquote:Op zaterdag 2 november 2019 17:41 schreef Papabassie het volgende:
[..]
Hey ik leef ook nog! Was ooit geswitcht naar Dimi. Hup Shapo!
Ohja nu snap ik het, Bob zat natuurlijk ook op Nadal. Succes beiden!quote:Op zaterdag 2 november 2019 17:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent al zeker van de Finals, daar ging het over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 november 2019 10:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij heb ik alles goed overgenomen, maar @:norich doet natuurljk de definitieve stand! Vandaar even in spoiler:Hij klopt, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turn the world into your dance floor.
Dan kun je hem mooi organiseren!quote:
Serieus, of?quote:
Setstanden voorspellen vind ik nog wel leuk, maar servicepercentages etc. researchen is niet echt mijn ding en dan geef ik mijn plek liever aan iemand die er wat dat betreft wel helemaal in zit en ervoor wil gaan.quote:
Ik ben zelf druk aan het rekenen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe gaat het verder met de voorspellingen, @:XL en @:franklop?
Nog eentje! 3x raden wie!!!quote:
Ik denk BobWquote:
Medvedev in 2 en Nadal in 3 kan ook nog helpen. Dan wel schifting nodigquote:Op zondag 10 november 2019 17:09 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Nu moet ik gaan juichen voor Zverev
We staan nu gelijk toch?quote:Op zondag 10 november 2019 23:08 schreef franklop het volgende:
Thiem in 2 levert mij een achterstand en Ambrosius een voorsprong op
Jij krijgt 1 punt voor thiem en we hadden er beide 2 voor Djokovicquote:
Jij hebt het aantal sets van Thiem goed toch? Of telt dat alleen als je de winnaar ook goed hebt?quote:Op maandag 11 november 2019 06:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Jij krijgt 1 punt voor thiem en we hadden er beide 2 voor Djokovic
Ieder jaar deze vraagquote:Op maandag 11 november 2019 08:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij hebt het aantal sets van Thiem goed toch? Of telt dat alleen als je de winnaar ook goed hebt?
Telt alleen als je de winnaar goed hebt.quote:Op maandag 11 november 2019 08:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij hebt het aantal sets van Thiem goed toch? Of telt dat alleen als je de winnaar ook goed hebt?
Het begon goed vandaag maar Zverev (en Nadal) moeten er nu wel heel veel gaan slaanquote:Op maandag 11 november 2019 11:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, ik zit veilig zolang er geen 27 aces geslagen worden in de laatste twee wedstrijden. Spannend hoor, @:BobW!
In dit tempo gaat het hardquote:Op maandag 11 november 2019 17:03 schreef BobW het volgende:
[..]
Het begon goed vandaag maar Zverev (en Nadal) moeten er nu wel heel veel gaan slaan
Congratz!quote:Op zondag 10 november 2019 17:09 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Nu moet ik gaan juichen voor Zverev
18 games, 16 aces.quote:Op maandag 11 november 2019 21:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
In dit tempo gaat het hard5 games, 5 aces
Dankje. Nu even gaan broeden op de voorspellingen van vandaag. Echt topsport dit!quote:Op maandag 11 november 2019 22:07 schreef Papabassie het volgende:
[..]
Congratz!
Dramatisch begin voor mij
Ongekendquote:Op maandag 11 november 2019 22:37 schreef BobW het volgende:
[..]
18 games, 16 aces.
Volgens mijn telling eentje te weinig
Sorry, mijn leven zat in de weg!quote:
Ik denk het niet. Mazzel voor BobW?quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:45 schreef franklop het volgende:
Nog een kwartier. Wat denken jullie, red @:Ambrosius het?
Daar lijkt het op.quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Mazzel voor BobW?
Haha. Mooi snel werk in ieder geval. Spannend wedstrijdje met XL.quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:21 schreef franklop het volgende:
O pff. Dacht doe het even snel als service tijdens werk
Ik lig er niet echt uit, want ik mag altijd nog bij de orga helpenquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gefeliciteerd @:Sebastiaan92, je bent geplaatst voor de halve finale!
Het wordt een lastig verhaal voor je, @:XL!
Totdat ik eruit ligquote:Op dinsdag 12 november 2019 16:49 schreef XL het volgende:
[..]
Ik lig er niet echt uit, want ik mag altijd nog bij de orga helpen
Dank voor de herinneringen, hopelijk breekt het me niet op. Winnaars allemaal hetzelfde, dus het zal puur om de sets bij Djokovic en Medvedev gaan..quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:45 schreef franklop het volgende:
Nog een kwartier. Wat denken jullie, red @:Ambrosius het?
Dat zou werkelijk waar fantastisch zijn!quote:Op woensdag 13 november 2019 09:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als Nadal wint ligt in onze groep alles volledig open!
Idd, gaat het me toch opbreken zonder schiftingsvraag.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een lul, die MedvedevNadal gaat 'm nog pakken ook, na 1-5 achter in de derde...
Dit is toch niet serieus..quote:Op woensdag 13 november 2019 17:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een lul, die MedvedevNadal gaat 'm nog pakken ook, na 1-5 achter in de derde...
Dat zal ik je vertellen, franklop!quote:Op donderdag 14 november 2019 07:55 schreef franklop het volgende:
Benieuwd wat het voor gevolgen heeft voor de standen!
Doorgegeven!quote:Op donderdag 14 november 2019 08:23 schreef franklop het volgende:
2 binnen en mijn voorspelling ook uitgestuurd.
Ik voorspel dat dit nog wel vaker fout zal gaanquote:Op donderdag 14 november 2019 08:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Doorgegeven!
'Voorspelt' moest je in de PM overigens met een -d schrijven, franklop!
quote:Op donderdag 14 november 2019 15:03 schreef franklop het volgende:
Net op tijd nog binnen! Plaats later de voorspellingen.
Zie wel dat @:wimderon weinig vertrouwen heeft in de servicebeurten van iedereen
600+ returnpunten winnen zijn er iets van 7 per game gemiddeldquote:
Gewonnen. Oh.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:26 schreef franklop het volgende:
[..]
600+ returnpunten winnen zijn er iets van 7 per game gemiddeld
Spannend, zeker vanwege de schifting! Staat momenteel op 134 TRP won...quote:
Volgens mij kan ik dan ook nog door.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wint Medvedev in 3, dan zijn franklop en Ambrosius door!
Je hebt gelijk ja, je hebt al een punt van Nadal. Maar die schiftingsvraag win je wel.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:56 schreef BobW het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dan ook nog door.
Maar dan moet Medvedev eerst maar winnen zonder veel return punten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
quote:Op maandag 30 december 2019 18:19 schreef XL het volgende:
Juan Zueco en Elikian moesten er ook mee stoppen, zodat ik kon opstaan. Wellicht is het nu tijd voor mij om iemand anders een podium te bieden. Want ook ik kan de organisatie niet dragen in 2020. ik heb er vrede mee als we ermee ophouden.... maar wat was het mooi
Bedankt iedereen en in het bijzonder norichAls we dit jaar weer van start gaan dan wil ik best helpen met de scores oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Dat wil ik er wel bij doen, maar die scores en Excel zijn niet m’n dingquote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nu nog iemand die dagelijks de keuzes aangeeft en tussen de rondes doorgeeft wie er wanneer uit is gegaan.
Daar zal ik ook nog aan moeten wennen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat wil ik er wel bij doen, maar die scores en Excel zijn niet m’n ding
Intel misschien?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:02 schreef Szura het volgende:
De OP is trouwens vernield door de klootzakken van Tinypic, heeft iemand nog back-ups hiervan?
Kan ik wel wat van maken. Is de kalender al bekend? Doet @XL die weer een keer? Dan kom je altijd op van die leuke exotische toernooien!quote:
Nee nog niet, @XL doe je ding!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Kan ik wel wat van maken. Is de kalender al bekend? Doet @:XL die weer een keer? Dan kom je altijd op van die leuke exotische toernooien!
quote:
Eventjes geduld nogquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:16 schreef Wopper1 het volgende:
OOP staat klaar om geplaatst te worden.
Hopelijk is het comité er klaar voor.
Ja de andere plaatjes werken welquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
PM ontvangen
#herewegoagain #defendingchampion #beterdanderest
Die Tinypic-dingen uit de OP had ik helaas niet als backup, dus ik moet uitzoeken wie in welk jaar wat gewonnen heeft. Is wel even een klusje, maar de rest van de OP lijkt nog wel te werken toch?
Nee, dat is een tijd geleden al aan @XL gevraagd, maar die heeft niet gereageerd.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:01 schreef franklop het volgende:
Is het toernooischema voor dit jaar al rond?
Ik PM nu met hem, gaat goedkomen!quote:Op zondag 19 januari 2020 21:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, dat is een tijd geleden al aan @:xl gevraagd, maar die heeft niet gereageerd.
Als we na de AO nog geen reactie hebben, dan moeten we zelf maar een schema verzinnen en voorleggen aan de deelnemers.
die is al zeker een tijd bezig. Althans, dat dacht ikquote:
bovenste helft schemaquote:Op maandag 20 januari 2020 13:12 schreef franklop het volgende:
En de OOP waar we voor pick 2 uit kunnen kiezen?
Klopt, alle partijen uit die helft staan er gewoon op.quote:
Knalhard!quote:
Griekspoor moet niet denken dat hij Martin-achtige trekjes mag gaan vertonen. Even de kop indrukken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |