Ik ben zelf druk aan het rekenen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe gaat het verder met de voorspellingen, @:XL en @:franklop?
Nog eentje! 3x raden wie!!!quote:
Ik denk BobWquote:
Medvedev in 2 en Nadal in 3 kan ook nog helpen. Dan wel schifting nodigquote:Op zondag 10 november 2019 17:09 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Nu moet ik gaan juichen voor Zverev
We staan nu gelijk toch?quote:Op zondag 10 november 2019 23:08 schreef franklop het volgende:
Thiem in 2 levert mij een achterstand en Ambrosius een voorsprong op
Jij krijgt 1 punt voor thiem en we hadden er beide 2 voor Djokovicquote:
Jij hebt het aantal sets van Thiem goed toch? Of telt dat alleen als je de winnaar ook goed hebt?quote:Op maandag 11 november 2019 06:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Jij krijgt 1 punt voor thiem en we hadden er beide 2 voor Djokovic
Ieder jaar deze vraagquote:Op maandag 11 november 2019 08:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij hebt het aantal sets van Thiem goed toch? Of telt dat alleen als je de winnaar ook goed hebt?
Telt alleen als je de winnaar goed hebt.quote:Op maandag 11 november 2019 08:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij hebt het aantal sets van Thiem goed toch? Of telt dat alleen als je de winnaar ook goed hebt?
Het begon goed vandaag maar Zverev (en Nadal) moeten er nu wel heel veel gaan slaanquote:Op maandag 11 november 2019 11:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, ik zit veilig zolang er geen 27 aces geslagen worden in de laatste twee wedstrijden. Spannend hoor, @:BobW!
In dit tempo gaat het hardquote:Op maandag 11 november 2019 17:03 schreef BobW het volgende:
[..]
Het begon goed vandaag maar Zverev (en Nadal) moeten er nu wel heel veel gaan slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |