ja maar in het huidige voetbal kan je niet alleen de verdedigers de schuld geven van slecht verdedigen, ze stonden continue tegen een overtalquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoals Sjaak zei je kon zondag met een tractor door de Feyenoord-defensie heenrijden.
Ik zou het als een vrijere rol opvatten voor Toornstra aan de linkerkant. Niet als een statische linie van vier spelers.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Minder zelfmoord maar ook wel een vreemde opstelling. Waarom Toornstra daar?
Klinkt eigenlijk voor geen enkele betrokkene als een gezonde werksfeer.quote:'Stam vond Feyenoord 'bijeengeraapt zooitje' en baalde van kwaliteit toptalenten'
Jaap Stam vond Feyenoord op veel vlakken maar 'een bijeengeraapt zooitje'. Althans, dat schrijft het Algemeen Dagblad dinsdag, een dag na het vertrek van Stam uit De Kuip. Stam kreeg bij zijn aanstelling de indruk dat hij met betere middelen kon werken. Dat viel De Rots van Kampen tegen.
Stam werd binnengehaald door Martin van Geel en Jan de Jong, die vertrokken toen hij nog maar net was begonnen in Rotterdam. De directie wilde met hem meedenken, maar Stam had nooit het gevoel dat hij op organisatorisch vlak bij een topclub binnen was gestapt, schrijft het AD. 'Sterker nog, Stam vond Feyenoord op veel vlakken maar 'een bijeengeraapt zooitje'.'
Stam vroeg zich al snel af of de beloofde toptalenten van Feyenoord wel echt zo goed waren. De kwaliteit viel hem uiteindelijk tegen. 'De trainer vroeg zich na één training af of ze wel de juiste lichting toppers naar hem hadden gestuurd.'
'Hij wilde in Rotterdam zijn eigen koers varen, maar voelde al snel aan dat hij in de Kuip overal strijd moest voeren. Een strijd die hij onmogelijk kon winnen. Met de jeugdopleiding, met de spelers die fysiek in zijn ogen nauwelijks iets gewend waren, met assistenten die tot het meubilair lijken te behoren.'
De resultaten vielen tegen, maar toch kreeg Stam, die tot zijn frustratie niet kon investeren in nieuwe spelers, de steun van zijn spelers. 'Stam speelde zelf jarenlang in de internationale top en kon soms maar moeilijk begrijpen dat spelers moeite hadden om dingen goed uit te voeren', schrijft De Telegraaf. De spelers merkten dat Stam ze bleef steunen en beseften dat ze tekort kwamen. Daarom bleven ze achter hem staan en gaven ze zichzelf de schuld.
Gio deed toch ook alleen aan mandekking?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je in 5 maanden je spelers niet eens kan laten zoneverdedigen en gegroepeerd druk kan laten zetten gaat er toch wel iets ernstig mis.
nee maar verbazend is het nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk voor geen enkele betrokkene als een gezonde werksfeer.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou het als een vrijere rol opvatten voor Toornstra aan de linkerkant. Niet als een statische linie van vier spelers.
Verder kon je tegen Ajax sowieso niks anders dan verdedigen, de ruimtes dichtlopen en de lange bal spelen met de hoop dat Narsingh, Sinisterra of Veltman van de ruimte profiteert om te scoren.
Als je tegen een overtal komt te staan kan je als verdediger het beste met een man meelopen die wegloopt uit het centrum, dat leer je in de F'jes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar in het huidige voetbal kan je niet alleen de verdedigers de schuld geven van slecht verdedigen, ze stonden continue tegen een overtal
Jaap Stam en zijn aversie voor jeugdige talentenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk voor geen enkele betrokkene als een gezonde werksfeer.
Van Beek is dreigender voor de goal. Onderschat die niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Veltman zou bij Feyenoord met stip de beste verdediger zijn
Nee. Het is middagpauze op het kinderdagverblijf en Dickie moet overblijvenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:57 schreef Elan het volgende:
Schijnt dat Dickie telefonisch volledig onbereikbaar is en dat dat volgens de 'kenners' een teken is dat er iets speelt met een club.
Veltman was zondag gewoon heel erg slecht aan de kant van Ajax hoor, bijna al het gevaar van Feyenoord kwam van hem af en dat is geen grap maar serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Veltman zou bij Feyenoord met stip de beste verdediger zijn
een bende in de zin dat hij gewoon wedstrijden wilde winnen ipv spelers opleidenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:56 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Jaap Stam en zijn aversie voor jeugdige talenten. Bij Jong Ajax maakte hij er ook een bende van.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Beek is dreigender voor de goal. Onderschat die niet.
IS JAAP EEN WINNAAR?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
een bende in de zin dat hij gewoon wedstrijden wilde winnen ipv spelers opleiden
Ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
een bende in de zin dat hij gewoon wedstrijden wilde winnen ipv spelers opleiden
welk gevaar? Hij speelde gewoon heel degelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veltman was zondag gewoon heel erg slecht aan de kant van Ajax hoor, bijna al het gevaar van Feyenoord kwam van hem af en dat is geen grap maar serieus bedoeld.
Moet je nagaan als hij in huidige vorm in deze ellende zou mee voetballen. Ik begrijp bij god niet wat Veltman nog bij Ajax doet eigenlijk.
Feyenoorders die zich na zondag durven te beklagen over het niveau van de defensie van Ajax, het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
welk gevaar? Hij speelde gewoon heel degelijk
0 schoten op doel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veltman was zondag gewoon heel erg slecht aan de kant van Ajax hoor, bijna al het gevaar van Feyenoord kwam van hem af en dat is geen grap maar serieus bedoeld.
Moet je nagaan als hij in huidige vorm in deze ellende zou mee voetballen. Ik begrijp bij god niet wat Veltman nog bij Ajax doet eigenlijk.
Die charge op Narsingh in het strafschopgebiedquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Idioot balverlies in de tweede minuut waar een corner uit kwam, die totaal debiele overtreding waar gewoon een strafschop voor gegeven had moeten worden... Verder zijn er geen gevaarlijke momenten geweest voor het doel van Ajax volgens mij dus ja, Veltman veroorzaakte zo'n beetje ons gevaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet dat Blind hem de bal gunt. Laatste tijd begint de opbouw te vaak bij Veltmanquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Idioot balverlies in de tweede minuut waar een corner uit kwam, die totaal debiele overtreding waar gewoon een strafschop voor gegeven had moeten worden... Verder zijn er geen gevaarlijke momenten geweest voor het doel van Ajax volgens mij dus ja, Veltman veroorzaakte zo'n beetje ons gevaar.
was een charge op de bal, onbesuisd dat wel, nogmaals een topper zal hij nooit worden maar is gewoon een hele degelijke verdediger voor NL begrippen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:04 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Die charge op Narsingh in het strafschopgebied
Na 90 minuten voetbal een keer balverlies en een overtreding op kunnen noemen om vervolgens te zeggen dat Veltman heel erg slecht speelde is wel behoorlijk op het randje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Idioot balverlies in de tweede minuut waar een corner uit kwam, die totaal debiele overtreding waar gewoon een strafschop voor gegeven had moeten worden... Verder zijn er geen gevaarlijke momenten geweest voor het doel van Ajax volgens mij dus ja, Veltman veroorzaakte zo'n beetje ons gevaar.
heeft ook met de ruimtes te maken die de tegenstander laatquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:06 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet dat Blind hem de bal gunt. Laatste tijd begint de opbouw te vaak bij Veltman
Twee domme acties die met gemak een goal van Feyenoord hadden kunnen veroorzaken. Als je verder ziet dat Feyenoord geen enkel gevaar kon stichten wegens hun eigen incompetentie dan vind ik inderdaad dat je een slechte wedstrijd hebt gespeeld, of misschien is 'instabiel maar niet afgestraft' een betere verwoording.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Na 90 minuten voetbal een keer balverlies en een overtreding op kunnen noemen om vervolgens te zeggen dat Veltman heel erg slecht speelde is wel behoorlijk op het randje.
welk gevaar precies? zijn amper over de middellijn geweest joh idioot. hoe durf je iets te zeggen over de verdediging van ajax, als je niet eens meer boven aan in het rechter rijtje staat. Waanzinnig dit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat de verdediging van Ajax, waaronder Veltman, daar ook gewoon een rol in speelde.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je verder ziet dat Feyenoord geen enkel gevaar kon stichten wegens hun eigen incompetentie
veltman is zeker niet onze beste speler of uberhaupt onze beste verdediger, maar volgens mij heb jij ook de CL wedstrijden van Ajax aan je voorbij laten gaan, die jongen staat gewoon zeer solide en is echt niet meer de veltman van voor zij blessure.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee domme acties die met gemak een goal van Feyenoord hadden kunnen veroorzaken. Als je verder ziet dat Feyenoord geen enkel gevaar kon stichten wegens hun eigen incompetentie dan vind ik inderdaad dat je een slechte wedstrijd hebt gespeeld, of misschien is 'instabiel maar niet afgestraft' een betere verwoording.
Verder is dit niet het Veltman-topic (gelukkig) dus mss het beste om het daar bij te laten
Met twee poten vooruit richting de bal vliegen is heen charge op de bal. Dat is vooral heel dom.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
was een charge op de bal, onbesuisd dat wel, nogmaals een topper zal hij nooit worden maar is gewoon een hele degelijke verdediger voor NL begrippen.
dom ja, maar vooral ook zeer ongelukkig en geen intentie de man te spelen. ik nu vast wel gekleurd zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met twee poten vooruit richting de bal vliegen is heen charge op de bal. Dat is vooral heel dom.
Solide verdediger, maar tegelijkertijd ook heel dom. Aha.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dom ja, maar vooral ook zeer ongelukkig en geen intentie de man te spelen. ik nu vast wel gekleurd zijn.
Solide verdediger die 1 keer in de 2 a 3 wedstrijdden een actie heeft die dom/onbesuisd mag worden genoemd. Maar verder gewoon sterk staat te verdedigen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Solide verdediger, maar tegelijkertijd ook heel dom. Aha.
Veltvosquote:
Nog liever dat dan de veltmuisjes die er momenteel bij Feyenoord rondlopenquote:
Doe eens niet zo ontzettend kinderachtig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
welk gevaar precies? zijn amper over de middellijn geweest joh idioot. hoe durf je iets te zeggen over de verdediging van ajax, als je niet eens meer boven aan in het rechter rijtje staat. Waanzinnig dit.
Net als je denkt dat het niet dommer kanquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lees je je eigen posts terug?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het niet dommer kan
heeft daar niks mee te maken, maar nu als feyenoord supporter durven wijzen naar een ajax speler, is gewoon waanzinnig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ontzettend kinderachtig.
Hoezo zou dat niet mogen? Omdat ik voor Feyenoord ben mag ik niet één speler van de tegenstander niet goed vinden? Dat is natuurlijk onzin, ook gewoon arrogant van je overigens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heeft daar niks mee te maken, maar nu als feyenoord supporter durven wijzen naar een ajax speler, is gewoon waanzinnig.
dat bedoel ik niet, ik deel je mening over dat Veltman niet de beste verdediger is, end at hij ook maar net het niveau heeft wat Ajax verlangt(eigenlijk net te weinig) en er zit ook gewoon niet meer in. Maar stellen dat er enig gevaar was door Feyenoord en dit kwam door Veltman, is ridicuul. Enige die ook maar enigszins een niveau haalt is Vermeer, en zelfs die zag er niet best uit zondag.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet mogen? Omdat ik voor Feyenoord ben mag ik niet één speler van de tegenstander niet goed vinden? Dat is natuurlijk onzin, ook gewoon arrogant van je overigens.
Ik vond Ajax sterk ogen zondag en Veltman dan buiten de toon vallen, omdat hij met één van zijn fouten Feyenoord terug in de wedstrijd had kunnen laten komen (naja met onze onzinmanier van spelen had Ajax even aangedrukt en dan was het 4-1 geweest, maar goed, je snapt het hopelijk wel). Omdat Feyenoord verder echt nul gevaar stichtte verwees ik daar gekscherend naar, ook met een knipoog naar een eerdere editie van de Klassieker. Misschien had ik daarna de term 'heel erg slecht' niet moeten gebruiken nadat we volledig zijn weggespeeld, maar ik vond hem wel gammel.
Weet niet wie er anders verantwoordelijk was voor die vroege onnodige corner en de discutabele overtreding in het strafschopgebied.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:19 schreef mokkiemok het volgende: Maar stellen dat er enig gevaar was door Feyenoord en dit kwam door Veltman, is ridicuul.
niet gefloten, dus geen overtredingquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet niet wie er anders verantwoordelijk was voor die vroege onnodige corner en de discutabele overtreding in het strafschopgebied.
Hij had gegeven kunnen worden, dus het was gevaarlijk. Als je een corner weggeeft omdat je onnodig balverlies lijdt ben je ook onhandig bezig. In principe geef je dan een mogelijkheid weg aan de tegenstander.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niet gefloten, dus geen overtreding
en een corner weg geven is geen gevaar, de corner zelf wel, en die werd gewoon verholpen.
je vergeet dat het ook nog eens voer een ajax verdediger gaatquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:34 schreef Ludachrist het volgende:
We zijn nu bij het punt aanbeland dat een verdediger heel slecht speelt als hij een keer onnodig een corner weggeeft? In het Feyenoord-topic?
Hij zegt dat niet, alleen dat hij verdedigend zondag wat steken liet vallen. Wat feitelijk juist is. Alleen niet zo'n relevante discussie verder hier.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:34 schreef Ludachrist het volgende:
We zijn nu bij het punt aanbeland dat een verdediger heel slecht speelt als hij een keer onnodig een corner weggeeft? In het Feyenoord-topic?
Ik zei het wel maar ik nam het al terug. En ja, gelukkig zijn er verder geen andere problemen bij Feyenoord inderdaadquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zegt dat niet, alleen dat hij verdedigend zondag wat steken liet vallen. Wat feitelijk juist is. Alleen niet zo'n relevante discussie verder hier.
Wie zou jij nou graag voor de groep zien ouwe reus, of heb de moed volledig opgegeven inmiddels?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:46 schreef onlogisch het volgende:
@:Gurneyisbestoke gaat weer eens de mist in.
Probleem is dus dat ik doel op een eerdere post waarop gereageerd wordt. Over vier jaar benoemde ik daar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zag net waar je staat in de Eredivisie Toto, dus deze post neem ik met een korreltje zout.
Dickie z’n prepaidkaart is gewoon weer opquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:57 schreef Elan het volgende:
Schijnt dat Dickie telefonisch volledig onbereikbaar is en dat dat volgens de 'kenners' een teken is dat er iets speelt met een club.
Dan kan je nog gewoon gebeld worden, idioot.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dickie z’n prepaidkaart is gewoon weer op
Dan kan je nog wel gewoon gebeld worden, alleen niet bellen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dickie z’n prepaidkaart is gewoon weer op
Oh die overtreding waarbij Veltman gewoon de bal raakte.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mag blijkbaar niet over een Ajax speler zeggen dat hij matig is, dan wordt men ziedend. Is mij wel vaker opgevallen. Jouw reactie was nogal overtrokken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heeft daar niks mee te maken, maar nu als feyenoord supporter durven wijzen naar een ajax speler, is gewoon waanzinnig.
Dat is toch logisch? Als ik een hele dure auto heb, mag iemand met een wat mindere auto daar ook geen mening over hebben. Dat je dat niet begrijpt zeg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet mogen? Omdat ik voor Feyenoord ben mag ik niet één speler van de tegenstander niet goed vinden? Dat is natuurlijk onzin, ook gewoon arrogant van je overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat mag wel, dat doe ik zelf ook, juist nu het goed gaat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Je mag blijkbaar niet over een Ajax speler zeggen dat hij matig is, dan wordt men ziedend. Is mij wel vaker opgevallen. Jouw reactie was nogal overtrokken.
Afgelopen zondag viel het allemaal wel mee inderdaad. Maar wat wil je tegen een tandeloos Feyenoord. Al had hij wel wat mazzel dat er geen pingel werd gegeven, want dat was het 100%.
Voor nu prima. Met Dickie 4e worden. Ondertussen een nieuwe directie aanstellen (geen Koevermans als vaste ad) en een nieuwe trainer in uiterlijk maart aanstellen zodat hij zich bezig kan houden met volgend seizoen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:18 schreef Ali_boo het volgende:
Dick Advocaat en Feyenoord zijn op dit moment met elkaar in gesprek. De Rotterdammers hopen de 72-jarige trainer aan te stellen als opvolger van de vertrokken Jaap Stam.
Advocaat bevestigt in gesprek met Radio 1 het contact met Feyenoord. "Ik vind het heel moeilijk om te liegen, maar dat ze interesse hebben, dat is wel zo. Feyenoord gaat een beslissing nemen over wat ze gaan doen en dan zullen ze het wel bekend maken."
Akkoordquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat mag wel, dat doe ik zelf ook, juist nu het goed gaat.
echter krijg ik nogal de kriebels als mensen beginnen voer Veltman. Aangezien die het gewoon zeer goed doet sinds hij terug is van zijn blessure, we zijn de Ligt al bijna vergeten. Heeft dat gat gewoon ingevuld zonder echt veel problemen, maar zoals ik eerder al stel het is geen geweldenaar en zit nu aan zijn top.
je zegt afgelopen zondag viel het wel mee, daar wil ik dan juist op zeggen, het valt heel eht seizoen al mee met veltman. Is niet meer de veltman van voor dit seizoen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is toch logisch? Als ik een hele dure auto heb, mag iemand met een wat mindere auto daar ook geen mening over hebben. Dat je dat niet begrijpt zeg.ik wil die vergelijking best aan, dit is echter meer dat de gene in een goedkoop barrel zegt tegen de man met de dure auto, dat zijn auto niet lekker zit, nadat zijn eigen auto de geest heeft gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
natuurlijk mag dat maar ik blijf er ook bij dat hij beter is dan wat er bij Feyenoord achterin staat en dat is misschien nog treuriger.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Je mag blijkbaar niet over een Ajax speler zeggen dat hij matig is, dan wordt men ziedend. Is mij wel vaker opgevallen. Jouw reactie was nogal overtrokken.
Afgelopen zondag viel het allemaal wel mee inderdaad. Maar wat wil je tegen een tandeloos Feyenoord. Al had hij wel wat mazzel dat er geen pingel werd gegeven, want dat was het 100%.
[..]
Dat is toch logisch? Als ik een hele dure auto heb, mag iemand met een wat mindere auto daar ook geen mening over hebben. Dat je dat niet begrijpt zeg.Op zich niet zo’n goede analogie, omdat wij geen Feyenoord hebben. Wij zijn alleen fan. Als ik nu verklaar geen fan meer van Feyenoord te zijn maar voor Ajax, dan is dat in principe zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
laat het anders gewoon effe gaan, goffetommequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich niet zo’n goede analogie, omdat wij geen Feyenoord hebben. Wij zijn alleen fan. Als ik nu verklaar geen fan meer van Feyenoord te zijn maar voor Ajax, dan is dat in principe zo.
sprak toevallig een maat van hem vanmorgen, probleem met Stam was dat die de vleugel vrij wilde houden voor Karsdorp waardoor hij naar binnen moest, dan heb je weinig aan hem was zijn lezingquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:32 schreef Elan het volgende:
Narsingh zal wel blij zijn mocht het daadwerkelijk tot een hereniging komen met Dickie.
[..]
Dat is toch logisch? Als ik een hele dure auto heb, mag iemand met een wat mindere auto daar ook geen mening over hebben. Dat je dat niet begrijpt zeg.Het is een beetje simpel als je tegen iemand met een Bentley uitgebreid gaat vertellen wat een treurige kutauto hij heeft terwijl je zelf een Fiat Multipla rijdt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
Ik verveel mij heel erg vandaag op werkquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
laat het anders gewoon effe gaan, goffetomme
Pro-tip: ga lezen over bitcoin.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verveel mij heel erg vandaag op werk
dat is niet wat hier gebeurde, mongoloidquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is een beetje simpel als je tegen iemand met een Bentley uitgebreid gaat vertellen wat een treurige kutauto hij heeft terwijl je zelf een Fiat Multipla rijdt.
hoe zou Scrummie zijn dagen inmiddels vullenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verveel mij heel erg vandaag op werk
Zeker, maar irrelevant.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk mag dat maar ik blijf er ook bij dat hij beter is dan wat er bij Feyenoord achterin staat en dat is misschien nog treuriger.
voorlopig welquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:36 schreef aTypisch het volgende:
Blijft die assistent van Stam ook nog zitten?
Het beleid van het technisch hart was om met jeugd te werken en zoveel mogelijk talenten te laten doorstromen naar het eerste elftal . Maar ik begrijp dat ze daar inmiddels van zijn afgestapt gezien de gesprekken met Advocaatquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor nu prima. Met Dickie 4e worden. Ondertussen een nieuwe directie aanstellen (geen Koevermans als vaste ad) en een nieuwe trainer in uiterlijk maart aanstellen zodat hij zich bezig kan houden met volgend seizoen.
Deze gaat niet echt op, maar prima.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is een beetje simpel als je tegen iemand met een Bentley uitgebreid gaat vertellen wat een treurige kutauto hij heeft terwijl je zelf een Fiat Multipla rijdt.
De situatie is inmiddels ook anders. Op dit moment is er eigenlijk geen beleid en is er crisis qua resultaat. Heb je een puinruimer nodig met ervaring.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het beleid van het technisch hart was om met jeugd te werken en zoveel mogelijk talenten te laten doorstromen naar het eerste elftal . Maar ik begrijp dat ze daar inmiddels van zijn afgestapt gezien de gesprekken met Advocaat
Ach, ze negeren voor het gemak maar even dat Veltman de bal raakte. En maar blijven huilen dat het een penalty had moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk mag dat maar ik blijf er ook bij dat hij beter is dan wat er bij Feyenoord achterin staat en dat is misschien nog treuriger.
Over die penalty worden we het niet eens maar dat maakt voor het resultaat in deze wedstrijd ook niet zoveel uit.
misschien zit @Charlotte3 ook op het VIVA forumquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:36 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe zou Scrummie zijn dagen inmiddels vullen
Ik persoonlijk zou nooit in die puinzooi stappen. Er valt helemaal geen eer te behalen en zolang er geen beleid wordt gemaakt blijft het dweilen met de kraan open. Er zal echt heel snel “iets” moeten veranderen want anders zie ik niet zo gauw een ervaren trainer in stappen en wordt je opgezadeld met een veredelde jeugdtrainer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:39 schreef fetX het volgende:
[..]
De situatie is inmiddels ook anders. Op dit moment is er eigenlijk geen beleid en is er crisis qua resultaat. Heb je een puinruimer nodig met ervaring.
Ik ben ook geen fan van Dick, maar voor nu vind ik het een hele logische stap. We moeten weer naar de mogelijkheden presteren op het veld.
Dick doet het wel hoor, eerzuchtig genoegquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou nooit in die puinzooi stappen. Er valt helemaal geen eer te behalen en zolang er geen beleid wordt gemaakt blijft het dweilen met de kraan open. Er zal echt heel snel “iets” moeten veranderen want anders zie ik niet zo gauw een ervaren trainer in stappen en wordt je opgezadeld met een veredelde jeugdtrainer.
Dick is prima, kunnen ons geen betere wensen, maar wel weer korte termijn-oplossing. Je had natuurlijk nooit in deze situatie terecht mogen komen. Ik word er strontziek van, wanneer gaan we weer gewoon beleid voeren bij deze club (dus met een directie en een trainer die geen noodoplossing is)quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in deze situatie is magic dick toch niet gek?
helaas
Hij zal het vooral moeten doen omdat hij Feyenoord er bovenop wil helpen en door de puinhoop heen wil kijken maar als notabene stam zegt niks met deze selectie te kunnen dan vraag ik me af of Dickie dat anders ziet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dick doet het wel hoor, eerzuchtig genoeg
die RVC zijn ook maar amateurs als het op voetbal aankomt, die Van Bodegem en Troost zouden ook hun conclusies moeten trekken, gewoon gefaald.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dick is prima, kunnen ons geen betere wensen, maar wel weer korte termijn-oplossing. Je had natuurlijk nooit in deze situatie terecht mogen komen. Ik word er strontziek van, wanneer gaan we weer gewoon beleid voeren bij deze club (dus met een directie en een trainer die geen noodoplossing is)
Bedoel waar wachten we nou eigenlijk op. De droomkandidaten(inmiddels zijn het al 4 functies) die vanzelf uit de hemel komt vallen?
Als je met niks beter kans komen dan Dick dan mag de hele club lekker doodvallen .quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:39 schreef fetX het volgende:
[..]
De situatie is inmiddels ook anders. Op dit moment is er eigenlijk geen beleid en is er crisis qua resultaat. Heb je een puinruimer nodig met ervaring.
Ik ben ook geen fan van Dick, maar voor nu vind ik het een hele logische stap. We moeten weer naar de mogelijkheden presteren op het veld.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou nooit in die puinzooi stappen. Er valt helemaal geen eer te behalen en zolang er geen beleid wordt gemaakt blijft het dweilen met de kraan open. Er zal echt heel snel “iets” moeten veranderen want anders zie ik niet zo gauw een ervaren trainer in stappen en wordt je opgezadeld met een veredelde jeugdtrainer.
alle functies gewoon interim bezettenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
die RVC zijn ook maar amateurs als het op voetbal aankomt, die Van Bodegem en Troost zouden ook hun conclusies moeten trekken, gewoon gefaald.
maar ja dan blijft alleen Koevermans over
Dat zal allemaal wel maar je moet op een gegeven toch verder. Welke BVO opereert er nou zo, waar RVC-leden elkaar gewoon van (tijdelijke) baantjes voorzien, al heeft de persoon in kwestie 0 ervaring in de hoedanigheid van zo'n functiequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
die RVC zijn ook maar amateurs als het op voetbal aankomt, die Van Bodegem en Troost zouden ook hun conclusies moeten trekken, gewoon gefaald.
maar ja dan blijft alleen Koevermans over
ze wilden Eenhoorn maar die komt niet en het was een heel kort lijstje, nu dus Koevermans als AD, dat is van het kaliber Gudde, dan misschien Arnesen en het plaatje is weer rond en kan verder iedereen blijven zittenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel maar je moet op een gegeven toch verder. Welke BVO opereert er nou zo, waar RVC-leden elkaar gewoon van (tijdelijke) baantjes voorzien, al heeft de persoon in kwestie 0 ervaring in de hoedanigheid van zo'n functie.
Je kan/moet op een gegeven moment na maanden puzzelen toch wel een directie kunnen installerenOf zouden ze het oprecht wel prima vinden zo
de trainer wordt dat nu ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alle functies gewoon interim bezetten
ik zou er niet te veel hoop aan ophangen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:15 schreef Elan het volgende:
Is echt te hopen dat men na dit seizoen met een of ander geniaal uitgewerkt concept komt voor de komende decennia waar het hele seizoen keihard aan is gewerkt.
Anders kan je de tijd die er overheen gaat om poppetjes neer te zetten eigenlijk niet legitimeren.
Als je uit komt bij figuren als Ferry de Haan zijn er toch nog wel andere mensen die je kunt benaderen? Koevermans moet nu blijkbaar opeens maar in vaste dienst gaan treden als Algemeen Directeur. Wat een idioterie weer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze wilden Eenhoorn maar die komt niet en het was een heel kort lijstje, nu dus Koevermans als AD, dat is van het kaliber Gudde, dan misschien Arnesen en het plaatje is weer rond en kan verder iedereen blijven zitten
Ik snap maar niet dat alles in het teken van Eenhoorn lijkt te staan, daar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze wilden Eenhoorn maar die komt niet en het was een heel kort lijstje, nu dus Koevermans als AD, dat is van het kaliber Gudde, dan misschien Arnesen en het plaatje is weer rond en kan verder iedereen blijven zitten
Exact. Feyenoord is de wanhoop nabij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in deze situatie is magic dick toch niet gek?
helaas
#ANNOUNCEAMERIKAANSEINVESTEERDERSquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:15 schreef Elan het volgende:
Is echt te hopen dat men na dit seizoen met een of ander geniaal uitgewerkt concept komt voor de komende decennia waar het hele seizoen keihard aan is gewerkt.
Anders kan je de tijd die er overheen gaat om poppetjes neer te zetten eigenlijk niet legitimeren.
mee eens en nu die Kinsbergen bij AZ weg is zou ik daar voor gaan maar die is van dik hout zaagt men planken en ze hebben denk ik liever zo'n trekpop als Koevermansquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik snap maar niet dat alles in het teken van Eenhoorn lijkt te staan, daar.
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat ze Koevermans echt als permanente AD zien, en ik heb geen al te hoge pet op van de (overgebleven) beleidsbepalers.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens en nu die Kinsbergen bij AZ weg is zou ik daar voor gaan maar die is van dik hout zaagt men planken en ze hebben denk ik liever zo'n trekpop als Koevermans
Ben je gek?!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien zit @:charlotte3 ook op het VIVA forum
Och jongen toch.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat ze Koevermans echt als permanente AD zien.
mee eens maar dat kan dus eigenlijk alleen maar betekenen dat de RVC wil blijven bepalen ipv controlerenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat ze Koevermans echt als permanente AD zien, en ik heb geen al te hoge pet op van de (overgebleven) beleidsbepalers.
Nu instappen is beter dan toen Stam is instapte. Je hebt niet zoveel te verliezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 14:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je leven niet zoveel noemenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nu instappen is beter dan toen Stam is instapte. Je hebt niet zoveel te verliezen.
Krabby hequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat ze Koevermans echt als permanente AD zien, en ik heb geen al te hoge pet op van de (overgebleven) beleidsbepalers.
Als je dan vervolgens Koevermans gewoon een vaste aanstelling geeft heb je wel echt compleet schijt aan allesquote:"Aangezien de procedure om te komen tot de aanstelling van een nieuwe algemeen directeur nog niet volledig is afgerond, heeft Feyenoord commercieel directeur Mark Koevermans bij de bond opgegeven als ad interim CEO. Waardoor de lopende procedure om te komen tot een CEO de komende tijd weliswaar voortvarend maar ook zorgvuldig en weloverwogen kan plaatsvinden", reageerde woordvoerder Raymond Salomon volgens het Algemeen Dagblad.
Dat had Stam ook niet. Hij kon als Ajacied al vrij weinig goed doen om te beginnen. Volgens mij had hij het liefst nog voor het seizoen zijn ontslag ingediend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nu instappen is beter dan toen Stam is instapte. Je hebt niet zoveel te verliezen.
Beenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:54 schreef BB-King het volgende:
Een paar andere kandidaten mocht Dick Advocaat niet willen.
- Arie Haan
- Ruud Gullit
- Mario Been
- Fred Rutten
- Erwin Koeman
En anders toch maar vragen of Jan Boskamp zijn cluppie uit de brand wil helpen.
Ruud Gullit ????quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:54 schreef BB-King het volgende:
- Arie Haan
- Ruud Gullit
- Mario Been
- Fred Rutten
- Erwin Koeman
Hey, hij was destijds niet te benijden!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ruud Gullit ????![]()
De man die bij Feyenoord 40/45 man op de loonlijst had staan. Ik blijf erbij, de ellende is pas echt begonnen met Gullit.
Bosz als TD was toch ook geen succes of is dat dezelfde periode?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ruud Gullit ????![]()
De man die bij Feyenoord 40/45 man op de loonlijst had staan. Ik blijf erbij, de ellende is pas echt begonnen met Gullit.
De andere suggesties vind je wel prima begrijp ik?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ruud Gullit ????![]()
Was eerder verdienste van Bosz, dacht ik?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ruud Gullit ????![]()
Cory Gibsquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ruud Gullit ????![]()
Ja ook zo 1.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Was eerder verdienste van Bosz, dacht ik?
Net daarna. Bij Gullit was Wotte nog TD volgens mij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bosz als TD was toch ook geen succes of is dat dezelfde periode?
Door het toevoegen van Erwin Koeman lijkt het lijstje precies net niet sarcastischquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:54 schreef BB-King het volgende:
- Arie Haan
- Ruud Gullit
- Mario Been
- Fred Rutten
- Erwin Koeman
Ik heb nog steeds sterk het gevoel dat Eenhoorn uiteindelijk wel komt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens maar dat kan dus eigenlijk alleen maar betekenen dat de RVC wil blijven bepalen ipv controleren
Hou dat gevoel vast, we zijn zo terug na de reclame.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds sterk het gevoel dat Eenhoorn uiteindelijk wel komt.
ik eigenlijk niet meer nu die Kinsbergen bij AZ weg is, had het idee dat ze die ook een beetje als backup hadden gehaald in het geval dat Boekhoorn zou vertrekken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds sterk het gevoel dat Eenhoorn uiteindelijk wel komt.
Eind van het jaar moet de knoop doorgehakt worden mbt het nieuwe stadion (al kan dat best inmiddels weer uitgesteld zijn, heb het niet zo gevolgd)quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik eigenlijk niet meer nu die Kinsbergen bij AZ weg is, had het idee dat ze die ook een beetje als backup hadden gehaald in het geval dat Boekhoorn zou vertrekken.
Ik heb gekliktquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
www.isariehaandood.nl
NEE.
GODVERDOMME.
Tijd voor een nieuwe UI.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:20 schreef De_Kraam het volgende:
De terugkeer van Been - Beenhakker zou op zich best geinig zijn. Het seizoen is toch al verloren.
Komt ie "weer" thuis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:20 schreef De_Kraam het volgende:
De terugkeer van Been - Beenhakker zou op zich best geinig zijn. Het seizoen is toch al verloren.
Interviewer : 'Mario, wat heeft je doen besluiten terug te keren naar Feyenoord?'quote:
Wat een malle vent ben je toch ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:24 schreef onlogisch het volgende:
Als Dick de interim coach wordt neem ik tot het einde van het seizoen een Dick Advocaat UI.
Oh het is wel lachen met jou hoor!quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:24 schreef onlogisch het volgende:
Als Dick de interim coach wordt neem ik tot het einde van het seizoen een Dick Advocaat UI.
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:24 schreef onlogisch het volgende:
Dat scheelt wel jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zijn we eindelijk van die malle UI van hem af.
Aldus iemand met een Nouri UI.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zijn we eindelijk van die malle UI van hem af.
Een beroep doen als in..?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Feyenoord moet een beroep doen op Wijnaldum en de Vrij.
En die Italiaanse midvoor. Speelt hij nog?
We keep in touchquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die zat toch gisteren bij VI in die rolstoel? #dtv
nou nou nouquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die zat toch gisteren bij VI in die rolstoel? #dtv
Sow, dat zijn uitsprakenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:24 schreef onlogisch het volgende:
Is met pensioen toch?quote:
Nouja dat spreekkoor was feitelijk toch gewoon juistquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is met pensioen toch?
Denk trouwens dat na dat akkefietje bij ons waarin zijn vrouw werd toegezongen wij bij hem op de zwarte lijst staan.
zijn nieuwe vrouw is feyenoord fan en hoopt al jaren dat hij er ooit gaat trainen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is met pensioen toch?
Denk trouwens dat na dat akkefietje bij ons waarin zijn vrouw werd toegezongen wij bij hem op de zwarte lijst staan.
Einde carriere 2 seizoenen in de Kuip uitbollenquote:
Dat duurt nog wel een jaar of vier.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Einde carriere 2 seizoenen in de Kuip uitbollen
Gebleken is dat zoiets goed werkt, ook "in de kleedkamer".
ah ja, want die twee zijn al op de leeftijd om uit te bollenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Einde carriere 2 seizoenen in de Kuip uitbollen
Gebleken is dat zoiets goed werkt, ook "in de kleedkamer".
Guidetti terughalenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Feyenoord moet een beroep doen op Wijnaldum en de Vrij.
En die Italiaanse midvoor. Speelt hij nog?
Toch heb ik enigszins begrip voor dat vGaal het niet heel leuk vondquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja dat spreekkoor was feitelijk toch gewoon juist
Hij beweert zelf van niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is met pensioen toch?
Gaat toch niet gebeuren. Past niet en krediet zal 0,0 zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan knip ik mijn SCC in 2e hoor. Als Louis komt![]()
Was het rust?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Net 1 minuut gekeken bvan Jong Feyenoord.
Beter voetbal in een Feyenoord shirt dit seizoen nog niet gezien.
Ik kon hier stiekem wel om lachenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja dat spreekkoor was feitelijk toch gewoon juist
Liever degraderen dan een ervaren vakman als trainer "die niet past"?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren. Past niet en krediet zal 0,0 zijn
Wie heeft het over degraderen? Stam had al weinig krediet, dan heeft Lowie dat helemaal niet natuurlijk. Dat hij een vakman is ontkent niemand denk ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Liever degraderen dan een ervaren vakman als trainer "die niet past"?
Lekker boeiend of iemand krediet heeft of niet, heb liever dat iemand een goede trainer is. Juist bij voorkeur iemand zonder kredietquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wie heeft het over degraderen? Stam had al weinig krediet, dan heeft Lowie dat helemaal niet natuurlijk. Dat hij een vakman is ontkent niemand denk ik.
Het filmpje is helaas nergens meer te vindenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 17:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is met pensioen toch?
Het is niet mijn mening, ik zie ook liever een vakman. Maar we weten toch hoe een deel van het Legioen is..quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend of iemand krediet heeft of niet, heb liever dat iemand een goede trainer is. Juist bij voorkeur iemand zonder krediet
Jurgen Klopp moet je niet willen, geen Feyenoord-bloed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet. Een soort man bijt hond.
Geen Advocaat en Gijp meer als duo bij de CL. Jammer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:46 schreef Duveldrinker het volgende:
Dickie morgen gepresenteerd volgens Wilfriet.
quote:Dick Advocaat wordt zoals verwacht de nieuwe trainer van Feyenoord. De 72-jarige Hagenaar volgt de opgestapte Jaap Stam op en tekent tot het einde van het seizoen in Rotterdam. Advocaat neemt John de Wolf, ook trainer van tweede-divisionist Spakenburg, mee als assistent naar de Kuip. Ook Cor Pot wordt de rechterhand van Advocaat, die afscheid neemt van Jean-Paul van Gastel, Denny Landzaat en Roy Makaay.
Het is niet de eerste keer dat Advocaat wordt ingehuurd als troubleshooter. In december 2009 werd hij bij AZ de tijdelijke opvolger van de ontslagen Ronald Koeman, een baan die hij tot het einde van het seizoen combineerde met zijn functie als bondscoach van België. De Alkmaarders haalden hem in oktober 2013 terug als interim-trainer nadat Gertjan Verbeek de laan uitgestuurd was. Ook dit keer bleef hij tot het einde van het seizoen.
De voormalig trainer van onder meer PSV, Rangers, Zenit St. Petersburg en de ex-bondscoach van Nederland, Zuid-Korea, België, Rusland en Servië is de laatste jaren vooral populair bij ploegen in nood. In maart 2015 werd hij ingehuurd voor een tijdelijk klus door Sunderland, dat hij met succes behoedde voor degradatie. Advocaat wilde daarna vertrekken, tekende uiteindelijk toch bij, maar stapte in oktober na een beroerde competitiestart alsnog op.
Feyenoord haalde hem in februari van 2016 binnen als klankbord voor trainer Giovanni van Bronckhorst. Een vriendendienst. De rol in de luwte leek hem niettemin op het lijf geschreven. Ook dit keer zat zijn taak er na een paar maanden weer op.
Een jaar later, na een mislukt avontuur bij Fenerbahce, werd hij voor de derde keer bondscoach van het Nederlandse elftal. Andermaal voor een reparatieklus. Als opvolger van Danny Blind moest Advocaat proberen om alsnog het WK van 2018 te halen. Daarin slaagde hij net niet, maar hij kreeg Oranje wel weer aan de praat.
Dat lukte hem niet bij Sparta (december 2017 – mei 2018) waar hij degradatie niet kon voorkomen. FC Utrecht werd een seizoen later zijn volgende club in nood. Na het ontslag van Jean-Paul de Jong kreeg hij het bij die ploeg wel weer op de rails. FC Utrecht werd zesde en plaatste zich voor de voorrondes van de Europa League.
Niet voor het eerst nam Advocaat daarna afscheid als trainer. Het wachten was echter op een volgende – tijdelijke - klus. Die krijgt hij nu bij Feyenoord.
Iemand die alles bewezen heeft als trainer en eentje die geen fossiel is.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 07:25 schreef DeeBee het volgende:
Advocaat en De Wolf, haha. Dit is dus precies de reden waarom Feyenoord in deze situatie zit, dit kan niet meer in het hedendaagse voetbal... Een fossiel en iemand die nog nooit iets bewezen heeft als trainer, lol.
Wat ouwehoer je nou steeds man? Heb je een beperking?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 00:28 schreef KingRoland het volgende:
Heel Rotterdam naar de tering en de club boeit het helemaal niets.
En dat terwijl Rotterdam de club heeft geholpen en de fans ook. Ga maar eens naar Kralingen joh
Jaaaaa!! Interim ALLES!quote:
Ik heb echt nog niemand positieve dingen horen zeggen over John de Wolf. Maar jij zal het vast beter wetenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 07:34 schreef DeeBee het volgende:
Ja en lekker druk doen en schreeuwen voor de groep is het enige dat nodig is in het hedendaagse voetbal.
Dick is weldegelijk een fossiel, zijn ideeen en tactiek en opstellingen waren 20 jaar geleden relevant misschien.
Maar nu er een 'icoon' in de staf zit, is alles weer goed hoor. Volksmenner De Wolf genot en Het Legioen is weer zoet.
Busquote:Op woensdag 30 oktober 2019 07:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Verfrissing in de staf is in ieder geval positief. Ben benieuwd hoe Advocaat het gaat neerzetten.
Ja dat zit er dik in.quote:
Dat laatste vind ik dan wel weer jammerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zolang John de Wolf de interviews niet doet zie ik het probleem niet. Gelukkig heeft Dick Zeljko Petrovic niet opgetrommeld.
Als trainer valt dat inderdaad misschien wel mee, maar dan is het toch des te zotter dat je zo iemand opneemt in de staf? Dat is dan toch alleen voor z'n imago of iets. Vrij apart.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 07:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb echt nog niemand positieve dingen horen zeggen over John de Wolf. Maar jij zal het vast beter weten
Ik wil Gullit terug.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik dan wel weer jammer
ik vind het niet zo vreemd dat hij iemand neemt die de club kentquote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als trainer valt dat inderdaad misschien wel mee, maar dan is het toch des te zotter dat je zo iemand opneemt in de staf? Dat is dan toch alleen voor z'n imago of iets. Vrij apart.
Het puinruimen krijgt nu natuurlijk prioriteit, maar een nieuw verloren seizoen en tussenpaus als Dick maakt de problemen alleen maar groter. En Dick degradeerde ook nog bij z'n laatste reddingsklus, al zal top-5 met Feijenoord nu vast nog wel lukken.
Sinds wanneer maken mensen zich druk om de tweede assistent? John de Wolf is gewoon een ervaren trainer met als bonus een Feyenoord achtergrond. Niks mis mee man. Ik ben ook niet onder de indruk van zijn praatjes op televisie maar hij zal heus wel in staat zijn om met pionnen te sjouwen en de ballen op te pompen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als trainer valt dat inderdaad misschien wel mee, maar dan is het toch des te zotter dat je zo iemand opneemt in de staf? Dat is dan toch alleen voor z'n imago of iets. Vrij apart.
Het puinruimen krijgt nu natuurlijk prioriteit, maar een nieuw verloren seizoen en tussenpaus als Dick maakt de problemen alleen maar groter. En Dick degradeerde ook nog bij z'n laatste reddingsklus, al zal top-5 met Feijenoord nu vast nog wel lukken.
interim is hotquote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:20 schreef Kerftminister het volgende:
Wat moeten we nu weer met Advocaat. Laatste jaren niks gepresteerd, plus weet je zeker dat de jeugd, waar ze het zogenaamd op in gingen zetten weer het tweede plan wordt.
Krijg je ook nog John de Wolf erbij
Ofwel je interim directie besluit na 3 maanden seizoen alles om te gooien, nee dat zal vast goed uitpakken.
Ben er ff helemaal klaar mee.
De Wolf zal wel een keuze van Dick zijn, omdat Dick na Gio wel doorhad dat hij niet echt populair was in Rotterdam.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Inzetten op jeugd? Jeugd verliest zo'n beetje alles. Ook nauwelijks vertegenwoordigd in nationale elftallen. Er loopt niet zoveel bijzonders rond.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:20 schreef Kerftminister het volgende:
Wat moeten we nu weer met Advocaat. Laatste jaren niks gepresteerd, plus weet je zeker dat de jeugd, waar ze het zogenaamd op in gingen zetten weer het tweede plan wordt.
Krijg je ook nog John de Wolf erbij
Ofwel je interim directie besluit na 3 maanden seizoen alles om te gooien, nee dat zal vast goed uitpakken.
Ben er ff helemaal klaar mee.
"Feyenoord is mooie kloep. Twaalfde plek is schande. Iedereen in de Nederland weet, Feyenoord moet meedoen voor die kampioenschap. Toen Diek mij belde ik zei gelijk ja."quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik dan wel weer jammer
Noem mij één ding waaruit blijkt dat John de Wolf iets van voetbalverstand toevoegt aan de technische staf.quote:
Het seizoen is nog lang, er is nog van alles te winnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:27 schreef Perrin het volgende:
Feyenoord heeft met Dick iig een prima kans om het seizoen nog enigszins te redden.
Nu nog een wat supporters die er wél in geloven ipv dat gejammer en wie weet is de weg naar boven weer gevonden.
heeft Dick toch ook niet nodig, gaat alleen om het opvangen van de achterklapquote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Noem mij één ding waaruit blijkt dat John de Wolf iets van voetbalverstand toevoegt aan de technische staf.
Iemand waar het boosvolk wél respect voor heeft.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft Dick toch ook niet nodig, gaat alleen om het opvangen van de achterklap
GERT JAN MOET BLIJVUHquote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iemand waar het boosvolk wél respect voor heeft.
ze stonden ook in de tuin bij Gio dus denk niet dat ze respect kunnen spellenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iemand waar het boosvolk wél respect voor heeft.
Ook Dick heeft natuurlijk gewoon assistenten nodig. Die man is ook maar een trainer, denk je dat die in zijn eentje nog alle trainingsvormen gaat bedenken en voordoen ofzo?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft Dick toch ook niet nodig, gaat alleen om het opvangen van de achterklap
Dick heeft multomappen volquote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ook Dick heeft natuurlijk gewoon assistenten nodig. Die man is ook maar een trainer, denk je dat die in zijn eentje nog alle trainingsvormen gaat bedenken en voordoen ofzo?
Ik ken hem en zijn kwaliteiten op dat gebied niet, maar hij zit toch al 20 jaar in het trainersvak. Daarnaast denk ik dat Feyenoord wel wat behoefte heeft aan clubmensen met al die interims in de gelederen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Noem mij één ding waaruit blijkt dat John de Wolf iets van voetbalverstand toevoegt aan de technische staf.
Heb je een herseninfarct gehad of zo? John heeft ervaring bij wat amateurclubjes. Als jij die ervaring ruim voldoende vindt om een ondersteunende rol te vervullen bij Feyenoord dan is voor mij het failliet wel nabij.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Sinds wanneer maken mensen zich druk om de tweede assistent? John de Wolf is gewoon een ervaren trainer met als bonus een Feyenoord achtergrond. Niks mis mee man. Ik ben ook niet onder de indruk van zijn praatjes op televisie maar hij zal heus wel in staat zijn om met pionnen te sjouwen en de ballen op te pompen.
Welke naam had jij graag gezien ouwe reus?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je een herseninfarct gehad of zo? John heeft ervaring bij wat amateurclubjes. Als jij die ervaring ruim voldoende vindt om een ondersteunende rol te vervullen bij Feyenoord dan is voor mij het failliet wel nabij.
Jij kijkt ook GTST he? Heeft hij daar nog in gespeeld?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
John de Wolf zat vorige week nog bij ranking the stars .
Dick zet het gewoon aardig neer en dan komen punten vanzelf maar een oplossing is het verder niet, wie weet dat Arnesen als hij komt er een beetje lijn in gaat krijgen maar bij Feyenoord lijkt het nog een grotere chaos op bestuurlijk niveau dan in Brexit UK.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ken hem en zijn kwaliteiten op dat gebied niet, maar hij zit toch al 20 jaar in het trainersvak. Daarnaast denk ik dat Feyenoord wel wat behoefte heeft aan clubmensen met al die interims in de gelederen.
Ik zeg of denk niet dat De Wolf de verlosser is, maar ik heb het idee dat geen enkele naam met open armen ontvangen zou worden door de fans.
niet dat ik weet.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jij kijkt ook GTST he? Heeft hij daar nog in gespeeld?
ja zoals mensen als Landzaat, van Gastel en Makaay?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:01 schreef PicoMMP het volgende:
Daarnaast denk ik dat Feyenoord wel wat behoefte heeft aan clubmensen met al die interims in de gelederen.
Alleen Van Gastel van dat rijtjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:14 schreef Zocalo het volgende:
[..]
ja zoals mensen als Landzaat, van Gastel en Makaay?
(lol)twitter:RvM1908 twitterde op dinsdag 29-10-2019 om 23:03:07Beste @Feyenoord media afdeling, zouden jullie het filmpje van Advocaat’s eerste werkdag vanuit de auto naar zijn kantoor achterwege kunnen laten, maak liever een filmpje dat Koevermans zijn bureau aan het leegruimen is.👍🏻 #tip #KoevermansOut reageer retweet
Nu trainer bij Feyenoord.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
John de Wolf zat vorige week nog bij ranking the stars .
Landzaat is een jood, Makaay heeft een jaartje bij Feyenoord gespeeld. De Wolf is een icoon.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:14 schreef Zocalo het volgende:
[..]
ja zoals mensen als Landzaat, van Gastel en Makaay?
Wat ben je nou raar aan het doen? Net alsof het hogere wiskunde is om de rol van tweede assistent te vervullen bij Feyenoord. Die man zit twintig jaar in het trainersvak. Had je Fabio Capello als assistent willen hebben?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je een herseninfarct gehad of zo? John heeft ervaring bij wat amateurclubjes. Als jij die ervaring ruim voldoende vindt om een ondersteunende rol te vervullen bij Feyenoord dan is voor mij het failliet wel nabij.
Houd je mand lekker op Dumpertquote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:21 schreef Cyanide- het volgende:
Je weet ook alweer helemaal hoe dit gegaan isAdvocaat was waarschijnlijk de enige die het bestuur kon bedenken en toen heeft er vast iemand geroepen 'er moet wel een echte Feyenoorder naast om het publiek een beetje tevreden te houden, zeker als we al die assistenten er uit schoppen'. Toen herinnerde Troost zich dat hij John de Wolf vorige week nog bij Ranking the Stars had gezien en zo geschiedde het.
Mand.
Hele RvC dient 1 op 1 vervangen te worden. Net als bij Ajax toen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:36 schreef Quasimoto het volgende:
Ik kan mij prima vinden in wat er de afgelopen 24 uur is gebeurd. Nu Koevermans nog weg en we kunnen #weeropbouwen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft in ieder geval wel een grote mond
Nee, de meerderheid zal hier niet blij mee zijn lijkt me.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 07:34 schreef DeeBee het volgende:
Maar nu er een 'icoon' in de staf zit, is alles weer goed hoor. Volksmenner De Wolf genot en Het Legioen is weer zoet.
Maar kom op, W.C. Pot en De Wolf hebben die tactisch ook maar iets te vertellen denk je? Prima trainersstaf voor de jaren 90 maar we zitten bijna in 2020.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:47 schreef hhh38 het volgende:
Ik snap de mensen die nu kritiek hebben niet. De volgende trainer kon geen misser meer zijn.
Er moet eerst een nieuwe directie komen voor je weer aan de lange termijn kan gaan denken. Die tijd word je nu gegund met een ervaren trainer die aan het eind van het seizoen gewoon klaar is. De Wolf als assistent, tja, in ieder geval goed dat die anderen weg zijn denk ik.
Ik neem aan dat het voor een maand of 6-7 isquote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar kom op, W.C. Pot en De Wolf hebben die tactisch ook maar iets te vertellen denk je? Prima trainersstaf voor de jaren 90 maar we zitten bijna in 2020.
Die kans is levensgroot. Vermoed dat ze inderdaad voor Fraser gaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het voor een maand of 6-7 is
Geen man overboord dus
Al is het horrorscenario dat we volgend jaar met Fraser, Kuyt en De Wolf overblijven wel aanwezig. Want EKTE FEYENOORDERS
Dat bedacht ik me net ook inderdaad. Hopelijk stellen ze de komende maanden iemand aan als TD die het daar niet mee eens is.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen man overboord dus
Al is het horrorscenario dat we volgend jaar met Fraser, Kuyt en De Wolf overblijven wel aanwezig. Want EKTE FEYENOORDERS
Ze hoeven het komende half jaar ook niet zoveel te doen. Bus parkeren, counteren, ergens tussen plek 3 en 6 eindigen en Dick kan weer weg. Dat red je ook wel met je jaren '90 tactieken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar kom op, W.C. Pot en De Wolf hebben die tactisch ook maar iets te vertellen denk je? Prima trainersstaf voor de jaren 90 maar we zitten bijna in 2020.
dat geldt voor Dick natuurlijk maar ondanks dat zet hij het altijd wel goed neer, hielp ook Gio uit de brand wat jaren terug.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit scenarioquote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen man overboord dus
quote:
Klinkt wel als iemand die hier volledig op zijn plek isquote:Op woensdag 11 april 2018 20:15 schreef yats het volgende:
Grappig al dat gel*l weer van supporters van andere clubs. Fraser ontslaan was de enige juiste beslissing gezien het spel de afgelopen 2 jaar en het ontbreken van enige logica, tactiek of spelvreugde daarin. Ik hoop van harte dat hij bij Sparta het wel laat zien,want zowel bij ADO als Vitesse heeft hij het niet laten zien. Het is dat hij zoveel vrienden bij de media heeft die zijn praatjes geloven en Vitesse alleen tegen de top 3 zien spelen...
Sowieso vind ik de roep om Fraser wat vreemd. Had gewoon een belabberd jaar in de Eerste Divisie achter de rug en is gepromoveerd door een opleving in de play-offs.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:18 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Klinkt wel als iemand die hier volledig op zijn plek is
'LOPUH VOOR JE GELD!!!! WERKEN!!!' Ik heb zin in John!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:29 schreef cemeteryslut het volgende:
Het zal wel weer allemaal weer niet goed zijn hier, maar ik kijk uit naar de Wolf als assistent! Dat lijkt me geweldig voor moraal van spelers én supporters. Mij hebben ze hoor.
MOUWEN OPSTROPEN EN OVER MIJN LIJK MENTALITEITquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:29 schreef cemeteryslut het volgende:
Het zal wel weer allemaal weer niet goed zijn hier, maar ik kijk uit naar de Wolf als assistent! Dat lijkt me geweldig voor moraal van spelers én supporters. Mij hebben ze hoor.
Het is een bedrijf waar miljoenen in om gaan. En dan komen aanzetten met een "gezellige" kerel ipv iemand met kennis van zaken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:29 schreef cemeteryslut het volgende:
Hij doet wel goed bij Spakenburg dus hij zal er wel enig verstand van hebbenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
John de Wolf moet lekker in reclames blijven spelen want van voetbal heeft ie 0 verstand. Zeker weer onder het mom van “imposante verschijning”. Wanneer haalt Feyenoord eens mensen binnen met echt voetbalverstand. De Wolf...OPTAFFEN
Idd,quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
John de Wolf moet lekker in reclames blijven spelen want van voetbal heeft ie 0 verstand. Zeker weer onder het mom van “imposante verschijning”. Wanneer haalt Feyenoord eens mensen binnen met echt voetbalverstand. De Wolf...OPTAFFEN
Jij bent door Droomparken geselecteerd om uit het Grote Boek een naam te mogen uitzoeken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wellicht dat mensen met echt voetbalverstand hun handen niet willen branden aan een zinkend schip waar geen eer aan te behalen valt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Qua prestaties was het wel aardig met die promotie maar men had behoorlijk wat kritiek over het veldspel. Hij stapt ook op na dit seizoenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij doet wel goed bij Spakenburg dus hij zal er wel enig verstand van hebben
Staan ergens onderaan toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij doet wel goed bij Spakenburg dus hij zal er wel enig verstand van hebben
Gewoon blind vertrouwen op de tactische inzichten van iemand die de 70 gepasseerd is, zo doen we dat in het moderne voetbal.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Net alsof Dick Advocaat tactische input van wie dan ook nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |