abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:17:22 #1
163650 Greys
pi_189680897
Komend weekend zullen Cee en ik namens dit Songfestivalforum aanwezig zijn bij een Brainstorm fanprogramma Songfestival 2020, georganiseerd door OGAE.

Zij hebben uiteraard zelf al ideeën voor de fanbeleving, maar willen graag weten of ze met die voornemens op de juiste weg zitten. Daarnaast zijn ze benieuwd naar de ideeën van andere betrokken partijen én van de fans zelf. Daarom organiseren zij een speciale brainstormdag, waarbij ze met in gesprek gaan met fans en andere Nederlandse fanorganisaties.

NPO/AVROTROS en de stad Rotterdam zijn ook uitgenodigd en ongetwijfeld geïnteresseerd in hoe we het Songfestival en Nederland/Rotterdam Eurovisie maximaal kunnen beleven.

Denk mee en wij leggen jouw idee namens jou voor!
Heb jij creatieve ideeën over de manier waarop de festivalfanbeleving straks naar een hoger level getild kan worden, bijvoorbeeld bij de invulling van het EuroFanCafé en Eurovision Village? Laat het ons weten!

- Wat hoop je in de stad Rotterdam allemaal te kunnen beleven in de Songfestivalperiode?

- Wat hoop je te zien en beleven tijdens ie periode in Eurovision Village?

- Wat zou je evt ánders willen aan Eurovision Village tov andere jaren?

- Heb je andere ideeën voor iets leuks voor de fans in de stad in die periode?

Etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:41:56 #2
39237 crew  H_T
2733
pi_189681361
Ik ben nog nooit in een Fan Village geweest, maar het lijkt mij wel leuk om een ESF-karaoke te hebben waarbij je van te voren niet weet met wie je gaat zingen :) Dus je geeft je op voor een bepaald nummer en wordt dan gematcht met iemand die dat lied ook heeft gekozen. Dit geheel zou ik dan wel in een niet al te grote tent doen :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:52:44 #3
163650 Greys
pi_189681506
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben nog nooit in een Fan Village geweest, maar het lijkt mij wel leuk om een ESF-karaoke te hebben waarbij je van te voren niet weet met wie je gaat zingen :) Dus je geeft je op voor een bepaald nummer en wordt dan gematcht met iemand die dat lied ook heeft gekozen. Dit geheel zou ik dan wel in een niet al te grote tent doen :P
Jaa! Leuk! Open Up your stembanden! :D
En Open Up to andere fans!

Erg leuk idee Tim!
Dit soort dingen zoeken we.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:07:33 #4
87554 Cee
Welluk?
pi_189681781
Ik wil een silent disco dat is alles wat ik wil. Oké en nog veel meer.
Misschien is er een pop up museum? Waar het draaiorgel van Sieneke, de glitterpakken van de Toppers, de trommels van Treble staan. Met doorlopend oude beelden op een scherm.

In het kader van Open Up een Eurovision Escape room, ingericht als kleedkamer en daar moet je binnen bepaalde tijd uit komen om op tijd op te treden. Code naar het openen van de deur kan je halen door vragen op te lossen.
  ESF Reporter dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:08:26 #5
87554 Cee
Welluk?
pi_189681803
Foodtrucks met specialiteiten uit alle deelnemende landen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:11:35 #6
163650 Greys
pi_189681852
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 12:08 schreef Cee het volgende:
Foodtrucks met specialiteiten uit alle deelnemende landen.
Joah. Sowiesó eentje erbij met echt typisch Nederlandse dingen. Haring happen. Bitterballen. Etc. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:12:43 #7
163650 Greys
pi_189681878
En ajb meer punten om drinken te kunnen halen. In Lissabon stonden we op Eurovision Village de halve show in de rij voor een flesje water.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_189682442
* goede schone toiletten, met een koning die daarvoor ijvert moet dat wel gewoon goed geregeld zijn.
* Een pubquiz (via de/een app mee te spelen) waarbij je merch kan winnen.
* Optredens van (oud) artiesten, de presentatoren die er eens langs lopen, Cornald die een quiz doet
* Stand waar je vlaggen/vlaggetjes kunt kopen (dokkumer vlaggencentrale benaderen?), liefst ESF/landvlaggen/ESF-hartje met je eigen landvlag er in
* Afterparty direct na de tv-uitzending zodat men niet ineens tegelijk weg moet.
* Vraag de organisatie achter het Holland Heineken House? die weten hoe ze moeten knallen :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Peter op 29-10-2019 16:46:12 ]
dag
pi_189682462
Ik weet niet hoe zo’n villiage werkt, maar misschien is een #SayCheese photobooth wel iets. Dat je met z’n allen op de foto kunt, wat dan onder #SayCheese wordt gepost op de twitter of instagram of zo.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:13:29 #10
163650 Greys
pi_189682797
Jaaaa allemaal erg leuk. We hadden zelf ook al een lijstje en zetten dit er allemaal bij. Alles dat tot nu toe genoemd wordt is absoluut tof. Zou ik zelf ook echt leuk vinden! :D

In Lissabon was echt amper wat te doen op het plein. Zo zonde. Ja de show kon je prima op groot scherm kijken en de bewaking enzo uitstekend geregeld, maar er kunnen veel leukere dingen bedacht worden idd die daar óók kunnen op momenten dat er geen show is.

Dus blijf maar lekker doorkomen met jullie ideeën! _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:52:12 #11
39237 crew  H_T
2733
pi_189683415
In pretparken in Amerika hebben ze soms tv's hangen in de wachtrij om het publiek te vermaken. Daar zenden ze vaak wat reclame op uit, afgewisseld met Looney Tunes en trivia. Ik neem aan dat er wel wat schermen zijn daar, dus in aangepaste vorm zou dat prima voor tussendoor kunnen als er verder toch niets gebeurt met de schermen :)

Dus wat promotie voor wat er verder nog te beleven valt in Village of in de stad (met tijden), clipjes van oude inzendingen en wat triviavragen tussendoor.

[ Bericht 8% gewijzigd door H_T op 29-10-2019 13:58:08 ]
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_189683491
In het kader van beveiliging en de slogan kunnen beveiligers ook een bord of spandoek hebben hangen met ‘safety first, open up’ bij de bagage/tassencheck. _O-

Als er iets van quizzen of escape rooms oid georganiseerd worden, zou ik dat onder een soort Arcade Area laten vallen, als een eerbetoon aan Duncan.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:02:11 #13
163650 Greys
pi_189683554
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 13:58 schreef Mandy040986 het volgende:
In het kader van beveiliging en de slogan kunnen beveiligers ook een bord of spandoek hebben hangen met ‘safety first, open up’ bij de bagage/tassencheck. _O-

Als er iets van quizzen of escape rooms oid georganiseerd worden, zou ik dat onder een soort Arcade Area laten vallen, als een eerbetoon aan Duncan.
:D

OPEN UP those bags. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:02:27 #14
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189683557
Optredens van:
*Artiesten van dat jaar (hun nummer+nog een paar extra)
*Artiesten uit andere jaren die het nog steeds goed doen bij esf fans
*Nederlandse artiesten die esf covers zingen

Verder zorg dat je op slecht weer in speelt. In mei kan het ook zomaar goed regenen in Nederland, maar ook 25 graden zijn met volle zon. Zorgt dat er genoeg overkoepelende tenten etc. zijn.

Zorgt dat fans genoeg keuze hebben qua eten; een Nederlands broodje voor de lunch maar ook warme opties, genoeg drinken (water en alcohol opties), gevarieerde opties voor avondeten, gevarieerd qua cultuur (Nederlandse en de andere landen) maar ook qua dieet (salades tot vette hap en zoetigheid).
pi_189683626
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 14:02 schreef Greys het volgende:

[..]

:D

OPEN UP those bags. _O-
Ja. :D


Open up and join the club. _O-
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:18:08 #16
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_189683757
Koekhappen. #openupdabekkie *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_189685859
Eettentjes/foodtrucks en dingetjes zoals De Parade lijkt me ook tof om er bij te hebben.
dag
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:05:24 #18
163650 Greys
pi_189686019
Jullie ideeën zijn super!

Denk ook nog iets buiten de Village ajb. Dingen die je in de stad zelf zou willen tegenkomen, in het OV, wat je ook maar echt leuk zou vinden als fan en een beetje haalbaar lijkt. Stad Rotterdam is ook aanwezig bij de brainstorm namelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:11:07 #19
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189686083
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 17:05 schreef Greys het volgende:
Jullie ideeën zijn super!

Denk ook nog iets buiten de Village ajb. Dingen die je in de stad zelf zou willen tegenkomen, in het OV, wat je ook maar echt leuk zou vinden als fan en een beetje haalbaar lijkt. Stad Rotterdam is ook aanwezig bij de brainstorm namelijk.
Zorg dat er meer mensen aanwezig zijn op plekken met OV en andere hotspots in de stad zoals koopgoot en Markthal en zorg dat er informatie wordt uitgedeeld over OV, veiligheid en hoe dingen er aan toe gaan. Leg de OV chipkaart uit of deel ze desnoods gratis uit (zonder geld erop nog). Geef ook de informatie zodat je kan voorkomen dat internationale fans opgelicht worden of in onveiligere gebieden in Rotterdam ter recht komen.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 18:04:14 #20
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189686750
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 17:05 schreef Greys het volgende:
Jullie ideeën zijn super!

Denk ook nog iets buiten de Village ajb. Dingen die je in de stad zelf zou willen tegenkomen, in het OV, wat je ook maar echt leuk zou vinden als fan en een beetje haalbaar lijkt. Stad Rotterdam is ook aanwezig bij de brainstorm namelijk.
Afgelopen mei hingen er in Amsterdam digitale abri's met quotes uit oorlogsverhalen. Door de QR-code te scannen kreeg je dan het (luister)verhaal op je telefoon.

Zoiets zou natuurlijk ook met het ESF kunnen: deelnemers van nu die iets extra's vertellen, een stukje van hun liedje. Maar ook historische momenten of feitjes over het ESF.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 18:33:33 #21
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_189687204
Kan er ergens dichtbij Rotterdam een strand gevonden worden 200 m als Eurovision-Beach, waarbij dit wordt uitgewerkt tot een sociaal project.. ‘t is maar een idee natuurlijk..

Een esc-windmolen-route langs tulpen-velden met de fiets voor fans waarbij blog&vlog viraal de wereld kan veroveren en misschien in de windmolens mini esc-shops kunnen ingericht worden voor 2 weken

#OpenUP via Europoort towards the modest Dutch landscape .. and back to the venue ..

✈🇳🇱🏙🚴🏼♂🏖🏕🎿🏟🌃
pi_189687849
Ik heb niet zulke briljante ideeën als jullie, maar in Nederland wil het nog weleens regenen (in elk geval vaker dan in Lissabon, Kiev of Tel Aviv). Misschien een goede reden om na te denken over een programma dat waterproof is? En ESF-paraplu’s?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_189687930
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 17:05 schreef Greys het volgende:
Jullie ideeën zijn super!

Denk ook nog iets buiten de Village ajb. Dingen die je in de stad zelf zou willen tegenkomen, in het OV, wat je ook maar echt leuk zou vinden als fan en een beetje haalbaar lijkt. Stad Rotterdam is ook aanwezig bij de brainstorm namelijk.
Wellicht samenwerking met de app-makers van Rotterdam Routes aangaan? Via hun app kan je te voet en per fiets Rotterdam verkennen. Je komt dan op plekken die je als 'standaard' toerist niet zo gauw zou ontdekken. Vond ik, toen ik net in Rotterdam woonde, super leuk om de stad te leren kennen.

Om een idee te krijgen, alle routes staan hier: https://rotterdamroutes.nl/routes/
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:26:38 #24
163650 Greys
pi_189687981
We zetten het allemaal in onze lijst! _O_ Dank tot zo ver allen, jullie kunnen deze week nog plannen kwijt hier.

En weet dat we niet met de 'eer' gaan strijken, ze weten al dat wij namens dit forum en de fans alhier komen en dat we met ideeën komen die jullie hebben aangedragen. Met een paar van onszelf erbij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:59:45 #25
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_189688602
In het kader van “OpenUp” is het wellicht goed om op vertoon van je ESF ticket korting of gratis toegang te krijgen tot musea en andere bezienswaardigheden in Rotterdam. Of gratis/met korting reizen met het OV.
Just do it »
pi_189689679
* Jan Smit die een Nederlandstalige Karaokeshow presenteert in het village. Met ESF-nummers natuurlijk.
* Of een 'beste zangers' idee op het podium op de niet ESF-avonden tussendoor (2 avonden toch?) die gelijk live uitgezonden of gestreamed wordt. De Beste zangers Live ESF-editie.
dag
pi_189689703
* vraag de RET om de 'ding-dong' voor de omroep te vervangen door 'Ding-a-dong' of de eerste tonen van de ESF-tune :+
dag
pi_189690164
Vast niet realiseerbaar, maar misschien de omroepen in het OV laten inspreken door de Nederlandse inzending?
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:31:39 #29
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_189690208
Het lijkt mij leuk als de Euroclub ook toegankelijk gaat zijn voor fans en niet alleen voor geaccrediteerde pers (volgens mij is dat andere jaren wel zo). Dat je daar entree voor moet betalen prima, maar lijkt mij wel een meerwaarde!

Verder vond ik de ideeën die Cee destijds had met containers (een per land) in het Eurovillage heel erg leuk!
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:56:51 #30
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_189690621
Vrienden.. ff sory maar wat betekent OV 🤔
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:57:44 #31
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189690637
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 21:56 schreef fatix het volgende:
Vrienden.. ff sory maar wat betekent OV 🤔
Openbaar vervoer ;) Dus in dit geval vooral alle bussen en trams in de stad!

(Hoewel ik ook wel gewoon voor door het hele land ben :D )
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_189691224
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 20:57 schreef Peter het volgende:

* Of een 'beste zangers' idee op het podium op de niet ESF-avonden tussendoor (2 avonden toch?) die gelijk live uitgezonden of gestreamed wordt. De Beste zangers Live ESF-editie.
Heel leuk idee! OG3ne die CATS zingen, of Birds O+
't Echte en 't ware!
pi_189691244
Ik wil die pins van Cee.. staan ze op jullie lijstje?
:D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 oktober 2019 @ 23:09:06 #34
163650 Greys
pi_189691856
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 22:32 schreef Mlita het volgende:
Ik wil die pins van Cee.. staan ze op jullie lijstje?
:D
Ja! Bij het deel over de zeecontainer per land met daarin spulletjes en info van dat deelnemende land. :Y

[ Bericht 15% gewijzigd door Greys op 29-10-2019 23:16:27 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_189692372
Wat leuk dat jullie bij de brainstormsessie aanwezig zijn dames! En ook heel fijn dat jullie ons niet vergeten O+

Ik ga er nog even over nadenken, maar eerste wat in me opkomt is dat sfeer erg belangrijk is en dat je dus voelt dat het songfestival in town is. Neem aan dat de meeste fans op het centraal station aankomen dus laat Rotterdam dat vooral leuk aankleden. Er hangt dacht ik ook een groot scherm waar de videoclips op getoond kunnen worden van de deelnemende landen en dan graag met geluid ja :P . Dat zou bij mij meteen als fan al wel het songfestivalgevoel naar boven halen. Eventueel aangevuld met bekende songfestival klassiekers.

Ook het OV zelf voorzien van reclame aan de buitenkant (niet iets nieuws, maar helpt wel mee voor het gevoel iig). Ov-personeel leuk aankleden met kleding waarop Open Up op staat, aangevuld met een eigen idee/tekst van het OV.
~The present is all there is~
pi_189692545
Een songfestival-spel (via een app zou te gek zijn, maar lijkt me een beetje kort dag) waarbij fans punten kunnen scoren en kans maken op een leuke en vooral bijzondere prijzen. De vragen en/of opdrachten die fans moeten uitvoeren brengen ze naar verschillende plekken in Rotterdam. Voor de stad zelf een mooie kans om bezoekers kennis te laten maken met plekken die nog niet zo bekend zijn bij een groot publiek, maar zeker de moeite waard zijn om te bezoeken. Verbindt er een hashtag aan zodat ook op social media Rotterdam flink op de kaart wordt gezet.
~The present is all there is~
pi_189693041
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 21:57 schreef Meke het volgende:

[..]

Openbaar vervoer ;) Dus in dit geval vooral alle bussen en trams in de stad!
En de metro's. :p


Ik zou wel graag overal duidelijk de programmering en plattegronden zien staan. Zodat men dat niet online hoeft op te zoeken steeds of een boekje onhandig bij zich moet dragen. Dat mis ik nu nog vaak op festivals.


Misschien nog iets doen met fietsen of logo op fietspaden of iets dergelijks.
Hotapnyc
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 30 oktober 2019 @ 07:51:55 #38
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189693460
Wat leuk, :D!

Je hebt zo’n Insta-account ‘gespotin010’ waar elke week een Rotterdammer het account beheert en de stad door zijn/haar ogen laat zien. Het is natuurlijk wel leuk om dit aan te passen tijdens ESF! Duncan komt uit Spijkenisse, niet Roffa, maar misschien kunnen ze daar eenmalig overheen kijken, :@? Of wellicht kan een willekeurige Rotterdamse ESF-fanaat het account dan overnemen?

Verder - en ik weet niet of dit hier hoort - maar er zijn natuurlijk genoeg Nederlanders in het buitenland tijdens ESF (mezelf incluis, :'( ). Denk aan backpackers, expats en emigranten.

Het lijkt me wel heel vet als die niet vergeten worden. Misschien inderdaad livestreams (erg toegankelijk) of interactieve dingen via Socials en/of apps - niet enkel de ESF app (dit is maybe meer voor de wat grotere fans?). Iets dat ook wat laagdrempeliger is zodat je er als niet-grote of überhaupt niet-fan (maar wel specifiek Nederlander!!) ook in het buitenland geconfronteerd mee kan worden, zou ook chill zijn (denk dus aan ‘gespotin010’ bijv.).

Edit; wat ik dus eigenlijk bedoel is een soort virtuele Nederlandstalige shout-out naar de Nederlanders in het buitenland. Het is toch anders dan e-info die gericht is op ‘alle buitenlandse fans’. Nederlands kennen Nederland immers al en soms is een klein stukje NL in het buitenland wel leuk - zeker als je bijv. al langere tijd weg bent (expat, emigranten, sommige backpackers). Dat zou ik dus graag zien wb fanprogramma; dat deze Nederlanders niet worden vergeten want zij komen geen tv-items hierover tegen, zien de reclame niet en missen de leuke gimmicks in steden.

[ Bericht 9% gewijzigd door ChipsZak. op 31-10-2019 07:55:47 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_189695280
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 22:30 schreef Japepk het volgende:

[..]

Heel leuk idee! OG3ne die CATS zingen, of Birds O+
Of de huidige deelnemers oude of huidige inzendingen laten zingen..
dag
pi_189695594
Misschien is het ook wel leuk om een Eurovision Village / fanzone twitteraccount aan te maken. Met foto’s en filmpjes van de activiteiten daar, in het kader van Open Up.

Zodat mensen denk van: Ohwahleuk, daar wil ik ook heen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 oktober 2019 @ 10:55:00 #41
163650 Greys
pi_189695722
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 10:46 schreef Mandy040986 het volgende:
Misschien is het ook wel leuk om een Eurovision Village / fanzone twitteraccount aan te maken. Met foto’s en filmpjes van de activiteiten daar, in het kader van Open Up.

Zodat mensen denk van: Ohwahleuk, daar wil ik ook heen.
Wij willen daar zelf ook verslag gaan doen! :Y Dat hadden we als één van de eerste dingen op het lijstje, meer zichtbaarheid online van de dingen eromheen. Niet alleen vanuit het perscentrum en op en rond het podium, maar juist ook laten zien hoe het leeft in de stad zelf en op het Eurovision Village plein. w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 30 oktober 2019 @ 10:57:56 #42
368283 ato
pi_189695758
Misschien is het leuk om een leuk kort interview met alle winnaars of laatste 10 winnaars van de decade te laten zien. Maar dan wel samen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_189696019
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 10:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Wij willen daar zelf ook verslag gaan doen! :Y Dat hadden we als één van de eerste dingen op het lijstje, meer zichtbaarheid online van de dingen eromheen. Niet alleen vanuit het perscentrum en op en rond het podium, maar juist ook laten zien hoe het leeft in de stad zelf en op het Eurovision Village plein. w/
Leuk. w/ *O*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 oktober 2019 @ 11:18:41 #44
163650 Greys
pi_189696029
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:17 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Leuk. w/ *O*
Maar het staat dus iig op het lijstje om ook daar te noemen. :Y Want het zou tof zijn als het officiële team daar ook eens iets meer mee doet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_189696105
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar het staat dus iig op het lijstje om ook daar te noemen. :Y
Top. :)
Denk ook echt dat dat veel toevoegt. Ook voor mensen die er niet heen kunnen ie het leuk om heel de beleving eromheen te kunnen volgen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 oktober 2019 @ 11:28:00 #46
163650 Greys
pi_189696155
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:24 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Top. :)
Denk ook echt dat dat veel toevoegt. Ook voor mensen die er niet heen kunnen ie het leuk om heel de beleving eromheen te kunnen volgen.
Zeker. Er zijn echt nog te veel mensen die niet weten wat bv Eurovision Village nou precies is en inhoudt. Zonde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_189696267
Is daar al een uitlegtopic over?
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Zeker. Er zijn echt nog te veel mensen die niet weten wat bv Eurovision Village nou precies is en inhoudt. Zonde.
dag
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 oktober 2019 @ 12:16:34 #48
163650 Greys
pi_189696845
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:35 schreef Peter het volgende:
Is daar al een uitlegtopic over?
[..]

Nope! Als je zin hebt om te maken, mag altijd natuurlijk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 31 oktober 2019 @ 01:26:37 #49
39237 crew  H_T
2733
pi_189709300
Genoeg mensen die op het ESF afkomen zullen niet uit Rotterdam komen. Rotterdam Centraal is hoog zat, in elk geval aan de kant waar de stad ligt. Daar kan mooi een groot ESF-logo hangen in de aanloop naar het feest :) Eventueel ook op andere plaatsen in de stad, om het eerder genoemde gevoel te geven dat het ESF echt in de stad is.

Daarop voortborduren: met kleine ESF-logo's op stoeptegels kan je een soort route uitzetten naar de voor het ESF belangrijke punten. Zodat als je de metrohalte bij Ahoy hebt bereikt je daarna alleen maar de logo's hoeft te volgen tot je bij de zaal bent. Als verschillende sporen vlak bij elkaar loopt moet je misschien met andere vlaggen werken om de bestemming duidelijker te maken (ESF-hart met Nederlandse vlag loopt naar Ahoy, ESF-hart met Zweedse vlag (of zo) loopt naar de fanzone, enz.). Als de sporen niet dicht bij elkaar lopen en er geen kans op verwarring is kan je elke tegel een andere vlag geven, maar wel allemaal het ESF-hart.

Op het oog zijn er minder metrostations dan dat er winnende ESF-inzendingen zijn geweest. Voor de toeristen is het misschien leuk om op elke halte een winnaar in het zonnetje te zetten op de een of andere manier (maar dan niet door constant het nummer te draaien), bijvoorbeeld met foto's op de muren of pilaren, songtekst of trivia erbij. Extra bevestiging dat je dezelfde halte hebt als eerder, leuk en als je wil kan je van alle opties een foto maken. Eventueel zet je de alternatieve benamingen (station Take me to your heaven) op een papieren kaart of in een app, als dat niet voor onnodige verwarring zorgt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 31 oktober 2019 @ 07:56:15 #50
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189709954
Ik heb nog even een verduidelijking toegevoegd aan mijn post, :@.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')