Die zie ik niet hoorquote:Op donderdag 7 november 2019 17:02 schreef James1988 het volgende:
Nee, de 101 heeft geen bestemmingsdisplay. Dit is een 146
quote:
DB heeft meerdere generaties dubbeldeksrijtuigen. De meeste dubbeldeksrijtuigen in Duitsland zijn van de 4e generatie, al zijn er nog wel wat oudere dosto's in dienst. Langzamerhand stroomt ook de 5e generatie, "Dosto 2010", in. Deze zijn te herkennen aan o.a. LED-verlichting, en -voor het eerst- is er ook een aangedreven kopbak.quote:Heeft DB eigenlijk meer generaties van dit dubbeldeks stoptrein spul? Of is dit hetzelfde dat icm BR111 rijdt?
Nu niet, maar wie weet later vanavondquote:Op donderdag 7 november 2019 17:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je dat er boven de twee voorruiten nog een kleinere ruit zit over de hele breedte. Daar zit het display
[..]
DB heeft meerdere generaties dubbeldeksrijtuigen. De meeste dubbeldeksrijtuigen in Duitsland zijn van de 4e generatie, al zijn er nog wel wat oudere dosto's in dienst. Langzamerhand stroomt ook de 5e generatie, "Dosto 2010", in. Deze zijn te herkennen aan o.a. LED-verlichting, en -voor het eerst- is er ook een aangedreven kopbak.
Als je een uur de tijd hebt....
Correct.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oudere dosto's is generatie 1/2/3?
Correct, bij aangedreven kopbakken vervalt de loc. Die is immers niet meer nodig.quote:En een aangedreven kopbak is niet icm een loc dus?
IC2 is een variant van de 5e generatie dubbeldekkers, "DoIC2010". Deze rijdt dan weer wel met een loc.quote:Is dat IC2 spul weer compleet anders?
De DoIC kwam ik vroeger wel es tegen op de Emslandstrecke.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Correct.
[..]
Correct, bij aangedreven kopbakken vervalt de loc. Die is immers niet meer nodig.
[..]
IC2 is een variant van de 5e generatie dubbeldekkers, "DoIC2010". Deze rijdt dan weer wel met een loc.
Deze verandering wordt dan weer wel gebracht op de typische NS-propaganda manier: Meer zitplaatsen in de avondspits door afschaffen korting.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:09 schreef James1988 het volgende:
Hè, jammer. Maar dat het na 10 jaar wel een keertje mooi is geweest met het oude VDU kan ik ergens wel begrijpen.
Tja niet het materiaaltekort is het probleem, maar het reizigersoverschotquote:Op donderdag 7 november 2019 19:11 schreef Eix het volgende:
[..]
Deze verandering wordt dan weer wel gebracht op de typische NS-propaganda manier: Meer zitplaatsen in de avondspits door afschaffen korting.
[ afbeelding ]
Ik dus niet. Tot in den dood was beloofd. Lengte van dagen. Einde der tijden. Fuck deze shit.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:09 schreef James1988 het volgende:
Hè, jammer. Maar dat het na 10 jaar wel een keertje mooi is geweest met het oude VDU kan ik ergens wel begrijpen.
Was jij het in die VIRM?quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:02 schreef toblorone het volgende:
Zo bij Driebergen een ICE wegslepen 😎
Ik schat die kans op 0%. NS heeft het recht om de voorwaarden van haar producten te wijzigen, dat staat zo in de algemene voorwaarden. Ben je het niet eens met de wijziging, dan kun je je abonnement opzeggen.quote:Op donderdag 7 november 2019 22:31 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als ik een VDU had dan vocht ik door tot het Europese Hof en ik schat de kans om te winnen, met goed geïnformeerd nattevingerwerk, rond de 70%.
Ook eerder dan de nieuwe Friesenbrücke?quote:Op vrijdag 8 november 2019 09:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik denk dat de vastelandverbinding met Denemarken eerder in gebruik is tho. Dit is nog lang niet afgelopen
Nah, ik denk dat de Friesenbrücke toch wel als eerste van de drie klaar isquote:Op vrijdag 8 november 2019 09:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ook eerder dan de nieuwe Friesenbrücke?
Richting Amsterdam en verder is Omreizen via hoorn en Sloterdijk is ook nog een optie. Ze lieten op hoorn de ic richting Heerlen een paar minuten wachten op gedupeerde reizigers.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Alweer een aanrijding tussen Alkmaar en Uitgeest. tot vanmiddag 13:00 uur geen treinverkeer, er zijn bussen besteld.
Tis weer die tijd van het jaar helaas. Gisteren waren er 4 heb ik van horen zeggenquote:Op vrijdag 8 november 2019 11:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Alweer een aanrijding tussen Alkmaar en Uitgeest. tot vanmiddag 13:30 uur geen treinverkeer, er zijn bussen besteld.
twitter:plgleiderjohan twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 10:59:54 Reizigers uit de betrokken trein worden nu geëvacueerd door #ProRail #incidentenbestrijding en stappen over op een andere trein van @NS_online https://t.co/XMyqoW4MbR https://t.co/MMOtwp8mxp reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |