abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 oktober 2019 @ 00:25:58 #1
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189661208




[ Bericht 42% gewijzigd door GurneyIsBestOke op 28-10-2019 13:15:56 ]
Makkelijk tweede.
  maandag 28 oktober 2019 @ 00:26:18 #2
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189661212
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 00:15 schreef Elan het volgende: Goed dat ook het legioen zich aansluit bij het interim-sfeertje. Ze gaan pas een klein beetje protesteren als de club dood en begraven is.
Yess, begrijpelijk

Ben ook op zoek naar een interim-seizoenskaarthouder om mij te vervangen, gaat nog best lastig
Makkelijk tweede.
pi_189661216
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 00:24 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Welk kanaal?
Nos.nl
pi_189661393
Zou Japie al op 1 oor liggen. 🤭
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 28 oktober 2019 @ 01:26:13 #5
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189661513
quote:
Is Jaap Stam nog de juiste man voor dit Feyenoord? De trainer krijgt steeds meer kritiek te verwerken. Onder meer Eric Botteghin en Jens Toornstra hebben hun vertrouwen uitgesproken in Stam.

Feyenoord-watcher Mikous Gouka over de huidige situatie: "Ze zeggen allemaal dat het niet aan de trainer ligt, maar ergens moet je dan ook op het veld laten zien dat je voor die man en voor die club wil knokken. Het is nu eenmaal zo dat een club niet de spelers weg kan sturen, dat wordt dan de trainer.''

''Maar de trainer neemt nu zelf misschien wel die afslag, zo heeft hij laten doorschemeren. Ik weet dat er vanuit de club geen intenties zijn om met Stam te breken. De raad van commissarissen en de directie, voor zover die er nog is, zijn niet ontevreden over hoe hij werkt. Wel over de resultaten, maar die rekenen zij niet per se Stam aan.''

''Als de spelersgroep ook achter hem staat, dan zijn dat eigenlijk de twee ingrediënten om nog met elkaar door te gaan,'' vervolgt de journalist in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Tenzij het hem het niet waard is om aan een dood paard te trekken en hij zegt: ik vertrek. Het is in zijn carrière een vechter geweest, maar hij heeft ook wel beslissingen genomen waarbij hij zomaar verdween. Bij Ajax was hij zomaar weg als speler, bij Milan is hij zelf opgestapt, dus alles is mogelijk bij hem."
:')
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 28 oktober 2019 @ 02:04:18 #6
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189661586
Berghuis Karsdorp en Fer gingen naar buiten terwijl de trainer binnen bleef zitten slappe zak.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  User die overal opduikt 2022 maandag 28 oktober 2019 @ 04:35:00 #7
186611 Haags
pi_189661982
Jeetje, het is maar een spelletje!!
Zonder wrijving geen glans
pi_189662239
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Berghuis Karsdorp en Fer gingen naar buiten terwijl de trainer binnen bleef zitten slappe zak.
Ach ja, lekker warm in de bus en je hoeft niet in gesprek te gaan met mensen die dat toch niet kunnen en alleen maar kanker naar je hoofd smijten.
pi_189662314
Die Toornstra mag ook wel eens opbokken.

In principe een prima 13e man maar mist gewoon winnaarsmentaliteit.
Als je kort na zo’n wedstrijd zegt dat 4-0 helemaal geen schande is dan heb je toch een flinke deuk in je paasei.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 28 oktober 2019 @ 07:11:38 #10
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189662343
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Berghuis Karsdorp en Fer gingen naar buiten terwijl de trainer binnen bleef zitten slappe zak.
Alsof er iemand in dat publiek was die wilde luisteren naar wat Stam te zeggen had.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_189662364
Stelletje hersenloze :`) Dat ze moeten werken ok, maar voor je k@geld. Die hebben echt geen fatsoen.
pi_189662443
Valt allemaal nog best mee, aldus Jens.

quote:
Feyenoord zakte naar de twaalfde plaats, met vijftien punten minder dan koploper en Ajax en slechts vijf punten meer dan nummer voorlaatst VVV. ,,Natuurlijk horen we daar niet te staan", zei Toornstra. ,,Maar we moeten gewoon Europees voetbal kunnen halen. En we hebben de beker nog en spelen nog in de Europa League.”
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 07:31:03 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189662445
quote:
Jaap Stam te ontslaan na de pijnlijke nederlaag in de Klassieker. ,,Dit Feyenoord is vooral een afspiegeling van een waardeloos bestuurde voetbalclub.”

De O-vraag - opstappen (of ontslagen worden) -, die ging een keer komen natuurlijk. Het heeft drie Europa League- en elf eredivisiewedstrijden geduurd.


Juist omdat een inmaakpartij zo voor de hand lag dacht je juist dat het Feyenoord niet zou gaan overkomen. Maar na zeven minuten stond het al 2-0 in de Johan Cruijff Arena. De Klassieker was halverwege (4-0) toen op social media om het ontslag van Jaap Stam werd gevraagd. Op de persconferentie werd, omfloerst, de O-vraag gesteld aan de niet te benijden Jaap Stam. Later op de avond wachtte een harde kern van boze fans spelers en trainer van Feyenoord op. Er vielen krachttermen. Zo gaat het altijd.

Terug naar het voorjaar van 2019. Wat bezielde Martin van Geel toch om over zijn graf heen te regeren? In maart was hij nog even technisch directeur van Feyenoord en besloot hij te kiezen voor de onervaren Jaap Stam. Had hij diepgravend navraag gedaan bij (Jong) Ajax dan was het niet tot die aanstelling gekomen. Maar ja, Dick Advocaat had nee gezegd en ook een ervaren voetbalmens als Van Geel scout met het bord op schoot, is opportunisme niet vreemd. Stam deed het toch goed bij PEC Zwolle? En hij was in Engeland op een haar na naar de Premier League gepromoveerd.

We hadden gerekend op een compacte vechtmachine, maar Feyenoord is meestal los zand. De kopsterke aanvoerder is langzaam en niet wendbaar, op het oude nest teruggekeerde Feyenoorders zijn ziek, zwak of misselijk, de beste speler is ongedisciplineerd en heeft een hoge dunk van zichzelf. Feyenoord grossiert in overbetaalde modale voetballers die zich niet elke wedstrijd leegspelen. Het Legioen kan zich daar moeilijk mee identificeren.

Toch heeft het weinig zin om afscheid te nemen van Jaap Stam. Om te beginnen is een afkoopsom zonde van het geld. Bovendien is dit Feyenoord vooral een afspiegeling van een waardeloos bestuurde voetbalclub. Degraderen zal Stam niet met deze selectie en zelfs een ideale ad-interim als Dick Advocaat haalt niet gek veel meer uit deze overschatte selectie.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 28 oktober 2019 @ 07:48:52 #14
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_189662578
Heel goed dat de bus is opgewacht.

Werken voor je geld
  maandag 28 oktober 2019 @ 07:52:46 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_189662610
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 07:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Heel goed dat de bus is opgewacht.

Werken voor je geld
*kankergeld
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 28 oktober 2019 @ 07:57:52 #16
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_189662645
Zo’n Geertruida kan zeggen dat ie 0-0 heeft gespeeld. Ook wel lekker.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 28 oktober 2019 @ 08:00:55 #17
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_189662668
Het is dat ze bij ajax alleen maar voor eigen succes gingen en op 60% speelde, anders was het gewoon 8-0 geworden.

Heel de week al gezegd dat het wel 5-0 zou worden, en dan na 8 minuten sta je 2-0 achter, zo voorspelbaar.

Zo kansloos
pi_189662797
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 08:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is dat ze bij ajax alleen maar voor eigen succes gingen en op 60% speelde, anders was het gewoon 8-0 geworden.

Heel de week al gezegd dat het wel 5-0 zou worden, en dan na 8 minuten sta je 2-0 achter, zo voorspelbaar.

Zo kansloos
bedankt jomanda
pi_189662877
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Berghuis Karsdorp en Fer gingen naar buiten terwijl de trainer binnen bleef zitten slappe zak.
Heb je de beelden gezien? Dat heeft toch geen enkele zin. En wat moet Stam dan zeggen? "Oke, jullie hebben gelijk. 4-0 is geen goed resultaat. De volgende wedstrijd gaan we proberen te winnen! Fijne avond verder."

Ik hoop wel dat we met Botteghin blijven spelen. Hij is nog steeds onze beste CV imo.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_189662889
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 07:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik ben het er mee eens dat de problemen veel dieper liggen dan alleen Jaap Stam.
Maar de aanstelling van Stam was ook precies weer zo'n voorbeeld waar het mis gaat bij ons. In plaats van iemand obv inhoudelijk argumenten aan te trekken ging het vooral weer over zijn imposante voorkomen.

Verder is het natuurlijk compleet belachelijk dat een TD eerst een trainer mag aantrekken om vervolgens zelf ontslagen te worden.
#12 is not for sale!
  maandag 28 oktober 2019 @ 08:33:54 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189662899
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 08:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Heb je de beelden gezien? Dat heeft toch geen enkele zin. En wat moet Stam dan zeggen? "Oke, jullie hebben gelijk. 4-0 is geen goed resultaat. De volgende wedstrijd gaan we proberen te winnen! Fijne avond verder."

Ik hoop wel dat we met Botteghin blijven spelen. Hij is nog steeds onze beste CV imo.
meer dan een middelmatige mandekker is het niet, iig niet een centrale verdediger die z'n verdediging kan organiseren
pi_189662953
Ik heb like lowkey het gevoel dat Stam perse geen vechtvoetbal wilt spelen omdat mensen dat van hem verwachten omdat hij als speler zo was. Dat hij dan zoiets heeft van: "Ja maar wacht eens even, ik kan ook aanvallend dominant voetbal spelen met mijn team. Ik zal de mensen eens wat laten zien!"

Vorig jaar speelden we in ieder geval nog met het mes tussen de tanden. Dat is toch wel het minste wat je kunt doen als het niet loopt.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 28 oktober 2019 @ 08:41:19 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_189662962
Is Jaap Stam al weg?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_189662964
Jaap moet nu één brok frustratie zijn. _O- Eerst mist hij op een haar na promotie naar de PL, daarna geeft hij een stabiele baan bij PEC op om bij dit zooitje aan de slag te gaan. :D
  maandag 28 oktober 2019 @ 09:02:57 #25
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_189663144
En dan die Senesi, als verlosser gezien hier in dit topic.
Wat een prutser, dure miskoop.

Wat een lachertje gisteren
pi_189663167
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:02 schreef jorienvdherik het volgende:
En dan die Senesi, als verlosser gezien hier in dit topic.
Wat een prutser, dure miskoop.

Wat een lachertje gisteren
Senesi is in die paar wedstrijden anders één van de beste mannen van het veld geweest.

Had liever Adolfo of Gaich zien komen en van het wisselgeld een verdediger in de breedte ipv in potentie gehaald, maar dat terzijde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 28-10-2019 09:05:59 ]
  maandag 28 oktober 2019 @ 09:05:31 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189663170
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:02 schreef jorienvdherik het volgende:
En dan die Senesi, als verlosser gezien hier in dit topic.
Wat een prutser, dure miskoop.

Wat een lachertje gisteren
je kan hem wel de schuld geven maar die jongen weet niet wat hij meemaakt in dit kip zonder kop elftal, ze doen maar wat
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 09:06:06 #28
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189663177
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 08:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Heb je de beelden gezien? Dat heeft toch geen enkele zin. En wat moet Stam dan zeggen? "Oke, jullie hebben gelijk. 4-0 is geen goed resultaat. De volgende wedstrijd gaan we proberen te winnen! Fijne avond verder."

Ik hoop wel dat we met Botteghin blijven spelen. Hij is nog steeds onze beste CV imo.
@kapiteintje
@GurneyIsBestOke
@aTypisch
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189663182
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 08:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb like lowkey het gevoel dat Stam perse geen vechtvoetbal wilt spelen omdat mensen dat van hem verwachten omdat hij als speler zo was. Dat hij dan zoiets heeft van: "Ja maar wacht eens even, ik kan ook aanvallend dominant voetbal spelen met mijn team. Ik zal de mensen eens wat laten zien!"

Vorig jaar speelden we in ieder geval nog met het mes tussen de tanden. Dat is toch wel het minste wat je kunt doen als het niet loopt.
Daar heeft het wel wat weg van. Ik snapte eigenlijk niet dat Stam niet met de Porto variant ging spelen. Dat was eigenlijk de enige wedstrijd waarin het duo Tapia en Fer nog redelijk functioneerde.
#12 is not for sale!
pi_189663186
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

@:kapiteintje
@:Gurneyisbestoke
@:aTypisch
Wat dan? Wil je met Sven van Beek of die aangespoelde bootvluchteling spelen?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 09:08:44 #31
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189663198
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Wat dan? Wil je met Sven van Beek of die aangespoelde bootvluchteling spelen?
Als ik Jaap was zou ik mezelf gewoon opstellen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189663236
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Wat dan? Wil je met Sven van Beek of die aangespoelde bootvluchteling spelen?
Wel liever Van Beek dan IE IE IE nu, denk ik.

Misschien kun je Van Beek in de winter nog voor een paar miljoen verkopen. Halen we er weer een middelmatige voor terug. _O_

Toch gek, in Football Manager is het allemaal zo makkelijk..
  maandag 28 oktober 2019 @ 09:16:59 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189663275
quote:
6s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als ik Jaap was zou ik mezelf gewoon opstellen.
het is wel verbazend om te zien dat een ex topverdediger het niet voor elkaar krijgt om de verdedigende organisatie beter op orde te krijgen en dan gaat het niet alleen over die laatste 4 maar het hele team, ik heb nog geen elftal tegen Ajax slechter gezien wat betreft dit seizoen.
  maandag 28 oktober 2019 @ 09:18:00 #34
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189663291
Het is een bittere pil, maar vorig jaar verloor Ajax met maarliefst 6-2 in de kuip en werd Ajax toch kampioen. Daar moet je gewoon hoop uit putten.
pi_189663305
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:18 schreef GwaiLow het volgende:
Het is een bittere pil, maar vorig jaar verloor Ajax met maarliefst 6-2 in de kuip en werd Ajax toch kampioen. Daar moet je gewoon hoop uit putten.
Het lijkt mij toch een treurig bestaan wanneer je een trollaccount hebt en het je niet één keer lukt iets grappigs te posten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2019 09:19:09 ]
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 09:19:02 #36
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189663307
quote:
Columnist Willem van Hanegem dacht gisteren tijdens de Klassieker weer even terug aan de 10-0 bij PSV - Feyenoord van 24 oktober 2010. Negen jaar later werd een nieuwe afgang voorkomen in de tweede helft, maar veel positiefs is er verder niet te melden.

Voor de mensen die af en toe weleens in de pen klimmen om naar de redactie van deze krant een brief te schrijven om duidelijk te maken dat ze mij negatief vinden, heb ik een advies. Leg deze krant maar meteen weer weg. Want toen ik verleden week oprecht vond dat Dirk Kuyt en Cor Adriaanse eens aan de slag moesten gaan met het hoogste jeugdelftal van Feyenoord, deed ik dat niet omdat ik daar lol aan beleefde. Dat vonden ze negatief. Maar Feyenoord gaat mij aan het hart. Wat er gisteren in Amsterdam gebeurde, doet zoveel pijn. Ik denk aan de mensen die vandaag op hun werk worden uitgelachen.

Jaap Stam zag ik na afloop zijn zegje doen en ik vond dat hij er slecht uitzag. Het doet iets met hem dat Feyenoord zover weg is gezakt. Dat hij met vier aanvallers begon in de Johan Cruijff Arena, werd hem aangerekend. Ik denk niet dat het daar aan lag. Bij de eerste de beste aanvalsopzet van Ajax lag de hele rechterkant van Feyenoord open. En het was meteen raak.

En dan weet je genoeg, dan is het in de fase waarin Feyenoord nu verkeert meteen voorbij. Ik heb het tot de rust volgehouden, daarna heb ik af en toe voorzichtig geschakeld van Liverpool tegen Spurs terug naar Feyenoord. Om te kijken of het nog erger was geworden. Want de eerste helft voelde even als die 10-0 in Eindhoven tegen PSV.

Dat mensen nu moord en brand schreeuwen over dit Feyenoord, vind ik onzin. Na de landstitel hebben ze eigenlijk alles verkeerd gedaan in de Kuip. Wat ik ook hoor: Giovanni van Bronckhorst was vorig seizoen toch top en Martin van Geel ook. Maar we hebben na de titel al het geld opgemaakt. En dan praten we wel steeds over een mooi nieuw stadion, een fraai trainingscomplex voor het eerste elftal en een mooi onderkomen voor de jeugd. Maar het gaat nooit meer over voetbal. We hebben goede jeugdspelers, roepen de mensen daar. Maar waar zijn ze dan? Ik zie ze niet.

Dit Feyenoord moet naar VVV en waarom zou de ploeg daar winnen? Stam zal er echt wakker van liggen en dat snap ik heel goed. Stam was een winnaar, een verdediger die meteen jouw strot eraf beet als hij daar de kans voor zag. Maar dit Feyenoord heeft dat helemaal niet. Dat is al even geleden begonnen, maar toen liepen we lekker allemaal de polonaise als we een bekertje wonnen en verder meer dan twintig punten achter stonden op de kampioen.

Misschien moet de directie, of wat daar nog van over is, deze week eens iets doen voor Stam. Even hun verhaal doen. Ze kunnen de club toch niet zo laten verzuipen? Ergens moeten ze de mensen weer hoop geven of vertrouwen uitstralen dat het weer in orde zal komen.

Ik twijfel daar wel aan. Dit Feyenoord zakt steeds dieper. En ik weet wel, er komen weer mensen die roepen dat Feyenoord gewoon geen topclub meer is. Maar Feyenoord is geen amateurclub hè. Deze nederlaag moet ergens weer een nieuw begin opleveren. Ik zat ooit op de bank toen we met 8-2 verloren van Ajax. Toen pakten we de dubbel. Dat zal nu niet gebeuren, maar ergens moet het de mensen in de Kuip echt wakker maken. De trouwe aanhang, niet dat klapvee, verdient echt beter.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189663318
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

weet je nog dat DWDD toen ze alle 10 nog effe liet zien aan Willem en die kenker Sjaak een tientje gaf? _O- ;(

daar zijn we gelukkig nog niet
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 09:21:23 #38
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189663342
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]

weet je nog dat DWDD toen ze alle 10 nog effe liet zien aan Willem en die kenker Sjaak een tientje gaf? _O- ;(

daar zijn we gelukkig nog niet
;(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189663411
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje onzin dat het geld "opgemaakt" zou zijn. Er staan nu eindelijk fatsoenlijke trainingscomplexen. Je had van dat geld ook een paar tropische verassingen kunnen halen maar dat was waarschijnlijk toch verkeerd uitgepakt onze "scouting" kennende.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_189663430
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje onzin dat het geld "opgemaakt" zou zijn. Er staan nu eindelijk fatsoenlijke trainingscomplexen. Je had van dat geld ook een paar tropische verassingen kunnen halen maar dat was waarschijnlijk toch verkeerd uitgepakt onze "scouting" kennende.
Eens. Dat was ook gewoon nodig, oude complex kon echt niet meer. Bij Feyenoord is structureel succes nog nooit aan de orde geweest geloof ik, dit hoort er bij.

Maakt het niet minder klote verder.
  maandag 28 oktober 2019 @ 09:53:17 #41
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_189663728
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Het lijkt mij toch een treurig bestaan wanneer je een trollaccount hebt en het je niet één keer lukt iets grappigs te posten.
Valt mij ook op bij GwaiLow. Probeert altijd grappig te zijn, maar is het nooit. :') Zo kansloos. GwaiLow lijkt mij geen gezellige jongen op verjaardagen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 28 oktober 2019 @ 09:59:19 #42
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_189663810
Die Berghuis, wat een nepaanvoerder. Wat heeft die man zich laten kennen. Eerst jezelf met een nepblessure laten wisselen en vervolgens wel bij de bus de grote jongen uithangen. Totaal ongeloofwaardig.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_189663828
Jaap geeft niet zomaar op helaas. Optaffen Gauw!
Abracadabra, tapate guarra!
pi_189663833
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:53 schreef satecl het volgende:

[..]

Valt mij ook op bij GwaiLow. Probeert altijd grappig te zijn, maar is het nooit. :') Zo kansloos. GwaiLow lijkt mij geen gezellige jongen op verjaardagen.
Nog triester zijn mensen die in real life opeens praatjes krijgen omdat "hun club" gewonnen heeft. Net alsof ze zelf wat gepresteerd hebben. Het enige wat je gedaan hebt is dat je jezelf op de basisschool tot "Ajax supporter" uitgeroepen hebt en een Ajax dekbed in de Wehkamp besteld hebt. Lijkt me geen reden om met de borst vooruit te lopen. Ik kan mezelf nu PSG supporter noemen en iedereen uitlachen. Gaat allemaal nergens over,
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_189663842
Eigenlijk hadden ze direct na die nederlaag tegen Fortuna moeten protesteren, 4-0 is ook weer niet dusdanig schokkend. Als je in bloedvorm bent en tweede staat kan zoiets ook gewoon gebeuren tegen dit Ajax. Die acteren (als ze er zin in hebben) gewoon op subtop CL.
blablablabla
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:07:05 #46
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189663890
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Het lijkt mij toch een treurig bestaan wanneer je een trollaccount hebt en het je niet één keer lukt iets grappigs te posten.
Vind trollaccounts eigenlijk nooit grappig. Het slaat ook nergens op dat dit een trollaccount zou zijn, maar goed daar ga ik verder niet weer op in.

Ik zeg ook absoluut niet dat Feyenoord net als Ajax vorig jaar kampioen gaat worden, dat is realistisch gezien een kansloze zaak. Maar je moet wel hoop blijven houden op Europees voetbal. Uiteindelijk komt Feyenoord echt wel weer boven drijven. Denk dat het gewoon realistisch is wat ik zeg, maar hier zien jullie echt bijna alles als "trollen". Onbegrijpelijk.
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:08:22 #47
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189663905
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Nog triester zijn mensen die in real life opeens praatjes krijgen omdat "hun club" gewonnen heeft. Net alsof ze zelf wat gepresteerd hebben. Het enige wat je gedaan hebt is dat je jezelf op de basisschool tot "Ajax supporter" uitgeroepen hebt en een Ajax dekbed in de Wehkamp besteld hebt. Lijkt me geen reden om met de borst vooruit te lopen. Ik kan mezelf nu PSG supporter noemen en iedereen uitlachen. Gaat allemaal nergens over,
Hier ben ik het overigens helemaal mee eens. Goed verwoord. Dom gedoe is dat altijd.
pi_189663967
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:07 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Vind trollaccounts eigenlijk nooit grappig. Het slaat ook nergens op dat dit een trollaccount zou zijn, maar goed daar ga ik verder niet weer op in.

Ik zeg ook absoluut niet dat Feyenoord net als Ajax vorig jaar kampioen gaat worden, dat is realistisch gezien een kansloze zaak. Maar je moet wel hoop blijven houden op Europees voetbal. Uiteindelijk komt Feyenoord echt wel weer boven drijven. Denk dat het gewoon realistisch is wat ik zeg, maar hier zien jullie echt bijna alles als "trollen". Onbegrijpelijk.
ik kan merken dat je Feyenoord weinig hebt zien voetballen dit seizoen, want de hoop houden dat het wel "goed" komt dit seizoen is niet gebaseerd op wat we in de wedstrijden hebben gezien.
onder Gio was er al weinig lijn te bekennen maar het is nu wel erg dramatisch.

zolang Jaapie er zit gaat het niks meer worden maar om eerlijk te zijn zou ik niet zo 1-2-3 weten wie deze jongens wel aan de praat krijgt..
er zit weinig gif / winnaarsmentaliteit in dit team.
niemand met een over mijn lijk mentaliteit , en erg veel mooi weer voetballers die leuk kunnen voetballen als het draait maar niet thuis geven als het niet draait.
en dat het heel het seizoen al niet draait mag duidelijk zijn..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:21:22 #49
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189664050
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:15 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

ik kan merken dat je Feyenoord weinig hebt zien voetballen dit seizoen, want de hoop houden dat het wel "goed" komt dit seizoen is niet gebaseerd op wat we in de wedstrijden hebben gezien.
onder Gio was er al weinig lijn te bekennen maar het is nu wel erg dramatisch.

zolang Jaapie er zit gaat het niks meer worden maar om eerlijk te zijn zou ik niet zo 1-2-3 weten wie deze jongens wel aan de praat krijgt..
er zit weinig gif / winnaarsmentaliteit in dit team.
niemand met een over mijn lijk mentaliteit , en erg veel mooi weer voetballers die leuk kunnen voetballen als het draait maar niet thuis geven als het niet draait.
en dat het heel het seizoen al niet draait mag duidelijk zijn..
Ik heb veel van Feyenoord gezien, maar omdat die jongens zo worden afgebrand merk je dat het alleen maar moeilijker voor ze is geworden. De onzekerheid sluipt er duidelijk in. Meeste van die jongens zijn echt prima spelers, die nu enorm onzeker zijn.

Zou me niet verbazen als Feyenoord zich in de winter positief gaat roeren op de transfermarkt trouwens.
pi_189664067
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Nog triester zijn mensen die in real life opeens praatjes krijgen omdat "hun club" gewonnen heeft. Net alsof ze zelf wat gepresteerd hebben. Het enige wat je gedaan hebt is dat je jezelf op de basisschool tot "Ajax supporter" uitgeroepen hebt en een Ajax dekbed in de Wehkamp besteld hebt. Lijkt me geen reden om met de borst vooruit te lopen. Ik kan mezelf nu PSG supporter noemen en iedereen uitlachen. Gaat allemaal nergens over,
Idd heel mooi verwoord!!
pi_189664073
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Nog triester zijn mensen die in real life opeens praatjes krijgen omdat "hun club" gewonnen heeft. Net alsof ze zelf wat gepresteerd hebben. Het enige wat je gedaan hebt is dat je jezelf op de basisschool tot "Ajax supporter" uitgeroepen hebt en een Ajax dekbed in de Wehkamp besteld hebt. Lijkt me geen reden om met de borst vooruit te lopen. Ik kan mezelf nu PSG supporter noemen en iedereen uitlachen. Gaat allemaal nergens over,
Mooie post.
pi_189664111
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Nog triester zijn mensen die in real life opeens praatjes krijgen omdat "hun club" gewonnen heeft. Net alsof ze zelf wat gepresteerd hebben. Het enige wat je gedaan hebt is dat je jezelf op de basisschool tot "Ajax supporter" uitgeroepen hebt en een Ajax dekbed in de Wehkamp besteld hebt. Lijkt me geen reden om met de borst vooruit te lopen. Ik kan mezelf nu PSG supporter noemen en iedereen uitlachen. Gaat allemaal nergens over,
GIGANTISCH MES onderwater richting @KingRoland dit.
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:30:18 #53
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189664128
Pushmelding genot.

KUT. Weer Brexit troep.
pi_189664150
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:30 schreef fetX het volgende:
Pushmelding genot.

KUT. Weer Brexit troep.
Vanavond SjoerdGod bij FC Rijnmond allen.
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:36:12 #55
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_189664185
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:02 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk hadden ze direct na die nederlaag tegen Fortuna moeten protesteren, 4-0 is ook weer niet dusdanig schokkend. Als je in bloedvorm bent en tweede staat kan zoiets ook gewoon gebeuren tegen dit Ajax. Die acteren (als ze er zin in hebben) gewoon op subtop CL.
Gaat meer op de manier waarop. In de 43e minuut de eerste overtreding. Karsdorp die je na 7 minuten zie hijgen alsof ie een marathon heeft gelopen. Een Ajax wat er de 2e helft helemaal geen zin meer in had. Anders had het 7-0 geworden.

Ook een gekke keuze van Stam om (achteraf makkelijk praten) om met 5 aanvallend ingestelde spelers te spelen: Berghuis, Toornstra, Narsingh, Sinisterra, Jorgensen. En dan ook 2 backs die meer aan aanvallen denken dan aan verdedigen. Dat is tegen Ajax zelfmoord in het kwadraat.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_189664342
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:21 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ik heb veel van Feyenoord gezien, maar omdat die jongens zo worden afgebrand merk je dat het alleen maar moeilijker voor ze is geworden. De onzekerheid sluipt er duidelijk in. Meeste van die jongens zijn echt prima spelers, die nu enorm onzeker zijn.
Het zijn geen 'prima spelers'. Dat waanbeeld mag wel eens verdwijnen. Of misschien heb ik andere criteria als ik aan een 'prima speler' denk. Zoals Guerny gisteren zei: de ondergrens van de meesten ligt bizar laag. Dan ben je geen prima speler.
pi_189664396
Man man man wat een pot gisteren. Ik heb het wel helemaal uitgekeken en mij voornamelijk verbaast over de gelatenheid, niemand die instapt, niemand die eens ff de rest opjut. Er zit totaal geen beleving meer in dit elftal. Dit gaat weer jaren duren voor we hier bovenop zijn.

Nieuw stadion of de oude kuip? Maakt geen drol uit als je zo voor de dag komt tegen de grote rivaal. Dan ben je gewoon terecht het lachertje van dit seizoen. Hopelijk eindigen we wel boven Twente dit seizoen anders is het echt heel erg triest geworden.
pi_189664431
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:36 schreef satecl het volgende:

[..]

Gaat meer op de manier waarop. In de 43e minuut de eerste overtreding. Karsdorp die je na 7 minuten zie hijgen alsof ie een marathon heeft gelopen. Een Ajax wat er de 2e helft helemaal geen zin meer in had. Anders had het 7-0 geworden.

Ook een gekke keuze van Stam om (achteraf makkelijk praten) om met 5 aanvallend ingestelde spelers te spelen: Berghuis, Toornstra, Narsingh, Sinisterra, Jorgensen. En dan ook 2 backs die meer aan aanvallen denken dan aan verdedigen. Dat is tegen Ajax zelfmoord in het kwadraat.
Dan moet je bij de verantwoordelijken zijn die Stam hebben aangesteld, of in dit geval die hem laten aanblijven. Dat hij eigenzinnig was wisten we al. Gisteren mag je echt van geluk spreken dat het uiteindelijk geen 10-0 is geworden en Ajax genade toonde.

Dan geschreeuw tegen spelers word ik altijd een beetje depressief van. Alsof ze bewust er met de pet naar gooien of conditioneel niet in orde zijn. Zo'n reactie van Berghuis is natuurlijk naast lachwekkend ook wel veelzeggend, die zie ik in de winterstop wel gewoon opstappen als het zo doorgaat.

Ik ben zo benieuwd hoe zo'n Sjaak , of liever nog Mark Koevermans de toekomst van de club concreet ziet met al dat wanbeleid en interim-mannetjes. En als ze vinden dat ze een goed beleid voeren mag er best flink tegen geprotesteerd worden. De spelersbus bekogelen na een 4-0 tegen Ajax heeft totaal geen effect op de betrokkenen die echt schuldig zijn aan deze puinhoop..

Sterker nog ik vind het ergens wel sneu voor de spelers ook.
blablablabla
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:13:11 #59
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189664587
Duurt allemaal wel erg lang. Zoveel spullen had ‘ie vast nog niet.
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:15:52 #60
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189664610
In de Kuip zie ik Ajax trouwens echt niet zomaar winnen hoor. Duurt nog lang, en ben benieuwd hoe de teams er dan voor staan, maar ik kan al voorspellen dat dat een hele andere wedstrijd gaat worden.
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:17:00 #61
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189664619
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Nog triester zijn mensen die in real life opeens praatjes krijgen omdat "hun club" gewonnen heeft. Net alsof ze zelf wat gepresteerd hebben. Het enige wat je gedaan hebt is dat je jezelf op de basisschool tot "Ajax supporter" uitgeroepen hebt en een Ajax dekbed in de Wehkamp besteld hebt. Lijkt me geen reden om met de borst vooruit te lopen. Ik kan mezelf nu PSG supporter noemen en iedereen uitlachen. Gaat allemaal nergens over,
wat een onzin, jij bent chagrijnig omdat jij jezelf tot Feyenoord supporter hebt uitgeroepen en dat mag wel?
pi_189664636
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:15 schreef GwaiLow het volgende:
In de Kuip zie ik Ajax trouwens echt niet zomaar winnen hoor. Duurt nog lang, en ben benieuwd hoe de teams er dan voor staan, maar ik kan al voorspellen dat dat een hele andere wedstrijd gaat worden.
Boeiend.
pi_189664645
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat een onzin, jij bent chagrijnig omdat jij jezelf tot Feyenoord supporter hebt uitgeroepen en dat mag wel?
Vond het ook al een domme post.
Die is vast vanmorgen uitgelachen door zijn Ajax-collegae :)
blablablabla
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:20:14 #64
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_189664659
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:36 schreef satecl het volgende:

[..]

Gaat meer op de manier waarop. In de 43e minuut de eerste overtreding. Karsdorp die je na 7 minuten zie hijgen alsof ie een marathon heeft gelopen. Een Ajax wat er de 2e helft helemaal geen zin meer in had. Anders had het 7-0 geworden.

Ook een gekke keuze van Stam om (achteraf makkelijk praten) om met 5 aanvallend ingestelde spelers te spelen: Berghuis, Toornstra, Narsingh, Sinisterra, Jorgensen. En dan ook 2 backs die meer aan aanvallen denken dan aan verdedigen. Dat is tegen Ajax zelfmoord in het kwadraat.
Maar moet je het Stam aanrekenen dat zijn beste rechtsback Rick Karsdorp te dom is om te poepen?

Volgens Stam heeft hij ze verteld dat ze niet altijd met hun man mee moeten lopen. Bij alle 4 doelpunten van Ajax zat Karsdorp buitenspel op te heffen omdat hij mee liep en Botteghin liep steeds mee met Tadic.

Moeten we dat Stam aanrekenen? Waarom kunnen zijn verdedigers niet normaal communiceren onderling? Met een blok van 4 verdedigers en een CVM ervoor hou je normaliter genoeg tegen. Feyenoord stond doorgaans gewoon met 10 man achterin. Alleen Jorgensen bleef voorin. Het lag niet aan de type spelers. Ajax verdedigt altijd in zones, Feyenoord doet aan mandekking dan loop je met spelers als Neres, Ziyech, Van de Beek en Promes er wel heel makkelijk door.
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:20:40 #65
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189664667
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Boeiend.
Je moet iets hebben om je aan vast te houden
  Forum Admin maandag 28 oktober 2019 @ 11:20:46 #66
35723 crew  GGMM
pi_189664668
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Nog triester zijn mensen die in real life opeens praatjes krijgen omdat "hun club" gewonnen heeft. Net alsof ze zelf wat gepresteerd hebben. Het enige wat je gedaan hebt is dat je jezelf op de basisschool tot "Ajax supporter" uitgeroepen hebt en een Ajax dekbed in de Wehkamp besteld hebt. Lijkt me geen reden om met de borst vooruit te lopen. Ik kan mezelf nu PSG supporter noemen en iedereen uitlachen. Gaat allemaal nergens over,
Gaat het een beetje?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:20:49 #67
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189664669
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het zijn geen 'prima spelers'. Dat waanbeeld mag wel eens verdwijnen. Of misschien heb ik andere criteria als ik aan een 'prima speler' denk. Zoals Gurney gisteren zei: de ondergrens van de meesten ligt bizar laag. Dan ben je geen prima speler.
Op zich kan je dan best een prima speler zijn, bij Ajax lopen er ook genoeg spelers rond met een ontzettend lage ondergrens, waaronder een paar van hun beste spelers (zoals Ziyech, Tadic, Promes, Neres en Blind). Plaats een groot deel van de spelers van Ajax nu individueel bij Feyenoord en dan delen zij doodleuk mee in de malaise. Nu heeft Ajax over de hele breedte natuurlijk een betere ploeg, maar ik vond ze vooral qua samenspel, combinaties en tactiek zo verschrikkelijk veel beter. Ze sneden echt door ons heen.

Ik denk dat een trainer als Ten Hag (met even de tijd) een prima ploeg zou smeden met onze spelers. Zelfs Gio presteerde het om met een vergelijkbare selectie kampioen en twee keer derde te worden, en zelfs in ons kampioensjaar lag de ondergrens ontzettend laag (die 1-0 bij Go Ahead en de 3-0 bij Excelsior als dieptepunten). Das al jaren niet anders.
Makkelijk tweede.
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:21:34 #68
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189664683
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:13 schreef fetX het volgende:
Duurt allemaal wel erg lang. Zoveel spullen had ‘ie vast nog niet.
Hebben we Troost en de RvC al bij de Jamin gespot?
Makkelijk tweede.
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:21:48 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189664687
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Vond het ook al een domme post.
Die is vast vanmorgen uitgelachen door zijn Ajax-collegae :)
zo werkt het toch, jullie zaten toch ook niet met een strak gezicht na die 6-2, sterker nog daar hebben velen het nu nog over
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:24:56 #70
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_189664729
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

zo werkt het toch, jullie zaten toch ook niet met een strak gezicht na die 6-2
nou ja ik heb wel het idee dat de gemiddelde Ajax-supporter daar wat extremer in is dan ik. Die willen zich wat liever de beste voelen dus wrijven het er wat meer in
Laffe huichelaar
pi_189664737
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

zo werkt het toch, jullie zaten toch ook niet met een strak gezicht na die 6-2, sterker nog daar hebben velen het nu nog over
Precies, had vanmorgen een loop van Neres die een vreugdedansje deed op mijn scherm (werk in Diemen dus ja) was er met geen mogelijkheid af te krijgen. Moest iemand van IT naar kijken (die er ook weer hartelijk om moest lachen).

Gelijk een officiële klacht ingediend natuurlijk
blablablabla
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:25:55 #72
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_189664741
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:13 schreef fetX het volgende:
Duurt allemaal wel erg lang. Zoveel spullen had ‘ie vast nog niet.


Daar ging het al fout
pi_189664745
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Vond het ook al een domme post.
Die is vast vanmorgen uitgelachen door zijn Ajax-collegae :)
Jij zult wel bij uitstek in staat zijn om domme posts te herkennen, aangezien je er zoveel op je naam hebt staan.
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat een onzin, jij bent chagrijnig omdat jij jezelf tot Feyenoord supporter hebt uitgeroepen en dat mag wel?
Ik doel op mensen die opeens praatjes hebben omdat een sportteam een prestatie geleverd heeft waar ze zelf part noch deel aan hebben. Als Feyenoord degradeert dan kunnen mensen mij wel uit gaan lachen maar wat kan ik er aan doen? Waar gaat dat allemaal over?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:26:28 #74
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189664748
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

zo werkt het toch, jullie zaten toch ook niet met een strak gezicht na die 6-2, sterker nog daar hebben velen het nu nog over
Wat? 6-2? Wanneer?
pi_189664750
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

nou ja ik heb wel het idee dat de gemiddelde Ajax-supporter daar wat extremer in is dan ik. Die willen zich wat liever de beste voelen dus wrijven het er wat meer in
Die zitten net wat vaker aan de goede kant waardoor het misschien in je beleving vaker voorkomt.
blablablabla
pi_189664758
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Jij zult wel bij uitstek in staat zijn om domme posts te herkennen, aangezien je er zoveel op je naam hebt staan.
[..]

Ik doel op mensen die opeens praatjes hebben omdat een sportteam een prestatie geleverd heeft waar ze zelf part noch deel aan hebben. Als Feyenoord degradeert dan kunnen mensen mij wel uit gaan lachen maar wat kan ik er aan doen? Waar gaat dat allemaal over?
Ziedend.
blablablabla
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:27:40 #77
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189664763
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:26 schreef fetX het volgende:

[..]

Wat? 6-2? Wanneer?
ooit een keer :)
pi_189664810
Die 6-2 was wat ze noemen een Pyrrus overwinning. Je hebt er achteraf niks aan en geen Ajacied die er wakker van ligt. Had liever die wedstrijd voor de beker gewonnen, die was belangrijker.
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:34:07 #79
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189664836
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

zo werkt het toch, jullie zaten toch ook niet met een strak gezicht na die 6-2, sterker nog daar hebben velen het nu nog over
ja mogen wij gvd ook eens een keertje

Zeker als je op een Rotterdamse basisschool (of ergens in de buurt) zat waren de kinderen die voor Ajax waren een beetje de jongetjes die puur voor Ajax kozen omdat zij 'de beste waren'. Als het niet goed ging met Feyenoord keihard lachen, als het niet goed ging met Ajax keken ze niet omdat het ze niet boeide. Gewoon, de successupporters :P.

Is ook wel grappig, de lijn tussen een collega die je even lekker sart en de lul die je provoceert ligt flinterdun maar je voelt hem precies aan.
Makkelijk tweede.
pi_189664861
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Jij zult wel bij uitstek in staat zijn om domme posts te herkennen, aangezien je er zoveel op je naam hebt staan.
[..]

Ik doel op mensen die opeens praatjes hebben omdat een sportteam een prestatie geleverd heeft waar ze zelf part noch deel aan hebben. Als Feyenoord degradeert dan kunnen mensen mij wel uit gaan lachen maar wat kan ik er aan doen? Waar gaat dat allemaal over?
Haha :')
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:37:16 #81
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189664880
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Die 6-2 was wat ze noemen een Pyrrus overwinning. Je hebt er achteraf niks aan en geen Ajacied die er wakker van ligt. Had liever die wedstrijd voor de beker gewonnen, die was belangrijker.
Die 6-2 was hoe dan ook lekker en reken maar dat die klap is aan gekomen. En dan waren we nog zuinig. Verder niet meer maken dan dat. Het was leuk, die dag, die week. That’s it.
pi_189664925
Vroeger kon ik me nog wel druk maken als mensen allerlei lelijke dingen zeiden over de club, maar inmiddels kun je eigenlijk niet anders dan ze volmondig gelijk geven, als je geloofwaardigheid je tenminste lief is.
blablablabla
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:42:09 #83
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189664956
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:39 schreef Elan het volgende:
Vroeger kon ik me nog wel druk maken als mensen allerlei lelijke dingen zeiden over de club, maar inmiddels kun je eigenlijk niet anders dan ze volmondig gelijk geven, als je geloofwaardigheid je tenminste lief is.
Je creeert onbewust een schild. En voor hetzelfde geldt ben je volgend jaar weer kampioen hoor. Kan altijd in de Eredivisie
pi_189664960
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:28 schreef Zipportal het volgende:

[..]

GIGANTISCH MES onderwater richting @:kingroland dit.
Ik schakel bij deze mijn goede vrienden @RensAjacied en @Tjacka om dit af te handelen
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:43:12 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189664976
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:42 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Je creeert onbewust een schild. En voor hetzelfde geldt ben je volgend jaar weer kampioen hoor. Kan altijd in de Eredivisie
:+
pi_189664981
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:42 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik schakel bij deze mijn goede vrienden @:rensajacied en @:tjacka om dit af te handelen
Dan zul je wel in de steek gelaten worden, de Ajax achterban kennende.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_189665007
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:42 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Je creeert onbewust een schild. En voor hetzelfde geldt ben je volgend jaar weer kampioen hoor. Kan altijd in de Eredivisie
Heeft niets met een schild te maken, dit beleid en met name het spel valt gewoon niet te verdedigen.

Elke week komen er meer totaal lachwekkende situaties bij.
blablablabla
pi_189665012
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:39 schreef Elan het volgende:
Vroeger kon ik me nog wel druk maken als mensen allerlei lelijke dingen zeiden over de club, maar inmiddels kun je eigenlijk niet anders dan ze volmondig gelijk geven, als je geloofwaardigheid je tenminste lief is.
Ook eens. Ik vind het prima als mensen ons uitlachen, daar zijn de mongoloïde prestaties ook naar. Er is simpelweg geen verantwoording af te leggen.

Op dit soort momenten bindt alleen nog je clubliefde nog aan de club.

Feyenoord O+

[ Bericht 6% gewijzigd door Erasmus op 28-10-2019 11:46:39 ]
pi_189665175
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:

Volgens Stam heeft hij ze verteld dat ze niet altijd met hun man mee moeten lopen. Bij alle 4 doelpunten van Ajax zat Karsdorp buitenspel op te heffen omdat hij mee liep en Botteghin liep steeds mee met Tadic.
Ik geloof er helemaal geen reet van dat Jaap Stam voor deze wedstrijd uitvoerig het concept zoneverdediging heeft doorgenomen met het team, en eigenlijk nog minder dat hij daar heel erg op getraind heeft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:57:49 #90
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_189665203
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:28 schreef Zipportal het volgende:

[..]

GIGANTISCH MES onderwater richting @:kingroland dit.
Terecht natuurlijk. Mijn aartsvijand @KingRoland verdient messen onder water, boven water, in de rug en in het oog
Laffe huichelaar
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:59:17 #91
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189665227
We weten allemaal ook wel dat Feyenoord een parodie op een voetbalclub is. Heb dan liever dat mensen met ons mee lachen dan dat ze ons uitlachen :). Nogmaals, je weet altijd perfect van wie je het kan hebben en wie gewoon hun bek moeten houden.
Makkelijk tweede.
pi_189665243
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Is ook wel grappig, de lijn tussen een collega die je even lekker sart en de lul die je provoceert ligt flinterdun maar je voelt hem precies aan.
Je laten sarren of provoceren is een keuze. Als je laat merken er niet gevoelig voor te zijn dan gaat de lol er wel van af. Heb er nooit zoveel last van gehad..kwestie van relativeren. Waarom moet ik ermee gaan zitten als een stel knuppels op een voetbalveld, waar ik geen enkele invloed op heb, er een bende van maken?
pi_189665277
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:37 schreef fetX het volgende:

[..]

Die 6-2 was hoe dan ook lekker en reken maar dat die klap is aan gekomen. En dan waren we nog zuinig. Verder niet meer maken dan dat. Het was leuk, die dag, die week. That’s it.
Dat het voor even leuk was klopt, had nooit eerder Feyenoord met grote cijfers van Ajax zien winnen. Maar dat veel Ajacieden er door werden geraakt geloof ik niet, ook omdat ze kort daarop al revanche namen.
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:07:57 #94
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_189665331
Is Jaap al weg?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:08:39 #95
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189665341
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:00 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Je laten sarren of provoceren is een keuze. Als je laat merken er niet gevoelig voor te zijn dan gaat de lol er wel van af. Heb er nooit zoveel last van gehad..kwestie van relativeren. Waarom moet ik ermee gaan zitten als een stel knuppels op een voetbalveld, waar ik geen enkele invloed op heb, er een bende van maken?
O nee heb er zelf ook nooit zo last van. Beste is ook om niet terug te gaan provoceren als er wat te provoceren valt (bijvoorbeeld na die uitschakeling tegen Tottenham). Zeker als Feyenoord-supporter, je krijgt hem toch altijd tien keer zo hard terug uiteindelijk :)

En dat is natuurlijk wel het sneue, van die figuren die altijd gaan provoceren en mensen gaan uitdagen als de club van diegene niet heeft gewonnen. Zeg maar wat gasten als PSVCL altijd doen. Vaak kunnen ze dan ook niet incasseren als zij uitgedaagd worden, dan lag het aan de scheidsrechter ofzo :D
Makkelijk tweede.
pi_189665353
quote:
15s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:07 schreef Caland het volgende:
Is Jaap al weg?
die blijft echt gewoon zitten hoor
pi_189665358
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat het voor even leuk was klopt, had nooit eerder Feyenoord met grote cijfers van Ajax zien winnen. Maar dat veel Ajacieden er door werden geraakt geloof ik niet, ook omdat ze kort daarop al revanche namen.
Ik weet nog wel dat Donny van Beek bijna moest huilen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:09:51 #98
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189665363
quote:
15s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:07 schreef Caland het volgende:
Is Jaap al weg?
Ik zag net Sjaak een zak winegums bij de Big Bazaar afrekenen.
Makkelijk tweede.
pi_189665368
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik zag net Sjaak een zak winegums bij de Big Bazaar afrekenen.
pff
scheppen bij de kruidvat jongee
pi_189665371
Jaap gaat pas weg als we ook van VVV verliezen.
pi_189665379
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik weet nog wel dat Donny van Beek bijna moest huilen.
Op dat moment ja. Maar denk dat hij er nu wel om kan lachen.
pi_189665383
Beter stellen ze eerst maar eens een TD aan.
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:14:12 #103
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189665422
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beter stellen ze eerst maar eens een TD aan.
lijkt me ook verstandiger en dan in de winterstop een besluit nemen over de trainer
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 12:16:13 #104
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189665447
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje onzin dat het geld "opgemaakt" zou zijn. Er staan nu eindelijk fatsoenlijke trainingscomplexen. Je had van dat geld ook een paar tropische verassingen kunnen halen maar dat was waarschijnlijk toch verkeerd uitgepakt onze "scouting" kennende.
Op de één of andere manier slagen ze bij Ajax wel, toch @GGMM ?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189665454
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

lijkt me ook verstandiger en dan in de winterstop een besluit nemen over de trainer
ja die Arnese zou dan toch in de winter komen?

als ie nog wil _O-
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 12:16:43 #106
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189665457
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beter stellen ze eerst maar eens een TD aan.
Eerst een AD als het kan.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189665459
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beter stellen ze eerst maar eens een TD aan.
Dit dus wat is het voor gelul dat we nog steeds overal tijdelijke mannetjes hebben zitten. Begin met een AD, en dan zo doorpakken.
blablablabla
pi_189665466
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Eerst een AD als het kan.
Dat kan Kuyt toch allemaal wel? Onder 19, hoofdtrainer, TD, AD en nog meedoen met al die veteranenelftallen

dirkgod

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2019 12:17:57 ]
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:17:33 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189665467
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:16 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ja die Arnese zou dan toch in de winter komen?

als ie nog wil _O-
denk dat Marcel Brands ook wel op de wip zit bij Everton
pi_189665482
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

denk dat Marcel Brands ook wel op de wip zit bij Everton
kan mij niet voorstellen dat hij naar Feyenoord wil

die heeft bij PSV de Nederlandse competitie toch wel uitgespeeld.. :+
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:20:56 #111
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_189665517
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik zag net Sjaak een zak winegums bij de Big Bazaar afrekenen.
Ik vind dit wel een leuk grapje.
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:21:00 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189665519
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Eerst een AD als het kan.
de man die vd Sar bij Ajax heeft opgeleid en een jaar bij AZ heeft gezeten is daar nu ook weg, die zou het wel aan kunnen maar daar zit wel weer een joden luchtje aan en dat schijnt te stinken :)

quote:
Operationeel directeur Michael Kinsbergen vertrekt na een jaar alweer bij AZ. De functie van de voormalige Ajax-bestuurder blijkt te veel te overlappen met de taken van de overige directeuren.
https://www.nu.nl/voetbal(...)teur-kinsbergen.html
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:22:40 #113
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_189665547
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Terecht natuurlijk. Mijn aartsvijand @:KingRoland verdient messen onder water, boven water, in de rug en in het oog
Dit is niet wederzijds
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:24:04 #114
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_189665571
Tevens wordt ik weer gedemoniseerd
pi_189665577
Geloof niet eens dat ze actief op zoek zijn.
blablablabla
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:25:29 #116
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_189665591
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:24 schreef Elan het volgende:
Geloof niet eens dat ze actief op zoek zijn.
Dit zei mijn vriend ook over pwc
pi_189665598
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:25 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Dit zei mijn vriend ook over pwc
rot op met acts
blablablabla
pi_189665599
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:24 schreef Elan het volgende:
Geloof niet eens dat ze actief op zoek zijn.
Misschien bevalt het pluche de huidige directie iets te goed
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:27:44 #119
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_189665628
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dan zul je wel in de steek gelaten worden, de Ajax achterban kennende.
Jij mag de griep krijgen
pi_189665663
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:27 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Jij mag de griep krijgen
Cyberbully.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:31:40 #121
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_189665682
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:24 schreef KingRoland het volgende:
Tevens wordt ik weer gedemoniseerd
Oef... @GGMM
Laffe huichelaar
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:32:37 #122
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_189665694
Pijnlijk dat een marketingstudent zichzelf op deze wijze als een dom varken in de etalage zet
Laffe huichelaar
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:33:26 #123
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_189665704
Jongens ik maak een foutje iedereen even lachen
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:34:23 #124
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189665719
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:33 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik maak een foutje iedereen even lachen
Een foutje? Een blunder.
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:35:07 #125
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_189665732
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:33 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik maak een foutje iedereen even lachen
Het is niet aardig om minder bedeelde aartsvijanden uit te lachen, dus we laten je gewoon begaan.

Maar natuurlijk niet zonder je op je vele verbeterpunten te wijzen in de hoop dat je je aan ons niveau optrekt :)
Laffe huichelaar
pi_189665768
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:26 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Misschien bevalt het pluche de huidige directie iets te goed
Ook dat plus het hele stadiondossier zal ook wel zwaar meewegen. De BVO is vervallen tot een bijzaak.
blablablabla
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 12:38:22 #127
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189665780
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:17 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dat kan Kuyt toch allemaal wel? Onder 19, hoofdtrainer, TD, AD en nog meedoen met al die veteranenelftallen

dirkgod
Tussendoor als hij hoogstpersoonlijk de laatste hand legt aan het ontwerp van Feyenoordcity én begint met de bouw ervan.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189665849
quote:
9s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Tussendoor als hij hoogstpersoonlijk de laatste hand legt aan het ontwerp van Feyenoordcity én begint met de bouw ervan.
Juup, Rob Jansen regelt de Poolse klussers
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:53:58 #129
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_189665994
Hoelaat is de persco?
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:57:40 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_189666024
Is Harry Vermeegen al gestopt met ademen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 12:59:26 #131
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189666040
#ISJAAPALWEG?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189666048
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoelaat is de persco?
Jaap gaat natuurlijk nooit uit zichzelf opstappen, die neemt straks lekker die anderhalf jaar salaris mee.
blablablabla
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 13:00:19 #133
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189666049
Als Jaap weg is hé, zou hij het dan doen? Is Dirk dan echt zo walgelijk dat hij erin stapt?

Andere vraag ; Zijn er nog idioten waar jullie van denken dat ze erin zullen stappen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 13:01:02 #134
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189666058
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Jaap gaat natuurlijk nooit uit zichzelf opstappen, die neemt straks lekker die anderhalf jaar salaris mee.
Denk dat Jaap de eer wel aan zichzelf houdt. De man is financieel onafhankelijk. Die voelt er echt heel weinig voor dat je straks figuren als @Caland in je achtertuin hebt staan.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189666096
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Denk dat Jaap de eer wel aan zichzelf houdt. De man is financieel onafhankelijk. Die voelt er echt heel weinig voor dat je straks figuren als @:Caland in je achtertuin hebt staan.
Is hij te koppig voor. Bij Reading bleef hij ook gewoon lekker zitten ondanks dat hij twintigste stond.
blablablabla
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 13:07:29 #136
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189666140
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Is hij te koppig voor. Bij Reading bleef hij ook gewoon lekker zitten ondanks dat hij twintigste stond.
Ik vermoed dat er bij Reading doorgaans geen door gesnoven debielen je kop eisen en dit kracht bij zetten door je in je persoonlijke omgeving op te zoeken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:07:49 #137
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_189666145
Wel sneu om te zien , Jaap ziet er oververmoeid en afgemat uit.

We zijn in Nederland wel verdomd respectloos naar onze helden (en ik zeg Nederland want bij Ajax zijn we er ook goed in; van Basten bijvoorbeeld)
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:08:50 #138
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189666156
Die volledige radiostilte is volgens mij een tactiek van Feyenoord die al een tijdje wordt gehanteerd.
pi_189666180
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
Als Jaap weg is hé, zou hij het dan doen? Is Dirk dan echt zo walgelijk dat hij erin stapt?

Andere vraag ; Zijn er nog idioten waar jullie van denken dat ze erin zullen stappen?
Van Gastel doorschuiven en hopen dat ie de eerste drie potjes niet ook alles verliest
pi_189666182
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:07 schreef SaferSephy het volgende:
Wel sneu om te zien , Jaap ziet er oververmoeid en afgemat uit.

We zijn in Nederland wel verdomd respectloos naar onze helden (en ik zeg Nederland want bij Ajax zijn we er ook goed in; van Basten bijvoorbeeld)
Jaap Stam is bij Feyenoord geen held.
pi_189666194
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:08 schreef fetX het volgende:
Die volledige radiostilte is volgens mij een tactiek van Feyenoord die al een tijdje wordt gehanteerd.
Communicatie 101: Stuur het gesprek naar waar jij wil

Radiostilte is nooit goed.

Zal ik solliciteren?
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:11:46 #142
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_189666204
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
Als Jaap weg is hé, zou hij het dan doen? Is Dirk dan echt zo walgelijk dat hij erin stapt?

Andere vraag ; Zijn er nog idioten waar jullie van denken dat ze erin zullen stappen?
Mario Been revival
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:12:18 #143
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_189666213
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:10 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Jaap Stam is bij Feyenoord geen held.
Wat kleingeestig, die man was een fenomeen, ook in Oranje.

Is net zoiets als stellen dat van Nistelrooy geen respect heeft in Amsterdam
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:12:26 #144
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189666216
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
Als Jaap weg is hé, zou hij het dan doen? Is Dirk dan echt zo walgelijk dat hij erin stapt?

Andere vraag ; Zijn er nog idioten waar jullie van denken dat ze erin zullen stappen?
Is helemaal niet zo'n idioot moment om in te stappen. De club is financieel nog wel gezond, de verwachtingen zijn omlaag gesteld en met deze spelers kan je heus wel fatsoenlijk presteren (al is de kans aanzienlijk dat het met afbraakvoetbal zal gaan gebeuren). Het kan gewoon bijna niet slechter dan nu eigenlijk, das altijd een prima moment om binnen te komen. Straks win je na de winsterstop als nieuwe trainer direct in het makkelijke programma van Heerenveen, Heracles en Emmen en iedereen is gelijk al blij met je.
Makkelijk tweede.
pi_189666221
Dick heeft een appartement met uitzicht op het kantoor van Jaap gekocht.
pi_189666224
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:12 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

Wat kleingeestig, die man was een fenomeen, ook in Oranje.

Is net zoiets als stellen dat van Nistelrooy geen respect heeft in Amsterdam
van nistelrooy, scheur je knieën dat is mooi
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:13:21 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189666229
quote:
9s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:10 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Van Gastel doorschuiven en hopen dat ie de eerste drie potjes niet ook alles verliest
daar moet je ook meteen afscheid van nemen
pi_189666235
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:12 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

Wat kleingeestig, die man was een fenomeen, ook in Oranje.

Is net zoiets als stellen dat van Nistelrooy geen respect heeft in Amsterdam
Overigens vind ik het pas kleingeestig dat jij denkt te moeten bepalen wie men als een held ziet.
pi_189666250
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

daar moet je ook meteen afscheid van nemen
Die blijft voor eeuwig zitten, zijn motief werd duidelijk na Koeman.

Binnen de club wilde ze Van Gastel doorschuiven en niet Gio, maar hij wilde geen risico lopen op ontslag. :)
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:14:48 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189666262
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:12 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

Wat kleingeestig, die man was een fenomeen, ook in Oranje.

Is net zoiets als stellen dat van Nistelrooy geen respect heeft in Amsterdam
maar hij is geen club icoon en heeft dus niet het krediet, maar goed dat wist hij toch van te voren
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:15:43 #151
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189666282
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:14 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Die blijft voor eeuwig zitten, zijn motief werd duidelijk na Koeman.

Binnen de club wilde ze Van Gastel doorschuiven en niet Gio, maar hij wilde geen risico lopen op ontslag. :)
dat is al een reden om hem eruit te knikkeren
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:15:47 #152
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_189666285
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:07 schreef SaferSephy het volgende:
Wel sneu om te zien , Jaap ziet er oververmoeid en afgemat uit.

We zijn in Nederland wel verdomd respectloos naar onze helden (en ik zeg Nederland want bij Ajax zijn we er ook goed in; van Basten bijvoorbeeld)
Sinds wanneer is Jaap Stam een held
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_189666287
De 12e plek lijkt mij niet waar jullie op voorhand op gehoopt hadden toch in deze fase van het seizoen?
pi_189666299
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
De 12e plek lijkt mij niet waar jullie op voorhand op gehoopt hadden toch in deze fase van het seizoen?
ga jij aub gewoon weer je penis posten in dat hoekje van FOK!

@Drizz weet de weg :)
pi_189666306
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Jaap Stam een held
"held"

pi_189666322
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:17 schreef Zipportal het volgende:

[..]

"held"

Dit was wel echt een toppenalty.
pi_189666330
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:17 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ga jij aub gewoon weer je penis posten in dat hoekje van FOK!

@:drizz weet de weg :)
'weer' ?
pi_189666342
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:19 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

'weer' ?
ja, met je ongeschoren zak
vieslel
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:20:00 #159
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189666345
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:17 schreef Zipportal het volgende:

[..]

"held"

Toch vind ik hem er op dat moment vrolijker uitzien dat nu.
pi_189666352
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ja, met je ongeschoren zak
vieslel
Ik ga onmiddellijk kijken.
pi_189666364
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ja, met je ongeschoren zak
vieslel
Het was niet mijn penis, die krijg ik niet op de foto Hans.
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:22:02 #162
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189666375
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:17 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ga jij aub gewoon weer je penis posten in dat hoekje van FOK!

@:drizz weet de weg :)
ik dacht dat @Drizzt meer een tietenman was
pi_189666378
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:21 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Het was niet mijn penis, die krijg ik niet op de foto Hans.
Klaargekomen
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:28:03 #164
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189666430
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:21 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Het was niet mijn penis, die krijg ik niet op de foto Hans.
Zelfs niet met 10x optische zoom? Micropenis spotted
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189666481
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zelfs niet met 10x optische zoom? Micropenis spotted
Jawel.
pi_189666487
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:32 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Jawel.
@Wereldgozer en ik zouden je graag willen scheren allen
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:33:13 #167
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_189666491
Goede tijden slechte tijden is er niets bij
pi_189666508
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:21 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Het was niet mijn penis, die krijg ik niet op de foto Hans.
jij post andermans penissen in die topics?

raar
pi_189666518
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

jij post andermans penissen in die topics?

raar
Die van zijn vader, sowww THICCCC :9~
pi_189666591
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

jij post andermans penissen in die topics?

raar
Waarom post jij een foto van een behaarde anus dan?
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:56:58 #171
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189666805
Op zich wel handig van Feyenoord dat ze totaal niet de intentie uitspreken om Stam te ontslaan. Die man wil natuurlijk ook zo snel mogelijk weg, en als ie toch niet ontslagen gaat worden moet ie zelf zijn contract inleveren. Bespaart Feyenoord weer een oprotcheque.
Makkelijk tweede.
pi_189666818
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op zich wel handig van Feyenoord dat ze totaal niet de intentie uitspreken om Stam te ontslaan. Die man wil natuurlijk ook zo snel mogelijk weg, en als ie toch niet ontslagen gaat worden moet ie zelf zijn contract inleveren. Bespaart Feyenoord weer een oprotcheque.
Hopelijk kun je dan weer een nieuwe UI nemen. _O_

Zakje winegums erbij
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:58:48 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_189666834
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op zich wel handig van Feyenoord dat ze totaal niet de intentie uitspreken om Stam te ontslaan. Die man wil natuurlijk ook zo snel mogelijk weg, en als ie toch niet ontslagen gaat worden moet ie zelf zijn contract inleveren. Bespaart Feyenoord weer een oprotcheque.
Er is niemand die zoiets kan uitspreken op dit moment
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 28 oktober 2019 @ 14:01:39 #174
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189666864
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Er is niemand die zoiets kan uitspreken op dit moment
Ja sshht, dat weten we ook wel. Wilde gewoon de indruk wekken dat Feyenoord een keer iets slims deed ;(
Makkelijk tweede.
pi_189667564
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 08:41 schreef aTypisch het volgende:
Jaap moet nu één brok frustratie zijn. _O- Eerst mist hij op een haar na promotie naar de PL, daarna geeft hij een stabiele baan bij PEC op om bij dit zooitje aan de slag te gaan. :D
Stabiel? Bij PEC vonden ze het ook al lang prima dat ze hem kwijt waren.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_189667731
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:44 schreef H.FR het volgende:

[..]

Stabiel? Bij PEC vonden ze het ook al lang prima dat ze hem kwijt waren.
De Stentor was ooit nog lyrisch over hem.

quote:
Het terughalen van de werkloze Stam was de beste transfer van de winter. PEC plukt al maanden de vruchten van zijn tactische bagage.
Het kan verkeren met die tactische bagage.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189667905

De Telegraaf zoekt ze wel weer uit.

[ Bericht 91% gewijzigd door Zipportal op 28-10-2019 15:44:49 ]
pi_189668150
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:13 schreef Zipportal het volgende:
De Telegraaf zoekt ze wel weer uit.

https://www.telegraaf.nl/(...)ens-wat-voor-je-geld
Welke Fokker is die transgender?
pi_189668318
Waar blijft die pushmelding over Stam?
#12 is not for sale!
pi_189668361
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:41 schreef Haringkop het volgende:
Waar blijft die pushmelding over Stam?
Schijnt dat iedereen vrij is vandaag en dat Stam zijn ontslagbrief onder de deur van Troost heeft doorgeschoven
pi_189668373
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:41 schreef Haringkop het volgende:
Waar blijft die pushmelding over Stam?
De klantenservice moet eerst nog alle klokken op wintertijd zetten. Daarna komen de klanten weer aan de beurt. Nog even geduld.
  maandag 28 oktober 2019 @ 16:00:22 #182
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189668573
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 15:13 schreef Zipportal het volgende:

De Telegraaf zoekt ze wel weer uit.

Echt he. Die media zoeken altijd die bizarre types op :+
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 28 oktober 2019 @ 16:02:22 #183
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189668605
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:00 schreef fetX het volgende:

[..]

Echt he. Die media zoeken altijd die bizarre types op :+
wachten op het pownews filmpje.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189669512
Is Japio al opgetaft?
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:39:51 #186
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189670243
Krabby zegt dat die kale nu zelf is opgerot
RED ONS HENNIEGOD
pi_189670249
Stam weg. Jammer. :{
pi_189670250
Jaap Stam weg zeggen ze bij FC Rijnmond
pi_189670268
Mkrabby twitterde op maandag 28-10-2019 om 17:38:37 Jaap #Stam stapt op bij #Feyenoord Zie zo @vi.nl reageer retweet
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:41:32 #190
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_189670273
Doei.
2000 light years from home
pi_189670275
Oef
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 17:42:12 #192
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189670282
JAAAAAA *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 17:42:27 #193
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189670296
Okeeee.

Dus geen AD/TD en hoofdcoach.

Weet niet of we er op vooruitgaan.
pi_189670301
JAAAPIOOOOO JAAAPIOOOOO

DOEIDOEI
Abracadabra, tapate guarra!
pi_189670317
Proficiat boys.
pi_189670324
Goed dat hij zelf opstapt, er was toch niemand om hem te ontslaan
pi_189670328
De chaos is compleet.
Nu geen AD,TD en geen hoofdtrainer.
Wat een club mensen.
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 17:45:56 #199
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189670335
quote:
9s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:45 schreef Marcoss het volgende:
Goed dat hij zelf opstapt, er was toch niemand om hem te ontslaan
En nu is er niemand om een trainer aan te stellen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 17:46:02 #200
362868 crew  Slobeend
of all places
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:46:27 #201
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189670340
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 17:46:35 #202
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189670342
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik voel Dick aankomen.
Haha homo
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189670343
Goed weggejaagd hoor, vanaf nu zal vast alles beter gaan :')
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:46:52 #204
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189670346
Prima zo. Kon niet anders.
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:46:57 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_189670350
#ANNOUNCEBIGDICK
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_189670354
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:45 schreef Maastoren het volgende:
De chaos is compleet.
Nu geen AD,TD en geen hoofdtrainer.
Wat een club mensen.
Vanaf nu elke wedstrijd winnen genot. Wie moeten we nu de schuld geven? Zo’n van Gastel hoor je ook nooit iets van.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_189670365
Gewoon Magic Dick aanstellen met Ruudje Dil als assistent
pi_189670381
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:47 schreef Evertjan het volgende:
Gewoon Magic Dick aanstellen met Ruudje Dil als assistent
Van Gastel en Landzaat om de 'cultuur te bewaken'
pi_189670391
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Vanaf nu elke wedstrijd winnen genot. Wie moeten we nu de schuld geven? Zo’n van Gastel hoor je ook nooit iets van.
Ze moeten Landzaat en Van Gastel ook wegsturen. Nieuw begin.
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:49:38 #210
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189670401
Wat een tyfuszooi bij jullie
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189670424
Man man man.. als dollar Dirk het maar niet wordt..

Van Gastel heeft onbepaald tijd contract. Die wilde überhaupt geen hoofdcoach worden vanwege z’n gezinsonderhoud..
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:50:54 #212
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189670426
Toch wel knap van Stam dat ie Verbeek en Been heeft afgelost als slechtste trainer aller tijden. Wat een rampenperiode was dit. Niet alles zijn schuld natuurlijk, maar als je met de beperkte middelen jongens als Kelly naar de Kuip haalt verdien je het ook niet echt.

Wat een wegloper.
Makkelijk tweede.
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:51:08 #213
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_189670431
Gelukkig hebben we Kelly nog als aandenken.
pi_189670436
JAAAAaaa!1!1!1

Op naar de volgende interim!!
#12 is not for sale!
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:51:52 #215
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_189670441
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:46 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Haha homo
:D
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_189670444
Loooooool
pi_189670451
OOOOH KELLY
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:52:26 #218
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_189670454
Nog steeds dezelfde matige selectie :')
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 17:52:29 #219
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_189670457
Het kan in ieder geval amper slechter gaan onder een andere coach. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  User die overal opduikt 2022 maandag 28 oktober 2019 @ 17:52:31 #220
186611 Haags
pi_189670459
HIJ WAS EEN VRIEND VAN 020
VRIEND VAN 020

HIJ WAS EEN VRIEND VAN 020!!!!!
Zonder wrijving geen glans
pi_189670462
Dirkie staat vast klaar om het over te nemen!

(mocht hij de tijd kunnen vinden)
pi_189670464
Maurice Steijn incoming in 3..2...1
Abracadabra, tapate guarra!
pi_189670465
Don Leo voor de groep zetten!!!

pi_189670467
KUYT INCOMING!!!! _O_ _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_189670476
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel knap van Stam dat ie Verbeek en Been heeft afgelost als slechtste trainer aller tijden. Wat een rampenperiode was dit. Niet alles zijn schuld natuurlijk, maar als je met de beperkte middelen jongens als Kelly naar de Kuip haalt verdien je het ook niet echt.

Wat een wegloper.
:')

Hooguit dapper om de knoop zelf door te hakken al koopt hij er weinig voor
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 17:53:35 #226
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189670478
KuipTalk twitterde op maandag 28-10-2019 om 17:51:02 A list of coaches who I liked and were available during the summer:Oscar Garcia (without a club)Stale Solbakken (FC Kobenhavn)Alexander Zorniger (without a club)Abel Ferreira (currently with PAOK) Philippe Clement (currently with Club Brugge)Michael Laudrup (without a club) reageer retweet
@Oldground
pi_189670479
ik denk dat je nu zelfs fraser niet tussentijds weg kunt halen als het daar op uitdraait _O-
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:53:50 #228
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189670481
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HIJ WAS EEN VRIEND VAN 020
VRIEND VAN 020

HIJ WAS EEN VRIEND VAN 020!!!!!
JALALALLALALAAAA FEYENOORD DEN HAAG
RED ONS HENNIEGOD
pi_189670482
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HIJ WAS EEN VRIEND VAN 020
VRIEND VAN 020

HIJ WAS EEN VRIEND VAN 020!!!!!
Met zijn jodentattoo en lange mouwen met 40 graden 😂. Gauw optaffen en hoop dat ie nooit meer ergens aan de bak komt.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_189670491
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Met zijn jodentattoo en lange mouwen met 40 graden 😂. Gauw optaffen en hoop dat ie nooit meer ergens aan de bak komt.
is daar een foto van?
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:54:28 #231
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189670496
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
OOOOH KELLY
Hoelang ligt hij nog vast?
Oh.
pi_189670502
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:53 schreef aTypisch het volgende:
ik denk dat je nu zelfs fraser niet tussentijds weg kunt halen als het daar op uitdraait _O-
Denk dat Fräser dat ook niet wil eigenlijk..
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:54:47 #233
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189670505
Ik heb toch wel een voorspellende gave, ik flikker de winegums in de OP en nog binnen de duur van dit topic is Stam opgerot.
Makkelijk tweede.
pi_189670514
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoelang ligt hij nog vast?
2022 :D :D :{ :{
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 17:55:15 #235
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189670516
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:53 schreef aTypisch het volgende:
ik denk dat je nu zelfs fraser niet tussentijds weg kunt halen als het daar op uitdraait _O-
Denk dat hij het zelf ook niet zou willen nu
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:55:24 #236
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189670519
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:53 schreef Slobeend het volgende:
KuipTalk twitterde op maandag 28-10-2019 om 17:51:02 A list of coaches who I liked and were available during the summer:Oscar Garcia (without a club)Stale Solbakken (FC Kobenhavn)Alexander Zorniger (without a club)Abel Ferreira (currently with PAOK) Philippe Clement (currently with Club Brugge)Michael Laudrup (without a club) reageer retweet
@:Oldground
Ja, Laudrup halen en dan weer wegjagen omdat een paar hersenlozen zich herinneren dat hij ooit een jaar voor Ajax heeft gespeeld.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:55:29 #237
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189670521
De chaos is nu compleet _O_
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_189670530
Zou ie eigenlijk al een beeldscherm hebben gehad op zijn kantoor? 😅
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:55:58 #239
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189670532
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:55 schreef Maastoren het volgende:

[..]

2022 :D :D :{ :{
Hebben jullie nog een kindermaat voor een mascottepak?
Oh.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 28 oktober 2019 @ 17:55:58 #240
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189670533
slappe zak die Stam.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189670536
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:53 schreef aTypisch het volgende:
ik denk dat je nu zelfs fraser niet tussentijds weg kunt halen als het daar op uitdraait _O-
Alsof dat de nieuwe Van Gaal is.
AFCA!
pi_189670537
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Met zijn jodentattoo en lange mouwen met 40 graden 😂. Gauw optaffen en hoop dat ie nooit meer ergens aan de bak komt.
Is stam een concentratiekamp overlever? :o
pi_189670547
Ergens wel dapper van Stam hoor. Volgende twee wedstrijden tegen VVV en RKC. Dat U in gewoon 6 punten. Had je weer wat credits gehad. De nieuwe trainer wint die wedstrijden ook en dan is t ineens een schokeffect.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_189670552
Misschien dat Dirkie uit Katwijk wat tijd kan vrijmaken de komende tijd. Zal wat met zijn agenda moeten schuiven maar dat zal wel moeten lukken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_189670553
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:54 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Denk dat Fräser dat ook niet wil eigenlijk..
dat bedoel ik
pi_189670559
Hyballa
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 17:57:33 #247
42184 crew  DaMart
pi_189670560
Dus komende wedstrijden ook een ad-interim-trainer.

Maar goede beslissing van Stam. Voor alle partijen het beste.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:57:33 #248
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189670561
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:53 schreef Makamba_ het volgende:

[..]

:')

Hooguit dapper om de knoop zelf door te hakken al koopt hij er weinig voor
Dapper ja.

Was ook dapper dat hij midden in een seizoen stopte met voetballen omdat hij het niet meer kon opbrengen. Of toen hij stopte met de trainersopleiding omdat hij het niet kon opbrengen om klassikaal les te krijgen.

Gewoon een wegloper dus. Ben blij dat ie weg is, daar niet van, maar als je na twee maanden opstapt aan de ellende waar je zelf aan hebt meegewerkt heb je imo geen greintje respect verdient.
Makkelijk tweede.
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:58:22 #249
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_189670570
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:53 schreef Slobeend het volgende:
KuipTalk twitterde op maandag 28-10-2019 om 17:51:02 A list of coaches who I liked and were available during the summer:Oscar Garcia (without a club)Stale Solbakken (FC Kobenhavn)Alexander Zorniger (without a club)Abel Ferreira (currently with PAOK) Philippe Clement (currently with Club Brugge)Michael Laudrup (without a club) reageer retweet
@:Oldground
Na ex-Ajacied Stam ook ex-Ajacied Laudrup halen _O_

Dan kan de bestorming van het Maasgebouw beginnen
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_189670582
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Dapper ja.

Was ook dapper dat hij midden in een seizoen stopte met voetballen omdat hij het niet meer kon opbrengen. Of toen hij stopte met de trainersopleiding omdat hij het niet kon opbrengen om klassikaal les te krijgen.

Gewoon een wegloper dus. Ben blij dat ie weg is, daar niet van, maar als je na twee maanden opstapt aan de ellende waar je zelf aan hebt meegewerkt heb je imo geen greintje respect verdient.
Tot het klassikaal weglopen punt bewees je louter mijn punt.
pi_189670672
Dat zal vast Dickie worden ja. En dat is prima toch?
pi_189670706
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:03 schreef tompsv18 het volgende:
Dat zal vast Dickie worden ja. En dat is prima toch?
Ja, die wil vast nadat hij er deze zomer vanaf zag door de negatieve reacties van het legioen

Leuk dat Stam weg is, maar lost niks op natuurlijk. Je selectie is matig en wisselvallig, je hebt geen directie, en geen toptrainer zal nu bij je instappen.
pi_189670717
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:57 schreef aTypisch het volgende:

[..]

dat bedoel ik
Ah, dacht dat je financieel bedoelde of dat Sparta hem niet wil laten gaan.
pi_189670719
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:03 schreef tompsv18 het volgende:
Dat zal vast Dickie worden ja. En dat is prima toch?
Samen met Maurice Steijn denk ik..
pi_189670728
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:05 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, die wil vast nadat hij er deze zomer vanaf zag door de negatieve reacties van het legioen

Leuk dat Stam weg is, maar lost niks op natuurlijk. Je selectie is matig en wisselvallig, je hebt geen directie, en geen toptrainer zal nu bij je instappen.
Dick heeft nu niks te doen en kan het eigenlijk alleen maar beter doen met Feyenoord, dus denk dat hij het wel ziet zitten.
pi_189670729
Als het maar niet pastoor Dirk wordt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_189670744
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:05 schreef Sphinxxx het volgende:

[..]

Samen met Maurice Steijn denk ik..
Maurice Steijn al na drie duels ontslagen bij Al Wahda

Oh krijg nou wat. Ja dan is de kans groot.
pi_189670745
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:05 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, die wil vast nadat hij er deze zomer vanaf zag door de negatieve reacties van het legioen

Leuk dat Stam weg is, maar lost niks op natuurlijk. Je selectie is matig en wisselvallig, je hebt geen directie, en geen toptrainer zal nu bij je instappen.
Het is allemaal zeer matig. Je kan zeggen wat je wilt, maar van Geel is een prima technisch directeur. Onbegrijpelijk dat je daar geen contract mee verlengt terwijl je niemand anders hebt..
  maandag 28 oktober 2019 @ 18:07:54 #259
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_189670753
Dicky doet het, tot hij ergens in verweggistan een betere aanbieding krijgt
Wie dit leest is gek
pi_189670755
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Als het maar niet pastoor Dirk wordt.
Dick + Dirk combo zie ik wel gebeuren hoor

kennen elkaar ook al
pi_189670760
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:07 schreef Sphinxxx het volgende:

[..]

Het is allemaal zeer matig. Je kan zeggen wat je wilt, maar van Geel is een prima technisch directeur. Onbegrijpelijk dat je daar geen contract mee verlengt terwijl je niemand anders hebt..
Mja, dat het allemaal zo matig is, kun je ook best aan van Geel toeschrijven ;)
pi_189670764
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:07 schreef Makamba_ het volgende:

[..]

Maurice Steijn al na drie duels ontslagen bij Al Wahda

Oh krijg nou wat. Ja dan is de kans groot.
ah, dat zou ik niet eens zo gek vinden voor dit seizoen

als die Steijn indruk maakt kan hij doorschuiven

zou nog een soort van beleid zijn :o
pi_189670771
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:08 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Mja, dat het allemaal zo matig is, kun je ook best aan van Geel toeschrijven ;)
Er zijn 11 (?) nieuwe spelers ofzo gehaald hé
  maandag 28 oktober 2019 @ 18:09:06 #264
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_189670777
Maurice Steijn lijkt mij een goede optie, deed het bij Venlo met een matige selectie ook aardig. No offence.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 18:09:19 #265
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189670779
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Als het maar niet pastoor Dirk wordt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 28 oktober 2019 @ 18:09:50 #266
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189670787
Heeft Stam toch mooi drie punten meer gepakt dan Mario Been in 10/11 in de eerste elf wedstrijden!

Maar goed, deze ellende is in ieder geval afgelopen, want onder Stam zou het echt niet meer beter zijn gegaan.
Makkelijk tweede.
pi_189670797
Ik hoop op Wormuth. Gelukje dat hij in de eredivisie coacht!
pi_189670803
Gio al gespot?
#12 is not for sale!
  maandag 28 oktober 2019 @ 18:11:06 #269
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189670808
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:07 schreef Sphinxxx het volgende:

[..]

Het is allemaal zeer matig. Je kan zeggen wat je wilt, maar van Geel is een prima technisch directeur. Onbegrijpelijk dat je daar geen contract mee verlengt terwijl je niemand anders hebt..
vGeel is hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor een hoop van de rotzooi waar we nu mee zitten. Heeft iedere mogelijkheid tot doorgroei kapotgemaakt na het kampioenschap.
Makkelijk tweede.
pi_189670809
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:10 schreef Haringkop het volgende:
Gio al gespot?
stiekem lachend in zijn vuistje
pi_189670816
Giogod _O_
  maandag 28 oktober 2019 @ 18:11:51 #272
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189670825
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:11 schreef aTypisch het volgende:
Giogod _O_
Gio-eindbaas _O_
Makkelijk tweede.
pi_189670831
Welke trainer heeft zin in dit team dan?
pi_189670840
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:12 schreef Rage_Guy het volgende:
Welke trainer heeft zin in dit team dan?
Kuyt.
  maandag 28 oktober 2019 @ 18:13:10 #275
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189670843
Willem van Hanegem vragen ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_189670846
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:12 schreef Rage_Guy het volgende:
Welke trainer heeft zin in dit team dan?
Elke trainer in de eredivisie die niet bij Az, Ajax, PSV, Vitesse of Utrecht zit.
pi_189670858
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

vGeel is hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor een hoop van de rotzooi waar we nu mee zitten. Heeft iedere mogelijkheid tot doorgroei kapotgemaakt na het kampioenschap.
Club geweldig achter gelaten. Op het gênante af zelfs!
#12 is not for sale!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 28 oktober 2019 @ 18:14:18 #278
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189670873
Laat Sloetski maar komen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189670890
Jaap Stam had in mijn ogen niet ontslagen moeten worden. Eventueel pas aan het eind van het seizoen.
pi_189670891
quote:
6s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:13 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Elke trainer in de eredivisie die niet bij Az, Ajax, PSV, Vitesse of Utrecht zit.
Blijf dat maar geloven ja.
pi_189670903
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:05 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, die wil vast nadat hij er deze zomer vanaf zag door de negatieve reacties van het legioen

Leuk dat Stam weg is, maar lost niks op natuurlijk. Je selectie is matig en wisselvallig, je hebt geen directie, en geen toptrainer zal nu bij je instappen.
Normaal gesproken lost een trainerswissel niks op maar eerlijk gezegd vind ik Stam wel een erg slechte trainer. Op het eerste gezicht past hij bij Feyenoord maar daar is helemaal niets van gebleken. De spelers liepen iedere wedstrijd weer als verdwaasde handtasjes over het veld. Blij dat hij weg is. Gio was geen pretje maar het kan dus altijd nog veel slechter.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 28 oktober 2019 @ 18:16:04 #282
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189670906
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:15 schreef Idisrom het volgende:
Jaap Stam had in mijn ogen niet ontslagen moeten worden. Eventueel pas aan het eind van het seizoen.
hij is zelf opgestapt toch.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189670921
Wel gelachen hoor
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 28 oktober 2019 @ 18:17:20 #284
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189670935
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:13 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Club geweldig achter gelaten. Op het gênante af zelfs!
Inderdaad, een goedgevulde kas, al zijn aankopen zijn gigantisch in waarde gestegen, de jeugd floreert, Jong Feyenoord speelt heerlijk in de zeer competitieve beloftencompetitie en hij heeft last-minut nog een indrukwekkende verschijning als trainer aangesteld.
Makkelijk tweede.
pi_189670944
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:15 schreef Idisrom het volgende:
Jaap Stam had in mijn ogen niet ontslagen moeten worden. Eventueel pas aan het eind van het seizoen.
Een verbod om zelf op te stappen is er niet he.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_189670945
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

hij is zelf opgestapt toch.
Zal wel wat geld geschoven zijn..
pi_189670955
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Als het maar niet pastoor Dirk wordt.
Liever wel. Ben je meteen van zn gestook af.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_189670973
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Normaal gesproken lost een trainerswissel niks op maar eerlijk gezegd vind ik Stam wel een erg slechte trainer. Op het eerste gezicht past hij bij Feyenoord maar daar is helemaal niets van gebleken. De spelers liepen iedere wedstrijd weer als verdwaasde handtasjes over het veld. Blij dat hij weg is. Gio was geen pretje maar het kan dus altijd nog veel slechter.
Wat was er mis met Gio?
pi_189670979
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Normaal gesproken lost een trainerswissel niks op maar eerlijk gezegd vind ik Stam wel een erg slechte trainer. Op het eerste gezicht past hij bij Feyenoord maar daar is helemaal niets van gebleken. De spelers liepen iedere wedstrijd weer als verdwaasde handtasjes over het veld. Blij dat hij weg is. Gio was geen pretje maar het kan dus altijd nog veel slechter.
Onder welke trainer heb je meer plezier gehad aan Feyenoord?
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 28 oktober 2019 @ 18:21:23 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189670993
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Normaal gesproken lost een trainerswissel niks op maar eerlijk gezegd vind ik Stam wel een erg slechte trainer. Op het eerste gezicht past hij bij Feyenoord maar daar is helemaal niets van gebleken. De spelers liepen iedere wedstrijd weer als verdwaasde handtasjes over het veld. Blij dat hij weg is. Gio was geen pretje maar het kan dus altijd nog veel slechter.
Gio was een baas man.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 28 oktober 2019 @ 18:21:34 #291
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189670994
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:18 schreef marsan het volgende:

[..]

Liever wel. Ben je meteen van zn gestook af.
Kun je niet beter iemand zoeken met wat bewezen trainerstalent?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_189671010
quote:
6s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:13 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Elke trainer in de eredivisie die niet bij Az, Ajax, PSV, Vitesse of Utrecht zit.
Om te laten zien dat je keihard op je bek kunt gaan?
pi_189671016
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:22 schreef Rage_Guy het volgende:

[..]

Om te laten zien dat je keihard op je bek kunt gaan?
al is het maar om de knaken
  maandag 28 oktober 2019 @ 18:23:10 #294
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189671017
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:20 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Wat was er mis met Gio?
Saai voetbal, geen enkele vooruitgang meer. Natuurlijk heeft Gio (met ongeveer hetzelfde materiaal overigens, voor alle debielen die zeggen dat er met dit 'zooitje' niks te behalen valt) wel prima gepresteerd met een paar prijzen en afgelopen seizoen een prima derde plek, maar het te lang vasthouden aan spelers als Clasie, vBeek en vdHeijden valt hem wel te verwijten.

Verder alle respect voor Gio in vergelijking met Stam.
Makkelijk tweede.
pi_189671020
quote:
15s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:21 schreef Perrin het volgende:

[..]

Kun je niet beter iemand zoeken met wat bewezen trainerstalent?
Dan blijft hij nog boven de kuip hangen. Beste is gewoon dat hij ook keihatd faalt en dat je er ook meteen vanaf bent.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_189671021
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:20 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Wat was er mis met Gio?
Gio is geen trainer. Hooguit een nette aardige vent. Heb me groen en geel geërgerd aan zijn inhoudsloze gezwam altijd voor de camera en een idee achter het voetbal was niet te zien. Ik mis hem niet maar Stam nog minder dus dat zegt genoeg.
pi_189671025
Is Dickie al gesignaleerd in de Kuip?
  maandag 28 oktober 2019 @ 18:24:34 #298
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_189671039
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:05 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, die wil vast nadat hij er deze zomer vanaf zag door de negatieve reacties van het legioen

Leuk dat Stam weg is, maar lost niks op natuurlijk. Je selectie is matig en wisselvallig, je hebt geen directie, en geen toptrainer zal nu bij je instappen.
Vorig seizoen presteerde de selectie wisselvallig, dit seizoen niet. Dit seizoen niet.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_189671048
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:23 schreef Duveldrinker het volgende:
Is Dickie al gesignaleerd in de Kuip?
Dickie komt hooguit als adviseur. Lekker strijken met de eer wanneer het goed gaat en als t misgaat is t de fout van de trainer.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_189671053
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Onder welke trainer heb je meer plezier gehad aan Feyenoord?
Het is misschien nostalgie maar Beenhakker en Koeman zou ik noemen.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 28 oktober 2019 @ 18:25:29 #301
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189671055
Als het waar is dat Dirk soms de training van O-19 laat schieten moet je hem natuurlijk nooit geen hoofdtrainer maken nu.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')