Hopen dat psv van AZ verliestquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:48 schreef PSVCL het volgende:
Fluit maar af.
Hopen dat Feyenoord van ajax wint ()
Het hondstrouwe publiek van het warme bad dat PSV heet houdt het voor gezien.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:46 schreef Saekerhett het volgende:
Steeds meer lege stoeltjes in het stadion.
Ik merk een cynische ondertoon in deze post.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:49 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]
Het hondstrouwe publiek van het warme bad dat PSV heet houdt het voor gezien.
Goffetomme Lenny. Door het slotje van topic 1237 heen posten.quote:
Shit, hoopte dat niemand het had gezienquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goffetomme Lenny. Door het slotje van topic 1237 heen posten.
Irritant he.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Shit, hoopte dat niemand het had gezien
Ik ben nog aan het leren.
Ten opzichte van de huidige nummer twee wordt het anders met de goal slechter voor Ajaxquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Over het doelsaldo hoeven we ons voorlopig ook geen zorgen te maken.
AZ fan?quote:
AZ is er nu op doelsaldo voorbij jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ten opzichte van de huidige nummer twee wordt het anders met de goal slechter voor Ajax
Ik kan mij nog herinneren dat Feyenoorders vonden dat ze een veel betere selectie hadden dan AZ.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ten opzichte van de huidige nummer twee wordt het anders met de goal slechter voor Ajax
Dit seizoen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat Feyenoorders vonden dat ze een veel betere selectie hadden dan AZ.
Wat hadden die gedronken of gesnoven?quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat Feyenoorders vonden dat ze een veel betere selectie hadden dan AZ.
Het is dat ze die zeperd hadden tegen Heerenveen en ik betwijfel of ze dit het hele seizoen gaan volhouden, maar dit AZ is misschien wel de grootste concurrent voor Ajaxquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:02 schreef Tagliano het volgende:
AZ toch even met 0-3 in de Kuip en Eindhoven
Zeker. En ik gun je je momentje als oud AZ supporter, maar als Ajax 4/5 basisspelers mist en met 10 man komt te staan gaan ze er tegen AZ ook gewoon vanaf.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee Eredivisiepotjes op een rij.
Genot.
Dat is wel vaker over AZ gezegd gedurende een eerste seizoenshelft natuurlijkquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is dat ze die zeperd hadden tegen Heerenveen en ik betwijfel of ze dit het hele seizoen gaan volhouden, maar dit AZ is misschien wel de grootste concurrent voor Ajax
Had @PSVCL toch gelijk over Hendrix.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:03 schreef Tagliano het volgende:
En zo zie je toch dat PSV zonder Viergever en Hendrix verdedigend door de mand valt
Oh jahoor, Ajax zal tegen AZ ook genoeg problemen hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. En ik gun je je momentje als oud AZ supporter, maar als Ajax 4/5 basisspelers mist en met 10 man komt te staan gaan ze er tegen AZ ook gewoon vanaf.
Tegen Utrecht was een schande maar deze kan ik wel hebben.
Ik denk Feyenoord ook maar die zijn kansloosquote:Op zondag 27 oktober 2019 16:06 schreef WethouderHekking het volgende:
AZ gaat voor de 2e plaats dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |