SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.
Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Nieuw deel, nieuwe kansen.
Off topic posts mogen wegblijven. Bnw hoort hier ook niet.
Commentaar op de moderatie graag in het FB topic.
Game on."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Als je het goed weet te onderbouwen dan mag je hier Trump en de Republikeinse partij best verdedigen en supporten. Martijn3de weet dat prima te doen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:53 schreef ZOA het volgende:
Pro Trump posten mag ook maar wees voorzichtig.
Alleen hebben alle Trump-proleten een beetje het probleem dat ze vaak in een echo chamber leven en wanneer ze daar buiten stappen worden geschokt dat er mensen zijn die niet staan achter de grote oranje leider.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
De oppermachtige status in het Midden Oosten opgeven.NATO mocht nog nodig zijn, laten zijn en instandhouding evenredig naar leden en wensen.. 2 dingetjesquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:56 schreef Puddington het volgende:
[..]
Als je het goed weet te onderbouwen dan mag je hier Trump en de Republikeinse partij best verdedigen en supporten. Martijn3de weet dat prima te doen.
Alleen hebben alle Trump-proleten een beetje het probleem dat ze vaak in een echo chamber leven en wanneer ze daar buiten stappen worden geschokt dat er mensen zijn die niet staan achter de grote oranje leider.
Verder is Trump noch Democraat nog Republikein dus het verdedigen van Republikeinen waar je om vraagt is iets waar jij van steltt dat ik het moet verdedigen terwijl jezelf de plank al volledig misslaat
[ Bericht 9% gewijzigd door ZOA op 27-10-2019 15:14:01 ]Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor![]()
Dat is geen onderbouwen, vrind.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:07 schreef ZOA het volgende:
[..]
De oppermachtige status in het Midden Oosten opgeven.NATO mocht nog nodig zijn, laten zijn en instandhouding evenredig naar leden en wensen.. 2 dingetjesDon't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Verder alleen democraten zijn al 3 jaar geschoktquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:56 schreef Puddington het volgende:
[..]
Als je het goed weet te onderbouwen dan mag je hier Trump en de Republikeinse partij best verdedigen en supporten. Martijn3de weet dat prima te doen.
Alleen hebben alle Trump-proleten een beetje het probleem dat ze vaak in een echo chamber leven en wanneer ze daar buiten stappen worden geschokt dat er mensen zijn die niet staan achter de grote oranje leider.Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor![]()
FiveThirtyEight heeft weer een update van hun impeachment polling analyse:
https://fivethirtyeight.c(...)chment-one-month-in/Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mooie prestatie van Trump en vooral natuurlijk de Generaals. Ik vond de speech ook goed, alleen bij de vragen ging het helaas weer alle kanten op en was het niet altijd te volgen. Maar ik denk dat dit wel een positief effect gaat hebben op de peilingen en de kansen van een impeachment weer wat zal verkleinen.Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Tenzij het (geslaagde) aanslagen op Amerikaanse troepen triggert.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:24 schreef martijnde3de het volgende:
Mooie prestatie van Trump en vooral natuurlijk de Generaals. Ik vond de speech ook goed, alleen bij de vragen ging het helaas weer alle kanten op en was het niet altijd te volgen. Maar ik denk dat dit wel een positief effect gaat hebben op de peilingen en de kansen van een impeachment weer wat zal verkleinen.are we infinite or am I alone![]()
Wat heeft Trump precies gepresteerd?quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:24 schreef martijnde3de het volgende:
Mooie prestatie van Trump en vooral natuurlijk de Generaals. Ik vond de speech ook goed, alleen bij de vragen ging het helaas weer alle kanten op en was het niet altijd te volgen. Maar ik denk dat dit wel een positief effect gaat hebben op de peilingen en de kansen van een impeachment weer wat zal verkleinen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Meegekekenquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat heeft Trump precies gepresteerd?
Hij zou z'n eigen oude tweet eens ter harte moeten nemen
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Waarom al die onnodige grafische details en hyperbolen aangaande de dood van al-Baghdadi? Dat kweekt alleen maar meer terrorisme.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Trump's ego...quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:38 schreef Barbusse het volgende:
Waarom al die onnodige grafische details en hyperbolen aangaande de dood van al-Baghdadi? Dat kweekt alleen maar meer terrorisme."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
....is een bedreiging voor de VS.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Je weet dat dat niemand gaat overtuigen he. Zie die post van Martijnde3de boven je. Dat is gewoon een observatie, keurig gebracht.quote:
Niks "jamaar democraten", "de feiten". Gewoon de conclusies die hij trekt uit de observatie. Neem er een voorbeeld aan.
[ Bericht 4% gewijzigd door capricia op 27-10-2019 16:56:55 ]Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Ik hoef niemand te overtuigen en de feiten die ik opgenoemd heb zijn tevens observaties.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:47 schreef Puddington het volgende:
[..]
Je weet dat dat niemand gaat overtuigen he. Zie die post van Martijnde3de boven je. Dat is gewoon een observatie, keurig gebracht.
Niks "jamaar democraten", "de feiten". Gewoon de conclusies die hij trekt uit de observatie. Neem er een voorbeeld aan.Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor![]()
Ik word duizelig van het lezen van jouw posts, het lijkt net of het door Google Translate is vertaald ofzo.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:07 schreef ZOA het volgende:
[..]
De oppermachtige status in het Midden Oosten opgeven.NATO mocht nog nodig zijn, laten zijn en instandhouding evenredig naar leden en wensen.. 2 dingetjes
Verder is Trump noch Democraat nog Republikein dus het verdedigen van Republikeinen waar je om vraagt is iets waar jij van steltt dat ik het moet verdedigen terwijl jezelf de plank al volledig misslaatRadio Espantoso![]()
Sorry daarvoorquote:Op zondag 27 oktober 2019 15:59 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Ik word duizelig van het lezen van jouw posts, het lijkt net of het door Google Translate is vertaald ofzo.Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor![]()
twitter:biannagolodryga twitterde op zondag 27-10-2019 om 14:34:53A lot of emphasis on Russia’s role through out Trump’s description of the al-Baghdadi mission. Trump thanked Russia first. Went on to say “Russia was great, Russia let us fly through space. Russia hates ISIS as much as us.” reageer retweet
Watte ?twitter:parfitt_tom twitterde op zondag 27-10-2019 om 15:48:12In response, Russian defence ministry says it doubts whether the operation to kill al-Baghdadi even took place, there were no such strikes in Idlib "de-escalation zone" yesterday and it knows nothing about Russia cooperating with an American fly-over... https://t.co/fjETx1SIgc reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik blijf mij verbazen over de kruiperige manier waarop Trump zich keer op keer opstelt richting Rusland.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:11 schreef Ulx het volgende:
twitter:biannagolodryga twitterde op zondag 27-10-2019 om 14:34:53A lot of emphasis on Russia’s role through out Trump’s description of the al-Baghdadi mission. Trump thanked Russia first. Went on to say “Russia was great, Russia let us fly through space. Russia hates ISIS as much as us.” reageer retweet
Watte ?twitter:parfitt_tom twitterde op zondag 27-10-2019 om 15:48:12In response, Russian defence ministry says it doubts whether the operation to kill al-Baghdadi even took place, there were no such strikes in Idlib "de-escalation zone" yesterday and it knows nothing about Russia cooperating with an American fly-over... https://t.co/fjETx1SIgc reageer retweet
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Wat zou hij de Russen hebben gezegd toen hij vroeg of ze over mochten vliegen?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
“Please tell me they didn’t literally stage a photo shoot.“
https://mobile.twitter.com/bradmossesq/status/1188474320592539649
Zie tweet.
Comments zijn vaak lezenswaardig. Ziet.
“ Trump was at his golf course at 3:30pm.”
https://mobile.twitter.co(...)/1188474695915585547![]()
Omdat hij eerst de Russen bedankte en pas daarna de eigen troepen? Kwestie van prioriteiten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik blijf mij verbazen over de kruiperige manier waarop Trump zich keer op keer opstelt richting Rusland.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dat zou je inderdaad vreemd kunnen vinden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 16:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Omdat hij eerst de Russen bedankte en pas daarna de eigen troepen? Kwestie van prioriteiten.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |