Op social media denkt niemand er zo over en heeft niemand het over de FIA. Verstappen daarentegen wordt momenteel met de grond gelijk gemaakt vanwege zijn "arrogantie".quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:16 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Max heeft de FIA voor schut gezet en dat pikt die maffiaorganisatie niet. En het team dat betaald wordt door de FIA is waarschijnlijk Ferrari.
Mwuah, ik vind dat persoonlijk niet zo relevant. Hierbij spreek ik even bewust over mijn mening en niet zozeer het sportregelement.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:13 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en Vettel ging ook gelijk van zijn gas. Het probleem zit mijn inziens nog steeds in dat ene enkele vlagje dat er gezwaaid werd.
Werd Max nou al in het stadium gewezen op gele vlaggen dan snapte ik ze straf. Nu komt hij midden in de bocht een enkel geel vlagje tegen en straffen ze hem zo af. Naar mijn mening is deze situatie dus ook niet te vergelijken met voorgaande straffen voor dit vergrijp.
Maarja, meneer Sullivan (vuile...) zat weer bij de stewards.
quote:
Tijd om morgen te winnen daar dus. Nu heeft hij de kans om te slipstreamen naar die eerste bocht ipv in de verdediging te moeten.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Op social media denkt niemand er zo over en heeft niemand het over de FIA. Verstappen daarentegen wordt momenteel met de grond gelijk gemaakt vanwege zijn "arrogantie".
Ja nu welquote:
Ja en die krijgt die vervolgens jarenlang om de oren, “we hadden je toen geholpen” tja doeiquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:21 schreef Gehrman het volgende:
Wat een domme oetlul kan die Verstappen toch ook zijn. Ik las dat de stewards in eerste instantie de zaak hadden afgesloten maar door zijn eigen opmerkingen toch weer een nieuw onderzoek zijn gestart. Dom en onprofessioneel.
Ja dit. De rest nemen we maar voor lief als liefhebbers.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Max was niet arrogant maar eerlijk. Hij had gewoon twee keer de snelste tijd in q3.
En de rest is niet belangrijk. Nee hij ging niet op de rem, of te laat. Jammer dan. Maar Max deed niet schijnheilig in tegenstelling tot anderen.
Gridstraf is gewoon wat je krijgt voor het (onbewust) negeren van een gele vlag. Als je ze bewust negeert kun je zelfs een veel zwaardere grid straf krijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:13 schreef Justevo het volgende:
[..]
Dat is waar de rancune van de stewards naar boven komt. Normaal is dat inderdaad de straf en als Verstappen zijn 1e run geen pole was dan hadden ze hem inderdaad de 2e run afgenomen. Echter voelt hij er niks van als ze hem de 2e afnemen dus pakken ze hem zo.
De stewards werden keihard voor lul gezet omdat ze na de race al gelijk zeiden van nee hoor niks aan de hand.
Succes om dat duidelijk te maken aan de meute met hooivorken op Twitterquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Max was niet arrogant maar eerlijk. Hij had gewoon twee keer de snelste tijd in q3.
En de rest is niet belangrijk. Nee hij ging niet op de rem, of te laat. Jammer dan. Maar Max deed niet schijnheilig in tegenstelling tot anderen.
Okquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is niet aangepast, zo heb ik het topic aangemaakt.
Nee.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:21 schreef Gehrman het volgende:
Wat een domme oetlul kan die Verstappen toch ook zijn. Ik las dat de stewards in eerste instantie de zaak hadden afgesloten maar door zijn eigen opmerkingen toch weer een nieuw onderzoek zijn gestart. Dom en onprofessioneel.
Ik zit niet op sociaal media, ik kijk met liefde zelf naar de wedstrijden en kwalificatiesquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:24 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Succes om dat duidelijk te maken aan de meute met hooivorken op Twitter
Ik heb het ff nagekeken...het was echt niet onbewust als je dit voor je ziet en niet van je gas af gaat (gele vlag voor hem en Bottas in de banden)quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Gridstraf is gewoon wat je krijgt voor het (onbewust) negeren van een gele vlag. Als je ze bewust negeert kun je zelfs een veel zwaardere grid straf krijgen.
Is twitter de standaard?quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:24 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Succes om dat duidelijk te maken aan de meute met hooivorken op Twitter
Nee Facebookquote:
Ik heb Max ook wel eens blijer gezien bij het behalen van de pole 1...quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het ff nagekeken...het was echt niet onbewust als je dit voor je ziet en niet van je gas af gaat (gele vlag voor hem en Bottas in de banden)
Straf is terecht idd
[ afbeelding ]
De reden is terecht. De straf niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het ff nagekeken...het was echt niet onbewust als je dit voor je ziet en niet van je gas af gaat (gele vlag voor hem en Bottas in de banden)
Straf is terecht idd
[ afbeelding ]
Nog grotere bende.quote:
Dit. In het FIA rapport staat ook duidelijk dat de vlag goed te zien was vanuit de onboard en tijdig genoeg werd gegeven.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het ff nagekeken...het was echt niet onbewust als je dit voor je ziet en niet van je gas af gaat (gele vlag voor hem en Bottas in de banden)
Straf is terecht idd
[ afbeelding ]
ja vind ik ook mja het is de veiligheid die in het geding komt héquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De reden is terecht. De straf niet.
De .910 had moeten tellen, de .758 had afgepakt moeten worden. Direct.
Thats it. Klaar. Hele wereld inclusief Max 'klaar'.
Maar nee. Dikke show en gelul maken.
Standaardstraf bij het negeren van een gele vlag is een gridstraf. Een mindere straf zou inconsequent geweeest zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De reden is terecht. De straf niet.
De .910 had moeten tellen, de .758 had afgepakt moeten worden. Direct.
Thats it. Klaar. Hele wereld inclusief Max 'klaar'.
Maar nee. Dikke show en gelul maken.
Niemand behalve de meest uitgesproken Verstappen-fans die er zo over denken. Max heeft inmiddels een hele slechte reputatie waar ie in de toekomst nog vaak genoeg last van gaat krijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Max was niet arrogant maar eerlijk. Hij had gewoon twee keer de snelste tijd in q3.
En de rest is niet belangrijk. Nee hij ging niet op de rem, of te laat. Jammer dan. Maar Max deed niet schijnheilig in tegenstelling tot anderen.
Net als voetbal tegenwoordig. Compleet uit je plaat gaan voor iets wat afgepakt wordt wat met het blote oog niet zichtbaar is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:27 schreef KennyPowers het volgende:
Leuke sport dit. Na de race weet je nog niks.
Senna had die ook. Schumacher ook.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Niemand behalve de meest uitgesproken Verstappen-fans die er zo over denken. Max heeft inmiddels een hele slechte reputatie waar ie in de toekomst nog vaak genoeg last van gaat krijgen.
Er staat niet in waarop ze dat baseren. En er ontbreekt nog wel meer in dit stuk: o.a. waarom er initieel niet gestraft is en er daarna ineens sprake is van een overtreding. Voor dat "clearly shows" hadden ze heel veel tijd nodig.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit. In het FIA rapport staat ook duidelijk dat de vlag goed te zien was vanuit de onboard en tijdig genoeg werd gegeven.
[ afbeelding ]
Dit en mooi dat die dat zelf ook aangaf. Jammer hoe het afgelopen is maar trots op Verstappenquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Standaardstraf bij het negeren van een gele vlag is een gridstraf. Een mindere straf zou inconsequent geweeest zijn.
Er waren er nog wel veel meer waarvan niemand zich inmiddels meer de namen kan herinneren. Het is een uitzondering en geen regel.quote:
Wat doet een 'reputatie' er überhaupt toe? Gaat nergens over.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er waren er nog wel veel meer waarvan niemand zich inmiddels meer de namen kan herinneren. Het is een uitzondering en geen regel.
Dat zou namelijk laten zien dat ze zelf enorm falen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er staat niet in waarop ze dat baseren. En er ontbreekt nog wel meer in dit stuk: o.a. waarom er initieel niet gestraft is en er daarna ineens sprake is van een overtreding. Voor dat "clearly shows" hadden ze heel veel tijd nodig.
Ik was nog trotser op Verstappen als hij van zijn gas af was gegaan en alsnog pole paktequote:Op zondag 27 oktober 2019 01:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit en mooi dat die dat zelf ook aangaf. Jammer hoe het afgelopen is maar trots op Verstappen
Die gasten wonnen niet en hadden geen 7 overwinningen en 30 podiums voor hun 23ste waarop eigenlijk iedere andere zinnige coureur begint.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er waren er nog wel veel meer waarvan niemand zich inmiddels meer de namen kan herinneren. Het is een uitzondering en geen regel.
Maar dat maakt dus niet uit, volgens de stewards geeft de telemetrie ook aan dat hij niet van zijn gas ging.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik was nog trotser op Verstappen als hij van zijn gas af was gegaan en alsnog pole pakte
Ik denk dat zij ook wel doorhebben dat de fia er een potje van maakt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Na zijn opmerkingen in de pers conferentie is dit geen grote verrassing. Daar heeft hij zich keihard in z'n eigen voet geschoten.
Collega coureurs die het politieke spel wel beheersen hadden ze zich hier uitgeluld door er omheen te draaien en niks te bekennen.
Max daarentegen groef zijn eigen graf.
De PR debrief bij RBR zal niet mals zijn geweest...
Dat zeg ik....ik was nog trotser als hij wel van zijn gas af was gegaanquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar dat maakt dus niet uit, volgens de stewards geeft de telemetrie ook aan dat hij niet van zijn gas ging.
Maar hij heeft de gele vlag niet gezien, dus dat was sowieso niet aan de orde.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zeg ik....ik was nog trotser als hij wel van zijn gas af was gegaan
Volgens Doornebos zie je dat echt welquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar hij heeft de gele vlag niet gezien, dus dat was sowieso niet aan de orde.
Dat de snelste tijd afgepakt wordt, is als ik het goed begrijp niet de standaard. De tijd blijft staan alleen er komt een gridstrafquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De reden is terecht. De straf niet.
De .910 had moeten tellen, de .758 had afgepakt moeten worden. Direct.
Thats it. Klaar. Hele wereld inclusief Max 'klaar'.
Maar nee. Dikke show en gelul maken.
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens Doornebos zie je dat echt wel
Tenzij hij het bewust heeft gedaan. Maar ik ben er nog niet uit wat het dan zou moeten opleveren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
Maxima zou zeggen "Hij was een beetje dom"
Ok....maar dan nog...Bottas zag ie echt wel staanquote:
Ja, maar dat maakt dus niet uit. Zie Hamilton.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok....maar dan nog...Bottas zag ie echt wel staan
Nu ineens wel maar die data hebben we nog nergens gezien.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar dat maakt dus niet uit, volgens de stewards geeft de telemetrie ook aan dat hij niet van zijn gas ging.
Gaan we ook nooit zien denk ik. Los van wat Verstappen zelf fout doet is het weer een complete gotspe bij de stewards.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nu ineens wel maar die data hebben we nog nergens gezien.
tja...ik denk zelf...adrenaline...je rijdt 1,5 minuut op het doen van je kunnen en dan 5 sec voor de finish moet je van je gas af....tja...ik weet ook niet of ik dat zou doenquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Tenzij hij het bewust heeft gedaan. Maar ik ben er nog niet uit wat het dan zou moeten opleveren.
Ik heb nog geen video's of screenshots gezien die aantonen dat hij langs een gele vlag is gereden.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:42 schreef Fir3fly het volgende:
Hamilton zwijnt weer eens. Wat een verrassing.
Nee maar wel langs een crash.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb nog geen video's of screenshots gezien die aantonen dat hij langs een gele vlag is gereden.
Recht voor hem (Doornebos wijst hem aan )quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb nog geen video's of screenshots gezien die aantonen dat hij langs een gele vlag is gereden.
Max graaft hier toch gewoon 100% zijn eigen graf? De stewards hoeven niet eens te zoeken want Max reikt het ze letterlijk aan op een dienblad.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij ook wel doorhebben dat de fia er een potje van maakt.
Iemand pakken op basis van de persco is zoeken. Nog nooit gebeurd in de 25+ jaar dat ik de F1 volg.
Ze hadden het zelf moeten constateren en starten.
Dit vat het wel samen denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gaan we ook nooit zien denk ik. Los van wat Verstappen zelf fout doet is het weer een complete gotspe bij de stewards.
Nee, wat Max zegt is irrelevant. De data zegt blijkbaar dat hij niet van het gas ging.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max graaft hier toch gewoon 100% zijn eigen graf? De stewards hoeven niet eens te zoeken want Max reikt het ze letterlijk aan op een dienblad.
Er was toen geen geelquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt dus niet uit. Zie Hamilton.
Hilarisch! Maar serieus: als Hamilton echt langs geel is gereden moeten er toch ergens beelden van zijn?quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Recht voor hem (Doornebos wijst hem aan )
[ afbeelding ]
Niet alleen de data....het geluid hoor je....hij gaat vol gas met die mooi klinkende Honda motorquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, wat Max zegt is irrelevant. De data zegt blijkbaar dat hij niet van het gas ging.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb nog geen video's of screenshots gezien die aantonen dat hij langs een gele vlag is gereden.
Klopt, maar je zou verwachten dat bij een crash vlak voor je je ook sowieso van het gas zou moeten gaan. Hamilton komt er dus mee weg op een technicality. Zoals wel vaker .quote:
je ziet Hamilton er langs rijden maar dan is er nog geen vlag te zienquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hilarisch! Maar serieus: als Hamilton echt langs geel is gereden moeten er toch ergens beelden van zijn?
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 27-10-2019 om 01:50:48 Almost forgot this but the bad news for Ricciardo is Verstappen’s lap time stands, it wasn’t deleted just a grid penalty handed out after qualifying. https://t.co/2lQKrUyZjg reageer retweet
Het negeren van vlaggen is niet leuk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit vat het wel samen denk ik.
Die stewards halen het leuke uit de sport. Geen touw aan vast te knopen.
Behalve dezequote:Op zondag 27 oktober 2019 01:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het negeren van vlaggen is niet leuk.
Ik vind dat juist een hele leuke vlagquote:
Dat is dus al 7 keer gebeurd dit jaar (het laatste). Dus volledig correct en in lijn met wat er verder gebeurd is dit jaarquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat de snelste tijd afgepakt wordt, is als ik het goed begrijp niet de standaard. De tijd blijft staan alleen er komt een gridstraf
Zoiets is denk ik niet te handhaven, aangezien er wel vaker crashes zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, maar je zou verwachten dat bij een crash vlak voor je je ook sowieso van het gas zou moeten gaan. Hamilton komt er dus mee weg op een technicality. Zoals wel vaker .
Nee.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max graaft hier toch gewoon 100% zijn eigen graf? De stewards hoeven niet eens te zoeken want Max reikt het ze letterlijk aan op een dienblad.
Buiten de hele discussie wat we wel en niet vinden van de stewards... hier had Max toch gewoon véél slimmer en gewiekster moeten zijn?
Ik zeg standaard introduceren in de F1quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind dat juist een hele leuke vlag
Klopt. Maar als een marshall dus iets sneller was geweest en de gele vlag net wat eerder had gezwaaid was Hamilton ook fucked geweest .quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoiets is denk ik niet te handhaven, aangezien er wel vaker crashes zijn.
Inmiddels wel inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:52 schreef Janneke141 het volgende:
En los van de domheid van Verstappen: je kijkt naar een jurysport. Het is net zoals kunstschaatsen en turnen: de jury bepaalt wie er wint. Beetje flauw om dan te gaan zeuren dat de jury ook echt zijn werk zit te doen.
Ik noem het iemand die de incompetentie van de FIA aan de kaak stelt. En het FIA complot noemt het arrogantie. Natuurlijk om het een bedreiging is voor de FIA.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Op social media denkt niemand er zo over en heeft niemand het over de FIA. Verstappen daarentegen wordt momenteel met de grond gelijk gemaakt vanwege zijn "arrogantie".
Dit soort gezeik kan wel naar BNW.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:59 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik noem het iemand die de incompetentie van de FIA aan de kaak stelt. En het FIA complot noemt het arrogantie. Natuurlijk om het een bedreiging is voor de FIA.
De sensoren in Bottas zijn auto gingen stuk bij de crash. Die sensoren geven geven aan of je buiten de baan bent en dus de gele lampen aan gaan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:59 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom krijgen ze het eigenlijk niet te zien op hun stuur?
Of is dat al zo?
Dat vind ik wel een goede. Vettel had zeker nog verhoord moeten worden hierover. Sowieso vind ik die FIA documentjes maar matig eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:58 schreef Mothzor het volgende:
In het statement van de FIA haalt men het feit aan dat Vettel lift en dus de gele vlaggen heeft gezien.
The Stewards noted from the on board images of Car 33, that the waved yellow flag
was clearly visible and was shown with enough notice. The previous driver (Car 5)
reduced the speed significaly as per the regulations."
Heeft Vettel die ene gele vlag wel gezien of hield hij juist in omdat hij Bottas zag staan. Er zitten echt teveel onduidelijkheden in de veeklaring van de FIA.
Dat is niet erg handig....maar de G krachten waren hoog genoeg denk ik om een signaal te gevenquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:00 schreef Mothzor het volgende:
[..]
De sensoren in Bottas zijn auto gingen stuk bij de crash. Die sensoren geven geven aan of je buiten de baan bent en dus de gele lampen aan gaan.
Lijkt me wel. Als een wielrenner achteraf opbiecht doping gebruikt te hebben raakt hij zijn overwinningen ook kwijt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:01 schreef opgebaarde het volgende:
Dit zouden ze in de voetbal ook moeten introduceren. Dat een doelpunt of rode kaart teruggedraaid wordt als een speler opbiecht dat hij toneel speelde
Dan moet ook iedereen die de vlag negeert gestraft worden en dat gebeurt niet. Dat er een straf uitgedeeld wordt vind ik juist, maar het gebeurt niet consequent.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het negeren van vlaggen is niet leuk.
Vind je het niet consequent straffen van de FIA maar gezeik, omdat jouw favoriete team toch wel wint.quote:
Hoe werkt dat met geel, want Bottas mocht paar races geleden zijn kwalificatietijd die hij onder rood neerzette houden omdat de rode vlag nog niet officieel aangemeld was oid.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt. Maar als een marshall dus iets sneller was geweest en de gele vlag net wat eerder had gezwaaid was Hamilton ook fucked geweest .
Dit is dus pure willekeur met straffen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met geel, want Bottas mocht paar races geleden zijn kwalificatietijd die hij onder rood neerzette houden omdat de rode vlag nog niet officieel aangemeld was oid.
Dat werkt met geel niet zo?
Dat is niet altijd zo. Armstrong is geloof ik nog steeds de WK van x jaar.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Als een wielrenner achteraf opbiecht doping gebruikt te hebben raakt hij zijn overwinningen ook kwijt.
Pole position blijft staan voor Max.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:05 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe kan je van onboard beelden zeker zijn dat het ook zichtbaar is voor de coureur met een halo voor z'n neus?
Maar goed, Max heeft wel heel ongelukkig z'n eigen Pole ongedaan gemaakt
- eerst in je tweede poging geel negeren, terwijl niemand je tijd verbeterd heeft
- er mee wegkomen maar dan in persco ze voor het blok zetten in je nadeel
Beetje dom ja.
Hopelijk wint ie alsnog.
Blijft dit trouwens wel officieel z'n tweede Pole Position? Gok van niet.
Het lukte Vettel anders prima hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:07 schreef chufi het volgende:
Hoeveel afstand zat er tussen de gele vlag en de auto van Bottas? 1 seconde van je gas en je was er al voorbij ... FIA door de bocht against Max zoals altijd ..
Ik moet je het antwoord schuldig blijven.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met geel, want Bottas mocht paar races geleden zijn kwalificatietijd die hij onder rood neerzette houden omdat de rode vlag nog niet officieel aangemeld was oid.
Dat werkt met geel niet zo?
Hij moet 3 plaatsen terugquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:07 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Pole position blijft staan voor Max.
Toen hij voorbij het ongeluk was ging hij van het gas.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:08 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het lukte Vettel anders prima hoor.
Inhouden is voldoende.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:07 schreef chufi het volgende:
Hoeveel afstand zat er tussen de gele vlag en de auto van Bottas? 1 seconde van je gas en je was er al voorbij ... FIA door de bocht against Max zoals altijd ..
Dat is ook raar danquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:09 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Maar de uitslag van de kwalificatie blijft staan.
Pole winnen is niet hetzelfde als van pole starten.quote:
Schiet mij maar lekquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Pole winnen is niet hetzelfde als van pole starten.
Komt dat door zijn verhaal bij de persco of na analyse van de data?quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Inhouden is voldoende.
Zoals Verstappen die onbedoeld een paar milliseconden langzamer was in de laatste minisector (terwijl hij naar nu blijkt weldelijk vol gas reed).
Ja ze moeten altijd Max hebbenquote:
Ja want hij was roekeloos "" toen ie rookie wasquote:
Na analyse van de data besloten de stewards om Verstappen geen straf te geven.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:11 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Komt dat door zijn verhaal bij de persco of na analyse van de data?
Volgens het rapport beide..lees maar..staat hier ergensquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:11 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Komt dat door zijn verhaal bij de persco of na analyse van de data?
Ja maar de uitslag maak je dan toch met terugwerkende kracht lijkt mij?quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De straffen worden na de kwalificatie uitgedeeld.
Als ik hem was zou ik bij een pole de volgende keer helemaal niks zeggen behalve dat het mooi weer is. Ze bekijken het maar.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens het rapport beide..lees maar..staat hier ergens
[ afbeelding ]
You have the right to remain silencequote:Op zondag 27 oktober 2019 02:15 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Als ik hem zou ik bij een pole de volgende keer helemaal niks zeggen behalve dat het mooi weer is. Ze bekijken het maar.
Stel een coureur kwalificeert zich als 20ste, maar een hoop concurrenten lopen gridstraffen op vanwege nieuwe onderdelen zoals een motor. Dus start die ineens vijf plekken hoger.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja maar de uitslag maak je dan toch met terugwerkende kracht lijkt mij?
nja laat maar...klinkt te logisch denk ik
Ja ok...maar dit gebeurde tijdens de race/kwaliquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Stel een coureur kwalificeert zich als 20ste, maar een hoop concurrenten lopen gridstraffen op vanwege nieuwe onderdelen zoals een motor. Dus start die ineens vijf plekken hoger.
Als hoeveelste heeft hij zich dan gekwalificeerd, 20ste of 15de?
Laat dit een les zijnquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:24 schreef Breekfast het volgende:
Max, echt waar, wat een kneus ben je dan als je jezelf zo in de voet schiet
Had gewoon een lulverhaal opgehangen dat je het te laat zag of dat je niet meer op tijd kon reageren ofzo. Niet dat je bewust een gele vlag negeert.
Het is ook een beetje pech. De ene coureur ziet de vlag, de andere niet. Max zat niet ver achter het ongeluk, dus het team kon hem niet op tijd waarschuwen. Daarnaast waren de sensors van Bottas kapot die een signaal geven op het stuur van de coureurs.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat dit een les zijn
Hou je smoel dicht als je ergens van wordt verdacht
Niet dat hij die straf niet gekregen had want data liegt niet
Aan de andere kant....eerlijk duurd het langst zegt mijn moeder altijd
Nou... zover wil ik niet gaan....ik wou dat ik zijn salaris hadquote:
Dat heeft hij niet gezegd of gedaanquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:24 schreef Breekfast het volgende:
Max, echt waar, wat een kneus ben je dan als je jezelf zo in de voet schiet
Had gewoon een lulverhaal opgehangen dat je het te laat zag of dat je niet meer op tijd kon reageren ofzo. Niet dat je bewust een gele vlag negeert.
Ja ok...maar ik zou zeggen je ziet Bottas staan dus je weet er is/komt een gele vlagquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:34 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje pech. De ene coureur ziet de vlag, de andere niet. Max zat niet ver achter het ongeluk, dus het team kon hem niet op tijd waarschuwen. Daarnaast waren de sensors van Bottas kapot die een signaal geven op het stuur van de coureurs.
Klopt...en dat wil je niet opgeven als je weet dat je een snelste tijd rijdtquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:37 schreef chufi het volgende:
tussen gele vlag en finish zat volgens mij nog geen 3 seconden ..
Als ik een auto aan de kant zie staan en ik moet er vlak langs, is mijn eerste reflex ook : Gas eraf.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ok...maar ik zou zeggen je ziet Bottas staan dus je weet er is/komt een gele vlag
Klopt, behalve dan letterlijk je hele zin.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:09 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Toen hij voorbij het ongeluk was ging hij van het gas.
Verstappen heeft heel veel talent. Maar hij is verre van een intelligente coureur. Hij blijft gewoon domme beslissingen nemen en van enig lerend vermogen lijkt geen sprake te zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou... zover wil ik niet gaan....ik wou dat ik zijn salaris had
Precies...weet je hoe hoog een boete is als je te hard langs wegwerkers rijdtquote:Op zondag 27 oktober 2019 02:39 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Als ik een auto aan de kant zie staan en ik moet er vlak langs, is mijn eerste reflex ook : Gas eraf.
Ik wijt dit aan zijn leeftijd en ervaring in de F1quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Verstappen heeft heel veel talent. Maar hij is verre van een intelligente coureur. Hij blijft gewoon domme beslissingen nemen en van enig lerend vermogen lijkt geen sprake te zijn.
Red Bull mag misschien teleur stellen na de zomerstop, maar het is met name Verstappen die na de zomerstop weer zijn oude niveau te pakken heeft qua domme beslissingen. Op de GP van Japan na heeft hij de slechte resultaten allemaal aan zichzelf te wijten.
Die data was al duidelijk en dat stoere verhaal erbij helpt niet .quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:11 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Komt dat door zijn verhaal bij de persco of na analyse van de data?
Overal nootjes.quote:
En als hij zou winnen en dit plan met een klein arrogant lachje toe zou geven- en zo is hij wel, zet hij de stewards helemaal in hun hemdquote:Op zondag 27 oktober 2019 07:03 schreef TagForce het volgende:
Dus: Max heeft Pole in de boeken, EN start vanaf de ideale plek op de grid. Dit alles is win-win.
*Er stoer over te doen als een 15-jarig kind.quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:34 schreef Montov het volgende:
Goed van Verstappen om er eerlijk over te zijn.
Gras is groenquote:Op zondag 27 oktober 2019 07:41 schreef Fir3fly het volgende:
Oh god, Verstappen maakt een zeldzaam foutje en ineens duiken de trolls weer overal op .
Op de onboard zie je veel meer dan wat een coureur ziet. De coureur kijkt bovendien naar de apex dus hij kan die ene vlag best gemist hebben. Maar dat maakt het nog steeds een fout en dus krijg je een penalty.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het ff nagekeken...het was echt niet onbewust als je dit voor je ziet en niet van je gas af gaat (gele vlag voor hem en Bottas in de banden)
Straf is terecht idd
[ afbeelding ]
Hoezo is het een farce? Gewoon de regels.quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:27 schreef tja77 het volgende:
Wat een farce is deze sport aan het worden.
Je zit naar iets te kijken en achteraf gaat er toch weer iets veranderen waarover iedereen een mening heeft. 1 Fucking poppenkast is het geworden. Het is dit seizoen al te vaak gebeurt dat er na de race (en nu na de Q) gekeken en gesproken moet worden.
Ze hebben zoveel regels en passen die niet erg consequent toe.quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoezo is het een farce? Gewoon de regels.
Als de situatie zo gevaarlijk was, hadden ze met meer geschut moeten waarschuwen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:59 schreef m0ridin het volgende:
Het is de verantwoordelijkheid van de coureur om zo'n gele vlag te zien en die gasten zien altijd alles, kom op zeg...
Dit was gewoon oerdom van Verstappen, ten eerste om door te blijven planken op de baan bij geel en op die plek en ten tweede om zo bijdehand te doen in die persconferentie. Je kan EN de waarheid vertellen EN niet als een totale eikel overkomen.
De gridstraf is terecht en consequent met eerdere penalties (helemaal omdat hij hier langs de plek van het ongeluk zelf raasde), dit is zijn eigen schuld (dubbelop) en het grootste probleem is dat hij dit gewoon bewust lijkt te doen. Met opmerkingen als 'ach, een coureur weet wel wat hij doet hoor... anders moet hij niet in een auto gaan zitten'. Misschien nog jeugdige overmoed, maar toch. Hier moet hij echt nog wel in groeien.
En dat HAM zijn tijd zou hebben verbeterd, dat staat los van of hij liftte bij geel in S3 (als je 3 of 4 tienden sneller bent in S1 en S2 kun je best liften in S3 en alsnog je snelste ronde hebben).
Iedereen die VOOR verstappen langs die plek kwam nam gas terug, alleen Verstappen dacht weer dat hij zich er niets van aan hoefde te trekken,
Heel erg zonde dit, domper op de kwali... Hoop dat dit een Monaco moment is waarin hij beseft dat hij niet alles voor zichzelf kan beslissen en in kan schatten en beseft dat er verantwoordelijkheden zijn groter dan hemzelf alleen.
Waarom kwam er na de crash van Bottas niet een rode vlag?quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoezo is het een farce? Gewoon de regels.
FIA zei eerst geen straf, en na Max zijn opmerking wel straf.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:06 schreef BorisDeLul het volgende:
Wat een rare discussie is dit. Waar heeft de FIA hiermee te maken
- Bottas crasht
- Gele vlag wordt uitgestoken
- Eerst komt Vettel, die lift
- Dan komt Max, die lift niet
Hoe is dit niet Max' eigen schuld?
Gewoon stom van hem. Niet moeilijk over doen, toegeven, balen en klaar.
Leclerc is daarvoor ook gestraft. En onder geel niet van je gas af is altijd straf. Dus daar zijn ze heel consequent in.quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze hebben zoveel regels en passen die niet erg consequent toe.
Lebler die vorige week bleef doorrijden met die kapotte wagen en daardoor anderen in gevaar bracht vs het negeren van een gele vlag...
Geel is net zo duidelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:03 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Waarom kwam er na de crash van Bottas niet een rode vlag?
Is toch veel duidelijker?
Ik denk dat ze anders wel de telemetrie hadden gechecked. En dan was hij ook de sigaar geweest.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
FIA zei eerst geen straf, en na Max zijn opmerking wel straf.
De situatie wordt zo gevaarlijk wanneer anderen zich niets aantrekken van de vlaggen... en daarom krijgen die anderen straffen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als de situatie zo gevaarlijk was, hadden ze met meer geschut moeten waarschuwen.
Die kans acht ik nu groter dan naast leclercquote:Op zondag 27 oktober 2019 08:15 schreef potjecreme het volgende:
Nu maar hopen dat Max zonder brokken de eerste bocht doorkomt.
Eerst geen onderzoek.quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoezo is het een farce? Gewoon de regels.
Koekoek!quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoezo is het een farce? Gewoon de regels.
Dat hebben ze. En besloten tot geen straf omdat hij in een minisector gelift zou hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze anders wel de telemetrie hadden gechecked. En dan was hij ook de sigaar geweest.
Het is zo’n opstapeling van achterlijkheid bij Max en Rbr dat ik haast geneigd ben dit te geloven. Het enige wat niet rijmt is de willekeur van Fia waar je geen grip op hebt. Voor hetzelfde geld moest hij op de fiets starten. Of kreeg hij 14 punten op zijn licentie. Je weet het niet et dat clownfiesta in de jury.quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:03 schreef TagForce het volgende:
Mensen die niet snappen dat dit gewoon aldoor het plan was van RBR:
Pole position is verre van de beste plek om te starten in Mexico. De andere kant van de baan is beter. Vooraan is niet de beste plek om te starten, want het is een pokke-eind tot de 1e bocht met slipstreams enzo.
Welke plek is dan de beste om te starten? De plek die aan de andere kant van pole staat, en niet vooraan... Dat is plek 4.
Waar start Max morgen? Plek 4.
Dus: Max heeft Pole in de boeken, EN start vanaf de ideale plek op de grid. Dit alles is win-win.
Wat ik wel vind is dat de feiten overduidelijk waren. Kom dan ook binnen 10 min met je uitspraak. Deze poppenkast slaat nergens op.quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoezo is het een farce? Gewoon de regels.
Dat doet de FIA altijd als Max bij betrokken is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat ik wel vind is dat de feiten overduidelijk waren. Kom dan ook binnen 10 min met je uitspraak. Deze poppenkast slaat nergens op.
Ze overleggen nog of hij dezelfde voorkeursbehandeling als Ferrari/Mercedes al verdiendquote:Op zondag 27 oktober 2019 08:44 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat doet de FIA altijd als Max bij betrokken is.
Dit is inderdaad ook volkomen lachwekkend. Die vent verbetert z'n tijd ook, hoe dan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:47 schreef XL het volgende:
Heeft de FIA ergens aangegeven dat Hamilton voldoende van het gas ging en dat een symbolisch lift van een paar duizendste de reden is dat hij geen straf krijgt.
dat zeker, vette ruziequote:Op zondag 27 oktober 2019 06:56 schreef Rianne84 het volgende:
Jos zal hem wel een ferme tik op zijn achterhoofd gegeven hebben.
Hamilton, zat zo dicht achter Bottas dat er nog geen vlag hing.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:47 schreef XL het volgende:
Heeft de FIA ergens aangegeven dat Hamilton voldoende van het gas ging en dat een symbolisch lift van een paar duizendste de reden is dat hij geen straf krijgt.
Hoe ik ook een hekel heb aan Hamilton, in dit geval ging iedereen in de laatste sector langzamer dan in zijn eerste ronde. Ook Hamilton. Behalve Max. Of dat dan bewust langzamer is of gewoon een slechter gereden sector weet ik niet, maar het viel wel op.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:48 schreef DeeBee het volgende:
Kut FIA. En anders niks.
[..]
Dit is inderdaad ook volkomen lachwekkend. Die vent verbetert z'n tijd ook, hoe dan.
Eens dat het direct rood had moeten zijn hier. Overigens ook vreemd dat ze het weer oppakken obv persconferentie. Neem toch aan dat ze op de data wel kunnen zien hoe het zit, voor zover de tijd die Max reed niet al duidelijk was.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:40 schreef Zorro het volgende:
Blijft inderdaad ook raar dat er geen rood kwam na de crash van Bottas.
In de VT is er om veel minder altijd al rood.
En gelul dat geel genoeg is "omdat ze ervan uit moeten kunnen gaan dat de coureurs zich daaraan houden" is al helemaal idioot. Als organisatie moet je nergens "vanuit gaan". Je moet zekerheid hebben. Dus geef je rood.
Of overlap met de richting mee, zoals het normaal isquote:Op zondag 27 oktober 2019 08:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Bijzonder dat die barriers zo stonden trouwens, lijkt me dat de klap voor Bottas nu harder was dan wanneer er daar geen overlap geweest was.
het blijft hoe dan ook dubbeldom van Max, hij had al de snelste tijd en door z'n eigen opmerkingen kwam hij under investigation.quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:48 schreef DeeBee het volgende:
Kut FIA. En anders niks.
[..]
Dit is inderdaad ook volkomen lachwekkend. Die vent verbetert z'n tijd ook, hoe dan.
Zal Ferrari ook protest hebben ingediend?quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
het blijft hoe dan ook dubbeldom van Max, hij had al de snelste tijd en door z'n eigen opmerkingen kwam hij under investigation.
zou best kunnen, maar de FIA wuifde eerst alles weg en zei zelfs dat hij in een " microsector" van het gas af gang, maar nadat hij zelf in de persconferentie zei dat hij gewoon volgas ging konden ze het net meer laten zittenquote:Op zondag 27 oktober 2019 08:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Zal Ferrari ook protest hebben ingediend?
Is dat wel zo?quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
het blijft hoe dan ook dubbeldom van Max, hij had al de snelste tijd en door z'n eigen opmerkingen kwam hij under investigation.
Ik vermoed van niet. Dat een ander team een protest ingediend heeft lijkt me vele malen waarschijnlijker.quote:
dat is ook hun goed recht en dat zou ook kunnen maar hij maakte het hoe dan makkelijker door z'n uitsprakenquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet. Dat een ander team een protest ingediend heeft lijkt me vele malen waarschijnlijker.
Welk team dan?quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet. Dat een ander team een protest ingediend heeft lijkt me vele malen waarschijnlijker.
? Wanneer dan?quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:08 schreef raptorix het volgende:
Overigens ben ik voorstander om rijders die eenzijdig een crash veroorzaken ook een strafpunt te geven, speaking about, volgens mij zit Max nu redelijk op het randje qua punten.
totaal 4quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:08 schreef raptorix het volgende:
Overigens ben ik voorstander om rijders die eenzijdig een crash veroorzaken ook een strafpunt te geven, speaking about, volgens mij zit Max nu redelijk op het randje qua punten.
Ja, hij stond natuurlijk alweer tijdje "droog"quote:
Ik zie niet in hoe die relevant zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook hun goed recht en dat zou ook kunnen maar hij maakte het hoe dan makkelijker door z'n uitspraken
jij ziet wel vaker iets anders, verder geen puntquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe die relevant zijn.
twitter:PhilDuncanF1 twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 22:21:28 FIA taking another look at Verstappen's data following his provocative comments in the press conference. #MexicanGP reageer retweet
Nee, je hebt inderdaad geen punt. Dat mag.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij ziet wel vaker iets anders, verder geen punt
waarom jij altijd zo je best doet om een vervelend betwetertje te zijn geen idee, maar zolang er geen feiten zijn over een protest van een ander team blijft ook dat een veronderstelling, net als de mijne.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, je hebt inderdaad geen punt. Dat mag.
Waarom staat HAM hier los van?quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:59 schreef m0ridin het volgende:
Het is de verantwoordelijkheid van de coureur om zo'n gele vlag te zien en die gasten zien altijd alles, kom op zeg...
Dit was gewoon oerdom van Verstappen, ten eerste om door te blijven planken op de baan bij geel en op die plek en ten tweede om zo bijdehand te doen in die persconferentie. Je kan EN de waarheid vertellen EN niet als een totale eikel overkomen.
De gridstraf is terecht en consequent met eerdere penalties (helemaal omdat hij hier langs de plek van het ongeluk zelf raasde), dit is zijn eigen schuld (dubbelop) en het grootste probleem is dat hij dit gewoon bewust lijkt te doen. Met opmerkingen als 'ach, een coureur weet wel wat hij doet hoor... anders moet hij niet in een auto gaan zitten'. Misschien nog jeugdige overmoed, maar toch. Hier moet hij echt nog wel in groeien.
En dat HAM zijn tijd zou hebben verbeterd, dat staat los van of hij liftte bij geel in S3 (als je 3 of 4 tienden sneller bent in S1 en S2 kun je best liften in S3 en alsnog je snelste ronde hebben).
Iedereen is twee man en de helft (Hamilton) nam geen gas terug.quote:Iedereen die VOOR verstappen langs die plek kwam nam gas terug, alleen Verstappen dacht weer dat hij zich er niets van aan hoefde te trekken,
Die data hebben ze bekeken en ze besloten hem niet te straffen want hij ging langzamer in de microsector bij Bottas volgens hen. En toen kwam de persco waarin Max eerlijk was...quote:Op zondag 27 oktober 2019 08:52 schreef TAV74 het volgende:
Omstandigen speelden mee, maar straf zat er wel aan te komen en is alles overziend wel terecht.
[..]
Eens dat het direct rood had moeten zijn hier. Overigens ook vreemd dat ze het weer oppakken obv persconferentie. Neem toch aan dat ze op de data wel kunnen zien hoe het zit, voor zover de tijd die Max reed niet al duidelijk was.
Nou ja. Terechte straf, dubieus proces.
Jaquote:
De FIA kon pas een uur na de race Leclerc een straf geven voor iets wat in de tweede ronde gebeurdequote:Op zondag 27 oktober 2019 08:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leclerc is daarvoor ook gestraft. En onder geel niet van je gas af is altijd straf. Dus daar zijn ze heel consequent in.
Waar moet ‘ie heen dan? Zijn hele leven is toegelegd op dat zitje in de F1. Ik denk dat het scenario ‘Verstappen geeft er de brui aan’ geen moment in ze op is gekomen en ik kan ze daar nou ook niet echt ongelijk in geven.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:27 schreef MakkieR het volgende:
Heeft FIA eigenlijk wel het besef dat Max Verstappen de toekomst is van Formule 1. Ik zou die gozer echt niet willen wegjagen. Zonder Verstappen is de Formule 1 stomweg dood. Gaan ze gezellig treintje rijden.
Verstappen zou eerst gewoon voor veiligheid op de baan moeten zorgen door niet door te racen als iemand is gecrashedquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:27 schreef MakkieR het volgende:
Heeft FIA eigenlijk wel het besef dat Max Verstappen de toekomst is van Formule 1. Ik zou die gozer echt niet willen wegjagen. Zonder Verstappen is de Formule 1 stomweg dood. Gaan ze gezellig treintje rijden.
daarom was gewoon niet zo slim maar daar leert hij weer van, beter nu dan in een jaar waarin hij wel WK zou kunnen wordenquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Verstappen zou eerst gewoon voor veiligheid op de baan moeten zorgen door niet door te racen als iemand is gecrashed
“Ik beroep me op mijn zwijgrecht”quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Hoop dat mocht hij vandaag de persco halen hij dan geen woord zegt. .
Zal wel humor zijnquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
“Ik beroep me op mijn zwijgrecht”
Toekomst van de F1...... Norris, Russel, Leclerc...quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:27 schreef MakkieR het volgende:
Heeft FIA eigenlijk wel het besef dat Max Verstappen de toekomst is van Formule 1. Ik zou die gozer echt niet willen wegjagen. Zonder Verstappen is de Formule 1 stomweg dood. Gaan ze gezellig treintje rijden.
En Verstappenquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Toekomst van de F1...... Norris, Russel, Leclerc...
Moet hij dat wel met een strak gezicht zeggen. Anders wordt ie nog weer gepakt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
“Ik beroep me op mijn zwijgrecht”
Dat is weer een les voor hem. Eerlijkheid word meestal bestraft, ook in het bedrijfsleven.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die data hebben ze bekeken en ze besloten hem niet te straffen want hij ging langzamer in de microsector bij Bottas volgens hen. En toen kwam de persco waarin Max eerlijk was...
Ik zie het hem wel doen jaquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
“Ik beroep me op mijn zwijgrecht”
Laten we hopen dat hij er niet teveel van leert in dat opzicht, zoutloze interviews zien we wel meer dan genoeg.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:50 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat is weer een les voor hem. Eerlijkheid word meestal bestraft, ook in het bedrijfsleven.
Hoewel ik dit gevoel begrijp en mij hier in kan vinden, zou dat wel precies aantonen dat Verstappen qua volwassenheid echt nog veel te leren heeftquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
“Ik beroep me op mijn zwijgrecht”
Dat is niet aan de coureur maar aan de FIA. Geen vlag, dan niet liften. Als coureur heb je nooit genoeg zich top de situatie om goed te kunnen oordelen over de ernst van de crash. Anders kunnen ze die vlaggen wel afschaffen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Verstappen zou eerst gewoon voor veiligheid op de baan moeten zorgen door niet door te racen als iemand is gecrashed
Dat is waar, maar het werkt wel behoorlijk in je nadeel. Daar moet je dan wel rekening mee houden. Hamilton is een meester in dit soort zaken. Die lult altijd met de wind mee.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij er niet teveel van leert in dat opzicht, zoutloze interviews zien we wel meer dan genoeg.
Zou het? Misschien is dit wel gewoon zijn persoonlijkheid/karakter. Hij heeft op dat gebied natuurlijk niet het meest optimale genenpakketquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom was gewoon niet zo slim maar daar leert hij weer van, beter nu dan in een jaar waarin hij wel WK zou kunnen worden
Hoeveel fouten maakte Jos per jaar en hoeveel maakt Max er laatste 1,5 jaar?quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou het? Misschien is dit wel gewoon zijn persoonlijkheid/karakter. Hij heeft op dat gebied natuurlijk niet het meest optimale genenpakket
Max maakt een stuk minder fouten dan Jos en is bovendien in zo ongeveer alle aspecten een betere coureur. Dat neemt niet weg dat ze relatief veel overeenkomsten hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoeveel fouten maakte Jos per jaar en hoeveel maakt Max er laatste 1,5 jaar?
Precies dit. Spijker op de kop!quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:55 schreef aesop het volgende:
[..]
Dat is niet aan de coureur maar aan de FIA. Geen vlag, dan niet liften. Als coureur heb je nooit genoeg zich top de situatie om goed te kunnen oordelen over de ernst van de crash. Anders kunnen ze die vlaggen wel afschaffen.
Men neemt dus iets te makkelijk aan dat Max bewust geel negeerde -iets met hoge bomen- maar dat blijkt nergens uit. Dat zou ook kwalijk zijn maar Max heeft inmiddels genoeg gele vlaggen meegemaakt om te weten wat ie moet doen. En wat je niet ziet kun je niet negeren.
Max kan in principe overal heen gaan waar hij maar wil. Er zijn meer klassen dan de F1. Gewoon in de F1 wat geld collecteren en dan hup naar DTM, Nascar of naar Indy 500 etc.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waar moet ‘ie heen dan? Zijn hele leven is toegelegd op dat zitje in de F1. Ik denk dat het scenario ‘Verstappen geeft er de brui aan’ geen moment in ze op is gekomen en ik kan ze daar nou ook niet echt ongelijk in geven.
Ik ga er zeker niet vanuit dat het bewust was, maar dan blijft de vraag of hij het niet had moeten zien.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:55 schreef aesop het volgende:
[..]
Men neemt dus iets te makkelijk aan dat Max bewust geel negeerde -iets met hoge bomen- maar dat blijkt nergens uit. Dat zou ook kwalijk zijn maar Max heeft inmiddels genoeg gele vlaggen meegemaakt om te weten wat ie moet doen. En wat je niet ziet kun je niet negeren.
Nee, gaat ook niet gebeuren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:00 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Precies dit. Spijker op de kop!
Is er tegen de straf al beroep aangetekend?
Ik denk niet dat Max een liefhebber is van ovals. Dat is toch een compleet andere racevorm. Spectaculair en om dit live mee te maken is wel zeer apart. Ik kan mij wel voorstellen dat die Yanks Nascar meer waarderen dan F1quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Max kan in principe overal heen gaan waar hij maar wil. Er zijn meer klassen dan de F1. Gewoon in de F1 wat geld collecteren en dan hup naar DTM, Nascar of naar Indy 500 etc.
Ik zie voorlopig alleen nog maar een tweestrijd tussen Leclerc en Verstappen in de toekomst.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Toekomst van de F1...... Norris, Russel, Leclerc...
Waarom zouden ze dat doen? De straf is hetzelfde als andere straffen die gegeven zijn voor negeren van een gele vlag in kwalificatie.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:00 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Precies dit. Spijker op de kop!
Is er tegen de straf al beroep aangetekend?
Max zou naar Nascar kunnen ja?quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Max kan in principe overal heen gaan waar hij maar wil. Er zijn meer klassen dan de F1. Gewoon in de F1 wat geld collecteren en dan hup naar DTM, Nascar of naar Indy 500 etc.
Volgens de FIA in elk geval wel, en daar kun je over discussieren. Zeker in een tijd dat een coureur via andere manieren wordt geinformeerd over geel, wat gisteren niet opging.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ga er zeker niet vanuit dat het bewust was, maar dan blijft de vraag of hij het niet had moeten zien.
Nee hoor, Verstappen kreeg de straf vanwege zijn oprechte antwoorden in de persconferentie.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:13 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? De straf is hetzelfde als andere straffen die gegeven zijn voor negeren van een gele vlag in kwalificatie.
De vraag is wil je bij F1 blijven als je constant door de FIA wordt genaaid. Er komt een moment aan dan zegt ook Max bekijk het maar.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max zou naar Nascar kunnen ja?
Betwijfel het, is ECHT een hele andere sport.
Naar aanleiding van diezelfde data. Dus wat is het nou?quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nogmaals, de stewards hebben naar de data gekeken en geoordeeld dat Verstappen geen straf verdiende
Na de persconferentie, is er een nieuw onderzoek en krijgt hij ineens wel een straf
Dit dus, man man. Miljarden sport en dan zetten ze het waarschuwingssysteem op de baan zodat iemand het kapot kan rijden .quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:20 schreef S95Sedan het volgende:
Alles leuk en aardig maar de FIA zijn gewoon een stel incompetente prutsers of zijn we de vorige race alweer vergeten?
Ik weet niet zo goed wat jij bedoelt en ik heb bijzonder weinig behoefte aan nog een typische agressieve fir3fly reactiequote:Op zondag 27 oktober 2019 10:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Naar aanleiding van diezelfde data. Dus wat is het nou?
De FIA wilde toen en Ferrari en Leclerc spreken om te kijken of er toen bewust een order is genegeerd. Dat was niet het geval, anders was de straf veel zwaarder geweest. Nu was vooral Ferrari schuldig en niet Leclerc.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De FIA kon pas een uur na de race Leclerc een straf geven voor iets wat in de tweede ronde gebeurde
Verstappen kreeg geen straf
Dus niks consequent, gewoon beide gevallen helemaal niet.
Hsmilton had nog geen gele vlag. Vettel wel, en die liftte. Dat had Max dus ook moeten doen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom staat HAM hier los van?
Verstappen had precies zoals de regels eisen geen verbetering in de laatste minisector. Daarom kreeg hij in eerste instantie ook geen straf....
Dus er is helemaal niks consequents aan deze straf of conform andere penalties
[..]
Iedereen is twee man en de helft (Hamilton) nam geen gas terug.
Zeker had Max dat moeten doen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hsmilton had nog geen gele vlag. Vettel wel, en die liftte. Dat had Max dus ook moeten doen.
https://www.gpupdate.net/(...)oor-druk-verstappen/quote:Albon baalt van crashes: "Maar komt niet door druk Verstappen"
Albon begon voortvarend in dienst van Red Bull Racing met een knappe inhaalrace op Spa en een degelijk optreden in Monza. Alhoewel hij op zondag meestal wel zijn mannetje staat, heeft hij op de dagen daarvoor al wel de nodige schade gereden. Zo veel zelfs dat Christian Horner en Helmut Marko hun zorgen uitspraken op het Autodromo Hermanos Rodriguez: Red Bull zit aardig krap in de reserve-onderdelen, dus nieuwe schade is allerminst gewenst.
Dergelijke uitspraken van hogerhand zouden de druk op Albon alleen maar kunnen doen toenemen, al ziet de Thai er zelf geen probleem in. "Nee, dat valt eerlijk gezegd best mee. Ze steunen me juist goed, ze weten ook dat ik er alles aan doe. Het is ook niet zo dat ik te langzaam ben en dan nog eens crash. Nee, ik push soms iets te hard en crash dan", legt Albon in Mexico uit. "Dat is natuurlijk alsnog niet ideaal, maar het heeft ook met ervaring te maken en met het feit dat ik de auto nog niet helemaal ken", duidt hij op zijn promotie halverwege het seizoen.
De druk om tegen Verstappen op te boksen, is volgens Albon evenmin een verklaring voor zijn crashes. "Nee, want om eerlijk te zijn ben ik bij Toro Rosso ook wel eens gecrasht", vervolgt hij tegenover GPUpdate.net. "Soms push ik misschien iets te hard en dan is dit de prijs die je betaalt.
3 crashes in 4 races is gewoon te veel ook, rookie of niet. Red Bull wilde hierom ook niet te veel rijden op een natte baan tijdens de training omdat de hoeveelheid reserve onderdelen klein werd.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.gpupdate.net/(...)oor-druk-verstappen/
in VT3 reed Albon best wel wat ronden op het natte asfaltquote:Op zondag 27 oktober 2019 10:49 schreef opreis het volgende:
[..]
3 crashes in 4 races is gewoon te veel ook, rookie of niet. Red Bull wilde hierom ook niet te veel rijden op een natte baan tijdens de training omdat de hoeveelheid reserve onderdelen klein werd.
Ik vind niet dat hij hard pusht, dan zouden we veel meer midcorner slides zien (zoals grosjean). Hij plaatst de auto verkeerd, net als Bottas en Stroll dit weekend. Je auto op een kerbstone parkeren en dan gasgeven gaat niet...quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.gpupdate.net/(...)oor-druk-verstappen/
P1 was hoe dan ook weg na het rechte stuk, dan liever nog wat slipstream.quote:
Hoe dan ook?quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
P1 was hoe dan ook weg na het rechte stuk, dan liever nog wat slipstream.
Maar niet van P1.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe dan ook?
Vorig jaar startte hij ook vanaf de eerste startrij en ging toch als eerste de eerste bocht in.
Weliswaar met wat ellenbogen erbij, maar tochquote:Op zondag 27 oktober 2019 10:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe dan ook?
Vorig jaar startte hij ook vanaf de eerste startrij en ging toch als eerste de eerste bocht in.
Omdat de Ferrari’s toen klem zaten tussen de Red Bulls en Hamilton. Nu hadden ze vrij baan. Wordt lastig om ze nog in te halen op het rechte stuk.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe dan ook?
Vorig jaar startte hij ook vanaf de eerste startrij en ging toch als eerste de eerste bocht in.
Niemand voor hem (dus geen slipstream).quote:
Ja maar ik krijg dit nu pas mee, was gisteren op een feestje en even teruggetrokken om de F1 te kijken en pole dus mooi verder feesten en alles. Dus ik llees nu pas van de straf. Hebben we onboardbeelden van Max vna dat moment?quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
P1 was hoe dan ook weg na het rechte stuk, dan liever nog wat slipstream.
Toen had Ferrari nog geen belachelijke motor en belandde er een Mercedes naast hem.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe dan ook?
Vorig jaar startte hij ook vanaf de eerste startrij en ging toch als eerste de eerste bocht in.
Het bewijs is dat hij het zelf gezegd heeft in interviews na afloop.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg dit nu pas mee, was gisteren op een feestje en even teruggetrokken om de F1 te kijken en pole dus mooi verder feesten en alles. Dus ik llees nu pas van de straf. Hebben we onboardbeelden van Max vna dat moment?
Ja, hij krijgt gewoon een gele vlag en doet daar niks mee.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Hebben we onboardbeelden van Max vna dat moment?
Ik vraag niet om bewijs, ik vroeg of er beelden zijn, ik zag die gele vlaggen pas heel erg laat, maargoed, ik was beschonken, dus misschien werden ze wel direct getoond.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het bewijs is dat hij het zelf gezegd heeft in interviews na afloop.
Als hij niets gezegd had was er geen onderzoek geweest
Lees even terug.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg dit nu pas mee, was gisteren op een feestje en even teruggetrokken om de F1 te kijken en pole dus mooi verder feesten en alles. Dus ik llees nu pas van de straf. Hebben we onboardbeelden van Max vna dat moment?
Vettel voor hem zag het wel en nam gas terug.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vraag niet om bewijs, ik vroeg of er beelden zijn, ik zag die gele vlaggen pas heel erg laat, maargoed, ik was beschonken, dus misschien werden ze wel direct getoond.
hij kan wel Lewis pakken met een goeie startquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen had Ferrari nog geen belachelijke motor en belandde er een Mercedes naast hem.
Idd er is een reden dat er al tig topics vannacht zijn volgeluldquote:
Je weet wel dat het op tv uitgezonden is en dat dat dan beelden zijn?quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vraag niet om bewijs, ik vroeg of er beelden zijn, ik zag die gele vlaggen pas heel erg laat, maargoed, ik was beschonken, dus misschien werden ze wel direct getoond.
Ja belachelijk dat elke vertraging al voldoende isquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:07 schreef franklop het volgende:
Overigens; het gele vlakje in laatste minisector kan ook zijn dat hij 0,001 trager was dan zijn snelste tijd he
Onboard van Verstappen is niet uitgezonden....quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je weet wel dat het op tv uitgezonden is en dat dat dan beelden zijn?
quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Onboard van Verstappen is niet uitgezonden....
Jezus loop wat te bitchen zeg. IS toch gewoon een normale vraagquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je weet wel dat het op tv uitgezonden is en dat dat dan beelden zijn?
Die straf is het probleem niet. Die is op zich terecht. Hij liftte écht niet, dat is te zien en te horen. En ook de gele vlag en Bottas zijn te zien vanaf zijn onboard.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg dit nu pas mee, was gisteren op een feestje en even teruggetrokken om de F1 te kijken en pole dus mooi verder feesten en alles. Dus ik llees nu pas van de straf. Hebben we onboardbeelden van Max vna dat moment?
Dankjewelquote:
Dit is gewoon standaard F1. Zelfs anderhalve week later kan de uitslag veranderenquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:08 schreef Janneke141 het volgende:
Maar nog even los van of die straf nu terecht was of niet, pas uren na afloop van de wedstrijd bekend maken wat nu precies de uitslag is, is slecht voor iedere sport.
Beste voss, er zijn beelden van. Echter niet van zijn voet op het gaspedaal.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Jezus loop wat te bitchen zeg. IS toch gewoon een normale vraag
Daar vraag ik toch ook niet om?quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Beste voss, er zijn beelden van. Echter niet van zijn voet op het gaspedaal.
De FIA vond het in eerste instantie genoeg om hem "vrij te spreken".quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:07 schreef franklop het volgende:
Overigens; het gele vlakje in laatste minisector kan ook zijn dat hij 0,001 trager was dan zijn snelste tijd he
Bwoah, je komt als spuit elf met een kater in deze shitstorm naar de bekende weg vragen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Jezus loop wat te bitchen zeg. IS toch gewoon een normale vraag
Driedubbel squote:Op zondag 27 oktober 2019 11:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar vraag ik toch ook niet om?
Overigens is vosss met dubbel s
het is nooit officieel door de FIA zelf in een statement naar buiten gebracht dat Max op basis van data vrijgesproken is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die straf is het probleem niet. Die is op zich terecht. Hij liftte écht niet, dat is te zien en te horen. En ook de gele vlag en Bottas zijn te zien vanaf zijn onboard.
Probleem is dat hij eerder o.b.v. de data is "vrijgesproken" door de FIA (mocht pole houden want had gelift in de microsector waar Bottas stond) en pole mocht behouden. Vervolgens is hij te eerlijk in de persco, waarna hij o.b.v. diezelfde data (in combi met zijn uitspraken) alsnog gridstraf en licentiepunten krijgt.
trippel squote:Op zondag 27 oktober 2019 11:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar vraag ik toch ook niet om?
Overigens is vosss met dubbel s
Je vraagt of er beelden zijn maar je bedoeld: "kan iemand voor mij die beelden hier neerzetten?"quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar vraag ik toch ook niet om?
Overigens is vosss met dubbel s
Verdiep je eens in de historie van de F1!quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:08 schreef Janneke141 het volgende:
Maar nog even los van of die straf nu terecht was of niet, pas uren na afloop van de wedstrijd bekend maken wat nu precies de uitslag is, is slecht voor iedere sport.
Ja en waarom? Omdat het hier goddomme geen tweakers is. Geef mij die beelden!quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je vraagt of er beelden zijn maar je bedoeld: "kan iemand voor mij die beelden hier neerzetten?"
Alsof ik thuis aan mijn ega vraag: "is er nog pindakaas?" maar bedoel: "pak de pindakaas even voor me"
Net al de link door een andere user gepost, maar hier nogmaals.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja en waarom? Omdat het hier goddomme geen tweakers is. Geef mij die beelden!
Die had ik ook al bedanktquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:17 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Net al de link door een andere User gepost, maar hier nogmaals.
De vraag is of die laatste minisector waar hij langzamer was bij Bottas of daarna (op het rechte stuk) was. In die daarvoor was hij nog paarsquote:Op zondag 27 oktober 2019 11:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die straf is het probleem niet. Die is op zich terecht. Hij liftte écht niet, dat is te zien en te horen. En ook de gele vlag en Bottas zijn te zien vanaf zijn onboard.
Probleem is dat hij eerder o.b.v. de data is "vrijgesproken" door de FIA (mocht pole houden want had gelift in de microsector waar Bottas stond) en pole mocht behouden. Vervolgens is hij te eerlijk in de persco, waarna hij o.b.v. diezelfde data (in combi met zijn uitspraken) alsnog gridstraf en licentiepunten krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |