Ben meer een jarenlange anonieme meelezer geweest. Heb al wel eens een ander account gehad, maar daar zal je me vast niet van kennen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:21 schreef Claudia_x het volgende:
@:Daav, ben je een kloon of een nieuwe gebruiker?
Altijd leuk, een lurker die actief wordt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:30 schreef Daav het volgende:
[..]
Ben meer een jarenlange anonieme meelezer geweest. Heb al wel eens een ander account gehad, maar daar zal je me vast niet van kennen.
Heb helaas wel het idee dat het allemaal wat minder wordt op dit forum, vandaar dat ik dacht dat ik er zelf maar wat verandering in moest brengen. Gelukkig zijn er in dit topic nog genoeg mensen actief.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Altijd leuk, een lurker die actief wordt.
Net zoals al die andere nieuwe users gedaan hebben?quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:34 schreef Claudia_x het volgende:
Je moet je nu wel even voorstellen, een minderheidsgroepering beledigen en een mooi gedicht schrijven bij wijze van inwijding.
Er komen hier nooit nieuwe users. Die worden niet geaccepteerd. Ik bied je een opening.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:38 schreef Daav het volgende:
[..]
Net zoals al die andere nieuwe users gedaan hebben?
Ik ben hier toch ook ooit nieuw binnengekomen? Jullie waren er toen allemaal al.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er komen hier nooit nieuwe users. Die worden niet geaccepteerd. Ik bied je een opening.
Ach! Mis je Eugenie?quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:42 schreef sigme het volgende:
Hé, een fris nieuw usertje. Laat ik er dan maar een bericht uit de provincie tegenaan gooien.
Eugenie is weg. Dit weekend haal ik varkensvlees op.
Vandaag is het kalm herfstweer, we zullen wel vrij veel rondjes lopen want een dagje een oppashondje en onze honden houden niet van bezoek maar wel van wandelen. Onderweg kunnen we dan even de rammen voeren, die moeten weer wat daaraan wennen, want volgende week moeten we ze vangen.
Nou, dat lijkt me wel weer provinciaals genoeg.
Bedankt voor deze uitweg.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben hier toch ook ooit nieuw binnengekomen? Jullie waren er toen allemaal al.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben hier toch ook ooit nieuw binnengekomen? Jullie waren er toen allemaal al.
Nee, dat heb ik nooit. Het is klote om de knoop door te hakken, maar weg is weg.quote:
Tien jaar geleden was er ruimte voor één nieuwe. Ik. En ik was natuurlijk niet zomaar iemand, ik denk dat ik Claudia opvolgde als leukste vrouwelijke POLbewoner.quote:
Het hoort erbij. Even doorbijten. We hebben zelfs LelijKnap in onze armen gesloten.quote:
Nou, niet zo snel opgeven hoor!quote:
Dat biedt perspectief. Ik blijf nog even dan.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het hoort erbij. Even doorbijten. We hebben zelfs LelijKnap in onze armen gesloten.
Dank!quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, niet zo snel opgeven hoor!
Ik zal eens aardig doen. Welkom!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:43 schreef sigme het volgende:
Ik ben niet echt bekend in TTK, ik hoop dat ik hier even bij de slowchatters iets mag droppen.
Waarschijnlijk is sommigen de uitdrukking "Wat nu wat nu zei Pichegru?" wel bekend. Wij hadden daar thuis nog een vervolgzinnetje op, maar dat zie ik nergens (google) door anderen gebruikt worden. Kent iemand het zinnetje volgend op wat nu wat nu zei Pichegru?
Daarmee geef ik dan niet het juiste voorbeeld wat plichtsvervulling betreft en dat was nu juist de bedoelingquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je had de folders ergens moeten dumpen.
Toen werd je ook al gewoon Sigme genoemd.quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:58 schreef sigme het volgende:
Kijk nu toch. Het is al 13 jaar geleden dat ik binnenviel. Met de neus in de boter.
[..]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat fijn dat je ons met een bezoek komt vereren, Sigme!
[..]
Ik denk dat het vervolgzinnetje enkel bij jullie thuis gebruikt werd.
Je had haar ermee laten zien dat sommige principes niet onderhandelbaar zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarmee geef ik dan niet het juiste voorbeeld wat plichtsvervulling betreft en dat was nu juist de bedoeling
Dankzij mij nog wel, blijkt nu ik het teruglees:quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:58 schreef sigme het volgende:
Kijk nu toch. Het is al 13 jaar geleden dat ik binnenviel. Met de neus in de boter.
[..]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Via jouw postgeschiedenis, LXIV. Dat leek me de snelste weg.
Hebben jullie de slowchat alhier nou nooit WVTTK willen noemen?
Quod licet Iovi, non licet bovi.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:01 schreef Daav het volgende:
[..]
Toen werd je ook al gewoon Sigme genoemd.
[..]
Als je ze niet weggooit, predik je consumentisme.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarmee geef ik dan niet het juiste voorbeeld wat plichtsvervulling betreft en dat was nu juist de bedoeling
Eerste stapjes buiten POL, is het niet aandoenlijk? Dat moet geweest zijn nádat jij mij in de POLSC kwam vertellen dat horoscopen onzin zijn, eens even kijken of ik dat kan terugvinden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dankzij mij nog wel, blijkt nu ik het teruglees:
[..]
Hmm, blijkbaar hadden we al eerder interactie in de POLSC:quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dankzij mij nog wel, blijkt nu ik het teruglees:
[..]
Best grappig, daar doen wij een voorstelrondje.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Hé Alex, ook in de POL SC?
Van jou zou ik wel iets meer willen weten. Hoe ben jij op fok verzeild geraakt? Hoe oud ben je (ongeveer)? (Halverwege de 30, schat ik). Wat heb je voor opleiding, interesses?
Oh. Wat Jupiter mag, mag de koe niet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:07 schreef Daav het volgende:
[..]
Deel 2 van de voorstelronde: ik heb havo gedaan, dus Latijn zat niet in m'n vakkenpakket.
Ik maar denken dat die man Louis heette.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm, blijkbaar hadden we al eerder interactie in de POLSC:
[..]
Best grappig, daar doen wij een voorstelrondje.
Dat kan m'n zoon van negen ook. Die is er heel bedreven in en heeft zelfs ineens oog voor oude gebouwen. (Geschiedenis en architectuur boeien hem niet zo, maar getallen...)quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:17 schreef LelijKnap het volgende:
Betekent dit dat je volgend jaar de eerste letter van je naam gaat vieren, LXIV?
Ja, ik laat even weten dat ik wél Latijns kan... tellen.
Ik probeer te bedenken waarom ik heb Alex noemde. Misschien een kloon van LXIV? Hoewel ik daarvan me nu alleen Andre70 met naam & toenaam kan bedenken.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:18 schreef Daav het volgende:
[..]
Ik maar denken dat die man Louis heette.
Dat dacht ik ook tot ik die post las.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:18 schreef Daav het volgende:
[..]
Ik maar denken dat die man Louis heette.
Ik kon het zonder twijfel beter toen ik 9 was dan nu maar een kind dat zich in getallen interesseert is wel tamelijk bijzonder.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:19 schreef Claudia_x het volgende:
Dat kan m'n zoon van negen ook. Die is er heel bedreven in en heeft zelfs ineens oog voor oude gebouwen. (Geschiedenis en architectuur boeien hem niet zo, maar getallen...)
Onze Lodewijk heeft dus indruk op je gemaakt? Ik ben zelf niet zo gauw onder de indruk geweest van iemand op het forum. M'n lief vond ik op het forum maar een suf figuur.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:33 schreef sigme het volgende:
Ik weet nog wel in welk topic ik LXIV voor het eerst echt opmerkte, al moet ik zeggen dat terugvinden ervan nog geen sinecure was (ik zocht op dutchbat, en srebrenica). Dus uiteindelijk maar door mijn pohi gebladerd, achteraan beginnen en dan staat het al op pagina 196 van 198.
Ben ook altijd benieuwd of mensen hier heel anders zijn dan in het echt. Ik was hier op dit forum altijd wel onder de indruk van Iblis.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Onze Lodewijk heeft dus indruk op je gemaakt? Ik ben zelf niet zo gauw onder de indruk geweest van iemand op het forum. M'n lief vond ik op het forum maar een suf figuur.
Ik heb een grote voorkeur voor een specifiek soort forumposter. Géén spelfouten, licht absurdisme, iets van slimheid. Op mijn lijst stonden al heel snel Lemmeb, LXIV, Ringo en Mutant01. De lijst is daarna niet uitgebreid.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Onze Lodewijk heeft dus indruk op je gemaakt? Ik ben zelf niet zo gauw onder de indruk geweest van iemand op het forum. M'n lief vond ik op het forum maar een suf figuur.
Ik heb er best veel ontmoet en ze komen meestal wel overeen met hun forumpersoonlijkheden, al zijn ze steevast wat zachter en vriendelijker.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:38 schreef Daav het volgende:
[..]
Ben ook altijd benieuwd of mensen hier heel anders zijn dan in het echt. Ik was hier op dit forum altijd wel onder de indruk van Iblis.
Ik lees soms wel eens oude topics terug en dan moet ik erg lachen om m'n lief. Eigenlijk was hij al die tijd al leuk, slim en grappig, maar was ik te serieus om daar oog voor te hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:40 schreef Franny_G het volgende:
Haha, Claudia. De naam van jouw lief hier heeft op mij meer indruk gemaakt dan zijn posts.. Koekepan en Ringo maakten destijds indruk op me.
Ik vind het echt zonde dat je tienerjaren vaak zo bepalend zijn voor de rest van je leven. Ik weet dat het leven daarna nog allerlei kanten op kan, maar toch voelt dat vaak niet zo.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:40 schreef Franny_G het volgende:
Haha, Claudia. De naam van jouw lief hier heeft op mij meer indruk gemaakt dan zijn posts.. Koekepan en Ringo maakten destijds indruk op me.
Zulke kinderen heb ik ook regelmatig in de klas, Daav. Laatste nog een leerling in klas 1: "Dingen van vroeger interesseren mij niet zo."
Vaak komt die interesse dan later wel trouwens. Heeft ook een beetje met leeftijd te maken. Wat je met zulke kennis doet, heeft vooral te maken met verrijking, algemene ontwikkeling. Ik ben daar altijd mee bezig geweest, praktische toepasbaarheid interesseerde/interesseert mij dan weer weinig. Niet altijd handig, overigens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |