Maar ik heb mijn thee nog niet eens opquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:35 schreef Ringo het volgende:
Oh jee, gaat deze kroeg nou ook al dicht? Komt er zeker weer zo’n koffie- en matchatentje voor in de plaats.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:38 schreef Z het volgende:
• Je ogen gaan in ieder geval flink achteruit Loewies!
• "Wacht maar" IR. Op de fiets ga ik nog steeds sneller overigens. Maar dat doe ik pas een paar jaar.
• Ik denk dat de dochters van Loewies enorme pubers worden.
Die haarlijn gaat nog best ok. De slapen beginnen heel langzaam te grijzen, maar wat wil je?quote:
Het zou de droom zijn van mijn puber dochter, maar ik kan er niet goed genoeg voor zorgenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:57 schreef sigme het volgende:
Oh ja, bericht uit de provincie:
[ afbeelding ]
Wil iemand er eentje hebben? Ik moet er nog een paar kwijt.
Toch wel een mooie ouwe kop, Ringo?! Dan valt het toch allemaal nog wel mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 02:11 schreef Ringo het volgende:
Ik ben 15 kilo lichter dan tien jaar geleden, voel me fit en gezond maar verder heb ik gewoon een ouwe kop gekregen en daar kan ik diep van binnen wel ernstig om huilen, want hoe mooi je de zaken ook wil draaien, goed komt dat allemaal niet meer natuurlijk, nooit meer, integendeel.
Pure Friese stabijtjes?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:57 schreef sigme het volgende:
Oh ja, bericht uit de provincie:
[ afbeelding ]
Wil iemand er eentje hebben? Ik moet er nog een paar kwijt.
Nee joh. Nabij-stabij. Stabijna's. Heidewachtel, Wetterhoun & Stabij. Minstens.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |