Nee hoor. Ik herinner me wel dat er een keer een broek van een ander naar beneden werd getrokken en daarvan heel snel en heel helder duidelijk werd gemaakt dat dat niet kon. Wat een volkomen bizar verhaal zeg, G.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:47 schreef Gellius het volgende:
Even iets geheel anders, maar werden de heren hier - toen ze nog knaapjes van een jaar of 9, 10 waren - ook voortdurend door hun klasgenoten in hun ballen getikt, geknepen, geslagen en getrapt? Ik herinner me dat ik daar erg genoeg van had op een gegeven moment, maar het was volstrekt usance.
Allicht. Je kan het kind wel uit Den Haag halen, maar hoe krijg je Den Haag ooit uit het kind? Ik heb er nog even wat over nagedacht en ook hier was er sprake van werkelijk schrikbarend macaber en bizar gedrag, hoewel dat andere vormen aannam dan elkaar te pas en te onpas in het kruis te tikken, knijpen slaan en trappen. Zo belden we vaak naar sekslijnen (06-4949, zo uit mijn hoofd nog even) waar je je dan als vrouw voor kon doen en zie, daar werd je dan ook nog voor betaald ook (dat geld ging naar de rekening van een oudere zus, geloof ik, die daar dan ook weer een deel van afroomde).quote:Op donderdag 11 december 2025 18:49 schreef Gellius het volgende:
They were the best of times, they were the worst of times, JAM.
Jij bent in Den haag opgegeroeid, zoiets moet toch ook aanzienlijke schade aan de ziel hebben toegebracht.
Nee.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:47 schreef Gellius het volgende:
Even iets geheel anders, maar werden de heren hier - toen ze nog knaapjes van een jaar of 9, 10 waren - ook voortdurend door hun klasgenoten in hun ballen getikt, geknepen, geslagen en getrapt?
quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:57 schreef JAM het volgende:
Zo belden we vaak naar sekslijnen (06-4949, zo uit mijn hoofd nog even) waar je je dan als vrouw voor kon doen en zie, daar werd je dan ook nog voor betaald ook (dat geld ging naar de rekening van een oudere zus, geloof ik, die daar dan ook weer een deel van afroomde).
Van dat geld kochtten we dan Bacardi Breezers en sigaretten (daar deden ze intertijd helemaal niet lastig over, sterker nog, sigaretten werden vaak gewoon gratis op straat of op de stations uitgedeeld, van die kleine 'proefpakjes' waar er dan vijf of tien inzaten), met als resultaat dat er dan een stel dronken, nerveus rokende prepubers allerhande geilneven e.o. pedofielen klaar aan het praten waren, want ik geloof er geen reet van dat iedereen geloofde dat we echt vrouwen waren.
Heel vreemd, zo achteraf bekeken. Héél vreemd allemaal. Van wat me er nog van bijstaat waren die gesprekken zelf overigens niet zo heel vulgair. Zo'n man was dan doorgaans wat aan het kreunen en hijgen en dan riep je iets als: 'Geil hè, geil hè.', en dat was dan wel weer genoeg, eigenlijk. Er werd ook altijd vriendelijk bedankt. Those were the days, my friend, we thought they'd never end.
Toen kon je als jongere nog én de mensen blij maken én een zakcentje bijverdienen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:57 schreef JAM het volgende:
[..]
Allicht. Je kan het kind wel uit Den Haag halen, maar hoe krijg je Den Haag ooit uit het kind? Ik heb er nog even wat over nagedacht en ook hier was er sprake van werkelijk schrikbarend macaber en bizar gedrag, hoewel dat andere vormen aannam dan elkaar te pas en te onpas in het kruis te tikken, knijpen slaan en trappen. Zo belden we vaak naar sekslijnen (06-4949, zo uit mijn hoofd nog even) waar je je dan als vrouw voor kon doen en zie, daar werd je dan ook nog voor betaald ook (dat geld ging naar de rekening van een oudere zus, geloof ik, die daar dan ook weer een deel van afroomde).
Van dat geld kochtten we dan Bacardi Breezers en sigaretten (daar deden ze intertijd helemaal niet lastig over, sterker nog, sigaretten werden vaak gewoon gratis op straat of op de stations uitgedeeld, van die kleine 'proefpakjes' waar er dan vijf of tien inzaten), met als resultaat dat er dan een stel dronken, nerveus rokende prepubers allerhande geilneven e.o. pedofielen klaar aan het praten waren, want ik geloof er geen reet van dat iedereen geloofde dat we echt vrouwen waren.
Heel vreemd, zo achteraf bekeken. Héél vreemd allemaal. Van wat me er nog van bijstaat waren die gesprekken zelf overigens niet zo heel vulgair. Zo'n man was dan doorgaans wat aan het kreunen en hijgen en dan riep je iets als: 'Geil hè, geil hè.', en dat was dan wel weer genoeg, eigenlijk. Er werd ook altijd vriendelijk bedankt. Those were the days, my friend, we thought they'd never end.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |