Oh. Wat Jupiter mag, mag de koe niet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:07 schreef Daav het volgende:
[..]
Deel 2 van de voorstelronde: ik heb havo gedaan, dus Latijn zat niet in m'n vakkenpakket.
Ik maar denken dat die man Louis heette.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm, blijkbaar hadden we al eerder interactie in de POLSC:
[..]
Best grappig, daar doen wij een voorstelrondje.
Dat kan m'n zoon van negen ook. Die is er heel bedreven in en heeft zelfs ineens oog voor oude gebouwen. (Geschiedenis en architectuur boeien hem niet zo, maar getallen...)quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:17 schreef LelijKnap het volgende:
Betekent dit dat je volgend jaar de eerste letter van je naam gaat vieren, LXIV?
Ja, ik laat even weten dat ik wél Latijns kan... tellen.
Ik probeer te bedenken waarom ik heb Alex noemde. Misschien een kloon van LXIV? Hoewel ik daarvan me nu alleen Andre70 met naam & toenaam kan bedenken.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:18 schreef Daav het volgende:
[..]
Ik maar denken dat die man Louis heette.
Dat dacht ik ook tot ik die post las.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:18 schreef Daav het volgende:
[..]
Ik maar denken dat die man Louis heette.
Ik kon het zonder twijfel beter toen ik 9 was dan nu maar een kind dat zich in getallen interesseert is wel tamelijk bijzonder.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:19 schreef Claudia_x het volgende:
Dat kan m'n zoon van negen ook. Die is er heel bedreven in en heeft zelfs ineens oog voor oude gebouwen. (Geschiedenis en architectuur boeien hem niet zo, maar getallen...)
Onze Lodewijk heeft dus indruk op je gemaakt? Ik ben zelf niet zo gauw onder de indruk geweest van iemand op het forum. M'n lief vond ik op het forum maar een suf figuur.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:33 schreef sigme het volgende:
Ik weet nog wel in welk topic ik LXIV voor het eerst echt opmerkte, al moet ik zeggen dat terugvinden ervan nog geen sinecure was (ik zocht op dutchbat, en srebrenica). Dus uiteindelijk maar door mijn pohi gebladerd, achteraan beginnen en dan staat het al op pagina 196 van 198.
Ben ook altijd benieuwd of mensen hier heel anders zijn dan in het echt. Ik was hier op dit forum altijd wel onder de indruk van Iblis.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Onze Lodewijk heeft dus indruk op je gemaakt? Ik ben zelf niet zo gauw onder de indruk geweest van iemand op het forum. M'n lief vond ik op het forum maar een suf figuur.
Ik heb een grote voorkeur voor een specifiek soort forumposter. Géén spelfouten, licht absurdisme, iets van slimheid. Op mijn lijst stonden al heel snel Lemmeb, LXIV, Ringo en Mutant01. De lijst is daarna niet uitgebreid.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Onze Lodewijk heeft dus indruk op je gemaakt? Ik ben zelf niet zo gauw onder de indruk geweest van iemand op het forum. M'n lief vond ik op het forum maar een suf figuur.
Ik heb er best veel ontmoet en ze komen meestal wel overeen met hun forumpersoonlijkheden, al zijn ze steevast wat zachter en vriendelijker.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:38 schreef Daav het volgende:
[..]
Ben ook altijd benieuwd of mensen hier heel anders zijn dan in het echt. Ik was hier op dit forum altijd wel onder de indruk van Iblis.
Ik lees soms wel eens oude topics terug en dan moet ik erg lachen om m'n lief. Eigenlijk was hij al die tijd al leuk, slim en grappig, maar was ik te serieus om daar oog voor te hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:40 schreef Franny_G het volgende:
Haha, Claudia. De naam van jouw lief hier heeft op mij meer indruk gemaakt dan zijn posts.. Koekepan en Ringo maakten destijds indruk op me.
Ik vind het echt zonde dat je tienerjaren vaak zo bepalend zijn voor de rest van je leven. Ik weet dat het leven daarna nog allerlei kanten op kan, maar toch voelt dat vaak niet zo.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:40 schreef Franny_G het volgende:
Haha, Claudia. De naam van jouw lief hier heeft op mij meer indruk gemaakt dan zijn posts.. Koekepan en Ringo maakten destijds indruk op me.
Zulke kinderen heb ik ook regelmatig in de klas, Daav. Laatste nog een leerling in klas 1: "Dingen van vroeger interesseren mij niet zo."
Vaak komt die interesse dan later wel trouwens. Heeft ook een beetje met leeftijd te maken. Wat je met zulke kennis doet, heeft vooral te maken met verrijking, algemene ontwikkeling. Ik ben daar altijd mee bezig geweest, praktische toepasbaarheid interesseerde/interesseert mij dan weer weinig. Niet altijd handig, overigens..
Dat klopt. Maw, toen ik op FOK begon was ik gewoon nog jong!quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:17 schreef LelijKnap het volgende:
Betekent dit dat je volgend jaar de eerste letter van je naam gaat vieren, LXIV?
Ja, ik laat even weten dat ik wél Latijns kan... tellen.
Vroeger deed ik wel meer mijn best op mijn posts. Dat is dus niet voor niets geweest, het is tenminste niet onopgemerkt gebleven..quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb een grote voorkeur voor een specifiek soort forumposter. Géén spelfouten, licht absurdisme, iets van slimheid. Op mijn lijst stonden al heel snel Lemmeb, LXIV, Ringo en Mutant01. De lijst is daarna niet uitgebreid.
Als je een gematigde opstelling inneemt dan verdwijn je in het niets op een forum. Daarom zijn de meningen hier zo extreem. Stel je voor dat je op een feestje/vergadering/IRL bent en de mensen zouden dezelfde mening tentoonspreiden als hierop FOK!. Je zou je rot schrikken.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb er best veel ontmoet en ze komen meestal wel overeen met hun forumpersoonlijkheden, al zijn ze steevast wat zachter en vriendelijker.
Wat vindt je vrouw daar eigenlijk van?quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vroeger deed ik wel meer mijn best op mijn posts. Dat is dus niet voor niets geweest, het is tenminste niet onopgemerkt gebleven..
M'n kinderen beginnen steeds meer interesse te krijgen in wat ik doe op m'n laptop.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:10 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb FOK! en vooral mijn FOK!identiteit altijd verborgen gehouden voor vriendinnetjes. Dat leek me wel zo verstandig.
Ik zou glashard liegen en beweren dat je Quake speelt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
M'n kinderen beginnen steeds meer interesse te krijgen in wat ik doe op m'n laptop.
M'n kinderen zijn niet dom; ze weten heel goed dat je bij een schietspel niet zoveel hoeft te typen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zou glashard liegen en beweren dat je Quake speelt.
Daar kijkt eigenlijk iedereen verbaasd van op. Ik ben geen typische gamer.quote:Ik was nogal verbaasd om in JUB te lezen dat jij vroeger klaarblijkelijk intensief gamede.
Die zijn mijn tirades in de chat van CS:GO of tegenwoordig MW dan nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
M'n kinderen zijn niet dom; ze weten heel goed dat je bij een schietspel niet zoveel hoeft te typen.
[..]
Daar kijkt eigenlijk iedereen verbaasd van op. Ik ben geen typische gamer.
Ik houd het nu vooral bij logische puzzels en tijdens vakanties mooie spellen als Rustly Lake (voor op de tablet of telefoon). Soms begin ik weer eens aan Civilization en dan baalt iedereen in m'n gezin dat ze dagenlang nauwelijks tot me door kunnen dringen en de was zich opstapelt.
Ik heb dat wel eens met posts. Hoe minder doordacht, hoe meer upvotes.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:25 schreef LXIV het volgende:
Soms werk ik hard voor iets en gebruik al mijn intelligentie om iets tot een goed einde te brengen zonder dat dit iemand opvalt in het bijzonder.
Soms verricht ik een inspanning van bijna niks, nauwelijks meer dan het invullen van een online-formulier. Daar word ik dan voor gehuldigd.
We moeten weer eens contacten via de DM van twitter voro de snelheid. Nu kan ik dat hier niet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens met posts. Hoe minder doordacht, hoe meer upvotes.
Ja, of wat je via DM heb voorgesteld. Sowieso zouden we Danny moeten dwingen het berichtensysteem in zijn geheel te vervangen. Wat een bagger.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
We moeten weer eens contacten via de DM van twitter voro de snelheid. Nu kan ik dat hier niet.
Zeker, daar heb ik ruim voor hun geboorte al rekening mee gehouden. Het lijkt me leuk voor ze om mijn postings terug te kunnen lezen, vooral die rondom hun geboorte. Die topics heb ik zelfs opgeslagen. Maar misschien geef ik die informatie pas in mijn testament.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Die zijn mijn tirades in de chat van CS:GO of tegenwoordig MW dan nog niet tegengekomen.
Er gaat geheid een dag komen dat ze je accountnaam ontdekken en terug of mee zullen lezen. Houd je daar al rekening mee?
Ik kom er steeds meer achter dat mijn inspanningen (specifiek die op mijn werk) weinig uithalen. Dat is best deprimerend.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:25 schreef LXIV het volgende:
Soms werk ik hard voor iets en gebruik al mijn intelligentie om iets tot een goed einde te brengen zonder dat dit iemand opvalt in het bijzonder.
Soms verricht ik een inspanning van bijna niks, nauwelijks meer dan het invullen van een online-formulier. Daar word ik dan voor gehuldigd.
Dat doet me denken: mijn vader heeft tot ik vier jaar oud was heel veel verhalen over mij geschreven. Ik moet oppassen dat ik die niet weggooi. Het zal niet makkelijk zijn om die te lezen. Misschien pas veel later.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zeker, daar heb ik ruim voor hun geboorte al rekening mee gehouden. Het lijkt me leuk voor ze om mijn postings terug te kunnen lezen, vooral die rondom hun geboorte. Die topics heb ik zelfs opgeslagen. Maar misschien geef ik die informatie pas in mijn testament.
Quake? De jaren negentig hebben gebeld en ze willen hun spelletje terug. Oh, snap.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zou glashard liegen en beweren dat je Quake speelt.
Ik was nogal verbaasd om in JUB te lezen dat jij vroeger klaarblijkelijk intensief gamede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |