abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189630796
Ook autoverhuurders zijn aso's in trouwstoet zat: ‘Ze jagen elkaar allemaal op, het wordt steeds gekker’

Voor de zoveelste keer zorgde een trouwstoet afgelopen week voor een gevaarlijke situatie in het verkeer, ditmaal op de A44 in Wassenaar. Door een toenemend aantal incidenten gaan sommige autoverhuurders niet meer in zee met Turkse en Marokkaanse gezelschappen.

‘Ellende, gedoe en gezeur’, zo vat de eigenaar van 123 Trouwauto in Maasdijk zijn ervaringen met Turkse en Marokkaanse trouwerijen samen. De ondernemer, die niet met zijn naam in de krant wil, is het zo zat dat hij heeft besloten niet meer in zee te gaan met Turkse en Marokkaanse echtparen die een trouwstoet willen organiseren. ,,Vrijwel in elke stoet wordt asociaal rijgedrag vertoond. Bestuurders halen links en rechts in, blijven maar toeteren of remmen juist plotseling keihard op de snelweg. Ze bepalen zélf de regels: levensgevaarlijk.”

Alleen bij hoge uitzondering gaat het bedrijf nog in op een verzoek van een Turks of Marokkaans stel. ,,Onder voorwaarde dat onze eigen chauffeurs achter het stuur zitten.”

Dure Mercedessen en Rolls-Royces
Ook Geoffrey Raatgever van Royal Trouwauto Service in Den Haag baalt er stevig van dat de ene na de andere bruidsstoet de regels in het verkeer aan de laars lapt. ,,Veiligheid gaat boven alles”, zegt hij. ,,Sinds kort vertel ik iedere huurder voor vertrek wat de regels zijn in het verkeer. Bovendien ben ik bezig met een speciale pagina op mijn website waar regels en wetten op zijn terug te vinden.”

Tot nu toe bleven zijn auto’s gespaard, maar alleen al van de berichten over dure Mercedessen en Rolls-Royces van andere verhuurders die total loss gereden worden, krijgt Raatgever het benauwd. ,,Stel dat je die auto de volgende dag weer verhuurd hebt aan een ander bruidspaar. Een nachtmerrie.”

Strenger zijn
Verhuurbedrijven die hun auto’s beschikbaar stellen voor trouwstoeten, moeten veel strenger zijn. Dat vindt Hans Looimans van Willy’s Trouwauto’s en Limousines, die zelf altijd eigen chauffeurs inzet. ,,Bedrijven die dat niet doen, moeten bestuurders nadrukkelijk wijzen op de risico’s. Bovendien moet asociaal rijgedrag veel harder worden aangepakt. Die gasten lopen elkaar allemaal op te jagen: het wordt steeds gekker.”

In Rotterdam geldt vanaf 2020 een meldplicht voor bruidsstoeten. In Den Haag is zo’n regel vooralsnog niet aan de orde, meldt een gemeentewoordvoerder.
https://www.ad.nl/den-haa(...)eds-gekker~a5cd426d/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189630818
Logisch wel
Een paar kansenparels die je auto kapot rijden
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:16:40 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_189630841
Dat krijg je ervan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_189630845
Logisch, maar mag je volgens de wet mensen met een bepaalde achtergrond weigeren of anders behandelen?
pi_189630918
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 17:17 schreef Mr.Ping het volgende:
Logisch, maar mag je volgens de wet mensen met een bepaalde achtergrond weigeren of anders behandelen?
Nee, ik verwacht weer allerlei belangenclubjes die nu hard racisme gaan roepen en de verhuurders gaan dwingen om toch hun dure auto's te verhuren zodat de asociale trouwstoeten door kunnen blijven gaan.
pi_189631063
Mag niet.
!!
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:43:06 #7
22565 asco
Los in deze tent
pi_189631195
En zo zal het gaan. Steeds meer en vaker.

Plebsvolk. 🤮
pi_189631198
Of gewoon 100 % van de vervangingswaarde van de huurauto's cash als borg vragen.

Geen borg geen autohuur.

Zo moeilijk is het niet.
pi_189631237
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 17:43 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:
Of gewoon 100 % van de vervangingswaarde van de huurauto's cash als borg vragen.

Geen borg geen autohuur.

Zo moeilijk is het niet.
Met zo'n borg kunnen de Turkjes niet meer patsen met dure bolides. Zo'n borg kunnen neerleggen zal namelijk niet geaccepteerd worden door de uitkeringsinstanties.
pi_189631325
En terecht. Vond al dat deze onzin te lang door aan het etteren was.

En nu lekker online alle "racisme slachtoffer reacties" van Marokkanen en Turken lezen.

:Y c_/
pi_189631415
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 17:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Met zo'n borg kunnen de Turkjes niet meer patsen met dure bolides. Zo'n borg kunnen neerleggen zal namelijk niet geaccepteerd worden door de uitkeringsinstanties.
Of misschien kunnen de mensen met onroerendgoed in het buitenland en uiteraard met een uitkering in Nederland dat onroerendgoed als borg verpanden voor de borg van huurauto's.

}) :P
pi_189631435
Noem het een nieuw diversiteitsbeleid. Dan mag je selecteren op achtergrond.
pi_189631821
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 17:51 schreef SpaceOddity het volgende:
En terecht. Vond al dat deze onzin te lang door aan het etteren was.

En nu lekker online alle "racisme slachtoffer reacties" van Marokkanen en Turken lezen.

:Y c_/
Is er al een topic op maroc.nl oid?
pi_189631899
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 17:14 schreef Jantje2k het volgende:
Logisch wel
Een paar kansenparels die je auto kapot rijden
Of oom agent die de auto's in beslag neemt, omdat er een andere clown achter het stuur zit dan op het huurcontract vermeld staat. Op zich geeft dat niet, maar het is wel gedoe voor de verhuurder.

Maar ja, de racismekaart zal nog wel menigmaal gespeeld gaan worden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_189631912
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 17:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee, ik verwacht weer allerlei belangenclubjes die nu hard racisme gaan roepen en de verhuurders gaan dwingen om toch hun dure auto's te verhuren zodat de asociale trouwstoeten door kunnen blijven gaan.
Zoals Denk? Ben wel benieuwd of en waar die dan mee komen.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 18:50:32 #16
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_189632235
Gelukkig is het aantal halfbloedjes dat last kan hebben van deze maatregel beperkt.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_189632348
Zo dus er is een witte autoverhuurder die zn auto's niet meer wilt verhuren aan allochtonen :') en de t&t spreekt van verhuurders :'). Er zijn maar weinig witte autoverhuurders die dure auto's verhure. Ter info, allochtonen huren in 99% van de gevallen bij een allochtone autoverhuurder en meestal in Duitsland.
Geen sig.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:06:17 #18
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189632432
Hoeveel plamuur zit er op die limo? :D _O-
Dat het aan elkaar geplakte auto's zijn was bekend, maar dit is wel echt een grafbak zeg
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_189632440
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:00 schreef Knudde het volgende:
Zo dus er is een witte autoverhuurder die zn auto's niet meer wilt verhuren aan allochtonen :') en de t&t spreekt van verhuurders :'). Er zijn maar weinig witte autoverhuurders die dure auto's verhure. Ter info, allochtonen huren in 99% van de gevallen bij een allochtone autoverhuurder en meestal in Duitsland.
Goed verhaal weer Kuzu |:)
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:08:19 #20
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189632465
Logisch dat ze weigeren. Je kunt het die autoverhuurders helemaal niet kwalijk nemen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:09:56 #21
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189632492
quote:
Dat valt ook wel te lezen op de site van die rampenbak... _O-

"Onze wagenpark"

https://rotterdamlimo.nl/onze-wagenpark
pi_189632514
12 Jaar geleden vond Kassa er nog wat van... :')
Iets zegt me dat het tegenwoordig niet meer aangekaart wordt.

Googlecache: https://webcache.googleus(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

quote:
Discriminatie bij autoverhuur

Kassa 3 ontving een tip van een kijker dat Marokkaanse jongens worden gediscrimineerd bij het huren van een auto. Kassa 3 ging met een Nederlandse jongen een Marokkaanse jongen en de verborgen camera op pad. Niet alle autoverhuurbedrijven willen graag Marokkaanse jongeren als klant. Een baliemedewerkster van een van de grote autoverhuurders werd gevraagd naar de reden van deze weigering, luidde haar antwoord: 'U moet uw eigen conclusie maar trekken'.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:12:11 #23
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189632521
U wilt eentje nieuwe Chrysler C 300 Limousine huren voordat een bijzondere mogelijkheid? Rotterdam Limo beschikt overheen meer Chrysler 300 c Limo usine en E Class Mercedes uitvoeringen. Wij vervoeren u en/of uw gasten ter stijl met luxe S Chrysler Limousines zoals iedere mogelijkheid. Bekijk onze prijs voor het huren van een Chrysler C 300 limousine. Een Chrysler limousine huren via Rotterdam Limo Service? Wilt u meer kennisoverdracht overheen ie huren van een Chrysler Limousine gedurende Rotterdam Limo of wilt u weten watten er allen mogelijk is? Vraag geheel vrijblijvend kennisgeving aan via onzerzijds Offerte Fommulier.

https://rotterdamlimo.nl/category/blog/
_O- _O-

Ach Hassan kan die website wel bouwen joh.. scheelt weer geld..

Zal me niets verbazen als ze de limo van de foto's op de site zelf gehuurd hebben..
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:17:49 #24
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189632613
quote:
Ja hoor.. het is jouw eigendom en als je denkt dat er een overval met jouw zandvrachtauto gepleegd gaat worden hoef je hem niet aan een paarse kip met witte stippen mee te geven..

Zo is er ook een aparte behandeling als je spullen voor commercieel gebruik huurt..
pi_189632625
Gek he. Als een groep zich bovengemiddeld blijft gedragen dan krijg je dit soort dingen. Of moet een bedrijf nu verliesgevende beslissingen gaan maken en failliet gaan? Waren ze iig niet discriminerend :')
pi_189632660
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:09 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dat valt ook wel te lezen op de site van die rampenbak... _O-

"Onze wagenpark"

https://rotterdamlimo.nl/onze-wagenpark
Binnen 10 seconden de bingokaart vol bij het doorscrollen van de foto's... :') _!
Ennuh, ook voor "kinderfeestjes"... gvd... :')
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:25:40 #27
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189632756
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:20 schreef AchJa het volgende:

[..]

Binnen 10 seconden de bingokaart vol bij het doorscrollen van de foto's... :') _!
"Mocht u na ie bekijken van den verschillende Chrysler 300c limo’s nog vragen hebben of ene vrijblijvende offerte willen ontvangen vul dan ie offerteformulier ter of schel den klantenservice"

Die site is goud.. _O-
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:26:40 #28
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189632775
'Exclusieve voertuigen worden alleen verhuurd met chauffeur'. Ben je meteen van al het gezeik af.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:29:28 #29
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189632822
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
'Exclusieve voertuigen worden alleen verhuurd met chauffeur'. Ben je meteen van al het gezeik af.
Je mag gewoon een inschatting maken van mensen als verhuurder.. zo gaat dat ook als je een machine wilt huren.. de ene krijgt hem wel, en de ander krijgt er geen mee..

Je bent niet verplicht aan iedereen te verhuren.. Een stel technofreaks krijgt ook geen geluidssetje mee voor een illegaal feestje..
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:30:24 #30
Why is all the rum gone?
pi_189632842
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:29 schreef Snowballed het volgende:

Je mag gewoon een inschatting maken van mensen als verhuurder.. zo gaat dat ook als je een machine wilt huren.. de ene krijgt hem wel, en de ander krijgt er geen mee..

Je bent niet verplicht aan iedereen te verhuren..
Wel minder gezeik in je winkel, dan als je aan de balie vertelt dat ze de auto niet krijgen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:32:07 #31
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189632869
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Wel minder gezeik in je winkel, dan als je aan de balie vertelt dat ze de auto niet krijgen.
Gezeik is inherent aan verhuur.. Noodzakelijk kwaad enzo..
Maar de meeste verhuurders kunnen dat prima handelen en die vragen aan de telefoon wel door als ze meer willen weten..
pi_189632902
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
En de helft van je klandizie die geen Turk of Marokkaan is en nu voor een auto met chauffeur ineens 50% extra moet betalen.

Het zal straks net als met al die andere sectoren gaan die geen Marokkanen of Turken als klant willen maar dat niet openlijk kunnen vertellen. Als je een club binnen wilt dan moet je het juiste shirt, broek en schoenen dragen anders kom je er niet in. En als er een Turk of Marokkaan toch aan al die vereiste kleding voldoet dan moet je eigenlijk lid zijn van de club of is het een 'besloten avond'.

Of de uitzendbureaus waar iedere Turk of Marokkaan uiteraard gewoon ingeschreven word, maar in 95% van de gevallen voldoen ze helaas niet aan het gevraagde profiel.

Dus tot de tijd dat het uitsluiten van Turken en Marokkanen gecontroleerd word door allerlei belangenclubjes worden ze gewoon openlijk geweerd en daarna gaan verhuurbedrijven ineens allerlei vage vereisten of regels opstellen waardoor helaas net al de Turken en Marokkanen bot vangen als ze iets willen huren.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:37:12 #33
Why is all the rum gone?
pi_189632957
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

En de helft van je klandizie die geen Turk of Marokkaan is en nu voor een auto met chauffeur ineens 50% extra moet betalen.
Nee, natuurlijk niet. Zodra je weet wat voor vlees je in de kuip hebt, kun je er voor kiezen om de auto zonder chauffeur te verhuren. :)
pi_189633563
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:25 schreef Snowballed het volgende:

[..]

"Mocht u na ie bekijken van den verschillende Chrysler 300c limo’s nog vragen hebben of ene vrijblijvende offerte willen ontvangen vul dan ie offerteformulier ter of schel den klantenservice"

Die site is goud.. _O-
Briljant idd... _O-

quote:
300c limousine is een imposante plus moderne limousine diegene u ter diverse uitvoeringen honingbij Rotterdam Limo Servce kunt huren.
Laat jij verrassen voort den welstand plusteken ruimte te dit limousines diegene o.a. voorzien zijn van eentje welstand J-seat, getinte schatten, klimaatregeling, CD/DVD speler, LCD schermen.
_O_

Bingokaartgenot:
https://www.facebook.com/rotterdamlimo
https://www.instagram.com/rotterdamlimoo/
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:15:03 #35
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189633740
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:20 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik kwam dit lekkertje tegen bij het bekijken van de foto's.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_189633760
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net 18 geworden ^O^
pi_189636676
quote:
Men is niet verplicht om de vijand van weldenkende mensen te helpen of daarmee te spreken, datzelfde zal de vijand ook zeggen en naar handelen.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:21:16 #38
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_189636946
Een etno-paupertax laten betalen voortaan
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_189637038
nou okee, dit vind ik ook wel terecht. Maar ja, als meerijdende autos de ellende veroorzaken, maakt het niet veel uit.

vind het ook wel raar; als je bv. een skate parade wil doen, moet het aangemeld worden en een route vastgelegd etc etc. dat zou bij zoiets toch ook moeten.
pi_189637121
quote:

[..]

Nee, ik verwacht een opkomst van verhuur bedrijven in Turkije en Marokko. Tegenwoordig kun je daar al van alles huren van een ezel tot een Lamborghini. Meer Nederlands geld die richting op.
pi_189637229
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:30 schreef p078 het volgende:

[..]

Nee, ik verwacht een opkomst van verhuur bedrijven in Turkije en Marokko. Tegenwoordig kun je daar al van alles huren van een ezel tot een Lamborghini. Meer Nederlands geld die richting op.
Prima, ik zeg doen!

De reden dat verhuurbedrijven geen Turken of Marokkanen als klant meer willen is omdat die hun juist geld kosten ipv opleveren. Als Soufyan weer eens tegen een paaltje rijd met hun auto dan is de kans klein dat hij die ton schade kan betalen van zijn uitkering.

Dat betekent dat ofwel die Turkse verhuurbedrijven straks met enorme schadeposten zitten of dat Soufyan zich straks wel gaat gedragen omdat zulke bedrijven het niet pikken als je met hun dure auto's gaat stunten. Hoe dan ook: win - win.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:40:43 #42
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_189637321
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:30 schreef p078 het volgende:

[..]

Prima toch, scheelt weer puberaal apen gedrag op onze wegen.
pi_189637340
Toeter turken :') keer miljard
I will do what i must !!
pi_189637389
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:26 schreef pokkerdepok het volgende:
nou okee, dit vind ik ook wel terecht. Maar ja, als meerijdende autos de ellende veroorzaken, maakt het niet veel uit.

vind het ook wel raar; als je bv. een skate parade wil doen, moet het aangemeld worden en een route vastgelegd etc etc. dat zou bij zoiets toch ook moeten.
In Rotterdam gelden al die regels vanaf 1 januari ook voor trouwstoeten. Daarom is het de laatste tijd ook zo erg in Rotterdam
pi_189639637
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 17:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Waarom zou je sowieso willen patsen met een auto die helemaal niet van jou is? Dat je 'm helemaal zelf gehuurd hebt? :')
pi_189641311
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:20 schreef Henno het volgende:

[..]

Waarom zou je sowieso willen patsen met een auto die helemaal niet van jou is? Dat je 'm helemaal zelf gehuurd hebt? :')
Dat begrijp ik ook niet. Maar ik ben dan ook geen Turk en dit is een cultuurdingetje.
pi_189644159
quote:
Zo dus er is een witte autoverhuurder die zn auto's niet meer wilt verhuren aan allochtonen :')
Jawel hoor. Als er een Chinees, Japanner, Noord- of Zuid-Amerikaan, West- of Oost-Europeaan aan de balie komt is het geen probleem.

Niet dat zij een auto gaan huren want zij werken tenminste voor een auto.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zondag 27 oktober 2019 @ 10:39:27 #48
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189644206
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:36 schreef HSG het volgende:

[..]

Jawel hoor. Als er een Chinees, Japanner, Noord- of Zuid-Amerikaan, West- of Oost-Europeaan aan de balie komt is het geen probleem.

Niet dat zij een auto gaan huren want zij werken tenminste voor een auto.
En het interesseert hen niet met wat voor auto je naar een bruiloft komt. Het hoeft geen Audi A8 4 liter te zijn. Een Kia Rio mag ook.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_189644873
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

SPOILER
dikkertje bedoel je...die mag wel even naar de sportschool
  zondag 27 oktober 2019 @ 11:30:29 #50
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_189644895
Dit gebeurd al een eeuw en pas nu gaan ze klagen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_189659248
quote:
Bekeuringen voor trouwstoet
Een trouwstoet uit Breda, die onderweg was naar Rotterdam, heeft verkeersoverlast veroorzaakt.
Nadat de politie klachten kreeg, volgden een politieauto en motor de stoet. In korte tijd constateerde de politie acht overtredingen, zoals toeteren. De agenten spraken de bestuurders aan.
Op deze waarschuwing reageerden de bestuurders volgens de politie laconiek.

Boete naar huis gestuurd
Om het andere verkeer niet verder te hinderen, mocht de stoet wel verder rijden en besloot de politie de boetes niet direct uit te schrijven, maar naar het huisadres te sturen. Wel werd de politie in Rotterdam ingeseind.
Ook vloog er illegaal een drone boven de stoet. Die zal in een later stadium in beslag worden genomen.
https://www.rijnmond.nl/nieuws/187780/Bekeuringen-voor-trouwstoet
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:23:33 #52
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_189659369
Gewoon in het contract opnemen dat de huurder de volledige schade voor zijn rekening neemt. Of dit nu 100 of 100.000 euro is.

Ben zelf Turks, maar word ook schijt ziek van die knulletjes die nog nooit meer dan 100pk onder de kont hebben gehad en dan met zo'n huurbak allemaal rare capriolen uithalen.
  maandag 28 oktober 2019 @ 21:03:24 #53
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189674368
Waarom zou je op andermans bruiloft pochen met een gehuurde auto die dus niet van jou is? :') Die triestheid nooit begrepen.
pi_189675865
quote:
99s.gif Op maandag 28 oktober 2019 21:03 schreef Gary_Oak het volgende:
Waarom zou je op andermans bruiloft pochen met een gehuurde auto die dus niet van jou is? :') Die triestheid nooit begrepen.
Tja, ik begrijp wel meer niet. Dat wanneer de hele familie er getuige van is dat je oom/neef/broer een agent tegen de grond slaat, dat iedereen snel wegrijd zonder ook maar om te kijken naar de bewusteloze agent. En dat heel de familie weigert om daar, eventueel anoniem, vervolgens iets over te zeggen tegen de politie. En dat ze zelfs met een hele groep deze man ergens helpen onderduiken.

Maar dat zal wel een cultuurdingetje zijn.
pi_189676180
quote:
Ja, als je vooraf weet dat ze die voor zo'n trouwstoet gaan gebruiken, lijkt mij dat volkomen legitiem.
pi_189676706
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 22:18 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ja, als je vooraf weet dat ze die voor zo'n trouwstoet gaan gebruiken, lijkt mij dat volkomen legitiem.
Ze zullen de auto's niet huren om naar de Lidl te gaan lijkt mij.
  maandag 28 oktober 2019 @ 23:20:17 #57
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_189676850
quote:
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 06:56:05 #58
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189677917
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:23 schreef KrAlex het volgende:
Gewoon in het contract opnemen dat de huurder de volledige schade voor zijn rekening neemt. Of dit nu 100 of 100.000 euro is.
Dat staat er natuurlijk al lang in.
Maar ja, beetje gek doen. Kan toch niks gebeuren??
Tot nooit .......
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 07:00:25 #59
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189677930
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In Rotterdam gelden al die regels vanaf 1 januari ook voor trouwstoeten. Daarom is het de laatste tijd ook zo erg in Rotterdam
Dat zal niet helpen. Het zou dan de enige regel zijn waar ze zich wel aan houden..
Tot nooit .......
  Eindredactie Games dinsdag 29 oktober 2019 @ 07:21:03 #60
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_189677983
quote:
Dat is net als trouwen in een kasteel!

Ow wacht..
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:01:20 #61
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_189678222
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 07:21 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Ow wacht..
Een trouw locatie is toch wat anders dan het vervoer.

Maar als je eigenlijk alleen ervaring hebt met een ezel en een platte kar is een Lamborghini misschien wat te hoog gegrepen.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:07:12 #62
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189678273
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 07:21 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Ow wacht..
Nee. Het is andermans bruiloft en het draait om op de openbare weg tof doen tegen voorbijgangers die je niet eens kent. Gewoon met je derdehands Polo komen met twee ton op de teller waar je dagelijks mee rijdt en normaal doen. Alleen oppervlakkige losers geven om de kar die je rijdt op een fucking bruiloft van iemand anders.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:46:40 #63
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189678759
Jammer voor ze.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:54:11 #64
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_189678854
quote:
Waarom zou je op andermans bruiloft pochen met een gehuurde auto die dus niet van jou is?
Omdat sommige mannen nou eenmaal een extreem kleine penis hebben
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:54:48 #65
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_189678864
Logisch en goede zaak.
pi_189678871
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 08:07 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nee. Het is andermans bruiloft en het draait om op de openbare weg tof doen tegen voorbijgangers die je niet eens kent. Gewoon met je derdehands Polo komen met twee ton op de teller waar je dagelijks mee rijdt en normaal doen. Alleen oppervlakkige losers geven om de kar die je rijdt op een fucking bruiloft van iemand anders.
Dat is ook weer erg bekrompen. Mensen trekken ook een mooi pak aan om het heuglijke feit luister bij te zetten. Een bruiloft is ook een feest waarbij je juist iedereen laat zien dat ze gaan trouwen en hoe blij familie en vrienden daarvan worden.

Het is helemaal niet raar dat familie en vrienden de knip trekken om te laten zien hoe bijzonder dat is. Of je nou de trekker poetst en er een boeketje oplegt of dat je een Lamborghini huurt is niet waar het om gaat. Waar het om gaat is dat ze zich vervolgens asociaal gedragen en een middenvinger opsteken naar de samenleving.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:11:46 #67
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189679072
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 08:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is ook weer erg bekrompen. Mensen trekken ook een mooi pak aan om het heuglijke feit luister bij te zetten. Een bruiloft is ook een feest waarbij je juist iedereen laat zien dat ze gaan trouwen en hoe blij familie en vrienden daarvan worden.

Het is helemaal niet raar dat familie en vrienden de knip trekken om te laten zien hoe bijzonder dat is. Of je nou de trekker poetst en er een boeketje oplegt of dat je een Lamborghini huurt is niet waar het om gaat. Waar het om gaat is dat ze zich vervolgens asociaal gedragen en een middenvinger opsteken naar de samenleving.
Nee. Dat gepats met Mercedessen is gewoon een statussymbool. Niets te maken met laten zien hoe bijzonder het is. Het zijn dezelfde figuren die geld bij elkaar leggen om een Mercedes te huren om op vrijdagavond door de Witte de Withstraat te rijden met de speakers op max richting de sishalounge.
pi_189679325
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:11 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nee. Dat gepats met Mercedessen is gewoon een statussymbool. Niets te maken met laten zien hoe bijzonder het is. Het zijn dezelfde figuren die geld bij elkaar leggen om een Mercedes te huren om op vrijdagavond door de Witte de Withstraat te rijden met de speakers op max richting de sishalounge.
Maar iedereen weet dat ze gehuurd zijn. Het zijn ook vaak jongens die thuis wonen tot ze trouwen, dus dan is de auto sowieso belangrijk. Met een bruiloft doen ze dan wat extra. Autochtone jongeren geven dat geld vaak uit aan een eigen woning of kamer.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:41:25 #69
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189679456
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Maar iedereen weet dat ze gehuurd zijn. Het zijn ook vaak jongens die thuis wonen tot ze trouwen, dus dan is de auto sowieso belangrijk. Met een bruiloft doen ze dan wat extra. Autochtone jongeren geven dat geld vaak uit aan een eigen woning of kamer.
Dan is het nóg triester dat ze ermee patsen bij de bruiloft en op de snelweg, terwijl het voor iedereen overduidelijk is dat over een paar uurtjes die auto weer terug moet naar de verhuurder. :') Je kan draaien wat je wil, maar dat neppe haantjesgedrag is gewoon dieptriest.
pi_189679522
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:41 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dan is het nóg triester dat ze ermee patsen bij de bruiloft en op de snelweg, terwijl het voor iedereen overduidelijk is dat over een paar uurtjes die auto weer terug moet naar de verhuurder. :') Je kan draaien wat je wil, maar dat neppe haantjesgedrag is gewoon dieptriest.
Nee, het asociale gedrag is dieptriest.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:45:19 #71
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189679538
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, het asociale gedrag is dieptriest.
Het een sluit het ander niet uit.
pi_189679584
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:45 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit.
Je moet onderscheid maken tussen wat het probleem is en wat het probleem niet is, ook al is het niet je persoonlijke voorkeur voor je eigen bruiloft.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:50:50 #73
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189679622
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je moet onderscheid maken tussen wat het probleem is en wat het probleem niet is, ook al is het niet je persoonlijke voorkeur voor je eigen bruiloft.
Dat gepats en laten zien hoe geweldig je gehuurde auto is met 700 pk zorgt juist voor dat asociale rijgedrag. Zo moeilijk is het toch niet om die puntjes te verbinden? Of ben je zelf zo'n figuur?
pi_189679683
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:50 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dat gepats en laten zien hoe geweldig je gehuurde auto is met 700 pk zorgt juist voor dat asociale rijgedrag. Zo moeilijk is het toch niet om die puntjes te verbinden? Of ben je zelf zo'n figuur?
Dat kun je dan van alle sportwagenverhuur zeggen.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:55:27 #75
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189679698
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat kun je dan van alle sportwagenverhuur zeggen.
Van die specifieke klandizie wel ja.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:27:26 #76
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189681111
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 22:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Prima, ik zeg doen!

De reden dat verhuurbedrijven geen Turken of Marokkanen als klant meer willen is omdat die hun juist geld kosten ipv opleveren. Als Soufyan weer eens tegen een paaltje rijd met hun auto dan is de kans klein dat hij die ton schade kan betalen van zijn uitkering.

Dat betekent dat ofwel die Turkse verhuurbedrijven straks met enorme schadeposten zitten of dat Soufyan zich straks wel gaat gedragen omdat zulke bedrijven het niet pikken als je met hun dure auto's gaat stunten. Hoe dan ook: win - win.
Dat Turkse verhuurbedrijf komt Soufyan 's avond thuis een bezoekje brengen waarbij wat huisraad sneuvelt. Soufyan gaat vervolgens geld lenen bij zijn ouders en vrienden om te kunnen betalen zodat hij niet in een rolstoel belandt.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:31:38 #77
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189681192
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:41 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zo denken jij en ik daar over. Die mannetjes waar het hier om gaat, kopen een belevenis. Net als iemand die veel geld betaalt voor een wip met een mooie prostituee; een vrouw van een niveau die ze zelf nooit zouden kunnen scoren maar wel even van kunnen genieten. Die moet na een uurtje ook weer ingeleverd worden bij de verhuurder.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:13:45 #78
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189681894
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:31 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Zo denken jij en ik daar over. Die mannetjes waar het hier om gaat, kopen een belevenis. Net als iemand die veel geld betaalt voor een wip met een mooie prostituee; een vrouw van een niveau die ze zelf nooit zouden kunnen scoren maar wel even van kunnen genieten. Die moet na een uurtje ook weer ingeleverd worden bij de verhuurder.
Ik zou me 's avonds kapot schamen als ik zo'n instelling had. Pochen met andermans auto, pochen op een zakendiner met een escort, pochen dat je een 10/10 geneukt hebt omdat je wat geldbriefjes voor haar gezicht wapperde... Op FOK! loopt er ook een figuur rond die pocht met de auto die zijn pa heeft betaald, maar doet alsof ie helemaal van hem is, omdat hij de brandstof en verzekering enzo betaalt, terwijl hij nog thuis woont en over de grens tankt om een tientje te besparen. :') Ga geen namen noemen, maar als je vaak in KLB komt, weet je wel wie ik bedoel. :')
pi_189682018
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 12:13 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik zou me 's avonds kapot schamen als ik zo'n instelling had. Pochen met andermans auto, pochen op een zakendiner met een escort, pochen dat je een 10/10 geneukt hebt omdat je wat geldbriefjes voor haar gezicht wapperde... Op FOK! loopt er ook een figuur rond die pocht met de auto die zijn pa heeft betaald, maar doet alsof ie helemaal van hem is, omdat hij de brandstof en verzekering enzo betaalt, terwijl hij nog thuis woont en over de grens tankt om een tientje te besparen. :') Ga geen namen noemen, maar als je vaak in KLB komt, weet je wel wie ik bedoel. :')
Geen idee wie je bedoelt maar als iedereen in je omgeving zo is hoef je je ook niet te schamen. Ik zou zelf ook zo'n auto wel huren het gaat erom hoe je er mee omgaat mij is geleerd dat je netjes met de spullen van een ander omgaat.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_189682190
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 17:43 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:

Geen borg geen autohuur.

Zo moeilijk is het niet.
Nee want dan tref je ook de goeie.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189682594
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 12:33 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Nee want dan tref je ook de goeie.
Anders tref je jezelf. Ik zou het wel weten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_189685101
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 12:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Anders tref je jezelf. Ik zou het wel weten.
Jij denkt dat als de borg 100% van de waarde van de auto is je uberhaupt nog een auto gaat verhuren?

:')
pi_189685130
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 15:47 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Jij denkt dat als de borg 100% van de waarde van de auto is je uberhaupt nog een auto gaat verhuren?

:')
Nou, je zult heus nog wel wat auto's verhuren maar je boekingen zullen wel zeer drastisch teruglopen verwacht ik.

Maar goed, auto's die aan de lopende band in de prak worden gereden zodat je de volgende dag je andere klant teleur moet stellen is ook slecht voor de business.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_189685239
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 15:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou, je zult heus nog wel wat auto's verhuren maar je boekingen zullen wel zeer drastisch teruglopen verwacht ik.

Maar goed, auto's die aan de lopende band in de prak worden gereden zodat je de volgende dag je andere klant teleur moet stellen is ook slecht voor de business.
Oftewel het lijkt me een betere oplossing om gewoon de rotte appels te weren.
pi_189686003
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 15:58 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Oftewel het lijkt me een betere oplossing om gewoon de rotte appels te weren.
Ja maar hoe? Wil je dan op basis van ras mensen weigeren?
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:41:29 #86
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189686404
Als je dit op wilt lossen met anti-discriminatie in gedachten dan krijg je een oplossing waarbij alle huurders de dupe worden, bijvoorbeeld dat je niet meer zelf mag rijden.
pi_189687233
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:06 schreef Snowballed het volgende:
Hoeveel plamuur zit er op die limo? :D _O-
Dat het aan elkaar geplakte auto's zijn was bekend, maar dit is wel echt een grafbak zeg
Hang die vlag buite jonguhhh !!!! ;(
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:20:25 #88
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_189687862
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:17 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ja hoor.. het is jouw eigendom en als je denkt dat er een overval met jouw zandvrachtauto gepleegd gaat worden hoef je hem niet aan een paarse kip met witte stippen mee te geven..

Zo is er ook een aparte behandeling als je spullen voor commercieel gebruik huurt..
Je mag maar tot zekere hoogte zelf bepalen aan wie je iets verhuurt. Met name de selectiecriteria zijn hierbij relevant, wat betekent dat selectie op basis van ras of afkomst niet is toegestaan. Of het aantoonbaar is, is natuurlijk een tweede.
Krekker is de bom!
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:16:32 #89
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189688895
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 19:20 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Je mag maar tot zekere hoogte zelf bepalen aan wie je iets verhuurt. Met name de selectiecriteria zijn hierbij relevant, wat betekent dat selectie op basis van ras of afkomst niet is toegestaan. Of het aantoonbaar is, is natuurlijk een tweede.
Nee hoor.. je mag helemaal zelf bepalen aan wie je iets verhuurt..

En natuurlijk mag je niet discrimineren.. dat staat zo in de wet en geldt voor eenieder..
Je mag ook niet door rood rijden omdat je iets verhuurt ofzo
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:36:29 #90
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189691313
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 20:16 schreef Snowballed het volgende:

[..]

En natuurlijk mag je niet discrimineren.. dat staat zo in de wet en geldt voor eenieder..
Nee hoor, je mag wel degelijk regels opstellen. Autoverhuurbedrijven doen bijvoorbeeld massaal aan leeftijdsdiscriminatie.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:51:53 #91
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189691581
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 22:36 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nee hoor, je mag wel degelijk regels opstellen. Autoverhuurbedrijven doen bijvoorbeeld massaal aan leeftijdsdiscriminatie.
Dat is vermoedelijk meer een verzekeringskwestie, die tenslotte ook onderscheid maken naar leeftijd.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 23:06:58 #92
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189691831
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 22:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat is vermoedelijk meer een verzekeringskwestie, die tenslotte ook onderscheid maken naar leeftijd.
Nou ja, ze hebben regels als "chauffeur moet minstens 27 zijn", maar als jij 35 bent en gisteren je rijbewijs haalde krijg je die auto zó mee, de chauffeur van 26 met 8 jaar ervaring in schadevrij rijden niet.

En de verzekering, mwha... als broekie huurde ik een auto bij Budget omdat het bij anderen niet mocht, maar de auto die ik bij Budget meekreeg stond volgens deel II op naam van Sixt (waar ik niet kon huren volgens hun voorwaarden). Wagenparkverzekeringen zijn een specialisme op zich.
  vrijdag 1 november 2019 @ 18:11:13 #93
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_189732784
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 20:16 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Wanneer jij iets wel verhuurt aan Jantje, maar niet aan Pietje en het kan bewezen worden dat je het niet verhuurde aan Pietje omdat hij groen/geel/paars/zwart is, dan is dit bij mijn weten niet toegestaan.
Krekker is de bom!
  vrijdag 1 november 2019 @ 19:59:18 #94
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189734707
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:11 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wanneer jij iets wel verhuurt aan Jantje, maar niet aan Pietje en het kan bewezen worden dat je het niet verhuurde aan Pietje omdat hij groen/geel/paars/zwart is, dan is dit bij mijn weten niet toegestaan.
Dat is toch ook exact wat ik zeg?

Het gaat ook helemaal niet om afkomst.. het gaat om hoe en waarom een auto verhuurt gaat worden..

Als alle friezen een auto huren om in de plomp te rijden dan verhuur je dus geen autos meer aan friezen die in de plomp willen rijden..

Of aan turken en marokkanen die een trouwerij hebben..
  vrijdag 1 november 2019 @ 21:59:58 #95
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_189737140
quote:

[..]

Dit.
SPOILER
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')