Cute!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderfoto van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik douche in bad.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:53 schreef Blues het volgende:
Stuit - Kraan - Douche
Ik snap het niet, hoe kan een kraan zo laag zijn en uitsteken? Of is jouw stuit heul hoog![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:48 schreef Zilverberk het volgende:
Mag ik even klagen?Auw, da's nog erger dan de telefoontjes die ik mezelf de hele tijd bezorg onder de doucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die is schattig!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderfoto van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Zou natuurlijk kunnen. Maar als ik zo mijn lijf voel heb ik nu wel heel veel meer last dan toen het zo warm en droog was. En ik heb een bloedhekel aan die hitte van afgelopen zomer. Het is bij mij ook het ene (na)jaar erger dan het andere.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:03 schreef fietsie het volgende:
Ik las het maar even heel snel, maar kan het zijn dat het onderzoek bewezen heeft dat als mensen slecht weer waarnemen, ze hun pijnklachten sterker rapporteren?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:08 schreef golfer het volgende:
Een baby-golfer:ahh lievvvv. Je mond heeft echt hetzelfde lachje als nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Foto?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Schattige foto ook Zilver.
En Blues, hoe herkenbaar, zowel foto van jou alleen als ook de huiskamer (al mocht mijn moeder niet aan mijn vaders dia's komen) Maar ik zie veel dingen terug van ons huis, en de huizen van vriendinnen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:08 schreef golfer het volgende:
Een baby-golfer:Schattig! Mooie krullen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wrijf het er even in dat ie kaal wordtquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:
die krullen heb je helemaal niet meer golfer, ofwel?
Best mogelijk ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Denk dat ze Thinkpink bedoelde. Bijna hetzelfde
Ah, beter. Buikgriep is zo naar.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Leuke foto's zeg.
Geslapen van 9.30 tot 12.45. 3 beschuitjes en een glas appelsap gedronken. Voel me weer een beetje mens.
Ja, heb nog steeds krullen, maar laat die er altijd zoveel mogelijk uitknippen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja. Tegen mijn zinquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:18 schreef golfer het volgende:
Ja, heb nog steeds krullen, maar laat die er altijd zoveel mogelijk uitknippen.
Tofquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:22 schreef derLudolf het volgende:
Mobiel geen babyfoto. De fotograaf was wel fan van me, want ik ben best lang "uithangbord" geweest van de fotograaf. Heb een foto dat ik in een buggy voor een reclamebord zit met m'n eigen foto.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:29 schreef golfer het volgende:
Huidige krullenbolNog steeds mooie krullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind van nietquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
TofDan was je écht wel fotogeniek. Ben je dat nog?
Wat maakt het aantrekkelijk als je een baby voor een winkel zet? Ik zou er met een boogje omheen lopen en me heel erg afvragen wat dáár aan de hand isquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
TofDan was je écht wel fotogeniek. Ben je dat nog?
Mijn oma werd als baby voor de winkel van haar ouders gezet. Strik in t haar, in een babystoel, klanten trekken als live uithangbord. Geen idee wat voor winkel dat was, trouwens.
Dat zijn twee losstaande zaken, of je graag op de foto gaat en of je er dan mooi opstaat.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind van niet
Sta liever achter de lens dan er voor.
Mijn oma was uit 1919, andere tijden denk ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat maakt het aantrekkelijk als je een baby voor een winkel zet? Ik zou er met een boogje omheen lopen en me heel erg afvragen wat dáár aan de hand is
Joepie! Wanneer is het "echte" verhuizen dus, wanneer ga je er ook echt slapen?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:38 schreef Tele6 het volgende:
Je hebt zo'n mooi hondje, Lonaa
Verhuisupdate:
• Ik heb de sleutel!![]()
![]()
![]()
• De badkamer was goor. Overal van die oranje kleverige aanslag. Vorige bewoner "ja maar het ging er niet af!" Beheerder: "Ofwel je betaalt 50 euro ofwel het is er over een halfuur af." Vorige bewoner "oke, ik ga nog wel een keer schrobben". Kortom, over een halfuur is de vorige bewoner er definitief uit en is de boel schoon en van mij.
• Probleem nummer 2: er zitten een boel grijze vegen op de muren. Niet zoveel dat de beheerder kan eisen dat vorige bewoner het oververft, maar wel zo veel dat het er niet schoon en netjes uitziet. Dus naast laminaat leggen en verhuizen, moet ik ook verven.Aan de andere kant, beetje RAL 9010 bijstippen hier en daar en dan is het waarschijnlijk al STUKKEN beter.
![]()
• Het is zo mooi en groot en ik kan me al helemaal voorstellen dat het van mij is!![]()
• Het gebouw heeft centrale ventilatie die je niet hoort en continu lucht afzuigt zodat je frisse lucht hebt
Ik zal je onze Geniale Verhuisplanning waar we Wekenlang Over Nagedacht Hebben uitleggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Joepie! Wanneer is het "echte" verhuizen dus, wanneer ga je er ook echt slapen?
Da's een redelijk relaxed lijstje.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zal je onze Geniale Verhuisplanning waar we Wekenlang Over Nagedacht Hebben uitleggen.
Hier komt-ie.
Donderdagmiddag
Sleuteloverdracht
Nieuwe huis schoonmaken (of zoals het nu gaat, schoon laten maken)
Donderdagavond
Lampen ophangen
Laminaat verplaatsen naar nieuwe huis
Gereedschap van B uitladen in nieuwe huis
Vrijdag
Laminaat leggen
Inpakken
(Muren bijschilderen)
Zaterdag
Inpakken
-- grootste deel van de dag kwijt aan familiedinges --
Zondag
Meubels demonteren
Verhuizen
M'n vader brengt nieuwe tafel langs
Meubels monteren
Uitpakken
Op onze lauweren rusten
VOOR HET EERST DAAR SLAPEN
Maandag
Stofzuiger door oude huis
Sleutel inleveren
Haha, en het voelt als SUPER VEEL WERK, maar dat is vooral omdat ik nog nooit laminaat gelegd heb en omdat dat familiefeest er nog tussendoor komt om al mijn tijd en energie op te vretenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's een redelijk relaxed lijstje.
Heb altijd begrepen dat bij laminaat lekker het na de eerste 2 stukken bijna vanzelf gaat (ik ben toekijkerquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha, en het voelt als SUPER VEEL WERK, maar dat is vooral omdat ik nog nooit laminaat gelegd heb en omdat dat familiefeest er nog tussendoor komt om al mijn tijd en energie op te vreten
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:06 schreef golfer het volgende:
Toch wel lekker, dat strand zo vlakbij ons huis. En er waren gewoon mensen aan het zwemmen in de zee:Lekker! Hoe ver is dat eigenlijk van jullie huis? Kan dat lopend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Dat kan, maar het is wel ca. 10 km. van ons huis.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker! Hoe ver is dat eigenlijk van jullie huis? Kan dat lopend?
Dat zou ik ook niet doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan, maar het is wel ca. 10 km. van ons huis.
Geluid via de monitor en beeld via je speakers?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Moest ik net even heel erg boos worden op wat ijzerBraaf windows updates gedraaid, geen geluid meer
Bleek uiteindelijk dat mijn monitor opeens het standaad-afspeelapparaat geworden was
![]()
Maar het is opgelostIk kan iets
Meikrosoft weet wel wat goed voor je isquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Geluid via de monitor en beeld via je speakers?
Je kan ook wat later gaan en/of eerder vertrekken.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Succes met je verhuizing TeleHet gaat helemaal goedkomen
![]()
(al zou ik proberen om dat familiedinges te skippenEen verhuizing is één van de beste smoezen die je kunt verzinnen
Tenzij je heel graag wilt natuurlijk
)
Stamppot boerenkool en scholfiletquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:23 schreef Zilverberk het volgende:
Wat eten jullie vanavond?
Ik ga voor witlof met ham en kaas uit de oven.
Bijzondere combinatiequote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Stamppot boerenkool en scholfilet
Deel je het recept in het quiche-topic als het wat is? Hierquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Pompoen quiche. Nieuw recept, even uitproberen of het wat is
Bahquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Pompoen quiche. Nieuw recept, even uitproberen of het wat is
Ga ik doen (help even onthouden morgenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:28 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Deel je het recept in het quiche-topic als het wat is? Hier
Hier ben ik?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja Ludolf ik moest jou nog ff hebben
Ja ok, doen wij ook wel.. maar dan is het vaak een zomerse stamppotquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wij eten best vaak vis bij de stamppot.
Nopequote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:28 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is de zee alweer wat rustiger bij jou?
Schoon maken moet je toch altijd.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:01 schreef Tele6 het volgende:
Maar goed. A brengt morgenochtend een restje muurverf mee en schilderspullen, dus dan kunnen we de vlekken op de muur bijwerken, en nu de vorige bewoner zo aan het sloven is om de badkamer schoner te krijgen hoef ik qua schoonmaakwerk waarschijnlijk een stuk minder te doen dan ik vreesde. (Toen ik het bezichtigde was het nogal goor, en ik schatte al in dat ook als hij het ging schoonmaken het niet echt fris zou zijn. Ik had niet gedacht dat de beheerder daar wat van zou zeggen -- mijn beeld van huisbazen is niet erg positief.)
M'n oma wordt tachtig, dus daar wil ik wel bij zijn. Mijn oma is fantastisch en ik vind het dan wel leuk om met haar te vieren dat ze al tachtig jaar fantastisch isquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Succes met je verhuizing TeleHet gaat helemaal goedkomen
![]()
(al zou ik proberen om dat familiedinges te skippenEen verhuizing is één van de beste smoezen die je kunt verzinnen
Tenzij je heel graag wilt natuurlijk
)
Dat was in het huis van m'n ouders ook. Echt ZO GOORquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Schoon maken moet je toch altijd.
Hier had het een tijd leeg gestaan.... echt te goor.
En stinken naar kattenpis... niet weg te krijgen die lucht... nu ligt er laminaatkleurig zeil in de keuken.
(En het laminaat met knijpers op de neus afgevoerd... het zat kennelijk in de ondervloer getrokken... bizar dat een vorige bewoner daar kennelijk geen last van had. Het was letterlijk afem benemend)
Okee dan snap ik hetquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:51 schreef Tele6 het volgende:
M'n oma wordt tachtig, dus daar wil ik wel bij zijn. Mijn oma is fantastisch en ik vind het dan wel leuk om met haar te vieren dat ze al tachtig jaar fantastisch is
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen ik mijn huidige huis kocht en ik zag het, heb ik eerst de boel met de grond gelijk laten maken![]()
Ik ga van 12 m2 naar 28 m2, dus ik heb nog niet zo veel spullen. Ik krijg een eettafel van m'n oma en een kleed en een schommelstoel van m'n ouders, en een oude kast van een vriendin. Ik wil zelf nog een ladekast kopen, maar ik moet nog zien wanneer. Ik heb nu niet veel meer staan dan bed, bureau en boekenkastquote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:00 schreef Barreltje het volgende:
Succes met de rest van de verhuizing tele! Komt vast helemaal goed.. Ik begreep eerder dat je toch niet zo heel veel spullen had al toch?
Moet je een hoop bijkopen nu je een grotere woning hebt?
Ja, vaak blijkt dan toch dat het erg geel/roze geworden is. Dat was in ex z'n nieuwe huis iig zo. Dan kun je beter verven voordat je je meubels erin zet dan erna. Wij hebben toen ook heel hard moeten werken. Wat hielp was om goeie verf te kopen, want die dekt vaak na een of twee lagen al goed.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:03 schreef Barreltje het volgende:
Over vuile huizen.. toen wij ons huidige huis kochten en we zagen het, vinden we het fantastisch!
2 keer weer wezen kijken ( ook om dingen op te meten) en het was nog steeds fantastisch..
Toen ze er uit waren en wij de sleutel kregen hebben we wel even bedreuteld in het huis gestaan.. ineens bleek dat we ALLE muren moesten verfen.. dus die geplande vakantie liep uit in 8 dagen verfen..![]()
Zo zag het er in 2008 uitquote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat was hier wel zo ongeveer het geval. Doekje over de oude keuken en de wc en verder hebben we alles gewoon gesloopt. In de woonkamer had een hond vaak geplast maar we hebben die vloer maar in zijn geheel verwijderd, inclusief de balken.
Ik dacht dat je een geintje maaktequote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zag het er in 2008 uit![]()
[ afbeelding ]
Nou ja, in zoverre dat het niet mijn bevel was om het tegen de vlakte te gooienquote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een geintje maakte
Wat was er loos met t oude pand eigenlijk? Kon dat niet opgeknapt?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, in zoverre dat het niet mijn bevel was om het tegen de vlakte te gooien
Neuh, was enigszins uitgebrand. Groeiden zilverberken uit het zolderraam zeg maarquote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat was er loos met t oude pand eigenlijk? Kon dat niet opgeknapt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou het nog werken?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:59 schreef Barreltje het volgende:
Goede informatie voorziening hier..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou het nog werken?
Spoilers!
Dat hebben mijn ouders ook gedaan een jaar of 12 geleden. Overal wit geverfd, goedkoop laminaat over het versleten tapijt heen. Daarna was het wel gauw verkocht, maar toen was de ergste ellende in de huizenmarkt ook al overquote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:49 schreef Zilverberk het volgende:
Ons huidige huis heeft twee jaar (!) leeg gestaan, was een slechte tijd toen. De vorige eigenaren waren zelf al lang en breed verhuisd en wilden er écht vanaf, dus was alles keurig wit geschilderd.Dikke mazzel mee gehad, ons eerste huis was deels roze geschilderd, daar hebben we vrij veel tijd in moeten steken.
Het gaat om het alarmnummer 06-11 ipv 112 denk ik zo.quote:
Goede informatie voorziening hier..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou het nog werken?![]()
Goede informatie voorziening hier..Hier op werk heel rijtje oude telefoons..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou het nog werken?
Soms komt er iemand het kantoor binnen die wil weten of ze nog werken...
Regelmatig beginnen ze dan allemaal te rinkelen ineens... works everytime.
Zal eens een foto voor je maken als ik er aan denk morgen![]()
Waar woont je zus nu dan? Wilde zij niet terug?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:10 schreef Kaatje1 het volgende:
In deze (oude) flat heeft mijn zus een paar jaar gewoond. Zij moest eruit omdat er nieuwbouw kwam
[ afbeelding ]
Op exact dezelfde plek woon ik nu.
[ afbeelding ]
Kom je nu mee...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het schijnt nationale boerenkooldag te zijn
Goede informatie voorziening hier..0611 of de telefoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou het nog werken?Kranplätze müssen verdichtet sein
De telefoon doet het nog..quote:
Krijg je een bandje te horen dat je 0900 0611 moet bellen?:Dquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
De telefoon doet het nog..![]()
Maar wat zou er gebeuren als je naar 0611 belt eigenlijk?
Dit wil ik nu proberen, eigenlijk. Ik hoop dat je doorgeschakeld wordt.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
De telefoon doet het nog..![]()
Maar wat zou er gebeuren als je naar 0611 belt eigenlijk?
Be my guestquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit wil ik nu proberen, eigenlijk. Ik hoop dat je doorgeschakeld wordt.
toen was het 0011quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:39 schreef derLudolf het volgende:
0611 is pas in 1990 ingevoerd. Moest je voor die tijd zelf de brandweerkazerne bellen ofzo?
Gedingestquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:46 schreef Blues het volgende:
Wat is t nu 100% fijner mobiel fokkenI heeft mn probleem gevonden en Danny heeft iets in de krochten van fok gedingest zodat mijn layout nu is zoals ie hoort te zijn en niet ultraklein.
Zie BUG
Ik wil dat ook op mijn ipadquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:46 schreef Blues het volgende:
Wat is t nu 100% fijner mobiel fokkenI heeft mn probleem gevonden en Danny heeft iets in de krochten van fok gedingest zodat mijn layout nu is zoals ie hoort te zijn en niet ultraklein.
Zie BUG
Zelfde minuutquote:
Dan moet je wel heel erg aan het pand gehecht zijn om het te gaan herstellen ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, was enigszins uitgebrand. Groeiden zilverberken uit het zolderraam zeg maar
Ik was laatst in een museum en heb hiermee gebeld:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:05 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik was laatst in een museum en heb hiermee gebeld:Een T65SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
ik ga het niet proberenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik weet niet of die Danny te dingesen is.
Kip! Het meest veelzijdige snackje thuis!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bah
Ik eet alleen, heb net een half gegrild kippetje meegenomen van de markt en daar ook een grote kiploempia gekocht. Vind het wel best
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:05 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik was laatst in een museum en heb hiermee gebeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was best trots op mijn nichtje die spontaan bleek te weten hoe een draaischijftelefoon werkte
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Doe je goedquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor het eerst dit seizoen met de pootjes in het warme bubbeltjesbadjeHij doet het nog
[ afbeelding ]
Met o.a.:
• Verwarmingselement
• Bubbeltjes
• Bruistablet
• Lavendelolie![]()
Timer gaat tot maximaal een uurquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Timer gaat tot maximaal een uurDus ik heb speciaal een mini-koelkast voor op mijn bureau erbij gekocht zodat ik niet op hoef te staan voor een nieuw biertje
Voor de katten??quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Oké, ik moet niet lachen. Ik heb een mini-koelkast gekocht voor de katten
Nee, niet op die manierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik op vakantie ga is het makkelijker voor de catsits als het rauwe vlees dichtbij de bakken staat. Dus mini-koelkast voor die dagen ipv dat ze een verdieping hoger moeten gaan halen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Op de bank van de buren gaan liggen, en wachten of ie in de buurt komt?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:51 schreef Zilverberk het volgende:
Ohja, kat van de buren.
Deur stond open, ik lette niet op en nou weet ik niet of ie binnen of buiten zit.![]()
Nou hier, prima toch danquote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Oké, ik moet niet lachen. Ik heb een mini-koelkast gekocht voor de katten
*noteert*quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:51 schreef Zilverberk het volgende:
Ohja, kat van de buren.
Deur stond open, ik lette niet op en nou weet ik niet of ie binnen of buiten zit.![]()
Edit: beest zat binnen en loopt nu buiten. Niet vergeten over 2 uur weer binnen te halen.
Moet je niet eten onder het hoofdgerecht dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:07 schreef Barreltje het volgende:
Midden in het hoofdgerecht e-reader leeg..
Hmm in je eentje past daar best een ereader bij.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je niet eten onder het hoofdgerecht dan?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oh maar dat hebben wij ook afgesproken met onze kattenoppas.. stel dat ze Xena dood vind als wij op vakantie zijn, wikkel haar svp in een vuilniszak en leg haar in een vriezerlade tot we thuis zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet multi-taskenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je niet eten onder het hoofdgerecht dan?
Best een beetje balen, beterschap!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:07 schreef Anthraxx het volgende:
Nou, weer thuis. Marijn was vanmorgen al niet lekker. Ook een verkoudheid van 3 weken inmiddels. Dus maar een dag eerder naar huis. Hij heeft nog wel in Charleroi de Total onder gekotst (en Anna). Morgen maar naar de huisarts.
Dan kun je niet met eten...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:07 schreef Barreltje het volgende:
Midden in het hoofdgerecht e-reader leeg..
Jij bedenkt zoiets vooraf?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh maar dat hebben wij ook afgesproken met onze kattenoppas.. stel dat ze Xena dood vind als wij op vakantie zijn, wikkel haar svp in een vuilniszak en leg haar in een vriezerlade tot we thuis zijn!
Die afspraak heb ik eigenlijk niet gemaakt met mijn oppassenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh maar dat hebben wij ook afgesproken met onze kattenoppas.. stel dat ze Xena dood vind als wij op vakantie zijn, wikkel haar svp in een vuilniszak en leg haar in een vriezerlade tot we thuis zijn!
Oh ja ik zat hier in het vrouwentopic hequote:
Bekkie jijquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik zat hier in het vrouwentopic hevergeet ik nog weleens
Xena heeft af en toe een soort aanvalletjes, soms grote soms kleine, en in het begin leek het alsof ze er bijna in bleef. Soort epileptische aanvallen. Vandaar. En ze is ruim 15.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Jij bedenkt zoiets vooraf?
Ik heb niks met de buren afgesproken. Ik app wel als er wat fout gaat.
Ik weet niet eens waar de dierenarts zit.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die afspraak heb ik eigenlijk niet gemaakt met mijn oppassen
Wel een goeie.
We hebben wel altijd de standaard afspraak dat ze bij twijfel met de katten naar de dierenarts moeten gaan en de rekening naar mij laten sturen. Mandje staat in de gang klaar. Ook al blijkt het achteraf niet nodig. Was handig toen poes opeens bloed ging plassen. Waarbij poes écht niet genegen was zich in de transportmand te begeven dus uiteindelijk is de catsit met een plasje en verhaal die kant op gegaan en met antibiotica teruggekomen.![]()
Kortom: ik ga er maar vanuit dat ze, als ze ziek worden als ik er niet ben, ook weer spontaan herstellen. Of doodgaan.
Dat wordt nog wat als ik komend jaar met een flink deel van mijn catsit netwerk ruim drie weken op vakantie ga
Ohja, dan is het logisch om daaraan te denken.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Xena heeft af en toe een soort aanvalletjes, soms grote soms kleine, en in het begin leek het alsof ze er bijna in bleef. Soort epileptische aanvallen. Vandaar. En ze is ruim 15.
Mooi man.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:20 schreef golfer het volgende:
Wij hadden vroeger deze telefoon:
[ afbeelding ]
Waar is dat witte knopje voor dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:20 schreef golfer het volgende:
Wij hadden vroeger deze telefoon:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk dezelfde functie als t witte knopje op deze:quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar is dat witte knopje voor dan?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde functie als t witte knopje op deze:Waarschijnlijk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus waarvoor?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat heb ik mij ook altijd afgevraagd.quote:
Zij woonde daar op kamers. Heeft daarna nog een ander huis gehad en nu woont ze ca 800 meter verderop waar ze geen trappen hoeft te lopen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Waar woont je zus nu dan? Wilde zij niet terug?
Nou nou nou wat een haat allemaal weer. Als je me weg wilt hebben kun je het gewoon zeggen hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:35 schreef Barreltje het volgende:
Maar eens naar de staat van het klimaat kijken..
EN studeren.. ja dat KAN Fles.
Mosterd in de hutspot? Nooit aan gedacht.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
Hollandse zelfgemaakte hutspot met Slowaakse mosterdEcht briljant lekker
Goedenavond trouwens
Jij moet liever tegen de maisjes doen jaquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een haat allemaal weer. Als je me weg wilt hebben kun je het gewoon zeggen hoor.
Is lekkerquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mosterd in de hutspot? Nooit aan gedacht.
* Zilverberk gaat winterpeen halen.
Nog liever? Ik val best mee. Ik kom hier niet om op eieren te lopen. En Bar kent mij ook wel langer dan vandaag. Dusquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jij moet liever tegen de maisjes doen ja
Durf eens op onze eieren te lopenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog liever? Ik val best mee. Ik kom hier niet om op eieren te lopen. En Bar kent mij ook wel langer dan vandaag. Dus![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Durf eens op onze eieren te lopen
*sputter*
Als ik je weg wil hebben ga ik gewoon naar huisquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog liever? Ik val best mee. Ik kom hier niet om op eieren te lopen. En Bar kent mij ook wel langer dan vandaag. Dus![]()
Ik moet nog verder lezen, maar sinds de nieuwe update op de Ipad is het ook als Blues eerst had. Hopelijk lees ik zo hoe het opgelost kan worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wil dat ook op mijn ipad
Heb jij nou ook al kippen?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Durf eens op onze eieren te lopen
*sputter*
Ladder eraan!quote:
Onthoudt zich van commentaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
* Zilverberk trekt aan panty om ladder te maken.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heb ik mij ook altijd afgevraagd.
Heb je er wel eens op gedrukt? Ik wel. Heel vaak. Ook vroeger, als kind. Er gebeurde helemaal niets.
Pas veel later de oplossing gevonden:
En hier is dan eindelijk de uitleg: het witte knopje is de zogenaamde aardtoets. Het werkte alleen op sommige, particuliere installaties en kleine bedrijfscentrales en niet op het openbare netwerk.
Als je op dit knopje drukte, terwijl je iemand aan de (buiten)lijn had, ging die verbinding in de wachtstand. Dan kon je verbinding kiezen met een ander toestel in het netwerk en ruggespraak houden. Drukte je dan nogmaals op de aardtoets, dan kreeg je het gesprek met de buitenlijn weer terug. Drukte in plaats daarvan de ander op de aardtoets, dan werd het gesprek op de buitenlijn doorverbonden naar diegene.
Weet je ook meteen waarom de steker 4 pootjes heeft.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..](ouwe secretaresse hier) Bij sommige bedrijven werkte het, bij andere niet. Weet nu dus dat het aan de bedrijfscentrale lag en niet aan het abonnement
Je bent me nu al weer kwijt. Techniek moet werkenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:54 schreef z80 het volgende:
[..]
Weet je ook meteen waarom de steker 4 pootjes heeft.
A en B voor het signaal. EB= Extra Bel en de aarde draad.
Gaat waarschijnlijk over deze 4 pootjes:quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je bent me nu al weer kwijt. Techniek moet werkenik hoef (wil) niet weten hoe.
Ik had hier vroeger iets in de muur zitten waar dit in kon. Maar da's weg (zal ik vast bij geweest zijn maar wanneer??)quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk over deze 4 pootjes:
[ afbeelding ]
Aha, daarom was het dus ook geen probleem dat toen we ADSL hadden maar 2/4 aders waren aangeslotenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:54 schreef z80 het volgende:
[..]
Weet je ook meteen waarom de steker 4 pootjes heeft.
A en B voor het signaal. EB= Extra Bel en de aarde draad.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:zilverberk Over een half uur moet de kat naar binnen.
Dr telefoon zal nu wel leeg zijn, zo lang doe je niet met 2%quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat klinkt bekend. Waar is dat ook alweer van? Een kampvuurverhaal ofzo?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
"Ik ben de man met de bloedende hand en ik ben nog 25 straten bij u vandaan"
quote:
quote:
Tenzij Nokia.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dr telefoon zal nu wel leeg zijn, zo lang doe je niet met 2%
Nee dat was een oud mopje ooitquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend. Waar is dat ook alweer van? Een kampvuurverhaal ofzo?
Ook altijd die telefoons die spontaan beginnen te rinkelen in horrorfilms ... brrr....quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
"Ik ben de man met de bloedende hand en ik ben nog 25 straten bij u vandaan"
Oh jaquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was een oud mopje ooit![]()
Oud alleenstaand vrouwtje wordt gebeld "Ik ben de man met de bloedende hand en ik ben nog 3 straten bij u vandaan! *klik*"
Vrouwtje helemaal in de stress, gordijnen dicht, deur op slot
vijf minuten later gaat de telefoon. "Ik ben de man met de bloedende hand en ik ben nog 2 straten bij u vandaan! *klik* "
Vrouwtje nog harder in de stress, alle rolluiken dicht, begane grond verlaten etc.
Even later wordt er weer gebeld: "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 1 straat bij u vandaan! *klik* "
Struikeldraad, mijnenvelden en automatische pistoolmitrailleurs op scherp.
Even later gaat de bel: "Ik ben de man met de bloedende hand, heeft u misschien een pleistertje?"
Klopt, maar tot de apple update (gisteren op op de ipad) was bij mij op de Ipad de layout hetzelfde als op de mobiel. En nu is het hetzelfde als laptop.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:00 schreef Blues het volgende:
Het probleem met de layout ging over mobiel fokken, de iPad is toch iets anders is mijn ervaring en kan je gewoon fokken zoals op je laptop.
Zou leuk zijn dat je de mobiele layout daar zag, maar het probleem dat ik had was iets anders. Iets technisch vanuit de oudheid van fok waar ik nog inzat /opoe
Thx. Is binnen, miauwde luid.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
En dan frituren.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:16 schreef fietsie het volgende:
Turbo dim sum:
https://9gag.com/gag/ax77ZYD?ref=ios
Jup. Heb altijd een voorraadje verschillende soorten in de vriezer.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:20 schreef Zilverberk het volgende:
Gyoza![]()
Die dingen zijn lekker. Dondert niet wat erin zit, gewoon lekker.
In de vriezer??quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup. Heb altijd een voorraadje verschillende soorten in de vriezer.
Als ik geen zin in koken heb stoom ik twee mandjes in een kwartiertje.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
In de vriezer??
Nooit bij stilgestaan dat je die dingen kant en klaar kunt kopen.![]()
Ik heb wel pelmeni in de vriezer.
Ja, in Leeuwarden zit een grote toko die ze in grootverpakkingen verkoopt. Verschillende soorten dim sum en gyosha in de vriezer en een paar handige stoommandjes die goed op 1 van mn pannen passen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
In de vriezer??
Nooit bij stilgestaan dat je die dingen kant en klaar kunt kopen.![]()
Ik heb wel pelmeni in de vriezer.
Ik moet nóg beter rondkijken in de toko's die ik bezoek.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Ja, in Leeuwarden zit een grote toko die ze in grootverpakkingen verkoopt. Verschillende soorten dim sum en gyosha in de vriezer en een paar handige stoommandjes die goed op 1 van mn pannen passen.
Luid mauwen = je hebt iets misdaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Thx. Is binnen, miauwde luid.![]()
Ik spreek geen kats.
In de vriezertsquote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:26 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik moet nóg beter rondkijken in de toko's die ik bezoek.
Sommige bezorg / afhaal sushi tenten leveren ze ook warmquote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik lees hier zo vaak over gyoza. Nu maar eens gegoogled. En ik denk dat ik zaterdag even naar de Amazing Oriental fiets.
Ja, maar nu kan ik op de ingredientenlijst kijken. Vissaus en oestersaus, daar heeft mijn maag een probleem meequote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sommige bezorg / afhaal sushi tenten leveren ze ook warm
Maar wat heb ik misdaan?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Luid mauwen = je hebt iets misdaan.
Kat's gedachten niet gelezen. Altijd fout, heel foutquote:
Dat is mijn reguliere manier om gyoza te bemachtigen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sommige bezorg / afhaal sushi tenten leveren ze ook warm
Alles. Jij bent verantwoordelijk voor alles wat mis is in de wereld. Koud, warm, nat, baasjes zoek, verkeerd eten. Gewoon alles.quote:
Zeg, dat leert die kad maar een taal die ik wel spreek.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kat's gedachten niet gelezen. Altijd fout, heel fout
De kad was nat ja. En baasjes zijn nog een week zoek.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Alles. Jij bent verantwoordelijk voor alles wat mis is in de wereld. Koud, warm, nat, baasjes zoek, verkeerd eten. Gewoon alles.
Net gedaan, was interessant en weer echt des van Rossemsquote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:48 schreef derLudolf het volgende:
Even broeders in Berlin terug kijken. De gebroeders Van Rossem in Berlin.
Ze heeft nog niet door wie de baas van wie isquote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kat's gedachten niet gelezen. Altijd fout, heel fout
Zie je wel. En aangezien jij over Eten en de Deur gaat, zal je wel verantwoordelijk zijn voor de rest ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:59 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De kad was nat ja. En baasjes zijn nog een week zoek.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zie je wel. En aangezien jij over Eten en de Deur gaat, zal je wel verantwoordelijk zijn voor de rest ook.
Als in: met smeulende salie rondzwiepen om je huis te 'reinigen'?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:22 schreef Candaasje het volgende:
Ooit wel eens 'smudge' sessies mee gedaan, en dat is heerlijk
[..]
Zie je wel. En aangezien jij over Eten en de Deur gaat, zal je wel verantwoordelijk zijn voor de rest ook.
Ik werk teveel (en te graag) voor een huisdier. Ik zou zo'n beest te weinig aandacht geven. Leenhuisdieren zijn altijd welkom.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:33 schreef minilot het volgende:
Heh @ kwaaie kat.@:Zilverberk, krijg je er zelf al zin in een poes van of ben je vooral blij als je buren weer thuis zijn?
Duidelijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:39 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik werk teveel (en te graag) voor een huisdier. Ik zou zo'n beest te weinig aandacht geven. Leenhuisdieren zijn altijd welkom.
Maar je hebt wel een kind...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:39 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik werk teveel (en te graag) voor een huisdier. Ik zou zo'n beest te weinig aandacht geven. Leenhuisdieren zijn altijd welkom.
Niet duidelijk. Kinderen vergen meer tijd.quote:
Die staat hoger op de prioriteitenlijst dan een huisdier zou komen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een kind...
Je kunt katten niet naar een poezeldagverblijf brengen hè?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet duidelijk. Kinderen vergen meer tijd.
Mijn kint fietst al zelf naar de bso. Of naar vriendjes om daar te spelen. Of naar de speeltuin.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Je kunt katten niet naar een poezeldagverblijf brengen hè?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]Op avontuur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:06 schreef golfer het volgende:
Toch wel lekker, dat strand zo vlakbij ons huis. En er waren gewoon mensen aan het zwemmen in de zee:@Blues wat is je haar zo in je eigen kleur tof zeg! Staat je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Arme kerst-omaatjesquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Niet ontbijten en lunchen met een bokkepootje en vier kerstomaatjes.... wederom blijkt dat niet handig.
Scheurend van de hongerrrrr en met hoofdpijn na het werk naar huis, krijg ik een lampje dat een band lek is. Dus maar meteen door naar de bandenboer. Die was nog net open en had tijd ernaar te kijken.![]()
Bleek de vorig jaar nieuw gekochte en toen vrij snel lek geprikte en weer geplakte band zodanig te lekken dat hij nu niet meer gerepareerd kan worden![]()
Dus nu heb ik mijn winterbanden maar vast erop. Makkelijker voor iedereen.
Toen scheurend van de hongerrrrr nog benzine in mijn rijdende slagaderlijke bloeding gegooid want daar brandde óók al een lampje van en daarna boodschappen doen. Net thuis.
Maar met kliekje erwtensoep erin gaat het alweer een stuk beter.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 22:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Thx. Is binnen, miauwde luid.![]()
Ik spreek geen kats.
En nog had ik hongerquote:
[..]
Deur open, poes er uit en indien behoefte vinden ze wel alle poezels.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Je kunt katten niet naar een poezeldagverblijf brengen hè?
Volgens mij heb ik het gevonden, ik heb de mobiele layout weer terug. In de balk bovenin staat Aa, daarop klikken en mobiele layout kiezenquote:
Tx! Ben er inmiddels helemaal aan gewend. Soms twijfel ik nog om het te verven als ik oudere foto's zie, maar dat is ook zo weer weg. Makkelijk hoor, gewoon knippen en klaar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 01:13 schreef Molo het volgende:
[..]
@:Blues wat is je haar zo in je eigen kleur tof zeg! Staat je goed
'Mijn' artsen houden erg van een BMI van 26 'voor als er wat gebeurt'quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 07:35 schreef minilot het volgende:
Moggels!
*weegt*
BMI indachtig, nog twee kilo officieel overgewicht te gaan. Moet lukken vóór de decemberbaksels, toch?
Zal vanaaf eens kijken hoe dat er uit ziet!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 07:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het gevonden, ik heb de mobiele layout weer terug. In de balk bovenin staat Aa, daarop klikken en mobiele layout kiezen
Hahaquote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Als in: met smeulende salie rondzwiepen om je huis te 'reinigen'?
*voelt tenen krommen in sokken onder de dekens*
Gratis de volgende dag bezorgd vanaf 35 euro: https://superasia.nl/alle-categorieen/kant-en-klaar/dim-sum.htmlquote:Op donderdag 24 oktober 2019 23:45 schreef minilot het volgende:
Gut, als ik een Aziatische toko in mijn dorp had (of een rijbewijs), dan at ik volgens mij 4578x per week gyoza uit de vriezer
Nu héél soms zelf maken (gedoe, maar leuk) en altijd veel ervan indien sushi buiten de deur
Waarom dan eigenlijk? Want ook met een bmi van 25 kun je toch nog best wat naar beneden zonder dat het ongezond hoeft te zijn?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 07:42 schreef Blues het volgende:
'Mijn' artsen houden erg van een BMI van 26 'voor als er wat gebeurt'
Goede vraagquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 08:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom dan eigenlijk? Want ook met een bmi van 25 kun je toch nog best wat naar beneden zonder dat het ongezond hoeft te zijn?
BMI van rond de 27 is het veiligst als je (wat ernstiger) ziekenhuisopnames moet ondergaan. Dan heeft je lijf best baat bij wat reserves, schijnt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 08:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom dan eigenlijk? Want ook met een bmi van 25 kun je toch nog best wat naar beneden zonder dat het ongezond hoeft te zijn?
quote:- Echter, in alle moderne populaties, inclusief de Aziatische, vindt men de laagste sterfte in de 'body-mass index'(BMI)-categorie 'overgewicht' (BMI: 25,0-29,9 kg/m2). De cardiovasculaire sterfte is daarbij toegenomen, maar dit wordt in evenwicht gehouden door subtiele afnamen van andere sterfteoorzaken.
Hahahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 08:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kreeg net een berichtje: gefeliciteerd met je trouwdag.
Huh? Oh ja!
Gisteren geweest voor een stoof met een bakje samoeraimayo ernaast. Ooh zo lekker!quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 08:44 schreef Myraela het volgende:
Oh. En hier zit trouwens ook geen Bram. Dus ik haalde gisteren een patatje bij de Verhage. Wat een matige patat zeg. Dat doe ik ook nooit meer.
Thanksquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 08:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hahaha
Gefeliciteerd met je trouwdag
Ja, bizar he?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 09:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik keek eens een documentaire over afvallen enzo. Vroeger werd 28 als een gezond bmi beschouwd. Toen bleken afvalproducten zo'n beetje de marketingvondst van de vorige eeuw en hebben de Nestlés en Unilevers van deze wereld vakkundig 'onderzoek' gesponsord en ontstond eigenlijk zonder aanleiding een gezond bmi van 25.
ftfyquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 08:52 schreef Tele6 het volgende:
VERHUISUPDATE
Gisteravond hebben we al het laminaat naar m'n nieuwe huis gesjouwd.
We hebben verhuisfittingen opgehangen en lampen. Die blijven er mooi hangen tot ik heb bedacht wat voor lampen ik wil... ik weer ga verhuizen.
We hebben de grijze vlekken op de muren eens beter bekeken en zijn van plan om er vandaag met een sponsje en Saint Marc (ontvetspul) overheen te gaan en dan hoeven we waarschijnlijk niet te verven
Nu gaan we laminaat leggen
Waar blijft je kersttopic? Het is al bijna novemberquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 07:35 schreef minilot het volgende:
Moggels!
*weegt*
BMI indachtig, nog twee kilo officieel overgewicht te gaan. Moet lukken vóór de decemberbaksels, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |