Cute!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderfoto van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik douche in bad.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:53 schreef Blues het volgende:
Stuit - Kraan - Douche
Ik snap het niet, hoe kan een kraan zo laag zijn en uitsteken? Of is jouw stuit heul hoog![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:48 schreef Zilverberk het volgende:
Mag ik even klagen?Auw, da's nog erger dan de telefoontjes die ik mezelf de hele tijd bezorg onder de doucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die is schattig!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderfoto van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Zou natuurlijk kunnen. Maar als ik zo mijn lijf voel heb ik nu wel heel veel meer last dan toen het zo warm en droog was. En ik heb een bloedhekel aan die hitte van afgelopen zomer. Het is bij mij ook het ene (na)jaar erger dan het andere.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:03 schreef fietsie het volgende:
Ik las het maar even heel snel, maar kan het zijn dat het onderzoek bewezen heeft dat als mensen slecht weer waarnemen, ze hun pijnklachten sterker rapporteren?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:08 schreef golfer het volgende:
Een baby-golfer:ahh lievvvv. Je mond heeft echt hetzelfde lachje als nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Foto?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Schattige foto ook Zilver.
En Blues, hoe herkenbaar, zowel foto van jou alleen als ook de huiskamer (al mocht mijn moeder niet aan mijn vaders dia's komen) Maar ik zie veel dingen terug van ons huis, en de huizen van vriendinnen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:08 schreef golfer het volgende:
Een baby-golfer:Schattig! Mooie krullen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wrijf het er even in dat ie kaal wordtquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:
die krullen heb je helemaal niet meer golfer, ofwel?
Best mogelijk ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Denk dat ze Thinkpink bedoelde. Bijna hetzelfde
Ah, beter. Buikgriep is zo naar.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Leuke foto's zeg.
Geslapen van 9.30 tot 12.45. 3 beschuitjes en een glas appelsap gedronken. Voel me weer een beetje mens.
Ja, heb nog steeds krullen, maar laat die er altijd zoveel mogelijk uitknippen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja. Tegen mijn zinquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:18 schreef golfer het volgende:
Ja, heb nog steeds krullen, maar laat die er altijd zoveel mogelijk uitknippen.
Tofquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:22 schreef derLudolf het volgende:
Mobiel geen babyfoto. De fotograaf was wel fan van me, want ik ben best lang "uithangbord" geweest van de fotograaf. Heb een foto dat ik in een buggy voor een reclamebord zit met m'n eigen foto.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:29 schreef golfer het volgende:
Huidige krullenbolNog steeds mooie krullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind van nietquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
TofDan was je écht wel fotogeniek. Ben je dat nog?
Wat maakt het aantrekkelijk als je een baby voor een winkel zet? Ik zou er met een boogje omheen lopen en me heel erg afvragen wat dáár aan de hand isquote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
TofDan was je écht wel fotogeniek. Ben je dat nog?
Mijn oma werd als baby voor de winkel van haar ouders gezet. Strik in t haar, in een babystoel, klanten trekken als live uithangbord. Geen idee wat voor winkel dat was, trouwens.
Dat zijn twee losstaande zaken, of je graag op de foto gaat en of je er dan mooi opstaat.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind van niet
Sta liever achter de lens dan er voor.
Mijn oma was uit 1919, andere tijden denk ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat maakt het aantrekkelijk als je een baby voor een winkel zet? Ik zou er met een boogje omheen lopen en me heel erg afvragen wat dáár aan de hand is
Joepie! Wanneer is het "echte" verhuizen dus, wanneer ga je er ook echt slapen?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:38 schreef Tele6 het volgende:
Je hebt zo'n mooi hondje, Lonaa
Verhuisupdate:
• Ik heb de sleutel!![]()
![]()
![]()
• De badkamer was goor. Overal van die oranje kleverige aanslag. Vorige bewoner "ja maar het ging er niet af!" Beheerder: "Ofwel je betaalt 50 euro ofwel het is er over een halfuur af." Vorige bewoner "oke, ik ga nog wel een keer schrobben". Kortom, over een halfuur is de vorige bewoner er definitief uit en is de boel schoon en van mij.
• Probleem nummer 2: er zitten een boel grijze vegen op de muren. Niet zoveel dat de beheerder kan eisen dat vorige bewoner het oververft, maar wel zo veel dat het er niet schoon en netjes uitziet. Dus naast laminaat leggen en verhuizen, moet ik ook verven.Aan de andere kant, beetje RAL 9010 bijstippen hier en daar en dan is het waarschijnlijk al STUKKEN beter.
![]()
• Het is zo mooi en groot en ik kan me al helemaal voorstellen dat het van mij is!![]()
• Het gebouw heeft centrale ventilatie die je niet hoort en continu lucht afzuigt zodat je frisse lucht hebt
Ik zal je onze Geniale Verhuisplanning waar we Wekenlang Over Nagedacht Hebben uitleggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Joepie! Wanneer is het "echte" verhuizen dus, wanneer ga je er ook echt slapen?
Da's een redelijk relaxed lijstje.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zal je onze Geniale Verhuisplanning waar we Wekenlang Over Nagedacht Hebben uitleggen.
Hier komt-ie.
Donderdagmiddag
Sleuteloverdracht
Nieuwe huis schoonmaken (of zoals het nu gaat, schoon laten maken)
Donderdagavond
Lampen ophangen
Laminaat verplaatsen naar nieuwe huis
Gereedschap van B uitladen in nieuwe huis
Vrijdag
Laminaat leggen
Inpakken
(Muren bijschilderen)
Zaterdag
Inpakken
-- grootste deel van de dag kwijt aan familiedinges --
Zondag
Meubels demonteren
Verhuizen
M'n vader brengt nieuwe tafel langs
Meubels monteren
Uitpakken
Op onze lauweren rusten
VOOR HET EERST DAAR SLAPEN
Maandag
Stofzuiger door oude huis
Sleutel inleveren
Haha, en het voelt als SUPER VEEL WERK, maar dat is vooral omdat ik nog nooit laminaat gelegd heb en omdat dat familiefeest er nog tussendoor komt om al mijn tijd en energie op te vretenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's een redelijk relaxed lijstje.
Heb altijd begrepen dat bij laminaat lekker het na de eerste 2 stukken bijna vanzelf gaat (ik ben toekijkerquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha, en het voelt als SUPER VEEL WERK, maar dat is vooral omdat ik nog nooit laminaat gelegd heb en omdat dat familiefeest er nog tussendoor komt om al mijn tijd en energie op te vreten
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:06 schreef golfer het volgende:
Toch wel lekker, dat strand zo vlakbij ons huis. En er waren gewoon mensen aan het zwemmen in de zee:Lekker! Hoe ver is dat eigenlijk van jullie huis? Kan dat lopend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Dat kan, maar het is wel ca. 10 km. van ons huis.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker! Hoe ver is dat eigenlijk van jullie huis? Kan dat lopend?
Dat zou ik ook niet doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan, maar het is wel ca. 10 km. van ons huis.
Geluid via de monitor en beeld via je speakers?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Moest ik net even heel erg boos worden op wat ijzerBraaf windows updates gedraaid, geen geluid meer
Bleek uiteindelijk dat mijn monitor opeens het standaad-afspeelapparaat geworden was
![]()
Maar het is opgelostIk kan iets
Meikrosoft weet wel wat goed voor je isquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Geluid via de monitor en beeld via je speakers?
Je kan ook wat later gaan en/of eerder vertrekken.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Succes met je verhuizing TeleHet gaat helemaal goedkomen
![]()
(al zou ik proberen om dat familiedinges te skippenEen verhuizing is één van de beste smoezen die je kunt verzinnen
Tenzij je heel graag wilt natuurlijk
)
Stamppot boerenkool en scholfiletquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:23 schreef Zilverberk het volgende:
Wat eten jullie vanavond?
Ik ga voor witlof met ham en kaas uit de oven.
Bijzondere combinatiequote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Stamppot boerenkool en scholfilet
Deel je het recept in het quiche-topic als het wat is? Hierquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Pompoen quiche. Nieuw recept, even uitproberen of het wat is
Bahquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Pompoen quiche. Nieuw recept, even uitproberen of het wat is
Ga ik doen (help even onthouden morgenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:28 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Deel je het recept in het quiche-topic als het wat is? Hier
Hier ben ik?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja Ludolf ik moest jou nog ff hebben
Ja ok, doen wij ook wel.. maar dan is het vaak een zomerse stamppotquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wij eten best vaak vis bij de stamppot.
Nopequote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:28 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is de zee alweer wat rustiger bij jou?
Schoon maken moet je toch altijd.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:01 schreef Tele6 het volgende:
Maar goed. A brengt morgenochtend een restje muurverf mee en schilderspullen, dus dan kunnen we de vlekken op de muur bijwerken, en nu de vorige bewoner zo aan het sloven is om de badkamer schoner te krijgen hoef ik qua schoonmaakwerk waarschijnlijk een stuk minder te doen dan ik vreesde. (Toen ik het bezichtigde was het nogal goor, en ik schatte al in dat ook als hij het ging schoonmaken het niet echt fris zou zijn. Ik had niet gedacht dat de beheerder daar wat van zou zeggen -- mijn beeld van huisbazen is niet erg positief.)
M'n oma wordt tachtig, dus daar wil ik wel bij zijn. Mijn oma is fantastisch en ik vind het dan wel leuk om met haar te vieren dat ze al tachtig jaar fantastisch isquote:Op donderdag 24 oktober 2019 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Succes met je verhuizing TeleHet gaat helemaal goedkomen
![]()
(al zou ik proberen om dat familiedinges te skippenEen verhuizing is één van de beste smoezen die je kunt verzinnen
Tenzij je heel graag wilt natuurlijk
)
Dat was in het huis van m'n ouders ook. Echt ZO GOORquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Schoon maken moet je toch altijd.
Hier had het een tijd leeg gestaan.... echt te goor.
En stinken naar kattenpis... niet weg te krijgen die lucht... nu ligt er laminaatkleurig zeil in de keuken.
(En het laminaat met knijpers op de neus afgevoerd... het zat kennelijk in de ondervloer getrokken... bizar dat een vorige bewoner daar kennelijk geen last van had. Het was letterlijk afem benemend)
Okee dan snap ik hetquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:51 schreef Tele6 het volgende:
M'n oma wordt tachtig, dus daar wil ik wel bij zijn. Mijn oma is fantastisch en ik vind het dan wel leuk om met haar te vieren dat ze al tachtig jaar fantastisch is
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen ik mijn huidige huis kocht en ik zag het, heb ik eerst de boel met de grond gelijk laten maken![]()
Ik ga van 12 m2 naar 28 m2, dus ik heb nog niet zo veel spullen. Ik krijg een eettafel van m'n oma en een kleed en een schommelstoel van m'n ouders, en een oude kast van een vriendin. Ik wil zelf nog een ladekast kopen, maar ik moet nog zien wanneer. Ik heb nu niet veel meer staan dan bed, bureau en boekenkastquote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:00 schreef Barreltje het volgende:
Succes met de rest van de verhuizing tele! Komt vast helemaal goed.. Ik begreep eerder dat je toch niet zo heel veel spullen had al toch?
Moet je een hoop bijkopen nu je een grotere woning hebt?
Ja, vaak blijkt dan toch dat het erg geel/roze geworden is. Dat was in ex z'n nieuwe huis iig zo. Dan kun je beter verven voordat je je meubels erin zet dan erna. Wij hebben toen ook heel hard moeten werken. Wat hielp was om goeie verf te kopen, want die dekt vaak na een of twee lagen al goed.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:03 schreef Barreltje het volgende:
Over vuile huizen.. toen wij ons huidige huis kochten en we zagen het, vinden we het fantastisch!
2 keer weer wezen kijken ( ook om dingen op te meten) en het was nog steeds fantastisch..
Toen ze er uit waren en wij de sleutel kregen hebben we wel even bedreuteld in het huis gestaan.. ineens bleek dat we ALLE muren moesten verfen.. dus die geplande vakantie liep uit in 8 dagen verfen..![]()
Zo zag het er in 2008 uitquote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat was hier wel zo ongeveer het geval. Doekje over de oude keuken en de wc en verder hebben we alles gewoon gesloopt. In de woonkamer had een hond vaak geplast maar we hebben die vloer maar in zijn geheel verwijderd, inclusief de balken.
Ik dacht dat je een geintje maaktequote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zag het er in 2008 uit![]()
[ afbeelding ]
Nou ja, in zoverre dat het niet mijn bevel was om het tegen de vlakte te gooienquote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een geintje maakte
Wat was er loos met t oude pand eigenlijk? Kon dat niet opgeknapt?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, in zoverre dat het niet mijn bevel was om het tegen de vlakte te gooien
Neuh, was enigszins uitgebrand. Groeiden zilverberken uit het zolderraam zeg maarquote:Op donderdag 24 oktober 2019 17:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat was er loos met t oude pand eigenlijk? Kon dat niet opgeknapt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou het nog werken?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |