Ja en dan JUMP!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan moet je toch eerst een comfortabel dikke laag bij elkaar gebladblazerd hebben?
Dat is die joint strike fighter toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:03 schreef fietsie het volgende:
Damn ze zijn hier nu al voorbereidingen aan het treffen voor de aankomst van de 1e F35 , volgende week donderdag....
Si.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is die joint strike fighter toch?
Ja maar dat gaat hier nietquote:
Twee hoge plantenbakken van 2 meter lang, halve meter diep. Met bodem en verstevigd.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:01 schreef derLudolf het volgende:
Hoe groot zijn die? Een plaat van 2500x1250x3 kost ¤181 ex BTW.
Als je ze ophaalt en ze zijn niet enorm groot zou ik haast durven zeggen dat ik het voor de helft kan.
Duitse schnitzel is pas groot.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:14 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn dat trouwens voor kleine schnitzeltjes in de OP. Kleine schnitzels zijn geen schnitzels.
Ja alle noten waren ook verrot.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's wel heel vroeg om helemaal kaal te zijn ja. Is het een walnoot?
Ik kan je niet anders dan gelijk geven.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:14 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn dat trouwens voor kleine schnitzeltjes in de OP. Kleine schnitzels zijn geen schnitzels.
Zo tellen ze niet mee in de calorientelling van de dag. Die grote wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:14 schreef Myraela het volgende:
BTW er nog af. Blijft er eigenlijk niet veel over.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kan je niet anders dan gelijk geven.
Dat is al met al een kleine ¤600 aan grondstoffen voor twee bakken. Beetje laswerk, wordt er nog steeds leuk aan verdiend
Maar dat er mensen aan verdienen is niet meer dan logisch. Maarja, alternatief zouden houten bakken zijn. Maar met materiaal en arbeidsuren van de hovenier is dat ook niet niet goedkoop en is het resultaat natuurlijk een stuk minder gaaf. Ik hou gewoon zoveel van cortenstaal.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:21 schreef derLudolf het volgende:
Ik kan je niet anders dan gelijk geven.
Dat is al met al een kleine ¤600 aan grondstoffen voor twee bakken. Beetje laswerk, wordt er nog steeds leuk aan verdiend
En transport.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
BTW er nog af. Blijft er eigenlijk niet veel over.
Had ik er al bij in. Denk dat als je er een koopt het 1,5 of 2mm is.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
BTW er nog af. Blijft er eigenlijk niet veel over.
Wel oppassen met tegels en lichte kledingquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hou gewoon zoveel van cortenstaal.
Schattig!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit onverwacht in het huis van een vriendin (weer crisis) en daar komen gewoon twee jongetjes eieren aan de deur verkopen. Met bolderkar
Blijf daar wonen!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wil ook eierverkopende jochies.
De gezonde. De 'zieke' kat aka het sulletje is rustig, loopt rustig, snuffelt soms ook aan hont.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een corrigerende tik dusVan de zieke of de gezonde kad?
Mijn katten zijn honden gewend en dat tolereren ze. Abby wil zelfs wel kopjes geven uiteindelijk. Een hond moet ze met rust laten of in ieder geval niet druk doen tegen ze. Dat moet de hond leren.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan verder eigenlijk? Spreek je dan de kat vermanend toe can "joh, wen er maar aan, dit is je nieuwe vriendje" of laat je de natuur zijn werk doen?
Ach.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit onverwacht in het huis van een vriendin (weer crisis) en daar komen gewoon twee jongetjes eieren aan de deur verkopen. Met bolderkar
Maar jij hebt over een jaar of zo toch zelf eitjes...kan jij langs de deur gaan om te verkopen 🤣quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wil ook eierverkopende jochies.
Jup, of S355J0WP. Staat voor Corrosion resistance en Tensile strenght. Behalve bestand tegen weersinvloeden heeft het ook een hogere treksterkte.quote:
Dat is oppervlakkig, de oxidehuid vormt daarna een beschermlaagquote:
En in dat laagje roest zit nou juist de beschermende werking.quote:
Blijkbaar jaquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En in dat laagje roest zit nou juist de beschermende werking.
Zie Editquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:51 schreef derLudolf het volgende:
Zelfde principe als zink en koper, dat wordt ook beschermd door een oxidelaag.
Zeecontainers zijn ook cortenstaal toch Frantic?
Op je hoofd?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
En pruikje van zelfgemaakte appelmoes.
Op de boerenstampcyclopsquote:
Pics!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Op de boerenstampcyclops
Nu in mijn buikje
Pic van buikje? Staat al op de FOK!squote:
Vast geen NYPquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ennn besteld
2 minuut 7. Dat moet sneller kunnen.
Pics van boerenkoolcyclops eigenlijk. Maar nu word ik wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pic van buikje? Staat al op de FOK!s
De simpelequote:
Heb je een bloempot-tandoor in je tuin?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:29 schreef derLudolf het volgende:
Haters gonna hate, ik had dit [ afbeelding ]
Niks mis mee tochquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:29 schreef derLudolf het volgende:
Vind ik stiekem vaak wel lekkerder dan verse tomaten.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:29 schreef Sarabi het volgende:
De simpele
https://www.seasonwithlove.nl/tomaten-cremesoep/
Ook lekker goedkoop zo aan het eind van de maand.
Dit!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pics van boerenkoolcyclops eigenlijk. Maar nu word ik wel nieuwsgierig
Bijzondere prei daar die ze snijdtquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:29 schreef derLudolf het volgende:
Hij is sowieso lekkerquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind ik stiekem vaak wel lekkerder dan verse tomaten.
Maar het heeft niks te maken met echte tandoori. En ¤1,20 is best duur voor een zakje met voornamelijk bloem, zout, suiker en paprikapoeder.quote:
Zijn ook veel smaakvollerquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:32 schreef derLudolf het volgende:
Ik maak tomatensoep nooit met verse tomaten, altijd met gepelde tomaten uit blik of pasata.
Dat dat dacht ik ook. Of je moet die 'runderharten' (maar dan op z'n Frans) gebruiken. Dat is een duur geintje.quote:
Tja, die zit inmiddels in dat eerder genoemde buikjequote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pics van boerenkoolcyclops eigenlijk. Maar nu word ik wel nieuwsgierig
Dan moeten we toch op zoek naar dat buikje, Moloquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tja, die zit inmiddels in dat eerder genoemde buikje
EN is die stoommaaltijd dan dat waar je ziek van geworden bent of het enige dat je daarna binnen kon houden?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:51 schreef borisz het volgende:
Het werd
[ afbeelding ]
Met de lunch ziek naar huis gegaan.... Thuis paar uurtjes geen het gaat al wat beter. Het is een combo van kleine dingen... Morgen even geen Rotterdam.
.
Staat er toch niet? Hij is ziek naar de keet gegaan en at dit als avondetenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN is die stoommaaltijd dan dat waar je ziek van geworden bent of het enige dat je daarna binnen kon houden?
Meer als in geen zin om te koken.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN is die stoommaaltijd dan dat waar je ziek van geworden bent of het enige dat je daarna binnen kon houden?
Die zijn zeker lekker, maar behalve lastig te krijgen, ook duur ja. En onnodig.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat dat dacht ik ook. Of je moet die 'runderharten' (maar dan op z'n Frans) gebruiken. Dat is een duur geintje.
Ik heb die van haar live gezien!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moeten we toch op zoek naar dat buikje, Molo
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb die van haar live gezien!
Niet gevuld hiermee trouwens
Of je een wijf wordt, geen idee. Alles is mogelijk tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nu al zin om te gaan slapenik lijk wel een oud wijf aan het worden of zo
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 19:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb die van haar live gezien!
Niet gevuld hiermee trouwens
Volgens mij heb jij net zoveel van mijn buikje gezien als Molo hoorquote:
Dat kan veel zijn. Of weinig.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb jij net zoveel van mijn buikje gezien als Molo hoor
Ik heb in ieder geval wel van alles gezien wat er in gingquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Volgens mij heb jij net zoveel van mijn buikje gezien als Molo hoor
Nog nietquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:06 schreef derLudolf het volgende:
Fles, stond Olympus al op je lijstje?
Molo ook. En vaker. En meerquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval wel van alles gezien wat er in ging
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:30 schreef Myraela het volgende:
Blijf het leuk vinden als ik hoor dat mensen iets van mijn blog koken.Ondanks dat ik in de statistieken gewoon zie dat best wat mensen het lezen, blijft het toch erg gaaf als iemand iets ook echt maakt.
quote:
Vast ook echt onredelijk duur. Kwalitatief misschien fantastisch en zo, maar of het ZO veel geld waard is...?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:16 schreef derLudolf het volgende:
Dit is gaaf![]()
http://www.chamonixviewcamera.com/cameras
Er wordt wat afgezogen bij jullie zegquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:15 schreef sigme het volgende:
Ik heb geen roomba, maar een goedkope stofzuigerrobot. Sindsdien stofzuigen we nauwelijks meer, maar er moet natuurlijk af en toe even een beetje bijgezogen worden.
Dus vandaag heb ik een kruimeldief gekocht. Nu hebben we een asstofzuiger, een stofzuiger, een robotstofzuiger en een kruimeldief.
Oh ja, ik ben er ook nogquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Er wordt wat afgezogen bij jullie zeg
/flauw
En ik vind kruimeldief altijd zo'n leuk woord
Wat schattig, Myr!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:21 schreef Myraela het volgende:
Ik vond net deze kinderfoto, toen al een vreetzakkie.
[ afbeelding ]
Bawwwwquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:21 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Je lijkt onder de indruk van de taartquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:21 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Deze post zal men vast massaal negerenquote:
Zo kijk ik nog altijd als je een bord eten voor mijn neus zet.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:25 schreef fietsie het volgende:
Je lijkt onder de indruk van de taart
Herkenbare blikquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:28 schreef Myraela het volgende:
Zo kijk ik nog altijd als je een bord eten voor mijn neus zet.
Ze laten haar dan zo naar huis gaan? Bijzonder.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, we hebben weer een heftige paar uur gehad. Heel lang verhaal kort: vriendin is van het spoor geplukt en nu ligt ze in haar bed. Wat een clusterfuck weer.
$965 voor een nieuwe 4x5 camera.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast ook echt onredelijk duur. Kwalitatief misschien fantastisch en zo, maar of het ZO veel geld waard is...?
Voor mij ookquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:38 schreef Molo het volgende:
Ik had patat van Bram en een kroket
Het was goed
![]()
![]()
Ja. Wel als iemand zegt dat er niets is. Dan maakt het niet uit wat het systeem of dossier of therapeut zegt of waar iemand is opgepikt.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze laten haar dan zo naar huis gaan? Bijzonder.
Dus ze staat op t spoor en zegt dan zelf er is niets aan de hand en ze mag naar huis?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Wel als iemand zegt dat er niets is. Dan maakt het niet uit wat het systeem of dossier of therapeut zegt of waar iemand is opgepikt.
Knuf, LSquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, we hebben weer een heftige paar uur gehad. Heel lang verhaal kort: vriendin is van het spoor geplukt en nu ligt ze in haar bed. Wat een clusterfuck weer.
Waar?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pic van buikje? Staat al op de FOK!s
Wat een drama zonder end, LS.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het zuigt. Het zuigt ook vast energie. Ik hoop dat je een beetje slaapt, vanavond, niettemin. En sterkte voor je vriendin, ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Wel als iemand zegt dat er niets is. Dan maakt het niet uit wat het systeem of dossier of therapeut zegt of waar iemand is opgepikt.
Wtf, wat heftig!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fijn zeg (van J bedoel ik en dat jij redelijk ok bent)!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Met mij gaat het op zich wel. Dit is lang niet de eerste keer. J doet het prima in dit soort situaties. Hij heeft mee gezocht gelukkig.
Haar man.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn zeg (van J bedoel ik en dat jij redelijk ok bent)!![]()
Is er nog iemand bij je vriendin?
Dan hangt het er nog wel vanaf of die saus naar knoflook-gegeten-sperma smaakt, of naar ananans-gegeten-sperma.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Haar man.
De saus van de Veggie McChicken heeft de textuur van sperma en smaakt niet veel beter.
Fijn dat er iemand bij haar is.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Haar man.
De saus van de Veggie McChicken heeft de textuur van sperma en smaakt niet veel beter.
Die man zal het ook wel zwaar hebben nu. Vreselijk, om je geliefde in zo'n staat te zien.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Haar man.
Naar kilo zout gegeten-sperma. Snel geslikt ja. Niets in mijn haar dus win.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dan hangt het er nog wel vanaf of die saus naar knoflook-gegeten-sperma smaakt, of naar ananans-gegeten-sperma.
Maar het klinkt niet echt goed. Snel doorslikken dan maar
Pfoe, niet niks hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Met mij gaat het op zich wel. Dit is lang niet de eerste keer. J doet het prima in dit soort situaties. Hij heeft mee gezocht gelukkig.
Yikes.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Naar kilo zout gegeten-sperma. Snel geslikt ja. Niets in mijn haar dus win.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat zo'n beetje alles wat ik wilde typen op vele vlakken fout was.quote:
Goh, het zijn bijna mensen. De scheten van Meghan schijnen ook te stinken.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zit ff die docu van Haary en Meghan terug te kijken, maar ook Haary heeft al een enorme kale pkek op zijn hoofd
Duhhhhquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goh, het zijn bijna mensen. De scheten van Meghan schijnen ook te stinken.
Hou oud is dat spul ondertussen eigenlijk?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zit ff die docu van Haary en Meghan terug te kijken, maar ook Haary heeft al een enorme kale pkek op zijn hoofd
Nu moeten ze bij de FIA die Ferrari nog uit elkaar trekken voor hun pk-truc.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Voir de F1-liefhebbers: https://racingnews365.nl/(...)-illegaal-remsysteem
Meghan 38 en Harry jonger. 35 of 36 geloof ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hou oud is dat spul ondertussen eigenlijk?
Oh, wacht, wikipedia zegt van 1984, dan is ie nog maar 35.
Meghan is van '81 inderdaad.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meghan 38 en Harry jonger. 35 of 36 geloof ik.
Not gonna happen. Niet dat ik zeg dat Ferrari iets illegaals doet trouwens.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu moeten ze bij de FIA die Ferrari nog uit elkaar trekken voor hun pk-truc.
https://www.express.co.uk(...)-Bull-racing-F1-newsquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Not gonna happen. Niet dat ik zeg dat Ferrari iets illegaals doet trouwens.
LEC trouwens terug op zijn oude plek in de uitslag. Effectief dus géén straf gehadquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://www.express.co.uk(...)-Bull-racing-F1-news
Ken het verhaal. Als is dat een baggerbron natuurlijk..quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://www.express.co.uk(...)-Bull-racing-F1-news
Slaap lekker Tele2quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:58 schreef Tele6 het volgende:
@:Lucky_Strike sterkte
@:Myraela schattig!
Hier gaat het al een stuk beter. M'n broertje kwam langs en hij is goede afleiding. We hebben meer dan een uur gewandeld -- z'n stappenteller zei ruim 6000 -- en nu hebben mijn benen het wel gehad voor vandaag
Welterusten
Mooi zoquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:58 schreef Tele6 het volgende:
Hier gaat het al een stuk beter. M'n broertje kwam langs en hij is goede afleiding. We hebben meer dan een uur gewandeld -- z'n stappenteller zei ruim 6000 -- en nu hebben mijn benen het wel gehad voor vandaag
Welterusten
Succes morgenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:58 schreef Tele6 het volgende:
Welterusten
Succes morgenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:58 schreef Tele6 het volgende:
Welterusten
Truste, en geniet er ook van. Je eerste eigen woningquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:58 schreef Tele6 het volgende:
Welterusten
Kattenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 22:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net thuis.
Kat dolblij, gooide zich languit in de gang dus maar even daarbij gelegen.
Hij was zo extatisch dat ik uiteindelijk werd beloond met tanden en klauwen in mijn hand![]()
Wat een ellende met je vriendin Lucky! En dan ook nog sperma als maaltijdSterkte met alles.
Wij hebben ook steeds een buurkat rondom het huis lopen. Lief beest. Wel een jammerkont.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 22:40 schreef Zilverberk het volgende:
Ohja, kat van de buren binnen laten. Brb.
Ja, duh. Het is koud!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 22:45 schreef Zilverberk het volgende:
Beessie zat braaf te wachten. Miauwde hard, had blijkbaar wel eerder naar binnen gewild.
Goed om te horen dat wij niet de enige zijn die dat doenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 22:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net thuis.
Kat dolblij, gooide zich languit in de gang dus maar even daarbij gelegen.
En als ik niet over kat begonnen was had hij de nacht buiten moeten doorbrengen?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 22:45 schreef Zilverberk het volgende:
Beessie zat braaf te wachten. Miauwde hard, had blijkbaar wel eerder naar binnen gewild.
Als je drie minuten geleden had gezegd had ik je ook geloofdquote:Op woensdag 23 oktober 2019 22:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Beest wilde drie uur geleden heeeeeel graag naar buiten.Toen was het ook al koud.
D’oh!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed om te horen dat wij niet de enige zijn die dat doen
Nee, dan was ik er waarschijnlijk voor uit bed gekomen ergens vannacht.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 22:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En als ik niet over kat begonnen was had hij de nacht buiten moeten doorbrengen?![]()
Dat overleven ze primaquote:Op woensdag 23 oktober 2019 22:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En als ik niet over kat begonnen was had hij de nacht buiten moeten doorbrengen?![]()
Doenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 22:55 schreef Zilverberk het volgende:
Als ik een kattenluik installeer hoef ik de kat niet steeds buiten of binnen te laten. Zouden de buren dat leuk vinden, als ze straks na 10 dagen vakantie thuiskomen?
De buurman heeft gespecificeerd dat het beest een paar uur naar buiten moet. Ze wonen hier net, dus ik ga nog effe geen grappen uithalen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 22:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je drie minuten geleden had gezegd had ik je ook geloofd![]()
Katten
Graag gedaanquote:Op woensdag 23 oktober 2019 22:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nee, dan was ik er waarschijnlijk voor uit bed gekomen ergens vannacht.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 22:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doen![]()
En dan filmpje als de kat het luikje moet gaan leren![]()
Ik zal nooit de intens teleurgestelde blik van mijn vader vergeten toen de katten, na een halve dag zwoegen (want luik moest door buitenmuur) één blik erop wierpen,deden en wegliepen.
Is na een dag helemaal goedgekomen. En scheelt mij gemiep en gesjouw.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:00 schreef fietsie het volgende:
Wij hadden een kinderhekje onder en boven aan de trap. Met in beiden een katten-uitsparing.
En dat 1 van beide poezen dan dus stelstelmatig vast zat tussen de spijltjes. Naast de uitsparing, die riant katvormig gevormd was.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:00 schreef fietsie het volgende:
Wij hadden een kinderhekje onder en boven aan de trap. Met in beiden een katten-uitsparing.
En dat 1 van beide poezen dan dus stelstelmatig vast zat tussen de spijltjes. Naast de uitsparing, die riant katvormig gevormd was.
Hont in kattenuitvoeringquote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:00 schreef fietsie het volgende:
Of jij moest minder voeren?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:01 schreef fietsie het volgende:
"Als de kop er door past past de hele poes" was mij uitgelegd.
Dan moesten ze toch minder eten
Je zou er versteld van staan, hoe waar dat gezegde is. Ik was zo blij met de dubbele deur in onze opnameruimtequote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:01 schreef fietsie het volgende:
"Als de kop er door past past de hele poes" was mij uitgelegd.
Dan moesten ze toch minder eten
Dat is naar ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:05 schreef Zilverberk het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat deze braaf thuis blijft komen. Een eerdere oppaskat was ineens dagenlang foetsie. Ik zat in de rats tot de buren na terugkomst vertelden dat ie dat wel vaker deed. Waarna het beest in kwestie kwam aansjokken.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 23:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is naar ja.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde hadden we ook katten. Mijn katten, voor mijn ouders hoefde het niet zo.
Die liepen buiten en konden binnen komen als ze wilden. Als ik op vakantie ging zagen ze ze dagen niet -> stress. Uur nadat ik thuis was, was alles poolshoogte komen nemen![]()
![]()
Elke keer weer![]()
Helemaal mee eens. Ik vind het erg prettig dat een blog als Smitten Kitchen de comments groepeert en je ervoor kunt kiezen om alleen te lezen wat er onder 'I made this' is geplaatstquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]lijkt mij ook. Wat ik enorm vervelend vind onder een recept op een blog is tig mensen die dan 'oh, lijkt me lekker!' of woorden van gelijke strekking zeggen. Volkomen oninteressant hoe het je lijkt. Ik wil weten hoe het heeft gesmaakt! Of er iets aan het recept verbeterd kan worden of andere dingen in de comments.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:21 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eigenlijk ook, maar ik heb het tot dusver niet hardop durven zeggen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:26 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil voor mijn verjaardag een nieuwe stofzuiger /burgerlijk
Yup. Zucht.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Beter is goed!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:58 schreef Tele6 het volgende:
Welterusten
Dit had ik 10 jaar geleden ook nooit verwachtquote:Op donderdag 24 oktober 2019 06:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar ik heb het tot dusver niet hardop durven zeggen.
*huisvrouwenboksje
In het algemeen geldt voor kittens dat er iemand de eerste tijd echt regelmatig thuis moet zijn voor socialisatie, zorg en veiligheid. Als ze heel jong zijn moeten ze ook entingen krijgen en daar kunnen ze een dagje van kwakkelen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 05:58 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
De buurjongen had to laat een feestje.. geen idee tot hoe laat maar niet bijster veel geslapen..
Ohh en een vraagje aan cat.. wij willen dus graag een kat, maar K. Vind dat dat alleen kan in een periode waarin ik 3 weken thuis kan zijn.. net zoiets als de puppy duty die loon nu heeft.. geldt dat nou ook zo voor latten ?of is ze 3 dagen wegwijs maken ook wel prima?
Ja ik snap dat je het gaaf vindtquote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
$965 voor een nieuwe 4x5 camera.
Komt sowieso nog een lens bij, een filmhouder en misschien nog wat zaken.
En dan nog film zelf, ongeveer ¤1 per opname voor de goedkoopste zwart/wit. Of ¤6 voor dia.
Ik vind het vooral gaaf.
Ergens, vast welquote:
Dat deden wij eigenlijk nooit als we op vakantie gingen. Mijn moeder zei dan altijd "NEE dan vreten ze de hele boel in 1 keer op en gaan ze dooooodtquote:Op donderdag 24 oktober 2019 07:43 schreef sigme het volgende:
Mijn katten hebben een forse pan met brokjes staan, daar kunnen ze ruim een week mee vooruit zonder navullingen.
En een frame/rail en een matglas.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik snap dat je het gaaf vindtMaar als er nog een lens en een filmhouder bij komt, heb je voor die $965 dus effectively alleen maar de balg en wat schroefjes?
Dat vind ik toch wat prijzig allemaalquote:Op donderdag 24 oktober 2019 08:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En een frame/rail en een matglas.
Sluiter zit in de lens dus die zit er ook niet in
Het zal ook van het dier zelf afhangen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat deden wij eigenlijk nooit als we op vakantie gingen. Mijn moeder zei dan altijd "NEE dan vreten ze de hele boel in 1 keer op en gaan ze dooooodt"
Maar dat lijkt dus best mee te vallen?
Wisselt per kat. Aan wat ze gewend zijn, geleerd hebben en hun eetgewoontes. Er zijn er ook die wel daadwerkelijk alles in één keer opeten. Dat is niet handig, want daarna moeten ze dus vasten. En katten kunnen niet vasten zoals wij dat kunnen of een hond dat kan, dat is echt verwoestend voor hun lever.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat deden wij eigenlijk nooit als we op vakantie gingen. Mijn moeder zei dan altijd "NEE dan vreten ze de hele boel in 1 keer op en gaan ze dooooodt"
Maar dat lijkt dus best mee te vallen?
Misschien is "Haary" dan niet zo'n treffende nickname voor hemquote:Op woensdag 23 oktober 2019 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zit ff die docu van Harry en Meghan terug te kijken, maar ook Haary heeft al een enorme kale pkek op zijn hoofd
Ah ja, dan zal moeders wel gelijk gehad hebben. Wij hadden nooit katten die van jongs af aan bij ons opgroeiden eigenlijk. Altijd asielzoekers die al een jaar of anderhalf - twee warenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 09:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wisselt per kat. Aan wat ze gewend zijn, geleerd hebben en hun eetgewoontes. Er zijn er ook die wel daadwerkelijk alles in één keer opeten. Dat is niet handig, want daarna moeten ze dus vasten. En katten kunnen niet vasten zoals wij dat kunnen of een hond dat kan, dat is echt verwoestend voor hun lever.
Nou, als m'n broertje er niet was geweest, was ik niet gaan wandelen, dus wat dat betreft hielp hijquote:Op donderdag 24 oktober 2019 06:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Beter is goed!Heb je het idee dat het lopen zelf ook hielp of vooral je broertje?
Toi toi toi vandaag!Updates welkom
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 07:13 schreef minilot het volgende:
Retrotaartfotodeeltopic? Hier werd ik vier. Bretels en overhemd. Genderbending avant la lettre, yo!
[ afbeelding ]
Nu de rest van jullie nog!
Geen wittebolletjes en knakworst (of vega variant) bij de lunch? Dat maakt het een echte verhuizing... met een tube mosterd en zaanse mayo enzo...quote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:13 schreef Tele6 het volgende:
Verhuisupdate: alle adreswijzigingen zijn geregeld.
Ook die van de plek waar ik de vorige 5 verhuizingen niet aan doorgegeven had en het wachtwoord was vergeten... Werd het nieuwe wachtwoord aan het voorvoorvorige adres gestuurd per post, maar gelukkig was dat het adres van m'n ouders nog en kon broertje de post meenemen. Nu nieuw wachtwoord én netjes adres veranderd
Beetje klunzig wel
En zometeen ga ik boodschappen doen. Lunch voor mij en A en B voor het laminaat leggen morgen, plus veel koekjes want je kunt alleen klussen met Veel Koekjes.
(Ik herinner me de verhuizing van m'n ex die een Echt Grotemensenhuis had gekocht. We hebben alle muren en plafonds gewit in drie dagen. Iedere keer als ik het echt niet meer zag zitten kwam hij met chocoladekoekjes)
Om 14:00 krijg ik de sleutel
Witte bolletjes, voorgesneden kaas en ham.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen wittebolletjes en knakworst (of vega variant) bij de lunch? Dat maakt het een echte verhuizing... met een tube mosterd en zaanse mayo enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moeten we toch denk ik spreken van een " van adres verplaatsing " in plaats van een verhuizingquote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:19 schreef Tele6 het volgende:
Witte bolletjes
Voorgesneden ham en kaas
Knakworsten
Nee, ik was van plan om gewoon brood te halen, en een komkommmer, en hummus en andere smeerdingen voor op dat brood. Al m'n verhuishelpers lusten dat
Prima johquote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan moeten we toch denk ik spreken van een " van adres verplaatsing " in plaats van een verhuizing
Hmm, ik heb eigenlijk geen zin om echt te gaan koken. Als het goed is zijn we zondag rond 15:00 al klaar want dan moet de geleende auto terug. Ik dacht dat als we tot later bezig zouden zijn, we altijd een bezoekje konden brengen aan de pizzaboer om de hoek. (Als je verhuist moet je wel de voedselopties bij je nieuwe huis leren kennen natuurlijk.)quote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:21 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Tele6, wat ga je goedVoor verhuis is soep ook altijd wel lekker, even iets hartigs als je het allemaal niet meer ziet zitten.
@:AnneX, ja het gaat weer helemaal prima, wat dat nou was weet ik ook niet, maar weg ermee (vorige keer dat ik zoiets had was ik er 3-4 dagen zoet mee, dit is beter). Gisteren om 22.30 in bed, 6.15 eruit...dat was wel vroeg. En nu zo'n raar gevoel in m'n mond. Normaal poets ik na het ontbijt m'n tanden. Helemaal niet bij nagedacht om tandenborstel mee te nemen.
Komen er nog Dora updatefoto's @:Lonaa?
Ook niet fotogeniek is leukquote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:23 schreef Lonaa het volgende:
@:Kaatje , ik zal dat van de week nog even doen.Ze is niet altijd even fotogeniek
Dat is ook leuk! Alle flapperende oren en tongen en niet in de camera kijken en bewogen foto'squote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:23 schreef Lonaa het volgende:
@:Kaatje , ik zal dat van de week nog even doen.Ze is niet altijd even fotogeniek
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:18 schreef Tele6 het volgende:
De enige kinderfoto die ik digitaal kon vinden, maar mét mijn bretels en mijn lichtblauwe shirt
Geen idee hoe oud ik hier was. Zo zag ik er tussen mijn 4e en 8e eigenlijk de hele tijd uitOooh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets tussen de 8 en de 10 denk ik?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Jeeejquote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:13 schreef Tele6 het volgende:
Ook die van de plek waar ik de vorige 5 verhuizingen niet aan doorgegeven had en het wachtwoord was vergeten... Werd het nieuwe wachtwoord aan het voorvoorvorige adres gestuurd per post, maar gelukkig was dat het adres van m'n ouders nog en kon broertje de post meenemen. Nu nieuw wachtwoord én netjes adres veranderd
Beetje klunzig wel
En zometeen ga ik boodschappen doen. Lunch voor mij en A en B voor het laminaat leggen morgen, plus veel koekjes want je kunt alleen klussen met Veel Koekjes.
(Ik herinner me de verhuizing van m'n ex die een Echt Grotemensenhuis had gekocht. We hebben alle muren en plafonds gewit in drie dagen. Iedere keer als ik het echt niet meer zag zitten kwam hij met chocoladekoekjes)
Goede voorbereidingen!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:13 schreef Tele6 het volgende:
Beetje klunzig wel
Je ouders zitten toch op facebook? Ga vragen dan!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hier helemaal geen foto's van toen ik anything jonger dan 20 was
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:33 schreef sigme het volgende:
Oh, ik heb een oud schoolfoto'tje in m'n fokfotoboek zitten.Ook al zo'n fantastische!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets tussen de 8 en de 10 denk ik?Jongetjesmeisjes unite! En wat een waanzinnig leuke bril
Let me see you stripped down to the bone
Och, misschien even laten gaan?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 10:34 schreef Lonaa het volgende:
Sigme
Ik heb ook nog wel ergen wat oude foto's. Volgens mij ook wel eens gepost, vroeger.
Zo even een boodschap doen en hopen dat ik uit de emo-stand kan. Ik zit zo de hele tijd op het gevoel van in-huilen-uitbarsten en ik weet niet waarom.
Doe niet zo lollig man!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je ouders zitten toch op facebook? Ga vragen dan!
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:00 schreef minilot het volgende:
Ugh Lonaa! Misschien even goed brullen dan?
Ja misschien. Ik snap niet waar het vandaan komtquote:
Moet je toevallig ongesteld worden?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ja misschien. Ik snap niet waar het vandaan komt
Je hebt best een drukke tijd achter de rug. Gewoon ff over je heen laten komen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ja misschien. Ik snap niet waar het vandaan komt
Ik slik de pil, dus niet helemaal aan de orde, geloof ik, hormonaal.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Moet je toevallig ongesteld worden?
Ik heb altijd 2-3 dagen ervoor het gevoel alsof de wereld VERGAHAAAAT en kan dan echt om alles huilen.
Ik vind het ook oke hoor, maar het is zo..vreemd. Echt zo'n knoop van binnen alsof het heel hoog zit.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je hebt best een drukke tijd achter de rug. Gewoon ff over je heen laten komen.
Die bruine kijkers en die oren he?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weet je zeker dat ze haar niet in het bos hebben gevonden en dat ze eigenlijk Bambi heet?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo nog even naar de Lidl. Het mag niet van F, maar ze hebben hondenhalloweenpakjes.
Vleermuis
Oh gosh kijk eens of ik daar een Labrador in gepropt krijgquote:Op donderdag 24 oktober 2019 11:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo nog even naar de Lidl. Het mag niet van F, maar ze hebben hondenhalloweenpakjes.
Vleermuis
Ik deed een poging tot serieus werken, eventjes.quote:
Doe effe normaal joh. Het is herfstvakantie, Fiets.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik deed een poging tot serieus werken, eventjes.
Ik heb zelfs wel kleur hoor! En ook nog jonger (ik ben van 59)quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:32 schreef Zilverberk het volgende:
Leuke foto, Blues!![]()
Ik verbaas mij trouwens wel over de hoeveelheid zwart-wit foto's.
Oh dan ben je van hetzelfde jaar als mijn moederquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb zelfs wel kleur hoor! En ook nog jonger (ik ben van 59)
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dan ben je can hetzelfde jaar als mijn moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:34 schreef fietsie het volgende:
Veel van mijn jeugdfoto's zijn zwart-wit omdat mn moeder toen zelf ontwikkelde.
Leuk!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:34 schreef fietsie het volgende:
Veel van mijn jeugdfoto's zijn zwart-wit omdat mn moeder toen zelf ontwikkelde.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Deze vind ik qua tijdsbeeld geweldig. Zoveel te zienMooi tijdsbeeld ja! Wat doet je moeder daar eigenlijk? Iets met dia's??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Deze vind ik qua tijdsbeeld geweldig. Zoveel te zienOh ja ik hou van dat soort foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
Ja mijn vader maakte miljoenen dia's overal van en die zocht mijn moeder dan uit. Met een quickviewer of zoietsquote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mooi tijdsbeeld ja! Wat doet je moeder daar eigenlijk? Iets met dia's??
Oh, ik wist niet dat je die zonder projector ook goed kon bekijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 12:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja mijn vader maakte miljoenen dia's overal van en die zocht mijn moeder dan uit. Met een quickviewer of zoiets
Coole familie hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |