Ja en dan JUMP!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan moet je toch eerst een comfortabel dikke laag bij elkaar gebladblazerd hebben?
Dat is die joint strike fighter toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:03 schreef fietsie het volgende:
Damn ze zijn hier nu al voorbereidingen aan het treffen voor de aankomst van de 1e F35 , volgende week donderdag....
Si.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is die joint strike fighter toch?
Ja maar dat gaat hier nietquote:
Twee hoge plantenbakken van 2 meter lang, halve meter diep. Met bodem en verstevigd.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:01 schreef derLudolf het volgende:
Hoe groot zijn die? Een plaat van 2500x1250x3 kost ¤181 ex BTW.
Als je ze ophaalt en ze zijn niet enorm groot zou ik haast durven zeggen dat ik het voor de helft kan.
Duitse schnitzel is pas groot.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:14 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn dat trouwens voor kleine schnitzeltjes in de OP. Kleine schnitzels zijn geen schnitzels.
Ja alle noten waren ook verrot.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's wel heel vroeg om helemaal kaal te zijn ja. Is het een walnoot?
Ik kan je niet anders dan gelijk geven.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:14 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn dat trouwens voor kleine schnitzeltjes in de OP. Kleine schnitzels zijn geen schnitzels.
Zo tellen ze niet mee in de calorientelling van de dag. Die grote wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:14 schreef Myraela het volgende:
BTW er nog af. Blijft er eigenlijk niet veel over.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kan je niet anders dan gelijk geven.
Dat is al met al een kleine ¤600 aan grondstoffen voor twee bakken. Beetje laswerk, wordt er nog steeds leuk aan verdiend
Maar dat er mensen aan verdienen is niet meer dan logisch. Maarja, alternatief zouden houten bakken zijn. Maar met materiaal en arbeidsuren van de hovenier is dat ook niet niet goedkoop en is het resultaat natuurlijk een stuk minder gaaf. Ik hou gewoon zoveel van cortenstaal.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:21 schreef derLudolf het volgende:
Ik kan je niet anders dan gelijk geven.
Dat is al met al een kleine ¤600 aan grondstoffen voor twee bakken. Beetje laswerk, wordt er nog steeds leuk aan verdiend
En transport.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
BTW er nog af. Blijft er eigenlijk niet veel over.
Had ik er al bij in. Denk dat als je er een koopt het 1,5 of 2mm is.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
BTW er nog af. Blijft er eigenlijk niet veel over.
Wel oppassen met tegels en lichte kledingquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hou gewoon zoveel van cortenstaal.
Schattig!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit onverwacht in het huis van een vriendin (weer crisis) en daar komen gewoon twee jongetjes eieren aan de deur verkopen. Met bolderkar
Blijf daar wonen!quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wil ook eierverkopende jochies.
De gezonde. De 'zieke' kat aka het sulletje is rustig, loopt rustig, snuffelt soms ook aan hont.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een corrigerende tik dusVan de zieke of de gezonde kad?
Mijn katten zijn honden gewend en dat tolereren ze. Abby wil zelfs wel kopjes geven uiteindelijk. Een hond moet ze met rust laten of in ieder geval niet druk doen tegen ze. Dat moet de hond leren.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan verder eigenlijk? Spreek je dan de kat vermanend toe can "joh, wen er maar aan, dit is je nieuwe vriendje" of laat je de natuur zijn werk doen?
Ach.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit onverwacht in het huis van een vriendin (weer crisis) en daar komen gewoon twee jongetjes eieren aan de deur verkopen. Met bolderkar
Maar jij hebt over een jaar of zo toch zelf eitjes...kan jij langs de deur gaan om te verkopen 🤣quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wil ook eierverkopende jochies.
Jup, of S355J0WP. Staat voor Corrosion resistance en Tensile strenght. Behalve bestand tegen weersinvloeden heeft het ook een hogere treksterkte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |