Toevoeging: het logo van 2019 was geïnspireerd op het stage design van Florian. Misschien doen ze het nu andersom.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh.
Ik wil weer te veel tegelijk.
Oké dan in elk geval de slogan. Voor alleen het thema gaan ze vast niet bij DWDD zitten. Toch? Tóch??
Ik denk dat zij er meer vanuit haar positie als puntengeefster / YUNG-DWDD zitquote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:16 schreef Momo het volgende:
Emma gaat toch betrokken worden bij ESF?
Dan verwacht ik wel dat er iets substantieels bekend gemaakt gaat worden. Logo, thema, slogan, eventueel toegangsprijzen en dat soort dingen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:16 schreef Niels93 het volgende:
https://www.bnnvara.nl/dewerelddraaitdoor/komende-uitzending
Aan tafel: uitvoerend producent Sietse Bakker, Cornald Maas, Emma Wortelboer en Richard Groenendijk.
Is gewoon Nederland 3quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:27 schreef fatix het volgende:
Is er live-stream op internet om dwdd te kunnen bekijken vanuit België.. ik heb deze zender bnnvara ofzoiets niet op tv.. maar de website blokkeerd constant ik krijg geen toegang..
😞
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:32 schreef Niels93 het volgende:
Saillant detail: vnv in DWDD ook "Het Limburgs Leed. En leed is natuurlijk Limburgs voor lied. Daarom op het podium lokale grootheden Beppie Kraft en Gé Reinders, aangevoerd door Lex Uiting, met een speciale uitvoering van ‘Nao ’t Zuuje’.
Als Lex Uiting gaat, vrees ik voor het Songfestivalleed dat hij ons ten gehore gaat brengen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:32 schreef Niels93 het volgende:
Saillant detail: vnv in DWDD ook "Het Limburgs Leed. En leed is natuurlijk Limburgs voor lied. Daarom op het podium lokale grootheden Beppie Kraft en Gé Reinders, aangevoerd door Lex Uiting, met een speciale uitvoering van ‘Nao ’t Zuuje’.
Had liever alleen Conald en Sietse, want ik gok dat die laatste twee er vooral voor de reactie zitten en gaan ze straks natuurlijk allemaal rare ideeën roepenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:16 schreef Niels93 het volgende:
https://www.bnnvara.nl/dewerelddraaitdoor/komende-uitzending
Aan tafel: uitvoerend producent Sietse Bakker, Cornald Maas, Emma Wortelboer en Richard Groenendijk.
Of meteen de hele reutemeteut, dus inclusief presentatieduo Emma en Richard.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 14:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel dat er iets substantieels bekend gemaakt gaat worden. Logo, thema, slogan, eventueel toegangsprijzen en dat soort dingen.
Ja en dan straks weer op tv roepen zodat ze bijna wel moetenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:21 schreef Greys het volgende:
Ik ben vooral 'bang' dat Emma na vorig jaar denkt dat ze nu ook weer een rol zou moeten spelen op het ESF.
(Disclaimer: nee ik heb niks tegen het meisje an sich en nee ik haat haar niet maar er zijn mensen die het meer 'verdienen', zij heeft al het punten geven in the pocket gehad met alle aandacht die erbij kwam, me dunkt.)
Ga je er vanuit dat @fatix vanuit België via de kabel/ether NPO1 kan ontvangen... (wellicht kan hij dat).quote:
Zou ik wel een raar slogan vinden. Ondanks dat het het songfestival heet, gaat het al jaren niet meer alleen om het beste lied. Vind ook niet dat je als organisatie daar de nadruk te veel op moet gaan leggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:36 schreef Dave het volgende:
Met die 'reverse' teaser video voor vanavond neig ik toch wel weer naar Music First, Always.
Filmpje spoelt namelijk terug naar zijn speech moment.
/WIDM
Circusacts first, Always.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:39 schreef lashatumbai het volgende:
n raar slogan vinden. Ondanks dat het het songfestival heet, gaat het al jaren niet meer alleen om het beste lied. Vind ook niet dat je als organisatie daar de nadruk te
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het vooral gewoon een slechte sloganquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:39 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zou ik wel een raar slogan vinden. Ondanks dat het het songfestival heet, gaat het al jaren niet meer alleen om het beste lied. Vind ook niet dat je als organisatie daar de nadruk te veel op moet gaan leggen.
Krijg je straks wat Salvador hadquote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:39 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zou ik wel een raar slogan vinden. Ondanks dat het het songfestival heet, gaat het al jaren niet meer alleen om het beste lied. Vind ook niet dat je als organisatie daar de nadruk te veel op moet gaan leggen.
Gerard Joling en Getty Kaspers zijn vanavond bij Beau over het thematwitter:BeauRTL twitterde op donderdag 24-10-2019 om 16:59:14Vanavond wordt de slogan van @Eurovision 2020 Rotterdam bekend gemaakt. Wat wil de organisatie uitstralen? We praten erover met oud-winnares Getty Kaspers, oud-deelnemer @gerardjoling en Songfestival-liefhebber @FritsHuffnagel. #BEAU #RTL4 https://t.co/jCDiQaTWF5 reageer retweet
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:19 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik vind Netherlands first, Italy second briljant.
Denk het ook!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit er al klaar voor, maar ze zullen het wel tot het eind bewaren?
Hoop dat het er de hele uitzending over gaatquote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit er al klaar voor, maar ze zullen het wel tot het eind bewaren?
Ik had jou wel met popcorn in het publiek verwacht! *ieniemienie.gif*quote:Op donderdag 24 oktober 2019 18:31 schreef Mandy040986 het volgende:
Succes vanavond, iedereen.![]()
[ afbeelding ]
Ja, gemiste kans.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik had jou wel met popcorn in het publiek verwacht! *ieniemienie.gif*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |