SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
Willen we zondag 8 december gaan bowleeeeeeeeeeeeeeeeeeh?
Poll: Zondag 8 december ESF-meet
• Leuk idee, ik ben er bij!
• Ik ben er niet bij en vind dat jammer
• Ik ben er niet bij en vind dat niet jammer
• Ik weet het nog niet
• Ik wil alleen maar stemmen
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 2% gewijzigd door H_T op 23-10-2019 00:42:46 ]Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Goeie vraag! @Meke ?quote:
Wel gemiste kansquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Alternatieve TT: is gewoon gedekt. Maar ik wilde een hoop @'s voorkomen
Ik geef de voorkeur aan de Jeroens en Annes. Daarvan hoef ik niet uit te zoeken hoe je dat precies hoort uit te sprekenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:38 schreef Meke het volgende:
@:Hawaii_Tim Grappig! Op de basisschool zijn eigenlijk in alle nieuwe drukken wel gevarieerde namen te vindenEn ook gekleurde poppetjes
Snap ik ook weer, maar als je zelf Shaniqua heet, snap ik wel dat je je beter identificeert met Courtneyquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan de Jeroens en Annes. Daarvan hoef ik niet uit te zoeken hoe je dat precies hoort uit te spreken
Dus hij betaalt ook niet voor een verzekering maar hoeft ook niet te betalen als hij kosten maakt?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:39 schreef Meke het volgende:
Ik wil de TT even verduidelijken: helaas is hij niet verzekerd, je hebt ook geen recht op zorgtoeslagJe verzekering wordt opgeschort en de minister van V&J betaalt je zorgkosten
Ja jij bent de jongste van ons allemaal geloof ikquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus hij betaalt ook niet voor een verzekering maar hoeft ook niet te betalen als hij kosten maakt?
Toch niet jonger dan ijs_beer?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja jij bent de jongste van ons allemaal geloof ik
Wij schelen nog geen jaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja jij bent de jongste van ons allemaal geloof ik
Oh ik dan weer mid-twintigquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:42 schreef I het volgende:
[..]
Ach, ik word vrij vaak mid-dertig geschat.Zegt niet zoveel dus.
Voetegoegd!quote:
Goed voor mekaarquote:
Jij bent nog vers! De 35%-kortingssticker laat nog op zich wachtenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik voel mij ook wel een jonkie zo, hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |