abonnement Unibet Coolblue
pi_189572049
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_189572208
Hmm apart dit :)

Anyway.. just not my idea of fun :)

Heeft niks te maken met neerkijken... want ik doe het ze niet na :)
Lijkt me alleen niet zo leuk om een relatie mee te hebben.
pi_189572329
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou ik begrijp net dat ie toch niet gefrustreerd is maar dat het komt omdat ik vijandig doe.

Dus als je hem even wil dm-en is ie vast veel gezelliger

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja zeg
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189572388
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Met deze post wel je de indruk dat je veel reist of hebt gereisd. Is dat zo?
Ik heb de indruk dat je altijd heel erg op de vlakte blijft. Wellicht om iemand niet te dichtbij te laten komen of zo, maar daardoor blijft het zo vlak. Dat is jammer. Een connectie kun je naar mijn idee alleen krijgen als je wat van jezelf laat zien.
Mijn ideale vakantie duurt 4+ weken waarbij ik niet te lang blijf hangen op dezelfde plek.
Ik kan in verschillende talen "proost" zeggen, ook niet onbelangrijk. (dat is een beetje het universele wat ik echt leer van een andere taal en cultuur)
Ik praat niet heel snel over mezelf denk ik nee, maar ik praat wel veel over mijn zienswijzen. Vind een gezonde discussie ook wel erg leuk (verklaart wel weer dat ik op Fok zit bijv)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189572768
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 22:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mijn ideale vakantie duurt 4+ weken waarbij ik niet te lang blijf hangen op dezelfde plek.
Ik kan in verschillende talen "proost" zeggen, ook niet onbelangrijk. (dat is een beetje het universele wat ik echt leer van een andere taal en cultuur)
Ik praat niet heel snel over mezelf denk ik nee, maar ik praat wel veel over mijn zienswijzen. Vind een gezonde discussie ook wel erg leuk (verklaart wel weer dat ik op Fok zit bijv)
Een gezonde discussie kan ook zeker tot verbinding leiden. Ik heb mijn vriend hierop fok in de sc van wfl leren kennen. We kletsten daar al een jaar of 2-3 voor we elkaar ontmoeten.
Een beetje van jezelf laten zien is denk ik best belangrijk. Ik kan daar niet over oordelen, maar kun je zelf zien hoe je gesprekken met je matches zijn? Ben je en blijf je dan heelmoppervlakkig?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189573058
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 22:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een gezonde discussie kan ook zeker tot verbinding leiden. Ik heb mijn vriend hierop fok in de sc van wfl leren kennen. We kletsten daar al een jaar of 2-3 voor we elkaar ontmoeten.
Een beetje van jezelf laten zien is denk ik best belangrijk. Ik kan daar niet over oordelen, maar kun je zelf zien hoe je gesprekken met je matches zijn? Ben je en blijf je dan heelmoppervlakkig?
Neuh, heb best leuke gesprekken hoor, zijn er ook wel een paar die wel willen daten, het aantal valt alleen relatief aan het aantal totale matches wat tegen, onder de 10% i.i.g.

"no strings" in je profiel zorgt er ook wel echt voor dat je aantal matches met 99% afnemen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 23 oktober 2019 @ 00:29:00 #7
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189574261
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 22:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een gezonde discussie kan ook zeker tot verbinding leiden. Ik heb mijn vriend hierop fok in de sc van wfl leren kennen. We kletsten daar al een jaar of 2-3 voor we elkaar ontmoeten.
Een beetje van jezelf laten zien is denk ik best belangrijk. Ik kan daar niet over oordelen, maar kun je zelf zien hoe je gesprekken met je matches zijn? Ben je en blijf je dan heel moppervlakkig?
Bij deze genomineerd voor het woord van 2019 _O-
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189574365
Sowww, ik kom net een 27 jarige Yasmin tegen tering wat een mooi mokkel is dat zeg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189574413
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 00:42 schreef ludovico het volgende:
Sowww, ik kom net een 27 jarige Yasmin tegen tering wat een mooi mokkel is dat zeg.
Maar ben je haar nu ook aan het catfishen?
pi_189574752
Hihi.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189575453
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 22:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Neuh, heb best leuke gesprekken hoor, zijn er ook wel een paar die wel willen daten, het aantal valt alleen relatief aan het aantal totale matches wat tegen, onder de 10% i.i.g.

"no strings" in je profiel zorgt er ook wel echt voor dat je aantal matches met 99% afnemen.
Waarom sluit je een relatie momenteel eigenlijk uit?
pi_189576576
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 00:29 schreef M1stral het volgende:

[..]

Bij deze genomineerd voor het woord van 2019 _O-
Hahaha, hij valt toevallig heel goed uit, hé? :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189576590
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 22:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Neuh, heb best leuke gesprekken hoor, zijn er ook wel een paar die wel willen daten, het aantal valt alleen relatief aan het aantal totale matches wat tegen, onder de 10% i.i.g.

"no strings" in je profiel zorgt er ook wel echt voor dat je aantal matches met 99% afnemen.
Wat is dan precies je probleem? Ik geloof dat ik het niet zo goed begrijp. Of wil je gewoon graag klagen om het klagen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189576689
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat is dan precies je probleem? Ik geloof dat ik het niet zo goed begrijp. Of wil je gewoon graag klagen om het klagen?
Dat hij niet snel genoeg resultaat boekt met tinder :P
pi_189576713
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:53 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Dat hij niet snel genoeg resultaat boekt met tinder :P
Het ligt gewoon aan je doel denk ik. Als je zo snel mogelijk in het broekje van een vrouw wilt komen dan snap ik dat je gefrustreerd kunt worden. Als je gewoon een leuk gesprek wilt en af en toe een date (met potentie op meer) dan denk ik dat ook veel mannen dat gewoon op Tinder kunnen vinden.
pi_189577747
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 08:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waarom sluit je een relatie momenteel eigenlijk uit?
Ken al een leuk exemplaar uit Amerika.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189577757
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat is dan precies je probleem? Ik geloof dat ik het niet zo goed begrijp. Of wil je gewoon graag klagen om het klagen?
Ik zit niet op Tinder voor leuke gesprekken.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:53 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Dat hij niet snel genoeg resultaat boekt met tinder :P
Valt me enigszins tegen ja, denk zomaar 120 matches gehad in totaal afgelopen 6 weken. Groot deel wilt, merk je aan het gedrag, toch wel iets wat serieus is... En dat "no strings" voor een totale keldering zorgt in nieuwe matches valt ook wel op.

Ahja van de 120, 1 vrouw die het gesprek opende denk ik, zij zei: "hey"
Echt een topper _O_ Vrouwelijk initiatief _O_
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189577827
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zit niet op Tinder voor leuke gesprekken.
[..]

Valt me enigszins tegen ja, denk zomaar 120 matches gehad in totaal afgelopen 6 weken. Groot deel wilt, merk je aan het gedrag, toch wel iets wat serieus is... En dat "no strings" voor een totale keldering zorgt in nieuwe matches valt ook wel op.

Ahja van de 120, 1 vrouw die het gesprek opende denk ik, zij zei: "hey"
Echt een topper _O_ Vrouwelijk initiatief _O_
:')
pi_189577840
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:22 schreef bitterbal het volgende:

[..]

:')
Wat _O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189578472
quote:
17s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ken al een leuk exemplaar uit Amerika.
maar maar maar... dat is een beetje ver weg he :)

heeft dat wel toekomst dan?
pi_189579218
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 12:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

maar maar maar... dat is een beetje ver weg he :)

heeft dat wel toekomst dan?
Ben bang van wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189579275
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 11:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zit niet op Tinder voor leuke gesprekken.
[..]

Valt me enigszins tegen ja, denk zomaar 120 matches gehad in totaal afgelopen 6 weken. Groot deel wilt, merk je aan het gedrag, toch wel iets wat serieus is... En dat "no strings" voor een totale keldering zorgt in nieuwe matches valt ook wel op.

Ahja van de 120, 1 vrouw die het gesprek opende denk ik, zij zei: "hey"
Echt een topper _O_ Vrouwelijk initiatief _O_
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 12:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ben bang van wel.
Je probleem is dus eigenlijk dat tindergebruiksters zich niet massaal als gratis hoeren in heat aan je voeten werpen om je platte emotieloze seks zonder verwachtingen aan te bieden? Duidelijk.

Echt een catch hoor dames, ik zou jullie kans grijpen in de DM. _O-
pi_189579455
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 12:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maareh... er zit wel wat in he :)
Het is lomp, kort door de bocht en niet heel subtiel... maareh.. er zit wel wat in vermoed ik.

En dat is niet eens om onaardig te doen maar puur om je zelf eens aan het denken te zetten.
Mwoah vind ik niet dat er wat in zit. Schijnt allemaal super normaal te zijn, friends with benefits, wordt ook hier uitgesproken geloof ik. Geen idee waarom het gelijk emotieloos moet zijn en "gebruiken als hoertje" slaat al helemaal nergens op.

Het enige wat ik bedenk is dat het vrij lastig is om 'no strings' te fixen.

Als ik lomp was en een botte lul zou ik gewoon mijn bek houden en pakken wat ik pakken kan. Me niet bekommeren om wat de vrouw wilt.

Verder ook genoeg vrienden die zeggen: Zolang ze het niet vraagt is het ook prima.
Maar ik voel me daar dus minder prettig bij.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189579513
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 12:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mwoah vind ik niet dat er wat in zit. Schijnt allemaal super normaal te zijn, friends with benefits, wordt ook hier uitgesproken geloof ik. Geen idee waarom het gelijk emotieloos moet zijn en "gebruiken als hoertje" slaat al helemaal nergens op.

Het enige wat ik bedenk is dat het vrij lastig is om 'no strings' te fixen.
Niks mis met een FWB maar om iemand speciaal voor een wipje naar Nederland te halen is ook weer wat overdreven. Er zijn toch genoeg Nederlandse chica's die daar ook prima voor te porren zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2019 13:05:05 ]
pi_189579518
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 13:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Niks mis met een FWB maar om iemand speciaal voor een wipje naar Nederland te halen is ook weer wat overdreven. Er zijn toch genoeg Nederlandse chicka’s die daar ook prima voor te porren zijn?
Is wel wat meer dan een wipje mennn, en als je kijkt naar hoe erg het vrouwen afschrikt op tinder. Ja of ze knappen er gewoon op af omdat ze er allerlei onpersoonlijke dingen bij denken ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 23 oktober 2019 @ 13:13:36 #26
487898 Bouwjaar1973
... en vol met energie ;)
pi_189579672
om maar eens lekker met de deur in huis te vallen:
Ik vind het wel erg opmerkelijk dat de meeste sites beperkingen opleggen om te chatten/contact te leggen tenzij je betaald. Terwijl er tegenwoordig zoveel andere mogelijkheden zijn om geld te verdienen, kijk naar hier, beetje reclame etc. en eventueel vrijwillig betalen als je wilt.

Ik dacht dat dat wel makkelijker zou zijn. Maar ja, ligt aan mij zeker, zeeuwse krent?
Zeeuws-Vlaanderen
pi_189579687
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 13:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Haha, je bent niet helemaal serieus volgens mij. Wat is je doel momenteel? FWB, one night stand, LAT?
Ik ben serieus. :D
Doel is Amerikaanse als serieus project..
Wil voor de tussentijd ook iets.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189579701
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 13:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ben serieus. :D
Doel is Amerikaanse als serieus project..
Wil voor de tussentijd ook iets.
Wanneer komt ze nou langs dan?
pi_189579712
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 13:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wanneer komt ze nou langs dan?
Oud en nieuw.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189579719
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 13:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oud en nieuw.
Ben benieuwd man, zou wel voor de tussentijd nog even wat casual seks regelen dan.
pi_189579818
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 13:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben benieuwd man, zou wel voor de tussentijd nog even wat casual seks regelen dan.
Graag, maar - als je het uitspreekt - selecte pool dus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189580009
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 13:13 schreef Bouwjaar1973 het volgende:
om maar eens lekker met de deur in huis te vallen:
Ik vind het wel erg opmerkelijk dat de meeste sites beperkingen opleggen om te chatten/contact te leggen tenzij je betaald. Terwijl er tegenwoordig zoveel andere mogelijkheden zijn om geld te verdienen, kijk naar hier, beetje reclame etc. en eventueel vrijwillig betalen als je wilt.

Ik dacht dat dat wel makkelijker zou zijn. Maar ja, ligt aan mij zeker, zeeuwse krent?
Als ik zie hoeveel mensen er betaald lid zijn van een site als Relatieplanet lijkt het verdienmodel wel te werken. Maar wat houdt jou tegen om te betalen? Zo duur is het toch niet? Voor een tientje in de maand kom je een heel eind.
pi_189582049
Mijn match van gisteren uit een bepaalde bevolkingslaag moest vandaag een Wmo aanvraag doen. Ik vroeg wat dat dan is... Hij weet het niet en moet het aanvragen van zijn begeleidster.

Next :')
pi_189582089
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 16:02 schreef bitterbal het volgende:
Mijn match van gisteren uit een bepaalde bevolkingslaag moest vandaag een Wmo aanvraag doen. Ik vroeg wat dat dan is... Hij weet het niet en moet het aanvragen van zijn begeleidster.

Next :')
Je hebt dus een fokker gematcht!
pi_189582263
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 16:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je hebt dus een fokker gematcht!
Volgens mij is hij zwakzinnig.

Hij zegt nu dat een vriend van hem een zorginstelling heeft en die krijgt subsidie voor dat soort aanvragen. Fraudeur dus. :r
pi_189582359
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 16:02 schreef bitterbal het volgende:
Mijn match van gisteren uit een bepaalde bevolkingslaag moest vandaag een Wmo aanvraag doen. Ik vroeg wat dat dan is... Hij weet het niet en moet het aanvragen van zijn begeleidster.

Next :')
Yasmin, Yasmin. ;) Ga gewoon eens lekker voor een goede koorbal, die kun jij ook wel krijgen.
pi_189582455
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 16:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Haha maar waarom niet een wat hoger opgeleide kerel? Niets tegen laag opgeleid maar voor wat meer stabiliteit is dat geen verkeerde keus hoor.
Heb vaak genoeg met hoopopgeleide jongens gedate hoor.

Deze match is gewoon echt te simpel. Zeg hem dat het misschien handig is als hij zich inleest in wat die dan aanvraagt ofzo. Zegt die nee dat doet mijn maat wel...

Dus .
pi_189582551
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 16:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

dat mag je zo niet zeggen he... dat is niet aardig.
8)7
Nee nee je moet iemand een open kans geven. Dat heb ik netjes gedaan :6
pi_189582831
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 16:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Misschien mikte hij wel op plausible deniability. Zijn die turkse gastouder bureautjes recent niet ook met grootschalige fraude weggekomen?
Geen idee, maar ik kan het er niet op :P

Maar ontopic. Eindelijk een match op Hinch.
pi_189583624
Heb wel een Amsterdamse match die kansrijk is, dichter in de buurt van Rdam nog niet gevonden.
Ga wel concrete datum afspreken binnenkort.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 23 oktober 2019 @ 17:53:52 #41
487898 Bouwjaar1973
... en vol met energie ;)
pi_189584071
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 13:40 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Als ik zie hoeveel mensen er betaald lid zijn van een site als Relatieplanet lijkt het verdienmodel wel te werken. Maar wat houdt jou tegen om te betalen? Zo duur is het toch niet? Voor een tientje in de maand kom je een heel eind.
Daar zit wel wat in natuurlijk. Ik heb bij voorbaat het gevoel dat er veel nep tussen zit :$
Zeeuws-Vlaanderen
  woensdag 23 oktober 2019 @ 18:07:36 #42
487898 Bouwjaar1973
... en vol met energie ;)
pi_189584263
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 17:53 schreef Bouwjaar1973 het volgende:

[..]

Daar zit wel wat in natuurlijk. Ik heb bij voorbaat het gevoel dat er veel nep tussen zit :$
(Oeps da’s wel fout hè, mezelf quoten)
Ik ben wel zoekende naar foute dingen, getrouwde vrouwen ofzo die eens anders willen, net als ik. Wellicht gewoon fantasie of misschien wel meer. Ik ben nog wat aan het rondkijken:D
Zeeuws-Vlaanderen
pi_189584919
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 18:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Neem aan dat je in het verleden wel wat seksueels hebt gehad right?

Dus sowieso is een vereiste wat vaker het bed delen met verschillende vrouwen.
Die ook allemaal weer wegdeinsen voor "no strings" dus het devies luidt: beter je bek houden.
Niet elke vrouw deinst weg voor “no strings”
Maar denk dat je irl gewoon beduidend meer kans maakt dan in een app waar je moet “vechten” voor je aandacht.

En ik heb een kind... lijkt me dat ik toch minstens 1x ooit iets seksueels gedaan heb ja.
pi_189584951
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 18:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Niet elke vrouw deinst weg voor “no strings”
Maar denk dat je irl gewoon beduidend meer kans maakt dan in een app waar je moet “vechten” voor je aandacht.

En ik heb een kind... lijkt me dat ik toch minstens 1x ooit iets seksueels gedaan heb ja.
Daar is het sowieso evident dat je het daar niet over gaat hebben en je het wel aanziet allemaal.
In die zin eigenlijk gek dat ik het onethisch vind om het niet te melden op de app terwijl dat in het echt sowieso niet vanzelfsprekend wordt gevonden als dat een avondje escaleert.

Maar ik zoek gewoon excuses om het te niet te vermelden als er niet om gevraagd wordt.


Denk eigenlijk dat het ook gewoon wel prima is als er niet duidelijk wordt gezegd dat iemand iets serieus zoekt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189585151
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 18:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Daar is het sowieso evident dat je het daar niet over gaat hebben en je het wel aanziet allemaal.
In die zin eigenlijk gek dat ik het onethisch vind om het niet te melden op de app terwijl dat in het echt sowieso niet vanzelfsprekend wordt gevonden als dat een avondje escaleert.

Maar ik zoek gewoon excuses om het te niet te vermelden als er niet om gevraagd wordt.


Denk eigenlijk dat het ook gewoon wel prima is als er niet duidelijk wordt gezegd dat iemand iets serieus zoekt.
Als het per ongeluk escaleert en diegene bleek je leuk te vinden... zit je gewoon achteraf met het gezeur :)
pi_189585228
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als het per ongeluk escaleert en diegene bleek je leuk te vinden... zit je gewoon achteraf met het gezeur :)
Nice, zag net een profiel van een vrouw 'fwb' stond er, en een foto in ondergoed (hoofd niet op de foto)
Nou kijken of dat een match wordt, denk dat ze ze kan uitkiezen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189585337
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nice, zag net een profiel van een vrouw 'fwb' stond er, en een foto in ondergoed (hoofd niet op de foto)
Nou kijken of dat een match wordt, denk dat ze ze kan uitkiezen.
En er zijn betere sites voor dat sooet dingen dan tinder he..
pi_189585385
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En er zijn betere sites voor dat sooet dingen dan tinder he..
Ohhh,

Zijn die echt dan? Heb altijd de indruk dat die zo nep als de neten zijn.
Alsof secondlove ofzo echt is, maar geloof opzicht wel dat het mensen aanttrekt die niks serieus willen.
Maar heb je dan niet een 99/1 man vrouw ratio?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189585401
quote:
4s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ohhh,

Zijn die echt dan?
En dan vraag je aan mij of ik wel iets seksueels heb gehad ooit.
Je komt nu ineens toch wat bleu over :)
pi_189585412
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En dan vraag je aan mij of ik wel iets seksueels heb gehad ooit.
Je komt nu ineens toch wat blue over :)
Bedoelde meer wat losjes seksueel.

Is het zo normaal dat mensen gebruik maken van die alternatieve dingen dan? :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189585424
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bedoelde meer wat losjes seksueel.

Is het zo normaal dat mensen gebruik maken van die alternatieve dingen dan? :)
Dacht je dat je de enige was?
pi_189585456
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dacht je dat je de enige was?
Wat bedoel je?

Nouja het gemiddelde aantal bedpartners van de Nederland ligt niet dermate hoog dat ik denk dat veel mensen veel losse contacten hebben, wss enkele wel veel daar niet van.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189585476
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat bedoel je?

Nouja het gemiddelde aantal bedpartners van de Nederland ligt niet dermate hoog dat ik denk dat veel mensen veel losse contacten hebben, wss enkele wel veel daar niet van.
Die weleens “losjes seks” wil? :)
pi_189585485
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Die weleens “losjes seks” wil? :)
'Willen' niet de enige, sowieso 90% van de mannen, maar van de vrouwen weet ik het minder goed. I.i.g. lijken ze op Tinder af te knappen van 'no strings' all im saying.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189585502
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

'Willen' niet, sowieso 90% van de mannen, maar van de vrouwen weet ik het minder goed. I.i.g. lijken ze op Tinder af te knappen van 'no strings' all im saying.
Verkeerde medium denk ik.

Te veel aanbod en te weinig vraag.
pi_189585525
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Verkeerde medium denk ik.

Te veel aanbod en te weinig vraag.
Je stuurt me naar de kroeg en zegt dat ik maar gewoon vrouwen moet gaan aanspreken?

Denk dat mond dicht houden eigenlijk wel te verantwoorden is, ook op Tinder. Tenzij er om gevraagd wordt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189585574
80¤ avondje parenclub voor een alleenstaande man. Succes 👍
Sarcasme. Herken het.
pi_189585616
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:19 schreef Spirit82 het volgende:
80¤ avondje parenclub voor een alleenstaande man. Succes 👍
Ehh, vind ik veel te spannend. Wat tref je daar aan dan? Ook nog knappe vrouwen of alleen ouwe wijven en vieze gasten?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189585684
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat bedoel je?

Nouja het gemiddelde aantal bedpartners van de Nederland ligt niet dermate hoog dat ik denk dat veel mensen veel losse contacten hebben, wss enkele wel veel daar niet van.
Wat me opvalt is dat je ook best warrige Posts schrijft vaak. Je vergeet woorden, interpunctie, maakt rare wendingen. Ik weet niet of je dat ook doet in je berichtjes naar matches. Als dat zo is, za dat niet in je voordeel werken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189585729
quote:
4s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ehh, vind ik veel te spannend. Wat tref je daar aan dan? Ook nog knappe vrouwen of alleen ouwe wijven en vieze gasten?
Gewoon, normale mensen. Vanalles wat. Je hebt ook avonden voor jonger publiek. Schijnt zoiets als een club te zijn, maar dan in lingerie met kamertjes. Eten en drinken is ingesloten bij de entree. Vriendin van me gaat regelmatig, hence I know.
Sarcasme. Herken het.
pi_189585764
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat me opvalt is dat je ook best warrige Posts schrijft vaak. Je vergeet woorden, interpunctie, maakt rare wendingen. Ik weet niet of je dat ook doet in je berichtjes naar matches. Als dat zo is, za dat niet in je voordeel werken.
Het kan allicht duidelijker.

Ik denk dat het qua wisselend seksueel contact bij mensen wel meevalt als je naar het gemiddeld aantal seksuele partners kijkt van de gemiddelde Nederlander.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189585768
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

'Willen' niet de enige, sowieso 90% van de mannen, maar van de vrouwen weet ik het minder goed. I.i.g. lijken ze op Tinder af te knappen van 'no strings' all im saying.
Bij jou schijnbaar, dat gaat niet automatisch op voor alle mannen.
pi_189585786
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:19 schreef Spirit82 het volgende:
80¤ avondje parenclub voor een alleenstaande man. Succes 👍
Dus dat zijn wel degelijk hoeren maar dan wel hoeren die zo dom zijn dat ze zich niet uit laten betalen voor hun diensten aan de clientele van het bordeel? :D _O-

Blijken de amateurhoertjes uit een eerder deel toch nog te bestaan! _O- _O_
pi_189585799
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:26 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Bij jou schijnbaar, dat gaat niet automatisch op voor alle mannen.
Maybe, misschien is Tinder wel een snoepwinkel voor hele knappe mannen. ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189585852
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gewoon, normale mensen. Vanalles wat. Je hebt ook avonden voor jonger publiek. Schijnt zoiets als een club te zijn, maar dan in lingerie met kamertjes. Eten en drinken is ingesloten bij de entree. Vriendin van me gaat regelmatig, hence I know.
Ik zou over te halen zijn denk ik maar zoiets ga ik niet alleen avonturieren, hoe oud is die vriendin van je? :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189585868
quote:
4s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ehh, vind ik veel te spannend. Wat tref je daar aan dan? Ook nog knappe vrouwen of alleen ouwe wijven en vieze gasten?
En degelijke seks vooral.
pi_189585873
quote:
11s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dus dat zijn wel degelijk hoeren maar dan wel hoeren die zo dom zijn dat ze zich niet uit laten betalen voor hun diensten aan de clientele van het bordeel? :D _O-

Blijken de amateurhoertjes uit een eerder deel toch nog te bestaan! _O- _O_
Waarom zijn vrouwen en mannen die vrij zijn in hun seksualiteit nou weer hoeren? Vermoeiend..
Sarcasme. Herken het.
pi_189585903
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom zijn vrouwen en mannen die vrij zijn in hun seksualiteit nou weer hoeren? Vermoeiend..
Die kunnen sterke, onafhankelijke vrouwen niet handelen. Tast hun mannelijkheid ergo ego aan.
pi_189585951
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom zijn vrouwen en mannen die vrij zijn in hun seksualiteit nou weer hoeren? Vermoeiend..
Snap dat je het vermoeiend vindt maar vrouwen die seks hebben worden aan alle kanten op neer gekeken helaasch, misschien nog wel meer door vrouwen zelf dan door mannen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189585964
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom zijn deze specifieke vrouwen en mannen die vrij zijn in hun seksualiteit nou weer hoeren?
Nou omdat die vrijgezelle mannen voor die seks een flinke duit moeten betalen aan een etablissement bijvoorbeeld en zij dus effectief betaalde seks hebben met die vrouwen/hoeren. _O-
pi_189586110
Ben ik de enige die het nogal :O vindt dat het al 5 pagina's gaat over het onvermogen van 1 iemand om een FWB te scoren?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189586177
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:33 schreef LuNaTiC het volgende:
Ben ik de enige die het nogal :O vindt dat het al 5 pagina's gaat over het onvermogen van 1 iemand om een FWB te scoren?
Je kunt ook zelf iets positiefs inbrengen.

Denk dat ik dinsdag avond wat heb op de planning nu :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189586218
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nou omdat die vrijgezelle mannen voor die seks een flinke duit moeten betalen aan een etablissement bijvoorbeeld en zij dus effectief betaalde seks hebben met die vrouwen/hoeren. _O-
Je betaalt voor de club, het eten, drinken en het personeel dat er werkt, niet voor de mensen die er heen gaan. Vrouwen en stellen betalen namelijk ook gewoon entree.
Sarcasme. Herken het.
pi_189586250
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je betaalt voor de club, het eten, drinken en het personeel dat er werkt, niet voor de mensen die er heen gaan. Vrouwen en stellen betalen namelijk ook gewoon entree.
Niet significant minder?
pi_189586281
Ik wil OT trouwens even opmerken dat ik enorm verbaasd ben door Happn. Ik had een hekel aan de app, hele tijd niet gebruikt, maar paar dagen terug weer eens nieuwsgierig geworden en er zitten echt veel leuke mannen tussen. Ben ineens happy met Happn, ondanks de minpunten dat je je eigen profiel niet kunt deleten en matches/likes ook niet... dat is wel irritant.
Sarcasme. Herken het.
pi_189586289
Ik zou dit opzicht wel willen meemaken maar met een back up, dat ik gewoon gezellig aan de bar kan zitten en niet awkward alleen ben ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189586316
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 18:07 schreef Bouwjaar1973 het volgende:

[..]

(Oeps da’s wel fout hè, mezelf quoten)
Ik ben wel zoekende naar foute dingen, getrouwde vrouwen ofzo die eens anders willen, net als ik. Wellicht gewoon fantasie of misschien wel meer. Ik ben nog wat aan het rondkijken:D
Mmm, ik denk dat je die doelgroep niet echt tegen gaat komen op een site als RP. Maar goed, ik heb daar niet op gezocht, misschien zijn ze er wel.
pi_189586327
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:39 schreef ludovico het volgende:
Ik zou dit opzicht wel willen meemaken maar met een back up, dat ik gewoon gezellig aan de bar kan zitten en niet awkward alleen ben ofzo.
Awkward alleen is de beste manier van zijn. _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:38 schreef Spirit82 het volgende:
dat je je eigen profiel niet kunt deleten
Dat is een flink nadeel en lijkt me ook in strijd met europese privacy wetgeving. :D
pi_189586412
quote:
6s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dat is een flink nadeel en lijkt me ook in strijd met europese privacy wetgeving. :D
Ha, nu lijk je op een ex van me :@ Maar je kunt je profiel wel onzichtbaar maken, dus dat zal ook wel enigszins tellen. En een mailtje naar de helpdesk met verzoek om te deleten kan natuurlijk ook altijd, dan moeten ze wel.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 19:45:12 #80
545 dop
:copyright: dop
pi_189586462
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gewoon, normale mensen. Vanalles wat. Je hebt ook avonden voor jonger publiek. Schijnt zoiets als een club te zijn, maar dan in lingerie met kamertjes. Eten en drinken is ingesloten bij de entree. Vriendin van me gaat regelmatig, hence I know.
dat hoef je er niet bij te vertellen. Wij denken toch wel jajaaaaa!? :D
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189586493
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:45 schreef dop het volgende:

[..]

dat hoef je er niet bij te vertellen. Wij denken toch wel jajaaaaa!? :D
Je hebt gelijk! Maar ik dacht de vragen voor te zijn. :@ Hoewel Ik natuurlijk helemaal niks te verantwoorden heb :@
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 19:47:56 #82
545 dop
:copyright: dop
pi_189586530
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zou over te halen zijn denk ik maar zoiets ga ik niet alleen avonturieren, hoe oud is die vriendin van je? :7
zou ik inderdaad niet alleen doen parenclubs zijn soms wel wat streng voor single mannen.
Ze moeten wel een beetje op de man vrouw verhouding letten.
(Weet ik ook allemaal van een vriend 😘)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 23 oktober 2019 @ 19:49:57 #83
545 dop
:copyright: dop
pi_189586586
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk! Maar ik dacht de vragen voor te zijn. :@ Hoewel Ik natuurlijk helemaal niks te verantwoorden heb :@
Precies, je Bent okay.
Kon het niet laten :)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189586709
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk! Maar ik dacht de vragen voor te zijn. :@ Hoewel Ik natuurlijk helemaal niks te verantwoorden heb :@
_O-
Ik vind het feministisch / stoer van je :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189586850
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O-
Ik vind het feministisch / stoer van je :)
Ik ook. Vrijwilligerswerk in een sekstent, het lokkertje/de attractie zijn en voor dat voorrecht zelf nog betalen ook. Heeft die uitbater goed voor elkaar en allemaal legaal ook nog eens, kennelijk. _O-
pi_189586866
Allright, tindervrouw die ik had weggejaagd, heb ik blijkbaar maar semi weggejaagd, geeft aan dat ze wat kortaf doet omdat ze gewoon niet zoveel zin heeft in daten. Voor iemand die ze nooit gezien heeft en een beetje op haar uitviel vind ik dat het wel heel netjes van haar is dat ze die uitleg heeft gegeven.

Anyhow, kans is 95% dat ik dinsdag een date heb (met een andere dame dan) *)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189586982
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O-
Ik vind het feministisch / stoer van je :)
Eh thanks, maar ik ben er dus oprecht nooit geweest.

Bedankt he Dop 🤨
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 20:26:19 #88
487898 Bouwjaar1973
... en vol met energie ;)
pi_189587537
quote:
4s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ohhh,

Zijn die echt dan? Heb altijd de indruk dat die zo nep als de neten zijn.
Alsof secondlove ofzo echt is, maar geloof opzicht wel dat het mensen aanttrekt die niks serieus willen.
Maar heb je dan niet een 99/1 man vrouw ratio?
Pcies dat idee heb ik dus ook en daarom wil ik geen sponsor worden van zulks 🤔
Zeeuws-Vlaanderen
  woensdag 23 oktober 2019 @ 20:35:14 #89
487898 Bouwjaar1973
... en vol met energie ;)
pi_189587792
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:39 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Mmm, ik denk dat je die doelgroep niet echt tegen gaat komen op een site als RP. Maar goed, ik heb daar niet op gezocht, misschien zijn ze er wel.
Thx
Zeeuws-Vlaanderen
pi_189587897
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:26 schreef Bouwjaar1973 het volgende:

[..]

Pcies dat idee heb ik dus ook en daarom wil ik geen sponsor worden van zulks 🤔
Nee dan helemaal, als ze nog geld gaan vragen ook is het helemaal een dikke scam. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189588190
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:19 schreef Spirit82 het volgende:
80¤ avondje parenclub voor een alleenstaande man. Succes 👍
Gratis met een vrouwelijke fwb. _O_
pi_189588432
Lekker smallminded folks... damned.
pi_189588486
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 13:13 schreef Bouwjaar1973 het volgende:
om maar eens lekker met de deur in huis te vallen:
Ik vind het wel erg opmerkelijk dat de meeste sites beperkingen opleggen om te chatten/contact te leggen tenzij je betaald. Terwijl er tegenwoordig zoveel andere mogelijkheden zijn om geld te verdienen, kijk naar hier, beetje reclame etc. en eventueel vrijwillig betalen als je wilt.

Ik dacht dat dat wel makkelijker zou zijn. Maar ja, ligt aan mij zeker, zeeuwse krent?
Mensen willen dusdanig graag van hun geld af dat die sites wel gek zouden zijn om daar geen gebruik van te maken.

Kijk alleen al naar iets simpels als een boost bij Tinder. Eerst kocht je er 10 voor zo'n 22,-. Nu betaal je daar al ruim boven de 40,- voor. Dat zullen ze waarschijnlijk hebben gedaan omdat het aantal plaatsen beperkt is.

Oftewel de online datingmarkt is iets geworden waarbij (vooral mannen) tegen elkaar op moeten bieden om uberhaupt enige exposure te krijgen.

De mannen die niet betalen moeten ofwel op een andere manier waarde toevoegen, door bijv. leuke chats te hebben waardoor vrouwen de app leuker vinden.

Zo niet dan krijgen ze af en toe een kleine reward toegeworpen om ze toch lid te laten blijven. Want wie weet gaan ze ooit wel betalen.
pi_189588549
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Lekker smallminded folks... damned.
Zou je denken?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189588748
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zou je denken?
Lees alle posts over parenclubs en hoeren... duidelijk verhaal lijkt me.

Not to mention dat als een man naar zoiets gaat dat het sneu is want hij moet betalen en de vrouwen zijn gewoon hoeren.

I rest my case.
pi_189588886
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Lees alle posts over parenclubs en hoeren... duidelijk verhaal lijkt me.

Not to mention dat als een man naar zoiets gaat dat het sneu is want hij moet betalen en de vrouwen zijn gewoon hoeren.

I rest my case.
Hoezo smallminded? Als jij met een aantal bekenden of nieuwe introducees bij iemand thuis (of in een gezamenlijk gehuurde hotelkamer) samenkomt om plezier te beleven aan elkaar dan zal ik jullie echt niet uitmaken voor hoeren of hoerenlopers, dat zou absurd zijn.

Een commerciele sekstent is gewoon een ander verhaal, als dat je niet aanstaat tja, dan moet je misschien maar niet gratis de hoer spelen in zo'n onderneming.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:23:05 #97
545 dop
:copyright: dop
pi_189588950
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Hoezo smallminded? Als jij met een aantal bekenden of nieuwe introducees bij iemand thuis samenkomt om plezier te beleven aan elkaar dan zal ik jullie echt niet uitmaken voor hoeren of hoerenlopers, dat zou absurd zijn.

Een commerciele sekstent is gewoon een ander verhaal, als dat je niet aanstaat tja, dan moet je misschien maar niet gratis de hoer spelen in zo'n onderneming.
op die fiets is iedereen die een horeca gelegenheid bezoekt een hoer.
Blijf maar lekker op je zolderkamertje.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189588961
quote:
13s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:23 schreef dop het volgende:

[..]

op die fiets is iedereen die een horeca gelegenheid bezoekt een hoer.
Blijf maar lekker op je zolderkamertje.
Er wordt daar geen flinke surplus gerekend vanwege de seks? Het zijn normale horeca prijzen?
pi_189588992
Hey als er nonprofit 'paren'/seksclubs of verenigingen bestaan heb ik niets gezegd hè, dan baseer ik mij op onjuiste aannames. ^O^
pi_189589031
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 19:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ben ineens happy met Happn, ondanks de minpunten dat je je eigen profiel niet kunt deleten
Dat is (denk ik) onjuist:
- Open de app.
- Klik op 'Mijn account'.
- Klik op 'App instellingen'.
- Klik op 'Mijn gegevens'.
- Klik op 'Mijn account verwijderen'.

quote:
en matches/likes ook niet... dat is wel irritant.
Ik heb maar één match gehad. Toen die geunmatcht was, was die weg.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:33:25 #101
545 dop
:copyright: dop
pi_189589140
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Hey als er nonprofit 'paren'/seksclubs of verenigingen bestaan heb ik niets gezegd hè, dan baseer ik mij op onjuiste aannames. ^O^
nvsh zijn er al heel lang
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_189589312
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 21:27 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Dat is (denk ik) onjuist:
- Open de app.
- Klik op 'Mijn account'.
- Klik op 'App instellingen'.
- Klik op 'Mijn gegevens'.
- Klik op 'Mijn account verwijderen'.
[..]

Ik heb maar één match gehad. Toen die geunmatcht was, was die weg.
Ooh!! Thanks! :)
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 22:39:23 #103
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_189590408
Wat hebben veel van die meiden toch met zo'n selfie van schuin bovenaf waarbij het vrij duidelijk is dat het om borsten/inkijk gaat. Of van die foto's in bikini of soms zelfs in lingerie. Allemaal leuk om te zien natuurlijk maar hebben mensen tegenwoordig echt geen eigenwaarde meer?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_189590677
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:39 schreef PzKpfw het volgende:
Wat hebben veel van die meiden toch met zo'n selfie van schuin bovenaf waarbij het vrij duidelijk is dat het om borsten/inkijk gaat. Of van die foto's in bikini of soms zelfs in lingerie. Allemaal leuk om te zien natuurlijk maar hebben mensen tegenwoordig echt geen eigenwaarde meer?
Ga op een christelijke datingsite. Wordt je op je wenken bediend met dames met zedige lange rokken, wonend in Garderen ofzo...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 22:58:20 #105
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_189590727
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ga op een christelijke datingsite. Wordt je op je wenken bediend met dames met zedige lange rokken, wonend in Garderen ofzo...
Och ja, tuurlijk laten we het gelijk op het andere uiterste gooien. :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_189590757
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ga op een christelijke datingsite. Wordt je op je wenken bediend met dames met zedige lange rokken, wonend in Garderen ofzo...
Mja want die misdragen zich nooit.. _O-
  woensdag 23 oktober 2019 @ 23:19:46 #107
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_189591081
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 23:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Probeert een deel ervan niet gewoon overgewicht te verbloemen?
Dat zou goed mogelijk zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_189591106
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 23:19 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Dat zou goed mogelijk zijn.
Sowieso op je hoede zijn bij alleen maar hoofd foto's.
pi_189592257
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 22:58 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Och ja, tuurlijk laten we het gelijk op het andere uiterste gooien. :')
Pfff, daar zul je geen inkijk foto's zien, weer niet goed :(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189628297
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:46 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik denk juist dat ze dat soort berichten zat is.
Hmm er zit een wezenlijk verschil tussen heel de dag appen en eind van de dag even een appje sturen hoe de dag was.
Daarna natuurlijk geen 6 uur doorappen maar gewoon daarna weer wat gaan doen.

Ik heb iemand die me elke ochtend appt: fijne dag vandaag.
En dat stoort niet. We praten even over wat we doen.. doordeweeks is dat altijd snel klaar want werk. In het weekend wat langer.

En iemand die elke dag appt: zo zit je weer met je benen omhoog op de bank?
Wat me mateloos irriteert omdat het suggereert dat ik dat kennelijk elke dag doe :)

Het is de toon en de muziek van wat je stuurt.
pi_189628320
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 12:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja. Heb al allemaal plannetjes gemaakt.
Zoals? :)
pi_189628418
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dit is we wat er bedoeld wordt met “zorg dat je leven leuk is en een partner een prettige aanvulling”. Als je een leuk leven hebt en met dingen bezig bent, heb je niet eens tijd om de hele tijd te appen. Als je daar wel (te) veel tijd voor hebt, kan de ander al snel het gevoel krijgen dat je alleen met haar bezig bent.
Exact.
pi_189628745
kutwijve

als je buitenlandse naam hebt word je gelijk unmatched

rasiste

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2019 13:38:34 ]
pi_189628765
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 13:38 schreef Dimachaerus het volgende:
kutwijve

als je buitenlandse naam hebt word je gelijk unmatched

rasiste
:D

Komt goed Mo.
pi_189629354
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 11:40 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat zou je écht moeten aanleren. Soms is een paar dagen geen contact echt geen probleem. Vaak is het zelfs beter om paar dagen geen contact te hebben en met je eigen ding bezig te zijn (studie of werk of hobby). Geef haar niet het gevoel dat je 'all over the place bent'.

App tot het minimum en blijf jezelf ontwikkelen op persoonlijk vlak.

Maar het kan ook doorslaan naar de andere kant. Als jij helemaal niets meer zegt, dan kan ze denken dat je geen interesse hebt. Maar als je haar op date hebt gevraagd en ze zegt daar 'ja' op en heeft daar zin in en je praat dan een paar dagen niet, dan is dat niet erg. Ze weet dat jij interesse toont door haar op date te vragen. Dat is voor haar echt wel genoeg signaal dat je iets in haar ziet.

Dus rustig aan en app niet teveel.
Date 4 staat al gepland. Sinds zij dit aangaf heb ik niet meer geappt.

(Maar voel me er wel ontzettend kut over haha.)

[ Bericht % gewijzigd door CoolGuy op 27-10-2019 02:02:27 ]
pi_189629613
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 14:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja hebben we. En negatieve gevoelens hebben inderdaad geen zin.

Maarja, ik ben gewoon iemand die erg gefocust is. Dat geldt voor alle onderwerpen maar dit is iets wat ik op dit punt van mijn leven echt heel belangrijk vind.

Ik ken de tips van "zorg eerst dat je als single happy bent" maar ik heb gewoon een prima sociaal leven. Dat is allemaal het punt niet. Wil gewoon erg graag een relatie.
Snap ik, wil ik ook graag. Maar dat gaat niet als je telkens maar bezig bent met appen en dat soort ongein.

[ Bericht % gewijzigd door CoolGuy op 27-10-2019 02:02:30 ]
pi_189629835
Weet je al zo zeker na 3 dates dat je met haar een relatie zou willen?

Tast lekker af. Investeer verder je tijd in het leuke leven dat je al hebt. De rest is mooi meegenomen.
pi_189629988
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 15:38 schreef -Straw- het volgende:
Weet je al zo zeker na 3 dates dat je met haar een relatie zou willen?

Tast lekker af. Investeer verder je tijd in het leuke leven dat je al hebt. De rest is mooi meegenomen.
Hij wil gewoon graag EEN relatie hebben.
pi_189630893
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 15:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Is dat een cynische reactie? Ik wil graag een relatie, maar ook graag een relatie met haar.
Ja en nee :)

Je wil sowieso graag EEN relatie.
En ik denk dat je haar daar heel geschikt voor vind :)
pi_189639829
Match met iemand die mij vaag bekend voorkwam... Bleek ik dus al met haar gedate te hebben paar jaar geleden. Toen allebei op andere punten in ons leven, nu compleet anders dus wel grappig. En ze zag er al goed uit en nu eigenlijk nog beter. Helaas ging ze toen terug naar haar ex, is ze nu klaar mee. Dus we zaten net al snel op het oude niveau terug omdat je kan terugdenken aan toen... zegt ze ineens heb je morgen plannen... Ik denken: oh lekker snel. Maar ze had zelf al andere plannen... :') al gok ik dat het niet lang gaat duren voordat we elkaar weer zien. Geen idee wat er uit komt, kan ook de friendzone worden, was toen overigens bij één date gebleven omdat ze nog gevoelens had voor d'r ex. Heel soms kom ik in de stad ook nog weleens bekende koppies tegen... In al die jaren best veel gesprekken en dates gehad met verschillende dames.
pi_189642245
Grappig wel... ben benieuwd:)
pi_189649970
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Match met iemand die mij vaag bekend voorkwam... Bleek ik dus al met haar gedate te hebben paar jaar geleden. Toen allebei op andere punten in ons leven, nu compleet anders dus wel grappig. En ze zag er al goed uit en nu eigenlijk nog beter. Helaas ging ze toen terug naar haar ex, is ze nu klaar mee. Dus we zaten net al snel op het oude niveau terug omdat je kan terugdenken aan toen... zegt ze ineens heb je morgen plannen... Ik denken: oh lekker snel. Maar ze had zelf al andere plannen... :') al gok ik dat het niet lang gaat duren voordat we elkaar weer zien. Geen idee wat er uit komt, kan ook de friendzone worden, was toen overigens bij één date gebleven omdat ze nog gevoelens had voor d'r ex. Heel soms kom ik in de stad ook nog weleens bekende koppies tegen... In al die jaren best veel gesprekken en dates gehad met verschillende dames.
Waarom zijn er niet zo veel van je dates blijven hangen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 oktober 2019 @ 17:09:36 #123
487898 Bouwjaar1973
... en vol met energie ;)
pi_189650729
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Match met iemand die mij vaag bekend voorkwam... Bleek ik dus al met haar gedate te hebben paar jaar geleden. Toen allebei op andere punten in ons leven, nu compleet anders dus wel grappig. En ze zag er al goed uit en nu eigenlijk nog beter. Helaas ging ze toen terug naar haar ex, is ze nu klaar mee. Dus we zaten net al snel op het oude niveau terug omdat je kan terugdenken aan toen... zegt ze ineens heb je morgen plannen... Ik denken: oh lekker snel. Maar ze had zelf al andere plannen... :') al gok ik dat het niet lang gaat duren voordat we elkaar weer zien. Geen idee wat er uit komt ...
Klinkt goed...
Zeeuws-Vlaanderen
pi_189655499
Verwijderd van whatsapp en Tinder toen ik naar haar agenda vroeg.
Dusseh, wat ging er fout dames en heren?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 oktober 2019 @ 20:34:35 #125
318507 Jester65
Stay frosty
pi_189655683
De dame van de 95%?
pi_189655751
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 20:34 schreef Jester65 het volgende:
De dame van de 95%?
Nee die heb ik net een berichtje gestuurd over welk tijdstip dinsdag date.
Wat doet dat er toe? Niet van toepassing op mijn vraag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 oktober 2019 @ 20:41:09 #127
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189655880
Een andere kerel heeft je gepasseerd
pi_189655971
Naja goed, ik denk zelf dat het er aan ligt dat er niet soepel een "date" van de vloer kwam.
En dat ze afknapt op het gestruggle.

Ook weer meer moeite van mijn kant dan van haar kant.
Dus in welke mate moet dat verdeelt zijn?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 oktober 2019 @ 20:58:50 #129
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189656554
quote:
4s.gif Op zondag 27 oktober 2019 20:28 schreef ludovico het volgende:
Verwijderd van whatsapp en Tinder toen ik naar haar agenda vroeg.
Dusseh, wat ging er fout dames en heren?
Te opdringerig waarschijnlijk. Je komt op korte termijn te dichtbij.

Daar houden vrouwen over het algemeen niet zo van. Er is een verschil tussen zelfvertrouwen tonen, daadkracht tonen en iemand pushen/voor het blok zetten.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 27 oktober 2019 @ 21:07:33 #130
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189656843
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 20:43 schreef ludovico het volgende:
Naja goed, ik denk zelf dat het er aan ligt dat er niet soepel een "date" van de vloer kwam.
En dat ze afknapt op het gestruggle.

Ook weer meer moeite van mijn kant dan van haar kant.
Dus in welke mate moet dat verdeelt zijn?
Gewoon niet voldoende interesse. Als vrouwen graag met je op date willen dat is het zo geregeld. Als ze moeilijk lopen te doen willen ze gewoon niet. Dus ik denk niet dat je iets fout hebt gedaan in dat gedeelte.
pi_189657860
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 20:58 schreef M1stral het volgende:

[..]

Te opdringerig waarschijnlijk. Je komt op korte termijn te dichtbij.

Daar houden vrouwen over het algemeen niet zo van. Er is een verschil tussen zelfvertrouwen tonen, daadkracht tonen en iemand pushen/voor het blok zetten.
Zo zie ik het niet in ieder geval, meer als een "teveel struggle"

Anyhow, tekenend de manier waarop - niks laten horen - en ik vind het eigenlijk ook wel een beetje tekenend hoe makkelijk er ergens op wordt afgeknapt zogezegd. Ik begrijp het gedrag van de vrouw niet niet op dat punt.

Nouja ik kan het wel begrijpen, als het puur vanuit emotie wordt geredeneerd dan wordt die struggle misschien als opdringerig ervaren.

Emotionele wezens die vrouwen.

[ Bericht 3% gewijzigd door ludovico op 27-10-2019 21:41:24 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189658096
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Gewoon niet voldoende interesse. Als vrouwen graag met je op date willen dat is het zo geregeld. Als ze moeilijk lopen te doen willen ze gewoon niet. Dus ik denk niet dat je iets fout hebt gedaan in dat gedeelte.
Ik vind sowieso niet dat ik iets fout doe, ik constateer alleen dat de kans dat ik haar op date had kunnen nemen met ander gedrag zeker wel aanwezig was.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 oktober 2019 @ 21:45:47 #133
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189658225
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind sowieso niet dat ik iets fout doe, ik constateer alleen dat de kans dat ik haar op date had kunnen nemen met ander gedrag zeker wel aanwezig was.
Ander gedrag van jouw kant? Hoe is het precies gegaan dan?

Over het algemeen is mijn ervaring dat een vrouw die graag wil daten gewoon meegaand en vlotjes is..
pi_189658307
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ander gedrag van jouw kant? Hoe is het precies gegaan dan?

Over het algemeen is mijn ervaring dat een vrouw die graag wil daten gewoon meegaand en vlotjes is..
Gaat expliciet over Tinder nu hè?
Misschien ben ik niet concreet genoeg, gewoon een datum prikken i.p.v. dingen eromheen vragen als "wanneer heb je tijd". Naja goed, het is een beetje fijnmazig vind ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189658521
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gaat expliciet over Tinder nu hè?
Misschien ben ik niet concreet genoeg, gewoon een datum prikken i.p.v. dingen eromheen vragen als "wanneer heb je tijd". Naja goed, het is een beetje fijnmazig vind ik.
En wat bij de ene vrouw werkt.. werkt bij de andere niet.
  zondag 27 oktober 2019 @ 21:58:08 #136
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189658661
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gaat expliciet over Tinder nu hè?
Misschien ben ik niet concreet genoeg, gewoon een datum prikken i.p.v. dingen eromheen vragen als "wanneer heb je tijd". Naja goed, het is een beetje fijnmazig vind ik.
Volgens mij maken dat soort futiliteiten weinig uit. Ze is naar aanleiding van je eerdere contact enthousiast of ze is het niet. Als ze enthousiast is maakt het ze je gemakkelijk en werkt ze constructief mee aan het plannen. Wil ze eigenlijk niet en is ze te laf dat te melden dan gaat ze moeilijk lopen doen in de hoop dat je afhaakt.

Ik denk niet dat een normale dame denkt van: "Oh wat leuk. Die leuke kerel wil met me op date! Wat!! Hij vraagt mij wanneer ik kan in plaats van data te poneren!!! Weg ermee!!!"
pi_189658674
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En wat bij de ene vrouw werkt.. werkt bij de andere niet.
Ach das allemaal prima verder, maar het voelt allemaal zo.... Alsof je tot de eerste date maar een millimeter over de streep hoeft te lopen en het is klaar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189658697
quote:
3s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ach das allemaal prima verder, maar het voelt allemaal zo.... Alsof je tot de eerste date maar een millimeter over de streep hoeft te lopen en het is klaar.
Herkenbaar gevoel ja.

Redelijk gevolg ook van datingsites en dus overmatig aanbod denk ik
pi_189658700
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Volgens mij maken dat soort futiliteiten weinig uit. Ze is naar aanleiding van je eerdere contact enthousiast of ze is het niet. Als ze enthousiast is maakt het ze je gemakkelijk en werkt ze constructief mee aan het plannen. Wil ze eigenlijk niet en is ze te laf dat te melden dan gaat ze moeilijk lopen doen in de hoop dat je afhaakt.

Ik denk niet dat een normale dame denkt van: "Oh wat leuk. Die leuke kerel wil met me op date! Wat!! Hij vraagt mij wanneer ik kan in plaats van data te poneren!!! Weg ermee!!!"
Weinig normale dames op de wereld, maar ik heb het vermoeden dat dat misschien wel weg trekt na die rare balts.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:01:11 #140
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189658767
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Volgens mij maken dat soort futiliteiten weinig uit. Ze is naar aanleiding van je eerdere contact enthousiast of ze is het niet. Als ze enthousiast is maakt het ze je gemakkelijk en werkt ze constructief mee aan het plannen. Wil ze eigenlijk niet en is ze te laf dat te melden dan gaat ze moeilijk lopen doen in de hoop dat je afhaakt.

Ik denk niet dat een normale dame denkt van: "Oh wat leuk. Die leuke kerel wil met me op date! Wat!! Hij vraagt mij wanneer ik kan in plaats van data te poneren!!! Weg ermee!!!"
Ergens vind ik het dan wel wat raar te matchen op een app en vervolgens nog telefoonnummers uit te wisselen, als je snapt welke kant ik op wil.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:01:52 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189658792
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Herkenbaar gevoel ja.

Redelijk gevolg ook van datingsites en dus overmatig aanbod denk ik
Maar jij denkt niet dat een dame die moeilijk gaat lopen doen over het regelen van een date eigenlijk gewoon helemaal nooit zin had?
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 22:03:55 #142
5428 crew  miss_sly
pi_189658850
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zo zie ik het niet in ieder geval, meer als een "teveel struggle"

Anyhow, tekenend de manier waarop - niks laten horen - en ik vind het eigenlijk ook wel een beetje tekenend hoe makkelijk er ergens op wordt afgeknapt zogezegd. Ik begrijp het gedrag van de vrouw niet niet op dat punt.

Nouja ik kan het wel begrijpen, als het puur vanuit emotie wordt geredeneerd dan wordt die struggle misschien als opdringerig ervaren.

Emotionele wezens die vrouwen.
Wat voor struggle dan? Wat bedoel je daar precies mee?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189658987
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat voor struggle dan? Wat bedoel je daar precies mee?
Dat het niet gewoon "hey kan je woensdag 8 uur bij die tent daar en daar? Top!" is maar dat een datum zoeken lastig is want: zij wilt in Delft, wilt niet doordeweeks want druk rooster zogezegd.... Naja goed.

Gewoon moeizaam.

Laatste app gedrag was meer proberen een date te plannen dan echt interessant gesprek.
Denk dat het ook uit verhouding was qua moeite doen om een gesprek te beginnen.

Maar ben eigenlijk gewend dat vrouwen dat van je verwachten ofzo. Maar misschien geef ik niet genoeg tijd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189659035
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar jij denkt niet dat een dame die moeilijk gaat lopen doen over het regelen van een date eigenlijk gewoon helemaal nooit zin had?
Nou ik ben een dame...
en kan zeggen dat ik best weleens geen zin had in een date... nadat ik die eerder wel had.
En ligt ook niet altijd aan de andere persoon.. soms ligt het gewoon aan mijn humeur of aan het feit dat ik het nogal druk had...

Maar blijft een feit.. al die datingsites... het is veel te vluchtig. Als iemand even niet gezellig is vangt iemand anders die aandacht... en omdat je de ander toch niet kent... zie je ook niet of diegene teleurgesteld is of niet dus schuldgevoel dat je iemand “vergeet” is er ook niet.
pi_189659124
Maareh, ik ben ondertussen weer bij 30 vrouwen beland op het tinderkerkhof van matches geloof ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:17:34 #146
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189659219
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat het niet gewoon "hey kan je woensdag 8 uur bij die tent daar en daar? Top!" is maar dat een datum zoeken lastig is want: zij wilt in Delft, wilt niet doordeweeks want druk rooster zogezegd.... Naja goed.

Gewoon moeizaam.

Laatste app gedrag was meer proberen een date te plannen dan echt interessant gesprek.
Denk dat het ook uit verhouding was qua moeite doen om een gesprek te beginnen.

Maar ben eigenlijk gewend dat vrouwen dat van je verwachten ofzo. Maar misschien geef ik niet genoeg tijd.
Je was zo te horen aan een dood paard aan het trekken.
pi_189659284
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je was zo te horen aan een dood paard aan het trekken.
Weetje wat ik denk? Allemaal leuk en aardig, jouw analyse, en ik geef ook toe dat je waarschijnlijk gelijk hebt in 90% van de gevallen.
Alleen met een optimistische kijk zul je af en toe nog kunnen scoren bij die 10%.

Heb een dikke meid gematched, ze zegt dat ze 1400 matches heeft op Tinder.
Ik kan haast niet geloven dat de man/vrouw verhouding 50/50 is op Tinder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189659323
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Weetje wat ik denk? Allemaal leuk en aardig, jouw analyse, en ik geef ook toe dat je waarschijnlijk gelijk hebt in 90% van de gevallen.
Alleen met een optimistische kijk zul je af en toe nog kunnen scoren bij die 10%.

Heb een dikke meid gematched, ze zegt dat ze 1400 matches heeft op Tinder.
Ik kan haast niet geloven dat de man/vrouw verhouding 50/50 is op Tinder.
Dat soort cijfers zeggen niet zoveel. MIsschien heeft ze al jaren tinder en wist ze geen matches en swiped ze zelf ook alles naar rechts om te kunnen zeggen kijk eens hoeveel matches ik heb *)
pi_189659331
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:01 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ergens vind ik het dan wel wat raar te matchen op een app en vervolgens nog telefoonnummers uit te wisselen, als je snapt welke kant ik op wil.
Het laat een stukje vertrouwen zien. Als een dame haar telefoonnummer geeft, heb je toch toegang tot iets wat niet iedereen zomaar krijgt.

Zo zie ik het in ieder geval. Maar ik snap je punt wel.
pi_189659363
k zie nummers uitwisselen als net iets persoonlijker.
pi_189659375
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:22 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Dat soort cijfers zeggen niet zoveel. MIsschien heeft ze al jaren tinder en wist ze geen matches en swiped ze zelf ook alles naar rechts om te kunnen zeggen kijk eens hoeveel matches ik heb *)
Okay ik ken een matige man die heeft inderdaad hetzelfde een beetje, maar wel aardige foto's 1400 matches ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189659416
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:22 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het laat een stukje vertrouwen zien. Als een dame haar telefoonnummer geeft, heb je toch toegang tot iets wat niet iedereen zomaar krijgt.

Zo zie ik het in ieder geval. Maar ik snap je punt wel.
Ik geef idd enkel mn telefoonnummer als ik denk dat iemand redelijk normaal is en er enige potentie is ja.

Kik als backup oplossing :)
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 22:26:08 #153
5428 crew  miss_sly
pi_189659422
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat het niet gewoon "hey kan je woensdag 8 uur bij die tent daar en daar? Top!" is maar dat een datum zoeken lastig is want: zij wilt in Delft, wilt niet doordeweeks want druk rooster zogezegd.... Naja goed.

Gewoon moeizaam.

Laatste app gedrag was meer proberen een date te plannen dan echt interessant gesprek.
Denk dat het ook uit verhouding was qua moeite doen om een gesprek te beginnen.

Maar ben eigenlijk gewend dat vrouwen dat van je verwachten ofzo. Maar misschien geef ik niet genoeg tijd.
Jij vindt het een struggle als iemand een aantal zaken heeft waar ze rekening mee wil houden met een date plannen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189659435
Je hebt niks aan matches als je er geen dates uit haalt.

10 matches waar je 10 dates uithaalt is nog altijd meer dan 50 matches, waar je geen date uithaalt.
pi_189659461
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:27 schreef Solid-Snake het volgende:
Je hebt niks aan matches als je er geen dates uit haalt.

10 matches waar je 10 dates uithaalt is nog altijd meer dan 50 matches, waar je geen date uithaalt.
:Y
pi_189659481
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij vindt het een struggle als iemand een aantal zaken heeft waar ze rekening mee wil houden met een date plannen?
Dat staat er niet.
Wil je dat ik het probeer uit te leggen? Wil jij dan je best doen om te begrijpen wat ik bedoel? Anders laat ik de moeite liever zitten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189659489
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:27 schreef Solid-Snake het volgende:
Je hebt niks aan matches als je er geen dates uit haalt.

10 matches waar je 10 dates uithaalt is nog altijd meer dan 50 matches, waar je geen date uithaalt.
Sowieso.. als je na 1400 matches nog steeds vrijgezel bent..... :+
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:34:53 #158
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189659585
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:22 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het laat een stukje vertrouwen zien. Als een dame haar telefoonnummer geeft, heb je toch toegang tot iets wat niet iedereen zomaar krijgt.

Zo zie ik het in ieder geval. Maar ik snap je punt wel.
Tja. Ik snap in ieder geval niet waar het bij ludovico mis moet gaan. En ik snap zelf niet heel goed waarom je nummers uitwisseld als je geen potentie ziet. Lijkt mij dat daar wel enige conversatie aan vooraf gaat of je treft een vrouw die gewoon met haar telefoonnummer strooit, wat op zich ook al een boodschap kan afgeven.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189659601
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:27 schreef Solid-Snake het volgende:
Je hebt niks aan matches als je er geen dates uit haalt.

10 matches waar je 10 dates uithaalt is nog altijd meer dan 50 matches, waar je geen date uithaalt.
Is niet helemaal waar. En dan moet je wel uit die 10 matches 10 dates proberen te krijgen. Is dat realistisch? Dat ligt aan de persoon. Maar de kans is klein dat je uit die 10 matches 10 dates haalt. Haal je daar 5 dates uit, dan vind ik dat al veel

Met 500 matches heb je meer kans op een date dan als je maar 10 matches hebt. Dus nog steeds liever 500 matches dan 10.
pi_189659637
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:34 schreef M1stral het volgende:

[..]

Tja. Ik snap in ieder geval niet waar het bij ludovico mis moet gaan. En ik snap zelf niet heel goed waarom je nummers uitwisseld als je geen potentie ziet. Lijkt mij dat daar wel enige conversatie aan vooraf gaat of je treft een vrouw die gewoon met haar telefoonnummer strooit, wat op zich ook al een boodschap kan afgeven.
Volgens mij moet je veel meer uit emotie redeneren vanuit de vrouw.
Ik bouw een goede vibe op, vraag haar nummer, krijg haar nummer, ik chat nog wat door op de app, best gezellig, momentum vervaagd. Probeer een date te regelen, zij kan niet, probeer nog wat, kan niet, gaat weer x dagen overheen maybe, ik vraag dan naar haar agenda, en dan is ze er klaar mee.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:37:22 #161
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189659642
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:35 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Is niet helemaal waar. En dan moet je wel uit die 10 matches 10 dates proberen te krijgen. Is dat realistisch? Dat ligt aan de persoon. Maar de kans is klein dat je uit die 10 matches 10 dates haalt. Haal je daar 5 dates uit, dan vind ik dat al veel

Met 500 matches heb je meer kans op een date dan als je maar 10 matches hebt. Dus nog steeds liever 500 matches dan 10.
Kwaliteit boven kwantiteit maat.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189659658
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:37 schreef M1stral het volgende:

[..]

Kwaliteit boven kwantiteit maat.
Kans op kwaliteit is hoger bij meer matches toch, wat een genot zou het moeten zijn dat je alleen maar "hey" hoeft te sturen dat de ander moeite gaat doen om een gesprek met je te beginnen.

Verhoudingen zijn scheef, dat spelletje daar speel je mee op Tinder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189659677
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:37 schreef M1stral het volgende:

[..]

Kwaliteit boven kwantiteit maat.
Maat, leuk en aardig. Maar wees eens realistisch.

Hoeveel kans heb je nou om uit 10 matches 10 dates te scoren? Relatief klein.

Hoeveel kans heb je nou om uit 500 matches 10 dates te scoren? Relatief hoog. Dus doe mij maar gewoon 500 matches.

Succes met je kwaliteit.
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:39:50 #164
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189659685
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens mij moet je veel meer uit emotie redeneren vanuit de vrouw.
Ik bouw een goede vibe op, vraag haar nummer, krijg haar nummer, ik chat nog wat door op de app, best gezellig, momentum vervaagd. Probeer een date te regelen, zij kan niet, probeer nog wat, kan niet, gaat weer x dagen overheen maybe, ik vraag dan naar haar agenda, en dan is ze er klaar mee.
Nee man, je moet leiden, iniatief tonen en niet zo in de huid van de vrouw kruipen.

Een vrouw die echt wil komt er spoedig op terug als ze om welke reden op een bepaald tijdstip niet kan. Je treft zelfs exemplaren die iniatief nemen, echt... Die zijn niet alleen te treffen in sprookjesboeken en mythes.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189659698
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:35 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Is niet helemaal waar. En dan moet je wel uit die 10 matches 10 dates proberen te krijgen. Is dat realistisch? Dat ligt aan de persoon. Maar de kans is klein dat je uit die 10 matches 10 dates haalt. Haal je daar 5 dates uit, dan vind ik dat al veel

Met 500 matches heb je meer kans op een date dan als je maar 10 matches hebt. Dus nog steeds liever 500 matches dan 10.
Het gaat er meer om dat het uiteindelijk telt of je er wel of niet dates uithaalt.

Natuurlijk zal de kans groter zijn bij 500 matches.
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:41:22 #166
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189659702
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:39 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Maat, leuk en aardig. Maar wees eens realistisch.

Hoeveel kans heb je nou om uit 10 matches 10 dates te scoren? Relatief klein.

Hoeveel kans heb je nou om uit 500 matches 10 dates te scoren? Relatief hoog. Dus doe mij maar gewoon 500 matches.

Succes met je kwaliteit.
De mogelijkheid bestaat gewoon om 10 dates uit 10 matches te regelen hoor. Als je die kans relatief klein acht, dan zou ik wat aan je hosselskills doen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189659720
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens mij moet je veel meer uit emotie redeneren vanuit de vrouw.
Ik bouw een goede vibe op, vraag haar nummer, krijg haar nummer, ik chat nog wat door op de app, best gezellig, momentum vervaagd. Probeer een date te regelen, zij kan niet, probeer nog wat, kan niet, gaat weer x dagen overheen maybe, ik vraag dan naar haar agenda, en dan is ze er klaar mee.
Ja, dit hoort bij het daten tegenwoordig helaas. Zeker met alle datingapps en digitaal communiceren.

Maar op zich verschilt dit niet zo met 60 jaar geleden. Nu is het gewoon makkelijker om af te wijzen door alle moderne technologieën.

Als het zo gaat is de enige manier slikken en doorgaan. Meer keus heb je niet echt. Gefrustreerd raken is alleen maar energieverslindend.
pi_189659724
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:39 schreef M1stral het volgende:

[..]

Nee man, je moet leiden, iniatief tonen en niet zo in de huid van de vrouw kruipen.

Waar reageer je nou op met "nee man"
Jouw verhaal en mijn verhaal spreken elkaar hierin niet tegen toch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189659743
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:39 schreef M1stral het volgende:
Een vrouw die echt wil komt er spoedig op terug als ze om welke reden op een bepaald tijdstip niet kan. Je treft zelfs exemplaren die iniatief nemen, echt... Die zijn niet alleen te treffen in sprookjesboeken en mythes.
Je hebt gelijk, de Tinderdate die ik had zei zelf "laten we eens gek doen, vanavond?"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189659744
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:39 schreef M1stral het volgende:

[..]

Nee man, je moet leiden, iniatief tonen en niet zo in de huid van de vrouw kruipen.

Een vrouw die echt wil komt er spoedig op terug als ze om welke reden op een bepaald tijdstip niet kan. Je treft zelfs exemplaren die iniatief nemen, echt... Die zijn niet alleen te treffen in sprookjesboeken en mythes.
Momentum dus.
pi_189659752
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:41 schreef M1stral het volgende:

[..]

De mogelijkheid bestaat gewoon om 10 dates uit 10 matches te regelen hoor. Als je die kans relatief klein acht, dan zou ik wat aan je hosselskills doen.
Dan gaan we een keertje in een kroegje zitten met jouw 10 blanco Tindermatches, kijken hoe jij het doet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189659766
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:41 schreef M1stral het volgende:

[..]

De mogelijkheid bestaat gewoon om 10 dates uit 10 matches te regelen hoor. Als je die kans relatief klein acht, dan zou ik wat aan je hosselskills doen.
Ik zeg toch ook niet dat het niet kan? Dat zeg jij nu en dat interpreteer jijzelf.

Ik zeg alleen maar dat het relatief moeilijker is om uit 10 matches 10 dates te regelen. Heb niet gerept over dat het niet kan.

Heb gelukkig voldoende dates dus ik maak om mijn "hosselskills" geen zorgen.
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:45:17 #173
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189659775
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar reageer je nou op met "nee man"
Jouw verhaal en mijn verhaal spreken elkaar hierin niet tegen toch?
Jij komt met het emotie verhaal. Daar doelde ik op. No offence, maar ontleed je wel vaker boodschappen zodanig dat je dingen wellicht uit context trekt of verkeerd interpreteert?

Deze post is oprecht niet kut bedoeld, maar zou je misschien wat insight kunnen geven over hoe je communiceert.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189659776
Niemand met een advies verder over enig balans tussen wie het gesprekje begint?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:45:40 #175
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189659780
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens mij moet je veel meer uit emotie redeneren vanuit de vrouw.
Ik bouw een goede vibe op, vraag haar nummer, krijg haar nummer, ik chat nog wat door op de app, best gezellig, momentum vervaagd. Probeer een date te regelen, zij kan niet, probeer nog wat, kan niet, gaat weer x dagen overheen maybe, ik vraag dan naar haar agenda, en dan is ze er klaar mee.
Je hebt denk ik te lang gewacht met vragen en een ander heeft je gepasseerd.
pi_189659786
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:45 schreef ludovico het volgende:
Niemand met een advies verder over enig balans tussen wie het gesprekje begint?
Nee. Je denkt er echt teveel over na. Het is niet meer spontaan wat je doet.
pi_189659792
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:45 schreef M1stral het volgende:

[..]

Jij komt met het emotie verhaal. Daar doelde ik op. No offence, maar ontleed je wel vaker boodschappen zodanig dat je dingen wellicht uit context trekt of verkeerd interpreteert?

Deze post is oprecht niet kut bedoeld, maar zou je misschien wat insight kunnen geven over hoe je communiceert.
Ja, ik denk dat als het optimisme wat vervaagd omdat een gesprek stroef loopt dat de interesse in een date goed kan vervagen, waarom denk je dat dit zo een vreemd idee is?

Ik denk inderdaad dat vrouwen emotioneel redeneren en dat ze zich door hun emoties laten leiden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189659796
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:45 schreef ludovico het volgende:
Niemand met een advies verder over enig balans tussen wie het gesprekje begint?
Ik ben wel vaak die het gesprek begint. Denk niet dat er een bepaalde regel of advies in te vinden is.

Laat gewoon het beloop.
pi_189659825
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:44 schreef black-soldier het volgende:
Heb gelukkig voldoende dates dus ik maak om mijn "hosselskills" geen zorgen.
Dit snap ik dan ook weer niet, als je zulke goede hosselskills hebt dan heb je na een paar dates met dezelfde toch gewoon beet en ben je uitgedate?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:48:47 #180
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189659831
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:44 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat het niet kan? Dat zeg jij nu en dat interpreteer jijzelf.

Ik zeg alleen maar dat het relatief moeilijker is om uit 10 matches 10 dates te regelen. Heb niet gerept over dat het niet kan.

Heb gelukkig voldoende dates dus ik maak om mijn "hosselskills" geen zorgen.
Het is net zo moeilijk of makkelijk om een soortgelijke slagingskans te hebben bij een overdaad aan matches. 80% is 4 op 5 of 80 op 100. Het gaat er alleen maar om dat je de juiste treft en dus niet om het aantal, nog los van of het relatief moeilijk of makkelijk is een date te scoren. De juiste treffen zou betekenen dat je aan één match voldoende hebt.

En hap toch niet zo man :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189659850
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:45 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee. Je denkt er echt teveel over na. Het is niet meer spontaan wat je doet.
Dan ga ik zelf ook maar een Tinder Graveyard aanleggen. :') Want ik word ook niet enthousiast van vrouwen die niet meer reageren zogezegd.

Ik denk dat het wel degelijk invloed kan hebben dus ben er gewoon benieuwd naar. Denk dat ik eerder te gretig ben dan te nonchalant op dit gebied.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189659854
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan ga ik zelf ook maar een Tinder Graveyard aanleggen. :') Want ik word ook niet enthousiast van vrouwen die niet meer reageren zogezegd.
Nee maar dat verwacht oo niemand van je.
pi_189659883
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:50 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee maar dat verwacht oo niemand van je.
Het grootste deel van de matches eindigt daar dusseh, ook als er gewoon leuk contact geweest is, als 10/10 matches / date mogelijk is dan doe ik wat fout.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189659896
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het grootste deel van de matches eindigt daar dusseh, ook als er gewoon leuk contact geweest is, als 10/10 matches / date mogelijk is dan doe ik wat fout.
Ja misschien te saai? NIet genoeg interesse in haar? Of gewoon niet de juiste match qua karakter.
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:54:03 #185
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189659921
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit snap ik dan ook weer niet, als je zulke goede hosselskills hebt dan heb je na een paar dates met dezelfde toch gewoon beet en ben je uitgedate?
Ligt er maar net aan. Zowel black-soldier en ik zetten denk ik voldoende matches om in dates, maar dat wil nog niet direct zeggen dat je IRL matcht of dat het op lange termijn werkt.

Ikzelf kom uit een relatie van 8 jaar, ik ken mezelf dondersgoed en weet wat ik niet wil in een relatie. Als op enig tijdstip blijkt dat zo’n persoon op papier erg interessant is, maar in de praktijk toch minder goed uit de verf komt, dan kies ik gewoon voor mezelf. Ik zoek namelijk geen relatie, ik sta er voor open een connectie aan te gaan met iemand die wat aan mijn leven toevoegd.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189659995
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:52 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja misschien te saai? NIet genoeg interesse in haar? Of gewoon niet de juiste match qua karakter.
Ook na een leuk gesprekje lijkt het weinig op te bouwen bij de vrouwen op Tinder. Maar denk dat ik wel sneller moet toespelen op date, hogere kwaliteit berichten sturen kan ik altijd proberen.

Maar ik concludeer wel dat alle moeite/initiatief tot een leuk gesprek bij mij ligt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189660015
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ook na een leuk gesprekje lijkt het weinig op te bouwen bij de vrouwen op Tinder. Maar denk dat ik wel sneller moet toespelen op date, hogere kwaliteit berichten sturen kan ik altijd proberen.

Maar ik concludeer wel dat alle moeite/initiatief tot een leuk gesprek bij mij ligt.
Het kan zijn dat ze je leuk genoeg vond voor een swipe naar rechts, maar toch net niet leuk genoeg om er moeite in te stoppen.
pi_189660016
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:54 schreef M1stral het volgende:
Ik zoek namelijk geen relatie
Maar je sluit het niet uit?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189660022
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ook na een leuk gesprekje lijkt het weinig op te bouwen bij de vrouwen op Tinder. Maar denk dat ik wel sneller moet toespelen op date, hogere kwaliteit berichten sturen kan ik altijd proberen.

Maar ik concludeer wel dat alle moeite/initiatief tot een leuk gesprek bij mij ligt.
Ja dan match je niet de juiste want ik herken mijzelf er totaal niet dat al het initiatief bij de man ligt.
pi_189660024
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar je sluit het niet uit?
Ja dat zegt hij letterlijk daarna.
pi_189660036
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het kan zijn dat ze je leuk genoeg vond voor een swipe naar rechts, maar toch net niet leuk genoeg om er moeite in te stoppen.
Dat doen vrouwen sowieso nooit als je nog geen hele goede indruk hebt achtergelaten - naar mijn ervaring -
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189660048
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja dat zegt hij letterlijk daarna.
Neehoor.

Maar het zou goed kunnen dat hij dat bedoelde, daarom die vraag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189660085
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:59 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja dan match je niet de juiste want ik herken mijzelf er totaal niet dat al het initiatief bij de man ligt.
Als je richting 150 matches hebt gehad en het bij niemand echt tegenkomt dan ehh, is het niet echt "random" meer of wel?

Hoe zou ik dan de juiste moeten matchen denk jij?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189660099
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je richting 150 matches hebt gehad en het bij niemand echt tegenkomt dan ehh, is het niet echt "random" meer of wel?

Hoe zou ik dan de juiste moeten matchen denk jij?
Hoe bedoel je random? Ik weet niet hoe de juiste moet matchen:P weet ik zelf niet eens. Ik zie het meer swipen waarvan ik denk dat dat een leuk iemand is en als het dan een match wordt en blijkt ook nog es dat het een leuk persoon is heb ik geluk.
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:07:15 #195
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189660148
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Neehoor.

Maar het zou goed kunnen dat hij dat bedoelde, daarom die vraag.
Dit is dus exact wat ik in eerdere post van mijzelf bedoelde. De boodschap is duidelijk, maar toch vat jij hem anders op. Ik zoek niks, ik sta er voor open, zoals @Solid-Snake: al zei.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189660156
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom zijn er niet zo veel van je dates blijven hangen?
In mijn geheugen of in het algemeen? Geheugen alleen de leuke dates die toch iets bijzonders brengen. De rest valt toch allemaal tegen in het echt, geen klik of helaas niet wederzijds. Kom er ook genoeg tegen die jarenlang op de apps blijven zitten...
pi_189660190
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:07 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dit is dus exact wat ik in eerdere post van mijzelf bedoelde. De boodschap is duidelijk, maar toch vat jij hem anders op. Ik zoek niks, ik sta er voor open, zoals @:Solid-Snake: al zei.
Ik vat helemaal niks anders op, je bedoeling staat alleen niet 100% vast, in combinatie met veel vrouwen daten is het overigens helemaal niet vreemd dat je een relatie praktisch uitsluit.

Maar prima, je mag je ding denken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:09:58 #198
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189660196
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

In mijn geheugen of in het algemeen? Geheugen alleen de leuke dates die toch iets bijzonders brengen. De rest valt toch allemaal tegen in het echt, geen klik of helaas niet wederzijds. Kom er ook genoeg tegen die jarenlang op de apps blijven zitten...
Ja, dat is hun goed recht toch? Al was jij dan maar van mening dat als ze al die tijd al vrijgezel en zoekende zijn, ze het best eens met jou mogen proberen.

Zo werkt het natuurlijk niet.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189660199
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat doen vrouwen sowieso nooit als je nog geen hele goede indruk hebt achtergelaten - naar mijn ervaring -
Haha, had er laatst ook een, al het initiatief kwam van mij, geen probleem, ik stuur wel wat berichten.

Kwam mondjesmaat iets op terug, dus eigenlijk had ik haar al afgeschreven. Begint ze vandaag ineens berichten te sturen. Niet dat het veel gaat worden, maar bijzonder is het wel, meestal moeten ze dan iets van je :P.
pi_189660223
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, had er laatst ook een, al het initiatief kwam van mij, geen probleem, ik stuur wel wat berichten.

Kwam mondjesmaat iets op terug, dus eigenlijk had ik haar al afgeschreven. Begint ze vandaag ineens berichten te sturen. Niet dat het veel gaat worden, maar bijzonder is het wel, meestal moeten ze dan iets van je :P.
Ja je zat op de bank.
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:11:40 #201
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189660227
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vat helemaal niks anders op, je bedoeling staat alleen niet 100% vast, in combinatie met veel vrouwen daten is het overigens helemaal niet vreemd dat je een relatie praktisch uitsluit.

Maar prima, je mag je ding denken.
Ik heb dan ook geen vast doel voor ogen. Er is een verschil tussen actief zoekend zijn en zien wat tijd en omstandigheden je brengt. Ik ben van de laatste categorie, daarmee sluit ik geen relatie uit.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189660250
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

In mijn geheugen of in het algemeen? Geheugen alleen de leuke dates die toch iets bijzonders brengen. De rest valt toch allemaal tegen in het echt, geen klik of helaas niet wederzijds. Kom er ook genoeg tegen die jarenlang op de apps blijven zitten...
Klopt, heel veel dezelfde, sommige al meerdere malen gematched, maar gesprek valt iedere keer dood, omdat er zeer weinig initiatief of antwoord vanuit de andere kant komt.
pi_189660252
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:00 schreef ludovico het volgende:
Dat doen vrouwen sowieso nooit als je nog geen hele goede indruk hebt achtergelaten - naar mijn ervaring -
Is online daten nou zo deprimerend of zijn jullie dat gewoon? :?
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:14:22 #204
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189660262
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Is online daten nou zo deprimerend of zijn jullie dat gewoon? :?
Slecht verwachtingsmanagement.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189660268
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Is online daten nou zo deprimerend of zijn jullie dat gewoon? :?
Bio: Ik ben heel handig met een lepel.

Wat kun je zo goed met een lepel?
23:10Och zoveel! Daar gaan jouw eierstokken spontaan van klapperen
🤣
pi_189660270
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:11 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik heb dan ook geen vast doel voor ogen. Er is een verschil tussen actief zoekend zijn en zien wat tijd en omstandigheden je brengt. Ik ben van de laatste categorie, daarmee sluit ik geen relatie uit.
Bueno, duidelijk, dan nog denk ik als je veel verschillende vrouwen ontmoet, hoe kan het dan dat je er niet een tegenkomt waar het goed mee klikt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189660288
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:14 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Bio: Ik ben heel handig met een lepel.

Wat kun je zo goed met een lepel?
23:10Och zoveel! Daar gaan jouw eierstokken spontaan van klapperen
🤣
Jij hebt Ted Bundy gematcht?
pi_189660297
quote:
11s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Jij hebt Ted Bundy gematcht?
Ik weet het nog niet.

Ik bedoelde eigenlijk iets met eierstokken. Heb je die toevallig nog koud liggen?

Denk het :D
pi_189660304
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Is online daten nou zo deprimerend of zijn jullie dat gewoon? :?
Ik vind het wel een stukje tegenvallen moet ik bekennen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189660308
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja je zat op de bank.
Ik snap je punt, maar hier gaat geen date uit komen. Gesprek is nu alweer dood _O-.
pi_189660316
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:16 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet.

Ik bedoelde eigenlijk iets met eierstokken. Heb je die toevallig nog koud liggen?

Denk het :D
Wat is dit?! Je nieuwe UI maakt me helemaal van slag. Waarom heb je deze ingrijpende verandering niet vooraf even aangekondigd? :'(
pi_189660328
quote:
11s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Wat is dit?! Je nieuwe UI maakt me helemaal van slag. Waarom heb je deze ingrijpende verandering niet vooraf even aangekondigd? :'(
Ja was voor ander topic :P
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:20:12 #213
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189660355
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bueno, duidelijk, dan nog denk ik als je veel verschillende vrouwen ontmoet, hoe kan het dan dat je er niet een tegenkomt waar het goed mee klikt?
Een klik kan je best hebben, maakt een ander nog geen relatiemateriaal. Daarnaast kan ik prima tevreden zijn met het hebben van een fijne avond of avonden, zonder dat dat per se vervolg moet hebben.

Zolang ik daar achteraf niet rouwig om ben of het gevoel heb iets of iemand te missen, weet ik dat het niet de persoon voor mij is.

Maargoed, dat dit voor mij werkt, wil niet zeggen dat een ander zich daar ook prettig bij voelt. Ik ben gewoon nogal carefree, op het nonchalante af.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189660432
"leuke profieltekst!"
Is geen goede openingszin?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189660444
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:20 schreef M1stral het volgende:

[..]

Een klik kan je best hebben, maakt een ander nog geen relatiemateriaal. Daarnaast kan ik prima tevreden zijn met het hebben van een fijne avond of avonden, zonder dat dat per se vervolg moet hebben.

Zolang ik daar achteraf niet rouwig om ben of het gevoel heb iets of iemand te missen, weet ik dat het niet de persoon voor mij is.

Maargoed, dat dit voor mij werkt, wil niet zeggen dat een ander zich daar ook prettig bij voelt. Ik ben gewoon nogal carefree, op het nonchalante af.
Prima instelling.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189660455
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:20 schreef M1stral het volgende:

[..]

Een klik kan je best hebben, maakt een ander nog geen relatiemateriaal. Daarnaast kan ik prima tevreden zijn met het hebben van een fijne avond of avonden, zonder dat dat per se vervolg moet hebben.

Zolang ik daar achteraf niet rouwig om ben of het gevoel heb iets of iemand te missen, weet ik dat het niet de persoon voor mij is.
Snap je punt heel goed. Maar de klik tussen mensen kan nogal variëren.

De ene wil perse, pats boem verliefd op date 1, de ander kijkt het rustig aan en gaat voor een gezellige avond.

Kortom; verwachtingsmanagement, vanuit beide kanten dus.
pi_189660470
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:24 schreef ludovico het volgende:
"leuke profieltekst!"
Is geen goede openingszin?
Nee, wees specifiek, wat is er leuk aan, benoem dat!
pi_189660476
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee, wees specifiek, wat is er leuk aan, benoem dat!
Als ik die reactie zou krijgen zou ik reageren "wat vind je er zo leuk aan dan? "
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189660505
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als ik die reactie zou krijgen zou ik reageren "wat vind je er zo leuk aan dan? "


Man/vrouw zijn echt gigantisch ongelijk op Tinder, en maar de geëmancipeerde feminist spelen.
De ongelijkheid is niet alleen op Tinder. Maar je kan er niets aan veranderen. Accepteren en je ding doen, niets meer of minder.
pi_189660571
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee, wees specifiek, wat is er leuk aan, benoem dat!
Maar snap je, als dit soort dingetjes al bepalen of je een reactie krijgt of niet, dan vraag ik me gewoon een beetje af of ze er überhaupt wel zin in hebben, het komt zo ongeïnteresseerd over.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:36:24 #221
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189660617
Ik had laatst ook een Tindermatch, wat een pareltje was dat zeg...

Vroeg haar op een gegeven moment of ze misschien wat over haarzelf kon vertellen, want haar profiel was blanco. Kreeg ik de dooddoener: “Vraag maar wat je wilt weten” te horen, waarop ik haar gezegd heb wel wat meer effort te verwachten van een match.

Uiteindelijk nog wel nummers uitgewisseld, maar die kwam op app niet verder dan elke dag te vragen hoe het nou was. Unmatch en nummer verwijderd. Dus het is niet altijd rozengeur en maneschijn.

Wat overigens ook een domper was, is dat haar foto is echt wel leuk was, maar dat dat een haarstuk bleek te zijn, omdat ze zelf kort haar heeft. Hoe bedoel je, iemand op het verkeerde been zetten.
Niks tegen kort haar, maar laat je zien zoals je bent.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189660619
quote:
5s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar snap je, als dit soort dingetjes al bepalen of je een reactie krijgt of niet, dan vraag ik me gewoon een beetje af of ze er überhaupt wel zin in hebben, het komt zo ongeïnteresseerd over.
Ze hebben alleen zin bij de juiste persoon (klinkt wat bot en cru, maar daar komt het wel op neer).

En blijkbaar ben jij (of ik) dat niet voor die persoon.
pi_189660650
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ze hebben alleen zin bij de juiste persoon (klinkt wat bot en cru, maar daar komt het wel op neer).

En blijkbaar ben jij (of ik) dat niet voor die persoon.
Je matched iemand, je weet niks van iemand.

Maar heb soms de indruk dat een openingszin "echt goed voor zijn" voordat er effort gedaan wordt. Je prikkelt niet zomaar, ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189660657
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:36 schreef M1stral het volgende:
Ik had laatst ook een Tindermatch, wat een pareltje was dat zeg...

Vroeg haar op een gegeven moment of ze misschien wat over haarzelf kon vertellen, want haar profiel was blanco. Kreeg ik de dooddoener: “Vraag maar wat je wilt weten” te horen, waarop ik haar gezegd heb wel wat meer effort te verwachten van een match.

Uiteindelijk nog wel nummers uitgewisseld, maar die kwam op app niet verder dan elke dag te vragen hoe het nou was. Unmatch en nummer verwijderd. Dus het is niet altijd rozengeur en maneschijn.

Wat overigens ook een domper was, is dat haar foto is echt wel leuk was, maar dat dat een haarstuk bleek te zijn, omdat ze zelf kort haar heeft. Hoe bedoel je, iemand op het verkeerde been zetten.
Niks tegen kort haar, maar laat je zien zoals je bent.
Tja, dit is inderdaad kansloos, zowel de lege profielen als, vraag wat je wil weten, en totaal niet in staat om een gesprek te kunnen voeren..

Inderdaad, weg ermee en volgende!
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:41:27 #225
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189660699
Laaghangend fruit :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189660706
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je matched iemand, je weet niks van iemand.

Maar heb soms de indruk dat een openingszin "echt goed voor zijn" voordat er effort gedaan wordt. Je prikkelt niet zomaar, ofzo.
In mijn ervaring boeit de openingszin voor geen ene meter. Zorg voor goede foto's en de matches stromen binnen. Ja, ook als man zijnde.

Hang niet teveel op aan goed of fout, kom je vaak toch niet achter.
pi_189662226
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als ik die reactie zou krijgen zou ik reageren "wat vind je er zo leuk aan dan? "
Ik vind het ook helemaal niet zo’n gekke zin..
Je kunt daarna altijd nog verder vertellen of over iets in diegene zijn/haar profiel verder praten.

Zo zie je maar.. smaken verschillen
pi_189662228
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

In mijn ervaring boeit de openingszin voor geen ene meter. Zorg voor goede foto's en de matches stromen binnen. Ja, ook als man zijnde.

Hang niet teveel op aan goed of fout, kom je vaak toch niet achter.
Je kraamt ineens allemaal nuttige en verstandige taal uit :)

Leuk :)
pi_189662241
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bueno, duidelijk, dan nog denk ik als je veel verschillende vrouwen ontmoet, hoe kan het dan dat je er niet een tegenkomt waar het goed mee klikt?
Er zit een verschil tussen goed klikken en relatie materiaal.

Als de insteek is dat je leven al compleet is en een relatie wat moet toevoegen...
in plaats van als veel mensen: als ik een relatie heb kan ik weer verder met leven.
Tja.. dan word je verliefd of niet maar het heeft geen haast.

En persoonlijk word ik sowieso niet zo snel verliefd. Was getrouwd met iemand waar ik een half jaar lang veel mee afsprak voordat bij mij OOK het kwartje viel. Daar heeft ie echt best tijd en aandacht in moeten steken.

Nu aan het daten met iemand die ik al jaren ken... waar ik anderhalf jaar geleden ook al eens mee afsprak en wat toen niks werd... en nu ineens gebeurd er wel vanalles. Tja.. happens.

En in beide gevallen was het dus echt niet de magische openingszin die het verschil maalte of de geveinsde interesse in mijn profiel.
pi_189662658
Ludo, waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat vrouwen gewoon geen zin hebben om moeite te doen of veel energie te steken in iemand die geen relatie zoekt? Je wilt alleen seks. Top dat je daar eerlijk over bent, maar dàt lijkt me de voornaamste reden dat vrouwen denken “prima joh, doe je best, ik zie wel”. En als die klik er online niet is, dan is de interesse nog veel sneller over dan wanneer je wel serieuze intenties zou hebben.
Sarcasme. Herken het.
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 08:21:06 #231
5428 crew  miss_sly
pi_189662793
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat staat er niet.
Wil je dat ik het probeer uit te leggen? Wil jij dan je best doen om te begrijpen wat ik bedoel? Anders laat ik de moeite liever zitten.
Ik doe echt wel mijn best om je te begrijpen, maar dat vind ik dus blijkbaar heel moeilijk. Daar staat tegenover dat je niet zo aangebrand hoeft te doen.

Ik heb even de rest van de posts hierna ook nog gelezen en zie daar weer iets dat je anders opvat dan dat het er staat. Zou het kunnen dat je manier van communiceren niet zo matcht met hoe de meeste andere mensen communiceren? En dat een tindermatch dat gevoel ook krijgt en er dan mee stopt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 28 oktober 2019 @ 08:27:09 #232
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189662849
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:24 schreef ludovico het volgende:
"leuke profieltekst!"
Is geen goede openingszin?
Nee dat is een ongeinspireerd generiek zinnetje dat je tegen iedereen kan zeggen

Eerder

"Hee ik zie dat je van wintersport houdt. Alweer plannen voor het komende seizoen?"
pi_189663183
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 07:59 schreef Spirit82 het volgende:
Ludo, waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat vrouwen gewoon geen zin hebben om moeite te doen of veel energie te steken in iemand die geen relatie zoekt? Je wilt alleen seks. Top dat je daar eerlijk over bent, maar dàt lijkt me de voornaamste reden dat vrouwen denken “prima joh, doe je best, ik zie wel”. En als die klik er online niet is, dan is de interesse nog veel sneller over dan wanneer je wel serieuze intenties zou hebben.
Zou je de verwoording anders kunnen doen in de toekomst: "waarom is het zo moeilijk om te begrijpen" komt niet leuk over.

Heb dat hele stuk no strings ook lekker uit mijn profiel gesloopt, tenzij nadrukkelijk "ik zoek serieus" kijk ik wel aan.

En ik denk dat de "natuurlijke interesse" ook gewoon laag is eerlijk gezegd maar als ik het aantal matches hoor van mijn matches dan snap ik dat de concurrentie vrij moordend is. Maar dit is herhaling van zetten. Ik denk niet dat ik iets fout doe ik denk gewoon dat je echt "extreem" positief moet opvallen voordat enkelen er aandacht aan schenken, en dan nog zijn er een hoop die er niet op zitten voor het gechat ende afspreken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189663273
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 08:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik doe echt wel mijn best om je te begrijpen, maar dat vind ik dus blijkbaar heel moeilijk. Daar staat tegenover dat je niet zo aangebrand hoeft te doen.

Ik heb even de rest van de posts hierna ook nog gelezen en zie daar weer iets dat je anders opvat dan dat het er staat. Zou het kunnen dat je manier van communiceren niet zo matcht met hoe de meeste andere mensen communiceren? En dat een tindermatch dat gevoel ook krijgt en er dan mee stopt?
Dat is niet vanwege aangebrand zijn / doen. Maar heeft meer te maken met dat jij vaak iets anders opvat dan dat er staat ;)

Ik vatte niet anders op, ik verifieer als ik het niet 100% zeker weet wat iemand bedoelt. Niks mis mee.

Ik leer wel dingen van jullie in dit topic overigens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189663313
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 08:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee dat is een ongeinspireerd generiek zinnetje dat je tegen iedereen kan zeggen

Eerder

"Hee ik zie dat je van wintersport houdt. Alweer plannen voor het komende seizoen?"
Okay, kan dat dit zo geïnterpreteerd wordt, ik vind het vrij kritisch want ik zou in 100% van de gevallen wat terugsturen snap je? Jij niet?

Anyhow, ik kan deze opvatting hebben en wel gewoon mijn gedrag aanpassen. Heb wel de indruk dat ik dan vrij bewust bezig ben (in ieder geval op het punt openingszin) dat maakt het minder spontaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189663409
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Okay, kan dat dit zo geïnterpreteerd wordt, ik vind het vrij kritisch want ik zou in 100% van de gevallen wat terugsturen snap je? Jij niet?

Anyhow, ik kan deze opvatting hebben en wel gewoon mijn gedrag aanpassen. Heb wel de indruk dat ik dan vrij bewust bezig ben (in ieder geval op het punt openingszin) dat maakt het minder spontaan.

Dat zeg je omdat je geen honderden matches hebt die jou overladen met aandacht.

Als je dat wel zou hebben zou je er ook heel anders naar kijken.
pi_189663450
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:27 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat zeg je omdat je geen honderden matches hebt die jou overladen met aandacht.

Als je dat wel zou hebben zou je er ook heel anders naar kijken.
Zo'n zinnetje als Hexagon voorstelt horen ze ook vaak genoeg.
pi_189663470
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 08:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik doe echt wel mijn best om je te begrijpen, maar dat vind ik dus blijkbaar heel moeilijk. Daar staat tegenover dat je niet zo aangebrand hoeft te doen.

Ik heb even de rest van de posts hierna ook nog gelezen en zie daar weer iets dat je anders opvat dan dat het er staat. Zou het kunnen dat je manier van communiceren niet zo matcht met hoe de meeste andere mensen communiceren? En dat een tindermatch dat gevoel ook krijgt en er dan mee stopt?
Als de manier van communiceren ook zich zo vertaalt in de Tinder-gespreken, heeft miss_sly hier wel een mogelijk kernpunt te pakken ja. Goede bedoelingen ten spijt, het leest echt enorm vermoeiend weg allemaal. Als dat het gevoel is dat overheerst of achterblijft als first impression, dan snap ik wel dat je Tinder-matches daar nou niet een overweldigende positieve energie van krijgen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189663521
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zo'n zinnetje als Hexagon voorstelt horen ze ook vaak genoeg.
Ja echt, hè :D

Ik vind ludovicio trouwens wel een heel erg lief iemand O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_189663639
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zou je de verwoording anders kunnen doen in de toekomst: "waarom is het zo moeilijk om te begrijpen" komt niet leuk over.

Ehm, nee? Jij verwacht dat de hele wereld zich aan jou aanpast en loopt al tientallen topics te huilen over het aantal matches vs dates en de enige reden die in jouw hoofd blijft zitten is: “het komt doordat vrouwen zoveel matches hebben”. Man-up! Kijk eens naar jezelf. Als je een leuke vrouw in Amerika hebt zitten, ga daar dan lekker gewoon voor en hou op met zeuren dat andere vrouwen jou niet willen. Dit draait allemaal om jouw ego, alleen jij bent de enige die dat niet door heeft.

Dat komt misschien hard op jou over omdat je jezelf slachtoffer voelt van de situatie, maar het is wel de realiteit.
Sarcasme. Herken het.
pi_189664040
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:27 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat zeg je omdat je geen honderden matches hebt die jou overladen met aandacht.

Als je dat wel zou hebben zou je er ook heel anders naar kijken.
Dat zeg ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189664053
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:32 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Als de manier van communiceren ook zich zo vertaalt in de Tinder-gespreken, heeft miss_sly hier wel een mogelijk kernpunt te pakken ja. Goede bedoelingen ten spijt, het leest echt enorm vermoeiend weg allemaal. Als dat het gevoel is dat overheerst of achterblijft als first impression, dan snap ik wel dat je Tinder-matches daar nou niet een overweldigende positieve energie van krijgen.
Uiteraard leest het moeilijk weg als ik hier constant mezelf aan het uitleggen ben of verweren. Wat verwacht jij? Dat dat leuk kan?

Ik kan ook kiezen om niet te reageren op deze posts natuurlijk.

Jullie moeten het doen met de info die ik geef, vervolgens proberen jullie iets te verklaren met hypothetische negatieve karaktereigenschappen van het persoon dat om hulp vraagt, dat werkt ook allemaal niet. Wat dat betreft is dit spelletje wel uitgespeeld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189664077
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat zeg ik.
???
pi_189664103
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:45 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ehm, nee? Jij verwacht dat de hele wereld zich aan jou aanpast en loopt al tientallen topics te huilen over het aantal matches vs dates en de enige reden die in jouw hoofd blijft zitten is: “het komt doordat vrouwen zoveel matches hebben”. Man-up! Kijk eens naar jezelf. Als je een leuke vrouw in Amerika hebt zitten, ga daar dan lekker gewoon voor en hou op met zeuren dat andere vrouwen jou niet willen. Dit draait allemaal om jouw ego, alleen jij bent de enige die dat niet door heeft.

Dat komt misschien hard op jou over omdat je jezelf slachtoffer voelt van de situatie, maar het is wel de realiteit.
Ik snap niet waarom je met zo een gestrekt been in moet komen?
Weet ook niet wat ik moet leren van je post?

Heb naar mezelf gekeken, tot de conclusie gekomen dat ik er leuk uit zie en een leuk persoonlijkheid heb! En nu?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189664130
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:27 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat zeg je omdat je geen honderden matches hebt die jou overladen met aandacht.

Als je dat wel zou hebben zou je er ook heel anders naar kijken.
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:24 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

???
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:06 schreef ludovico het volgende:
als ik het aantal matches hoor van mijn matches dan snap ik dat de concurrentie vrij moordend is. Maar dit is herhaling van zetten. Ik denk niet dat ik iets fout doe ik denk gewoon dat je echt "extreem" positief moet opvallen voordat enkelen er aandacht aan schenken, en dan nog zijn er een hoop die er niet op zitten voor het gechat ende afspreken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189664145
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:36 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ja echt, hè :D

Ik vind ludovicio trouwens wel een heel erg lief iemand O+
Thx! Jij ook
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189664302
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uiteraard leest het moeilijk weg als ik hier constant mezelf aan het uitleggen ben of verweren. Wat verwacht jij? Dat dat leuk kan?

Ik kan ook kiezen om niet te reageren op deze posts natuurlijk.

Jullie moeten het doen met de info die ik geef, vervolgens proberen jullie iets te verklaren met hypothetische negatieve karaktereigenschappen van het persoon dat om hulp vraagt, dat werkt ook allemaal niet. Wat dat betreft is dit spelletje wel uitgespeeld.
Misschien heeft het ook wel te maken dat we het moeten doen met hypothetische situaties. Neem nu deze postreeks:

quote:
4s.gif Op zondag 27 oktober 2019 20:28 schreef ludovico het volgende:
Verwijderd van whatsapp en Tinder toen ik naar haar agenda vroeg.
Dusseh, wat ging er fout dames en heren?
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 20:43 schreef ludovico het volgende:
Naja goed, ik denk zelf dat het er aan ligt dat er niet soepel een "date" van de vloer kwam.
En dat ze afknapt op het gestruggle.

Ook weer meer moeite van mijn kant dan van haar kant.
Dus in welke mate moet dat verdeelt zijn?
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zo zie ik het niet in ieder geval, meer als een "teveel struggle"

Anyhow, tekenend de manier waarop - niks laten horen - en ik vind het eigenlijk ook wel een beetje tekenend hoe makkelijk er ergens op wordt afgeknapt zogezegd. Ik begrijp het gedrag van de vrouw niet niet op dat punt.

Nouja ik kan het wel begrijpen, als het puur vanuit emotie wordt geredeneerd dan wordt die struggle misschien als opdringerig ervaren.

Emotionele wezens die vrouwen.
(etc, eigenlijk de rest wat er op volgt)

Wat wil je dan daar wij over moeten zeggen en dat ook nog eens zinnig is, zonder eigenlijk de exacte chatlog gezien te hebben.

Ten eerste is het al een eenzijdige interpretatie vanuit jou gezien. We weten helemaal niet hoe die interactie is verlopen. Wat dat betreft is communicatie echt wel heel subtiel en online is het nog eens een stuk moeilijker zonder lichamelijke cues.

Vind je het dan ook gek dat men dingen probeert te verklaren met hypothetische karaktereigenschappen? Iedereen moet maar een beetje in het luchtledige een mogelijke oorzaak proberen te verzinnen. Ik snap dat je je daar niet erg mee geholpen bent maar je voedt ons nu ook niet echt met heel concrete of bruikbare info.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189664335
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:30 schreef ludovico het volgende:

[..]


[..]


[..]

Waar ik op reageerde ging over het stuk waarin je zei dat je sowieso zou reageren als iemand jou zou sturen “Wat een leuke profiel tekst”.

Je gaf namelijk aan dat je vond dat er niks mis mee is.

Maar dat komt omdat het bij jou heel schaars is dat je matches überhaupt reageren.

Als jij 50 matches zou hebben en 10 daarvan reageren allemaal met wat een leuke profiel tekst! En twee daarvan gaan er echt specifiek op in. Dan kies jij waarschijnlijk voor de dames die er specifiek op in gaan.

Het is gewoon een kwestie van schaarste.
pi_189664449
ja er is niks over te zeggen Ludo. Kunnen zoveel dingen zijn.
pi_189664544
Woensdag doen we een herkansing!
pi_189664563
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:09 schreef Themeparktommy het volgende:
Woensdag doen we een herkansing!
Ja verheug je er niet teveel op.
pi_189664600
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja verheug je er niet teveel op.
Ha, waarom niet?
pi_189664603
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:14 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ha, waarom niet?
uhm al 3 keer afgezegd toch? Of was het 2 keer?
pi_189664695
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:14 schreef bitterbal het volgende:

[..]

uhm al 3 keer afgezegd toch? Of was het 2 keer?
2 keer inderdaad... Maar ik geloof oprecht dat ze daar niets aan kon doen.
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:26:51 #255
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189664756
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zo'n zinnetje als Hexagon voorstelt horen ze ook vaak genoeg.
Minder vaak in ieder geval dan nietzeggende berichtjes.

Interesse tonen in haar interesses werkt meestal wel.
pi_189664940
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:22 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

2 keer inderdaad... Maar ik geloof oprecht dat ze daar niets aan kon doen.
Hoop dat het doorgaat!
pi_189665064
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je met zo een gestrekt been in moet komen?
Weet ook niet wat ik moet leren van je post?

Heb naar mezelf gekeken, tot de conclusie gekomen dat ik er leuk uit zie en een leuk persoonlijkheid heb! En nu?
Exact. Dat is totaal het punt namelijk niet. Het punt is: je hebt een leuke meid in Amerika met wie je toekomst ziet. Waarom ben je in vredesnaam zo gefrustreerd en zo intens bezig met hier nog een vrouw vinden voor de seks. Je verwachtingen liggen mijlenver buiten de realiteit, dat is de realiteitscheck die ik bedoel. Let it go en investeer je energie liever in die ene leuke vrouw die al in je leven is.
Sarcasme. Herken het.
pi_189665104
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Exact. Dat is totaal het punt namelijk niet. Het punt is: je hebt een leuke meid in Amerika met wie je toekomst ziet. Waarom ben je in vredesnaam zo gefrustreerd en zo intens bezig met hier nog een vrouw vinden voor de seks. Je verwachtingen liggen mijlenver buiten de realiteit, dat is de realiteitscheck die ik bedoel. Let it go en investeer je energie liever in die ene leuke vrouw die al in je leven is.
Misschien dacht hij dat het wel even te regelen zou zijn.
pi_189665123
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:51 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Misschien dacht hij dat het wel even te regelen zou zijn.
Dat is dus niet realistisch en daar gaat het al een eeuwigheid over. Niet over zijn looks of wat dan ook. En het ligt ook niet aan aaaaaalll die vrouwen met aaaaaallll die matches. Met zijn verhaal is hij gewoon, los van zijn persoon, niet interessant voor 99,9% van de vrouwen. Deal with it.
Sarcasme. Herken het.
pi_189666047
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:49 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Misschien heeft het ook wel te maken dat we het moeten doen met hypothetische situaties. Neem nu deze postreeks:
[..]

[..]

[..]

(etc, eigenlijk de rest wat er op volgt)

Wat wil je dan daar wij over moeten zeggen en dat ook nog eens zinnig is, zonder eigenlijk de exacte chatlog gezien te hebben.

Ten eerste is het al een eenzijdige interpretatie vanuit jou gezien. We weten helemaal niet hoe die interactie is verlopen. Wat dat betreft is communicatie echt wel heel subtiel en online is het nog eens een stuk moeilijker zonder lichamelijke cues.

Vind je het dan ook gek dat men dingen probeert te verklaren met hypothetische karaktereigenschappen? Iedereen moet maar een beetje in het luchtledige een mogelijke oorzaak proberen te verzinnen. Ik snap dat je je daar niet erg mee geholpen bent maar je voedt ons nu ook niet echt met heel concrete of bruikbare info.
Mee eens hoor, hmm, ik vraag me nu wel af welk type berichten wel bruikbaar is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189666062
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Minder vaak in ieder geval dan nietzeggende berichtjes.

Interesse tonen in haar interesses werkt meestal wel.
Sommige vrouwen hebben 100den matches en 10tallen mannen die op dezelfde manier interesse in haar tonen. Op de 50ste met dezelfde zin raken zo net zo uitgekeken als op de 10e die met dezelfde zin kwam.

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Exact. Dat is totaal het punt namelijk niet. Het punt is: je hebt een leuke meid in Amerika met wie je toekomst ziet. Waarom ben je in vredesnaam zo gefrustreerd en zo intens bezig met hier nog een vrouw vinden voor de seks. Je verwachtingen liggen mijlenver buiten de realiteit, dat is de realiteitscheck die ik bedoel. Let it go en investeer je energie liever in die ene leuke vrouw die al in je leven is.
Als Ludo iemand heeft die hem leuk vindt en waar hij een relatie mee wil, moet hij ondanks de afstand daarvoor gaan. December is niet ver meer, dus die ziet hij snel weer.

Het kan wel zijn dat die vrouw in Amerika met hem heeft afgesproken dat ze nog even losjes mogen zijn, maar dat had dan anders afgesproken moeten worden.
pi_189666073
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:52 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat is dus niet realistisch en daar gaat het al een eeuwigheid over. Niet over zijn looks of wat dan ook. En het ligt ook niet aan aaaaaalll die vrouwen met aaaaaallll die matches. Met zijn verhaal is hij gewoon, los van zijn persoon, niet interessant voor 99,9% van de vrouwen. Deal with it.
Dan maak ik er liever een ander verhaal van. Anyhow, morgen staat er een date. :s)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189666196
quote:
12s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan maak ik er liever een ander verhaal van. Anyhow, morgen staat er een date. :s)
Je kan je niet echt voor doen als iemand anders. Dan val je vanzelf door de mand.
  maandag 28 oktober 2019 @ 14:46:29 #264
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189667600
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:01 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Sommige vrouwen hebben 100den matches en 10tallen mannen die op dezelfde manier interesse in haar tonen. Op de 50ste met dezelfde zin raken zo net zo uitgekeken als op de 10e die met dezelfde zin kwam.
[..]
Vast maar het is in ieder geval al beter dan een nikszeggend "Leuke profieltekst"
pi_189669048
Wanneer schakelen jullie over naar Whatsapp? Heel weekend gechat met iemand op Tinder en net ineens als sneeuw voor de zon verdwenen zonder enkele aanleiding... En normaal zoek ik haar dan op op Facebook maar dat was nog niet gelukt haha.
pi_189669237
Bij mijn huidige was het na een halve dag al over naar WhatsApp omdat ze een foto-tje wilde sturen :P
Nu bellen we dagelijks meerdere uren
pi_189669344
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:30 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wanneer schakelen jullie over naar Whatsapp? Heel weekend gechat met iemand op Tinder en net ineens als sneeuw voor de zon verdwenen zonder enkele aanleiding... En normaal zoek ik haar dan op op Facebook maar dat was nog niet gelukt haha.
Ik zou niemand niks opzoeken op Facebook. Waarom zou je dat doen?
Ze heeft je niet voor niks unmatched. Laat haar maar lekker jou opzoeken op Facebook als ze spijt krijgt van haar beslissing.
  maandag 28 oktober 2019 @ 18:35:32 #268
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189671228
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:30 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wanneer schakelen jullie over naar Whatsapp? Heel weekend gechat met iemand op Tinder en net ineens als sneeuw voor de zon verdwenen zonder enkele aanleiding... En normaal zoek ik haar dan op op Facebook maar dat was nog niet gelukt haha.
Ik snap de noodzaak niet zo iemand op te zoeken op Facebook als je schijnbaar geunmatched bent.

Dat is best creepy.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 28 oktober 2019 @ 18:41:16 #269
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_189671350
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:30 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wanneer schakelen jullie over naar Whatsapp? Heel weekend gechat met iemand op Tinder en net ineens als sneeuw voor de zon verdwenen zonder enkele aanleiding... En normaal zoek ik haar dan op op Facebook maar dat was nog niet gelukt haha.
De ochtend na de 1e date :D. Maar vaak na 1 a 2 dagen regelmatig Tinder contact
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_189672670
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit snap ik dan ook weer niet, als je zulke goede hosselskills hebt dan heb je na een paar dates met dezelfde toch gewoon beet en ben je uitgedate?
Ik zeg toch niet dat ik 'zulke goede hosselskills' heb? Waar haal je dat vandaan? Zomaar uit de lucht gegrepenn/natte vingerwerk :')

Waar heb je het over? 'heb je na een paar dates met dezelfde toch gewoon beet en ben je uitgedate?' Daar ging de discussie helemaal niet over. Waarom haal je opeens dingen bij die niet toe doen? :')
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:48 schreef M1stral het volgende:

[..]

Het is net zo moeilijk of makkelijk om een soortgelijke slagingskans te hebben bij een overdaad aan matches. 80% is 4 op 5 of 80 op 100. Het gaat er alleen maar om dat je de juiste treft en dus niet om het aantal, nog los van of het relatief moeilijk of makkelijk is een date te scoren. De juiste treffen zou betekenen dat je aan één match voldoende hebt.

En hap toch niet zo man :+
Dat klopt. Maar het gaat om relatieve cijfers. En daar ben ik het met je eens.
pi_189673163
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:30 schreef IsItMeOrYou het volgende:
En normaal zoek ik haar dan op op Facebook maar dat was nog niet gelukt haha.
En dan??
pi_189673249
Ik blijf het bijzonder vinden wat voor verwachtingen mensen van apps zoals Tinder hebben. De mensen die het gebruiken zijn hetzelfde als in de kroeg, je concurrentie is hetzelfde als in de kroeg, als je in de kroeg niet ad rem bent dan ben je het achter je mobiel ook niet en je zult waarschijnlijk hetzelfde uitzien.

En net als in de kroeg zullen anderen je aantrekkelijker vinden als je iets van je leven maakt. Dus doe dat dan.
pi_189673318
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 19:45 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat ik 'zulke goede hosselskills' heb? Waar haal je dat vandaan? Zomaar uit de lucht gegrepenn/natte vingerwerk :')

Waar heb je het over? 'heb je na een paar dates met dezelfde toch gewoon beet en ben je uitgedate?' Daar ging de discussie helemaal niet over. Waarom haal je opeens dingen bij die niet toe doen? :')
[..]

Dat klopt. Maar het gaat om relatieve cijfers. En daar ben ik het met je eens.
Kusje
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189673386
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 20:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kusje
:%
pi_189674554
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 20:21 schreef black-soldier het volgende:

[..]

:%
:9~
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189675409
quote:
17s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:41 schreef Debsterr het volgende:

[..]

De ochtend na de 1e date :D.
Wow
  maandag 28 oktober 2019 @ 22:13:35 #277
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189676079
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 20:14 schreef Harmankardon het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden wat voor verwachtingen mensen van apps zoals Tinder hebben. De mensen die het gebruiken zijn hetzelfde als in de kroeg, je concurrentie is hetzelfde als in de kroeg, als je in de kroeg niet ad rem bent dan ben je het achter je mobiel ook niet en je zult waarschijnlijk hetzelfde uitzien.

En net als in de kroeg zullen anderen je aantrekkelijker vinden als je iets van je leven maakt. Dus doe dat dan.
Verschil is wel dat je in de kroeg in ieder geval initiatief kunt nemen.

Tinder is als een kroeg waar je de andere gasten pas aan mag spreken als je op basis van je foto toestemming geven.
pi_189677117
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:01 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Sommige vrouwen hebben 100den matches en 10tallen mannen die op dezelfde manier interesse in haar tonen. Op de 50ste met dezelfde zin raken zo net zo uitgekeken als op de 10e die met dezelfde zin kwam.
Valt mee, zo hardwerkend zijn mannen niet. Bijv. van de 50 mannen die mij hadden aangesproken, begonnen 45 met "hoi" of "hey".

- 1/3 reageert niet meer als ik terug groet
- 1/3 heeft dan over foto's of seks
- 1/3 gebruikt max. 2-5 woorden als je geluk hebt

Bij ogenschijnlijke gesprekken stopt het snel, want diegene heeft geen tekst bij foto, vertelt niks over zichzelf, haakt niet aan bij onderwerpen, ziet ander vrouw, heeft mij niet meer nodig voor de aandacht, enz.

M.a.w. je maakt heus wel kans.

Oh ja, niet elk match benadert natuurlijk, in mijn geval maar ~10%

Aangezien ze gewoon vreemden zijn, benader ik ze ook niet. Gezien de man/vrouw rollen patroon, zullen vrouwen vaak kijken wie pro-actief is. Dus als je probeert, ben je al een heel stuk voor op de rest.

[ Bericht 11% gewijzigd door Yiwei op 28-10-2019 23:58:31 ]
pi_189677430
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 23:52 schreef Yiwei het volgende:
Aangezien ze gewoon vreemden zijn, benader ik ze ook niet.
:+

Ik vind je rationalisering niet zo rationeel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189678093
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:30 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Wanneer schakelen jullie over naar Whatsapp? Heel weekend gechat met iemand op Tinder en net ineens als sneeuw voor de zon verdwenen zonder enkele aanleiding... En normaal zoek ik haar dan op op Facebook maar dat was nog niet gelukt haha.
Ik heb wel eens iemand opgezocht op facebook waarmee ik een match had. Daarna maar gauw een unmatch gedaan.
Het is wat.......
pi_189678151
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 07:47 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Ik heb wel eens iemand opgezocht op facebook waarmee ik een match had. Daarna maar gauw een unmatch gedaan.
Dat klinkt echt heel slecht....

Maar hoe zoek je zo iemand op dan?
Gewoon op voornaam en hopen op een bekende profielfoto?
pi_189679272
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 23:52 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Valt mee, zo hardwerkend zijn mannen niet. Bijv. van de 50 mannen die mij hadden aangesproken, begonnen 45 met "hoi" of "hey".

- 1/3 reageert niet meer als ik terug groet
- 1/3 heeft dan over foto's of seks
- 1/3 gebruikt max. 2-5 woorden als je geluk hebt

Bij ogenschijnlijke gesprekken stopt het snel, want diegene heeft geen tekst bij foto, vertelt niks over zichzelf, haakt niet aan bij onderwerpen, ziet ander vrouw, heeft mij niet meer nodig voor de aandacht, enz.

M.a.w. je maakt heus wel kans.

Oh ja, niet elk match benadert natuurlijk, in mijn geval maar ~10%

Aangezien ze gewoon vreemden zijn, benader ik ze ook niet. Gezien de man/vrouw rollen patroon, zullen vrouwen vaak kijken wie pro-actief is. Dus als je probeert, ben je al een heel stuk voor op de rest.
Ik begon met hoi! :W , zij met heey! en daar kwam een heel gesprek uit :9
pi_189679525
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 07:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat klinkt echt heel slecht....

Maar hoe zoek je zo iemand op dan?
Gewoon op voornaam en hopen op een bekende profielfoto?
Idd, gewoon zoeken op voornaam, plaatsnaam en dan foto's kijken of het dezelfde is als op Tinder.
Zo zie je wel of iemand echt is. Op Facebook zag ik foto's en posts staan die totaal niet overeenkwamen met wat ze op Tinder had staan. Afgaande op haar Facebook profiel was zij absoluut niet mijn type. Meer het type dat ik over het algemeen bewust uit de weg ga zelfs
Het is wat.......
pi_189679705
Je spam inbox wordt voller door datingsites/-apps:

'Tinder en vier andere datingplatforms overtreden privacywet' https://www.nu.nl/tech/60(...)eden-privacywet.html (via @nunl)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_189680775
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:44 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Idd, gewoon zoeken op voornaam, plaatsnaam en dan foto's kijken of het dezelfde is als op Tinder.
Zo zie je wel of iemand echt is. Op Facebook zag ik foto's en posts staan die totaal niet overeenkwamen met wat ze op Tinder had staan. Afgaande op haar Facebook profiel was zij absoluut niet mijn type. Meer het type dat ik over het algemeen bewust uit de weg ga zelfs
Bijzonder.. daar win je toch niks mee zou je denken.
Duurt alleen net even langer voor je ontdekt dat het niet opschiet.
pi_189681742
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:44 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Idd, gewoon zoeken op voornaam, plaatsnaam en dan foto's kijken of het dezelfde is als op Tinder.
Zo zie je wel of iemand echt is. Op Facebook zag ik foto's en posts staan die totaal niet overeenkwamen met wat ze op Tinder had staan. Afgaande op haar Facebook profiel was zij absoluut niet mijn type. Meer het type dat ik over het algemeen bewust uit de weg ga zelfs
Dit dus! Scheelt je een hoop gedoe. En ik heb weleens de vraag gehad, waarom kan ik je niet vinden op Facebook? (niet handig om dat te vragen natuurlijk, maargoed).

Buiten dat snap ik echt niet wat sommige vrouwen op de apps doen.

Paar dagen aan het heen en weer appen, verteld ze gisteren dat ze hier in de buurt was, paar zinnen erboven staat dat ik hier ook woon.

Dus ik zeg dat het jammer is dat ze het nu pas laat weten, anders hadden we kunnen proosten.

Krijg ik toch een gedoe over mij heen; en ik ga niet appen als ik onderweg ben en met vreemde mannen afspreken _O-.
pi_189682409
@weethetevennietmeer Huh... idee is toch juist om met vreemden af te spreken?

Maar goed.. als mensen mij naar fb vragen is het antwoord gewoon nee :)
Helaas pindakaas.
pi_189683005
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 12:45 schreef Uhmmpie het volgende:
@:weethetevennietmeer Huh... idee is toch juist om met vreemden af te spreken?

Maar goed.. als mensen mij naar fb vragen is het antwoord gewoon nee :)
Helaas pindakaas.
Precies, dat is ook het idee, maar bij haar blijkbaar niet :D.

Mijn fb krijgen ze ook niet.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:39:09 #289
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_189683221
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wow
Vond het wel spannend toen hij niet direct meer reageerde op Tinder, maar gelukkig was hij alleen even een dutje doen vanwege de korte nacht.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_189683764
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 12:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit dus! Scheelt je een hoop gedoe. En ik heb weleens de vraag gehad, waarom kan ik je niet vinden op Facebook? (niet handig om dat te vragen natuurlijk, maargoed).

Buiten dat snap ik echt niet wat sommige vrouwen op de apps doen.

Paar dagen aan het heen en weer appen, verteld ze gisteren dat ze hier in de buurt was, paar zinnen erboven staat dat ik hier ook woon.

Dus ik zeg dat het jammer is dat ze het nu pas laat weten, anders hadden we kunnen proosten.

Krijg ik toch een gedoe over mij heen; en ik ga niet appen als ik onderweg ben en met vreemde mannen afspreken _O-.
D
Fb is juist handig. Te vaak zijn de foto's op apps vele malen aantrekkelijker dan die op fb.
pi_189684047
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 14:18 schreef bitterbal het volgende:

[..]

D
Fb is juist handig. Te vaak zijn de foto's op apps vele malen aantrekkelijker dan die op fb.
Prima... maar ik ga niet mijn fb account geven aan mensen die ik niet ken.
En als dat een probleem is.. dan is dat maar zo.
Het is in ieder geval niet MIJN probleem.
pi_189685356
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 14:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Prima... maar ik ga niet mijn fb account geven aan mensen die ik niet ken.
En als dat een probleem is.. dan is dat maar zo.
Het is in ieder geval niet MIJN probleem.
Niet boos worden:'(
pi_189685785
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 16:08 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Niet boos worden:'(
Hmm was ik niet.
Niet echt :6
pi_189689426
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 23:52 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Valt mee, zo hardwerkend zijn mannen niet. Bijv. van de 50 mannen die mij hadden aangesproken, begonnen 45 met "hoi" of "hey".

- 1/3 reageert niet meer als ik terug groet
- 1/3 heeft dan over foto's of seks
- 1/3 gebruikt max. 2-5 woorden als je geluk hebt

Bij ogenschijnlijke gesprekken stopt het snel, want diegene heeft geen tekst bij foto, vertelt niks over zichzelf, haakt niet aan bij onderwerpen, ziet ander vrouw, heeft mij niet meer nodig voor de aandacht, enz.
Dit geldt ook voor mij bij vrouwen. Een goed gesprek hangt gewoon af van de welwillendheid van twee mensen om er wat goeds van te maken. Als je niet verder komt dan een hoi en verder wat standaard vragen wordt het niks.
pi_189689721
Denk dat er ook veel mensen Tinder niet echt gebruiken om er een date uit te slepen, maar gewoon als ego boost of voor de leuk. Dan ga je ook minder snel moeite doen voor een gesprekje.
pi_189689842
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 20:59 schreef -Straw- het volgende:
Denk dat er ook veel mensen Tinder niet echt gebruiken om er een date uit te slepen, maar gewoon als ego boost of voor de leuk. Dan ga je ook minder snel moeite doen voor een gesprekje.
Voor een deel van de gebruikers zeker weten. Heb je gelijk in.

Dit geldt niet voor iedere gebruikers. Ik merk wel dat Tinder steeds meer geaccepteerder wordt in de samenleving en dat steeds meer vrouwen Tinder gebruiken. Ik ken een paar vrouwen die een paar jaar geleden Tinder afzworen en nooit aan wilden beginnen. Nu, paar jaar later zijn zij ook op Tinder actief en hebben dates via Tinder.

Ditzelfde geldt ook voor de jongere vrouwelijke collega's. Ook zij praten over Tinder en zitten erop. Niet iedere vrouwelijke collega natuurlijk, maar je merkt wel dat Tinder steeds 'normaler' wordt.

Maar je moet Tinder of welke datingapp dan ook niet gebruiken als primaire middel. Ik ben nog steeds van mening dat je een datingapp moet gebruiken als aanvulling op IRL. Datingapps zijn gewoon makkelijk te gebruiken, snel matches kunnen krijgen en daten. Maar als je merkt dat dat moeilijk gaat, dan moet je sowieso niet alles op datingapps gooien. Wees realistisch en zoek naar mogelijkheden om op een informele manier vrouwen te leren kennen. Of dat nou op werk is of tijdens een borrel, pak die kans. Gewoon een praatje maken met een vrouwelijke collega die je leuk vindt is ook prima. Hoeft niets perse uit te komen, maar goed om sowieso met vrouwen op te trekken.
pi_189692934
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 00:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

:+

Ik vind je rationalisering niet zo rationeel.
Deels luiheid, anderzijds geloof ik er ook niet zo in. Vandaar, waarschijnlijk net zoals 80% van alle gebruikers ofzo.


quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:28 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik begon met hoi! :W , zij met heey! en daar kwam een heel gesprek uit :9
Leuk dat het goed gaat.


quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 20:43 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dit geldt ook voor mij bij vrouwen. Een goed gesprek hangt gewoon af van de welwillendheid van twee mensen om er wat goeds van te maken. Als je niet verder komt dan een hoi en verder wat standaard vragen wordt het niks.
Inderdaad hoe je het zegt; het is wat mensen er zelf van maken. In dit geval niet van maken. Voor veel mensen staat het gelijk aan zitten op een terras en kijken naar mensen.

Hoe langer ik erop zit, des te meer ik ook op ze begin te lijken. Regelmatig wil ik geeneens 1-2 woorden geven, zoiets van: laat maar, waarschijnlijk is hij het toch niet. Maar ik zit erop, met dezelfde gedachtegang als anderen: is toch een kans.

[ Bericht 22% gewijzigd door Yiwei op 30-10-2019 02:29:09 ]
pi_189694881
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 14:18 schreef bitterbal het volgende:

[..]

D
Fb is juist handig. Te vaak zijn de foto's op apps vele malen aantrekkelijker dan die op fb.
Uiteraard, of je moet op gasten van bijna 10 jaar jonger dan ik vallen, mag ook hoor.

Ik denk dat foto's tot bepaalde hoogte niet zo representatiefi zijn op waar je op valt. Denk ook dat dit effect voor vrouwen groter is dan voor mannen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189754089
+- alle matches weer verwijderd vanwege dode gesprekken / double messages. In totaal afgelopen 5 weken zeker 160 vrouwen gematched, vrij weinig initiatief van de vrouwen af. Behalve de 2 die ik in het echt heb ontmoet. Bij die dames allebei een leuke date gehad.

Totale tijd gespendeerd aan de app: Vrij fors denk ik, half uurtje per dag.. zeker 20 uur.

Algehele indruk van Tinder is toch dit: weinig geïnteresseerde vrouwen op de app, weinig tot geen initiatief van de vrouw, mogelijk (maar moet het nog testen) alleen reacties op "leuke prikkelende berichten"

Komende periode ga ik wat bewuster Tinderen met in mijn profiel dat ik geen serieuze relatie zoek. Kijken wat er uit rolt deze maand.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189755863
De waarde van Tinder is (in mijn ervaring ) sowieso enorm gedaald in de loop der jaren.

Bij veel vrouwen merk je duidelijk dat alle aandacht die ze op tinder krijgen (wat je in principe gewoon gratis krijgt bij het feit dat je vrouw bent) een beetje naar de bol stijgt.

Dit leidt tot het merkwaardige resultaat (voor mij dan) dat vrouwen die in real life juist wél met mij flirten (in de kroeg, op een techno festival of waar dan ook) op tinder onbereikbaar zijn en/of niet terug reageren en/of überhaupt niet matchen.

Waar je dan op tinder. weer op uit komt zijn de vrouwen die je zelf op een festival nooit zou aanspreken, en die jou juist dan weer een hele ''catch'' vinden. Pas als de verhouding zodanig scheef ligt, valt er een normaal gesprek te voeren waarbij de vrouw daadwerkelijk wat initiatief neemt. Soms doe ik dit wel eens uit verveling, maar is ook een beetje verspilde moeite eigenlijk.

[ Bericht 88% gewijzigd door Scrapyard op 03-11-2019 07:29:39 ]
pi_189756479
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 07:14 schreef Scrapyard het volgende:
De waarde van Tinder is (in mijn ervaring ) sowieso enorm gedaald in de loop der jaren.

Bij veel vrouwen merk je duidelijk dat alle aandacht die ze op tinder krijgen (wat je in principe gewoon gratis krijgt bij het feit dat je vrouw bent) een beetje naar de bol stijgt.

Dit leidt tot het merkwaardige resultaat (voor mij dan) dat vrouwen die in real life juist wél met mij flirten (in de kroeg, op een techno festival of waar dan ook) op tinder onbereikbaar zijn en/of niet terug reageren en/of überhaupt niet matchen.

Waar je dan op tinder. weer op uit komt zijn de vrouwen die je zelf op een festival nooit zou aanspreken, en die jou juist dan weer een hele ''catch'' vinden. Pas als de verhouding zodanig scheef ligt, valt er een normaal gesprek te voeren waarbij de vrouw daadwerkelijk wat initiatief neemt. Soms doe ik dit wel eens uit verveling, maar is ook een beetje verspilde moeite eigenlijk.
Wel enigszins herkenbaar. En in het laatste geval zijn die vrouwen vaak dermate onaantrekkelijk dat je zelf al snel weer afhaakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')