abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189659786
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:45 schreef ludovico het volgende:
Niemand met een advies verder over enig balans tussen wie het gesprekje begint?
Nee. Je denkt er echt teveel over na. Het is niet meer spontaan wat je doet.
pi_189659792
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:45 schreef M1stral het volgende:

[..]

Jij komt met het emotie verhaal. Daar doelde ik op. No offence, maar ontleed je wel vaker boodschappen zodanig dat je dingen wellicht uit context trekt of verkeerd interpreteert?

Deze post is oprecht niet kut bedoeld, maar zou je misschien wat insight kunnen geven over hoe je communiceert.
Ja, ik denk dat als het optimisme wat vervaagd omdat een gesprek stroef loopt dat de interesse in een date goed kan vervagen, waarom denk je dat dit zo een vreemd idee is?

Ik denk inderdaad dat vrouwen emotioneel redeneren en dat ze zich door hun emoties laten leiden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189659796
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:45 schreef ludovico het volgende:
Niemand met een advies verder over enig balans tussen wie het gesprekje begint?
Ik ben wel vaak die het gesprek begint. Denk niet dat er een bepaalde regel of advies in te vinden is.

Laat gewoon het beloop.
pi_189659825
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:44 schreef black-soldier het volgende:
Heb gelukkig voldoende dates dus ik maak om mijn "hosselskills" geen zorgen.
Dit snap ik dan ook weer niet, als je zulke goede hosselskills hebt dan heb je na een paar dates met dezelfde toch gewoon beet en ben je uitgedate?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:48:47 #180
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189659831
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:44 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat het niet kan? Dat zeg jij nu en dat interpreteer jijzelf.

Ik zeg alleen maar dat het relatief moeilijker is om uit 10 matches 10 dates te regelen. Heb niet gerept over dat het niet kan.

Heb gelukkig voldoende dates dus ik maak om mijn "hosselskills" geen zorgen.
Het is net zo moeilijk of makkelijk om een soortgelijke slagingskans te hebben bij een overdaad aan matches. 80% is 4 op 5 of 80 op 100. Het gaat er alleen maar om dat je de juiste treft en dus niet om het aantal, nog los van of het relatief moeilijk of makkelijk is een date te scoren. De juiste treffen zou betekenen dat je aan één match voldoende hebt.

En hap toch niet zo man :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189659850
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:45 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee. Je denkt er echt teveel over na. Het is niet meer spontaan wat je doet.
Dan ga ik zelf ook maar een Tinder Graveyard aanleggen. :') Want ik word ook niet enthousiast van vrouwen die niet meer reageren zogezegd.

Ik denk dat het wel degelijk invloed kan hebben dus ben er gewoon benieuwd naar. Denk dat ik eerder te gretig ben dan te nonchalant op dit gebied.
pi_189659854
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan ga ik zelf ook maar een Tinder Graveyard aanleggen. :') Want ik word ook niet enthousiast van vrouwen die niet meer reageren zogezegd.
Nee maar dat verwacht oo niemand van je.
pi_189659883
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:50 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee maar dat verwacht oo niemand van je.
Het grootste deel van de matches eindigt daar dusseh, ook als er gewoon leuk contact geweest is, als 10/10 matches / date mogelijk is dan doe ik wat fout.
pi_189659896
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het grootste deel van de matches eindigt daar dusseh, ook als er gewoon leuk contact geweest is, als 10/10 matches / date mogelijk is dan doe ik wat fout.
Ja misschien te saai? NIet genoeg interesse in haar? Of gewoon niet de juiste match qua karakter.
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:54:03 #185
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189659921
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit snap ik dan ook weer niet, als je zulke goede hosselskills hebt dan heb je na een paar dates met dezelfde toch gewoon beet en ben je uitgedate?
Ligt er maar net aan. Zowel black-soldier en ik zetten denk ik voldoende matches om in dates, maar dat wil nog niet direct zeggen dat je IRL matcht of dat het op lange termijn werkt.

Ikzelf kom uit een relatie van 8 jaar, ik ken mezelf dondersgoed en weet wat ik niet wil in een relatie. Als op enig tijdstip blijkt dat zo’n persoon op papier erg interessant is, maar in de praktijk toch minder goed uit de verf komt, dan kies ik gewoon voor mezelf. Ik zoek namelijk geen relatie, ik sta er voor open een connectie aan te gaan met iemand die wat aan mijn leven toevoegd.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189659995
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:52 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja misschien te saai? NIet genoeg interesse in haar? Of gewoon niet de juiste match qua karakter.
Ook na een leuk gesprekje lijkt het weinig op te bouwen bij de vrouwen op Tinder. Maar denk dat ik wel sneller moet toespelen op date, hogere kwaliteit berichten sturen kan ik altijd proberen.

Maar ik concludeer wel dat alle moeite/initiatief tot een leuk gesprek bij mij ligt.
pi_189660015
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ook na een leuk gesprekje lijkt het weinig op te bouwen bij de vrouwen op Tinder. Maar denk dat ik wel sneller moet toespelen op date, hogere kwaliteit berichten sturen kan ik altijd proberen.

Maar ik concludeer wel dat alle moeite/initiatief tot een leuk gesprek bij mij ligt.
Het kan zijn dat ze je leuk genoeg vond voor een swipe naar rechts, maar toch net niet leuk genoeg om er moeite in te stoppen.
pi_189660016
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:54 schreef M1stral het volgende:
Ik zoek namelijk geen relatie
Maar je sluit het niet uit?
pi_189660022
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja dan match je niet de juiste want ik herken mijzelf er totaal niet dat al het initiatief bij de man ligt.
pi_189660024
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar je sluit het niet uit?
Ja dat zegt hij letterlijk daarna.
pi_189660036
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het kan zijn dat ze je leuk genoeg vond voor een swipe naar rechts, maar toch net niet leuk genoeg om er moeite in te stoppen.
Dat doen vrouwen sowieso nooit als je nog geen hele goede indruk hebt achtergelaten - naar mijn ervaring -
pi_189660048
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja dat zegt hij letterlijk daarna.
Neehoor.

Maar het zou goed kunnen dat hij dat bedoelde, daarom die vraag.
pi_189660085
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:59 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja dan match je niet de juiste want ik herken mijzelf er totaal niet dat al het initiatief bij de man ligt.
Als je richting 150 matches hebt gehad en het bij niemand echt tegenkomt dan ehh, is het niet echt "random" meer of wel?

Hoe zou ik dan de juiste moeten matchen denk jij?
pi_189660099
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je richting 150 matches hebt gehad en het bij niemand echt tegenkomt dan ehh, is het niet echt "random" meer of wel?

Hoe zou ik dan de juiste moeten matchen denk jij?
Hoe bedoel je random? Ik weet niet hoe de juiste moet matchen:P weet ik zelf niet eens. Ik zie het meer swipen waarvan ik denk dat dat een leuk iemand is en als het dan een match wordt en blijkt ook nog es dat het een leuk persoon is heb ik geluk.
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:07:15 #195
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189660148
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Neehoor.

Maar het zou goed kunnen dat hij dat bedoelde, daarom die vraag.
Dit is dus exact wat ik in eerdere post van mijzelf bedoelde. De boodschap is duidelijk, maar toch vat jij hem anders op. Ik zoek niks, ik sta er voor open, zoals @Solid-Snake: al zei.
Blog
pi_189660156
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 16:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom zijn er niet zo veel van je dates blijven hangen?
In mijn geheugen of in het algemeen? Geheugen alleen de leuke dates die toch iets bijzonders brengen. De rest valt toch allemaal tegen in het echt, geen klik of helaas niet wederzijds. Kom er ook genoeg tegen die jarenlang op de apps blijven zitten...
pi_189660190
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:07 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dit is dus exact wat ik in eerdere post van mijzelf bedoelde. De boodschap is duidelijk, maar toch vat jij hem anders op. Ik zoek niks, ik sta er voor open, zoals @:Solid-Snake: al zei.
Ik vat helemaal niks anders op, je bedoeling staat alleen niet 100% vast, in combinatie met veel vrouwen daten is het overigens helemaal niet vreemd dat je een relatie praktisch uitsluit.

Maar prima, je mag je ding denken.
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:09:58 #198
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189660196
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

In mijn geheugen of in het algemeen? Geheugen alleen de leuke dates die toch iets bijzonders brengen. De rest valt toch allemaal tegen in het echt, geen klik of helaas niet wederzijds. Kom er ook genoeg tegen die jarenlang op de apps blijven zitten...
Ja, dat is hun goed recht toch? Al was jij dan maar van mening dat als ze al die tijd al vrijgezel en zoekende zijn, ze het best eens met jou mogen proberen.

Zo werkt het natuurlijk niet.
Blog
pi_189660199
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat doen vrouwen sowieso nooit als je nog geen hele goede indruk hebt achtergelaten - naar mijn ervaring -
Haha, had er laatst ook een, al het initiatief kwam van mij, geen probleem, ik stuur wel wat berichten.

Kwam mondjesmaat iets op terug, dus eigenlijk had ik haar al afgeschreven. Begint ze vandaag ineens berichten te sturen. Niet dat het veel gaat worden, maar bijzonder is het wel, meestal moeten ze dan iets van je :P.
pi_189660223
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, had er laatst ook een, al het initiatief kwam van mij, geen probleem, ik stuur wel wat berichten.

Kwam mondjesmaat iets op terug, dus eigenlijk had ik haar al afgeschreven. Begint ze vandaag ineens berichten te sturen. Niet dat het veel gaat worden, maar bijzonder is het wel, meestal moeten ze dan iets van je :P.
Ja je zat op de bank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')