abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:41:47 #226
188880 weethetevennietmeer
Gas op de zuigers!
pi_189660706
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je matched iemand, je weet niks van iemand.

Maar heb soms de indruk dat een openingszin "echt goed voor zijn" voordat er effort gedaan wordt. Je prikkelt niet zomaar, ofzo.
In mijn ervaring boeit de openingszin voor geen ene meter. Zorg voor goede foto's en de matches stromen binnen. Ja, ook als man zijnde.

Hang niet teveel op aan goed of fout, kom je vaak toch niet achter.
pi_189662226
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als ik die reactie zou krijgen zou ik reageren "wat vind je er zo leuk aan dan? "
Ik vind het ook helemaal niet zo’n gekke zin..
Je kunt daarna altijd nog verder vertellen of over iets in diegene zijn/haar profiel verder praten.

Zo zie je maar.. smaken verschillen
pi_189662228
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

In mijn ervaring boeit de openingszin voor geen ene meter. Zorg voor goede foto's en de matches stromen binnen. Ja, ook als man zijnde.

Hang niet teveel op aan goed of fout, kom je vaak toch niet achter.
Je kraamt ineens allemaal nuttige en verstandige taal uit :)

Leuk :)
pi_189662241
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bueno, duidelijk, dan nog denk ik als je veel verschillende vrouwen ontmoet, hoe kan het dan dat je er niet een tegenkomt waar het goed mee klikt?
Er zit een verschil tussen goed klikken en relatie materiaal.

Als de insteek is dat je leven al compleet is en een relatie wat moet toevoegen...
in plaats van als veel mensen: als ik een relatie heb kan ik weer verder met leven.
Tja.. dan word je verliefd of niet maar het heeft geen haast.

En persoonlijk word ik sowieso niet zo snel verliefd. Was getrouwd met iemand waar ik een half jaar lang veel mee afsprak voordat bij mij OOK het kwartje viel. Daar heeft ie echt best tijd en aandacht in moeten steken.

Nu aan het daten met iemand die ik al jaren ken... waar ik anderhalf jaar geleden ook al eens mee afsprak en wat toen niks werd... en nu ineens gebeurd er wel vanalles. Tja.. happens.

En in beide gevallen was het dus echt niet de magische openingszin die het verschil maalte of de geveinsde interesse in mijn profiel.
pi_189662658
Ludo, waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat vrouwen gewoon geen zin hebben om moeite te doen of veel energie te steken in iemand die geen relatie zoekt? Je wilt alleen seks. Top dat je daar eerlijk over bent, maar dāt lijkt me de voornaamste reden dat vrouwen denken “prima joh, doe je best, ik zie wel”. En als die klik er online niet is, dan is de interesse nog veel sneller over dan wanneer je wel serieuze intenties zou hebben.
Sarcasme. Herken het.
pi_189662793
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat staat er niet.
Wil je dat ik het probeer uit te leggen? Wil jij dan je best doen om te begrijpen wat ik bedoel? Anders laat ik de moeite liever zitten.
Ik doe echt wel mijn best om je te begrijpen, maar dat vind ik dus blijkbaar heel moeilijk. Daar staat tegenover dat je niet zo aangebrand hoeft te doen.

Ik heb even de rest van de posts hierna ook nog gelezen en zie daar weer iets dat je anders opvat dan dat het er staat. Zou het kunnen dat je manier van communiceren niet zo matcht met hoe de meeste andere mensen communiceren? En dat een tindermatch dat gevoel ook krijgt en er dan mee stopt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 28 oktober 2019 @ 08:27:09 #232
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189662849
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:24 schreef ludovico het volgende:
"leuke profieltekst!"
Is geen goede openingszin?
Nee dat is een ongeinspireerd generiek zinnetje dat je tegen iedereen kan zeggen

Eerder

"Hee ik zie dat je van wintersport houdt. Alweer plannen voor het komende seizoen?"
pi_189663183
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 07:59 schreef Spirit82 het volgende:
Ludo, waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat vrouwen gewoon geen zin hebben om moeite te doen of veel energie te steken in iemand die geen relatie zoekt? Je wilt alleen seks. Top dat je daar eerlijk over bent, maar dāt lijkt me de voornaamste reden dat vrouwen denken “prima joh, doe je best, ik zie wel”. En als die klik er online niet is, dan is de interesse nog veel sneller over dan wanneer je wel serieuze intenties zou hebben.
Zou je de verwoording anders kunnen doen in de toekomst: "waarom is het zo moeilijk om te begrijpen" komt niet leuk over.

Heb dat hele stuk no strings ook lekker uit mijn profiel gesloopt, tenzij nadrukkelijk "ik zoek serieus" kijk ik wel aan.

En ik denk dat de "natuurlijke interesse" ook gewoon laag is eerlijk gezegd maar als ik het aantal matches hoor van mijn matches dan snap ik dat de concurrentie vrij moordend is. Maar dit is herhaling van zetten. Ik denk niet dat ik iets fout doe ik denk gewoon dat je echt "extreem" positief moet opvallen voordat enkelen er aandacht aan schenken, en dan nog zijn er een hoop die er niet op zitten voor het gechat ende afspreken.
Aubergine, tomaat, aardappel, komkommer... ze hebben de prijzen omhoog gegooid! .....
Dat is een terroristische daad.
pi_189663273
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 08:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik doe echt wel mijn best om je te begrijpen, maar dat vind ik dus blijkbaar heel moeilijk. Daar staat tegenover dat je niet zo aangebrand hoeft te doen.

Ik heb even de rest van de posts hierna ook nog gelezen en zie daar weer iets dat je anders opvat dan dat het er staat. Zou het kunnen dat je manier van communiceren niet zo matcht met hoe de meeste andere mensen communiceren? En dat een tindermatch dat gevoel ook krijgt en er dan mee stopt?
Dat is niet vanwege aangebrand zijn / doen. Maar heeft meer te maken met dat jij vaak iets anders opvat dan dat er staat ;)

Ik vatte niet anders op, ik verifieer als ik het niet 100% zeker weet wat iemand bedoelt. Niks mis mee.

Ik leer wel dingen van jullie in dit topic overigens.
Aubergine, tomaat, aardappel, komkommer... ze hebben de prijzen omhoog gegooid! .....
pi_189663313
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 08:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee dat is een ongeinspireerd generiek zinnetje dat je tegen iedereen kan zeggen

Eerder

"Hee ik zie dat je van wintersport houdt. Alweer plannen voor het komende seizoen?"
Okay, kan dat dit zo geīnterpreteerd wordt, ik vind het vrij kritisch want ik zou in 100% van de gevallen wat terugsturen snap je? Jij niet?

Anyhow, ik kan deze opvatting hebben en wel gewoon mijn gedrag aanpassen. Heb wel de indruk dat ik dan vrij bewust bezig ben (in ieder geval op het punt openingszin) dat maakt het minder spontaan.
pi_189663409
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Okay, kan dat dit zo geīnterpreteerd wordt, ik vind het vrij kritisch want ik zou in 100% van de gevallen wat terugsturen snap je? Jij niet?

Anyhow, ik kan deze opvatting hebben en wel gewoon mijn gedrag aanpassen. Heb wel de indruk dat ik dan vrij bewust bezig ben (in ieder geval op het punt openingszin) dat maakt het minder spontaan.

Dat zeg je omdat je geen honderden matches hebt die jou overladen met aandacht.

Als je dat wel zou hebben zou je er ook heel anders naar kijken.
pi_189663450
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:27 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Zo'n zinnetje als Hexagon voorstelt horen ze ook vaak genoeg.
pi_189663470
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 08:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als de manier van communiceren ook zich zo vertaalt in de Tinder-gespreken, heeft miss_sly hier wel een mogelijk kernpunt te pakken ja. Goede bedoelingen ten spijt, het leest echt enorm vermoeiend weg allemaal. Als dat het gevoel is dat overheerst of achterblijft als first impression, dan snap ik wel dat je Tinder-matches daar nou niet een overweldigende positieve energie van krijgen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189663521
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zo'n zinnetje als Hexagon voorstelt horen ze ook vaak genoeg.
Ja echt, hč :D

Ik vind ludovicio trouwens wel een heel erg lief iemand O+
kloddert maar een eind weg....
EEN KAMEEL KIJKT NOOIT ACHTEROM.
pi_189663639
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zou je de verwoording anders kunnen doen in de toekomst: "waarom is het zo moeilijk om te begrijpen" komt niet leuk over.

Ehm, nee? Jij verwacht dat de hele wereld zich aan jou aanpast en loopt al tientallen topics te huilen over het aantal matches vs dates en de enige reden die in jouw hoofd blijft zitten is: “het komt doordat vrouwen zoveel matches hebben”. Man-up! Kijk eens naar jezelf. Als je een leuke vrouw in Amerika hebt zitten, ga daar dan lekker gewoon voor en hou op met zeuren dat andere vrouwen jou niet willen. Dit draait allemaal om jouw ego, alleen jij bent de enige die dat niet door heeft.

Dat komt misschien hard op jou over omdat je jezelf slachtoffer voelt van de situatie, maar het is wel de realiteit.
Sarcasme. Herken het.
pi_189664040
quote:

[..]

Dat zeg ik.
pi_189664053
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:32 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Als de manier van communiceren ook zich zo vertaalt in de Tinder-gespreken, heeft miss_sly hier wel een mogelijk kernpunt te pakken ja. Goede bedoelingen ten spijt, het leest echt enorm vermoeiend weg allemaal. Als dat het gevoel is dat overheerst of achterblijft als first impression, dan snap ik wel dat je Tinder-matches daar nou niet een overweldigende positieve energie van krijgen.
Uiteraard leest het moeilijk weg als ik hier constant mezelf aan het uitleggen ben of verweren. Wat verwacht jij? Dat dat leuk kan?

Ik kan ook kiezen om niet te reageren op deze posts natuurlijk.

Jullie moeten het doen met de info die ik geef, vervolgens proberen jullie iets te verklaren met hypothetische negatieve karaktereigenschappen van het persoon dat om hulp vraagt, dat werkt ook allemaal niet. Wat dat betreft is dit spelletje wel uitgespeeld.
pi_189664077
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat zeg ik.
???
pi_189664103
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:45 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ehm, nee? Jij verwacht dat de hele wereld zich aan jou aanpast en loopt al tientallen topics te huilen over het aantal matches vs dates en de enige reden die in jouw hoofd blijft zitten is: “het komt doordat vrouwen zoveel matches hebben”. Man-up! Kijk eens naar jezelf. Als je een leuke vrouw in Amerika hebt zitten, ga daar dan lekker gewoon voor en hou op met zeuren dat andere vrouwen jou niet willen. Dit draait allemaal om jouw ego, alleen jij bent de enige die dat niet door heeft.

Dat komt misschien hard op jou over omdat je jezelf slachtoffer voelt van de situatie, maar het is wel de realiteit.
Ik snap niet waarom je met zo een gestrekt been in moet komen?
Weet ook niet wat ik moet leren van je post?

Heb naar mezelf gekeken, tot de conclusie gekomen dat ik er leuk uit zie en een leuk persoonlijkheid heb! En nu?
pi_189664130
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:24 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

???
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:06 schreef ludovico het volgende:
als ik het aantal matches hoor van mijn matches dan snap ik dat de concurrentie vrij moordend is. Maar dit is herhaling van zetten. Ik denk niet dat ik iets fout doe ik denk gewoon dat je echt "extreem" positief moet opvallen voordat enkelen er aandacht aan schenken, en dan nog zijn er een hoop die er niet op zitten voor het gechat ende afspreken.
pi_189664145
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:36 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ja echt, hč :D

Ik vind ludovicio trouwens wel een heel erg lief iemand O+
Thx! Jij ook
pi_189664302
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uiteraard leest het moeilijk weg als ik hier constant mezelf aan het uitleggen ben of verweren. Wat verwacht jij? Dat dat leuk kan?

Ik kan ook kiezen om niet te reageren op deze posts natuurlijk.

Jullie moeten het doen met de info die ik geef, vervolgens proberen jullie iets te verklaren met hypothetische negatieve karaktereigenschappen van het persoon dat om hulp vraagt, dat werkt ook allemaal niet. Wat dat betreft is dit spelletje wel uitgespeeld.
Misschien heeft het ook wel te maken dat we het moeten doen met hypothetische situaties. Neem nu deze postreeks:

quote:
4s.gif Op zondag 27 oktober 2019 20:28 schreef ludovico het volgende:
Verwijderd van whatsapp en Tinder toen ik naar haar agenda vroeg.
Dusseh, wat ging er fout dames en heren?
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 20:43 schreef ludovico het volgende:
Naja goed, ik denk zelf dat het er aan ligt dat er niet soepel een "date" van de vloer kwam.
En dat ze afknapt op het gestruggle.

Ook weer meer moeite van mijn kant dan van haar kant.
Dus in welke mate moet dat verdeelt zijn?
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zo zie ik het niet in ieder geval, meer als een "teveel struggle"

Anyhow, tekenend de manier waarop - niks laten horen - en ik vind het eigenlijk ook wel een beetje tekenend hoe makkelijk er ergens op wordt afgeknapt zogezegd. Ik begrijp het gedrag van de vrouw niet niet op dat punt.

Nouja ik kan het wel begrijpen, als het puur vanuit emotie wordt geredeneerd dan wordt die struggle misschien als opdringerig ervaren.

Emotionele wezens die vrouwen.
(etc, eigenlijk de rest wat er op volgt)

Wat wil je dan daar wij over moeten zeggen en dat ook nog eens zinnig is, zonder eigenlijk de exacte chatlog gezien te hebben.

Ten eerste is het al een eenzijdige interpretatie vanuit jou gezien. We weten helemaal niet hoe die interactie is verlopen. Wat dat betreft is communicatie echt wel heel subtiel en online is het nog eens een stuk moeilijker zonder lichamelijke cues.

Vind je het dan ook gek dat men dingen probeert te verklaren met hypothetische karaktereigenschappen? Iedereen moet maar een beetje in het luchtledige een mogelijke oorzaak proberen te verzinnen. Ik snap dat je je daar niet erg mee geholpen bent maar je voedt ons nu ook niet echt met heel concrete of bruikbare info.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189664335
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

[..]

[..]

Waar ik op reageerde ging over het stuk waarin je zei dat je sowieso zou reageren als iemand jou zou sturen “Wat een leuke profiel tekst”.

Je gaf namelijk aan dat je vond dat er niks mis mee is.

Maar dat komt omdat het bij jou heel schaars is dat je matches überhaupt reageren.

Als jij 50 matches zou hebben en 10 daarvan reageren allemaal met wat een leuke profiel tekst! En twee daarvan gaan er echt specifiek op in. Dan kies jij waarschijnlijk voor de dames die er specifiek op in gaan.

Het is gewoon een kwestie van schaarste.
pi_189664449
ja er is niks over te zeggen Ludo. Kunnen zoveel dingen zijn.
pi_189664544
Woensdag doen we een herkansing!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')