abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:11:40 #201
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189660227
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vat helemaal niks anders op, je bedoeling staat alleen niet 100% vast, in combinatie met veel vrouwen daten is het overigens helemaal niet vreemd dat je een relatie praktisch uitsluit.

Maar prima, je mag je ding denken.
Ik heb dan ook geen vast doel voor ogen. Er is een verschil tussen actief zoekend zijn en zien wat tijd en omstandigheden je brengt. Ik ben van de laatste categorie, daarmee sluit ik geen relatie uit.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189660250
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

In mijn geheugen of in het algemeen? Geheugen alleen de leuke dates die toch iets bijzonders brengen. De rest valt toch allemaal tegen in het echt, geen klik of helaas niet wederzijds. Kom er ook genoeg tegen die jarenlang op de apps blijven zitten...
Klopt, heel veel dezelfde, sommige al meerdere malen gematched, maar gesprek valt iedere keer dood, omdat er zeer weinig initiatief of antwoord vanuit de andere kant komt.
pi_189660252
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:00 schreef ludovico het volgende:
Dat doen vrouwen sowieso nooit als je nog geen hele goede indruk hebt achtergelaten - naar mijn ervaring -
Is online daten nou zo deprimerend of zijn jullie dat gewoon? :?
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:14:22 #204
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189660262
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Slecht verwachtingsmanagement.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189660268
quote:

[..]

Bio: Ik ben heel handig met een lepel.

Wat kun je zo goed met een lepel?
23:10Och zoveel! Daar gaan jouw eierstokken spontaan van klapperen
🤣
pi_189660270
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:11 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik heb dan ook geen vast doel voor ogen. Er is een verschil tussen actief zoekend zijn en zien wat tijd en omstandigheden je brengt. Ik ben van de laatste categorie, daarmee sluit ik geen relatie uit.
Bueno, duidelijk, dan nog denk ik als je veel verschillende vrouwen ontmoet, hoe kan het dan dat je er niet een tegenkomt waar het goed mee klikt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189660288
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:14 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Bio: Ik ben heel handig met een lepel.

Wat kun je zo goed met een lepel?
23:10Och zoveel! Daar gaan jouw eierstokken spontaan van klapperen
🤣
Jij hebt Ted Bundy gematcht?
pi_189660297
quote:
11s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Jij hebt Ted Bundy gematcht?
Ik weet het nog niet.

Ik bedoelde eigenlijk iets met eierstokken. Heb je die toevallig nog koud liggen?

Denk het :D
pi_189660304
quote:

[..]

Ik vind het wel een stukje tegenvallen moet ik bekennen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189660308
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja je zat op de bank.
Ik snap je punt, maar hier gaat geen date uit komen. Gesprek is nu alweer dood _O-.
pi_189660316
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:16 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet.

Ik bedoelde eigenlijk iets met eierstokken. Heb je die toevallig nog koud liggen?

Denk het :D
Wat is dit?! Je nieuwe UI maakt me helemaal van slag. Waarom heb je deze ingrijpende verandering niet vooraf even aangekondigd? :'(
pi_189660328
quote:
11s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Wat is dit?! Je nieuwe UI maakt me helemaal van slag. Waarom heb je deze ingrijpende verandering niet vooraf even aangekondigd? :'(
Ja was voor ander topic :P
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:20:12 #213
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189660355
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bueno, duidelijk, dan nog denk ik als je veel verschillende vrouwen ontmoet, hoe kan het dan dat je er niet een tegenkomt waar het goed mee klikt?
Een klik kan je best hebben, maakt een ander nog geen relatiemateriaal. Daarnaast kan ik prima tevreden zijn met het hebben van een fijne avond of avonden, zonder dat dat per se vervolg moet hebben.

Zolang ik daar achteraf niet rouwig om ben of het gevoel heb iets of iemand te missen, weet ik dat het niet de persoon voor mij is.

Maargoed, dat dit voor mij werkt, wil niet zeggen dat een ander zich daar ook prettig bij voelt. Ik ben gewoon nogal carefree, op het nonchalante af.
Blog
pi_189660432
"leuke profieltekst!"
Is geen goede openingszin?
pi_189660444
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:20 schreef M1stral het volgende:

[..]

Een klik kan je best hebben, maakt een ander nog geen relatiemateriaal. Daarnaast kan ik prima tevreden zijn met het hebben van een fijne avond of avonden, zonder dat dat per se vervolg moet hebben.

Zolang ik daar achteraf niet rouwig om ben of het gevoel heb iets of iemand te missen, weet ik dat het niet de persoon voor mij is.

Maargoed, dat dit voor mij werkt, wil niet zeggen dat een ander zich daar ook prettig bij voelt. Ik ben gewoon nogal carefree, op het nonchalante af.
Prima instelling.
pi_189660455
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:20 schreef M1stral het volgende:

[..]

Snap je punt heel goed. Maar de klik tussen mensen kan nogal variëren.

De ene wil perse, pats boem verliefd op date 1, de ander kijkt het rustig aan en gaat voor een gezellige avond.

Kortom; verwachtingsmanagement, vanuit beide kanten dus.
pi_189660470
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:24 schreef ludovico het volgende:
"leuke profieltekst!"
Is geen goede openingszin?
Nee, wees specifiek, wat is er leuk aan, benoem dat!
pi_189660476
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Als ik die reactie zou krijgen zou ik reageren "wat vind je er zo leuk aan dan? "
pi_189660505
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als ik die reactie zou krijgen zou ik reageren "wat vind je er zo leuk aan dan? "

Man/vrouw zijn echt gigantisch ongelijk op Tinder, en maar de geëmancipeerde feminist spelen.
De ongelijkheid is niet alleen op Tinder. Maar je kan er niets aan veranderen. Accepteren en je ding doen, niets meer of minder.
pi_189660571
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Maar snap je, als dit soort dingetjes al bepalen of je een reactie krijgt of niet, dan vraag ik me gewoon een beetje af of ze er überhaupt wel zin in hebben, het komt zo ongeïnteresseerd over.
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:36:24 #221
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189660617
Ik had laatst ook een Tindermatch, wat een pareltje was dat zeg...

Vroeg haar op een gegeven moment of ze misschien wat over haarzelf kon vertellen, want haar profiel was blanco. Kreeg ik de dooddoener: “Vraag maar wat je wilt weten” te horen, waarop ik haar gezegd heb wel wat meer effort te verwachten van een match.

Uiteindelijk nog wel nummers uitgewisseld, maar die kwam op app niet verder dan elke dag te vragen hoe het nou was. Unmatch en nummer verwijderd. Dus het is niet altijd rozengeur en maneschijn.

Wat overigens ook een domper was, is dat haar foto is echt wel leuk was, maar dat dat een haarstuk bleek te zijn, omdat ze zelf kort haar heeft. Hoe bedoel je, iemand op het verkeerde been zetten.
Niks tegen kort haar, maar laat je zien zoals je bent.
Blog
pi_189660619
quote:
5s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar snap je, als dit soort dingetjes al bepalen of je een reactie krijgt of niet, dan vraag ik me gewoon een beetje af of ze er überhaupt wel zin in hebben, het komt zo ongeïnteresseerd over.
Ze hebben alleen zin bij de juiste persoon (klinkt wat bot en cru, maar daar komt het wel op neer).

En blijkbaar ben jij (of ik) dat niet voor die persoon.
pi_189660650
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ze hebben alleen zin bij de juiste persoon (klinkt wat bot en cru, maar daar komt het wel op neer).

En blijkbaar ben jij (of ik) dat niet voor die persoon.
Je matched iemand, je weet niks van iemand.

Maar heb soms de indruk dat een openingszin "echt goed voor zijn" voordat er effort gedaan wordt. Je prikkelt niet zomaar, ofzo.
pi_189660657
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:36 schreef M1stral het volgende:
Ik had laatst ook een Tindermatch, wat een pareltje was dat zeg...

Vroeg haar op een gegeven moment of ze misschien wat over haarzelf kon vertellen, want haar profiel was blanco. Kreeg ik de dooddoener: “Vraag maar wat je wilt weten” te horen, waarop ik haar gezegd heb wel wat meer effort te verwachten van een match.

Uiteindelijk nog wel nummers uitgewisseld, maar die kwam op app niet verder dan elke dag te vragen hoe het nou was. Unmatch en nummer verwijderd. Dus het is niet altijd rozengeur en maneschijn.

Wat overigens ook een domper was, is dat haar foto is echt wel leuk was, maar dat dat een haarstuk bleek te zijn, omdat ze zelf kort haar heeft. Hoe bedoel je, iemand op het verkeerde been zetten.
Niks tegen kort haar, maar laat je zien zoals je bent.
Tja, dit is inderdaad kansloos, zowel de lege profielen als, vraag wat je wil weten, en totaal niet in staat om een gesprek te kunnen voeren..

Inderdaad, weg ermee en volgende!
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:41:27 #225
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189660699
Laaghangend fruit :+
Blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')