Ik heb dan ook geen vast doel voor ogen. Er is een verschil tussen actief zoekend zijn en zien wat tijd en omstandigheden je brengt. Ik ben van de laatste categorie, daarmee sluit ik geen relatie uit.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vat helemaal niks anders op, je bedoeling staat alleen niet 100% vast, in combinatie met veel vrouwen daten is het overigens helemaal niet vreemd dat je een relatie praktisch uitsluit.
Maar prima, je mag je ding denken.
Klopt, heel veel dezelfde, sommige al meerdere malen gematched, maar gesprek valt iedere keer dood, omdat er zeer weinig initiatief of antwoord vanuit de andere kant komt.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
In mijn geheugen of in het algemeen? Geheugen alleen de leuke dates die toch iets bijzonders brengen. De rest valt toch allemaal tegen in het echt, geen klik of helaas niet wederzijds. Kom er ook genoeg tegen die jarenlang op de apps blijven zitten...
Is online daten nou zo deprimerend of zijn jullie dat gewoon?quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:00 schreef ludovico het volgende:
Dat doen vrouwen sowieso nooit als je nog geen hele goede indruk hebt achtergelaten - naar mijn ervaring -
Slecht verwachtingsmanagement.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is online daten nou zo deprimerend of zijn jullie dat gewoon?
Bio: Ik ben heel handig met een lepel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Bueno, duidelijk, dan nog denk ik als je veel verschillende vrouwen ontmoet, hoe kan het dan dat je er niet een tegenkomt waar het goed mee klikt?quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:11 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen vast doel voor ogen. Er is een verschil tussen actief zoekend zijn en zien wat tijd en omstandigheden je brengt. Ik ben van de laatste categorie, daarmee sluit ik geen relatie uit.
Jij hebt Ted Bundy gematcht?quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bio: Ik ben heel handig met een lepel.
Wat kun je zo goed met een lepel?
23:10Och zoveel! Daar gaan jouw eierstokken spontaan van klapperen 🤣
Ik weet het nog niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jij hebt Ted Bundy gematcht?
Ik vind het wel een stukje tegenvallen moet ik bekennen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat is dit?! Je nieuwe UI maakt me helemaal van slag. Waarom heb je deze ingrijpende verandering niet vooraf even aangekondigd?quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
Ik bedoelde eigenlijk iets met eierstokken. Heb je die toevallig nog koud liggen?
Denk het
Ja was voor ander topicquote:Op zondag 27 oktober 2019 23:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat is dit?! Je nieuwe UI maakt me helemaal van slag. Waarom heb je deze ingrijpende verandering niet vooraf even aangekondigd?
Een klik kan je best hebben, maakt een ander nog geen relatiemateriaal. Daarnaast kan ik prima tevreden zijn met het hebben van een fijne avond of avonden, zonder dat dat per se vervolg moet hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bueno, duidelijk, dan nog denk ik als je veel verschillende vrouwen ontmoet, hoe kan het dan dat je er niet een tegenkomt waar het goed mee klikt?
Prima instelling.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:20 schreef M1stral het volgende:
[..]
Een klik kan je best hebben, maakt een ander nog geen relatiemateriaal. Daarnaast kan ik prima tevreden zijn met het hebben van een fijne avond of avonden, zonder dat dat per se vervolg moet hebben.
Zolang ik daar achteraf niet rouwig om ben of het gevoel heb iets of iemand te missen, weet ik dat het niet de persoon voor mij is.
Maargoed, dat dit voor mij werkt, wil niet zeggen dat een ander zich daar ook prettig bij voelt. Ik ben gewoon nogal carefree, op het nonchalante af.
Snap je punt heel goed. Maar de klik tussen mensen kan nogal variëren.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:20 schreef M1stral het volgende:
[..]
Een klik kan je best hebben, maakt een ander nog geen relatiemateriaal. Daarnaast kan ik prima tevreden zijn met het hebben van een fijne avond of avonden, zonder dat dat per se vervolg moet hebben.
Zolang ik daar achteraf niet rouwig om ben of het gevoel heb iets of iemand te missen, weet ik dat het niet de persoon voor mij is.
Nee, wees specifiek, wat is er leuk aan, benoem dat!quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:24 schreef ludovico het volgende:
"leuke profieltekst!"
Is geen goede openingszin?
Als ik die reactie zou krijgen zou ik reageren "wat vind je er zo leuk aan dan? "quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee, wees specifiek, wat is er leuk aan, benoem dat!
De ongelijkheid is niet alleen op Tinder. Maar je kan er niets aan veranderen. Accepteren en je ding doen, niets meer of minder.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als ik die reactie zou krijgen zou ik reageren "wat vind je er zo leuk aan dan? "
Man/vrouw zijn echt gigantisch ongelijk op Tinder, en maar de geëmancipeerde feminist spelen.
Maar snap je, als dit soort dingetjes al bepalen of je een reactie krijgt of niet, dan vraag ik me gewoon een beetje af of ze er überhaupt wel zin in hebben, het komt zo ongeïnteresseerd over.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee, wees specifiek, wat is er leuk aan, benoem dat!
Ze hebben alleen zin bij de juiste persoon (klinkt wat bot en cru, maar daar komt het wel op neer).quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar snap je, als dit soort dingetjes al bepalen of je een reactie krijgt of niet, dan vraag ik me gewoon een beetje af of ze er überhaupt wel zin in hebben, het komt zo ongeïnteresseerd over.
Je matched iemand, je weet niks van iemand.quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ze hebben alleen zin bij de juiste persoon (klinkt wat bot en cru, maar daar komt het wel op neer).
En blijkbaar ben jij (of ik) dat niet voor die persoon.
Tja, dit is inderdaad kansloos, zowel de lege profielen als, vraag wat je wil weten, en totaal niet in staat om een gesprek te kunnen voeren..quote:Op zondag 27 oktober 2019 23:36 schreef M1stral het volgende:
Ik had laatst ook een Tindermatch, wat een pareltje was dat zeg...
Vroeg haar op een gegeven moment of ze misschien wat over haarzelf kon vertellen, want haar profiel was blanco. Kreeg ik de dooddoener: “Vraag maar wat je wilt weten” te horen, waarop ik haar gezegd heb wel wat meer effort te verwachten van een match.
Uiteindelijk nog wel nummers uitgewisseld, maar die kwam op app niet verder dan elke dag te vragen hoe het nou was. Unmatch en nummer verwijderd. Dus het is niet altijd rozengeur en maneschijn.
Wat overigens ook een domper was, is dat haar foto is echt wel leuk was, maar dat dat een haarstuk bleek te zijn, omdat ze zelf kort haar heeft. Hoe bedoel je, iemand op het verkeerde been zetten.
Niks tegen kort haar, maar laat je zien zoals je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |